Ik heb een vraagje. Ik ben zelf een wizard en was single player aan het spelen. Nu ben ik met een vriend gaan spelen gisteravond, hij is nog doorgegaan en heb het idee dat ik nu in zijn spel terug komen. Volgende uitleg even onder zwart gezien het spoilers bevat.
spoiler:Ik had inmiddels 2 stukken zwaard van de stranger en moest maghda? gaan doden. Was al bij een derde stuk zwaard geweest, althans, waar het had moeten liggen en maghda had ons blijkbaar voor de gek gehouden, vrienden ontvoerd, 2 stukken zwaard gejat en cain afgeslacht (boohoo)
Mijn vriend claimt alle 3 de stukken zwaard gehaald te hebben en het zwaard is aan de stranger gegeven. Cain leeft bij hem nog?!...
2 vragen dus:
1) zijn er meerdere verhalen (als in random of per type char (barbarian/wizard/etc))?
2) is er enige mogelijkheid dat ik gewoon verder ga waar ik zelf was / eigen verhaallijn?
Snap ook niet dat ik veel minder waypoints heb nu. Met het aantal waypoints dat ik heb nu, er van uitgaande dat m'n maatje dezelfde heeft, was ie nog niet eens in de buurt van stuk 1 van het zwaard.