Hoe maken jullie screenshots van D3? Als ik een SS probeer te maken (print screen, of de key die in het keybindings menu staat) dan krijg ik of mijn bureaublad te zien, of een grijs scherm. =/
Naar "Mijn Documenten" gaan in de map Diablo 3 staan de screenshots.Sagaris schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:15:
Hoe maken jullie screenshots van D3? Als ik een SS probeer te maken (print screen, of de key die in het keybindings menu staat) dan krijg ik of mijn bureaublad te zien, of een grijs scherm. =/
Dit had ik eerst ook, tot ik er achter kwam dat D3 ze zelf daar naar zet.
[ Voor 9% gewijzigd door Metian op 19-05-2012 10:25 ]
Rupsen, Rapsen.
Mijn dank is groot!Metian schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Naar "Mijn Documenten" gaan in de map Diablo 3 staan de screenshots.
Dit had ik eerst ook, tot ik er achter kwam dat D3 ze zelf daar naar zet.
Net gewoon een collector's edition op de kop weten te tikken bij een winkel de laatste
alleen nog zien wat ik met de doos en boekjes ga doen (wil alleen de digitale items hebben)
Spel ziet er wel leuk uit. Ik wil hem graag uitproberen of het wel echt iets is voor mij. Dus als iemand nog een guestpass over heeft ergens dan houd ik mij aanbevolen.
oi :P
En daar hadden we weer een Disconnect en spike in me ping
Ik ben nieuw met diablo maar als ik een wapen heb met 2-4 poison damage moet ik dan ook knallen met een wapen dat poison heeft? Of maakt dat niet uit? Ben momenteel witch doctor maar snap nog niet helemaal wat het beste wapen voor mij is. Zo zie ik ook holy damage voorbij komen.
Iemand in de buurt van Nijmegen nog behoefte aan Diablo 3? Ik heb daar gister een bestelling geplaatst bij Dynabyte om Diablo 3 af te komen halen. Ze hadden hem alleen niet direct (terwijl dat wel op de site stond) en dus heb ik hem gister al ergens anders al gehaald.
Kreeg net een telefoontje dat ie klaar ligt. Dus wie wil 'm hebben?
Voor €46 kun je 'm afhalen. Stuur me even een DM, dan krijg je van mij het ordernummer en bel ik even dat iemand anders 'm "voor mij" op komt halen.
PS: Wist niet waar ik dit anders moest plaatsen, hoop dat dit een geschikte plek is...
Kreeg net een telefoontje dat ie klaar ligt. Dus wie wil 'm hebben?
PS: Wist niet waar ik dit anders moest plaatsen, hoop dat dit een geschikte plek is...
Mogelijk heeft mijn broertje interesse.pixeled schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:52:
Iemand in de buurt van Nijmegen nog behoefte aan Diablo 3? Ik heb daar gister een bestelling geplaatst bij Dynabyte om Diablo 3 af te komen halen. Ze hadden hem alleen niet direct (terwijl dat wel op de site stond) en dus heb ik hem gister al ergens anders al gehaald.
Kreeg net een telefoontje dat ie klaar ligt. Dus wie wil 'm hebben?Voor €46 kun je 'm afhalen. Stuur me even een DM, dan krijg je van mij het ordernummer en bel ik even dat iemand anders 'm "voor mij" op komt halen.
Zal hem wel even contacten...
[Edit]
Hij zit nog even op centen te wachten van een opdrachtgever.
Dus als iemand anders interesse heeft, dan gaat die voor
[ Voor 8% gewijzigd door Ultraman op 19-05-2012 12:20 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Vreemd, ik heb mijn boek wel bij Bol kunnen kopen. Is wel 2 maanden geleden ofzo geweest maar toch.vala62 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:47:
Weet iemand waar je Diablo 3 Book of Cain nog kunt kopen?
Ik wil hem heel graag!!
Heb Amazon,bol.com al benaderd maar bol heeft ze niet en aan amazon doe ik niet..
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
Print screen knopje, ze worden automatisch opgeslagen in je mijn documenten map
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Heb hetzelfde. HC ben ik veel te onvoorzichtig voor.
D3 ziet er over 10 jaar ook nog gewoon 'mooi' uit. Het is enorm sfeervol. Van lage polycounts op je character merk je toch niks van die afstand.Ik kan overigens de klachten over de graphics van velen toch echt niet plaatsen, wat mij betreft ziet de game er echt fantastisch sfeervol uit. Lekker boeiend dat de polygon count niet zo hoog is als in Battlefield 3. Het is gewoon heerlijk om in de vele mooie gebieden rond te lopen
Same. Vermoedelijk gewoon een beetje overbelast.Bad Brains schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 10:05:
Als het heel druk is dan is het kut, nu loopt het prima voor mij.
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 19-05-2012 12:33 ]
https://niels.nu
Bah, tijd voor Belial Nightmare. Dit word leuk

Als uitgevers dezelfde of lagere prijs zouden vragen voor digital downloads stort de retailmarkt volledig in.Dat is de reden.Buntmans schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:39:
Heb me net geregistreerd op battle.net en wilde hem kopen, maar toen viel me het prijsverschil op:
60E bij battle.net voor de digital copy ... en dan zie ik in de pricewatch dat de fysieke game met alles erop erbij en eraan vanaf 46E te koop is ?
Nu heb ik natuurlijk weinig zin meer om 60 te betalen. Waar komt dit prijsverschil vandaan? Ik zou eerder verwachten dat de digitale kopie goedkoper zou zijn? Is het niet mogelijk ergens online 50 ofzo te betalen voor alleen de key? De winkels zijn natuurlijk net dicht ... ik heb de game zelf al via iemand die wat eerder vrij had, dus moet nu alleen nog even zelf een betaalde account regelen en weinig zin om te wachten tot morgen en naar een winkel te gaan (kost ook weer kostbare tijd enzo). Ik zou zelfs liever niet al die fysieke rommel erbij hebben, zijn toch weer bomen zinloos voor gesneuveld laten we maar zeggen.
Ik ben vast niet de eerste die hier tegenaan looptIdeeen ?
Vond ik ook de moeilijkste boss. Diablo vond ik ook niet zo moeilijk maar dat duurde gewoon te lang waardoor je makkelijk een fout maakt.
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 19-05-2012 12:36 ]
https://niels.nu
Welke stats buiten strenght zijn het gunstigst voor de barb??
Sinds vandaag reageert heel diablo niet meer, krijg alleen nog maar forced closes als ik het spel wil opstarten...
Misschien even opnieuw installeren?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
ik heb inderdaad ook al een aantal keer een crash gehad. Maar ach, niets dat een patch niet kan oplossen.
iemand zin om vanaf act 1 normal te starten?
Dat ben ik over een half uur van plan.Mad-Matt schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:59:
iemand zin om vanaf act 1 normal te starten?
Thedoctor#2181 add me maar, kunnen we een stuk samen lopen
Latency spikes van 1k nu, ff me hardcore in dorp parkeren.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ga ik doen, client is over 20 minuten binnen.Mad-Matt schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:04:
[...]
Thedoctor#2181 add me maar, kunnen we een stuk samen lopen
[ Voor 5% gewijzigd door ormagon op 19-05-2012 13:07 ]
Hij staat toch nog steeds op de site? http://www.bol.com/nl/p/diablo-iii/1001004011735287/vala62 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:31:
Weet iemand waar je Diablo 3 Book of Cain nog kunt kopen?
Ik wil hem heel graag!!
Heb Amazon,bol.com al benaderd maar bol heeft ze niet en aan amazon doe ik niet..
Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.
Verwijderd
kijk eens op play.com
http://www.play.com/Books/Books/4-/27731750/-/Product.html
Heb hem net zelf daar ook besteld voor afgerond EUR 26
http://www.play.com/Books/Books/4-/27731750/-/Product.html
Heb hem net zelf daar ook besteld voor afgerond EUR 26
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2012 13:26 ]
Vanaf augustus 2009 al gepreorderd bij WowHD, maar nog niet op mijn deurmat mogen ontvangen (overigens al wel dinsdag verzonden). Ben opzich wel benieuwd hoe het er na SK uitziet. De beta helemaal grijs gespeeld, dus opzich valt er niks te klagen.
Sorry dat ik het vraag,
Maar heeft heel misschien iemand nog een guest pass?
Mijn vader wil hem gaan kopen voor mij en zichzelf maar hij wil natuurlijk eerst even testen (dit is zijn eerste diablo spel)
""Vader"" klinkt raar haha ja inderdaad hij gamed soms
Maar heeft heel misschien iemand nog een guest pass?
Mijn vader wil hem gaan kopen voor mij en zichzelf maar hij wil natuurlijk eerst even testen (dit is zijn eerste diablo spel)
""Vader"" klinkt raar haha ja inderdaad hij gamed soms
Vanmorgen knoop doorgehakt wilde toch een collectors edition, op mp aso prijzen dus eerst maar eens Een rondje bellen. MM ams noord u zoekt een CE ? Ja die hebben we als u hem vandaag komt halen leg ik hem apart..... WOW lol how lucky
nice!Locks schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:45:
Vanmorgen knoop doorgehakt wilde toch een collectors edition, op mp aso prijzen dus eerst maar eens Een rondje bellen. MM ams noord u zoekt een CE ? Ja die hebben we als u hem vandaag komt halen leg ik hem apart..... WOW lol how lucky
Das 20 mins geledenormagon schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:06:
[...]
Ga ik doen, client is over 20 minuten binnen.
Ik was vergeten dat er ook nog een installatie bij hoort
hehe
En dat duurt lang! De bedoeling was om pas te beginnen na de tentamens van blok 4, helaas, dat is hierbij mislukt.
Ja ze hebben ze nu niet meer nee toen welStupidMonkey schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:21:
[...]
Vreemd, ik heb mijn boek wel bij Bol kunnen kopen. Is wel 2 maanden geleden ofzo geweest maar toch.
?ormagon schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:06:
En dat duurt lang! De bedoeling was om pas te beginnen na de tentamens van blok 4, helaas, dat is hierbij mislukt.
De installatie bedoel ik, die gaat niet bijzonder rap.
Verwijderd
Volgens mij hebben ze de AH issues opgelost! Het werkt mij mij iig veel beter, kan iemand dit beaamen?
Thx!!! Ja nu weer wel eerst stond er 'niet leverbaar'Werewolf_789 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:16:
[...]
Hij staat toch nog steeds op de site? http://www.bol.com/nl/p/diablo-iii/1001004011735287/
Ik ben momenteel in bezit van een guest pass, maar ga de game zometeen kopen.
Moet ik de game opnieuw installeren of iets dergelijks zodat ik dan de volledige game heb?
Moet ik de game opnieuw installeren of iets dergelijks zodat ik dan de volledige game heb?
An a day keeps the doctor away.
Ik heb 2 guest passes voor Diablo 3 en 1 voor WoW. Wie het eerst een DM stuurt mag ze hebben !
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Verwijderd
Diablo was in één keer dood en nu ben ik 12 keer dood gegaan om 3 domme kikkertjes dood te krijgen ><
Nee, gewoon activeren in je Battle.net account!HardCoreGamer schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:12:
Ik ben momenteel in bezit van een guest pass, maar ga de game zometeen kopen.
Ik heb trouwens een vraag... Ik heb een US Starter Account, vanwege de beta. Als ik nu een nieuwe EU key eraan koppel, blijven mij achievements gehaald in de US Starter Account dan ook bewaard? Of moet ik de EU key over de US starter edition doen en herkent hij vanzelf dat het een EU key is en veranderd naar EU?
Verwijderd
Ook ik heb 2 guestpasses om te vergeven:
2JMNBC-JTGN-7HKDGN-9FHN-ECNHG2
PEJKYJ-K8ET-VC6C9Z-PE6V-9VW28D
Codes verbruikt.
Codes verbruikt.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2012 16:19 ]
Verwijderd
Super,super,super erg bedankt! Ik kan het eindelijk proberen, ik heb de 2de code gebruikt!Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:43:
PS: Geef AUB even aan als ze gebruikt zijn, dan streep ik ze door.
@Mad-Matt
Ik ben klaar om te beginnen, heb je een request gestuurd (Ormagon).
Ik ben klaar om te beginnen, heb je een request gestuurd (Ormagon).
De eerste code is ook gebruikt, maar niet door mij. Helaas grijp ik steeds naast.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:43:
PS: Geef AUB even aan als ze gebruikt zijn, dan streep ik ze door.
heb ik ook veel last van als witchdoc. bosses zijn makkelijk te kiten, dood gaan hoeft daar niet. sommige elite/champion packs bewegen echt absurd snel en doen enorm veel damage, das de grootste uitdaging tot nu toe in het spelVerwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 14:32:
Diablo was in één keer dood en nu ben ik 12 keer dood gegaan om 3 domme kikkertjes dood te krijgen ><
dam ik was net te laat
Kan mijn vader hem nog steeds niet testen xD
Als iemand een Key heeft.. kan die gene hem misschien pmen ?
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
Nja ik grijp er ook altijd maar naast. Jammer want ik ga de game pas na mijn examens aanschaffen zodat ik er nu nog niet teveel tijd aan kwijt ben
Waarschuwing:mprkooij schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:25:
dam ik was net te laatKan mijn vader hem nog steeds niet testen xD
Bij voorbaat dank!
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Het staat er toch echt.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
kijk uit voor je een ban krijgt.mprkooij schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:25:
dam ik was net te laatKan mijn vader hem nog steeds niet testen xD
Bij voorbaat dank!
Wees er snel bij 
Key 1 gebruikt
Key 2 gebruikt
WoW key gebruikt
Laat ff weten als je een key hebt gebruikt dan haal ik ze weer weg.
[edit]
Alweer op
Key 1 gebruikt
Key 2 gebruikt
WoW key gebruikt
Laat ff weten als je een key hebt gebruikt dan haal ik ze weer weg.
[edit]
Alweer op
[ Voor 79% gewijzigd door The Legend op 19-05-2012 17:23 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Bedankt, The Legend! Ik heb de eerste gebruikt
Snelle typers jullie.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Neeee,
Een NM ipv MN getypt! Laat het wachten wederom beginnen, haha.
Een NM ipv MN getypt! Laat het wachten wederom beginnen, haha.
Verwijderd
Ik snap echt niet dat mensen hier de hele dag op van die guest passes gaan wachten, koop dan gewoon het spel of een guestpass ergens. Wat een tijdverspilling.
Zelfmedelijden, een van de gewaardeerde menselijke trekjes.Geen12 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:39:
Ja, snelle typers. Weer naast gegrepen, zoals altijd
Had je toch die typcursus af moeten maken niet?
Ja man, echt vet erg. Een beetje op het internet browsen, verspil ik normaal helemaal geen tijd aan.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:41:
Ik snap echt niet dat mensen hier de hele dag op van die guest passes gaan wachten, koop dan gewoon het spel of een guestpass ergens. Wat een tijdverspilling.
Heb 2 jongens die hier volgens mij al de hele dag wachten op guest passen maar een DM gestuurd; anders krijgen ze hem nooit
Dit is een account.
Verwijderd
Hoe werkt het precies met die gems? Kun je die gevonden gems ook verbeteren in betere gems?
Dat kan bij de jeweller, ben er zelf nog niet helemaal uit, maar hoe verder je levelled met de jeweller hoe betere gems je kan creeren. Elke 3 gems kan 'gesmeed' worden in 1 betere versie.Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:59:
Hoe werkt het precies met die gems? Kun je die gevonden gems ook verbeteren in betere gems?
Wat ik graag zou willen weten is: wat maakt nou de game zo lang speelbaar? Iedereen heeft het over dat je eerst het verhaal uitspeeld en dan op steeds moeilijkere niveaus. Ligt het mij of heb je dat niet erg snel gezien en valt het in de herhaling?
Lol toen ik melde dat ik een CE had aangeschaft kreeg ik zelfs DM's met de vraag of ik ze wegdeedGrvy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:49:
Heb 2 jongens die hier volgens mij al de hele dag wachten op guest passen maar een DM gestuurd; anders krijgen ze hem nooit
Vanochtend Diablo 3 opgepikt bij Bart Smit. Was de laatste! Heb geen enkele Diablo game gespeelt, maar vind het erg verslavend moet ik zeggen!
Vanochtend naar de Game Mania gegaan, er stond 1 reservering in zonder aanbetaling, de man heeft geprobeerd de klant te bellen en zie toen "Fuck it, ik verkoop hem gewoon aan jou"
Dus ik heb hem. Erg leuk tot nu toe, is de eerste Diablo die ik speel!
betere items vinden, mensen helpen, dingen proberen. Je blijft gek genoeg bezig ook al doe je elke keer hetzelfde.Mavix schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:08:
Wat ik graag zou willen weten is: wat maakt nou de game zo lang speelbaar? Iedereen heeft het over dat je eerst het verhaal uitspeeld en dan op steeds moeilijkere niveaus. Ligt het mij of heb je dat niet erg snel gezien en valt het in de herhaling?
Wow, Hell solo als barbarian doen is echt af en toe niet te doen. Heerlijke mobs krijg je dan Poison/Chains/Mortar/Extra Health... awesome. Je kan niet eens in de buurt komen om damage te doen. Casters/ranged hebben het een stuk makkelijker.
Maar weer in groepen spelen als tank dan kan ik nog enigzins meekomen.
Maar weer in groepen spelen als tank dan kan ik nog enigzins meekomen.
Want Mortar is zo handig te killen als ranged ja.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
ahw damn ik wilde net de bestelling plaatsen bij bol voor book of cain en even later staat er 5-7 werkdagen levering

Verwijderd
Haha, even geshopt in de AH. Eerst had ik gewoon random items voor mijn Babarian (level 25).
Nu is mijn Strength/Vitality van 220/143 naar 364/357
.
Maakt het wel een stuk saaier, ik ros alles echt omver met een paar klappen.
Nu is mijn Strength/Vitality van 220/143 naar 364/357
Maakt het wel een stuk saaier, ik ros alles echt omver met een paar klappen.
Geduld is een schone zaak. En het boek is het waard imo.vala62 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:16:
ahw damn ik wilde net de bestelling plaatsen bij bol voor book of cain en even later staat er 5-7 werkdagen levering
i7 950 - 12gb kingston ddr3 - nvidia 1080 8gb
haha, volgens mij wachten er wel meer dan 2, maar zijn er in ieder geval 2 minderGrvy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 15:49:
Dat zijn nog de lastigste voor ranged ja. De rest is makkelijk te kiten.The Chosen One schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:09:
Want Mortar is zo handig te killen als ranged ja.
Die pools van poison/fire/etc zijn echt zo irritant als melee. En dan heb je nog chains of arcane beams die je one-shotten, want die zie je niet wanneer je midden in de groep zit als melee. Dit heeft niks meer met skill te maken. En dan moet inferno nog komen... Misschien maar re-rollen naar mage/DH/WD (vrienden met die classes hebben amper moeite)...
Barbarian tips zijn welkom (voor hell difficulty).
[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 19-05-2012 18:08 ]
Is er problemen topic voor deze game? Net gekocht en nu al gezeur ermee
Zit er al aan te denken om geld terug te gaan vragen....
[ Voor 27% gewijzigd door spookz0r op 19-05-2012 18:10 ]
Beschrijf je problemen misschien?spookz0r schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:10:
Is er problemen topic voor deze game? Net gekocht en nu al gezeur ermeeZit er al aan te denken om geld terug te gaan vragen....
Babs out!
Autenticator value invalid... Error 315300
Kan niet in de game komen ook niet in mijn account. Andere admin user aangemaakt en daarme geprobeerd in te loggen dit ging niet. Resyncen van authenticator helpt ook niet. Restoren van authenticator werkt ook niet.
Kan niet in de game komen ook niet in mijn account. Andere admin user aangemaakt en daarme geprobeerd in te loggen dit ging niet. Resyncen van authenticator helpt ook niet. Restoren van authenticator werkt ook niet.
Gister ook uitgespeeld, leuk gevecht was dat 
Inmiddels level 39 en met Nightmare bezig, 2de quest van Act II. Doe het rustig aan, soms voor de grap weer het eind van Act I online.
Als iemand mij wilt toevoegen: Devourer#2452
Inmiddels level 39 en met Nightmare bezig, 2de quest van Act II. Doe het rustig aan, soms voor de grap weer het eind van Act I online.
Als iemand mij wilt toevoegen: Devourer#2452
Heb nu lvl 16 barb op normal. Zie dat ie nu wel steeds harder begint te rossen.
Nog niet echt multiplayer gedaan. Nog paar mensen die vanavond willen spelen? Ben vrij noob maar ik leer beter in de praktijk ipv dat ik nu 20 guides ga doorspitten

Hoe lang ben je bezig om de game de eerste keer op normal uit te spelen?
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Alle verhalen en ervaringen lezend krijg ik toch wel trek in een potje Diablo 3!
Wellicht heeft hier iemand nog een guest pass over, ik hou me aanbevolen
Wellicht heeft hier iemand nog een guest pass over, ik hou me aanbevolen
Kan makkelijk tussen de 10 en 30 uur liggen afhankelijk van class/snelheid/verhaal volgen/sofcore/hardcore.
Waarschijnlijk gaat Method de laatste baas op inferno killen. Ze zitten in de laatste fase.
Stream: http://www.twitch.tv/justw8
Pas op Spoilers!
Of niet, ze zijn er ieder geval dichtbij
.
Pas op Spoilers!
Of niet, ze zijn er ieder geval dichtbij
[ Voor 12% gewijzigd door Jerry op 19-05-2012 18:40 ]
Code incompleet / niet valide. Typefoutje?Grvy schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:48:
BDP4XZ-R9CY-D2TYER-XHXX-D7MJVZ
NVM nu krijg ik het bericht dat ie al geclaimed is.
[ Voor 16% gewijzigd door filipy23 op 19-05-2012 18:52 ]
ik ga hem maandag halen, mocht je dan nog geen code hebben zal ik je de mijne pmen, pm me als je er eentje gevonden hebt die je succesvol kon adden
Zo staat die toch echt op het kaartje van het doosje van mn vriendin (die van mij heb ik al wegegeven) en we bewaren er 1tje just in case.filipy23 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:51:
[...]
Code incompleet / niet valide. Typefoutje?
NVM nu krijg ik het bericht dat ie al geclaimed is.
Dit is een account.
Zit nu op 850 @ lvl32, zonder AH spul. Ik ga daar pas kijken als ik er zelf echt niet meer uitkom.TheThomas schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:03:
Zo, net ff een 1000+ DPS uitrustinkje gekocht voor mijn lvl 33 DH, echt makkelijk met dat AH
Over 5 min. gaan ze het proberen. Ben benieuwd.Jerry schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 18:39:
Waarschijnlijk gaat Method de laatste baas op inferno killen. Ze zitten in de laatste fase.
Pas op Spoilers!
Of niet, ze zijn er ieder geval dichtbij.
Ik heb D3 nu een klein weekje in het bezit en het is net als D1 en D2 een fantastische game. Zeer goed uitgewerkt, leuke classes en erg verslavend 
Ik loop nu alleen toch tegen de beperkingen van mijn laptop aan (Toshiba P300-25C). Ooit gekocht als vervanger van mijn desktop voor het spelen van WoW en die rol heeft ie een tijdje goed vertolkt maar met de grafische updates van WoW en nu D3 merk ik toch dat ie tekort komt. De eerste acts gingen wel goed, solo. Maar bij plaatsen met veel mobs en vooral multiplayer is het bij tijd en wijle echt drama en nagenoeg onspeelbaar.
Het gekke is dat het op sommige momenten wel heel erg lekker loopt en van het ene op het andere moment ineens hapert als een gek. Lijkt wel op een memory probleem? Zijn er nog tips om D3 soepeler te laten lopen? En ja, ik heb alles al op low staan. Nog heel ff geduld hebben tot ik een nieuw systeem kan halen maar tot die tijd wil ik nog wel ff spelen als het kan
Ik loop nu alleen toch tegen de beperkingen van mijn laptop aan (Toshiba P300-25C). Ooit gekocht als vervanger van mijn desktop voor het spelen van WoW en die rol heeft ie een tijdje goed vertolkt maar met de grafische updates van WoW en nu D3 merk ik toch dat ie tekort komt. De eerste acts gingen wel goed, solo. Maar bij plaatsen met veel mobs en vooral multiplayer is het bij tijd en wijle echt drama en nagenoeg onspeelbaar.
Het gekke is dat het op sommige momenten wel heel erg lekker loopt en van het ene op het andere moment ineens hapert als een gek. Lijkt wel op een memory probleem? Zijn er nog tips om D3 soepeler te laten lopen? En ja, ik heb alles al op low staan. Nog heel ff geduld hebben tot ik een nieuw systeem kan halen maar tot die tijd wil ik nog wel ff spelen als het kan
Dat haalt toch alle fun uit de game IMO..TheThomas schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 19:03:
Zo, net ff een 1000+ DPS uitrustinkje gekocht voor mijn lvl 33 DH, echt makkelijk met dat AH
Rare drops en zelf je gear samenstellen zijn nou juist waar je zo'n spel voor speelt.
je kan het d3 process een hoger prioriteit geven, verder kun je processen die niet nodig zijn, als dropbox, windows messenger etc. uitschakellen
Client staat hier te downloaden. Ben erg benieuwd naar de game!
Handig joh, ik had de " trail" gedownload en gespeeld, had de skeletten koning verslagen en dus was die demo afgelopen.
Koop ik vandaag online een Code via blizzard (Voor de retail prijs, wat naar mijn mening echt pure oplichting is) moet ik weer helemaal opnieuw al de quests doorlopen, gelukkig wel mijn mijn lvl 12 poppetje maar toch, onhandig is het zeker.
Koop ik vandaag online een Code via blizzard (Voor de retail prijs, wat naar mijn mening echt pure oplichting is) moet ik weer helemaal opnieuw al de quests doorlopen, gelukkig wel mijn mijn lvl 12 poppetje maar toch, onhandig is het zeker.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik kreeg em in Nightmare in 1 keer neer, terwijl in Normal ik er zeker twintig keer mocht voor herbeginnen
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
R2J2NK-BPW6-GWGFBB-MP6G-2GB6F4
GCHW4-KGRV-9BHPMV-B6MD-X9H9XM
Ik hoop dat ik er iemand blij mee maak.
GCHW4-KGRV-9BHPMV-B6MD-X9H9XM
Ik hoop dat ik er iemand blij mee maak.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.