Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
zaterdagochtend was de laatste keer dat ik speelde, toen werd ik eruit getrapt vanwege scheduled maintenance.
meer dan 24 uur later, wil weer inloggen... weer maintenance... wat een gehannes... ik heb me verdorie lopen haasten om zo spoedig mogelijk thuis te zijn en ......
nja iedereen zal wel pissed zijn denk ik
yupVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:01:
als ik inlog krijg ik game up to date en daarna maintenance message
volgens de server status page van blizard is alleen europe down...
je kan wel op asia of usa inloggen... maarja... maar chars zitten op europe
edit.
kan inloggen op asia en usa... maarja .... geen chars dus
[ Voor 34% gewijzigd door Buntmans op 20-05-2012 15:04 ]
Verwijderd
Op de forums las ik dat meer mensen dit identieke probleem hadden, zelfs mensen die al wel een authenticator op hun account hadden. Een wave van hacks dus. Misschien is dat de reden van de 'maintenance'?
Ik heb het op mijn dooie gemak gedaan en heb in ongeveer 28 uur normal mode uitgespeeld. Daarna kun je door naar Nightmare en verder. Wat het voor mij leuk houdt is dat alles random wordt gegenereerd. Het verhaal blijft uiteraard hetzelfde maar gebieden zijn compleet anders en je komt ook weer andere random events tegen.HardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:13:
Hoe zit het eigenlijk met Diablo 3?
Kunnen wij veel DLC / uitbreidingspakketen verwachten?
Als ik reviews op internet lees schijnt de game wél erg kort te zijn.
Ik meen dat Blizzard op het moment plannen heeft om in ieder geval twee expansions uit te brengen die elk een complete act zouden toevoegen.
Verwijderd
dat zou heel goed kunnen dat er een een of andere security breach was en ze zodoende moesten patchenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:04:
Ik ben vannacht gehacked. Al mijn items weg, behalve van m'n tweede tab in m'n stash, een hacker dus. Ik maakte een ticket aan en de GM verifieerde dit en de GM kon gelukkig mijn items weer terugsturen.
Op de forums las ik dat meer mensen dit probleem hadden, zelfs mensen die al wel een authenticator op hun account hadden. Een wave van hacks dus. Misschien is dat de reden van de 'maintenance'?
is er iets bekend hoe dit kan gebeuren? ik vind dit soort dingen altijd heel dubieus..Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:04:
Ik ben vannacht gehacked. Al mijn items weg, behalve van m'n tweede tab in m'n stash, een hacker dus. Ik maakte een ticket aan en de GM verifieerde dit en de GM kon gelukkig mijn items weer terugsturen.
Op de forums las ik dat meer mensen dit probleem hadden, zelfs mensen die al wel een authenticator op hun account hadden. Een wave van hacks dus. Misschien is dat de reden van de 'maintenance'?
ik speel al jaren magic the gathering online en daar is het niet ongewoon om voor >2500 euro aan spullen in je account te hebben (die heel easy om te zetten zijn in paypal funds) en dit soort dingen gebeuren daar eigenlijk nooit en als het gebeurt is het meestal zo dat het om een account ging waar meerdere mensen op speelden.
ik kan dit bedenken
1. keylogger op jouw computer (lijkt me onwaarschijnlijk)
2. wachtwoord + accountname geraden/brute force (ook onwaarschijnlijk)
3. blizzard auth server gehackt (geen idee, lijkt me ook sterk)
als het om meerdere mensen gaat zou je 3. mss eerder verdenken
Edit: Ze gaan dus offline in 2min.
[ Voor 16% gewijzigd door Paterpor op 20-05-2012 15:12 ]
ik ook : D Wat is je ID dan add ik je : >Paterpor schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:11:
ACT I in Hell gecleared! Ondertussen ben ik toch nog steeds ingelogd ... zal de login server zijn.
1
Je bent de meest voorkomende vergeten:Buntmans schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:09:
[...]
ik kan dit bedenken
4. Hetzelfde e-mail adres en wachtwoord gebruiken op een random website/forum.
Verwijderd
Diablo 3 is natuurlijk wel een veel grotere release waarbij meer mensen betrokken zijn. Daarnaast is er straks natuurlijk geld te verdienen met de RMAH en ik snap dat de hackers en goldfarmers daar wat aan willen verdienen.Buntmans schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:09:
[...]
is er iets bekend hoe dit kan gebeuren? ik vind dit soort dingen altijd heel dubieus..
ik speel al jaren magic the gathering online en daar is het niet ongewoon om voor >2500 euro aan spullen in je account te hebben (die heel easy om te zetten zijn in paypal funds) en dit soort dingen gebeuren daar eigenlijk nooit en als het gebeurt is het meestal zo dat het om een account ging waar meerdere mensen op speelden.
ik kan dit bedenken
als het om meerdere mensen gaat zou je 3. mss eerder verdenken
Ik ben er vrij zeker van dat ik geen keylogger op mijn computer heb en het raden van mijn wachtwoord is zeker onwaarschijnlijk, ook omdat er andere mensen zijn die het exacte probleem hebben.
Gelukkig heb ik nu wel een authenticator op m'n account, maar er waren dus zelfs mensen met een authenticator die gehacked zijn, dus dat is erg vreemd.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 15:18 ]
1 act per expansion vind ik eigenlijk best weinig. Zeker als je bedenkt dat ze waarschijnlijk voor elke expansion ook nog eens zo'n 30-35 euro gaan vragen (als ik even voor het gemak de prijzen van de WoW expansions aanhoud).KneoK schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:08:
Ik meen dat Blizzard op het moment plannen heeft om in ieder geval twee expansions uit te brengen die elk een complete act zouden toevoegen.
Ik zou minstens 2 acts zien in een expansion of 1 act gepaard met een nieuwe class (terugkeer van een oude class wellicht) of nieuwe moeilijkheidsgraad (bijv een moeilijkheidsgraad die enkel in hardcore mode te spelen valt ofzo).
Had je een fysieke authenticator of een mobile authenticator? Ik kan me voorstellen dan hackers er wel achter zijn om het algoritme of wat dan ook achter de mobile authenticator te kraken (reverse engineering enzo). Het fysieke apparaatje zal iets moeilijker zijn.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:13:
Gelukkig heb ik nu wel een authenticator op m'n account, maar er waren dus zelfs mensen met een authenticator die gehacked zijn, dus dat is erg vreemd.
[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 20-05-2012 15:21 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik zie in de exp liever 1 act en 2 classes (zoals lod), dan 2 acts met 1 nieuwe class. Nieuwe classes bieden veel meer replayability.Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:18:
[...]
1 act per expansion vind ik eigenlijk best weinig. Zeker als je bedenkt dat ze waarschijnlijk voor elke expansion ook nog eens zo'n 30-35 euro gaan vragen (als ik even voor het gemak de prijzen van de WoW expansions aanhoud).
Ik zou minstens 2 acts zien in een expansion of 1 act gepaard met een nieuwe class (terugkeer van een oude class wellicht) of nieuwe moeilijkheidsgraad (bijv een moeilijkheidsgraad die enkel in hardcore mode te spelen valt ofzo).
Verwijderd
Op het moment van het hacken had ik geen authenticator, maar ik gebruik dus nu een mobile authenticator.Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:18:
[...]
[...]
Had je een fysieke authenticator of een mobile authenticator? Ik kan me voorstellen dan hackers er wel achter zijn om het algoritme of wat dan ook achter de mobile authenticator te kraken (reverse engineering enzo). Het fysieke apparaatje zal iets moeilijker zijn.
Verwijderd
geen idee mijn glazen bol is stukVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:24:
Zijn ze al bijna klaar?
Is toch wat, gisteren ook al minecraft down
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
je kan evt op asia en usa spelen...Gamebuster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:28:
Ik net het spel gekocht, kan ik m niet spelen![]()
Is toch wat, gisteren ook al minecraft down
[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 20-05-2012 15:46 ]
Heeft dat nog verdere bijwerkingen? Waarom speelt niet iedereen hier op USA/Asia?
En (ik ken het hele spel niet en dit is mijn 1e Blizzard/battle.net game) waarom moet je uberhaupt aangemeldt zijn om een single player game te spelen?
[ Voor 24% gewijzigd door Gamebuster op 20-05-2012 15:33 ]
Tis wel wennen na al die jaren dia 2 he! Ik weet af en toe even niet meer hoe of wat haha. Begint nu beetje te wennen lol.
Dat je niet bij je EU chars kan xDGamebuster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:32:
[...]
Heeft dat nog verdere bijwerkingen? Waarom speelt niet iedereen hier op USA/Asia?
Je Chars zijn gebonden per region.
Ik heb het spel nog niet gespeeld, dus ik ben nog niet verslaafd. Het filmpje in het begin zag er wel verrassend indrukwekkend uit. Ik startte 'm heel losjes op; opeens EPIC MOVIE
Verwijderd
dat ze het nu doen zegt genoeg over dat het iig niet geplanned was dus er is iets waardoor ze ASAP moeten/moesten patchen. gezien de hacks denk ik dat het een security issue isGroentenman schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:33:
Hmm hopelijk zijn de servers weer snel up... Doe die maintenance dan lekker in de nacht ofzo
Verwijderd
avalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:36:
Hoe lang zou het duren? Ik moet nog even weg haha. Kan ik mis wel nu plannen, maar wilde net de baas van act 3 plat leggen
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:24:
Zijn ze al bijna klaar?
kom op serieus denk je nou echt dat iemand dit hier kan beantwoorden

I am waiting Blizzard...
GTA VI - All aboard the hype train!!
Verwijderd
hmm lvl 60 is max? en damn nu al lvl 53 zijnVictor.S schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:41:
Ik ben ook nog lekker aan het wachten. Beetje jammer van blizzard dit. Wel al een lvl 53 monk. Hell vind ik eigenlijk nog te makkelijk (Act 1) en ben bang dat inferno té moeilijk is x).

[ Voor 100% gewijzigd door avalonn op 20-05-2012 15:44 ]
Verwijderd
ben ik niet zeker van las zoiets MEENDE ik vandaar mn vraagtekenavalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:43:
lvl 60 max? wazig...
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 20-05-2012 15:47 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Ik heb het ook maar van horen zeggen. Eén act per expansion lijkt mij ook niet veel. Ik heb WoW maar heel even gespeeld maar naar mijn idee hadden de expansions daar veel meer content dan 1 act van Diablo 3, toch? Dan lijkt het me niet dat ze vergelijkbare prijzen gaan vragen al zou het me ergens niets verbazen.Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:18:
[...]
1 act per expansion vind ik eigenlijk best weinig. Zeker als je bedenkt dat ze waarschijnlijk voor elke expansion ook nog eens zo'n 30-35 euro gaan vragen (als ik even voor het gemak de prijzen van de WoW expansions aanhoud).
Een nieuwe class zou inderdaad wel tof zijn.
Ach, het spel is nog geen week uit, het blijft voorlopig nog wel even speculeren. Voorlopig vermaak ik me prima in Nightmare en wil ik ook naast mijn Demon Huntress ook nog een Witch Doctor maken.
Mag ik nog steeds doodgaan bij nm?The Chosen One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:47:
Normal -> nm -> hell -> inferno. Loopt gewoon door.
Yep. Ik denk dat je in de war zit met Hardcore mode, daar is dood ook echt dood maar dat heeft niets met de moeilijkheidsgraad te maken.
[ Voor 28% gewijzigd door KneoK op 20-05-2012 15:50 ]
Gelukkig
Ja hoor, zelfs in Inferno kun je doodgaan zoveel je wilt. Alleen als je een Hardcore karakter maakt of je huidige karakter overgooit naar Hardcore dan is dood ook echt dood.ThinClientQ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:49:
[...]
GelukkigEn bij die andere difficulty's? Thnx!
Je hebt difficulty, Normal > Nightmare > Hell > InfernoThinClientQ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:49:
[...]
GelukkigEn bij die andere difficulty's? Thnx!
En daarnaast heb je het type Normaal / Hardcore character. Ze staan los van elkaar. Je kan ook bijv op een hardcore character op moeilijkheidsgraagd Hell spelen.
Enige verschil is dat je maar 1 leven hebt in hardcore.
ja paar nachtjes flink laat naar bed gegaan. Morgen beginnen de examens weer dus heb hemelvaart optimaal benutVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:42:
[...]
hmm lvl 60 is max? en damn nu al lvl 53 zijn
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Zie mijn reply dus boven.shoney24 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:52:
Wat is eigenlijk het voordeel van Hardcore ten opzichte van andere dificulty's? Behalve dat je een pneumatische hartklep verzakking krijgt bij elke lagspike
Behalve de 'prestige' en achievements, helemaal niets.
Hardcore is geen difficulty. Het is een mode waarop je alles kwijt bent wanneer je doodgaat. Dus ook je character.shoney24 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:52:
Wat is eigenlijk het voordeel van Hardcore ten opzichte van andere dificulty's? Behalve dat je een pneumatische hartklep verzakking krijgt bij elke lagspike
Verwijderd
dei hartklepverzakking geeft adrenaline rush en tadaaaaaaaaa uw antwoordshoney24 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:52:
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Something under the bed is drooling
Niemand?Zijn dr nog hardcore players rond de ~30? Misschien leuk om samen te spelen, zit net in act 4.
Ben zelf level 31, heb nog niet bijzonder veel tijd gehad om te spelen ):
Zelf vind ik dat juist leuk in het begin. Ik heb nog nooit een leuke groep via de public games gevonden. En meestal is het niet eens een groep, maar een individu die in zijn eentje aan het spelen is.
hiero!Chippu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:57:
Heeft iemand zin om als de servers weer up zijn act 4 normal mode te doorlopen? ;p
Ben zelf level 31, heb nog niet bijzonder veel tijd gehad om te spelen ):
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Wachten duurt lang (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Helaas logte hij later in mijn game in, toen ik net de Skeleton King aan het aanvallen was en werd het niveau flink verhoogd terwijl hij rustig stond te kijken en te lachen dat ik het zo lastig had.
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ik zal het kroegtopic in de gaten houden voor wanneer de servers weer up zijn
Ik zou je mijn username mailen als ik kon, maar ik heb geen idee wat mijn # tag is
Verwijderd
Dat heb ik nou ook. Ik ben nu al in ACT III maar heb van ACT II nog bijna geen dungeons/events gehad, en dat vind ik zonde. Juist in een party speelt dat heerlijk weg. Ben ik speciaal van het terras af gekomen om ff lekker D3 te spelen, liggen ze plat xD Geduld is een schone zaak, kheb alleen zo weinig lolCoevering schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:01:
Iets wat D3 echt zou kunnen verbeteren is een systeem, waarbij je mensen kan ontmoeten op interesses. Nu als ik de public games join, 9 van de 10 keer, zegt diegene nooit iets. Sociaal aspect vind ik toch wel leuk. Daarbij rusht hij/zij telkens maar door, skipt hij alle verhaal lijnen en doet hij geen side-quests. Ook exploren vinden ze meestal niet leuk.
Zelf vind ik dat juist leuk in het begin. Ik heb nog nooit een leuke groep via de public games gevonden. En meestal is het niet eens een groep, maar een individu die in zijn eentje aan het spelen is.
Verwijderd
Hoe krijg je dat voor elkaar?Sagaris schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:25:
[...]
Op dat level zat ik rond de 600 DPS. Maar ik haal heel veel uit de AH.
voeg mij maar toe thedoctor#2181 (battle.net inloggen en bij account zie je je battletag)Chippu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:04:
[...]
Ik zal het kroegtopic in de gaten houden voor wanneer de servers weer up zijn
Ik zou je mijn username mailen als ik kon, maar ik heb geen idee wat mijn # tag is
Vind het ook wel knap. Ik zit op 180dps ofzo op level 26.
maar dan mis je wel andere dingen die nuttig kunnen zijn
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Al met al vind ik het een heerlijk class. Ben zelf met mijn wizard gefocussed om close combat action, dus met spectral blades en arcane orbit. Wat een giller deze combinatie.
Solo? Ben zelf monk met 30k hp, maar solo'en lukt echt totaal niet op inferno...heb een groep nodigOggy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:12:
doe nu act I op inferno met mijn Demon Hunter. level 60, 30k hp en 15.400 damage. Maar einde act I is wel echt lastiger aan het worden
Ja, met templar lukt solo-en makkelijk tot en met de skeleton king. Bij de spider cave haak ik afFiole schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Solo? Ben zelf monk met 30k hp, maar solo'en lukt echt totaal niet op inferno...heb een groep nodig
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Verwijderd
dan heb je 900 hp teveel die dps had kunnen zijn.Lt-Crash schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:14:
Ik heb het idee dat er te veel naar DSP gekeken wordt. Ik doe met mijn lvl 24 wizard 180 DPS, maar ik ging toch wel even mediaval op Belial's ass. Niet vergeten dat er ook nog damage multipliers in de skills zitten die je hebt. Heb daarnaast ongeveer 1600 HP en ik kwam niet onder de 1000 terecht.
Al met al vind ik het een heerlijk class. Ben zelf met mijn wizard gefocussed om close combat action, dus met spectral blades en arcane orbit. Wat een giller deze combinatie.
Verwijderd
Zat de doos nog wel in plastic, of was 'ie al open geweest?Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:17:
Ik zal trouwens wel idioot zijn, maar bij mijn CE zaten alleen twee WoW guest passes?
Ik wil juist minder HP nu en meer DPS in hardcore. Na wat AH is me dps van 200 naar 400 gegaan maar dat is nog te weinig om goed te kunnen killen in nightmare (lvl 33 DH)Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:16:
Al die mensen met hun DPS, spelen zeker geen hardcore waar vitality veel belangrijker is.
Doh.. gewoon dicht natuurlijk.Barthak schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Zat de doos nog wel in plastic, of was 'ie al open geweest?
Even geGoogled, maar blijkbaar zitten in de CE random 2 guestpasses voor WoW of D3...
Verwijderd
Dan zal ik wel mazzel hebben, want ik heb vier guest passes, twee WoW en twee D3.Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Doh.. gewoon dicht natuurlijk.
Even geGoogled, maar blijkbaar zitten in de CE random 2 guestpasses voor WoW of D3...
Yeah same here.Lt-Crash schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:21:
[...]
Dan zal ik wel mazzel hebben, want ik heb vier guest passes, twee WoW en twee D3.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209931244
Blizzard zegt:
"Diablo III guest passes were included in the Standard Retail version of the game only"
Wat ik heb is 3 kaartjes. 2 WoW guest passes en eentje met mn D2 passes (van de USB). Volgens Blizzard zitten er dus uberhaupt geen D3 guest passes in de CE. Apart.
[ Voor 75% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2012 16:26 ]
Verwijderd
Daar heb ik mooi gebruik van gemaaktVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:21:
Weet iemand een winkel in omgeving Amsterdam waar ik morgen Diablo 3 een beetje goedkoop kan kopen? Actie bij Saturn voor 33 euro verloopt vandaag en die hebben al een hele tijd geen voorraad mee
In utrecht was hij ook uitverkocht, naar de saturn gegaan, kon ik hem reserveren voor maandag voor 30,-.
Niet gedaan, daarna naar de intertoys gegaan en voor 45 gehaald.
Terug naar de saturn en na kort overleg 15 retour
Verwijderd
Ik had twee keer D3 en een keer WoW... Naja, zal wel. WoW brand ik mijn vingers niet meer aan. Dus, iemand een guest pass voor WoW?Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:23:
Inderdaad mazzel:
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209931244
Blizzard zegt:
"Diablo III guest passes were included in the Standard Retail version of the game only"
Wat ik heb is 3 kaartjes. 2 WoW guest passes en eentje met mn D2 passes (van de USB). Volgens Blizzard zitten er dus uberhaupt geen D3 guest passes in de CE. Apart.
In de CE you sure?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:27:
[...]
Ik had twee keer D3 en een keer WoW... Naja, zal wel. WoW brand ik mijn vingers niet meer aan. Dus, iemand een guest pass voor WoW?
Wees gerust, had ik ook.Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:17:
Ik zal trouwens wel idioot zijn, maar bij mijn CE zaten alleen twee WoW guest passes?
En gewoon gesealed, heb het idee dat het nogal random is gegaan.
Of een gevalletje van, oeps op, nou dan deze maar.
Ja erg vreemd. Ik had kennelijk geluk en had 2 wow en 2 D3 passes (d3 is al vergeven), maar ik lees al zoveel berichten van geen/een d3 pass. En dan al die winkels die guest passes verkopenMad-Matt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:31:
[...]
Wees gerust, had ik ook.
En gewoon gesealed, heb het idee dat het nogal random is gegaan.
Of een gevalletje van, oeps op, nou dan deze maar.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Idem, 2x WoW en 2x D3. Ook CE.
[ Voor 8% gewijzigd door HetBiggie op 20-05-2012 16:35 ]
Verwijderd
Altijd het geval. Moet ze wel credits geven voor het forum, dat kan aardig wat hebbenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:32:
pffff blizzard heeft nogal wat tijd nodig en geeft vrij weinig details weg
Anyway, misschien is dit hun manier van mensen aan het werk te krijgen om je huihouden/huiswerk/whatever te doen?
Maar serieus, blizzard is altijd al een ramp geweest wat betreft info geven, ken eigenlijk geen enkel (gaming)bedrijf dat het wel goed voor mekaar heeft.
Verwijderd
CE? geen idee, maar gewoon besteld bij wehkamp.nl voor 47 euro ofzo. Normale versie van de game, nix bijzonders.
Verwijderd
met CE bedoeld hij Collectors EditionVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:38:
[...]
CE? geen idee, maar gewoon besteld bij wehkamp.nl voor 47 euro ofzo. Normale versie van de game, nix bijzonders.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.