Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

timsonnn schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:33:
Vandaag toch ook maar gekocht, hier nog een Guest pass voor de snelste:

spoiler:
JXGGFT-JYT8-2EF9PV-4RHG-FEN8KT
Thank you :>

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:35:
Ben benieuwd wat mensen willen doen voor een questpass. Heb er nog twee namelijk :-)
zeg het maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Heb me net geregistreerd op battle.net en wilde hem kopen, maar toen viel me het prijsverschil op:

60E bij battle.net voor de digital copy ... en dan zie ik in de pricewatch dat de fysieke game met alles erop erbij en eraan vanaf 46E te koop is ?

Nu heb ik natuurlijk weinig zin meer om 60 te betalen. Waar komt dit prijsverschil vandaan? Ik zou eerder verwachten dat de digitale kopie goedkoper zou zijn? Is het niet mogelijk ergens online 50 ofzo te betalen voor alleen de key? De winkels zijn natuurlijk net dicht ... ik heb de game zelf al via iemand die wat eerder vrij had, dus moet nu alleen nog even zelf een betaalde account regelen en weinig zin om te wachten tot morgen en naar een winkel te gaan (kost ook weer kostbare tijd enzo). Ik zou zelfs liever niet al die fysieke rommel erbij hebben, zijn toch weer bomen zinloos voor gesneuveld laten we maar zeggen.

Ik ben vast niet de eerste die hier tegenaan loopt :) Ideeen ?

[ Voor 4% gewijzigd door Buntmans op 18-05-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heeft Blizzard expres te weinig hardcopies gemaakt, en hopen ze nu dat jij een digitale download koopt omdat je nergens in het land nog een doosje kunt vinden.

Of Blizzard wil juist dat de winkelier een voordeeltje qua prijs kan bieden, zodat jij weer bij de winkelier over de vloer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fakeflamingo
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 22:33
Is battle.net weer down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timsonnn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-05-2015
Buntmans schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:39:
Heb me net geregistreerd op battle.net en wilde hem kopen, maar toen viel me het prijsverschil op:

60E bij battle.net voor de digital copy ... en dan zie ik in de pricewatch dat de fysieke game met alles erop erbij en eraan vanaf 46E te koop is ?

Nu heb ik natuurlijk weinig zin meer om 60 te betalen. Waar komt dit prijsverschil vandaan? Ik zou eerder verwachten dat de digitale kopie goedkoper zou zijn? Is het niet mogelijk ergens online 50 ofzo te betalen voor alleen de key? De winkels zijn natuurlijk net dicht ... ik heb de game zelf al via iemand die wat eerder vrij had, dus moet nu alleen nog even zelf een betaalde account regelen en weinig zin om te wachten tot morgen en naar een winkel te gaan (kost ook weer kostbare tijd enzo). Ik zou zelfs liever niet al die fysieke rommel erbij hebben, zijn toch weer bomen zinloos voor gesneuveld laten we maar zeggen.

Ik ben vast niet de eerste die hier tegenaan loopt :) Ideeen ?
Probeer de Mediamarkt/Saturn als er eentje bij je in de buurt zit, hebben als het goed is vandaag weer geleverd gekregen.
Er zijn wel een aantal andere sites die digitale keys verkopen, maar van wat ik kan vinden zitten die nu ook allemaal tegen de 60 euro aan of ze zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:43:
Misschien heeft Blizzard expres te weinig hardcopies gemaakt, en hopen ze nu dat jij een digitale download koopt omdat je nergens in het land nog een doosje kunt vinden.

Of Blizzard wil juist dat de winkelier een voordeeltje qua prijs kan bieden, zodat jij weer bij de winkelier over de vloer komt.
Mmmh... De tweede verklaring is wel plausibel. Maar dan nog, het lijkt me dat de extra kosten voor blizzard voor het maken van hardcopies toch aanzienlijk is, het liefst zou ik zoveel mogelijk digital copies verkopen als ik blizzard was.

Ook net even gebabbeld met een Canadese maat... die heeft 60 CAD moeten betalen voor zijn digitale kopie... dat is ook zo'n 46 euro. Raar allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal, maar ik denk dat Blizzard maar al te graag wil dat een mediamarkt of andere gamewinkels ook hun best doen (lees reclame maken) om het product te verkopen. Je wil de winkelier dan toch niet voor de voeten lopen met een goedkopere digitale download.
En ik denk dat het niet zoveel kost om in china zo'n hardcopie te drukken. Per stuk schat ik 3 a 4 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

€60 is de richtprijs, mocht Blizzard daar onder gaan dan zouden de groothandelaars best wel eens kunnen gaan morren. Het zou me zelfs niet verbazen mocht dit juridisch bepaald zijn aangezien Blizzard anders misbruik maakt van zijn positie door concurrentie aan te gaan met de retail en Blizzard in de eerste plaats een publisher is (en geen retail store).

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:53:
Dat zal, maar ik denk dat Blizzard maar al te graag wil dat een mediamarkt of andere gamewinkels ook hun best doen (lees reclame maken) om het product te verkopen. Je wil de winkelier dan toch niet voor de voeten lopen met een goedkopere digitale download.
En ik denk dat het niet zoveel kost om in china zo'n hardcopie te drukken. Per stuk schat ik 3 a 4 euro.
3/4 euro is toch behoorlijk hoor, als je rest rest van het prijsverschil ook meerekent:

ik betaal 46 aan een winkel... stel die winkel verdient er 4 euro aan (geen idee hoe marges zitten).. dan gaat nog maar 42 naar blizzard.. die hebben dan nog 4 euro meer kosten, is het voor hun netto 38 euro. terwijl mijn 60 euro rechtstreeks naar blizzard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die downloadservers van blizzard zijn echt sloom op het moment. Weet iemand waar via nieuwsgroepen de starter editie (denk dat dat de gewone is) te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:59:
Die downloadservers van blizzard zijn echt sloom op het moment. Weet iemand waar via nieuwsgroepen de starter editie (denk dat dat de gewone is) te vinden is?
heb je peer to peer enabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thermisol schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:06:
[...]

heb je peer to peer enabled?
Ja, zal het nu eens uit zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:59:
ik weet niet of ik dat mag zeggen, gezien de waarschuwing hierboven.

eigenlijk zou het geen probleem moeten zijn als ze vertrouwen in hun eigen drm... als ze slim zijn hadden ze zelf torrent protocol gebruikt, scheelt hun veel bandbreedte lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brackpc
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54
de installer gebruikt toch het torrent protocol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 12:46

beuker19

Killerbeuker is so OP

Pykow schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 17:17:
zit nu in de laatste act als normal.
paar x opnieuw gedaan met vrienden om ze door een act te helpen en nu ben ik op het einde
als barbarian level 33 Alleen lijkt me vrijlastig in je eentje. zoveel demons.
maar was wel gezellig al had ik het zo druk ,maar zo verslavend >:)

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik peer-to-peer uit heb gezet en draad gebruik ipv draadloos gaat het al veel sneller ;) Straks even wat eten en dan maar eens kijken of ik vanavond bij de mediamarkt hem toch mee pak. Mijn portemonnee is bang van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar ik een Diablo 3 Key kan kopen? Zit te zoeken maar kom er niet echt uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 20:39
Ik ben inmiddels beland bij Belial met mijn level 25 Monk. Groot monster die allemaal groene rommel uitspuugt. Nu is het zo dat deze boss al 5x mij te slim af is. Tevens wordt mijn simpele laptop een groot lag-feest als die groene bommen ontploffen. Iemand tips? Ik weet dat ik die groene bommen moet vermijden, maar hij blijft me telkens pakken...

Note: Ik speel al alles met low-graphics.

[ Voor 6% gewijzigd door ThinClientQ op 18-05-2012 18:59 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
ThinClientQ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:58:
Ik ben inmiddels beland bij Belial met mijn level 25 Monk. Groot monster die allemaal groene rommel uitspuugt. Nu is het zo dat deze boss al 5x mij te slim af is. Tevens wordt mijn simpele laptop een groot lag-feest als die groene bommen ontploffen. Iemand tips? Ik weet dat ik die groene bommen moet vermijden, maar hij blijft me telkens pakken...

Note: Ik speel al alles met low-graphics.
Heen en weer blijven rennen, weten wanneer ie welke attack doet en daarop je attack instellen..
Heb hem 3x verlagen, 2x super easy en 1x was het niet te doen. Waarom weet ik ook niet..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
mouzetc schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:02:
[...]

Heen en weer blijven rennen, weten wanneer ie welke attack doet en daarop je attack instellen..
Heb hem 3x verlagen, 2x super easy en 1x was het niet te doen. Waarom weet ik ook niet..
Zojuist weer geprobeerd... Het lijkt wel erop dat ik bepaalde bommen niet kan vermijden? Dan pakken 2 bommen me en - boem dood. Help :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinClientQ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:06:
[...]

Zojuist weer geprobeerd... Het lijkt wel erop dat ik bepaalde bommen niet kan vermijden? Dan pakken 2 bommen me en - boem dood. Help :p
Hoeveel +vitality heb je? Dat scheelt veel.. En life on hit / life leech..

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:11:
[...]

Hoeveel +vitality heb je? Dat scheelt veel.. En life on hit / life leech..
117, is dat goed of slecht? Speel echt nooit spelletjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Als je een questpass krijgt, dien je dan een account aan te maken bij battle.net en daarna een game toe te voegen dmv die guastpass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KiDoNL
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-12-2021
Vecodo schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:13:
Als je een questpass krijgt, dien je dan een account aan te maken bij battle.net en daarna een game toe te voegen dmv die guastpass?
Jup, alhoewel het ook kan met een bestaand battle.net account (zoals ik gewoon dezelfde gebruik als mijn WoW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
KiDoNL schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:14:
[...]

Jup, alhoewel het ook kan met een bestaand battle.net account (zoals ik gewoon dezelfde gebruik als mijn WoW)
Oke, super. en nu kijken waar ergens ik zo'n questpass vandaan kan halen!
Pak ik ook gewoon mijn WoW account!

[ Voor 3% gewijzigd door Vecodo op 18-05-2012 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

ThinClientQ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:12:
[...]

117, is dat goed of slecht? Speel echt nooit spelletjes. :P
Tot nu toe alleen met mijn Wizard gedaan. Heb mazzel dat ik een spell genaamd Diamond Skin heb waardoor ik een paar seconden onsterfelijk ben. Met 15 sec cooldown.

Ik heb het gehaald door heen en weer te blijven hollen en mijn Templar en Hydra pet het "vuile werk" grotendeels te laten opknappen.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
SandsOfArrakis schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:26:
[...]

Tot nu toe alleen met mijn Wizard gedaan. Heb mazzel dat ik een spell genaamd Diamond Skin heb waardoor ik een paar seconden onsterfelijk ben. Met 15 sec cooldown.

Ik heb het gehaald door heen en weer te blijven hollen en mijn Templar en Hydra pet het "vuile werk" grotendeels te laten opknappen.
Met die tactiek was ik ook al bezig. :) Het ging goed, 30% van zijn HP eraf, lag-feest en 3 bommen op me, instant dood.

Even Diablo 3 op de andere PC installeren met betere videokaart. :P Hopelijk ligt het daar aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dasherman
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09-2022

Dasherman

._.

Eindelijk D3 thuis :D achterstand van 3 daagjes, maar nou en:p

Quis custodiet custodes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:37
skelleton king verslagen en guest pass afgelopen... MMm denk toch maar even naar mediamarkt. Erg verslavend spel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:08

The Chosen One

Zie signature!

Begin straks om 20:00 maar eens met een Wizard op softcore. (hint hint)
Heb nog geen Wizard in de hele game gezien. :P

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:05
ThinClientQ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:31:
[...]

Met die tactiek was ik ook al bezig. :) Het ging goed, 30% van zijn HP eraf, lag-feest en 3 bommen op me, instant dood.

Even Diablo 3 op de andere PC installeren met betere videokaart. :P Hopelijk ligt het daar aan...
Weet niet hoe het met de Monk zit maar het is ook handig om je AoE skills te vervangen door puur single target damage skills.
Dat hielp mij iig wel met m'n DH. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 13:00
The Chosen One schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 19:37:
Begin straks om 20:00 maar eens met een Wizard op softcore. (hint hint)
Heb nog geen Wizard in de hele game gezien. :P
Ik ga nu net samen met een vriend beginnen op softcore met een DH en Wiz. Als je mee wilt geef even je battle tag of add me ingame Fornix#2310 :p, hint hint ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 08:44
Ben wel benieuwt wat de stats zijn van andere demon hunters
En ook welke skills je gebruikt ;)
zelf ben ik lvl 37 en zit in nightmare act 2
(plaatje heb ik express niet kleiner gemaakt, anders is het niet meer leesbaar)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n92a1.jpg

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Klopt het dat de Trail eindigd als je de Skeleton King hebt verslagen? Ik heb een venstertje weg gedrukt zonder te lezen en kan nu niets meer 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinClientQ
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:25:
Klopt het dat de Trail eindigd als je de Skeleton King hebt verslagen? Ik heb een venstertje weg gedrukt zonder te lezen en kan nu niets meer 8)7
Klopt helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicros
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 02-06-2021
Donstil schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:25:
Ik kan gewoon doorspelen , niet naar act 2 ofzo maar wel verder met mn char in act 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikakagiel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-07-2023
Net Diablo 3 gestart! Nice! Laptop, Geforce 9600m GS en intel duo core 2ghz, trekken het niet heel goed, maar voorlopig tevreden.

Mocht iemand willen aansluiten bij mijn barb of nog mensen zoeken om mee te gamen, voeg me toe, giel#2915

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

R-utger schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:03:

[afbeelding]
verkeerd, dit is niet leesbaar, het forum past grote foto's aan.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-09 16:28
Weet iemand waar je Diablo 3 Book of Cain nog kunt kopen?
Ik wil hem heel graag!!

Heb Amazon,bol.com al benaderd maar bol heeft ze niet en aan amazon doe ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13-07 18:48
Ik ben nu bij ACT 2 normal met mijn Demon Hunter. Iemand zin om samen te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx.

Dacht ik al, dan morgen maar even op pad voor de real deal.

Online (behalve bij Blizzard) is alles wel zo een beetje wel uitverkocht,.
Mad-Matt schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:30:
[...]

verkeerd, dit is niet leesbaar, het forum past grote foto's aan.
Klik er voor de lol eens op >:)

[ Voor 42% gewijzigd door Donstil op 18-05-2012 20:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
vala62 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:31:
Ik wil hem heel graag!!

Heb Amazon,bol.com al benaderd maar bol heeft ze niet en aan amazon doe ik niet..
http://www.insightedition...eckard-Cain/dp/1608870634 28 Dollar

http://www.barnesandnoble...0904048?ean=9781608870639 21 Dollar

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
Als je je followers ringen geeft met extra stats, werken die dan voor jou ook? Zoals extra gold vanaf monsters? Ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat precies werkt. En vanaf waar wordt de jeweller actief? Of heb ik iets gemist.. :P Verder druk bezig in Act 2. Halverwege schat ik zo in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

MADG0BLIN schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:12:
Als je je followers ringen geeft met extra stats, werken die dan voor jou ook? Zoals extra gold vanaf monsters? Ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat precies werkt. En vanaf waar wordt de jeweller actief? Of heb ik iets gemist.. :P Verder druk bezig in Act 2. Halverwege schat ik zo in.
Dan zal die Jeweller zo wel komen, die mis je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Kan iemand mij vertellen hoe de gameplay van Diablo eruit ziet?

Het doet mij telkens denken aan een WoW / Aion gameplay, maar dan met een kijk van bovenaf.
Ook heb ik het idee (Ik weet niet hoe ik hier aan kom), dat je online in een server speelt met meerdere mensen (Denk aan WoW / Aion / Guild Wars); Enkel heb ik op de gameplay video's van Diablo 3 die op YouTube staan nog niemand 'online' zien spelen.

Dus zit dat nu wel in de game, of helemaal niet?

Ik heb helaas geen demo van het spel kunnen spelen, en weet niet of die gameplay mij zal aantrekken... Daarom wacht ik nog even met €45,- euro uitgeven... En vraag ik dit hierboven genoemde ter verificatie.

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:16
HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:42:
Kan iemand mij vertellen hoe de gameplay van Diablo eruit ziet?

Het doet mij telkens denken aan een WoW / Aion gameplay, maar dan met een kijk van bovenaf.
Ook heb ik het idee (Ik weet niet hoe ik hier aan kom), dat je online in een server speelt met meerdere mensen (Denk aan WoW / Aion / Guild Wars); Enkel heb ik op de gameplay video's van Diablo 3 die op YouTube staan nog niemand 'online' zien spelen.

Dus zit dat nu wel in de game, of helemaal niet?

Ik heb helaas geen demo van het spel kunnen spelen, en weet niet of die gameplay mij zal aantrekken... Daarom wacht ik nog even met €45,- euro uitgeven... En vraag ik dit hierboven genoemde ter verificatie.
Het grote verschil tussen dit en WoW is dat D3 veel meer hack'n'slash is, meer actie. Je target niet zoals in WoW dus een mob om vervolgens die te bestoken met spells/attacks, maar je hakt gewoon lekker op alles in wat je voor de voeten komt. Daarbij kun je in een game tot maximaal 4 mensen spelen om zo samen demonen te slachten. Een groot verschil dus met de grote servers in WoW. Let wel: je speelt altijd online, omdat je met de server van Blizzard moet verbinden.

Als je het wilt proberen moet je een guest pass zien te bemachtigen.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Zoals hierboven gezegd, het is een hack and slash game, veel klikken met je muis en monsters verslaan in 'dungeons', het is niet zoals in MMO's dat je rondloopt in een grote open wereld, je hebt wel een stadje waar je stash/bank zit, enchanters etc. maar het gaat er eigenlijk om dat je continue de 'dungeons' loopt.

In dat opzicht is het meer singeplayer/co-op. Het online gedeelte is eigenlijk meer om met andere spelers de content te clearen, op de auction house te handelen en soort van DRM als je het mij vraagt.

[ Voor 17% gewijzigd door Moonborne op 18-05-2012 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
Heb net met m'n HC monk (lvl 15) The Butcher verslagen. Dat hij "FRESH MEAT!" brulde was weer even een nostalgische flashback naar Diablo I :P. Ook de eerste keer dat ik m'n vingers iets beter bij de heal/potion had. Wellicht maar een alternatieve char maken om de onvermijdbare dood van deze op te vangen..

Als nog meer HC gotters zijn die ook rond mijn level zijn (of niet): Evinta#1872

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Bedankt voor de uitleg jongens! ^^

Het is eigenlijk wel jammer dat je met maar 4 spelers 'online' kunt spelen, want zo'n game als dit met grote getallen spelers in één server; Dat zou pas wat zijn!

En is het niet zo dat je je alleen voelt in de game?
Ik heb World of Warcraft eens gedownload, en offline zitten spelen; Dan voel je je wel alleen in die grote wereld. Of ligt dat aan mij? :P

Ik denk dat ik toch maar even wacht en een guest pass probeer te bemachtigen voordat ik de game zal kopen.

Jullie zijn in ieder geval denk ik wel tevreden over jullie aankoop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiebeV
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 12:05
Kwam in nightmare mode ineens in "Development Hell" terecht, moest wel even grinikken :+
Dungeon vol met enemies met namen van developers.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/4fb6a9772cc66/4fb6a976f380c-Screenshot008.thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:45

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vanochtend toch maar d3 gekocht. Geen zin om naar de winkel te gaan dus ik heb de digital edtion gekocht in de blizzard store. Na eerste keer opstarten meteen in een coop terechtgekomen door een battle.net vriend. Samen geleveld naar lvl 8. Leuk spel! Ik log uit voor rl dingen en krijg een uur later een mailtje van blizzard store. Mijn betaling niet geaccepteerd en ik heb nu ineens een starter editie.

WTF! Dus mijn CC waar ik continu mee betaal, 5 jaar wow subscriptions mee heb betaald is ineens niet goed? Blizzard store is dikke fail..

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:59:
Bedankt voor de uitleg jongens! ^^

Het is eigenlijk wel jammer dat je met maar 4 spelers 'online' kunt spelen, want zo'n game als dit met grote getallen spelers in één server; Dat zou pas wat zijn!

En is het niet zo dat je je alleen voelt in de game?
Ik heb World of Warcraft eens gedownload, en offline zitten spelen; Dan voel je je wel alleen in die grote wereld. Of ligt dat aan mij? :P

Ik denk dat ik toch maar even wacht en een guest pass probeer te bemachtigen voordat ik de game zal kopen.

Jullie zijn in ieder geval denk ik wel tevreden over jullie aankoop? :)
Er is geen grote wereld, er is gewoon lineaire wereld vol met dungeons en de gameplay is geoptimaliseerd voor kleine groepen, 4 personen is echt wel prima hoor :). Je maakt een game aan en die kun je openzetten voor het publiek (voor maximaal 3 anderen dus). Of je kunt zelf een public game joinen. Als verstokte Diablo II speler geniet ik in ieder geval erg van Diablo III. Je kunt het ook nog eens op hardcore mode spelen, dan heb je slechts één leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie

[afbeelding]
Zit met m'n lvl28 DH nu op 340 DPS en 1500 HP.
Zal allemaal vast wel beter kunnen met zooi uit de AH maar daar geef ik uit principe geen cent aan uit. :+ Het is veel leuker om zelf je items bij elkaar te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Down schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:07:
[...]

Er is geen grote wereld, er is gewoon lineaire wereld vol met dungeons en de gameplay is geoptimaliseerd voor kleine groepen, 4 personen is echt wel prima hoor :). Je maakt een game aan en die kun je openzetten voor het publiek (voor maximaal 3 anderen dus). Of je kunt zelf een public game joinen. Als verstokte Diablo II speler geniet ik in ieder geval erg van Diablo III. Je kunt het ook nog eens op hardcore mode spelen, dan heb je slechts één leven ;)
Tja, ik moet mij GoT name wel eer aan doen hé? :P

In ieder geval klinkt het allemaal wel érg goed.
Ik ga ff een guest pass proberen te bemachtigen, en dan ben ik waarschijnlijk (hoop ik) een gelukkige eigenaar van Diablo 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:14:
[...]

Tja, ik moet mij GoT name wel eer aan doen hé? :P

In ieder geval klinkt het allemaal wel érg goed.
Ik ga ff een guest pass proberen te bemachtigen, en dan ben ik waarschijnlijk (hoop ik) een gelukkige eigenaar van Diablo 3.
Veel succes, ik zit al 2 dagen alles af te zoeken :').

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zojuist mijn eerste legendary geloot :) wel jammer dat het een level 15 item is en ik 22 was. Krijg nu gelijkwaardige blues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
Ik wil hem heel graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:51

[afbeelding]
Ik zit nu op lvl 33, 3000hp, 1022 DPS. :D Demon Hunter is briljante class. Diablo verslaan was wel heel makkelijk. Helaas dropte die niets voor mijn DH

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/slieyq.jpg

Skills: Bola shots, rapid fire, fan of knifes, multishot, evasive fire, en die arrow wind oid. Passive skills steady aim, en andere weet ik niet uit mijn hoofd :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ophidian op 18-05-2012 23:04 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 14:57
God damn Inferno is taai.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M88Q8.jpg

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

vala62 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 20:31:
Ik wil hem heel graag!!

Toen ik gister bij de mediamarkt in Zwolle was, hadden ze daar 2 verschillende soorten Diablo 3 boeken liggen op de plank. Ik weet niet zo of het degene is die je bedoelt, maar je zou even een belletje kunnen wagen naar je lokale MM om te kijken of ze hem toevallig hebben.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Ook vandaag mijn eerste en enige Legendary geloot. Was er heel blij mee want ik kreeg al de hele dag +str blues en gele op m'n Witch Doctor. Deze kon ik prima gebruiken. Was lvl 16 toen ik 'm kreeg.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t6tlIl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wat is een goedkope site waar je een Diablo 3 key kunt bemachtigen?

Rond de €30,- euro is voor de gok nog eens te doen, maar ik ga geen €50,- euro uitgeven voor een game waar ik hem nog niet eens (legaal of illegaal) van heb kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:29:
Wat is een goedkope site waar je een Diablo 3 key kunt bemachtigen?

Rond de €30,- euro is voor de gok nog eens te doen, maar ik ga geen €50,- euro uitgeven voor een game waar ik hem nog niet eens (legaal of illegaal) van heb kunnen spelen.
Hier hetzelfde ... ik hou me van harte aanbevolen voor tips :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Wat ik kan vinden: http://cdkeyprices.com/product/Diablo-3-CD-Key.html/
Maar helaas geen 30 euro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

dit ben ik, nu net naar Hell:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/15fj5s5.jpg

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Hmm, dat is wel aan de dure kant... :(

Edit, vandaar mijn leuke onder- titel onder mijn nickname. :)

[ Voor 11% gewijzigd door iApp op 18-05-2012 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biggydeen2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-08 20:38
Mwah valt wel mee tot nu toe, Skeleton King heb ik al down op Inferno :)

Het zijn trouwens niet de ACT bosses die moeilijk zijn maar de champions packs, sommige zijn op dit moment gewoon onmogelijk te killen...

Qua stats:

Ik zit nu op 40k hp met mijn barb in "tank gear"
Ongeveer 12k DPS met "dmg gear" tot Hell heb ik alleen maar met 2H weapons gespeeld, lekker slachten!

Trouwens nog meer fellow barbs die furious charge met cd reduced per hit gebruiken?
Moet nog iemand tegenkomen die dit gebruikt, maar dit is by far de beste skill\rune voor de barb!

Leap met 300% armor, furious charge in een pack monsters en je kan door chargen totdat er minder dan 5 monsters over zijn. Gemiddeld gezien in Hell doet furious charge zown 25-30k crit op bijna iedereen waar je in rushed!
kevz schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 00:35:
Nightmare is wel een stuk lastiger dan normal moet ik zeggen, hooguit 10x doodgegaan in normal maar tik nu net nummertje 40 ofzo aan. Als witchdoc word ik soms echt geinstagibbed door ranged elites, vooral 3x 'Soul Lasher'. Enorm snel beestje dat met z'n tong net als een kikker schiet. Slowen werkt bijna niet omdat ze al zo rap zijn, heel veel HP, bijna niks te ontwijken haha. Wel apart dat boss fights soms makkelijker zijn dan bepaalde elite packs zoals deze 8)7
In inferno krijg je een buff van elke elite pack die je killed (5 max), 15% magic en gold find per pack, oftewel 75% magic find in totaal. En het klopt, act bosses zijn makkelijker dan de elite packs.

[ Voor 29% gewijzigd door biggydeen2 op 19-05-2012 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Laatst online: 00:53
Nightmare is wel een stuk lastiger dan normal moet ik zeggen, hooguit 10x doodgegaan in normal maar tik nu net nummertje 40 ofzo aan. Als witchdoc word ik soms echt geinstagibbed door ranged elites, vooral 3x 'Soul Lasher'. Enorm snel beestje dat met z'n tong net als een kikker schiet. Slowen werkt bijna niet omdat ze al zo rap zijn, heel veel HP, bijna niks te ontwijken haha. Wel apart dat boss fights soms makkelijker zijn dan bepaalde elite packs zoals deze 8)7

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
MPAnnihilator schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:09:
[...]

Wat is dan het voordeel van die Legendary tov die Rare ? Puur op stats lijkt me dat toch een minder sterk wapen ?
Klopt, ging meer om het feit dat ik een legendary had, dan over de stats, want ik heb er niks aan. Staat ook al sindsdien op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ik ben maar Spirit Vessel gaan gebruiken, en ik ben die skill heel dankbaar ondertussen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
hooguit 10x doodgegaan in normal
Hardcore:

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt

:+

Ik kan overigens de klachten over de graphics van velen toch echt niet plaatsen, wat mij betreft ziet de game er echt fantastisch sfeervol uit. Lekker boeiend dat de polygon count niet zo hoog is als in Battlefield 3. Het is gewoon heerlijk om in de vele mooie gebieden rond te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Pheace schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 00:54:
[...]

Ik ben maar Spirit Vessel gaan gebruiken, en ik ben die skill heel dankbaar ondertussen xD
haha, sinds die unlocked is bij mij gaat ie niet meer weg, maar zelfs dan red ik het niet altijd. Je overleeft de deathblow maar je zit vervolgens daarna nog wel op 10% hp :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Down schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:02:
[...]

Hardcore:

[ ] Geschikt
[x] Ongeschikt

Ik speel ook niet om niet dood te gaan, ik kan het nog wel iets serieuzer spelen maar heb ik geen behoefte aan :P

Ben ook een glass cannon overgens, weinig vitality en veel intellect, dus eigenlijk vraag ik erom om instagibbed te worden :X

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

ik zit gewoon vast >.<

Moet bloed halen in act 3 maar Zit een bloody golden Tyrant Torment + 2 Blazing Guardians en ik krijg ze gewoon niet dood, zelfs met in/uit teleporten. Hij healt zichzelf en de blazing guardians gewoon, zijn supersnel, en je kan geen seconde stilstaan met al dat voor wat ze op de grond gooien.

Zal zwaar spec moeten veranderen en op het beste moeten hopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:00

mrc4nl

Procrastinatie expert

Down schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:02:
[...]

Hardcore:

[ ] Geschikt
[] Ongeschikt
[x]waar blijven de hax/cheats?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Laatst online: 11-08 20:43
Iemand bij wie de auction wel werkt? Vind constant niks, toch wel balen wan't zo krijg ik m'n stuff nooit verkocht xD

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

De auction house is idd 90% van de tijd een zooitje, en ook erg slecht by-design. Ik verwacht wel dat Blizzard dit met de RMAH meteen update, want dit wekt wel erg veel frustratie op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace

Pheace

The Eviler of Evil

Ok, dat was dus mijn eerste groep fire absorb groep die overal fire op de grond gooide die zichzelf fijn steeds healden... lol. Toch gelukt maar man wat een moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is 33 euro bij MM ArenA...
MOAW schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:36:
De auction house is idd 90% van de tijd een zooitje, en ook erg slecht by-design. Ik verwacht wel dat Blizzard dit met de RMAH meteen update, want dit wekt wel erg veel frustratie op zo.
Daarnaast zijn er flink veel mensen met stutter issues (ik ook) en willekeurige framerate drops. Sterker nog, end nightmare-hell is praktisch onspeelbaar voor mij...

http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078818245?page=1
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/420759071
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4008682094

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
theburninglink schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:35:
Iemand bij wie de auction wel werkt? Vind constant niks, toch wel balen wan't zo krijg ik m'n stuff nooit verkocht xD
Iemand zei het al eerder in het andere topic: alles invullen waar je naar wilt zoeken, dan 'search' en na ongeveer 30 seconden is er niks gevonden. Klik je dan nogmaals op 'search' zul je wel de resultaten zien.
Wellicht al bekend en bedoel je gewoon dat de AH nogal k-u-t werkt atm, maar hopelijk fixt Blizzard dat snel.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:30

junglebeast

hier staat iets

kevz schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 01:16:
[...]

Ik speel ook niet om niet dood te gaan, ik kan het nog wel iets serieuzer spelen maar heb ik geen behoefte aan :P

Ben ook een glass cannon overgens, weinig vitality en veel intellect, dus eigenlijk vraag ik erom om instagibbed te worden :X
Ik ben nu wezen shoppen op de AH. Doe nog weinig dps met 300. Maar heb wel 4k health en 920 armor.
Speel met een templar en mijn Gorg. Ik heb een poison build, met dire bats.

http://us.battle.net/d3/e...-doctor#acRdiT!cYb!aaaaZZ

Lvl 31 btw.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

[afbeelding]
Zit in het eerste deel van Act 1 op Nightmare nu, level 38.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cf1rUWoV25YXwdjKTf4yAwkp/full.jpg

http://us.battle.net/d3/e...-hunter#WRXjSl!cYe!aabZaa

Zoals je ziet, flink de glass cannon aan het uithangen. Veel +dex en +dmg, relatief weinig vitality.

+15% bow damage, +15% slow damage, +20% ranged damage en +damage van Mark of Pain. MoP en slow trap casten, paar Elemental Arrows met Electricity rune en ze vallen met bosjes tegelijk neer. Maximaal aantal kills met 1 attack is 68 op het moment :D

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 19-05-2012 02:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brian
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 14:09
@Kneok, succes in act 2+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Haha, thanks :)

Speel vooral coop met een barbie die de meeste klappen opvangt, da's wel een lekker combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
Weer een veel te laat avondje erop, sjongejonge. 51 witchdoc nu! eerst is ff chillen voordat ik permanente vierkante ogen krijg :D

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:11
kevz schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 03:35:
Weer een veel te laat avondje erop, sjongejonge. 51 witchdoc nu! eerst is ff chillen voordat ik permanente vierkante ogen krijg :D
Uhg, zeg dat wel. Verschrikkelijk game dit. Althans, voor m'n nachtrust :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevz schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 03:35:
Haha heb net level 50 bereikt met mn monk ben klaar voor nu ;) even naar bed toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Damn, alweer bijna 5 uur...
Net Azmodan gekilled. Viel wel ff tegen vergeleken met Belial. :| Binnen een minuut was 'ie al down volgens mij...

/edit
Server gaat zo down, bedtijd dus!

[ Voor 13% gewijzigd door superbassie op 19-05-2012 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemkoDJ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15-01 13:59
Anderen ook last van dat de search van de AH niet lekker werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
Weer er iemand waar Diablo III: Book of Cain nog te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:16
vala62 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:40:
Weer er iemand waar Diablo III: Book of Cain nog te krijgen is?
Er zijn 2 engelse webshops gepost, er is een suggestie gedaan dat je even de mediamarkt belt omdat die 2 boeken heeft. Binnen een halve dag post je 3 keer dezelfde vraag, denk dus niet dat je meer reactie kan verwachten op deze manier.

Damn wat heeft Bol.com de release voor mij verkloot zeg. Eerst dinsdag pas gaan versturen terwijl ik hem in december besteld heb. Blijken ze hem vervolgens ook nog naar mijn vorige adres gestuurd te hebben waar ik sinds februari niet meer woon. Straks maar even de auto in om het spel op te halen en dan kan ik ook eindelijk voorbij de skeleton king. Heb dat stuk ondertussen al veels te veel gespeeld.
Voordeel is wel dat m'n blacksmith ondertussen al bijna lvl 4 is en m'n stash ook al met 14 slots is uitgebreid.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Mijn lvl 39 monk heeft nu 11k life, A2 nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big Venom
denyos schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:46:
[...]

Er zijn 2 engelse webshops gepost, er is een suggestie gedaan dat je even de mediamarkt belt omdat die 2 boeken heeft. Binnen een halve dag post je 3 keer dezelfde vraag, denk dus niet dat je meer reactie kan verwachten op deze manier.

Damn wat heeft Bol.com de release voor mij verkloot zeg. Eerst dinsdag pas gaan versturen terwijl ik hem in december besteld heb. Blijken ze hem vervolgens ook nog naar mijn vorige adres gestuurd te hebben waar ik sinds februari niet meer woon. Straks maar even de auto in om het spel op te halen en dan kan ik ook eindelijk voorbij de skeleton king. Heb dat stuk ondertussen al veels te veel gespeeld.
Voordeel is wel dat m'n blacksmith ondertussen al bijna lvl 4 is en m'n stash ook al met 14 slots is uitgebreid.
Srry maar alleen de mediamarkt heeft ze misschien die webshops komen boven de 40 euro uit :/
Srry voor spamposts trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09 12:32

Pykow

Angelo OTR

net een goed wapen gekocht voor mijn Barbarian in de AH.
73 dps, en veel eigenschappen (yellow item)
ben nu level 37 in Nightmare act 1 quest 3.
Heel veel uren gespeeld met maten.

Iemand nog tips voor de skill die ik allemaal kan gebruiken ?
wat zijn sterke combinaties als barbarian ?

[ Voor 23% gewijzigd door Pykow op 19-05-2012 09:10 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 18:47
Dit is misschien (waarschijnlijk) al besproken, maar op welke sites wordt de game digitaal aangeboden?
En wat is dan de beste/goedkoopste?
Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:55
Ik zou zeggen, kijk hier eens: Legale gamekeys kopen - Deel II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCrashdummy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-07 18:47
Bedankt, kreeg net een belletje van een vriend van me die er gisteren 2 gekocht had bij de MM, dus die heb ik overgekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:30
RemkoDJ schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 08:08:
Anderen ook last van dat de search van de AH niet lekker werkt?
Als het heel druk is dan is het kut, nu loopt het prima voor mij.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Pagina: 1 ... 66 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.