Dus jij krijgt van Saturn 15,= terwijl je niks gereserveerd of gekocht hebt?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:23:
[...]
Daar heb ik mooi gebruik van gemaakt
In utrecht was hij ook uitverkocht, naar de saturn gegaan, kon ik hem reserveren voor maandag voor 30,-.
Niet gedaan, daarna naar de intertoys gegaan en voor 45 gehaald.
Terug naar de saturn en na kort overleg 15 retour
Verwijderd
Ah zo, ik was ff de weg kwijt, excuse le moi xD
Mocht willen dat ik de CE voor 47 kon kopen xD
verveling, verveling, verveling. zijn de servers al weer up? xD
Toch maar eens een char op de usa servers aanmaken voor het doden van de tijd tot de EU servers weer up gaan.... zal vaker voorkomen denk ik
...
Something under the bed is drooling
Ik snapte hem ook al niet.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:41:
[...]
Dus jij krijgt van Saturn 15,= terwijl je niks gereserveerd of gekocht hebt?.
Waarom terug naar de winkel waar hij 30,- kost als je hem zelf gekocht hebt bij een duurdere winkel.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Jup al een paar uur ... Rotservice, down op een zondagnamiddag hoe is hett mogelijk

2 guest passes voor de liefhebbers..
D2RN7E-WZMH-CPP78V-PXNG-7N2HZG
RK8Y2F-4KD2-6DBKF7-M26K-7YVZKP
En weer iemand die de laatste pagina niet doorleest.... zucht...Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:46:
En de inlog servers van Battle.net zijn weer eens down.... zucht...
Anders had je ook op http://eu.battle.net/d3/en/status kunnen kijken.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Hallo,
Mochten er mensen zijn die interesse hebben om te farmen in het Bonus/Farm Pony level (Whimsyshire - The Secret Level)?
Veel Magic/Rare item drops, veel gold, veel gemstone drops. Meer kans op Legendary Items.
Normal (tot level 30) 10.000 Gold per ronde.
Nightmare (tot level 50) 20.000 Gold per ronde.
Hell ben ik mee bezig te unlocken.
Ik tank (level 53), en we maken een afspraak. Voeg me toe als je interesse hebt: Teflon#1993 en stuur me een PM in game.
Mochten er mensen zijn die interesse hebben om te farmen in het Bonus/Farm Pony level (Whimsyshire - The Secret Level)?
Veel Magic/Rare item drops, veel gold, veel gemstone drops. Meer kans op Legendary Items.
Ik tank (level 53), en we maken een afspraak. Voeg me toe als je interesse hebt: Teflon#1993 en stuur me een PM in game.
Waar zit dat level dan ergens? zoiets ben ik nog neit tegen gekomen. Wel eens een keer een timed event, waarin ik binnen een bepaalde tijd naar een portal moest gaan waar een aantal schatkisten zaten.Pixeljunk_NL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:49:
Hallo,
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
En kan je gewoon joinen als je het zelf niet unlockt hebt?
Thanks, ik heb nummer 1!BlauweAap schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:48:
2 guest passes voor de liefhebbers..
Nummer 2 is ook al weg blijkbaar
bah single player doet het niet ow wacht error 33 downtime op een zondag, zijn ze dom?
Alle vragen hebben een antwoord
HA!. Nu weet ik ook meteen waarom die kleine "Wirt's Bell" vekocht voor 100k.. vond al zo vaag.
Rupsen, Rapsen.
Ik denk niet dat blizzard er vrijwillig voor kiest om de servers offline te halenmhindrik schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:00:
bah single player doet het niet ow wacht error 33 downtime op een zondag, zijn ze dom?
Ze zijn een bug aan het fixen, die kennelijk ernstig genoeg is om op een zondagmiddag te doen ja.mhindrik schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:00:
niet dom, het boeit ze gewoon niet.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik ben benieuwd. Ik heb een paar bids gedaan op legendary items, die tijdens de maintenance over hun tijd heen gaan. Zullen er een aantal uren aan worden geplakt? Of heb ik insta-wins?
Zei een blue post dat? of wat is je bron?XanaduNL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:02:
[...]
Ze zijn een bug aan het fixen, die kennelijk ernstig genoeg is om op een zondagmiddag te doen ja.
zucht.. natuurlijk boeit het ze wel. Dit is reputatie schade, maar denk je niet dat het noodzakelijk is? Beetje kort door de bocht om te zeggen dat het ze niet boeit.Mad-Matt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:02:
niet dom, het boeit ze gewoon niet.
Ik kan dan wel nog niet echt het spel goed spelen (door Kamikaze acties al aantal keren gekilledPixeljunk_NL schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:49:
Hallo,
Helaas is dat het risico van een online service. De kans dat het offline is, ach dan maar even genieten van de zon.
Rupsen, Rapsen.
iemand die een D3 guest key wil ruilen tegen een firefall beta key ?
(en als je graag de beta wil hebben van firefall naja dan mag je m ook wel)
edit,
zins opbouw fout
edit,
zins opbouw fout
[ Voor 54% gewijzigd door rejer op 20-05-2012 17:07 ]
Verwijderd
Kaluroo was aan het streamen en hij had hier een pic gepost van zijn lvl 60 barbarian,, heeft iemand toevallig nog die screenshot? Ik ben benieuwd naar zijn build maar kan screenshot niet meer vinden.
Als ik een beta key krijg, geef ik men eerste legendary aan deze speler, ghehe.
Edit: want wss word ik dan overtuigd om hem direct te kopen.
Edit: want wss word ik dan overtuigd om hem direct te kopen.
[ Voor 28% gewijzigd door YouR op 20-05-2012 17:06 ]
denk dat ze het belangrijker vinden dat het goed werkt dan op welke dag ze het fixen.voxxel schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:03:
[...]
zucht.. natuurlijk boeit het ze wel. Dit is reputatie schade, maar denk je niet dat het noodzakelijk is? Beetje kort door de bocht om te zeggen dat het ze niet boeit.
Dan kan je net zo goed het spel gelijk kopen.YouR schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:06:
Als ik een beta key krijg, geef ik men eerste legendary aan deze speler, ghehe.
Nu wordt het moeilijk, ga ik voor een legendary of voor de firefall beta?
dat denk ik ook, maar ze zullen de servers niet op zondag offline halen voor een miniem bugje.Mad-Matt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:06:
[...]
denk dat ze het belangrijker vinden dat het goed werkt dan op welke dag ze het fixen.
Poeh zeg, nog steeds down? Dacht vandaag even lekker te gaan knallen. Buiten zitten met dit weer is ook wel nice, though.
hmm, nee, risico is te groot dat ik er flink op afknap, en ik kan die 50 euro dan goed ergens anders gebruiken
Even weer opladen in de zon, en daarna weer knallen xD.Chippu schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:07:
Poeh zeg, nog steeds down? Dacht vandaag even lekker te gaan knallen. Buiten zitten met dit weer is ook wel nice, though.
Rupsen, Rapsen.
denk het ook niet nee, maar dat verklaard ook dat ze wel ff bezig zijn.voxxel schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:07:
[...]
dat denk ik ook, maar ze zullen de servers niet op zondag offline halen voor een miniem bugje.
(Wanneer is het offline gegaan, dat heb ik ff gemist)
UUrtje of half 3 geloof ik...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Net op het moment dat ik wou inloggen 
Idd uurtje of 3
Idd uurtje of 3
Ik werd er pas uit gekickt rond half 5.Donnie schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:15:
UUrtje of half 3 geloof ik...
Weet iemand of auctions gewoon doorlopen? Want als dat zo is dan heb ik dus een retegoed item misgelopen
'I reject your reality and substitute my own'
http://eu.battle.net/d3/en/statustheburninglink schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:22:
Weet iemand of auctions gewoon doorlopen? Want als dat zo is dan heb ik dus een retegoed item misgelopen
AH's zijn gewoon up zo te zien, dus lijkt me dat die doorlopen.
Vanochtend toen dacht ik nog het is wijs om de komende 9 uur 50/50% in te delen met Cisco training / Diablo.
Na 2 uur Diablo dacht ik nog van f*ck it, 100% Diablo
.
Maar momenteel staat het al op 60/40%
Na 2 uur Diablo dacht ik nog van f*ck it, 100% Diablo
Maar momenteel staat het al op 60/40%
w00t
goeie vraag... ik heb dat ook. Iemand die dat weet?DeX schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:02:
Ik ben benieuwd. Ik heb een paar bids gedaan op legendary items, die tijdens de maintenance over hun tijd heen gaan. Zullen er een aantal uren aan worden geplakt? Of heb ik insta-wins?
Zie DMrejer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:04:
iemand die een D3 guest key wil ruilen tegen een firefall beta key ?
edit,
zins opbouw fout
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dan maar op de Amerikaanse servers hangen tot EU servers terug zijn.
Rupsen, Rapsen.
LOL

Je Hero moet gewoon in iedere region bekend zijn voor dit soort gevallen.
Al zou dat natuurlijk weer de andere 3 kunnen overbelasten...
Er moet gewoon geïnvesteerd worden in goed personeel.
Weet zeker dat sommige nu lekker van hun zondag willen genieten terwijl ze de EU servers moeten fixen.
[ Voor 61% gewijzigd door FireStarter op 20-05-2012 17:39 ]
w00t
Klopt, dan maak je daar een nieuwe, voor noodgevallen
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hoe wissel je van regio dan? Moet je dan gewoon een ander land selecteren in je battlenet acount?Metian schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:25:
Dan maar op de Amerikaanse servers hangen tot EU servers terug zijn.
No signature required.
in je settings in D3, Europe, Americas of AsiaM3rcury schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:42:
[...]
Hoe wissel je van regio dan? Moet je dan gewoon een ander land selecteren in je battlenet acount?
Pfff leggen de servers nu gewoon plat of zie het verkeer op de status site?
Hartstikke plat...
psn: jagermeistertim
Verwijderd
dat zie je redelijk correctChris89 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:44:
Pfff leggen de servers nu gewoon plat of zie het verkeer op de status site?

Haha, smakelijk gelachen om deze.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Hoelaat gaat die ongein nog duren?! Als het lang duurt dan kan ik wel even mooi uiteten
al gezien, fucking lekker wijfArto schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:47:
If Diablo were a girl
en heb nog 2 guest passes, zal ze vanaf online zetten
Verwijderd
/me kijkt naar gebroken glazenbolChris89 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:55:
[...]
Hoelaat gaat die ongein nog duren?! Als het lang duurt dan kan ik wel even mooi uiteten
sorry man kan het je niet vertellen

Aghja maakt niet uit!! Heb net toch al gereserveerd!!Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:57:
[...]
/me kijkt naar gebroken glazenbol
sorry man kan het je niet vertellen
Dan kom ik vandaag ook nog eens buiten

……………………………………………..__„„„„------„„¸._¸„
………………………………__„„---^^^^””¯. . . ƒ|. . „~”„”^--¸
………………………..„„---^^”””””””””””””””'-------ƒ-|--„-“„-”_. . .”~„
……………………..„•”. . . . . . . . . . . . .|---ƒ¸ƒ/¯¯. . . . . . . .“-„
…………………..„-“. . . . . . . . . . . . . . .|/ƒ„”/|. . . . . . . . . . .”^”-„
…………..__.„„•”. . . . . . . . . . . . . . . .ƒ„”ƒ|„”„”. . .„-^,^-^^-„¸. . . .\”-„¸
………^^^^^„~”-^^---„„„___. . . . . . . . . ./„”;;”;„-“. . .„~”¯. . . .”^„. . “.„.”„¸
….....„….„-“/. . . . . . ”^•„_"„. . . . . . . '|„”„;;„”. . „~”. . . . . |. . . “*-„. “-„.|
……..|.„~”. . . . . . . . . .”•„. . . . . . . . ”„¸.|ƒ. .„”. . . . . . . !„„¸__„-.“-„. “-„\
……¸„|/. . . . . . _„„-^^^^^^--„”-„. . . . . . .„|--“. ƒ. . . . . . . . . . . . . . .“|. . \”„
..¸..„”|. . . . . .„~”. . . . . . . .¯”„”^-„¸. . . . . . . |„¸. . . . . . . . . . . . . . .”i. . “„”-„
..'|.|.ƒ. . . . .'ƒ.----„. . . . . . . . .”^-.|. . . . . . . . “^„. . . . . . . . . . . . . . |. . .”„.”„
..'|..„”. . . . .‘|. . . „”. . . . . . . . . .„”. . . . ___. . . “^-„¸_. . . . . . . . . .„-“. . . “„.”^„
..'|.ƒ'. . . . . ”’|”””¯. . . . . . . . . .„*. . ¸„„-^”. . .”I””^^---„„¸””^^------------^*”. . . . . “„. \
..|.'|. . . . . . .'|. . . . . . . . . . „-“. . „--“¯”„_. . .’|--„¸_„-. .””^--„_. .„„„„. . . . . . . . “„.|
..|.’|. . . . . . ."•„. . . . . . . „~”. . „“|¸. . . .”|^--„„|. . . . . . . . . .¯”^--.”•„. . . . . . . |.|
..|.'|. . . . . . . . ."^---------^”. . . „|. -„”„_. . | . . . . . . . . . . . . . . . . . .”„. . . . . . \’|
..|.‘|. . . . . . . . . . . . . . . . . . ƒ. ._„|. “”””. . . . . . . . . . . . . . . . . . . “-„. . . . . ‘|
..|.’|. . . . . . . . . . . . . . . . . . /.”””. . . . . . . . . . . . . „-~--„. . . . . . . . .”^„. . . . |i
..”„.”|. . . . . . . . . . . . . . . . .ƒ. . . . . . . . . .„„„„„__„’”. . . . “^„. . „„„„„. . . |. . . . .|
…|. |. . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . . . .„-“. . . . . . . . . „--~-„„||. . “^-„. |. . . . .|
…”|. “„. . . . . . . . . . . . . . . ƒ. . . . . . . .„”. . . . . _„----„. /. . . .|. . . . . .„”. . . . ||.„
….|…”„. . . . . . . . . . . . . . /. . . . . . . .““. . . . . ƒ|. . . ”-“. ¸„----“------^^”. . . . . . |.|
…..”-„. |. . . . . . . . . . . . . ƒ. . . . . . . . ¸„----„. . i”. . . . „„^”. . . . . . . . . . . . . . |-“
……..”„\. . . . . . . . . . . . i|. . . __. . .„„”. . . . “-„”. „--^”’. . . . . . . . . . . . . . . „-”„”
……….|”--„. . . . . . . . .„-”. . „~”. “•„. .|. . . . ._„-‘^”. . . . . . . . . . . . . . . . . .ƒ„-”
………..|. .“„. . . . . . . .”^--„’„„„„___.”’. ¸„„---^”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . /„”
………..\”„. .“^-„„„_. . . . . . . . . . . .”””””. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ƒ
…………”„\. . . .“••-„. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .„” error 3003
………………………………__„„---^^^^””¯. . . ƒ|. . „~”„”^--¸
………………………..„„---^^”””””””””””””””'-------ƒ-|--„-“„-”_. . .”~„
……………………..„•”. . . . . . . . . . . . .|---ƒ¸ƒ/¯¯. . . . . . . .“-„
…………………..„-“. . . . . . . . . . . . . . .|/ƒ„”/|. . . . . . . . . . .”^”-„
…………..__.„„•”. . . . . . . . . . . . . . . .ƒ„”ƒ|„”„”. . .„-^,^-^^-„¸. . . .\”-„¸
………^^^^^„~”-^^---„„„___. . . . . . . . . ./„”;;”;„-“. . .„~”¯. . . .”^„. . “.„.”„¸
….....„….„-“/. . . . . . ”^•„_"„. . . . . . . '|„”„;;„”. . „~”. . . . . |. . . “*-„. “-„.|
……..|.„~”. . . . . . . . . .”•„. . . . . . . . ”„¸.|ƒ. .„”. . . . . . . !„„¸__„-.“-„. “-„\
……¸„|/. . . . . . _„„-^^^^^^--„”-„. . . . . . .„|--“. ƒ. . . . . . . . . . . . . . .“|. . \”„
..¸..„”|. . . . . .„~”. . . . . . . .¯”„”^-„¸. . . . . . . |„¸. . . . . . . . . . . . . . .”i. . “„”-„
..'|.|.ƒ. . . . .'ƒ.----„. . . . . . . . .”^-.|. . . . . . . . “^„. . . . . . . . . . . . . . |. . .”„.”„
..'|..„”. . . . .‘|. . . „”. . . . . . . . . .„”. . . . ___. . . “^-„¸_. . . . . . . . . .„-“. . . “„.”^„
..'|.ƒ'. . . . . ”’|”””¯. . . . . . . . . .„*. . ¸„„-^”. . .”I””^^---„„¸””^^------------^*”. . . . . “„. \
..|.'|. . . . . . .'|. . . . . . . . . . „-“. . „--“¯”„_. . .’|--„¸_„-. .””^--„_. .„„„„. . . . . . . . “„.|
..|.’|. . . . . . ."•„. . . . . . . „~”. . „“|¸. . . .”|^--„„|. . . . . . . . . .¯”^--.”•„. . . . . . . |.|
..|.'|. . . . . . . . ."^---------^”. . . „|. -„”„_. . | . . . . . . . . . . . . . . . . . .”„. . . . . . \’|
..|.‘|. . . . . . . . . . . . . . . . . . ƒ. ._„|. “”””. . . . . . . . . . . . . . . . . . . “-„. . . . . ‘|
..|.’|. . . . . . . . . . . . . . . . . . /.”””. . . . . . . . . . . . . „-~--„. . . . . . . . .”^„. . . . |i
..”„.”|. . . . . . . . . . . . . . . . .ƒ. . . . . . . . . .„„„„„__„’”. . . . “^„. . „„„„„. . . |. . . . .|
…|. |. . . . . . . . . . . . . . . . .|. . . . . . . . .„-“. . . . . . . . . „--~-„„||. . “^-„. |. . . . .|
…”|. “„. . . . . . . . . . . . . . . ƒ. . . . . . . .„”. . . . . _„----„. /. . . .|. . . . . .„”. . . . ||.„
….|…”„. . . . . . . . . . . . . . /. . . . . . . .““. . . . . ƒ|. . . ”-“. ¸„----“------^^”. . . . . . |.|
…..”-„. |. . . . . . . . . . . . . ƒ. . . . . . . . ¸„----„. . i”. . . . „„^”. . . . . . . . . . . . . . |-“
……..”„\. . . . . . . . . . . . i|. . . __. . .„„”. . . . “-„”. „--^”’. . . . . . . . . . . . . . . „-”„”
……….|”--„. . . . . . . . .„-”. . „~”. “•„. .|. . . . ._„-‘^”. . . . . . . . . . . . . . . . . .ƒ„-”
………..|. .“„. . . . . . . .”^--„’„„„„___.”’. ¸„„---^”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . /„”
………..\”„. .“^-„„„_. . . . . . . . . . . .”””””. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ƒ
…………”„\. . . .“••-„. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .„” error 3003
Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG
Verwijderd
haha eet smakelijkChris89 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 17:59:
[...]
Aghja maakt niet uit!! Heb net toch al gereserveerd!!
Dan kom ik vandaag ook nog eens buiten
Net een uurtje als archer (of hoe die gast ook heet) gespeeld.
1e indruk na een uur spelen:
Geinig.
Wel aparte besturing; (bijna) alles met de muis.
Grafisch gezien draait-ie prima. Ik vind het spel zelf erg donker, dat vind ik wel jammer, maar hoort natuurlijk wel bij de sfeer.
1e indruk na een uur spelen:
Geinig.
Wel aparte besturing; (bijna) alles met de muis.
Grafisch gezien draait-ie prima. Ik vind het spel zelf erg donker, dat vind ik wel jammer, maar hoort natuurlijk wel bij de sfeer.
[ Voor 7% gewijzigd door Gamebuster op 20-05-2012 18:02 ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Iemand zin als hij het weer doet om de baas van act3 normal neer te leggen en dan act 4 door te lopen?
ok ik vind het regelmatig te donker. idd jammer!
Ennuh niks tegen vrouwen hier
Haha ik al een van de weinig moet toch stand houden
ok ik vind het regelmatig te donker. idd jammer!
Ennuh niks tegen vrouwen hier
[ Voor 43% gewijzigd door avalonn op 20-05-2012 18:03 ]
Precies. Zolang niet alle servers er uit liggen vermaak ik me goed met Diablo.
Rupsen, Rapsen.
Stel voor dat ze voor ieder uur downtime je een double XP uur terug krijgt.....
Stel je voor dat je voor ieder uur downtime een uur in de echte wereld moet doorbrengen...
Verwijderd
Doet niks aan het feit af dat ze er weer uit liggen, ongepland, want het is een storing, geen onderhoud.Yorin schreef op zondag 20 mei 2012 @ 16:48:
[...]
En weer iemand die de laatste pagina niet doorleest.... zucht...
Anders had je ook op http://eu.battle.net/d3/en/status kunnen kijken.
Dat gaat helpen met de server load als ze terugkomen ja ... lol xDVandread schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:09:
Stel voor dat ze voor ieder uur downtime je een double XP uur terug krijgt.....
Wat een ### zooi is dit dan. Ik speel single player en dan moet je perse aan het net hangen om te kunnen spelen en als je aan het net zit dan werken de servers niet mee. Ik heb geluk dat ik een test account heb. Heeft blizzard vaker van dit soort acties bij de overige spellen of is er reteveel vraag geweest naar Diablo3?
Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt met als locatie VS om alsnog te kunnen testen/spelen. Helaas wordt de key gekoppeld aan een username en niet aan een computer ID. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om alsnog verder te kunnen gaan om een andere server?
Ik heb zojuist een nieuw account aangemaakt met als locatie VS om alsnog te kunnen testen/spelen. Helaas wordt de key gekoppeld aan een username en niet aan een computer ID. Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen om alsnog verder te kunnen gaan om een andere server?
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Verander de regio in de spelopties naar VS, je account is global maar je characters zijn aan een bepaalde regio verbonden. Ook zal je alleen in je eigen regio het RMAH kunnen gebruiken.Kiswum schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:16:
Wat een ### zooi is dit dan. Ik speel single player en dan moet je perse aan het net hangen om te kunnen spelen en als je aan het net zit dan werken de servers niet mee. Ik heb geluk dat ik een test account heb. Heeft blizzard vaker van dit soort acties bij de overige spellen of is er reteveel vraag geweest naar Diablo3?
Je hoeft geen nieuw account aan te maken, gewoon op je oude account connecten naar een andere server (in te stellen bij de opties ingame)Kiswum schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:16:
Dit duurt zelfs voor Blizzard's doen echt lang zeg...
Dank je Peertje, was al bang dat ik gek was, doordat ik die optie al had aangepast
Wel grappig, doet me denken aan in de rij staan bij de Efteling (of Euro Disney). Wachten tot je aan de beurt bent en op de achtergrond sfeervolle muziek. Maar dat duurt als je pech hebt ook >1 uur.

Ach... liever af en toe dit, dan cheat/dupe mania zoals in D2.Kiswum schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:16:
Nu ik een beetje aan het kloten ben op US server, valt me op dat mijn 2de grafische kaart helemaal niks doet.
De eerste blaast als een gek en weet een stabiele 80 fps uit te persen, maar dit is wel een beetje raar.
Weet iemand hier meer over?
(ik heb 2x HD6850)
De eerste blaast als een gek en weet een stabiele 80 fps uit te persen, maar dit is wel een beetje raar.
Weet iemand hier meer over?
(ik heb 2x HD6850)
Verwijderd
in D2 viel het dupe probleem wel mee toch? ik heb het ITT diablo 1 nooit voor elkaar gekregen in D2Bosmonster schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:25:
[...]
Ach... liever af en toe dit, dan cheat/dupe mania zoals in D2.
Dit is de freaking reden waarom permanent internet required zo *** slecht idee is. Volgende keer dat een game nog zoiets nodig heeft om singleplayer te spelen ga ik 100% skippen.
Zodra ze offline play mogelijk maken, is het dus ook mogelijk je lokale char aan te passen.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:29:
[...]
in D2 viel het dupe probleem wel mee toch? ik heb het ITT diablo 1 nooit voor elkaar gekregen in D2
Dan krijg je dus de scheiding tussen offline chars en online chars, en kun je nooit met je offline char nog eens online gaan spelen (en vice versa). Dat lijkt me vrij crap eerlijk gezegd.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2012 18:32 ]
Krijg na een tijdje error 33 gehad te hebben nu error 37. Ze zijn dus bezig bij Blizzard.
We wachten het wel weer verder af. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog kan spelen.
We wachten het wel weer verder af. Ik ben benieuwd of ik vandaag nog kan spelen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Voor een single player heb je daar geen last van. Als je online speelt dan is het logisch dat je via de servers speelt.
ps AHB moet je je verjaardag niet vieren
@DutchMojo, wellicht wordt je 2e kaart niet aangestuurd. Ik gebruik zelf een i3 zonder videokaart dus de specs voor je systeem hoeven niet bijzonder hoog te zijn. Misschien kun je "net als je CPU" een 2e kaart toevoegen tot het spel?
ps AHB moet je je verjaardag niet vieren
@DutchMojo, wellicht wordt je 2e kaart niet aangestuurd. Ik gebruik zelf een i3 zonder videokaart dus de specs voor je systeem hoeven niet bijzonder hoog te zijn. Misschien kun je "net als je CPU" een 2e kaart toevoegen tot het spel?
Helaas is de trend om steeds meer 'always online' single player games aan te maken. Dit onder het kopje "anti piracy" (en de belofte dat er meerwaarde is, maar dat is kul)Hironshy schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:30:
Dit is de freaking reden waarom permanent internet required zo *** slecht idee is. Volgende keer dat een game nog zoiets nodig heeft om singleplayer te spelen ga ik 100% skippen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
viel mee in d2 lol? Jarenlang was een loophole die het mogelijk maakte om items van open bnet naar close te krijgenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:29:
[...]
in D2 viel het dupe probleem wel mee toch? ik heb het ITT diablo 1 nooit voor elkaar gekregen in D2
geen idee wat nu de reden is, maar ik heb begrepen dat er een exploit op auction house was. Blijkbaar offline ivm de buyout fail exploit op ah...
meevallen?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:29:
[...]

hehe, gisteren gedaan. Vanochtend heb ik diablo verslagen op normal (wizard), wou nu eens een andere class proberen. Meh, ga wel wat anders doenps AHB moet je je verjaardag niet vieren
Verwijderd
het gebeurde dat weet ik maar ik heb nooit uitgevonden hoe, wat ik ervan begreep was er maar een klein gedeelte mensen die het kon en zelfs dat ging niet altijd goed.
lees de post van pacino maar eensVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:37:
[...]
het gebeurde dat weet ik maar ik heb nooit uitgevonden hoe, wat ik ervan begreep was er maar een klein gedeelte mensen die het kon en zelfs dat ging niet altijd goed.
Kan iemand dat craften een beetje uitleggen want ik snap er tot nu toe nog niet zo veel van...
En wat moet je met die follower specials??
"Hi guys,
We are currently testing some possible fixes for the issues encountered, and hope this will help us get the service back up as soon as possible.
"
http://eu.battle.net/d3/e...c/4211082964?page=52#1022
We are currently testing some possible fixes for the issues encountered, and hope this will help us get the service back up as soon as possible.
"
http://eu.battle.net/d3/e...c/4211082964?page=52#1022
craften ... maak wapens/armor/gems en salvage je loot voor materialen om te craften.avalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:41:
Kan iemand dat craften een beetje uitleggen want ik snap er tot nu toe nog niet zo veel van...
spendeer gold om je crafter te levellen zodat ie meer dingen kan maken
follower specials ... equip je follower hiermee (shortcut 'f' om hun inventory te zien)
Verwijderd
ben nog maar lvl 2 maar basics is vrij simpelavalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:41:
met gold kan je je lvl verhogen en dan krtijg je meer en betere recipes.
door magic items te salvagen krijg je bouwstoffen waarmee je de items kan maken.
witte en grijze items heb je niets aan qua crafting
Ow haha leg nu pas de link met follower.
En dat craften hoe gaat dat in zijn werk. Waar vind ik de ingredieënten en de "recepten?"
Salvage? Zijn dat de ingredieënten of?
Sorry hoor trouwe d2 speler, maar nu even van me padje
En dat craften hoe gaat dat in zijn werk. Waar vind ik de ingredieënten en de "recepten?"
Verwijderd
Ik raad iedereen aan om blacksmithing te mijden als de pest.
Je kunt beter je gold op AH gebruiken om je gear up te graden.
Je kunt beter je gold op AH gebruiken om je gear up te graden.
Verwijderd
ja met salvagen krijg je componeneten en wellicht later in het spel meeravalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:44:
Ow haha leg nu pas de link met follower.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.