Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 23:31
Ik was ingelogd en al zo'n 3 uur aan het spelen. Ga ik heel even een verdieping lager om de was te doen, ben ik disconnected toen ik weer terug was. Ik was maar 3 minuten weg. :'(

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 20-05-2012 14:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
zaterdagochtend was de laatste keer dat ik speelde, toen werd ik eruit getrapt vanwege scheduled maintenance.

meer dan 24 uur later, wil weer inloggen... weer maintenance... wat een gehannes... ik heb me verdorie lopen haasten om zo spoedig mogelijk thuis te zijn en ......

nja iedereen zal wel pissed zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik inlog krijg ik game up to date en daarna maintenance message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:01:
als ik inlog krijg ik game up to date en daarna maintenance message
yup

volgens de server status page van blizard is alleen europe down...

je kan wel op asia of usa inloggen... maarja... maar chars zitten op europe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
of zitten chars niet gekoppeld aan een regio ? eens even proberen

edit.
kan inloggen op asia en usa... maarja .... geen chars dus

[ Voor 34% gewijzigd door Buntmans op 20-05-2012 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vannacht gehacked :(. Al mijn items weg, behalve van m'n tweede tab in m'n stash, een hacker dus. Ik maakte een ticket aan en de GM verifieerde dit en de GM kon gelukkig mijn items weer terugsturen.

Op de forums las ik dat meer mensen dit identieke probleem hadden, zelfs mensen die al wel een authenticator op hun account hadden. Een wave van hacks dus. Misschien is dat de reden van de 'maintenance'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://us.battle.net/d3/en/status blizzard zegt nu ook dat de servers down zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

HardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:13:
Hoe zit het eigenlijk met Diablo 3?

Kunnen wij veel DLC / uitbreidingspakketen verwachten?
Als ik reviews op internet lees schijnt de game wél erg kort te zijn. :(
Ik heb het op mijn dooie gemak gedaan en heb in ongeveer 28 uur normal mode uitgespeeld. Daarna kun je door naar Nightmare en verder. Wat het voor mij leuk houdt is dat alles random wordt gegenereerd. Het verhaal blijft uiteraard hetzelfde maar gebieden zijn compleet anders en je komt ook weer andere random events tegen.

Ik meen dat Blizzard op het moment plannen heeft om in ieder geval twee expansions uit te brengen die elk een complete act zouden toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:04:
Ik ben vannacht gehacked :(. Al mijn items weg, behalve van m'n tweede tab in m'n stash, een hacker dus. Ik maakte een ticket aan en de GM verifieerde dit en de GM kon gelukkig mijn items weer terugsturen.

Op de forums las ik dat meer mensen dit probleem hadden, zelfs mensen die al wel een authenticator op hun account hadden. Een wave van hacks dus. Misschien is dat de reden van de 'maintenance'?
dat zou heel goed kunnen dat er een een of andere security breach was en ze zodoende moesten patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:04:

Op de forums las ik dat meer mensen dit probleem hadden, zelfs mensen die al wel een authenticator op hun account hadden. Een wave van hacks dus. Misschien is dat de reden van de 'maintenance'?
is er iets bekend hoe dit kan gebeuren? ik vind dit soort dingen altijd heel dubieus..

ik speel al jaren magic the gathering online en daar is het niet ongewoon om voor >2500 euro aan spullen in je account te hebben (die heel easy om te zetten zijn in paypal funds) en dit soort dingen gebeuren daar eigenlijk nooit en als het gebeurt is het meestal zo dat het om een account ging waar meerdere mensen op speelden.

ik kan dit bedenken

1. keylogger op jouw computer (lijkt me onwaarschijnlijk)
2. wachtwoord + accountname geraden/brute force (ook onwaarschijnlijk)
3. blizzard auth server gehackt (geen idee, lijkt me ook sterk)

als het om meerdere mensen gaat zou je 3. mss eerder verdenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 21:24
ACT I in Hell gecleared! Ondertussen ben ik toch nog steeds ingelogd ... zal de login server zijn.

Edit: Ze gaan dus offline in 2min.

[ Voor 16% gewijzigd door Paterpor op 20-05-2012 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Paterpor schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:11:
ACT I in Hell gecleared! Ondertussen ben ik toch nog steeds ingelogd ... zal de login server zijn.
ik ook : D Wat is je ID dan add ik je : >

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:47
Buntmans schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:09:
[...]

ik kan dit bedenken

Je bent de meest voorkomende vergeten:

4. Hetzelfde e-mail adres en wachtwoord gebruiken op een random website/forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:09:
[...]

is er iets bekend hoe dit kan gebeuren? ik vind dit soort dingen altijd heel dubieus..

ik speel al jaren magic the gathering online en daar is het niet ongewoon om voor >2500 euro aan spullen in je account te hebben (die heel easy om te zetten zijn in paypal funds) en dit soort dingen gebeuren daar eigenlijk nooit en als het gebeurt is het meestal zo dat het om een account ging waar meerdere mensen op speelden.

ik kan dit bedenken

als het om meerdere mensen gaat zou je 3. mss eerder verdenken
Diablo 3 is natuurlijk wel een veel grotere release waarbij meer mensen betrokken zijn. Daarnaast is er straks natuurlijk geld te verdienen met de RMAH en ik snap dat de hackers en goldfarmers daar wat aan willen verdienen.

Ik ben er vrij zeker van dat ik geen keylogger op mijn computer heb en het raden van mijn wachtwoord is zeker onwaarschijnlijk, ook omdat er andere mensen zijn die het exacte probleem hebben.

Gelukkig heb ik nu wel een authenticator op m'n account, maar er waren dus zelfs mensen met een authenticator die gehacked zijn, dus dat is erg vreemd.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 23:31
KneoK schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:08:
Ik meen dat Blizzard op het moment plannen heeft om in ieder geval twee expansions uit te brengen die elk een complete act zouden toevoegen.
1 act per expansion vind ik eigenlijk best weinig. Zeker als je bedenkt dat ze waarschijnlijk voor elke expansion ook nog eens zo'n 30-35 euro gaan vragen (als ik even voor het gemak de prijzen van de WoW expansions aanhoud).
Ik zou minstens 2 acts zien in een expansion of 1 act gepaard met een nieuwe class (terugkeer van een oude class wellicht) of nieuwe moeilijkheidsgraad (bijv een moeilijkheidsgraad die enkel in hardcore mode te spelen valt ofzo).
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:13:
Gelukkig heb ik nu wel een authenticator op m'n account, maar er waren dus zelfs mensen met een authenticator die gehacked zijn, dus dat is erg vreemd.
Had je een fysieke authenticator of een mobile authenticator? Ik kan me voorstellen dan hackers er wel achter zijn om het algoritme of wat dan ook achter de mobile authenticator te kraken (reverse engineering enzo). Het fysieke apparaatje zal iets moeilijker zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Zeror op 20-05-2012 15:21 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zeror schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:18:
[...]

1 act per expansion vind ik eigenlijk best weinig. Zeker als je bedenkt dat ze waarschijnlijk voor elke expansion ook nog eens zo'n 30-35 euro gaan vragen (als ik even voor het gemak de prijzen van de WoW expansions aanhoud).
Ik zou minstens 2 acts zien in een expansion of 1 act gepaard met een nieuwe class (terugkeer van een oude class wellicht) of nieuwe moeilijkheidsgraad (bijv een moeilijkheidsgraad die enkel in hardcore mode te spelen valt ofzo).
Ik zie in de exp liever 1 act en 2 classes (zoals lod), dan 2 acts met 1 nieuwe class. Nieuwe classes bieden veel meer replayability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[...]
Had je een fysieke authenticator of een mobile authenticator? Ik kan me voorstellen dan hackers er wel achter zijn om het algoritme of wat dan ook achter de mobile authenticator te kraken (reverse engineering enzo). Het fysieke apparaatje zal iets moeilijker zijn.
Op het moment van het hacken had ik geen authenticator, maar ik gebruik dus nu een mobile authenticator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze al bijna klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen idee mijn glazen bol is stuk :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Ik net het spel gekocht, kan ik m niet spelen :P

Is toch wat, gisteren ook al minecraft down :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peterrtt
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-07 21:00
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:26:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Gamebuster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:28:
Ik net het spel gekocht, kan ik m niet spelen :P

Is toch wat, gisteren ook al minecraft down :P
je kan evt op asia en usa spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-01-2016
Ongewenste post.

[ Voor 83% gewijzigd door Sn0wblind op 20-05-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus wat had ik moeten antwoorden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Buntmans schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:28:
[...]
je kan evt op asia en usa spelen...
Heeft dat nog verdere bijwerkingen? Waarom speelt niet iedereen hier op USA/Asia?

En (ik ken het hele spel niet en dit is mijn 1e Blizzard/battle.net game) waarom moet je uberhaupt aangemeldt zijn om een single player game te spelen?

[ Voor 24% gewijzigd door Gamebuster op 20-05-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
klinkt goed haha.

Tis wel wennen na al die jaren dia 2 he! Ik weet af en toe even niet meer hoe of wat haha. Begint nu beetje te wennen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Gamebuster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:32:
[...]

Heeft dat nog verdere bijwerkingen? Waarom speelt niet iedereen hier op USA/Asia?
Dat je niet bij je EU chars kan xD

Je Chars zijn gebonden per region.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groentenman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-09 06:51
Hmm hopelijk zijn de servers weer snel up... Doe die maintenance dan lekker in de nacht ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
ja echt he op zondag middag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Ik ga wel 'ff Skyrim ofzo doen :P

Ik heb het spel nog niet gespeeld, dus ik ben nog niet verslaafd. Het filmpje in het begin zag er wel verrassend indrukwekkend uit. Ik startte 'm heel losjes op; opeens EPIC MOVIE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groentenman schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:33:
Hmm hopelijk zijn de servers weer snel up... Doe die maintenance dan lekker in de nacht ofzo :P
dat ze het nu doen zegt genoeg over dat het iig niet geplanned was dus er is iets waardoor ze ASAP moeten/moesten patchen. gezien de hacks denk ik dat het een security issue is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
Hoe lang zou het duren? Ik moet nog even weg haha. Kan ik mis wel nu plannen, maar wilde net de baas van act 3 plat leggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

avalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:36:
Hoe lang zou het duren? Ik moet nog even weg haha. Kan ik mis wel nu plannen, maar wilde net de baas van act 3 plat leggen :(
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:26:
kom op serieus denk je nou echt dat iemand dit hier kan beantwoorden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:39
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-jztWtWhx8ho/Tt_ZCiyFjZI/AAAAAAAAACQ/EFEDGS8JGSg/s1600/waiting.gif

I am waiting Blizzard...

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 15:43
Ik ben ook nog lekker aan het wachten. Beetje jammer van blizzard dit. Wel al een lvl 53 monk. Hell vind ik eigenlijk nog te makkelijk (Act 1) en ben bang dat inferno té moeilijk is x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Victor.S schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:41:
Ik ben ook nog lekker aan het wachten. Beetje jammer van blizzard dit. Wel al een lvl 53 monk. Hell vind ik eigenlijk nog te makkelijk (Act 1) en ben bang dat inferno té moeilijk is x).
hmm lvl 60 is max? en damn nu al lvl 53 zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
:O

[ Voor 100% gewijzigd door avalonn op 20-05-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik niet zeker van las zoiets MEENDE ik vandaar mn vraagteken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:49

The Chosen One

Zie signature!

Nee heel duidelijk door alle interviews, berichten en gezond verstand. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 20:39
Ik ben bijna door Normal heen met m'n Monk, moet ik dan helemaal opnieuw beginnen? En kan ik dan nog steeds doodgaan? Dit is een beetje verwarrend voor een beginnende Diablo speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Normal -> nm -> hell -> inferno. Loopt gewoon door.

[ Voor 24% gewijzigd door The Chosen One op 20-05-2012 15:47 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de game start staat er breaking news en daarin staat dat alle blizzard servers down zijn en alle online games niet te spelen zijn :o dat maakt het vermoeden dat het een heel serieus security issue is nog groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

[...]

Ik heb het ook maar van horen zeggen. Eén act per expansion lijkt mij ook niet veel. Ik heb WoW maar heel even gespeeld maar naar mijn idee hadden de expansions daar veel meer content dan 1 act van Diablo 3, toch? Dan lijkt het me niet dat ze vergelijkbare prijzen gaan vragen al zou het me ergens niets verbazen.

Een nieuwe class zou inderdaad wel tof zijn.

Ach, het spel is nog geen week uit, het blijft voorlopig nog wel even speculeren. Voorlopig vermaak ik me prima in Nightmare en wil ik ook naast mijn Demon Huntress ook nog een Witch Doctor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
The Chosen One schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:47:
Normal -> nm -> hell -> inferno. Loopt gewoon door.
Mag ik nog steeds doodgaan bij nm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ThinClientQ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:49:
[...]

Yep. Ik denk dat je in de war zit met Hardcore mode, daar is dood ook echt dood maar dat heeft niets met de moeilijkheidsgraad te maken.

[ Voor 28% gewijzigd door KneoK op 20-05-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Gelukkig :*) En bij die andere difficulty's? Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:25
Zijn dr nog hardcore players rond de ~30? Misschien leuk om samen te spelen, zit net in act 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avalonn
Je mag altijd doodgaan het gaat alleen exp kosten vermoed ik? dat was op dia 2 zo iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

alleen in hardcore ben je echt alles kwijt en is je char helemaal dood als je dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

[...]

Ja hoor, zelfs in Inferno kun je doodgaan zoveel je wilt. Alleen als je een Hardcore karakter maakt of je huidige karakter overgooit naar Hardcore dan is dood ook echt dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
[...]

Je hebt difficulty, Normal > Nightmare > Hell > Inferno

En daarnaast heb je het type Normaal / Hardcore character. Ze staan los van elkaar. Je kan ook bijv op een hardcore character op moeilijkheidsgraagd Hell spelen.

Enige verschil is dat je maar 1 leven hebt in hardcore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:42:
[...]

hmm lvl 60 is max? en damn nu al lvl 53 zijn :o
ja paar nachtjes flink laat naar bed gegaan. Morgen beginnen de examens weer dus heb hemelvaart optimaal benut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Wat is eigenlijk het voordeel van Hardcore ten opzichte van andere dificulty's? Behalve dat je een pneumatische hartklep verzakking krijgt bij elke lagspike ;)

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
shoney24 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:52:
Wat is eigenlijk het voordeel van Hardcore ten opzichte van andere dificulty's? Behalve dat je een pneumatische hartklep verzakking krijgt bij elke lagspike ;)
Zie mijn reply dus boven.

Behalve de 'prestige' en achievements, helemaal niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor.S
Hardcore is geen difficulty. Het is een mode waarop je alles kwijt bent wanneer je doodgaat. Dus ook je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dei hartklepverzakking geeft adrenaline rush en tadaaaaaaaaa uw antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je houdt wel gewoon je spullen in je kist, je artisans en je goud en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-09 10:05

shoney24

The Dude Abides!

Ahh oke Thanks. Ik dacht dat je bijvoorbeeld ook betere drops zou krijgen ofzo ;)

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:04

Mauz1978

Console War Veteran

Nee je voelt je gewoon ultracool als je overleeft in HC ;)...

Something under the bed is drooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Zijn dr nog hardcore players rond de ~30? Misschien leuk om samen te spelen, zit net in act 4.
Niemand? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 11-08 08:56
Heeft iemand zin om als de servers weer up zijn act 4 normal mode te doorlopen? ;p

Ben zelf level 31, heb nog niet bijzonder veel tijd gehad om te spelen ):

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Iets wat D3 echt zou kunnen verbeteren is een systeem, waarbij je mensen kan ontmoeten op interesses. Nu als ik de public games join, 9 van de 10 keer, zegt diegene nooit iets. Sociaal aspect vind ik toch wel leuk. Daarbij rusht hij/zij telkens maar door, skipt hij alle verhaal lijnen en doet hij geen side-quests. Ook exploren vinden ze meestal niet leuk.

Zelf vind ik dat juist leuk in het begin. Ik heb nog nooit een leuke groep via de public games gevonden. En meestal is het niet eens een groep, maar een individu die in zijn eentje aan het spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Chippu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:57:
Heeft iemand zin om als de servers weer up zijn act 4 normal mode te doorlopen? ;p

Ben zelf level 31, heb nog niet bijzonder veel tijd gehad om te spelen ):
hiero!

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

Blizz heeft vast problemen met hun ISP. Misschien moeten ze gewoon hun modem even 1 minuut van de stroom afhalen :p

Wachten duurt lang (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Gisteren voor de grap even met een compleet nieuw lvl1 character ingelogd in een game van een vriend die in de Town stond van Act 4 (normal) en daar een boek (lore item) opgepakt. Levelde in een keer ruim naar level 2, haha.

Helaas logte hij later in mijn game in, toen ik net de Skeleton King aan het aanvallen was en werd het niveau flink verhoogd terwijl hij rustig stond te kijken en te lachen dat ik het zo lastig had.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chippu
  • Laatst online: 11-08 08:56
Ik zal het kroegtopic in de gaten houden voor wanneer de servers weer up zijn

Ik zou je mijn username mailen als ik kon, maar ik heb geen idee wat mijn # tag is }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coevering schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:01:
Iets wat D3 echt zou kunnen verbeteren is een systeem, waarbij je mensen kan ontmoeten op interesses. Nu als ik de public games join, 9 van de 10 keer, zegt diegene nooit iets. Sociaal aspect vind ik toch wel leuk. Daarbij rusht hij/zij telkens maar door, skipt hij alle verhaal lijnen en doet hij geen side-quests. Ook exploren vinden ze meestal niet leuk.

Zelf vind ik dat juist leuk in het begin. Ik heb nog nooit een leuke groep via de public games gevonden. En meestal is het niet eens een groep, maar een individu die in zijn eentje aan het spelen is.
Dat heb ik nou ook. Ik ben nu al in ACT III maar heb van ACT II nog bijna geen dungeons/events gehad, en dat vind ik zonde. Juist in een party speelt dat heerlijk weg. Ben ik speciaal van het terras af gekomen om ff lekker D3 te spelen, liggen ze plat xD Geduld is een schone zaak, kheb alleen zo weinig lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:25:
[...]

Op dat level zat ik rond de 600 DPS. Maar ik haal heel veel uit de AH.
Hoe krijg je dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Chippu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Ik zal het kroegtopic in de gaten houden voor wanneer de servers weer up zijn

Ik zou je mijn username mailen als ik kon, maar ik heb geen idee wat mijn # tag is }:O
voeg mij maar toe thedoctor#2181 (battle.net inloggen en bij account zie je je battletag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
ik doe zo ook graag mee (lvl 31 barb)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar?
Vind het ook wel knap. Ik zit op 180dps ofzo op level 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
gewoon alleen maar items met zoveel mogelijk van je main stat
maar dan mis je wel andere dingen die nuttig kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
doe nu act I op inferno met mijn Demon Hunter. level 60, 30k hp en 15.400 damage. Maar einde act I is wel echt lastiger aan het worden

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:32
Ik heb het idee dat er te veel naar DSP gekeken wordt. Ik doe met mijn lvl 24 wizard 180 DPS, maar ik ging toch wel even mediaval op Belial's ass. Niet vergeten dat er ook nog damage multipliers in de skills zitten die je hebt. Heb daarnaast ongeveer 1600 HP en ik kwam niet onder de 1000 terecht.

Al met al vind ik het een heerlijk class. Ben zelf met mijn wizard gefocussed om close combat action, dus met spectral blades en arcane orbit. Wat een giller deze combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Oggy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:12:
doe nu act I op inferno met mijn Demon Hunter. level 60, 30k hp en 15.400 damage. Maar einde act I is wel echt lastiger aan het worden
Solo? Ben zelf monk met 30k hp, maar solo'en lukt echt totaal niet op inferno...heb een groep nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
Fiole schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:15:
[...]

Solo? Ben zelf monk met 30k hp, maar solo'en lukt echt totaal niet op inferno...heb een groep nodig :(
Ja, met templar lukt solo-en makkelijk tot en met de skeleton king. Bij de spider cave haak ik af :P

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lt-Crash schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:14:
Ik heb het idee dat er te veel naar DSP gekeken wordt. Ik doe met mijn lvl 24 wizard 180 DPS, maar ik ging toch wel even mediaval op Belial's ass. Niet vergeten dat er ook nog damage multipliers in de skills zitten die je hebt. Heb daarnaast ongeveer 1600 HP en ik kwam niet onder de 1000 terecht.

Al met al vind ik het een heerlijk class. Ben zelf met mijn wizard gefocussed om close combat action, dus met spectral blades en arcane orbit. Wat een giller deze combinatie.
dan heb je 900 hp teveel die dps had kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al die mensen met hun DPS, spelen zeker geen hardcore waar vitality veel belangrijker is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal trouwens wel idioot zijn, maar bij mijn CE zaten alleen twee WoW guest passes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:17:
Ik zal trouwens wel idioot zijn, maar bij mijn CE zaten alleen twee WoW guest passes?
Zat de doos nog wel in plastic, of was 'ie al open geweest?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:16:
Al die mensen met hun DPS, spelen zeker geen hardcore waar vitality veel belangrijker is. :)
Ik wil juist minder HP nu en meer DPS in hardcore. Na wat AH is me dps van 200 naar 400 gegaan maar dat is nog te weinig om goed te kunnen killen in nightmare (lvl 33 DH)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barthak schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Zat de doos nog wel in plastic, of was 'ie al open geweest?
Doh.. gewoon dicht natuurlijk.

Even geGoogled, maar blijkbaar zitten in de CE random 2 guestpasses voor WoW of D3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een winkel in omgeving Amsterdam waar ik morgen Diablo 3 een beetje goedkoop kan kopen? Actie bij Saturn voor 33 euro verloopt vandaag en die hebben al een hele tijd geen voorraad mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Hardcore met al deze server issues en mijn verbinding die er soms uitklapt, no way. Dat overleeft de inboedel van m'n appartement niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lt-Crash
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:32
Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Doh.. gewoon dicht natuurlijk.

Even geGoogled, maar blijkbaar zitten in de CE random 2 guestpasses voor WoW of D3...
Dan zal ik wel mazzel hebben, want ik heb vier guest passes, twee WoW en twee D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Lt-Crash schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:21:
[...]

Dan zal ik wel mazzel hebben, want ik heb vier guest passes, twee WoW en twee D3.
Yeah same here.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad mazzel:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209931244

Blizzard zegt:
"Diablo III guest passes were included in the Standard Retail version of the game only"

Wat ik heb is 3 kaartjes. 2 WoW guest passes en eentje met mn D2 passes (van de USB). Volgens Blizzard zitten er dus uberhaupt geen D3 guest passes in de CE. Apart.

[ Voor 75% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2012 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:21:
Weet iemand een winkel in omgeving Amsterdam waar ik morgen Diablo 3 een beetje goedkoop kan kopen? Actie bij Saturn voor 33 euro verloopt vandaag en die hebben al een hele tijd geen voorraad mee
Daar heb ik mooi gebruik van gemaakt :)

In utrecht was hij ook uitverkocht, naar de saturn gegaan, kon ik hem reserveren voor maandag voor 30,-.

Niet gedaan, daarna naar de intertoys gegaan en voor 45 gehaald.

Terug naar de saturn en na kort overleg 15 retour :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:23:
Inderdaad mazzel:

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4209931244

Blizzard zegt:
"Diablo III guest passes were included in the Standard Retail version of the game only"

Wat ik heb is 3 kaartjes. 2 WoW guest passes en eentje met mn D2 passes (van de USB). Volgens Blizzard zitten er dus uberhaupt geen D3 guest passes in de CE. Apart.
Ik had twee keer D3 en een keer WoW... Naja, zal wel. WoW brand ik mijn vingers niet meer aan. Dus, iemand een guest pass voor WoW? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:27:
[...]

Ik had twee keer D3 en een keer WoW... Naja, zal wel. WoW brand ik mijn vingers niet meer aan. Dus, iemand een guest pass voor WoW? ;)
In de CE you sure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:17:
Wees gerust, had ik ook.
En gewoon gesealed, heb het idee dat het nogal random is gegaan.

Of een gevalletje van, oeps op, nou dan deze maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pffff blizzard heeft nogal wat tijd nodig en geeft vrij weinig details weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:52

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mad-Matt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:31:
[...]
Wees gerust, had ik ook.
En gewoon gesealed, heb het idee dat het nogal random is gegaan.

Of een gevalletje van, oeps op, nou dan deze maar.
Ja erg vreemd. Ik had kennelijk geluk en had 2 wow en 2 D3 passes (d3 is al vergeven), maar ik lees al zoveel berichten van geen/een d3 pass. En dan al die winkels die guest passes verkopen :r :r :r

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

Nogal, rest van de week gewoon weer druk. Dan is dit wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Idem, 2x WoW en 2x D3. Ook CE.

[ Voor 8% gewijzigd door HetBiggie op 20-05-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:32:
pffff blizzard heeft nogal wat tijd nodig en geeft vrij weinig details weg
Altijd het geval. Moet ze wel credits geven voor het forum, dat kan aardig wat hebben :)

Anyway, misschien is dit hun manier van mensen aan het werk te krijgen om je huihouden/huiswerk/whatever te doen? ;)

Maar serieus, blizzard is altijd al een ramp geweest wat betreft info geven, ken eigenlijk geen enkel (gaming)bedrijf dat het wel goed voor mekaar heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CE? geen idee, maar gewoon besteld bij wehkamp.nl voor 47 euro ofzo. Normale versie van de game, nix bijzonders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Laatst online: 11:30
Hier ook in CE 2x wow en 2x d3 passes...Trouwens vandaag nog deze CE op de kop getikt bij de plaatselijke bart smit was erg verbaasd dat ze er nog 1 hadden voor 90 euro.. ikke blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
Volgens mij heb ik met StarCraft I de minste downtime gehad. Dat werkte eigenlijk altijd wel. Goeie ouwe tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:38:
[...]

CE? geen idee, maar gewoon besteld bij wehkamp.nl voor 47 euro ofzo. Normale versie van de game, nix bijzonders.
met CE bedoeld hij Collectors Edition
Pagina: 1 ... 69 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.