Als eerste even het volgende: dit topic open ik niet om verhalen te horen over "wat stom", "dom van je" en dergelijke niet constructieve kritiek, het is gebeurd. Al bijna 6 jaar is het goed gegaan bij mij op marktplaats, het zat er aan te komen.
Goed, dat gezegd hebbende het volgende:
Vodafone abo+tablet heb ik op marktplaats gezet, 2 weken geleden ong.:
Aangeboden: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G/Wifi + Abonnement
Kenmerken
Prijs: Zie omschrijving
Hoogste bod:
Rubriek:
Telecommunicatie Mobiele telefoons | Samsung
Geplaatst: 05-05-12
Uw beschrijving
Wij willen graag het tablet verkopen omdat wij hem toch minder gebruiken dan wij dachten.
Alle toebehoren + bescheiden zijn aanwezig. Contract is van 07/01/2012 en loopt 2 jaar.
Betreft: MBB Start + Hardware van 35 Euro met een bundel van 500MB (Dit is puur een SMS/DATA abonnement!). Er loopt nog een korting van 50% op het abo over 1 jaar.Bij overname van ons abonnement wordt er wat ons betreft de Galaxy Tab er gratis bijgegeven.Wij hebben er voor betaald, de overnemer krijgt hem gratis.
Let op: wij verkopen niet het apparaat zelf niet, deze wordt slechts bijgeleverd bij abonnementsovername.
Wij wouden hier gewoon zo snel mogelijk vanaf, goed bericht gekregen van een geintresseerde.
Er zijn wellicht aanwijzingen geweest om lont te ruiken, maar niet dat ik heb gezien/gemerkt.
Het moest allemaal snelsnel want meneer ging op reis aankomende Dinsdag. Alles is geregeld zoals het moest middels Vodafone, kopietjes, ID-cards, handtekeningen. Alles toegemaild, toegestuurd gekregen. Meneer zou de kosten voor versturen pakket betalen (ook nooit gekregen, die 8,05 achteraf).
Alles netjes geregeld, originelen via brief verstuurd. Scans e.d. gefaxed naar Vodafone. Pakket opgestuurd.
Begin deze week belden wij met vodafone voor confirmatie dat het gelukt is, blijkt dus creditering compleet te zijn mislukt. Abo staat nog steeds op onze naam. Je begrijpt: "verdomme".
Wij konden dit ook nooit weten volgens de lieve mevrouw van Vodafone (die al meer zei dan eigenlijk mocht) en heeft ons geadviseerd om contact op te nemen. Dit heb ik gedaan middels de volgende mail":
Geachte heer -x-,
Bij deze wil ik je te kennen geven, gaarne de rekeningen te gaan betalen
bij Vodafone. Je bent niet door de creditering gekomen, neem contact op
met de klantenservice van Vodafone op telefoonnummer (via vaste lijn):
0900-0940. Dan wordt het contract namelijk over genomen door jou als de
betaling door is. Vraag het beschuldigde bedrag aan de klantenservice van
Vodafone betreffende het telefoonnr.: 062 -x-.
Je kan dit doen door het verschuldigde bedrag wat jou kenbaar is gemaakt
door Vodafone en o.v.v. telefoonnr. 062 -x- te storten aan: 26.51.21.809,
Vodafone Libertel BV te Maastricht.
Graag zou ik willen weten of dit allemaal is gelukt zodat we allemaal met een
gerust hart weer verder kunnen gaan. Alvast bedankt voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
R. -x- en T. -x-.
Vanochtend weer een mail gestuurd om te vragen of het inmiddels is gelukt, geen antwoord. Tevens te kennen gegeven dat 062 -x- geblokkeerd is door ons.
Inmiddels heb ik even wat onderzoek gedaan (dit is echt een dure les... zucht) en het pakket moest naar Zedam, meneer zijn i.d.-kaart echter laat zien dat hij Zevenaar woont, goed - je kan verhuisd zijn. Er bestaat echter een Facebook pagina van meneer die spoort met de gegevens op zijn ID-kaart.... Tja. Tevens is hij op netlog te vinden, met minimaal aan info, maar kloppend.
Wat ben ik van plan te gaan doen morgen/doe ik op dit moment:
Nu:
- Marktplaats informeren over de situatie
- Mijnpolitie.nl aangifte doen
Morgen:
- Vodafone informeren over de situatie en mijn handelingen
- Zo nodig ook naar het politiebureau om te vragen hoe verder te handelen
Details:
Ik heb echt ALLES bewaard en OVERAL kopieën van gemaakt. Letterlijk. Emails, bonnen, contracten, de hele rambam.
Graag jullie advies.
Goed, dat gezegd hebbende het volgende:
Vodafone abo+tablet heb ik op marktplaats gezet, 2 weken geleden ong.:
Aangeboden: Samsung Galaxy Tab 10.1 16GB 3G/Wifi + Abonnement
Kenmerken
Prijs: Zie omschrijving
Hoogste bod:
Rubriek:
Telecommunicatie Mobiele telefoons | Samsung
Geplaatst: 05-05-12
Uw beschrijving
Wij willen graag het tablet verkopen omdat wij hem toch minder gebruiken dan wij dachten.
Alle toebehoren + bescheiden zijn aanwezig. Contract is van 07/01/2012 en loopt 2 jaar.
Betreft: MBB Start + Hardware van 35 Euro met een bundel van 500MB (Dit is puur een SMS/DATA abonnement!). Er loopt nog een korting van 50% op het abo over 1 jaar.Bij overname van ons abonnement wordt er wat ons betreft de Galaxy Tab er gratis bijgegeven.Wij hebben er voor betaald, de overnemer krijgt hem gratis.
Let op: wij verkopen niet het apparaat zelf niet, deze wordt slechts bijgeleverd bij abonnementsovername.
Wij wouden hier gewoon zo snel mogelijk vanaf, goed bericht gekregen van een geintresseerde.
Er zijn wellicht aanwijzingen geweest om lont te ruiken, maar niet dat ik heb gezien/gemerkt.
Het moest allemaal snelsnel want meneer ging op reis aankomende Dinsdag. Alles is geregeld zoals het moest middels Vodafone, kopietjes, ID-cards, handtekeningen. Alles toegemaild, toegestuurd gekregen. Meneer zou de kosten voor versturen pakket betalen (ook nooit gekregen, die 8,05 achteraf).
Alles netjes geregeld, originelen via brief verstuurd. Scans e.d. gefaxed naar Vodafone. Pakket opgestuurd.
Begin deze week belden wij met vodafone voor confirmatie dat het gelukt is, blijkt dus creditering compleet te zijn mislukt. Abo staat nog steeds op onze naam. Je begrijpt: "verdomme".

Wij konden dit ook nooit weten volgens de lieve mevrouw van Vodafone (die al meer zei dan eigenlijk mocht) en heeft ons geadviseerd om contact op te nemen. Dit heb ik gedaan middels de volgende mail":
Geachte heer -x-,
Bij deze wil ik je te kennen geven, gaarne de rekeningen te gaan betalen
bij Vodafone. Je bent niet door de creditering gekomen, neem contact op
met de klantenservice van Vodafone op telefoonnummer (via vaste lijn):
0900-0940. Dan wordt het contract namelijk over genomen door jou als de
betaling door is. Vraag het beschuldigde bedrag aan de klantenservice van
Vodafone betreffende het telefoonnr.: 062 -x-.
Je kan dit doen door het verschuldigde bedrag wat jou kenbaar is gemaakt
door Vodafone en o.v.v. telefoonnr. 062 -x- te storten aan: 26.51.21.809,
Vodafone Libertel BV te Maastricht.
Graag zou ik willen weten of dit allemaal is gelukt zodat we allemaal met een
gerust hart weer verder kunnen gaan. Alvast bedankt voor je medewerking.
Met vriendelijke groet,
R. -x- en T. -x-.
Vanochtend weer een mail gestuurd om te vragen of het inmiddels is gelukt, geen antwoord. Tevens te kennen gegeven dat 062 -x- geblokkeerd is door ons.
Inmiddels heb ik even wat onderzoek gedaan (dit is echt een dure les... zucht) en het pakket moest naar Zedam, meneer zijn i.d.-kaart echter laat zien dat hij Zevenaar woont, goed - je kan verhuisd zijn. Er bestaat echter een Facebook pagina van meneer die spoort met de gegevens op zijn ID-kaart.... Tja. Tevens is hij op netlog te vinden, met minimaal aan info, maar kloppend.
Wat ben ik van plan te gaan doen morgen/doe ik op dit moment:
Nu:
- Marktplaats informeren over de situatie
- Mijnpolitie.nl aangifte doen
Morgen:
- Vodafone informeren over de situatie en mijn handelingen
- Zo nodig ook naar het politiebureau om te vragen hoe verder te handelen
Details:
Ik heb echt ALLES bewaard en OVERAL kopieën van gemaakt. Letterlijk. Emails, bonnen, contracten, de hele rambam.
Graag jullie advies.
MSI Gaming X570 Plus | AMD 5900x | G.Skill Ripjaws V 4x8GB 3600 (3733 OC, B-Die) CL14-14-14-34 | Sapphire Nitro+ 6900XT SE (XTXH Pre-bin)