Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denman schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:17:
Ik heb D3 nu een klein weekje in het bezit en het is net als D1 en D2 een fantastische game. Zeer goed uitgewerkt, leuke classes en erg verslavend :P

Ik loop nu alleen toch tegen de beperkingen van mijn laptop aan (Toshiba P300-25C). Ooit gekocht als vervanger van mijn desktop voor het spelen van WoW en die rol heeft ie een tijdje goed vertolkt maar met de grafische updates van WoW en nu D3 merk ik toch dat ie tekort komt. De eerste acts gingen wel goed, solo. Maar bij plaatsen met veel mobs en vooral multiplayer is het bij tijd en wijle echt drama en nagenoeg onspeelbaar.

Het gekke is dat het op sommige momenten wel heel erg lekker loopt en van het ene op het andere moment ineens hapert als een gek. Lijkt wel op een memory probleem? Zijn er nog tips om D3 soepeler te laten lopen? En ja, ik heb alles al op low staan. Nog heel ff geduld hebben tot ik een nieuw systeem kan halen maar tot die tijd wil ik nog wel ff spelen als het kan ;)
Denk eerder dat het je processor is, die lijden er ook zwaar onder als er veel beestjes op het scherm zijn en met een 2.1ghz mobiele core2duo van zoveel generaties oud zou dat inderdaad nog wel eens voor stotter problemen kunnen zorgen. Je kunt proberen zoveel mogelijk zooi in de achtergrond te sluiten (of gamebooster te gebruiken), maar verder kun je er weinig aan doen. Veel moderne games hebben moeite om soepel te draaien op een oudere ~2ghz dual core, dus een nieuwere machine is zowiezo niet een gek idee.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:28
Kalton schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:14:
R2J2NK-BPW6-GWGFBB-MP6G-2GB6F4

GCHW4-KGRV-9BHPMV-B6MD-X9H9XM

Ik hoop dat ik er iemand blij mee maak.
Shit weer te laat. Eerste code is geclaimed, tweede code doet het niet (klopt de tweede code?).

Babs out!

[ Voor 3% gewijzigd door filipy23 op 19-05-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Mijn hexacore heeft af en toe ook problemen met D3. Heb eens naar performance zitten te kijken en het lijkt dat hij op 1 processor draait. Je moet dus een hoge clocksnelheid willen hebben, wil je goede FPS hebben, niet meer cores. Dit bleek btw ook uit HW artikel van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Donstil schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:09:
Handig joh, ik had de " trail" gedownload en gespeeld, had de skeletten koning verslagen en dus was die demo afgelopen.

Koop ik vandaag online een Code via blizzard (Voor de retail prijs, wat naar mijn mening echt pure oplichting is) moet ik weer helemaal opnieuw al de quests doorlopen, gelukkig wel mijn mijn lvl 12 poppetje maar toch, onhandig is het zeker.
Volgens mij hoef je alleen skeleton king quest opnieuw doen, was wel een tijd rond dwalen voordat ik die deur had gevonden (terwijl tijdens de trial de ingang zo was gevonden :+

Trouwens, Diablo 3 draait prima op m'n notebook (i5-430 met HD5650 op 600/800, heb de game wel op m'n SSD staan) ben Blizzard dankbaar dat ik Diablo 3 met een 2 jaar oude mobile graka kan draaien. Heb daarom geen spijt dat ik toendertijd ipv de standaard onboard video kaart, iets meer geld heb uitgegeven voor deze Ati kaart. Draai hier notabene met oude ati 11.1? drivers en heb nergens last van >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Terryb47 op 19-05-2012 20:32 ]

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Terryb47 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:20:
[...]

Volgens mij hoef je alleen skeleton king quest opnieuw doen, was wel een tijd rond dwalen voordat ik die deur had gevonden (terwijl tijdens de trial de ingang zo was gevonden :+
Haha dat heb ik dus ook, heb die hele kerk al weer uitgeplozen (beetje rond gerend) maar kan de deur niet vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:19

Grvy

Bot

Donstil schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:21:
[...]

Haha dat heb ik dus ook, heb die hele kerk al weer uitgeplozen (beetje rond gerend) maar kan de deur niet vinden.
Als je niet elke x hetzelfde wilt doen is deze game mss niet voor je ;)

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Iemand even zin om mij voorbij belial NM te helpen? Hij killed mij steeds met z'n groene "dingen", ik kan 1 hit hebben en soms krijg je net een 2e...
Dan kan ik 't gevecht weer opnieuw beginnen..

DLUX#1534

edit: ben al geholpen, bedankt barthak!

[ Voor 9% gewijzigd door unfor op 19-05-2012 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-01-2020

Barthak

mcl

unfor schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:37:
...

edit: ben al geholpen, bedankt barthak!
No problemo :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Dat kan bij de jeweller, ben er zelf nog niet helemaal uit, maar hoe verder je levelled met de jeweller hoe betere gems je kan creeren. Elke 3 gems kan 'gesmeed' worden in 1 betere versie.
Oke. Dus in principe heb je heel veel gems nodig om sterkere te maken? Dat heb je al minimaal 24 Radiant gems nodig om de sterkste gem te maken :{. Laat staan als je alleen nog maar de Chipped Gems hebt.

Is het trouwens mogelijk om uit gevonden loot de gems te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Aangekomen bij act 4, speel lekker op m'n dooie gemakkie verder. Tof spel!
Had het einde van act 3 nu niet echt verwacht. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
superbassie schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:14:
[...]

Zit nu op 850 @ lvl32, zonder AH spul. Ik ga daar pas kijken als ik er zelf echt niet meer uitkom.
Met slim inkopen kan je met 20k gold al een heel eind komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:27:
[...]

Oke. Dus in principe heb je heel veel gems nodig om sterkere te maken? Dat heb je al minimaal 24 Radiant gems nodig om de sterkste gem te maken :{. Laat staan als je alleen nog maar de Chipped Gems hebt.

Ja, bij de JC of anders de BS via salvage.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

In de laatste beta kon je alle skills onder elke knop douwen, dat kan nou niet meer of wel?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonwel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:39
GCHW4Y-KGRV-9BHPMV-B6MD-X9H9XM

Miste een letter nu doet die het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:22:
In de laatste beta kon je alle skills onder elke knop douwen, dat kan nou niet meer of wel?
Onder instellingen "Elective Mode" aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:26:
[...]

Onder instellingen "Elective Mode" aanzetten ;)
ah thanks!
(bij DH vond ik het wel best, WD vind ik wat onhandig ingedeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Heeft er iemand ongeveer een lvl 38 witch doctor post is een prnt svreen van je stats :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeCool
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:24

JoeCool

ToTaL CooLNeSS

Ik probeer nu al vanaf 21:30 in te loggen maar krijg telkens Error 3006
Nog meer mensen die hier last van hebben ?

Fashionably sensitive, but too COOL to care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nope geen enkel probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Als je het enkel en alleen zou baseren op de hoeveelheid Dead Villagers die er in de Cathedral levels liggen, zou je denken dat New Tristram een metropool is.

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kalton schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:24:
GCHW4Y-KGRV-9BHPMV-B6MD-X9H9XM

Miste een letter nu doet die het wel.
AAARGHHH net te laat!
Maar weer even naar het scherm gaan staren dus.

Toch bedankt mede Tweakers dat jullie de passes delen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26
badboyqxy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:20:
je kan het d3 process een hoger prioriteit geven, verder kun je processen die niet nodig zijn, als dropbox, windows messenger etc. uitschakellen
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 20:15:
[...]

Denk eerder dat het je processor is, die lijden er ook zwaar onder als er veel beestjes op het scherm zijn en met een 2.1ghz mobiele core2duo van zoveel generaties oud zou dat inderdaad nog wel eens voor stotter problemen kunnen zorgen. Je kunt proberen zoveel mogelijk zooi in de achtergrond te sluiten (of gamebooster te gebruiken), maar verder kun je er weinig aan doen. Veel moderne games hebben moeite om soepel te draaien op een oudere ~2ghz dual core, dus een nieuwere machine is zowiezo niet een gek idee.
Mjah ik heb inmiddels alles al wel geprobeerd geloof ik; nieuwste drivers, hoogste prio geven aan D3, alles op achtergrond sluiten, alle settings op low. Ik moet ook zeggen dat het op sommige momenten echt prima speelt (al zijn de details en graphics niet top natuurlijk) maar op momenten dat het er echt om gaat, de drukke momenten of rare's/unique's, juist dan hapert m'n systeem.

Het heeft ook echt een negatieve uitwerking op mijn prestaties in de game en daardoor ook het spelplezier. Want doodgaan door een "diashow" of "lagspike door m'n computer" is niet echt leuk moet ik zeggen :P

Het is alleen zo dat ik LANG niet zoveel meer game op de PC als vroeger en het dus zonde vind om 800+ Euro's uit te geven aan een gamesysteem. Maar gelukkig wil m'n neefje hoogstwaarschijnlijk zijn desktop gaan vervangen binnenkort en als ie dat doet voor een zacht prijsje zijn huidige desktop voor een zacht prijsje overdoen naar mij. Ik weet de exacte specs niet, maar hij speelde WoW met alles op de hoogste instellingen en in SW (waar toch een hoop volk loopt) of in BG's liep alles vloeiend, ik mag er dus vanuit gaan dat hij een snel systeem heeft en is iig voldoende voor mij :)

Nu nog hopen dat ie 'm snel gaat inruilen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Laatst online: 06-09 16:28
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/v6u4n9.jpg

Commentaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ireyon
  • Niet online

Ireyon

Zelf klevend memo stickertje

Heb nog 2 guestpasses liggen voor degene die er naar op zoek zijn:

Code 1: TZHKMX-WTRD-CZ6JCD-PEBC-8GF8W4
Code 2: ZX6XMJ-VKZ6-29VE28-PFEF-2YVTP2

Post even welke code je gebruikt hebt. Activeer op: http://www.diablo3.com/guest

Succes!

Edit: Beide codes zijn gebruikt inmiddels. Veel plezier!

[ Voor 13% gewijzigd door Ireyon op 19-05-2012 23:05 . Reden: Beide codes zijn gebruikt inmiddels. Veel plezier! ]

Optimisten zijn slecht geïnformeerde pessimisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Laatst online: 28-07 15:18
Normal erop zitten, op naar nightmare! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brokxie
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ireyon schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:49:
Heb nog 2 guestpasses liggen voor degene die er naar op zoek zijn:

Code 1: TZHKMX-WTRD-CZ6JCD-PEBC-8GF8W4
Code 2: ZX6XMJ-VKZ6-29VE28-PFEF-2YVTP2

Post even welke code je gebruikt hebt. Activeer op: http://www.diablo3.com/guest

Succes!
Ik heb code 2 geclaimed.
Ontzettend bedankt hiervoor, highly appreciated!! _/-\o_
Let the game begin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBlokkertje
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 22:23
Ik code 1 ( nadat ik merkte dat 2 al take was :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainstorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 07:49
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:27:
[...]

Mm volgens mij heb je om van radiant naar radiant star te gaan (lvl 5 naar 14) geen 24 stuks nodig, maar juist 3^9.. oftewel 19.683 radiants c.q. 1.594.323 chipped.

Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Never mind!

[ Voor 93% gewijzigd door Vecodo op 19-05-2012 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Knip, V&A is niet toegestaan.

[ Voor 85% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

account excl. verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward Vr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-04-2024
Het is de boxed versie maar gezien de key al geregisteerd is aan de account krijg je m'n volledige account .. :)
Zit ook nog 1 guest pass voor 3 en 1 guest pass voor wow bij :)

[ Voor 22% gewijzigd door Ward Vr op 19-05-2012 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Lijkt me een mooie aanbieding, maar volgens mij hoort zoiets in V&A thuis ;)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand nog een guest pass over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:56

Flapmo

and back is gigi!

Ja; niet crossposten met andere topic en meer dan 1 woord in je post zetten. Dit is GoT, geen hyves..

Ik vind d3 nog maar magertjes aanvoelen. Ben nog niet echt over het gemis van talents heen. Het feit dat iedereen nu elke build binnen sec kan nadoen is gewoon niet top in mijn ogen. D2 kon je nog apart zijn.

Level 60 max geeft d3 een hoog WoW gehalte, binnen 3 dagen max level en dan lekker in het plebs
In d2 was 95+ nog echt iets.

Dan willen ze van de bossruns af, ok, maar probeer dan niet opeens een heel andere game te worden. Je bent geen lore game als morrowind of d&d, de spanning is het items vinden. Vroeger had je nog een community als d2 nodig on te traden, dit had toch meer dan auction house in mijn ogen :). Stukje epeen voor als je die ene craft met imba stats had
Als je een klap fg ermee kon pakken.

Nee, voorlopig is mijn gevoel bij d3 "eenheidsworst". Best raar, want als ik nadenk had iedereen in d2 ook een smiter, hammerdin met enigma etc. Naast je gimmicky builds natuurlijk.

N.b. mijn visie kan wat vertroebeld zijn door mijn gfx problemen. Mijn nvidia deivers blijven er om de haverklap maar uitvallen. Kaart is niet de nieuwste meer, maar fps is altijd prima. Raar iets, Waar na wat googlewerk velen last van blijken te hebben

N.b. typos komen doordat ik via telefoon post, alvast excuses :).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Bweh. Vandaag maar is beetje gear gefarmed @ Inferno op mn monk. Nu lekker 1h wapen met 550 dps (slaat wel lekker :p) alleen is inferno solo echt gewoon niet te doen...was benieuwd of hier nog meer mensen waren die ergens in Act 1 Inferno zaten en zin hebben in een groep? Stuur dan een berichtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Niet doen hier.

[ Voor 35% gewijzigd door psychoclown op 20-05-2012 09:48 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

KneoK schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 02:34:
[...]

Zit in het eerste deel van Act 1 op Nightmare nu, level 38.

[afbeelding]

http://us.battle.net/d3/e...-hunter#WRXjSl!cYe!aabZaa

Zoals je ziet, flink de glass cannon aan het uithangen. Veel +dex en +dmg, relatief weinig vitality.

+15% bow damage, +15% slow damage, +20% ranged damage en +damage van Mark of Pain. MoP en slow trap casten, paar Elemental Arrows met Electricity rune en ze vallen met bosjes tegelijk neer. Maximaal aantal kills met 1 attack is 68 op het moment :D
3 Levels omhoog, wat lucky drops en twee aankopen in de AH (bow en quiver) verder en Act II NM wordt ietsjes draaglijker. Vitality iets omhoog gekrikt waardoor ik nu 4400 en een beetje HP heb ten opzichte van 2300 ofzo in mijn andere screenshot.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SjW6xN01LVqAiGt2DESJp7Cl/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door KneoK op 20-05-2012 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 12:45
skeleton king al 3x verslagen nu, het is nu wel echt wachten op maandag om mijn kopie op te halen kan ik eindelijk verder :p met mijn barbie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

2600 dps op een DH met 900 dex... Wow, dat scheelt dus echt zo veel. Iedereen riep al dat DH's de hoogste DPS hadden voor de stats (en daarna barb) maar dit is wel heel wild!

M'n Wiz heeft net 1300 dps met >900 int. maar het verschil is natuurlijk de base dmg en attack speed...

Wiz loopt met 1 hander + off wapen dat int geeft en op level 40 iets van 9-14 dmg bonus.
Een DH loopt met 2 hander + off (wat andere classes gewoon niet kunnen) en hebben dan vaak + dex + bonus dmg + attack speed % op hun offhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

djunicron schreef op zondag 20 mei 2012 @ 04:31:
2600 dps op een DH met 900 dex... Wow, dat scheelt dus echt zo veel. Iedereen riep al dat DH's de hoogste DPS hadden voor de stats (en daarna barb) maar dit is wel heel wild!

M'n Wiz heeft net 1300 dps met >900 int. maar het verschil is natuurlijk de base dmg en attack speed...

Wiz loopt met 1 hander + off wapen dat int geeft en op level 40 iets van 9-14 dmg bonus.
Een DH loopt met 2 hander + off (wat andere classes gewoon niet kunnen) en hebben dan vaak + dex + bonus dmg + attack speed % op hun offhand.
Mijn barb heeft tussen de 11 en 25k dps (ligt eraan wat ik actief heb qua buffs) met 1190 strength. :)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:59
Mijn DH doet 3057 dps, heeft dik 10k HP en 1001 dex op lvl 45. ;) Zo is ie nu:

Klik voor groter:
Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/2i1fo09.jpg

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Ophidian schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:29:
Mijn DH doet 3057 dps, heeft dik 10k HP en 1001 dex op lvl 45. ;) Zo is ie nu:

Klik voor groter:
[afbeelding]
ja 1k dex....is 10x je dmg increases zeker ziek veel +dex op je items?

en maar 1k def... ik ben lvl 30 en heb dat al...pure dps gaat toch helemaal niet werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:32

Pykow

Angelo OTR

Mijn eerste barbarian zit op 41 en ook nog overnieuw begonnen met een monk die nu level 17 is met veel stuff uit de store ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben nu met m'n 2e char bezig voor de afwisseling, een Witch Doctor, man wat speelt die leuk zeg :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Mijn wizard is level 37 en heeft een dps van 350 ongeveer. Op normal mode was dit prima te doen, in nightmare mode sla ik nog geen deuk in een pakje boter, nu zie ik al gasten met een dps van boven de 3000. Hoe krijgen ze dit voor elkaar, ik denk dat ik nooit wizard had moeten kiezen als klasse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Items met intelligence zoeken, dan gaat je DPS hard omhoog.

thedoctor#2181 add me anders, denk dat ik nog wel wat voor je heb.

[ Voor 37% gewijzigd door Mad-Matt op 20-05-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
roboreaper schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:58:
[...]

en maar 1k def... ik ben lvl 30 en heb dat al...pure dps gaat toch helemaal niet werken?
Werkt prima ;) Nu act III op NM, ga amper dood. Speelt heerlijk :D

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
Wie wil samen Act IV normal doen zometeen? Ik level 30 barb.

Heb geen zin om met vage random gasten te spelen die plotseling leaven enzo.

[ Voor 40% gewijzigd door DeepR op 20-05-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

DeepR schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:50:
Wie wil samen Act IV normal doen zometeen? Ik level 30 barb.

Heb geen zin om met vage random gasten te spelen die plotseling leaven enzo.
ben nu in act 3 bezig, je kan joinen als je wilt, ga daarna door met 4 :)
thedoctor#2181

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepR
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-10-2024
ok cool ik kom er zo aan Mysterium#2707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-08 16:01
in2duhCore schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:23:
Mijn wizard is level 37 en heeft een dps van 350 ongeveer. Op normal mode was dit prima te doen, in nightmare mode sla ik nog geen deuk in een pakje boter, nu zie ik al gasten met een dps van boven de 3000. Hoe krijgen ze dit voor elkaar, ik denk dat ik nooit wizard had moeten kiezen als klasse...
Wizard is de enige klasse die Diablo in Inferno solo heeft verslagen. Hint, Frost Nova, Frost Armor en die andere armor spreuk allemaal op je castbar hebben staan =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb de guest pass gekregen en heb wat gespeeld...

het is absoluut een vet spel en ga hem toch kopen. helaas niet de kick van diablo 1 maar dat zal ook nooit meer komen :D anyway ik ben nu lvl 13 nadat ik de skeleton king 2x in de pan heb gehakt.

de eerste keer dropte hij echt multi rares enzo de 2e keer 2 blauwe crap items en wat witte zooi echt huge verschil is dat toeval of is er een soort van meganisme zodat je geen super items kan farmen?

verder heb ik nog niet 1 skill point verdeeld dit doe ik pas als ik het nodig heb en dan kijk ik naar de beste mogelijkheden 8)

speel een demonhunter btw heb heel even monk gespeeld maar dat is het niet helemaal denk ik (ben ik nog niet uit) barb is ook geen favoriet van me ga nu maar een wizard maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:49

vhal

ಠ_ಠ

in2duhCore schreef op zondag 20 mei 2012 @ 10:23:
Koop even een rare 1H op de AH met wat Int, een socket en wat andere stats. Gooi een rode gem erin en je dps zal aanzienlijk omhoog gaan. Dat is eigenlijk de snelste manier voor 1 item. Mijn mijn lv 38 wizard zit ik rond de 980 dps gebuffed met Magic Weapon. Dit kan wel hoger maar ik zag weinig spul in de AH voor een leuk bedragje.

Ik had in het begin ook wat moeite met NM maar met deze upgrade is het nogal faceroll in A1 en A2 (het eerste gedeelte)

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 20-05-2012 12:07 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ragged
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-05 13:35

ragged

2

Hoe kan ik btw mijn dps zien ? : )

1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

ragged schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:09:
Hoe kan ik btw mijn dps zien ? : )
In je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er bij de MM in Amsterdam Noord of MM ArenA nog exemplaren liggen en of de 33 euro actie nog geldig is?

Ben nu met starter edition bezig en wil toch wel kopen. Net Skeleton king verslagen, nu gewoon even verder met me wizzard tot lvl max van starter edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rond wel level heb je de normal ongeveer uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:30:
Rond wel level heb je de normal ongeveer uitgespeeld?
Rond level 30. Ik zelf was 34, maar heb er lang overgedaan. Vriend van me was 31.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroersma
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-06-2023
Gistermiddag waren ze op in mm almere en mm arena...stond vol met toppers mensen.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door jroersma op 20-05-2012 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:30:
Weet iemand of er bij de MM in Amsterdam Noord of MM ArenA nog exemplaren liggen en of de 33 euro actie nog geldig is?

Ben nu met starter edition bezig en wil toch wel kopen. Net Skeleton king verslagen, nu gewoon even verder met me wizzard tot lvl max van starter edition
voor het geval je het nog niet wist na het verslaan van de skeleton king reset de game zich je houdt alles wat je hebt (ook je lvl) en je kan weer vanaf begin naar de skeleton king gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wat ik wat jammer vond aan het verhaal:
spoiler:
Ik vind het echt jammer dat het einde van Act 3, de betrayal van de moeder en de terugkomst van Diablo in Leah niet in Cinematic was gedaan. Dat is echt een perfect moment. In plaats daarvan krijg je zijn entree into heaven, wat wel een stukje 'epic' was maar ik vind het toch een gemist moment gezien hoe belangrijk het was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Pheace schreef op zondag 20 mei 2012 @ 12:52:
Wat ik wat jammer vond aan het verhaal:
spoiler:
Ik vind het echt jammer dat het einde van Act 3, de betrayal van de moeder en de terugkomst van Diablo in Leah niet in Cinematic was gedaan. Dat is echt een perfect moment. In plaats daarvan krijg je zijn entree into heaven, wat wel een stukje 'epic' was maar ik vind het toch een gemist moment gezien hoe belangrijk het was
Dit. Dat had ik liever gezien dan de huidige Corny outro, die hadden ze wel mogen laten zitten van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Vind het wel bullshit dat me barb 14k health heeft en de beste hp potions me maar voor 6.5k healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeepSeven schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:04:
Vind het wel bullshit dat me barb 14k health heeft en de beste hp potions me maar voor 6.5k healen.
nee vind ik niet dat is gewoon om het niet te makkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

22.5k hp met shout heb ik met mijn barb (act IV NIghtmare) en ze healen mij maar voor 30%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hoe zit het eigenlijk met Diablo 3?

Kunnen wij veel DLC / uitbreidingspakketen verwachten?
Als ik reviews op internet lees schijnt de game wél erg kort te zijn. :(

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squishie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Squishie

Not So....

Vrijdag diablo 3 CE besteld via MP. Vandaag kom ik erachter dat ik gescammed ben :(.... Weg 105 euro. Opnieuw maar eens zoeken naar een Collector's Edition. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel MM ArenA, MM Amsterdam Noord en Saturn Amsterdam hebben Diablo 3 niet meer op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Babarian :). Iemand die mij kan vertellen of dit een beetje goede stats zijn op dit level?

Afbeeldingslocatie: http://raymania.nl/images/raymaniababarian.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehhh ik kan niet meer spelen error 3006 internet werkt prima (hench this post) meer mensen problemen?
ik speel op guest pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Welk lvl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:37
Starter edition uitgespeeld dus vandaag maar even op pad voor het volledige spel..
Was een klein winkel-centrum waar de winkels op zondag open zijn.. Dus even de Bart smit binnen gestapt en had spel in me handen.
Kijk ik op de grond staat er gewoon nog een collectors edition voor 90 euro. Hehe kon het niet laten heb deze maar meegenomen. Dus mensen die naar deze editie op zoek zijn stap is de plaatselijke bart smit in en misschien heb je geluk.. Iedergeval beter als de woeker prijzen die op mp worden gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:08:
ehhh ik kan niet meer spelen error 3006 internet werkt prima (hench this post) meer mensen problemen?
ik speel op guest pass
Yep heb dit probleem ook. Ligt de server er uit ofzo? Ik merkte vandaag al wel dat het enorm lang duurt voor je in een game zit terwijl dit eerder echt binnen 2 sec. was.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Ik heb nu een demon hunter lvl 41 met een dps van rond de 1350
iemand anders ook zoiets met zijn DH?

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 21:26
roboreaper schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:58:
[...]

dex verhoogd ook je kans op dodge uiteindelijk zit je op 60% dodge minimaal.... Demon hunter/amazones (allemaal hetzelfde) moeten het uitsluitend van dex hebben en wat vit, de rest is useless.

Ik zit met me level 38 al op 1600 zoveel dps en dat is nog niks!! (demon hunter).
R-utger schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:13:
meer dex items met lvl 38 zit ik zelf al met 300 hoger en dan kan ik zelf ook nog veel beter!

[ Voor 21% gewijzigd door PacinoAllstars op 20-05-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-utger schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:13:
mijne is lvl 13 :D kan ook niet verder guest pass enzo maandag spel kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthak

Barthak

mcl

Iemand zin in Act II, Hell ?

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:08:
ik speel op guest pass
Ik krijg error 36. Wilde ff snel de single player spelen om te kijken of mijn laptop het spel een beetje normaal draait, maar helaas...

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
PacinoAllstars schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:13:
[...]

dex verhoogd ook je kans op dodge uiteindelijk zit je op 60% dodge minimaal.... Demon hunter/amazones (allemaal hetzelfde) moeten het uitsluitend van dex hebben en wat vit, de rest is useless.

Ik zit met me level 38 al op 1600 zoveel dps en dat is nog niks!! (demon hunter).

[...]

meer dex items met lvl 38 zit ik zelf al met 300 hoger en dan kan ik zelf ook nog veel beter!
oke, bedankt
heb idd al wel alle items met dex en wat vit. maar zal dan nog wel proberen wat beter items te shoppen :D
Het is om precies te zijn een dps van 1388 ;)

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
PacinoAllstars schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:13:
[...]

[...]

Nu Lvl 50, 12k HP, 4250 DPS en met skill 100% crit 6000DPS. Heb nu 2 one handers, is iets minder dps dan xbow (4300dps en 8k crit met skill), maar veel snellere attack speed. Eens zien hoe dit bevalt, zeker Evasive Fire is mijn favo en die gaat hard nu :D

Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/1249chi.jpg

Net begonnen aan ACT IV op NM. Vind de 10 items limit op AH heel irritant. Vind veel rares die ik erop wil knallen, maar dat gaat dus niet. Wel al veel verkocht :D

Deed daarstraks nog even mee met mijn zwager, verwoestte alle 4 de activation pillars voor SK tegelijk. Kreeg hij de achievement, ik niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Op dat level zat ik rond de 600 DPS. Maar ik haal heel veel uit de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodil
  • Laatst online: 03-04-2024
error 33 maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Laatst online: 17:13
Alleen maar error 37 vandaag.

Wat een onzin, zeg. Dit zijn release-issues en zouden nu toch wel opgelost moeten zijn.
Oh, en zojuist error 33, maintenance. Juist, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
Jep, ik vind het een van de slechste Blizzard releases ooit zo niet de slechtste.......
De ene faal na de andere.

Servers plat, Auction House lijk wel een beta, slechte balance van de Classes and more....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-09 23:08
Er is nog 1 exemplaar van Diablo III in de V&D In Almere voor 59,99 op de 2e verdieping, vlakbij (maar niet in) de dixons.

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:05
TheThomas schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:42:
[...]

Met slim inkopen kan je met 20k gold al een heel eind komen ;)
Dat zal best maar ik zie daar de lol niet van in.

Ben benieuwd hoe dat straks in PvP gaat. Dan maak je geen schijn van kans tegens spelers die hun hele outfit bij de AH hebben gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:13

OMD

Konjo schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:30:
Jep, ik vind het een van de slechste Blizzard releases ooit zo niet de slechtste.......
De ene faal na de andere.

Servers plat, Auction House lijk wel een beta, slechte balance van de Classes and more....
pssstt. tipje voor je,

verkoop je key, heb je er ook geen last meer van.

Het is inderdaad vervelend dat er vandaag op zondag als veel mensen vrij zijn er storing is. However, ik heb de afgelopen dagen eigenlijk non stop kunnen spelen, als het echt maintenance is van de servers om alles beter te laten draaien dan hebben ze mijn blessings.

Tot nog toe vind ik het een heerlijk spel en erg leuk om te spelen met anderen :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Maintenance bericht lijkt me eerder om mensen te ontmoedigen om nog te blijven inloggen.. zodat er langzaam aan weer mensen in kunnen. Misschien ben ik paranoide :'')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konjo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 09:49
OMD schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:37:
[...]

pssstt. tipje voor je,

verkoop je key, heb je er ook geen last meer van.

Het is inderdaad vervelend dat er vandaag op zondag als veel mensen vrij zijn er storing is. However, ik heb de afgelopen dagen eigenlijk non stop kunnen spelen, als het echt maintenance is van de servers om alles beter te laten draaien dan hebben ze mijn blessings.

Tot nog toe vind ik het een heerlijk spel en erg leuk om te spelen met anderen :)
pssstt.

Daar gaat het niet om. Tuurlijk is het een leuk spel. Ik had het over de release, niet over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

ok, dan heb ik niets gezegd.

Maar bovenstaande zin lijkt net of je het over het spel zelf hebt.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie kopen veel uit AH voor echt geld of gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD

OMD

echt geld kan (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:42:
jullie kopen veel uit AH voor echt geld of gold?
Real Money AH werkt nog niet. Staat nu op 30 mei, de lancering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superbassie schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:33:
[...]

Dat zal best maar ik zie daar de lol niet van in.

Ben benieuwd hoe dat straks in PvP gaat. Dan maak je geen schijn van kans tegens spelers die hun hele outfit bij de AH hebben gekocht...
ja dat ben ik met je eens maar anders was het wel voor echt geld verhandeld buiten de AH vermoed ik,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat craften is dat mn gold waard? (dan doel ik voornamelijk op de LVLs verhogen) of is hert beter om gold te sparen voor de AH?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
kom net thuis, afgesproken met maat diablo III te spelen.... maar what the heck... servers down 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buntmans schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:53:
kom net thuis, afgesproken met maat diablo III te spelen.... maar what the heck... servers down 8)7 8)7
yup maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 22:47
Ik zie via SC2 +20 mensen op me lijst doodleuk D3 te spelen... ik krijg die error weer...
Pagina: 1 ... 68 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.