Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 20:58
Ik rij nu compleet zonder lening. Er komt een moment dat je de lening af moet betalen en dan rij je dus voor Piet Snot..Het voordeel is dat ik nu allerlei trucks kan uitproberen waaronder de nieuwe FH16 en wagens die ik nooit voor mezelf zou kopen, zoals een M.A.N, Renault of Iveco.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Blue schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 15:44:
Voordat ik die mod kan benutten zal ik eerst moeten uitvogelen hoe mijn vrachtwagentje daar geraakt. Ik ben nu min of meer gestationeerd in Turijn, en niet alleen is het ver rijden vanaf daar, ook krijg ik op dit moment helemaal geen lange ritten in mijn aanbod. Zo gaat het ook niet hard met Europa verkennen!

Hebben ze in die Scandinavische maps eigenlijk ook rekening gehouden met langer / korter aantal uren zon?
Als je meer XP gaat verdienen zoveel mogelijk de 'Lange afstand' bonus upgraden ;) Dan worden er vanzelf langere ritten aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Dat kun je nog steeds doen als je een eigen bak hebt he? Je kunt altijd nog gaan voor de quick deliveries. Daarnaast moet je inderdaad na een week of iets dergelijks beginnen met afbetalen, maar dat stelt echt niks voor. Ik heb 100k geleend en moet tegen 18% of iets dergelijks terug betalen.. dus 2800 per dag. Als ik 1 rit maak (kost mij 3/4 van een dag) dan verdien ik vaak al rond de 30.000.. absoluut dus niet voor piet snot. Maak alsnog ruwweg (met diesel en reparatie kosten) 25k per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik leen al helemaal niks meer. Ik heb in het begin 100k geleend om mijn eigen vrachtwagen te kopen, die is inmiddels al lang terug betaald. Heb gisteren mijn garage (de enige tot nu toe) naar 5 plekken geüpgraded, ga vanavond 2 trucks en 2 chauffeurs erbij nemen, dan is deze garage vol. Daarna sparen voor een 2e garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

ik heb ook alleen geleend voor mijn eerste vrachtwoggel, hierna ga ik alles zelf doen.

61mb update! Laatste Scania model toegevoegd :).

[ Voor 23% gewijzigd door Ircghost op 09-12-2013 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het schijnt wel hele slechte kwaliteit te zijn die Scania...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Als in, niet goed afgemaakt in het spel? Of gewoon uberhaubt een slechte truck kwa specs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:24:
Het schijnt wel hele slechte kwaliteit te zijn die Scania...
Schijnt? Van wie heb je dat vernomen dan en heb je hem zelf gechecked? Ik kan niets ontdekken aan de Scania dat niet klopt. Nu ben ik geen expert maar slecht kun je hem zowieso niet noemen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja iedereen had het erover op blog.scssoft.com...
Maar er is wel iets wat ik raar vind want aan de zijkant (waar je recht tegenaan kijkt in de showroom) mist iets ofzo.. Of ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 15:55:
Ja iedereen had het erover op blog.scssoft.com...
Maar er is wel iets wat ik raar vind want aan de zijkant (waar je recht tegenaan kijkt in de showroom) mist iets ofzo.. Of ligt dat aan mij?
Heb je een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Gaat nergens over. Move on people, nothing to see here.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Heeft iemand goede ervaringen met dubbele trailer mods? Goede kwaliteit bedoel ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
cbr600f4i schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:58:
yep, storm in een glas water... keep on trucking people!! :)

Btw, SCS heeft ook weer een paint job pack uitgebracht "Ice cold".. 1,99 Euro

[ Voor 14% gewijzigd door Odessa op 10-12-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:12
Odessa schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 18:03:
[...]

yep, storm in een glas water... keep on trucking people!! :)

Btw, SCS heeft ook weer een paint job pack uitgebracht "Ice cold".. 1,99 Euro
Wie gaat er zo'n skin kopen als er zat gratis alternatieven zijn? Imo hadden ze beter de nieuwe trucks als dlc kunnen uitbrengen, ik zou best €1,99 over hebben voor een fraaie Volvo FH of de nieuwste DAF XF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cbr600f4i schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 17:58:
Er wordt wat afgezeken op dat forum en het blog. Iedere keer als SCS iets nieuws post zitten er door alle leuke reacties ook een heleboel azijnpissers. Voor hen is het nooit goed genoeg. Waar blijft de nieuwe AI? Waar blijven de nieuwe physics? Waar blijft de nieuwe XF? Ik wil dit, ik wil dat etc. etc. Veel van dat soort gastjes hebben niet eens een legaal exemplaar want er wordt ook wel eens gebedeld om product keys. Hoe brutaal kun je zijn?
Carfanatic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:32:
[...]
Wie gaat er zo'n skin kopen als er zat gratis alternatieven zijn?
Om de ontwikkelaars te steunen? Ik doe dat wel in ieder geval. Ruim een jaar na release supporten ze de game nog steeds volop, met nieuwe functies en verbeteringen. En wat is nu € 1,99? Ziet er goed uit overigens die skins. Ze hadden er idd voor kunnen kiezen de trucks als DLC aan te bieden. In plaats daarvan krijgen we ze gratis. Nóg een reden om die skinpacks te kopen. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2013 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 12:31
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:37:

Om de ontwikkelaars te steunen? Ik doe dat wel in ieder geval. Ruim een jaar na release supporten ze de game nog steeds volop, met nieuwe functies en verbeteringen. En wat is nu € 1,99? Ziet er goed uit overigens die skins. Ze hadden er idd voor kunnen kiezen de trucks als DLC aan te bieden. In plaats daarvan krijgen we ze gratis. Nóg een reden om die skinpacks te kopen. :)
Inderdaad, opzich is het wel frapant dat zo'n goedkope game, zo lang wordt gesupport. Maar aan de andere kant, twee euro voor een skin vind ik zelf weggegooid geld, aangezien ik altijd de cabine view gebruik. Voor de trucks zou ik nog eerder betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Carfanatic schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:32:
[...]

Wie gaat er zo'n skin kopen als er zat gratis alternatieven zijn?
Ik :)
Er wordt wat afgezeken op dat forum en het blog. Iedere keer als SCS iets nieuws post zitten er door alle leuke reacties ook een heleboel azijnpissers. Voor hen is het nooit goed genoeg. Waar blijft de nieuwe AI? Waar blijven de nieuwe physics? Waar blijft de nieuwe XF? Ik wil dit, ik wil dat etc. etc. Veel van dat soort gastjes hebben niet eens een legaal exemplaar want er wordt ook wel eens gebedeld om product keys. Hoe brutaal kun je zijn?
Ja nou zeg.. Ik heb een paar keer de fout gemaakt om de reacties van de blogs te lezen. Echt nooit meer lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik ga het ook wel gewoon kopen om ze te steunen! Zou graag nog extra content van ze willen zien namelijk. Het liefst dus native support voor de trailers waar ik het over had.

Namelijk de linker op dit plaatje;

Afbeeldingslocatie: http://www.vinge.dk/filer/sig_long2.jpg

Zoals ik zei, iemand die mooie link hiervoor heeft ben ik eeuwig dankbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 19:37:
Precies dat. Noem één AAA titel die nu nog steeds zo gesupport wordt door de ontwikkelaars en waar ze echt naar de gebruikers luisteren zoals SCS dat doet. Petje af hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Maar 2 euro is echt te duur voor een skin. Daarnaast kunnen modders dit net zo goed. Beter besteden ze hun tijd aan expensions/nieuwe omgevingen maken, daar wil ik dan wel een groter bedrag voor neerleggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Il 2 op 10-12-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 22:40:
[...]

Precies dat. Noem één AAA titel die nu nog steeds zo gesupport wordt door de ontwikkelaars en waar ze echt naar de gebruikers luisteren zoals SCS dat doet. Petje af hoor.
Euro Truck is ook de enige game van SCS, dan is het niet zo moeilijk toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Il 2 schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 23:59:
Maar 2 euro is echt te duur voor een skin. Daarnaast kunnen modders dit net zo goed. Beter besteden ze hun tijd aan expensions/nieuwe omgevingen maken, daar wil ik dan wel een groter bedrag voor neerleggen.
Ik denk dat ze het maken van deze skins hebben uitbesteed en dat SCS wel degelijk bezig is geweest met inhoudelijke zaken binnen ETS. Daarnaast gaat het mij niet eens zozeer om de skins (al vind ik ze wel erg mooi) maar meer om ze steunen en mijn waardering te tonen. Dat klinkt misschien een beetje :') maar SCS en ETS2 is voor mij op gaminggebied dé verassing van het jaar. Voor 2013 had ik zelfs nog nooit van ze gehoord. O+ Zo betrokken zijn bij de community en de game blijven uitbreiden en verbeteren en dat grotendeels gratis. SCS wordt ook uitgebreid met meer werknemers en ze moeten wel een beetje hun cashflow op gang houden. Ze geven overigens ook heel wat product keys weg aan bekende Youtubers, die het weer verloten onder hun subs.
Ik heb er nu zo'n 44 euro in zitten (de game zelf en alle DLC) Dat vind ik niet zo gek veel geld voor een game waar ik zoveel plezier aan heb beleefd en honderden uren in heb zitten. En ik ben het nog lang niet zat :)
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:22:
[...]

Niet helemaal waar. Ze werken momenteel ook aan American Truck Simulator en ws ook aan een Bus Simulator (Coach Simulator?) al hebben we daar al een tijdje niets meer van vernomen. En ze zijn natuurlijk bezig om World of Trucks uit te bouwen. En wie weet wat ze nog meer aan het uitspoken zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:48

auto660

1991 240 GL Brick

ScuL, je mod staat ook op de favoriete site van Tim Kuik. Ik weet niet of je er iets tegen kan doen maar ik dacht, het is het vermelden wel even waard :|

[ Voor 132% gewijzigd door auto660 op 11-12-2013 10:09 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 00:22:
[...]

18 Wheels of Steel: Across America
18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal
18 Wheels of Steel: Convoy
18 Wheels of Steel: Haulin'
18 Wheels of Steel: Extreme Trucker
18 Wheels of Steel: Extreme Trucker 2
Scania Driving Simulator
Euro Truck Simulator
Euro Truck Simulator 2

En zo werken ze momenteel nog aan World of Trucks en nog wat ander spul, u zei? Ik heb die eerste 4 in het 18 WoS rijtje nog in een 4 in 1 pack ergens thuis liggen _O_ Across America en Convoy heb ik helemaal plat gespeeld, toen nog met toetsenbord, later met een Microsoft stuurtje

[ Voor 20% gewijzigd door FastFred op 11-12-2013 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

auto660 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:08:
ScuL, je mod staat ook op de favoriete site van Tim Kuik. Ik weet niet of je er iets tegen kan doen maar ik dacht, het is het vermelden wel even waard :|
Huh WTF... linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik denk dus dat hij bedoeld dat het staat op thepiratebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:17:
[...]

18 Wheels of Steel: Across America
18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal
18 Wheels of Steel: Convoy
18 Wheels of Steel: Haulin'
18 Wheels of Steel: Extreme Trucker
18 Wheels of Steel: Extreme Trucker 2

Scania Driving Simulator
Euro Truck Simulator
Euro Truck Simulator 2

En zo werken ze momenteel nog aan World of Trucks en nog wat ander spul, u zei? Ik heb die eerste 4 in het 18 WoS rijtje nog in een 4 in 1 pack ergens thuis liggen _O_ Across America en Convoy heb ik helemaal plat gespeeld, toen nog met toetsenbord, later met een Microsoft stuurtje
Aan 90% van die lijst doen ze niks meer :P

Het is natuurlijk hartstikke logisch, ETS 2 is hun cashcow, en die gaan ze helemaal uitmelken waardoor ze een nieuwe cashcow kunnen produceren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 11:23:
...ETS 2 is hun cashcow, en die gaan ze helemaal uitmelken waardoor ze een nieuwe cashcow kunnen produceren ;)
Ben jij een beetje simpel? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

wildcat1 al denk ik dat je weet waar je op doelt, je maakt nou niet echt een productieve opmerking.. In plaats van dat je het nou gewoon weerlegt met goede argumenten dan kunnen we de sfeer ook wat leuker houden hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het wel vaker zo gaat in de game industrie. SCS heeft al aangetoond dat ze - in tegenstelling tot de concurrenten - naar hun gebruikers luisteren en ook een hoop gratis updates doen (zoals nieuwe trucks) maar uiteindelijk moet er nog steeds geld verdient worden. Dat is de reden waarom er geld gevraagd wordt voor DLCs en skin-packs.

Van zodra er geen geld meer aan te verdienen valt, zal je zien dat SCS langzaam maar zeker gaat stoppen met de ontwikkeling van dit spel en meer aandacht gaat besteden aan een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Maar daar is toch helemaal niks mis mee? Ze leveren niet alleen game updates maar ook nog nieuwe content (deels gratis), dat is toch harstikke mooi. Binnenkort wordt het spel nauwelijks meer verkocht en de DLC's zullen misschien ook niet meer genoeg interesse wekken, dan kunnen ze daarna focussen op de volgende grote truck simulator. Als je het mij vraagt is dat een goed economisch model en ik zie echt geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:11:
wildcat1 al denk ik dat je weet waar je op doelt, je maakt nou niet echt een productieve opmerking.. In plaats van dat je het nou gewoon weerlegt met goede argumenten dan kunnen we de sfeer ook wat leuker houden hier :)
Wat moet ik weerleggen dan? Een aantal posts hierboven heb ik al het één en ander gezegd. Ik weet niet wat ik nog toe moet voegen. ETS2 een cashcow noemen is gewoon ontzettend kort door de bocht. Het lijkt er hier soms een beetje op dat sommigen elkaars posts helemaal niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat verdienmodel van SCS een stuk gebruikersvriendelijker dan wat de meeste grote ontwikkelaars doen: € 60,- vragen voor een spel dat half af is, vaak ook nog eens vol met bugs zit of gewoon slecht afgewerkt is, om vervolgens DLC en andere meuk te gaan aanbieden voor € 30,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:20:
[...]

Wat moet ik weerleggen dan? Een aantal posts hierboven heb ik al het één en ander gezegd. Ik weet niet wat ik nog toe moet voegen. ETS2 een cashcow noemen is gewoon ontzettend kort door de bocht. Het lijkt er hier soms een beetje op dat sommigen elkaars posts helemaal niet lezen.
Absoluut niet flauw bedoeld, maar exact wat je nu zegt eigenlijk. Als hij het daarna nog steeds niet wil accepteren is dat zijn probleem maar jij hebt dan alles gedaan wat je kunt om je punt te bewijzen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar heb je gelijk in. Ik irriteerde mij er alleen een beetje aan. Ik moet gewoon wat minder in gaan op anderen en het idd gewoon laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ircghost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:15:
Maar daar is toch helemaal niks mis mee? Ze leveren niet alleen game updates maar ook nog nieuwe content (deels gratis), dat is toch harstikke mooi. Binnenkort wordt het spel nauwelijks meer verkocht en de DLC's zullen misschien ook niet meer genoeg interesse wekken, dan kunnen ze daarna focussen op de volgende grote truck simulator. Als je het mij vraagt is dat een goed economisch model en ik zie echt geen probleem.
Nee, daar is niets mis mee, ik heb het ook veel liever op deze manier. Zie ook FastFred in "[SIM] Euro Truck Simulator 1 & 2"

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Inderdaad! Nou nu allen even de DLC kopen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
auto660 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 10:08:
Daar is niets aan te doen, hij staat er al maanden op maar het is de oude versie voor zover ik weet

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Net mijn eerste lening van 100.000 (met nog 68.000 te gaan) afbetaald en een nieuwe lening afgenomen van 400.000. Garage uitbreiding gedaan, FH16 erbij gekocht en een driver ingehuurd. Nu nog 110.000 over.. met iets van 5.8k per dag af betalen. Wordt nog wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Ircghost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 12:47:
Inderdaad! Nou nu allen even de DLC kopen! :P
Ik heb de Going East gekocht maar volgens mij hadden ze beter alle laatste updates en nieuwe trucks in een geheel nieuwe versie kunnen stoppen -> ETS 3 , had ik het voor tientallen Euro's ook gekocht. Nu hebben ze maar 2,49 verdient aan de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ze zijn toch al bezig met een nieuwe versie? De Amerikaanse variant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Ircghost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:51:
Ze zijn toch al bezig met een nieuwe versie? De Amerikaanse variant?
Daar kijk ik eigenlijk wel beetje naar uit. Heb veel van de delen van 18WoS grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wuppie007 schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:20:
[...]

Daar kijk ik eigenlijk wel beetje naar uit. Heb veel van de delen van 18WoS grijs gespeeld.
Meh, Amerikaanse trucks zeggen me niet zo veel. Daarnaast zijn de Amerikaanse wegen ook saaier om op te rijden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Vind ik ook, heb veel liever de Europese wegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
Verwijderd schreef op woensdag 11 december 2013 @ 20:32:
[...]

Meh, Amerikaanse trucks zeggen me niet zo veel. Daarnaast zijn de Amerikaanse wegen ook saaier om op te rijden denk ik.
Aan de andere kant, nu is er in europa amper een recht stukje weg te vinden. Dus europa is inderdaad heul spannend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op woensdag 11 december 2013 @ 15:14:
[...]

Daar is niets aan te doen, hij staat er al maanden op maar het is de oude versie voor zover ik weet
Klopt, die had ik eerst ook geprobeerd na ik 10 minuten heb zitten vloeken op Adfly, maar dat is 1.0, die niet werkt met alles vanaf versie 1.5 ofzo. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij al wel tig keer op de favoriete website van Tim Kuik had gestaan, maar dat valt nog erg mee. Ik heb 'm nog nergens kunnen vinden, behalve dan die v1.0 die niet meer werkt met recente versie's van ETS2

@ Scul: nu ik je aandacht heb: sinds wanneer hoef je in Denemarken (en ik denk in de rest van jullie map ook wel) geen voorrang te verlenen aan auto's die al op de rotonde zitten? Ik heb nu al een paar keer een aanrijding gehad omdat terwijl ik al op de rotonde zit iemand anders de rotonde op rijd, soms schieten ze net voor je langs. Maar soms staat er ook een file en gaan ze vlak voor je stilstaan, en dan kijk je dus over ze heen. Dit gebeurt in de stock ETS2 map ook wel op de grotere rotonde's, maar daar zie je het aankomen omdat de bochten minder krap zijn.

Oh, en dat stuk bovenin Noorwegen van Bergen naar Gardermoen of Oslo ofzo, daar staan soms doorgetrokken gele strepen op de weg, waar auto's wel gewoon inhalen. Zelfs als er een betonnen wal tussen de beide rijrichtingen staat halen ze in, en rijden ze gewoon dwars door die wal in, alsof het lucht is zeg maar.

Verder gaat de navigatie in jullie map nog wel eens de mist in.

En ik dacht dat ik van dit alles screenshots had, maar die heb ik dus niet....

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 11-12-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Ik reed laatst door Noorwegen met regen en dichte mist, levensgevaarlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had vanmorgen bijna een fietser onder de auto zitten die zonder licht, in het donker in dichte mist fietste. Heb ik die toch even flink de huid volgescholden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

virtueel of in RL? :+

Verwijderd

FastFred schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:32:
[...]
@ Scul: nu ik je aandacht heb: sinds wanneer hoef je in Denemarken (en ik denk in de rest van jullie map ook wel) geen voorrang te verlenen aan auto's die al op de rotonde zitten? Ik heb nu al een paar keer een aanrijding gehad omdat terwijl ik al op de rotonde zit iemand anders de rotonde op rijd, soms schieten ze net voor je langs.
Dit is een probleem met de AI in het hele spel, niet specifiek Scandinavië. Dit zal binnenkort ongetwijfeld verleden tijd zijn met de nieuwe AI engine.

• Ircghost

Ircghost

FastFred schreef op donderdag 12 december 2013 @ 09:04:
[...]

Ben jij al fietsers tegen gekomen in ETS2? ;)
Het was ook niet erg serieus bedoeld :P

Verwijderd

It's the truth ;), SCS is natuurlijk geen non-profit.
Cashcow is overigens totaal niet negatief bedoeld, als je het zo opmerkt.
Ik vind ETS2 absoluut geen cashcow. Cow = koe in 't Nederlands. Oftewel het uitmelken van een serie, de Call of Duty reeks is daar een prachtig voorbeeld van. Sinds CoD4 Modern Warfare al dezelfde engine gebruiken. Mijn inziens is CoD al jaren dezelfde game, met andere missie's, gewoon een veel te dure DLC in mijn ogen.

ETS2 is niet zo'n game

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Ik schaar ETS2 echt niet onder de typische "cashcow" benaming waar games als CoD, The Sims, Train simulator, NFS en Codemasters F1 serie(daargelaten dat ze wel moeten om de pleuris dure F1 licentie) mijns inziens wel onder vallen.
In tegenstelling tot bovenstaande wordt ETS2 goed gesupport en is er ook mod ondersteuning.(Qua support kan Codemasters hier helemaal wat van opsteken.)

Wellicht reageren we wat actief/fel omdat er gewoon een negatieve klank hangt aan het woord "cashcow" in een toch wel truck sim liefhebbers topic. :9 ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Flex0r op 12-12-2013 14:31 ]

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Verwijderd

NFS haal ik gewoon van de favoriete site van Tim Kuik zoals dat hier meerdere malen mooi is gezegd. Maar ETS heb ik toch gekocht omdat het gewoon een goed spel is en je er maar geen genoeg van krijgt...

Verwijderd

Ik heb ook maar de Winter pack gekocht. Vooral als support naar de devs toe, maar vind de meeste ook wel erg mooi. Mijn truckje op dit moment:

Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013121101.jpg

Dan nog even de glitch waar ik het eerder over had >:) Vol gas de stoeprand op knallen, zodat je de trap op kunt. Eenmaal boven even van de stenen het gras op rijden en je kan een behoorlijk eind rijden 'achter de schermen'. Tot op je opeens in een gat valt :+
Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013120401.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013120402.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013120403.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013120404.jpg

Verwijderd

Vet!

• Ircghost

Ircghost

Nu met trailer! :P

Verwijderd

Ik ga het eens proberen, breng straks verslag uit :+

• Odessa
  • Niet online
[...]

yep, op meerdere plekken. :)

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Kan iemand mij uitleggen waar ik op moet letten als ik een truck koop?

Ik heb op dit moment de goedkoopste volvo compleet geupgrade. er zit nu 700 PK in en alle overige verbeteringen voor zover vrijgespeeld (lvl 12)

Nu wil ik m eigenlijk inruilen voor n Scania (mooier) maar als ik daar de goedkoopste versie neem, zit daar (op dit moment) max. iets van 400 (?) PK in, weet het even niet uit m'n hoofd maar zoiets in ieder geval. Hoe kan het dat er zo'n enorm gat tussen zit, zijn die PK's dan wel van belang?

• Ircghost

Ircghost

Nog zo'n vraag, ben nu lvl 11.. maar wanneer of welke vrachtwagens hebben eigenlijk een echte hud? Vind het zo lelijk om het in je beeld te laten zweven..

Verwijderd

Ircghost schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:34:
Nog zo'n vraag, ben nu lvl 11.. maar wanneer of welke vrachtwagens hebben eigenlijk een echte hud? Vind het zo lelijk om het in je beeld te laten zweven..
Wat in je beeld laten zweven?

Geen vrachtwagen heeft een HUD, bij de meeste heeft het luxere interieur wel een navigatiesysteem ingebouwd als dat is waar je naar vroeg.

• Ircghost

Ircghost

Dat bedoel ik ja, een ingebouwde navigatie. Met zweven bedoel ik de navigatie/roadservice menu dat mee gaat met je hoofdbewegingen.

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Bij lvl 12 kun je dat luxere interieur en zit het erbij.

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:20

PauseBreak

derp!

Ircghost schreef op donderdag 12 december 2013 @ 21:34:
De nieuwe Volvo FH16 heeft het standaard, verder de luxe interieurs van Daf, Scania, oude Volvo FH, en Iveco (nieuwe Stralis) zo uit mijn hoofd.

Nee, merp!

PauseBreak schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:36:
[...]

De nieuwe Volvo FH16 heeft het standaard, verder de luxe interieurs van Daf, Scania, oude Volvo FH, en Iveco (nieuwe Stralis) zo uit mijn hoofd.
En de MAN heeft het ook in het luxe interieur. ;)

🠕 This side up

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ah, ik rij nooit met MAN. Vind de spiegelopstelling er van echt niet prettig :P

Nee, merp!

PauseBreak schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:41:
Ah, ik rij nooit met MAN. Vind de spiegelopstelling er van echt niet prettig :P
Ik reed met de MAN, maar nu in de nieuwe Volvo. Ik vond het interieur van de MAN altijd zo overzichtelijk (en mooi)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 17:21:
[...]
Ik ga het eens proberen, breng straks verslag uit :+
Het stunten met trailer zal voor een andere keer zijn, aankomst en vertrek was twee keer toevallig op een plek zonder trappen :P

Iets te hard de afrit genomen daarstraks 8)7

Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013121201.jpg

Vond de velgen niet echt passen onder die livery, dus truck maar omgedoopt tot "Black Knight"
Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013121203.jpg
.. ook hier weer stevig door de bocht :9
Afbeeldingslocatie: http://www.n33la.nl/images/2013121202.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

PauseBreak schreef op donderdag 12 december 2013 @ 22:36:
[...]

Ik heb de FH16, maar heb het niet? Moet ik nog speciaal knopje drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ircghost schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 02:24:
[...]

Ik heb de FH16, maar heb het niet? Moet ik nog speciaal knopje drukken?
Heb je het luxe interieur wel gekocht? En de nieuwe of de oude FH16?

Oude FH16 met luxe interieur:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/apITdcS.png

Nieuwe FH16:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rJFq6TH.png

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 00:19:
[...]
Vond de velgen niet echt passen onder die livery, dus truck maar omgedoopt tot "Black Knight"
[afbeelding]
"If you have a problem and no one else can help, maybe you can hire the A-team!" :+

Sorry maar dat was het eerste waar ik aan moest denken. :9

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

[...]

Ja, even op aanhaken! Ik heb 'pedestrians' aangezet maar er loopt niemand in mijn scenes!
Milaan, Turijn, Verona... allemaal lege straten! How come?

(wel zo fijn atm, want ik snij nog wel eens een hoekje af bij een kruispunt).

Mijn vriend vertelde me gisteren trouwens heel aardig dat ik een 'behoorlijk lage framerate had'.
Kun je die framerate ergens in beeld krijgen tijdens het spel? True, hij is laag, maar het stoort me niet zo, ik let op de weg.

Ik heb de settings voor scenery, gras en belichting nu wel íets lager gezet, maar ik heb liever een mooie omgeving dan een supervloeiend beeld. Begrijp me goed, bij Unreal Tournament stoorde me dit altijd geweldig, het is een teken van dat je pc het net niet trekt. Maar hier vind ik het niet erg - de stuurcommando's reageren namelijk wel flitsend direct, dus het is niet dat je vertraging voelt in het rijden.

Ook jammer dat je die settings pas in je volgende ritje kan uittesten.
En weet iemand een Scania-garage in Milaan, Turijn of Verona? Ik kom maar niet uit die plaatsen weg en ik wil graag zelf rijden, met een Scania. Hoop dat ik dan wat uitgebreidere ritjes krijg, want ik zit nu dus vast tussen die 3 plaatsen :{
FastFred schreef op maandag 09 december 2013 @ 12:13:
[...]

Als je meer XP gaat verdienen zoveel mogelijk de 'Lange afstand' bonus upgraden ;) Dan worden er vanzelf langere ritten aangeboden
Okidoki, gisteren al zo'n punt binnengehengeld. Hoop dat er eerdaags wat meer plaatsen in zicht komen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Dark Blue op 13-12-2013 10:16 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh, he, hoe, wat, maar, wtf?

Jij bent een vrouw en speelt Unreal Tournament? :D

Droomvrouw! :D

EDIT: in Milaan zit een Scania dealer ;)

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 13-12-2013 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Dark Blue schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:07:
[...]

Okidoki, gisteren al zo'n punt binnengehengeld. Hoop dat er eerdaags wat meer plaatsen in zicht komen :)
Anders kun je ook gewoon naar Milaan rijden, daar een truck kopen en zonder vracht naar een andere plaats rijden. Ben je er ook weg ;)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

PauseBreak schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 08:14:
[...]

Heb je het luxe interieur wel gekocht? En de nieuwe of de oude FH16?

Oude FH16 met luxe interieur:
[afbeelding]

Nieuwe FH16:
[afbeelding]
Ah ok luxe interieur moet ik dan nog even aanschaffen :). Welke is de nieuwe FH16 dan? veel van die Volvo's heten FH16 :P. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik al de nieuwe had maar blijkbaar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:32:
Klopt, die had ik eerst ook geprobeerd na ik 10 minuten heb zitten vloeken op Adfly, maar dat is 1.0, die niet werkt met alles vanaf versie 1.5 ofzo. Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij al wel tig keer op de favoriete website van Tim Kuik had gestaan, maar dat valt nog erg mee. Ik heb 'm nog nergens kunnen vinden, behalve dan die v1.0 die niet meer werkt met recente versie's van ETS2

@ Scul: nu ik je aandacht heb: sinds wanneer hoef je in Denemarken (en ik denk in de rest van jullie map ook wel) geen voorrang te verlenen aan auto's die al op de rotonde zitten? Ik heb nu al een paar keer een aanrijding gehad omdat terwijl ik al op de rotonde zit iemand anders de rotonde op rijd, soms schieten ze net voor je langs. Maar soms staat er ook een file en gaan ze vlak voor je stilstaan, en dan kijk je dus over ze heen. Dit gebeurt in de stock ETS2 map ook wel op de grotere rotonde's, maar daar zie je het aankomen omdat de bochten minder krap zijn.

Oh, en dat stuk bovenin Noorwegen van Bergen naar Gardermoen of Oslo ofzo, daar staan soms doorgetrokken gele strepen op de weg, waar auto's wel gewoon inhalen. Zelfs als er een betonnen wal tussen de beide rijrichtingen staat halen ze in, en rijden ze gewoon dwars door die wal in, alsof het lucht is zeg maar.

Verder gaat de navigatie in jullie map nog wel eens de mist in.
Voor de nieuwste versie gaan we de downloads op een andere manier aanbieden hopelijk maakt dit het voor iedereen makkelijker.

Voor wat betreft de rotondes:
Verwijderd schreef op donderdag 12 december 2013 @ 08:21:
Dit is een probleem met de AI in het hele spel, niet specifiek Scandinavië. Dit zal binnenkort ongetwijfeld verleden tijd zijn met de nieuwe AI engine.
We kunnen er weinig aan doen, hopelijk verandert de nieuwe update hier wat aan.

Het inhalen over de gele lijn + door betonmuren ligt aan de interpreatie van de AI van het wegtype. We hebben hier e.e.a veranderd maar waarschijnlijk worden het gewoon 2 aparte 1x1 banen in de nieuwe update zodat ze fysiek niet meer kunnen inhalen.

Navigatieprobs zijn ook problemen in het spel, het meeste daarvan is nu in de laatste updates opgelost.
Ircghost schreef op woensdag 11 december 2013 @ 22:37:
Ik reed laatst door Noorwegen met regen en dichte mist, levensgevaarlijk :P
Probeer het eens in het donker. Vooral de weg van Oslo naar Odda.. vind het zelf knap lastig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Ircghost schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:40:
[...]

Ah ok luxe interieur moet ik dan nog even aanschaffen :). Welke is de nieuwe FH16 dan? veel van die Volvo's heten FH16 :P. Ik dacht eerlijk gezegd dat ik al de nieuwe had maar blijkbaar niet.
Dit is de nieuwe FH16:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r2zmc6P.png

Die heet ook gewoon FH(16). De 16 staat erachter bij de dikke motoren (weet niet zeker of ETS2 dit ook goed doet). De oude FH heet nu FH Classic. Ze staan beiden gewoon bij de grote Volvo dealers.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zijn je graphics zo laag? Jouw systeem moet 'm makkelijk op de hoogste stand kunnen trekken. Of is dit niet jouw screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Newjersey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38
Dit is de eerste keer dat ik in dit topic kijk terwijl ik het spel een 2 jaar geleden terug blauw heb gespeelt. Ga hem vanavond weer installeren :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:29:
Waarom zijn je graphics zo laag? Jouw systeem moet 'm makkelijk op de hoogste stand kunnen trekken. Of is dit niet jouw screen?
Geresized :P Staat op 16x12, alles op max met fxaa enzo aan via nvidia panel.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

PauseBreak schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:26:
[...]

Dit is de nieuwe FH16:
[afbeelding]

Die heet ook gewoon FH(16). De 16 staat erachter bij de dikke motoren (weet niet zeker of ETS2 dit ook goed doet). De oude FH heet nu FH Classic. Ze staan beiden gewoon bij de grote Volvo dealers.
Ah thanks, ja die mocht ik nog niet kopen nu :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Dus ik zie jullie binnenkort wel in de Multiplayer :)

http://www.pcgamer.com/20...y-video-of-convoy-action/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:10

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Zal wel weer fake zijn...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"And since there is also a south/mediterranean Sea DLC coming also" ( http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=5&t=103388 )

Going South DLC zou leuk zijn! Al hoop ik eerder op Scandinavië (nee, voorlopig niet geïnteresseerd in mods), met winterse omstandigheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Het is niet fake, althans ik zie daar geen reden toe aangezien het van Steam News updates komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cbr600f4i schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:20:
Het is niet fake, althans ik zie daar geen reden toe aangezien het van Steam News updates komt.
Geloof mij, multiplayer is zo fake als maar kan. Ze proberen de game te hacken door trucks te spawnen in geheugenlocaties die daar niet voor bedoeld zijn en het heeft geen enkele kans van slagen.
Verwijderd schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:05:
"And since there is also a south/mediterranean Sea DLC coming also" ( http://forum.scssoft.com/viewtopic.php?f=5&t=103388 )

Going South DLC zou leuk zijn! Al hoop ik eerder op Scandinavië (nee, voorlopig niet geïnteresseerd in mods), met winterse omstandigheden.
Er staat een hoop onzin in die thread, sowieso heeft ie een lijst van bijna 40 steden alleen in Finland, dat is circa 200 werkdagen om die te bouwen (5 dagen per stad). Mensen onderschatten hoe veel tijd er in mappen zit.

Winterse omstandigheden/seizoenen komen niet in de standaardgame (althans voorlopig niet) - helaas - zou het zelf ook graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Er zijn wel mods voor de winterse omstandigheden, maar meer dan de textures veranderen doen die niet.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
ScuL schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:33:
[...]

Geloof mij, multiplayer is zo fake als maar kan. Ze proberen de game te hacken door trucks te spawnen in geheugenlocaties die daar niet voor bedoeld zijn en het heeft geen enkele kans van slagen.
Ik dacht toch echt dat er een groepje bezig is om een serieuze multiplayer mod te maken. Zie hier hun Facebook site die ik ook volg. https://www.facebook.com/ets2mpofficial?fref=ts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik denk dat het technisch wel mogelijk is, met veel moeite, maar dat zo'n mod extreem lastig te onderhouden is. De game makers SCS hebben al een keer de deur dichtgegooid door niet (genoeg) support te leveren. Dat terwijl ze bekend staan als een erg handreikend naar mod makers. Maar ze maakten toen wel flinke claims hoor; ze wilden graag toegang tot delen van de broncode om hun mod er op aan te sluiten.

Het grootste probleem is dat de game geen API heeft om objecten te spawnen dus ze dit allemaal zelf moeten hacken en onderscheppen. Ze gaan de game decompileren en reverse engineeren totdat ze weten wat ze moeten doen om zelf game objects te spawnen, voort te bewegen, traffic te verwijderen, enz.

Probleem: SCS brengt een patch uit, de game exe wijzigt, en alle(!) geheugen addressen zijn anders. Met beetje pech zijn de 'aansluit' (die ze zelf hebben gemaakt) punten voor ze ook veranderd, en kunnen ze sommige zaken van hun mod helemaal opnieuw opbouwen.
Juist het 'patchen' voor een specifieke game versie kost bakken met tijd. Vaak moet je alles weer opnieuw opzoeken. En als SCS wil kunnen ze elke maand een patch kan uitbrengen, dan zou zo'n MP mod veel downtime krijgen. D'r zijn wel technieken voor om hier om heen te werken, maar die zijn niet triviaal..

Bovendien, zo'n multiplayer mod gebruikt dezelfde (of nog veel doordringerende) technieken dan trainers of cheat tools doen voor games, dus zaken als virus scanners of Steam zal het vast waarderen.

Erg cool project vind ik het wel, als ik meer tijd had zou ik mijzelf wel hebben opgegeven als developer er voor, maar ik vrees doordat ETS2 nog steeds geupdate word dat het gewoon niet bij te benen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

Ga liever voor een Scania zeker met die nieuwe update,
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/jrxz60.png

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCS zou melktrailers moeten maken die je dan vanaf EuroAcres naar een laboratorium of naar een melkverwerkingsbedrijf rijd maar wel binnen een stad, dus niet van EuroAcres in Groningen naar een laboratorium in Lille...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

idd ook vaste routes zou wel fijn zijn en eigen trailers :D
Verwijderd schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:01:
SCS zou melktrailers moeten maken die je dan vanaf EuroAcres naar een laboratorium of naar een melkverwerkingsbedrijf rijd maar wel binnen een stad, dus niet van EuroAcres in Groningen naar een laboratorium in Lille...

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 17-09 14:16
Zijn er meer mensen die last hebben van een slecht leesbaar boordcomputerscherm? In de filmpjes die ik wel eens op YouTube kijk kan ik alles goed lezen (motor temperatuur, brandstof etc) maar bij mij ingame is alles heel pixelig. Ondanks dat ik alle settings op high heb staan. Als ik met de muis de camera naar rechts richt om bijvoorbeeld door mijn rechterbuitenspiegel te kijken zoomt de camera enigszins in waardoor ook de boordcomputer duidelijker wordt. Ik zal eens wat screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Pas je schaling even aan.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 17-09 14:16
Thanks kon hem op 300% zetten zonder merkenswaardig framerate verlies, ziet er nu een stuk beter uit.
Pagina: 1 ... 33 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.