Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Gisteren niet meer toegekomen om de 1.17 in te stellen, misschien vanavond even kijken, dan wel de rest van me mods even uitzetten en promods upgraden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan echt nergens de update vinden van 1.17. Weet iemand waar deze staat en welke mods geven eigenlijk problemen ermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 16:55
CyberCow schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:33:
Ik kan echt nergens de update vinden van 1.17. Weet iemand waar deze staat en welke mods geven eigenlijk problemen ermee?
Je moet in Steam bij ETS2 instellingen kiezen voor de beta in beta tabje. Dan download steam de beta en kan je die spelen. Ik denk dat best veel mods problemen gaan geven omdat ze aardig wat changes mbt mods hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearWizz schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:43:
[...]

Je moet in Steam bij ETS2 instellingen kiezen voor de beta in beta tabje. Dan download steam de beta en kan je die spelen. Ik denk dat best veel mods problemen gaan geven omdat ze aardig wat changes mbt mods hebben gedaan.
Dan is het voor mij duidelijk dat ik de update niet kan vinden. Ik gebruik geen Steam en ben dat ook zeker niet vanplan om te gaan gebruiken. Dan wacht ik nog maar even af op de update. Zit vooral te wachten op het 900degrees steering wheel. Bedankt voor je snelle antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
CyberCow schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:47:
[...]

Dan is het voor mij duidelijk dat ik de update niet kan vinden. Ik gebruik geen Steam en ben dat ook zeker niet vanplan om te gaan gebruiken. Dan wacht ik nog maar even af op de update. Zit vooral te wachten op het 900degrees steering wheel. Bedankt voor je snelle antwoord
Ah ja sorry, de beta is Steam only, volgens mij duurt 1.17 niet lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze willen 1.17 tegelijk met de DLC releasen. Dat zal dus 7 mei worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:26:
Ze willen 1.17 tegelijk met de DLC releasen. Dat zal dus 7 mei worden.
kan je met de DLC promods dan nog gebruiken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er dan weer een update van Promods uit moet komen maar daar zullen ze ws al mee bezig zijn, aangezien Promods als het goed is al toegang heeft tot de DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Denk dat ik dan misschien ook ga wachten op de release.. zou het uitmaken dat ik midden in een rit (met volgens mij een oplegger van een jazzycat cargo pack) de update naar 1.17 doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je rit wordt dan afgebroken (zonder boete) en je wordt dan terug gezet naar de standplaats van je truck.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2015 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:14:
Je rit wordt dan afgebroken (zonder boete) en je wordt dan terug gezet naar de standplaats van je truck.
Oké dan maak ik eerst me ritje af :P aangezien ik al op 3 kwart van een rit van 1600km zit :P
Gelijk kijken of die mercedes mod die ik heb blijft werken :P we zullen zien straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Ik denk dat ik met de DLC opnieuw ga beginnen. Schonelij enzo :D Wil met mercedesen gaan rijden ipv Scania :P

[ Voor 26% gewijzigd door NoFearWizz op 21-04-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
NoFearWizz schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:23:
Ik denk dat ik met de DLC opnieuw ga beginnen. Schonelij enzo :D Wil met mercedesen gaan rijden ipv Scania :P
hoeveel gaat dlc eigg kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Defqonwolf schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:51:
[...]

Ik denk zo rond een tientje net als going east. Bol.com vraagt er 15 euro voor maar krijg je wel een doosje met een echte DVD erin. Ik heb de pre-order al geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
CyberCow schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:53:
[...]

Ik denk zo rond een tientje net als going east. Bol.com vraagt er 15 euro voor maar krijg je wel een doosje met een echte DVD erin. Ik heb de pre-order al geplaatst.
ah koop em wel via g2play ofzo :) dan is het meestal paar euro goedkoper :)
lol hadk dit geweten voor ik ETS2 vorig jaar kocht :P:

Euro Truck Simulator 2 - Christmas Bundle Steam Gift € 11.79

Includes 5 items: Euro Truck Simulator 2, Euro Truck Simulator 2 - Christmas Paint Jobs Pack, Euro Truck Simulator 2 - Going East!, Euro Truck Simulator 2 - High Power Cargo Pack, Euro Truck Simulator 2 - Ice Cold Paint Jobs Pack

[ Voor 32% gewijzigd door Dopiej op 21-04-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
Defqonwolf schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:51:
[...]

ik reken op iets in de buurt van 10-15 euro inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:39
Wut... speel al op 1.17 en krijg nu opeens een update binnen van 1.2 GB... wat is dat dan?
dit is de update dus...
Build 1.17.0.25 (Steam build 595881[steamdb.info]):
Engine
better balance of vehicle reflection rendering
fixed missing init of fuel range telemetry channel
Gameplay
filter faces by gender in profile screen
city names repositioned
hide mouse steering hud in photo mode
brake lights active only if throttle/clutch not pressed
don't spawn parked cars around truck after using the ferry
Models
MAN TGX, Iveco Stralis, Volvo FH 2012, Scania R
duplicated geometry fixes
trailers floating signs + flatbed + ventil + fuel cistern

why the fack is dit 1.2 GB :9

[ Voor 77% gewijzigd door krissie100 op 21-04-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-10 08:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

krissie100 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 16:36:
Wut... speel al op 1.17 en krijg nu opeens een update binnen van 1.2 GB... wat is dat dan?
dit is de update dus...
Build 1.17.0.25 (Steam build 595881[steamdb.info]):
Engine
better balance of vehicle reflection rendering
fixed missing init of fuel range telemetry channel
Gameplay
filter faces by gender in profile screen
city names repositioned
hide mouse steering hud in photo mode
brake lights active only if throttle/clutch not pressed
don't spawn parked cars around truck after using the ferry
Models
MAN TGX, Iveco Stralis, Volvo FH 2012, Scania R
duplicated geometry fixes
trailers floating signs + flatbed + ventil + fuel cistern

why the fack is dit 1.2 GB :9
Waarschijnlijk omdat de models niet los verstuurd (kunnen) worden. Dus download je niet alleen de fix, maar de gehele vrachtwagen (x4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nou heb de 1.17 staan, net ritje begonnen, draai snelweg op en de truck voor me verdwijnt opeens.. nog mensen dat gezien in de 1.17 beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Heb ik ook al gezien, maar heb ook ProMods erbij en ik dacht dat het daar aan lag. Zo kwam ik ook midden op de snelweg ineens een boom tegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
Ik gooi de beta er weer af ... iets teveel mods op m'n profiel om hier normaal mee te kunnen spelen. Continu crashende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
88Weighed schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 21:39:
Ik gooi de beta er weer af ... iets teveel mods op m'n profiel om hier normaal mee te kunnen spelen. Continu crashende game.
hmm nog geen problemen mee gehad.. Heb real company, mercedes mod, jazzycat trailer packs en promods staan en heb geen problemen.. alleen zou rusmap het ook doen dat weet ik dus niet.. mja dat probeer ik donderdag ofzo wel :)

edit:

Had gisteren een skin gedownload en aangezet en zag ineens de helft van me truck niet meer.. Ik die skin uitzetten en zie hem wel weer helemaal.. Rare zooi mja, vanavond is vriendin werken dus ga ik is lekker lange rit maken :)

[ Voor 20% gewijzigd door Dopiej op 23-04-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merkte dit ineens in mijn Steam achievements. Meer die dit hebben? Zal wel iets met Promods te maken hebben, zou het anders niet weten. Wel vreemd.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3hfcs2Al.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Zal vanavond even kijken, kan het niet zien, is blocked hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 13:41:
Ik merkte dit ineens in mijn Steam achievements. Meer die dit hebben? Zal wel iets met Promods te maken hebben, zou het anders niet weten. Wel vreemd.

[afbeelding]
Er staat toch ook bij met scandinavie DLC. Ofwel ze hebben in het totaal de nieuwe DLC al meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel vreemd. Gisteravond de 80.000km voorbij gegaan in mijn XF 106 met 510pk. Vond ik een mooi moment om weer terug te gaan naar mijn Scania Streamline met 580pk en 200.000km op de klok. Maar die vind ik ineens veel minder fijn rijden....

Ik hoop dat de nieuwe MB net zo'n fijne truck wordt als de huidige XF

[ Voor 19% gewijzigd door FastFred op 23-04-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54
CyberCow schreef op donderdag 23 april 2015 @ 14:25:
[...]

Er staat toch ook bij met scandinavie DLC. Ofwel ze hebben in het totaal de nieuwe DLC al meegenomen.
Dat klopt dan toch niet, in de originele zit helemaal nog geen Scandinavie. Of heeft ProMods dan dezelfde id's oid voor die steden gebruikt die SCS ook gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jip_86 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:00:
[...]

Dat klopt dan toch niet, in de originele zit helemaal nog geen Scandinavie. Of heeft ProMods dan dezelfde id's oid voor die steden gebruikt die SCS ook gebruikt?
Ik dacht voor een groot deel wel daarom gingen ze bij promods ook dingen samenvoegen als ik het goed heb begrepen voor versie 2. Maar ik snap nu jou vraag ook. Had je vraag verkeerd begrepen ik dacht dat je bedoelde dat je ineens niet meer alles had en eerst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand toevallig of ik de highpower cargo DLC ook kan kopen als ik geen Steam heb? Kan m nergens vinden als losse aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, is alleen beschikbaar via Steam. Enkel de mappacks worden naast Steam ook standalone uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn, misschien dan toch maar overstappen op Steam :(

Is het trouwens meer mensen opgevallen dat de XF 106 niet als AI truck rondrijd?

[ Voor 45% gewijzigd door FastFred op 24-04-2015 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:29:
Damn, misschien dan toch maar overstappen op Steam :(

Is het trouwens meer mensen opgevallen dat de XF 106 niet als AI truck rondrijd?
Je kan als je de DVD versie hebt wel een DLC kopen en die installeren bij je normale spel dat lukt wel. Heb ik ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DVD versie van ETS2 of van de DLC?

Niet dat het nu nog uitmaakt, GTA 5 is binnen 8)

[ Voor 44% gewijzigd door FastFred op 24-04-2015 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:00:
DVD versie van ETS2 of van de DLC?

Niet dat het nu nog uitmaakt, GTA 5 is binnen 8)
Ik heb ETS2 op DVD gekocht en heb daarna de DLC van de cargo gekocht en kon gewoon installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:15:
[...]

Ik heb ETS2 op DVD gekocht en heb daarna de DLC van de cargo gekocht en kon gewoon installeren.
Buiten Steam? Dat is 't 'm juist... Fast Fred wil om één of andere reden geen Steam gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:10:
[...]

Buiten Steam? Dat is 't 'm juist... Fast Fred wil om één of andere reden geen Steam gebruiken.
Ik kan me daar wel in vinden om geen steam te willen gebruiken. Ik heb liever ook alles zelf in de hand wanneer dat er nieuwe updates komen. installatielocaties enzo. Maar ik heb volgens mij gewoon via steam de cargoDLC gekocht. Heb ieder geval er geen cd van. van de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook in Steam de installatiedirectory opgeven. Standaard zet ie alles in C:\Program Files\Steam maar je kan extra dirs opgeven die je dan kan kiezen bij installatie van een game. Daarnaast kun je automatische updates ook uitzetten en je kan altijd downgraden naar een vorige versie. Dus als dat de redenen zijn om geen Steam te gebruiken...... maar goed, deze discussie is al vaker gevoerd. Iedereen moet lekker doen en laten wat ie wil. In ieder geval goed van SCS dat ze de standalone users blijven supporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:21:
Je kan ook in Steam de installatiedirectory opgeven. Standaard zet ie alles in C:\Program Files\Steam maar je kan extra dirs opgeven die je dan kan kiezen bij installatie van een game. Daarnaast kun je automatische updates ook uitzetten en je kan altijd downgraden naar een vorige versie. Dus als dat de redenen zijn om geen Steam te gebruiken...... maar goed, deze discussie is al vaker gevoerd. Iedereen moet lekker doen en laten wat ie wil. In ieder geval goed van SCS dat ze de standalone users blijven supporten.
Draai de argumenten eens om, als je dus geen automatische updates wil, een aangepaste map selecteren e.d. Waarom zou je dan wel Steam gebruiken? Dan is zonder vele malen makkelijker. ;)

Toch jammer dat sommige DLC niet buiten Steam beschikbaar is, nu heb ik er niet veel last van want ik gebruik Steam (want het is goedkoper O-) ), maar 't blijft vervelend voor mensen die ETS2 op Origin gekocht hebben.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 13:57
Koenvh schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:51:
[...]
maar 't blijft vervelend voor mensen die ETS2 op Origin gekocht hebben.
Enkel als die mensen niet aan Steam willen, anders kan je gewoon je key overzetten van Origin naar Steam. Tenminste, zo heb ik 't ooit ook gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geleihoofd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:58:
[...]

Enkel als die mensen niet aan Steam willen, anders kan je gewoon je key overzetten van Origin naar Steam. Tenminste, zo heb ik 't ooit ook gedaan.
Is dat zo? Ik dacht dat je alleen bij aankopen van buiten Origin de key kon zien... Aan de andere kant, ik heb nog nooit iets bij Origin gekocht.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 13:57
Koenvh schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 18:00:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat je alleen bij aankopen van buiten Origin de key kon zien... Aan de andere kant, ik heb nog nooit iets bij Origin gekocht.
Of mijn info nog up-to-date is weet ik niet zeker, maar zeker is wel dat ik ETS2 via Origin gekocht heb en nu alles op Steam heb staan. Overigens wel gekocht in de tijd dat ETS2 nog niet op Steam stond, zou kunnen dat dat ermee te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon naar de winkel gaan DVD zoeken in de schap afrekenen bij de kassa misschien nog een gezellig praatje maken. Vervolgens naar het terras en haal je de DVD uit het zakje ga je 3x de achterkant lezen onder het genot van een biertje en dan vol verwachting naar huis toe gaan en installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Geleihoofd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 17:58:
[...]

Jup inderdaad ik heb hem ook op Origin gekocht en overgezet naar steam.

Hebben jullie trouwens ook last van dat je truck bochten niet meer kan halen? Heb en classic FH16 volvo 700 pk en een 6x2 taglift maar op de een of andere manier kan ik met mijn oplegger (25t) die draaiende op/afritten niet fatsoenlijk nemen.. ik rij telkens tegen de railing aan. Iets wat ik gisteren nog niet had..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:02
Defqonwolf schreef op woensdag 22 april 2015 @ 07:51:
[...]

alleen zou rusmap het ook doen dat weet ik dus niet.. mja dat probeer ik donderdag ofzo wel :)
RusMap werkt hier in ieder geval prima!

9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 07:37
Het is me gelukt 2 monitoren fatsoenlijk werkend te krijgen in ETS2 met de nieuwe beta patch :).

Het bevalt me zodanig dat ik een derde monitor vanaf heden gebruik. Hier toch een foto hoe het eruit ziet, en voor mensen die dit graag ook willen op een dual monitor een uitlegje wat je moet doen.
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/30sx4e0.jpg

De tweede post in dit topic, legt exact uit hoe je dit kan instellen.
http://steamcommunity.com...ons/0/618459931319837947/

Veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 11:05
Zo had ik het ook maar vond het niet zo prettig werken omdat de monitors niet erg gelijk liepen :P.
Ik hou het dus mooi op 1 scherm tot ik er eventueel 3 heb. (speel wel met xbox controller dus misschien dat het daarom minder prettig werkt.)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:23
Ik ben van plan de Driving Force:GT aan te schaffen, maar ik kan er niet echt wijs uit hoe het stuur nou bevestigd wordt aan de tafel. Ik heb nogal een rare tafel, maar kan iemand mij helpen om te kijken of het stuur past?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sweqltN.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marctsm
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-03-2024
via bundelstars nu het complete gold pakket gekocht, nu eens zien om alles aan de praat te krijgen, komende dlc's zullen dan toch eventjes moeten wachten, tegen dat k uitgespeeld ben, ben ik een paar jaar verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
iBugged schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:29:
Ik ben van plan de Driving Force:GT aan te schaffen, maar ik kan er niet echt wijs uit hoe het stuur nou bevestigd wordt aan de tafel. Ik heb nogal een rare tafel, maar kan iemand mij helpen om te kijken of het stuur past?

[afbeelding]
De beugel klemt zich aan de tafel door middel van de draaiknoppen aan de bovenzijde van het stuur te draaien. Ik heb op de foto de klemmen zo ver mogelijk open staan, wat een ruime 3 cm aan opening geeft. Niet genoeg voor jou tafel dus.

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/24ph0qu.jpg

Verder wil ik dit plaatje graag ook met jullie delen O-)
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2rh92x4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Cixelsyd schreef op zondag 26 april 2015 @ 16:58:
[...]

De beugel klemt zich aan de tafel door middel van de draaiknoppen aan de bovenzijde van het stuur te draaien. Ik heb op de foto de klemmen zo ver mogelijk open staan, wat een ruime 3 cm aan opening geeft. Niet genoeg voor jou tafel dus.

[afbeelding]

[afbeelding]
Je kunt de rubberen(?)dopjes onderaan die klemmen nog weghalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwienke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:49
martijnm71 schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:11:
[...]

Je kunt de rubberen(?)dopjes onderaan die klemmen nog weghalen :)
die kun je er inderdaad vanaf halen, gaat misschien wat lastig maar het wil wel zonder dat je iets sloopt.

[ Voor 13% gewijzigd door bwienke op 26-04-2015 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
bwienke schreef op zondag 26 april 2015 @ 18:17:
[...]

die kun je er inderdaad vanaf halen, gaat misschien wat lastig maar het wil wel zonder dat je iets sloopt.
Ik weet alleen niet of je hem dan helemaal kan indraaien. Ik ben in ieder geval niet bereid het te proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Heel slecht idee en ik zet verder nergens tot aan :P

Maar ergens bestellen waar je zonder reden terug kunt brengen (kuch coolblue kuch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwienke
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:49
martijnm71 schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:28:
Heel slecht idee en ik zet verder nergens tot aan :P

Maar ergens bestellen waar je zonder reden terug kunt brengen (kuch coolblue kuch)
is geen heel slecht idee als je het mij vraagt. Je kunt ze er af klikken maar het gaat wat lastig. afbeelding zonder die opzetstukjes *klik*

[ Voor 16% gewijzigd door bwienke op 26-04-2015 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Drie cm in hoogte max dus, hoe zit het met de max diepte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cixelsyd
iBugged schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:40:
[...]

Drie cm in hoogte max dus, hoe zit het met de max diepte?
3,5 á 4 cm. zit een klein beetje speling in. In principe zou het dus moeten kunnen zonder de opzet stukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
bwienke schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:36:
[...]

is geen heel slecht idee als je het mij vraagt. Je kunt ze er af klikken maar het gaat wat lastig. afbeelding zonder die opzetstukjes *klik*
Jeps, zo heb ik het ook, had een wat dikker blad en hij paste niet met die opzetstukjes.

Wil je dat ik even mijn bureaublad mee qua dikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marctsm
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15-03-2024
1) nog collega's die op steam zitten ? mogen we anders altijd toevoegen : zelfde accountnaam als hier.

2) btw: nu nog maar in level 3, en dan is er zo een simpele autobestuurder die z'n voorrang pakt... 2% schade

3) wat ik nog graag zou weten : staat er in scania truck driving ook zo een garage waar je de schade kunt laten herstellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
martijnm71 schreef op zondag 26 april 2015 @ 20:38:
[...]

Jeps, zo heb ik het ook, had een wat dikker blad en hij paste niet met die opzetstukjes.

Wil je dat ik even mijn bureaublad mee qua dikte?
Als je dat even zou willen doen, graag :) Ik koop hem tweedehands dus bestellen bij Coolblue is geen optie op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
iBugged schreef op zondag 26 april 2015 @ 23:41:
[...]

Als je dat even zou willen doen, graag :) Ik koop hem tweedehands dus bestellen bij Coolblue is geen optie op dit moment.
Dikte van mijn blad is 3.5

En de maximale dikte die er tussen kan als die opzetstukjes weg zijn is 5 cm, kan dus een behoorlijk dik blad tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Goed kijken kerel. Op de klemmen van de g27 zitten nog twee blokjes op. Ik heb een dikke tafel en kwan 2 mm te kort. Een maat van mij gaf aan dat je de blokjes eraf kan klikken en tadaaa. Blokjes heb je nodig voor dunne tafels.

Ik geef toe het was mij niet opgevallen. Pas na de tip.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jalihaag
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-07 12:00
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die blokjes op je steunen kunnen er af dan heb je een ruimte van 550 millimeter.

God heeft rare kostgangers. Jammer dat er ook zijn met een vrachtwagen rijbewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
marctsm schreef op zondag 26 april 2015 @ 21:02:
1) nog collega's die op steam zitten ? mogen we anders altijd toevoegen : zelfde accountnaam als hier.

2) btw: nu nog maar in level 3, en dan is er zo een simpele autobestuurder die z'n voorrang pakt... 2% schade

3) wat ik nog graag zou weten : staat er in scania truck driving ook zo een garage waar je de schade kunt laten herstellen ?
1) gebruik geen steam.

2)ja dat is natuurlijk balen maar komt vanzelf wel weer goed.

3)In scania truck driving heb je geen schades die hersteld moeten worden na iedere rit/missie heb je weer een vrachtwagen die nieuw is. Als je ergens tegenaan botst of een verkeerd paaltje omgooit levert dat strafpunten op. dus een garage om de schade te laten maken is niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/oe87aa71f/ets2_00013.png Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/jgump652b/ets2_00014.png Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/uo3gxa6g3/ets2_00015.png Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/oppnn1nhf/ets2_00016.png

Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/tkjclblsz/ets2_00017.png Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/hhe0xraqr/ets2_00018.png Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/m207coug3/ets2_00019.png Afbeeldingslocatie: http://s5.postimg.org/6lmn2epsz/ets2_00020.png

Mooie bug trouwens dat felrode licht bij die brug, of hoort dat zo? :9
Ik merk overigens wel dat in 1.17 de graphics en de looks een stuk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ziet er idd een stuk beter uit en het loopt nog steeds prima. De hebben eea echt een stuk beter geoptimaliseerd sinds release. Ik ben sinds de nieuwe update ook weer volop foto's aan het maken. Hier even een aantal van mijn laatste plaatjes...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pgPSJs2l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e6SGQiml.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u4u9Rt5l.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uLSivwTl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n6ibbcJl.jpg

Gekke AI bug...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n6ibbcJl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ugjqxnvl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/871j9LYl.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YF8cwxZl.jpg
krissie100 schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:12:
Heb trouwens geen idee waar dat rode vandaan komt. Ik ben dit nog niet tegen gekomen. Gebruik je nog mods met 1.17?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke mods gebruik jij voor het weer en de zonsondergangen. Vind het er wel super mooi uitzien bij jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel gebruik ik geen mods met 1.17. Dit is allemaal het werk van de nieuwe rendering engine. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:56:
Momenteel gebruik ik geen mods met 1.17. Dit is allemaal het werk van de nieuwe rendering engine. 8)
Wow dan is het wel heel veel mooier geworden hoop dat mijn computer het allemaal aankan. Core i7 2600k en een gtx 970. Maar dat zullen we dan wel weer zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:56:
Het weer is idd ook echt mooi nu zonder mods, gebruik naast 1.17 nog promods en jazzycat shit en meer eigenlijk niet dacht ik.
Maar wat is het spel mooi geworden nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberCow schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:00:
[...]
Wow dan is het wel heel veel mooier geworden hoop dat mijn computer het allemaal aankan. Core i7 2600k en een gtx 970. Maar dat zullen we dan wel weer zien.
Kan ie makkelijk aan. Ik heb een Core i5 2500 en een Radeon 280X dus dat is iets minder qua specs en ik draai 'm op Ultra en 300% scaling, gemiddeld rond de 50 fps op 1080p. Als ik gameplay aan het opnemen ben zit ik rond de 40 fps. Ik merk totaal niet dat het spel zwaarder is geworden met de nieuwe engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 15:09:
[...]

Kan ie makkelijk aan. Ik heb een Core i5 2500 en een Radeon 280X dus dat is iets minder qua specs en ik draai 'm op Ultra en 300% scaling, gemiddeld rond de 50 fps op 1080p. Als ik gameplay aan het opnemen ben zit ik rond de 40 fps. Ik merk totaal niet dat het spel zwaarder is geworden met de nieuwe engine.
In tegendeel zelfs. Ik haal een hogere fps dan eerst. Snachts rijd ik op dit moment vaak 80fps> en overdag tussen de 30 en 65 fps

En niet te vergeten rete stabiel, geen enkele crash of vastloper

[ Voor 5% gewijzigd door krissie100 op 27-04-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd en dan misschien binnenkort maar een grote SSD kopen zodat alles daar mooi op kan staan en ik niet hoeft te wachten met laden en gelijk vol gas kan trucken naar de 300.000km.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat een prestatieverbetering! moet gewoon wennen aan het rijden nu het ineens vloeiend speelt :) reed zojuist m'n truck al op z'n kant (met boomstammen) omdat ik te hard een afslag nam :D

De overgang van dag-nacht ziet er ook goed uit. Kan er in de volgende update een zonneklep toegevoegd worden? Ik werd net nabij frankfurt op de snelweg nogal veblind :)

En misschien dat het me nooit eerder is opgevallen, maar is het nieuw met de 1.17 beta dat je nu hoort zodra je over de witte lijn gaat?

[ Voor 45% gewijzigd door efan op 27-04-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WP_Pj
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:48
ido schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:13:
De overgang van dag-nacht ziet er ook goed uit. Kan er in de volgende update een zonneklep toegevoegd worden? Ik werd net nabij frankfurt op de snelweg nogal veblind :)

En misschien dat het me nooit eerder is opgevallen, maar is het nieuw met de 1.17 beta dat je nu hoort zodra je over de witte lijn gaat?
Een zonneklep zou inderdaad wel erg handig zijn. Misschien kan je wel je stoel omhoog zetten zodat het stuk plastic/metaal boven de ruit z'n werk kan doen.

De "Rumbling Stripes" zit er al behoorlijk lang in, misschien stond het eerst default uit, en met 1.17 aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
WP_Pj schreef op maandag 27 april 2015 @ 20:14:
[...]

Een zonneklep zou inderdaad wel erg handig zijn. Misschien kan je wel je stoel omhoog zetten zodat het stuk plastic/metaal boven de ruit z'n werk kan doen.

De "Rumbling Stripes" zit er al behoorlijk lang in, misschien stond het eerst default uit, en met 1.17 aan
is dat een standaard optie? de stoel omhoog zetten? op welke manier kan ik dat doen?
rumbling stripes was me niet eerder opgevallen, maar mogelijk nu pas omdat ik de sound settings had veranderd (main vol, effecten zachter, geen muziek, radio half)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ido schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:56:
[...]

is dat een standaard optie? de stoel omhoog zetten? op welke manier kan ik dat doen?
rumbling stripes was me niet eerder opgevallen, maar mogelijk nu pas omdat ik de sound settings had veranderd (main vol, effecten zachter, geen muziek, radio half)
Stoel veranderen kan door tijdens het rijden een paar keer op F4 te drukken. Rumble strips zijn een optie onder force feedback.

Ik ben nu ook met 1.17 begonnen, maar wil eigenlijk niet meer terug. Alles loopt soepeler, en ziet er beter uit. Helaas werkt Hungary map op het moment nog niet, maar dat komt vast nog wel.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

krissie100 schreef op maandag 27 april 2015 @ 14:12:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Ik merk overigens wel dat in 1.17 de graphics en de looks een stuk beter zijn.
Ik had het ergens met de tolpoortjes. Alle poortjes waren de ramen van het huisje rood. Bepaalde associaties zijn dan zo gelegd met huisjes waar je geld betaald en er een paal omhoog gaat :+

Ik merk dat er her en der nog wel problemen zijn met textures. Ik denk overigens dat dat eerder komt vanwege add-ons dan het spel zelf. Merk dit ook het meest op maps dus ik gok dat de koppeling met promods onder 1.17 gewoon ondanks patch nog niet helemaal 100% is. Aangezien straks ook nog de scandinavia dlc uitkomt ga ik dit geen probleem vinden. Nadat die uit is kan promods weer hard aan de slag en wacht ik geduldig af tot de nieuwe er is. Die jongens verzetten al genoeg werk om uberhaupt eea aan te passen zo kort voor major scs releases waarbij ze opnieuw kunnen beginnen.

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR_VIPER schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 06:28:
[...]

Ik had het ergens met de tolpoortjes. Alle poortjes waren de ramen van het huisje rood. Bepaalde associaties zijn dan zo gelegd met huisjes waar je geld betaald en er een paal omhoog gaat :+
Dat is het! Het is een hint van SCS van wat er komen gaat; het échte truckersleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-10 11:19

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:12:
[...]

Dat is het! Het is een hint van SCS van wat er komen gaat; het échte truckersleven ;)
_O-

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
ido schreef op maandag 27 april 2015 @ 16:13:
wat een prestatieverbetering! moet gewoon wennen aan het rijden nu het ineens vloeiend speelt :) reed zojuist m'n truck al op z'n kant (met boomstammen) omdat ik te hard een afslag nam :D

Ja dat met snelheden bochten nemen heb ik volgens mij ook.. ik kon de bocht niet nemen misschien ook omdat ik te snel reed.
Nja druk weekend gehad dus niet kunnen spelen misschien vanavond nog even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Als jullie vanuit steam opstarten,welke optie pak je dan?

ETS 2 (x86) spelen
ETS 2 (x86) Directx
ETS 2 (x86) OpenGL
ETS 2 (x86) Safe mode

of dezelfde opties 64 bits?

Wat zou het beste draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
RonaldMeer schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:02:
Als jullie vanuit steam opstarten,welke optie pak je dan?

ETS 2 (x86) spelen
ETS 2 (x86) Directx
ETS 2 (x86) OpenGL
ETS 2 (x86) Safe mode

of dezelfde opties 64 bits?

Wat zou het beste draaien?
Directx 64 bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMeer
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01-10 19:27
Okee thanks!

Weet je toevallig ook hoe je dat standaard kan maken?
Want ik krijg die optie niet als ik de snelkoppeling gebruik, alleen maar als ik echt uit steam hem open..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
RonaldMeer schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:28:
[...]

Okee thanks!

Weet je toevallig ook hoe je dat standaard kan maken?
Want ik krijg die optie niet als ik de snelkoppeling gebruik, alleen maar als ik echt uit steam hem open..
Is automatisch standaard, snelkoppeling gebruikt degene die je het laatst gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas werkt mijn "Hidden Artificial Roadblocks" niet meer met 1.17... Want ik zie nog steeds pijlen bij plekken waar ik niet kan komen. Dus ik heb zelf een fix gemaakt, gebaseerd op Abolition of Roadblocks en Hidden Artificial Roadblocks.

http://www.mediafire.com/...icial_Roadblocks_1.17.zip

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:04
Net mijn eerste ritje naar IJsland. Schiet echt voor geen meter op daar met die tweebaansweg wegen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Hmm zit te twijfelen om High Cargo pack te kopen.. Zou het de moeite zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-10 11:21
Defqonwolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:57:
Hmm zit te twijfelen om High Cargo pack te kopen.. Zou het de moeite zijn?
Gewoon een keer kopen in de sale voor weinig.

@RonaldMeer
Je kan ook in de startopties instellen hoe ETS moet worden opgestart. Ik heb staan: -64bit -nointro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:58:
[...]

@RonaldMeer
Je kan ook in de startopties instellen hoe ETS moet worden opgestart. Ik heb staan: -64bit -nointro
3.60 euro op g2play :P alleen heb geen geld meer op me paypal volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Nice Guy Eddie schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:58:
[...]

@RonaldMeer
Waar staat die startopties? Kan dat echt nergens vinden...
gevonden :)
lekker die intro overslaan 8)

[ Voor 6% gewijzigd door krissie100 op 28-04-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Laatst online: 12-10 13:31

Eagle Creek

Breathing security

Al een tijdje niet meer gespeeld en gevolgd.. zit nu druk bij te lezen.

Klopt het dat er een patch is - ook voor de Origin versie - die de engine upgradet en het spel dus een stuk mooier maakt? (zonder mods) Ik krijg bij het opstarten van het spel de melding dat er een nieuwere versie beschikbaar is maar Origin zou dit middels auto-update toch hebben moeten ondervangen?

En klopt het dat Going East niet op Origin te vinden is?

[ Voor 26% gewijzigd door Eagle Creek op 28-04-2015 16:09 ]

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Ja en nee
Patch 1.17 is beta te spelen via steam met betere graphics en performance en going east kan je gewoon vinden op steam

[ Voor 15% gewijzigd door krissie100 op 28-04-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Als je ETS2 en going east wil kan je kijken op G2play.net, daar heb je btw zoiezo spellen goedkoper dan normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Origin, niet Steam.

Ik draai op "1.3.1" volgens het hoofdscherm. Deze link me naar een pagina met een upgrade voor 1.16.2.

(sorry)

[ Voor 64% gewijzigd door Eagle Creek op 28-04-2015 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Defqonwolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:09:
Als je ETS2 en going east wil kan je kijken op G2play.net, daar heb je btw zoiezo spellen goedkoper dan normaal :)
http://www.bundlestars.co...ator-2-collectors-bundle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
I know maar dat is hele bundel :P als je ETS2 al hebt bedoel ik dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Defqonwolf schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:13:
[...]

I know maar dat is hele bundel :P als je ETS2 al hebt bedoel ik dan he :)
dan nog is een een super deal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek

Eagle Creek

Breathing security

Jemig.. heb de indruk dat ik 40 versies achterloop :o. (sinds januari 2013...)

EDIT

Uuhm... "wow". Er zit hier een heel blij vogeltje.
Het blijkt dus dat mijn game nog geen enkele update heeft gehad sinds installatie in januari 2013.

Je zult begrijpen dat - na het doorlezen van de release notes - en het zojuist proefspelen ik zeer enthousiast ben... Tal van verbeteringen die ik al heel lang wilde (cruise control, remmen, NL verkeerslichten), tal van verbeteringen in z'n algemeenheid en een heerlijk soepele truck en soepel spel.

Ik nam al die tijd aan dat Origin wel voor updates zou zorgen. Niet dus! Krijg er spijt van dat ik hem op Origin heb gekocht.

Zal eens zien of ik die key makkelijk over kan zetten van Origin naar Steam zoals hier in het topic al ervaring mee is.

Woww _/-\o_
Ik zit hier gewoon een nieuw spel te spelen :9~ .

[ Voor 56% gewijzigd door Eagle Creek op 28-04-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eagle Creek schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:23:
Jemig.. heb de indruk dat ik 40 versies achterloop :o. (sinds januari 2013...)

[b]EDIT[/b

Uuhm... "wow". Er zit hier een heel blij vogeltje.
Het blijkt dus dat mijn game nog geen enkele update heeft gehad sinds installatie in januari 2013.

Je zult begrijpen dat - na het doorlezen van de release notes - en het zojuist proefspelen ik zeer enthousiast ben... Tal van verbeteringen die ik al heel lang wilde (cruise control, remmen, NL verkeerslichten), tal van verbeteringen in z'n algemeenheid en een heerlijk soepele truck en soepel spel.

Ik nam al die tijd aan dat Origin wel voor updates zou zorgen. Niet dus! Krijg er spijt van dat ik hem op Origin heb gekocht.

Zal eens zien of ik die key makkelijk over kan zetten van Origin naar Steam zoals hier in het topic al ervaring mee is.

Woww _/-\o_
Ik zit hier gewoon een nieuw spel te spelen :9~ .
Kan wel (blijkbaar). Save staat altijd op dezelfde plek (Documenten\Euro Truck Simulator 2) en de key is over te zetten.

🠕 This side up

Pagina: 1 ... 104 ... 129 Laatste

Dit topic is gesloten.