Denk eerder dat het je processor is, die lijden er ook zwaar onder als er veel beestjes op het scherm zijn en met een 2.1ghz mobiele core2duo van zoveel generaties oud zou dat inderdaad nog wel eens voor stotter problemen kunnen zorgen. Je kunt proberen zoveel mogelijk zooi in de achtergrond te sluiten (of gamebooster te gebruiken), maar verder kun je er weinig aan doen. Veel moderne games hebben moeite om soepel te draaien op een oudere ~2ghz dual core, dus een nieuwere machine is zowiezo niet een gek idee.Denman schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:17:
Ik heb D3 nu een klein weekje in het bezit en het is net als D1 en D2 een fantastische game. Zeer goed uitgewerkt, leuke classes en erg verslavend
Ik loop nu alleen toch tegen de beperkingen van mijn laptop aan (Toshiba P300-25C). Ooit gekocht als vervanger van mijn desktop voor het spelen van WoW en die rol heeft ie een tijdje goed vertolkt maar met de grafische updates van WoW en nu D3 merk ik toch dat ie tekort komt. De eerste acts gingen wel goed, solo. Maar bij plaatsen met veel mobs en vooral multiplayer is het bij tijd en wijle echt drama en nagenoeg onspeelbaar.
Het gekke is dat het op sommige momenten wel heel erg lekker loopt en van het ene op het andere moment ineens hapert als een gek. Lijkt wel op een memory probleem? Zijn er nog tips om D3 soepeler te laten lopen? En ja, ik heb alles al op low staan. Nog heel ff geduld hebben tot ik een nieuw systeem kan halen maar tot die tijd wil ik nog wel ff spelen als het kan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2012 20:16 ]