Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Yup.AW_Bos schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:42:
[...]
Volgens mij gaat dit buiten het forum om, en is dit generiek aan de hele site.
Maar ik postte dit omdat ik de template op het forum op tweakers heb staan, en niet de default tweakers_ng. De melding komt in de tweakers template, en dan lijkt het erop dat de voorkeuren dan nog niet geladen zijn, anders zou die melding namelijk in de oude template komen, en dat is niet het geval.
Maar dat is een aanname, en wellicht hebben de devvers daar iets aan.
Ik kreeg hem dus net weer. Bij het posten van een bericht. Na de melding kreeg ik overigens direct de normale post-reply pagina te zien, en deze was leeg (stond dus wel een auto-refresh op). De post is overigens wel gewoon geplaatst zag ik.
Omdat de melding vrijwel gelijk weer weg was, kon ik ook geen code noteren of een screenshot maken.
Ey!! Macarena \o/
Ik heb die errorhandler zo aangepast dat hij het domweg nog een keer probeert, dat werkt prima met GET's, maar met POST's kan het niet opnieuw (want zoals je zag is de POST wel goed gegaan; domweg nog een keer proberen zou een dubbelpostmelding of zelfs een dubbele post geven).
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
bij het bekijken van een net gemaakt bericht in GKMT, bericht was wel weg, maar even back gedaan en daar was ie weerEr ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1245237029)
[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 10-08-2012 10:49 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Een korte vraag: op het moment van een 503 ga je daarna automatisch weer terug naar http://gathering.tweakers...pdate_message/<nummertje>, terwijl de post wel is gelukt (waarschijnlijk door de tweede keer proberen). Is het dan niet handiger om naar het topic terug te gaan. Als ik op het update_message scherm uitkom, wekt het de indruk dat mijn post is mislukt.Kees schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:15:
Ja, ik heb er ook een 5s refreshtimer bij gezet. Overigens weet ik precies waar de pagina vandaan komt (namelijk de error handler van varnish) en dat is gewoon een vrijwel statische string die volkomen geen weet heeft met welke gebruiker hij praat.
Ik heb die errorhandler zo aangepast dat hij het domweg nog een keer probeert, dat werkt prima met GET's, maar met POST's kan het niet opnieuw (want zoals je zag is de POST wel goed gegaan; domweg nog een keer proberen zou een dubbelpostmelding of zelfs een dubbele post geven).
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Bij het bekijken van een gemaakt bericht in Buitenlandse TV series zomer 2012Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1794562728)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[ Voor 28% gewijzigd door Mr_x007 op 20-08-2012 15:50 ]
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 869151364)
Bij 't plaatsen van een post, die bleek achteraf wel geplaatst te zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 22-08-2012 13:30 ]
Oscar Wilde
Bij het bekijken van een bericht in Buitenlandse TV Series 2012 - 2013Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2023410620)
Oscar Wilde
Trouwens, Kees, zit je nog steeds met dat klokhuis?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Het blijft een lastige bug om te debuggenFiresphere schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:38:
3x vandaag. Of meer, bij elke post vanuit huis in ieder geval.
Trouwens, Kees, zit je nog steeds met dat klokhuis?

En nee, ik zit tegenwoordig in het uiterste westen van .nl (IJmuiden)
Bij het posten van een bericht in Zorgtoeslag en studeren buitenlandEr ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1980541902)
edit: Bericht is wel geplaatst, gebeurt niet altijd.
[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 31-08-2012 18:38 ]
Oscar Wilde
Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2079288017)
"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2092692945)
Wel gepost trouwens; 2-9 19:21
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
d:)b
Bij een edit: http://gathering.tweakers.net/forum/update_message/38866626
Error: Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1071490487)
Bij het versturen van een DM, die wel verstuurd bleek te zijn.Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2210809942)
Verwijderd
Bij het versturen van een post (wat wel goed gegaan is).
Gebeurt wel steeds minder
geeft:
:{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Productreviews"},"aanbod":{"aantal":3,"refresh":2,"caption":"Vraag & Aanbod"},"jobs":{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Jobs"},"etc":{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Etc."},"plan":{"aantal":0,"refresh":0,"caption":".Plans"},"shopreview":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"Shopreviews"},"meuktracker":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"Meuktracker"},"reacties":{"aantal":6,"refresh":1,"caption":"Reacties"},"forum":{"aantal":6,"refresh":1,"caption":"Forum"},"trackerads":{"aantal":6,"refresh":0,"caption":"Gesponsorde acties"},"weblogs":{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Tweakblogs"},"fok":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"FOK! headlines"},"computable":{"aantal":3,"refresh":0,"caption":"Computable headlines"},"crn":{"aantal":3,"refresh":0,"caption":"CRN headlines"},"twitter":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"@tweakers"},"highContrast":{"config":0},"position":{"config":"l"},"fixate":{"config":0}});
If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...
Maar het lijkt ook gefixed: http://tweakers.net/aanbod/cat/903/koelkasten.html?
Overigens kom ik de 503 tegenwoordig zelden tegen
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 20:04
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Net gehad bij het openen van een bestaand topic in de devschuur
[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 12-09-2012 19:25 ]
Edit was wel geplaatst.Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2265796065)
Oscar Wilde
Bij het sturen van een nieuwe DM-thread. (wel geplaatst)Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2266601928)
Ik krijg dat de hele categorie niet bestaatBtM909 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:35:
Da's wat anders, volgens mijn beperkte kennis en inzichten
Maar het lijkt ook gefixed: http://tweakers.net/aanbod/cat/903/koelkasten.html?
Overigens kom ik de 503 tegenwoordig zelden tegen
[ Voor 45% gewijzigd door F.West98 op 19-09-2012 22:14 ]
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1312417623)
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik ben wel benieuwd wat er dan nu is aangepast
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Niet werkende code is aangepast naar werkende code?DennusB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:51:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat er dan nu is aangepast
Het zal wel een aanpassing aan de webserver/caching kant zijn, ik denk niet dat dit uit PHP komtMuddyMagical schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:22:
[...]
Niet werkende code is aangepast naar werkende code?
In plaats van dat ik Varnish een hele POST request laat cachen en dan pas laat doorsturen naar Apache, zal Varnish hem meteen naar Apache doorzetten als hij ziet dat het een POST is. Dus iets meer belastig op Apache leggen, maar het zou de POST issues wel op moeten lossen.DennusB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:22:
[...]
Het zal wel een aanpassing aan de webserver/caching kant zijn, ik denk niet dat dit uit PHP komt
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
http://[secret URL]/reviews/2737/nikon-d600-een-betaalbare-fullframe-dslr.html
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2012 10:30 ]
Buitenlandse TV Series 2012 - 2013Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2019446307)
edit:
In het heb je iets nieuws topic.Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 277761328)
[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 18-10-2012 11:14 ]
Oscar Wilde
Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /mnt/web/tweakers-7/inc/class/util/conn/StrictMysqlConnection.php on line 36
En die was er niet voor de layout change, de fout van dit topic wel.
[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 18-10-2012 11:58 ]
Oscar Wilde
(503 Service Unavailable 2051915250)
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 48303808)
Maar ook heel vaak, timeout errors, server did not respond with data, etc.
Hopelijk krijgen jullie het lek snel boven!
MasterFlirt - Leiders in verleiding sinds 2001
Mark Manson - Personal Development That Doesn't Suck
Nieuwe look ziet er wel mooi rustig uit, hopelijk problemen snel opgelost.
edit: hoop dat versturen nu wel werkt... (poging 1234567 al weer...)
[GoT] kleurverschil bezochte/niet bezochte links naar paginaOoops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1097432957)
edit: En terwijl dit bericht geplaatst werd een witte pagina, maar bericht was wel geplaatst.
[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 19-10-2012 17:39 ]
Oscar Wilde

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 51% gewijzigd door BtM909 op 19-10-2012 18:08 ]
Is de fix (indien het gefixed was) soms ongedaan gemaakt door de upgrade?
[ Voor 33% gewijzigd door Raven op 19-10-2012 19:12 ]
Oscar Wilde
Met daarna een witte pagina.Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 354333739)
Oscar Wilde
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Net 2x deze melding gehad, de laatste: Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1105111591)
Edit:
Ik wou even nog de link erbij gooien van de error, maar toen werd de pagina zelfs wit. En daarna natuurlijk weer de 503 error. edit2: alweer 3x gehad inmiddels
Link bovenstaande verhaal: http://prntscr.com/ht6mu
Je hebt er niks aan, maar goed:
Link van de witte pag: http://prntscr.com/ht6sn
[ Voor 39% gewijzigd door Aardwolf op 20-10-2012 12:05 ]
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Echt bizar. Zelfs het laden van dit topic kwam net uit op een timeout. Topic'je van 3 pagina's.... zucht.KnoxNL schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:03:
T gebeurd bij mij al sinds begin T V7, maar lijkt nu wel steeds erger te worden, bjina onwerkbaar zelfs.
Edit : Ik weet niet wat voor caching er voor de site hangt, maar ik zou bijna zeggen : Pleur die caching ff uit tot het probleem is gevonden. Het word nu met het uur erger geloof ik!
Edit 2 : En weer 1 te pakken :

Net ook te pakken op de stats pagina, en krijg echt overal en nergens time-outs van Chrome terug op GoT
[ Voor 41% gewijzigd door DennusB op 20-10-2012 12:15 ]
Dat weerhoudt de site er echter niet van mij meerdere time outs per minuut te geven.
Misschien heb je er nog wat aan. Eventueel wil ik het nog wel met camtasia recorden, ik ben de beroerdste niet. Maar ik denk dat je meer hebt aan je logging.

bij deze nu altijd terwijl ik hem wel al gelezen heb.
nieuws: Uitbreiding thuiskopieheffing gebaseerd op 'uit de lucht gegrepen bedrag'
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Daar krijg ik hem net ook! Duurde wel echt heeeeel lang voordat ik die melding kreeg..Kevinp schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:29:
ik krijg op de frontpage trouwens ook regelmatig "artikel niet gevonden"
bij deze nu altijd terwijl ik hem wel al gelezen heb.
nieuws: Uitbreiding thuiskopieheffing gebaseerd op 'uit de lucht gegrepen bedrag'
Sitebreed langzaam of 'oops' meldingen. Soms komt er gewoon een witte pagina, die is dan wel weer snel geladen
Maar heb er alle vertrouwen in dat het helemaal weer in orde komt, als t.net het niet kan, dan niemand!
[ Voor 48% gewijzigd door MadMurdock op 20-10-2012 12:59 . Reden: url fix ]
Waar aan zie je dat hij loopt te bokken? Hij krijgt gewoon minder verkeer om af te handelen als ik het zo zieMadMurdock schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:58:
Mm... Plutus loopt te bokken. Net als gisteravond?
Verwijderd
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1882146902)
En even later kom ik dan toch op de betreffende pagina uit...
Ze hebben een auto-refresh ingebouwd toen, dus hij refreshed gewoon op de achtergrond!Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:05:
Bij een topic aanklikken op het forum:
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1882146902)
En even later kom ik dan toch op de betreffende pagina uit...
De grafieken laten ook een vreemde verhoging van load zien op een aantal servers
Edit: misschien dat dat die rare 503 en vervolgens redirect bug verklaart
[ Voor 12% gewijzigd door windwarrior op 20-10-2012 13:07 ]
Opzich niet gek, want de hele site moet opnieuw gecached worden, dat kost even meer power.windwarrior schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:07:
http://tweakers.net/stats...erver=&colServers=LoadAvg
De grafieken laten ook een vreemde verhoging van load zien op een aantal servers
Ah, een load van 50 gedurende meer dan een uur is best wel hoog.DennusB schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 13:04:
[...]Waar aan zie je dat hij loopt te bokken? Hij krijgt gewoon minder verkeer om af te handelen als ik het zo zie
En ook tijdens het posten van dit bericht ging iets fout, terwijl het wel geplaatst is. Hiervoor heb ik dit nooit gehad op tweakers
[ Voor 28% gewijzigd door Alain op 26-10-2012 22:28 ]
You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)
En forum is er traag op het moment.Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 961361002)
Oscar Wilde
Hier de error:
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1667615938)
Was te laat om screenshot te maken, krijg meteen een redirect naar frontpage.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1714667188)
Oscar Wilde
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1470771998)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics/13
Oscar Wilde
Nooit eerder gezien door mij, dus carry on the good work