Ook al? Mijn adresboek is ook na de update een compleet zooitje, hij scheid nu complete contacten.
Contacten met meerdere nummers en/of email geeft hij nu alles apart weer. Mijn adresboek is 3x zo groot geworden, mannn dat word dit weekend een kloteklusje om alles weer goed te krijgen. Alles opnieuw invoeren dus.
JB ben ik wel verrast over, mijn accu verbruik is gedaald met 40% Bluetooth werkt weer met controls (had ik wel opgelost met een truukje, m'r toch) en met films/tv kijken is er geen 2 sec. vertraging meer via bluetooth naar mijn Logitech mini boombox
Het werk gewoon snappier, de vertraging als je hem uit z'n slaap haalt is ook nagenoeg verdwenen. Tja dit was een goede update.
Ik lees trouwens steeds berichten over de voorgeinstalleerde apps van Samsung dat mensen daarom naar een andere rom uitwijken. Okee je kan ze niet deinstalleren maar via instellingen-apps kan je ze gewoon uitschakelen zonder root.
Met Android assistant erbij en gewoon vanuit Android zelf kan je perfect je opstart's van apps zelf regelen.
(de standby tijd is nu bij mij bijna 60 uur!)
De S-pen controls en de agenda app/widget zijn me heilig, nog geen rom gevonden die het ook heeft ofwel ondersteunt. Met de s-pen werk ik nog sneller dan met een muis op de pc met internetten e.d. echt een geweldige uitvinding.
Het grootste voordeel van de pen is: geen vette klauwen meer op het scherm, I love it!

Lekker origineel blijven rommen dus.
Het lijkt alsof ik een nieuwe smartphone heb...