[bug] "Oops, er ging iets mis"

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/k2xnxu.jpg
Deze kreeg ik zojuist te zien, en wou jullie even informeren hierover.
Misschien dat jullie het wel weten, maar misschien ook niet.

Ik kreeg het spontaan toen ik het forum bezocht.

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik weet het, het komt soms voor.. maar nu nog debuggen...

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die had ik eerder vanavond ook, dacht even dat het aan m'n internet lag, maar dus bekend :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Kees schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:45:
Zit er geen logging achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik had dit net ook, en vervolgens was m'n sessie dood. Moest opnieuw inloggen.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:40

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Ik heb het ook met enige regelmaat. Soms opnieuw inloggen en soms niet.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

SinergyX schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:47:
Die had ik eerder vanavond ook, dacht even dat het aan m'n internet lag, maar dus bekend :)
Als je zo'n resultaat terugkrijgt dan is de kans heeeeeeeeeeeeul erg klein dat 't aan jouw internet ligt :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg hem net ook, alleen met wat meer info: Service unavailable en een enorm getal erbij. Helaas geen screenshot of dat nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kees schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:45:
Is er nog extra info wat we kunnen verzamelen op het moment dat het gebeurd (en waar we die info verzamelen)?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Verwijderd schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:38:
Kreeg hem net ook, alleen met wat meer info: Service unavailable en een enorm getal erbij. Helaas geen screenshot of dat nummer.
Ja, ik laat hem wat meer info genereren nu, dat is wat handiger greppen in de logs :)

Ik weet nu wel waardoor het komt, maar nog niet waarom :/

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Kees schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Ja, ik laat hem wat meer info genereren nu, dat is wat handiger greppen in de logs :)

Ik weet nu wel waardoor het komt, maar nog niet waarom :/
babysteps!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kreeg zojuist een aantal keer een 403 error terug. Is dat in lijn van dit issue (ging om 4 tabs) en na een paar keer refreshen laadde de pagina wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Op de FP: "Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1390035657)"
Helpt het om die nummers te posten?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nogmaals de vraag, helpt het om die nummers te posten? Net weer een op de FP namelijk:

"Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2001927952)"

edit: En een topic erbij: 503 bij insert_message (preview)
Wiethoofd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 13:56:
De volgende melding heb ik nu al 2x voor m'n neus gehad ipv dat ik een preview van m'n bericht zag.

Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1422253217)

Nu heb ik wel 33kbytes aan table, maar daar zou de parser niet van over z'n nek mogen gaan lijkt me.
edit2: en nog een van mij:
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1424005162)
in Het Grote Kleinemededelingentopic - Deel 300 .

[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 06-06-2012 15:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

De volgende melding heb ik nu al 2x voor m'n neus gehad ipv dat ik een preview van m'n bericht zag.
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1422253217)
Nu heb ik wel 33kbytes aan table, maar daar zou de parser niet van over z'n nek mogen gaan lijkt me.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1480312753)

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 10-06-2012 16:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1501112592)

Ik had er net ook weer eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:23

Sebazzz

3dp

Is dat getal geen timestamp? :P

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

1501112592 zou 27/07/2017 zijn dan, dus lijkt me niet :P

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar heb je nu wat aan die nummers? Of heeft het geen zin om die hier telkens te posten.
(3e keer dat ik het vraag overigens....)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat heeft alleen nut als ik logging aan heb staan (wat ik normaliter niet heb, want dat is zo'n 10G per uur per server). Dus nee, ik heb er momenteel niet zo heel veel aan :)

Het getal is overigens een Varnish ID welke ook in de headers staat, maar op deze manier is het makkelijker om het op te merken ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Kees op 13-06-2012 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dus eigenlijk hoeven wij alleen maar te melden wanneer het gebeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
En net ook weer...
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2433990461)

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 14-06-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net hier ook weer
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1583497335)
in Buitenlandse TV series zomer 2012 mocht het uitmaken.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Hm, blijkbaaar heeft een kleine fix (voor een ander issue) helaas niet dit issue dus ook meegenomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was dat de bedoeling dan? Dat dit ook gefixed zou worden?

ps. Er staat een rood handje, kan me niet herinneren een TR ingediend te hebben hier.

[ Voor 76% gewijzigd door Raven op 19-06-2012 18:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Raven schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 18:35:
ps. Er staat een rood handje, kan me niet herinneren een TR ingediend te hebben hier.
Hier hetzelfde, mocht het iets uitmaken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:S , als iemand een TR ingediend heeft ziet alleen degene die de TR ingediend heeft het handje toch? Het gebeurd overigens wel vaker dat het lang duurt voordat een TR gelezen wordt, soms zo lang dat ik vergeet dat ik er een heb ingediend... :P

[ Voor 42% gewijzigd door Raven op 19-06-2012 19:12 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
tenzij je topics merged ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan krijgt iedereen het handje te zien?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1581780792)

En goed ook, kon het hele forum niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Same here, eerst een paar van die errors, daarna database readonly gevolgd door witte pagina's.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:08
Sterker nog, de frontpage lag er ook een halve minuut uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Zelfde gold voor tweakers.mobi en wel iets langer dan een halve minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pUymQFN1SviEY6JNvQ5FEvkV/medium.png
Was dus niet de enige. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Misschien een idee om een nieuwe plan: Server- & netwerkstatusmeldingen XII aan te maken? Bij die kan niet meer gereageerd worden en sinds de laatste melding daar is het een paar keer kort misgegaan maar geen melding.

[ Voor 16% gewijzigd door Raven op 19-06-2012 20:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 14:00
En weer :P
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1583254302)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Fd8b0L3HYJdffOqDDlEitPPh/medium.png
Dat dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2120027017)

We hadden er weer eentje :)
(refresh van MyReact).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Blanke pagina op http://tweakers.net/productreview/48326/tp-link-tl-wn821n.html en kreeg ik in Firebug:
500 Internal Server Error
IP: 213.239.154.20:80
[b]X-Tweakers-Server[/]	pontus
[b]X-Varnish[/]	1735440661
[b]p3p[/]		CP="ALL DSP COR CURa ADMa DEVa HISa OUR STP UNI STA"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1758754234)
vers openen van Myreact in nieuwe tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik krijg deze error :

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2208915039)

Op deze pagina : simpele Ikea Dioder hack

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik had er ook 1: 503 Service Unavailable 1801580103

winxp + chrome

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:46
nieuws: Microsoft dicht zero day-xml-lek:
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1897335658)
Ik kreeg dit bij een refresh.

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Op de FP:
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1995399723)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Heeft het nog zin om deze te posten? Of zijn de meldingen hierboven genoeg? Heb er in de afgelopen week ook wel een paar gehad, maar weet ff niet of het handig is om hier nog door te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee of het zin heeft.

Net weer een:
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2024886129)
in Fractal Design - score ontbreekt

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 20-07-2012 12:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2028722769)

Vanuit MyReact naar 'last' van het WoW-topic.

Ik had nog een 2de pagina open staan van het WoW topic die ongeveer hetzelfde moment aangaf dat er 1 nieuwe reactie bij was gekomen.

Mischieen is het gerelateerd aan nieuwe posts in een topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:21

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2030731548)
Bij een frisse start van Chrome en het openen van gathering.tweakers.net ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

503 Service Unavailable 2031466289

Net gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2049326536)
F5 van icecreamfarmer in "Wlan adapter"

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gisteren ook een melding: Screen Shot 2012-07-21 at 6.46.09 PM
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ota3MBofyFzU0IlbqyzseMtW/full.png

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik had hem gisteren ook, maar dan gewoon op de active-topics pagina.

Omdat ik natuurlijk oldschool GoT op de oude grijze layout (bij gebrek aan paars zonder abo), vond ik het wel opvallend dat die melding in de nieuwe layout te voorschijn kwam.

Die melding komt dus eerder dan de check welke lay-out getoond dient te worden. Wellicht dat dat wat licht op het euvel geeft?

Verder gewoon een F5 gedaan, en geen nummer genoteerd.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2050102067)
Bij het openen van Stuffis Generalis. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker vandaag, al 3 keer een melding gehad :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
RaZ schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:48:
Ik had hem gisteren ook, maar dan gewoon op de active-topics pagina.

Omdat ik natuurlijk oldschool GoT op de oude grijze layout (bij gebrek aan paars zonder abo), vond ik het wel opvallend dat die melding in de nieuwe layout te voorschijn kwam.
Volgens mij gaat dit buiten het forum om, en is dit generiek aan de hele site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Op de FP:
Ooops
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 2052474934)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik heb er (weer) een soort van fix voor uitgerolt (eigenlijk meer een: 'je probeert het maar nog een keer stomme server, want je backend is heulemaal niet stuk'-fix). Het zou nu minder/niet meer voor mogen komen (als de fix helemaal uitgerolt is, wat nog een minuut of 10 duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Ik kreeg net een witte pagina toen ik naar /31 ging. Geen idee of dat hiermee te maken heeft, maar ik wou het even melden. Gebeurdde 2 minuten geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik kreeg het net weer na het aanpassen van een post... De POST duurde ook al wat langer; enige is dit keer redirecte de pagina na 3 seconden weer terug naar m'n vorige pagina. Hierna ging het POSTen weer snel.

Ik kon dus helaas het nummertje niet kopieren (wel een 503 gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 503 bij het versturen van een DM, DM is wel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

AW_Bos schreef op zondag 22 juli 2012 @ 20:42:
[...]

Volgens mij gaat dit buiten het forum om, en is dit generiek aan de hele site.
Yup.

Maar ik postte dit omdat ik de template op het forum op tweakers heb staan, en niet de default tweakers_ng. De melding komt in de tweakers template, en dan lijkt het erop dat de voorkeuren dan nog niet geladen zijn, anders zou die melding namelijk in de oude template komen, en dat is niet het geval.

Maar dat is een aanname, en wellicht hebben de devvers daar iets aan.

Ik kreeg hem dus net weer. Bij het posten van een bericht. Na de melding kreeg ik overigens direct de normale post-reply pagina te zien, en deze was leeg (stond dus wel een auto-refresh op). De post is overigens wel gewoon geplaatst zag ik.

Omdat de melding vrijwel gelijk weer weg was, kon ik ook geen code noteren of een screenshot maken.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ja, ik heb er ook een 5s refreshtimer bij gezet. Overigens weet ik precies waar de pagina vandaan komt (namelijk de error handler van varnish) en dat is gewoon een vrijwel statische string die volkomen geen weet heeft met welke gebruiker hij praat.

Ik heb die errorhandler zo aangepast dat hij het domweg nog een keer probeert, dat werkt prima met GET's, maar met POST's kan het niet opnieuw (want zoals je zag is de POST wel goed gegaan; domweg nog een keer proberen zou een dubbelpostmelding of zelfs een dubbele post geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zojuist
Er ging iets mis met het ophalen van deze pagina, probeer het zo nog een keer. (503 Service Unavailable 1245237029)
bij het bekijken van een net gemaakt bericht in GKMT, bericht was wel weg, maar even back gedaan en daar was ie weer :) .

[ Voor 17% gewijzigd door Raven op 10-08-2012 10:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kees schreef op maandag 06 augustus 2012 @ 09:15:
Ja, ik heb er ook een 5s refreshtimer bij gezet. Overigens weet ik precies waar de pagina vandaan komt (namelijk de error handler van varnish) en dat is gewoon een vrijwel statische string die volkomen geen weet heeft met welke gebruiker hij praat.

Ik heb die errorhandler zo aangepast dat hij het domweg nog een keer probeert, dat werkt prima met GET's, maar met POST's kan het niet opnieuw (want zoals je zag is de POST wel goed gegaan; domweg nog een keer proberen zou een dubbelpostmelding of zelfs een dubbele post geven).
Een korte vraag: op het moment van een 503 ga je daarna automatisch weer terug naar http://gathering.tweakers...pdate_message/<nummertje>, terwijl de post wel is gelukt (waarschijnlijk door de tweede keer proberen). Is het dan niet handiger om naar het topic terug te gaan. Als ik op het update_message scherm uitkom, wekt het de indruk dat mijn post is mislukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ik zal eens kijken of ik, in het geval van een POST, een andere error kan weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1794562728)
Bij het bekijken van een gemaakt bericht in Buitenlandse TV series zomer 2012

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

503 Service Unavailable 1884127532

Net bij het versturen van een post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

De laatste paar dagen al een paar keer gehad.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_x007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:21
Wij hebben ook een varnish server staan en hadden ook last van veel 503's terwijl de backend wel bereikbaar was. Wat het voor ons verholpen heeft is de connect_timeout in de backend configuratie wat hoger in te stellen en er voor zorgen dat keep-alive op de backend aan staat. vooral het aanzetten van de keep-alive in apache zorgde ervoor dat het aantal 503's afnam tot praktisch niets (< 5 per dag)

[ Voor 28% gewijzigd door Mr_x007 op 20-08-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:21

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 869151364)

Bij 't plaatsen van een post, die bleek achteraf wel geplaatst te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Geen idee of het verband houd met de 503's, maar kreeg zojuist een witte pagina te zien (met http://gathering.tweakers.net/forum/ in de URL balk) na het sturen van een DM, die overigens niet gestuurd bleek te zijn. Even terug en nog een keer en het ging goed.

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 22-08-2012 13:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2023410620)
Bij het bekijken van een bericht in Buitenlandse TV Series 2012 - 2013

Oscar Wilde

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

3x vandaag. Of meer, bij elke post vanuit huis in ieder geval.

Trouwens, Kees, zit je nog steeds met dat klokhuis?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Firesphere schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:38:
3x vandaag. Of meer, bij elke post vanuit huis in ieder geval.

Trouwens, Kees, zit je nog steeds met dat klokhuis?
Het blijft een lastige bug om te debuggen :/

offtopic:
En nee, ik zit tegenwoordig in het uiterste westen van .nl (IJmuiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1980541902)
Bij het posten van een bericht in Zorgtoeslag en studeren buitenland

edit: Bericht is wel geplaatst, gebeurt niet altijd.

[ Voor 11% gewijzigd door Raven op 31-08-2012 18:38 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:13
Zojuist de 503 bij het posten vaan een bericht:

Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2079288017)

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Nu weer hier, maar WEL gepost (na nogmaals proberen een double_post error)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:44

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hops, nog maar 1:
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2092692945)

Wel gepost trouwens; 2-9 19:21

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

als de post wel wordt geplaatst, kwam de timeout dan niet te vroeg?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topic: Alternatieven voor Firefox Bookmarks Toolbar
Bij een edit: http://gathering.tweakers.net/forum/update_message/38866626
Error: Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1071490487)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2210809942)
Bij het versturen van een DM, die wel verstuurd bleek te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(503 Service Unavailable 2226655588)

Bij het versturen van een post (wat wel goed gegaan is).

Gebeurt wel steeds minder :)

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
http://tweakers.net/aanbod/cat/903/koelkasten.html

geeft:
:{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Productreviews"},"aanbod":{"aantal":3,"refresh":2,"caption":"Vraag & Aanbod"},"jobs":{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Jobs"},"etc":{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Etc."},"plan":{"aantal":0,"refresh":0,"caption":".Plans"},"shopreview":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"Shopreviews"},"meuktracker":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"Meuktracker"},"reacties":{"aantal":6,"refresh":1,"caption":"Reacties"},"forum":{"aantal":6,"refresh":1,"caption":"Forum"},"trackerads":{"aantal":6,"refresh":0,"caption":"Gesponsorde acties"},"weblogs":{"aantal":3,"refresh":5,"caption":"Tweakblogs"},"fok":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"FOK! headlines"},"computable":{"aantal":3,"refresh":0,"caption":"Computable headlines"},"crn":{"aantal":3,"refresh":0,"caption":"CRN headlines"},"twitter":{"aantal":0,"refresh":5,"caption":"@tweakers"},"highContrast":{"config":0},"position":{"config":"l"},"fixate":{"config":0}});

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Da's wat anders, volgens mijn beperkte kennis en inzichten :P

Maar het lijkt ook gefixed: http://tweakers.net/aanbod/cat/903/koelkasten.html?

Overigens kom ik de 503 tegenwoordig zelden tegen :P

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
2241141914

Net gehad bij het openen van een bestaand topic in de devschuur

[ Voor 19% gewijzigd door We Are Borg op 12-09-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bij een edit in het spoorwegentopic:
Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2265796065)
Edit was wel geplaatst.

Oscar Wilde

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:08

F.West98

Alweer 16 jaar hier

En weer.
Ooops
Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 2266601928)
Bij het sturen van een nieuwe DM-thread. (wel geplaatst)
BtM909 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 14:35:
Da's wat anders, volgens mijn beperkte kennis en inzichten :P

Maar het lijkt ook gefixed: http://tweakers.net/aanbod/cat/903/koelkasten.html?

Overigens kom ik de 503 tegenwoordig zelden tegen :P
Ik krijg dat de hele categorie niet bestaat

[ Voor 45% gewijzigd door F.West98 op 19-09-2012 22:14 ]

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
En nu ik weer:

Er ging waarschijnlijk iets mis bij het versturen van deze post. Probeer het zo nog een keer als het posten mislukte. (503 Service Unavailable 1312417623)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Wederom een mogelijke fix uitgerolt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kees schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:53:
Wederom een mogelijke fix uitgerolt :)
Ik ben wel benieuwd wat er dan nu is aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:08
DennusB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:51:
[...]
Ik ben wel benieuwd wat er dan nu is aangepast :)
Niet werkende code is aangepast naar werkende code? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
MuddyMagical schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:22:
[...]

Niet werkende code is aangepast naar werkende code? :>
Het zal wel een aanpassing aan de webserver/caching kant zijn, ik denk niet dat dit uit PHP komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Nu online

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
DennusB schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:22:
[...]

Het zal wel een aanpassing aan de webserver/caching kant zijn, ik denk niet dat dit uit PHP komt :)
In plaats van dat ik Varnish een hele POST request laat cachen en dan pas laat doorsturen naar Apache, zal Varnish hem meteen naar Apache doorzetten als hij ziet dat het een POST is. Dus iets meer belastig op Apache leggen, maar het zou de POST issues wel op moeten lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat was / is eigenlijk het voordeel om Varnish de post request te laten cachen? Moet ik denken aan resubmits (wanneer je soms op back drukt of F5)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik kan bevestigen dat het niet alles heeft opgelost. :P Na de post van 13:00 nog 2x deze melding gekregen. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Vandaag al 2x met het verzenden van een DM kom ik op http://gathering.tweakers.net/forum uit zonder dat de pagina geladen wordt (Firefox geeft aan: De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.) maar de DM is wel verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Dat heb ik ook al enkele keren gehad. Dit lijkt nu de opvolger te zijn van de 'Oops...' melding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Topicstarter
Zelfs op de nieuwe TWK 7.0 waar ik beta-test.

http://[secret URL]/reviews/2737/nikon-d600-een-betaalbare-fullframe-dslr.html

[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 05-10-2012 10:30 ]

Pagina: 1 2 Laatste