om eerlijk te zijn.. kijk gewoon even bij je crafter. het is vrij simpel opgezetavalonn schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:44:
Ow haha leg nu pas de link met follower.
En dat craften hoe gaat dat in zijn werk. Waar vind ik de ingredieënten en de "recepten?"
Salvage? Zijn dat de ingredieënten of?
Sorry hoor trouwe d2 speler, maar nu even van me padje
Verwijderd
ja nu maar zodra de real money er is zal economy veranderenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:45:
Ik raad iedereen aan om blacksmithing te mijden als de pest.
Je kunt beter je gold op AH gebruiken om je gear up te graden.
Ja dat gaat nu even niet hehe. Dus dacht verdiep m,e er nu even in hoe het in zijn werk gaatYokidrink schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:45:
[...]
om eerlijk te zijn.. kijk gewoon even bij je crafter. het is vrij simpel opgezet
Podverdomme, heb je een vrije zondag zijn de servers offline... Morgen begint de werkweek weer!
Second that...ThinClientQ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:48:
Podverdomme, heb je een vrije zondag zijn de servers offline... Morgen begint de werkweek weer!
psn: jagermeistertim
+1, gelukkig pinksteren next weekThinClientQ schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:48:
ben benieuwd voor hoevel items straks gaan op rmah, als ze ook absurde bedragen voor simpele rare items gaan vragen...... (lol)!
inc low-level magics voor 50euro.PacinoAllstars schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:51:
[...]
+1, gelukkig pinksteren next week
ben benieuwd voor hoevel items straks gaan op rmah, als ze ook absurde bedragen voor simpele rare items gaan vragen...... (lol)!
Rupsen, Rapsen.
Wat doet een black mushroom? Vond dat ding net.
Alle vragen hebben een antwoord
Ik vraag me af hoeveel die smsjes wel niet gaan kosten (pob) per transactie.
Stel dat iemand gold van je koopt voor €0,10. Dan krijg je netto €0,70 - pob. Blizzard heeft geen tarief voor de pob gehanteerd, maar schuift het makkelijk af naar de "prodiver" die de verantwoordelijkheid naar de verstuurder legt... Stel, die pob is €1,00, dan kan je mooi €0,30 aan Blizzard betalen, waar je dacht lekker te kunnen cashen
Stel dat iemand gold van je koopt voor €0,10. Dan krijg je netto €0,70 - pob. Blizzard heeft geen tarief voor de pob gehanteerd, maar schuift het makkelijk af naar de "prodiver" die de verantwoordelijkheid naar de verstuurder legt... Stel, die pob is €1,00, dan kan je mooi €0,30 aan Blizzard betalen, waar je dacht lekker te kunnen cashen

Verwijderd
Iemand nog toevallig een Guess Pass over voor mijn vriendin die het spel ook even wil uitproberen op haar Macbook pro? (A) PM staat open. Bvd.
Daarmee kun je het Secret Level unlocken.mhindrik schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:01:
Mazzelaarmhindrik schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:01:
Kan dat ook met zo'n Rainbow-ding?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Beide heb je nodig, samen met nog een paar andere onderdelen.
Echt weer typisch dat op een vrije dag voor zowat iedereen de servers midden op de dag down gaan tot op heden... Best wel triest eigenlijk.
Ik heb er 2, ze liggen volgens mij veel in de cathedral in act 1casper1987vd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:02:
[...]
MazzelaarBen nu al onderhand level 60 dh en nog niets gevonden, maar in mijn 10 uur beta tijd al wel twee.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Thanks, ik ga die dan maar eens farmen als ik Inferno heb uitgespeeld.Bad Brains schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:04:
[...]
Ik heb er 2, ze liggen volgens mij veel in de cathedral in act 1
Je mag mijn pass wel proberen te radenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:02:
Iemand nog toevallig een Guess Pass over voor mijn vriendin die het spel ook even wil uitproberen op haar Macbook pro? (A) PM staat open. Bvd.
Ik heb dat een keer gedaan met de pin van een Amerikaanse vriendin, zat er 3 vanaf (ook 4 cijfers)
Dus pas op met wat je belooft
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
De blacksmith ga ik dus oko lekker niet meer upgraden, zit nu op illustrious weapons, maar als je een boss verslaat of even zoekt op auction house vind je voor 5k al een veel beter wapen
!
Er is echt TE veel aanbood eigenlijk op de AH, niet dat dat een probleem is haha.
Er is echt TE veel aanbood eigenlijk op de AH, niet dat dat een probleem is haha.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Oooh, ik krijg nu error 37 ipv 33, spannend
iedereen krijgt 37.
[ Voor 7% gewijzigd door alaintje op 20-05-2012 19:10 ]
ik andersom, hahaLt-Crash schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:09:
Oooh, ik krijg nu error 37 ipv 33, spannend
Kom, laten we met zijn alle te gelijk inloggen om die servers weer eens te laten roken, hehe
en ik zit er weer in
en ik zit er weer in
[ Voor 12% gewijzigd door Lt-Crash op 20-05-2012 19:11 ]
dat craften is echt geld verspilling, heb er nog nooit wat leuks uit gehaald. Wel bakken met geld weggegooid.
Er zouden toch 3 artisans komen? ik heb er nog maar 2 ontdekt blacksmith en jeweler.
Er zouden toch 3 artisans komen? ik heb er nog maar 2 ontdekt blacksmith en jeweler.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
fakeDeagle schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:10:
Ik zit erin! =D
Ik heb ook al meer als een 100K aan die sh*t blakcsmith uitgegeven
[ Voor 20% gewijzigd door alaintje op 20-05-2012 19:12 ]
Op zich niet eens zo heel erg om geld er aan te verspillen. Ik zelf heb tot nu nog geen andere reden gevonden om me gold te verspillen.Mad-Matt schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:11:
dat craften is echt geld verspilling, heb er nog nooit wat leuks uit gehaald. Wel bakken met geld weggegooid.
Rupsen, Rapsen.
als ik het zo lees word het allemaal veel makkelijker door de AH? dan moet ik ff de uitdaging aangaan en zonder AH gaan werken (A)
Verwijderd
Euh auction house?Metian schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:13:
[...]
Op zich niet eens zo heel erg om geld er aan te verspillen. Ik zelf heb tot nu nog geen andere reden gevonden om me gold te verspillen.
je stash uitbereidenMetian schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:13:
[...]
Op zich niet eens zo heel erg om geld er aan te verspillen. Ik zelf heb tot nu nog geen andere reden gevonden om me gold te verspillen.
ik heb zeker 15-20 slots vol met gems.
Ik heb van chipped tot ehm geen idee(perfect radiant ofzo), iig al best ver met de jeweler. (nu begint het ook klauwen met geld te kosten!)
Hello everyone!
We are slowly opening up the service to allow players to connect. This is part of our continued testing. There is a chance that this will result in the service becoming unavailable again at some point, and we will continue to update you as this testing progresses.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211082964?page=58#1145
eindelijk:)
We are slowly opening up the service to allow players to connect. This is part of our continued testing. There is a chance that this will result in the service becoming unavailable again at some point, and we will continue to update you as this testing progresses.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4211082964?page=58#1145
eindelijk:)
Kan iemand aangeven wat er is verandert? Of is der geen changelog?!
nou ik heb gedouched, me benen ge-epileerd, me huis gestofzuigd, keuken opgeruimd en de katten eten gegeven. Verder? Nog steeds geen diabloChris89 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:21:
Kan iemand aangeven wat er is verandert? Of is der geen changelog?!
gewoon wachten na 1 min ging hij er door heen hier
Verwijderd
nee ik krijg error 37 who cares error is error niet kunnen spelen is niet kunnen spelenVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:22:
blijft hij bij jullie ook hangen @ authenticating credentials?
Paar keer proberen, hij blijft lang hangen bij authenticating maar ik ben wel ingelogd nu
'I reject your reality and substitute my own'
Het is helaas makkelijker ja. Het is dan iig compleet nutteloos om de blacksmith te levelen.YouR schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:14:
als ik het zo lees word het allemaal veel makkelijker door de AH? dan moet ik ff de uitdaging aangaan en zonder AH gaan werken (A)
Ik heb een kleine 500k aan Blacksmith crafts uitgegeven en uiteindelijk 1 item gehad die de moeite waard was. Het RNG systeem op de crafts is vrij belachelijk.
kom er ook niet in. Je kan trouwens wel op de amerikaanse server spelen mocht je echt zo nodig willen spelen
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Verwijderd
Lopen er hier ook wel wat rond.YouR schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:25:
wow, sommige mensen op de fora, echt verschrikkelijk hoe overdreven ze er op reageren...
Als ik inlog op de Amerikaanse server, dan zegt hij dat ik opnieuw moet beginnen met mijn personage.thewizard2006 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:29:
kom er ook niet in. Je kan trouwens wel op de amerikaanse server spelen mocht je echt zo nodig willen spelen
Dit is hopelijk alleen op de USA server, toch?
An a day keeps the doctor away.
Yup, op EU server kan je gewoon verder met je character. Voor andere servers moet je een nieuwe aanmaken.
hij blijft schitterend.Ryan1981 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:24:
Nope hier (UK) nog steeds:
YouTube: Error 37 Rage, Error 3006 Rage, Diablo 3 Rage!
ja, maar je kan spelen, alleen niet met je character dat je al had. Je moet opnieuw beginnen.HardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:34:
[...]
Als ik inlog op de Amerikaanse server, dan zegt hij dat ik opnieuw moet beginnen met mijn personage.
Dit is hopelijk alleen op de USA server, toch?
Je character op de EU server blijft gewoon bestaan hoor
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Zij toch nergens goed voor. Ik deed co-op. Vriend van mij krijgt wel achievements en ik nietVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:48:
Inlogged en weer een shitload aan achievements kwijt. Zucht.
Verwijderd
Ik heb een kort vraagje.
D3 is nu geïnstalleerd op mijn laptop. Zodra ik ben ingelogd op deze laptop krijg ik niet de mogelijkheid om een hero te selecteren waarmee ik op mij pc heb gespeeld.
Tijdens het inloggen zie ik retrieving heroes list snel voorbij flitsen, maar helaas geen heroes te zien
Ik heb alleen de optie op een nieuwe aan te maken.
Weten jullie of het mogelijk is om de heroes te "importeren" zodat ik verder kan spelen op mijn laptop?
D3 is nu geïnstalleerd op mijn laptop. Zodra ik ben ingelogd op deze laptop krijg ik niet de mogelijkheid om een hero te selecteren waarmee ik op mij pc heb gespeeld.
Tijdens het inloggen zie ik retrieving heroes list snel voorbij flitsen, maar helaas geen heroes te zien

Weten jullie of het mogelijk is om de heroes te "importeren" zodat ik verder kan spelen op mijn laptop?
Je moet wel even de goede server aanklikken op je laptop. Waarschijnlijk zit je op verschillende servers te spelen!
Heb je wel de juiste regio ingesteld?Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:51:
Ik heb een kort vraagje.
Tijdens het inloggen zie ik retrieving heroes list snel voorbij flitsen, maar helaas geen heroes te zienIk heb alleen de optie op een nieuwe aan te maken.
Ik begin me nu rustig aan wel te ergeren aan deze game. Heel weekend lang doet deze game niks als ik even een urrtje wil spelen. Error 33, error 37. Daar spendeer je dan 60 eur aan om vervolgens NIET te kunnen spelen.
Kut drm.
Zo dat moest er even uit.
Kut drm.
Zo dat moest er even uit.
ik merkte het net ook kwam er ineens in geen heroes na reinstall even europe ingesteld en voilla error 37... triest hoor dat ze dat nog steeds niet onder controle hebben
En...................... lucht het op ?
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Er staat een boodschap op het inlogscherm dat er iets is met de battle.net servers en dat alle games offline zijn en ze ermee bezig zijn.
Ja, had ik ook gelezen, maar als je ziet dat er toch sommige mensen kunnen inloggen omdat ze stilaan de servers openzetten. Is het dan niet beter om te wachten en alle servers open te zetten zodat iedereen tegelijk kan spelenABD schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:03:
Er staat een boodschap op het inlogscherm dat er iets is met de battle.net servers en dat alle games offline zijn en ze ermee bezig zijn.
http://eu.battle.net/d3/en/status
hier al online alleen nogsteeds dat &^$%$%# nummertje 37
Verwijderd
Uhm... ja.... no shit... anders lees je wat pagina's terug...ABD schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:03:

Probleem is alleen dat er eerst een andere error was (error 33), en nu (nadat blizz zegt dat het mondjesmaat open word gezet) treed error 37 op bij zowat iedereen.
Het valt me op dat Blizzard bij zowat elke release (wow, expansions, starcraft e.d.) grote problemen heeft. Veel meer ook dan andere grote releases (kijk naar guildwars).
Bij mij hetzelfde hoorDope3112 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:05:
http://eu.battle.net/d3/en/status
Verwijderd
Tipje voor degene die het nog niet weten: Elective mode.
Kan je elke skill op elke plek van je balk zetten, ipv gelimiteerd 1 skill van elke skillboom.
Zit onder gameplay bij de options.
Kan je elke skill op elke plek van je balk zetten, ipv gelimiteerd 1 skill van elke skillboom.
Zalig, wist ik nog nietVerwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:08:
Tipje voor degene die het nog niet weten: Elective mode.
Ik ben benieuwd of het volgend weekend gaat werken.
De meeste onder ons moeten door de weeks werken
De meeste onder ons moeten door de weeks werken
w00t
Die elective mode had ik ook al gevonden. Erg handig aangezien ik meerdere primairy skills gebruik voor mijn sorc... uhm wizard. ;p
Wel balen dat ik nu niet kan inloggen aangezien ik vanaf morgen weer 6 dagen moet werken. Gelukkig dan wel zaterdag LAN party. Met z'n 8en diablo 3 spelen ;p
En yes, I'm in!
Wel balen dat ik nu niet kan inloggen aangezien ik vanaf morgen weer 6 dagen moet werken. Gelukkig dan wel zaterdag LAN party. Met z'n 8en diablo 3 spelen ;p
En yes, I'm in!
[ Voor 6% gewijzigd door TenTimes op 20-05-2012 20:13 ]
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Je kan toch maar met vier in één game, niet?Metalslave666 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:11:
Ie had ik ook al gevonden. Erg handig aangezien ik meerdere primairy skills gebruik voor mijn sorc... uhm wizard. ;p
2 X 4 = 8.
Ik ben geniaal ik weet het.
Ik ben geniaal ik weet het.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Klopt. Maar dan kun je lekker roepen wat je hebt en eventueel traden. Is nog leuk met 8 diablo nerds
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
mwah, en dan ken ik maar 2 mensen die diablo spelenMetalslave666 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:14:
Klopt. Maar dan kun je lekker roepen wat je hebt en eventueel traden. Is nog leuk met 8 diablo nerds
Ik ken ook niet zoveel mensen die dia spelenYouR schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:15:
[...]
mwah, en dan ken ik maar 2 mensen die diablo spelen
Kom op zeg, wat een k*t game!
De servers zijn al een paar uur down, en ik kan dus nu al een paar uur niet meer gamen.
Vanaf morgen moet iedereen weer werken / naar school, dus hebben wij minder tijd voor Diablo!
Echt slordig, en dat voor een ontwikkelaar die momenteel al meer dan zat heeft verdiend aan Diablo 3, aangezien er in de stad waar ik woon geen één exemplaar meer te vinden was van Diablo 3.
De servers zijn al een paar uur down, en ik kan dus nu al een paar uur niet meer gamen.
Vanaf morgen moet iedereen weer werken / naar school, dus hebben wij minder tijd voor Diablo!
Echt slordig, en dat voor een ontwikkelaar die momenteel al meer dan zat heeft verdiend aan Diablo 3, aangezien er in de stad waar ik woon geen één exemplaar meer te vinden was van Diablo 3.
Vergeet niet even blizz een headsup te geven. Soms doen ze moeilijk als er veel accounts tegelijk vanaf 1 IP komen. Ook als ze er niks mee doen, als je problemen krijgt kun je er wel naar toe verwijzen en is het sneller opgelostMetalslave666 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:11:
kvind het ook jammer, heb binnenkort examens en dan zal er van spelen ook niet veel meer in huis kunnen komenHardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:19:
Kom op zeg, wat een k*t game!
Verwijderd
Blizz een heads up geven? Das het zelfde als een aktetas aan een duif geven, they don't friggin care!Gropah schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:20:
[...]
Vergeet niet even blizz een headsup te geven. Soms doen ze moeilijk als er veel accounts tegelijk vanaf 1 IP komen. Ook als ze er niks mee doen, als je problemen krijgt kun je er wel naar toe verwijzen en is het sneller opgelost
Verwijderd
Iedereen dacht dat het na dinsdag wel beter zou gaan, maar ik heb nu vanaf vanmiddag 13:30 al error 37. Heb de hele dag nog niet 1x kunnen inloggen
En hij doet het weer zie ik zo als ik hier kijk staat ie up: http://us.battle.net/d3/en/status
En het is dan ook verbazend rustig op het forum hier in een keer
En het is dan ook verbazend rustig op het forum hier in een keer
[ Voor 27% gewijzigd door mhindrik op 20-05-2012 20:42 ]
Verwijderd
Die site zegt helemaal niks. Die stond ook dinsdag vanaf 0:00 uur alleen maar up, terwijl hélémaal niemand kon inloggen.
Ik zie hier in de topic ook mensen die ingelogd zijn (geweest), maar het is mij echt nog geen 1x gelukt. Steeds meteen error 37
Ik zie hier in de topic ook mensen die ingelogd zijn (geweest), maar het is mij echt nog geen 1x gelukt. Steeds meteen error 37
Niet als je er al €60,- voor betaald hebt.Dunello schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:42:
Geduld is een schone zaak =)
error 37 betekend niet dat ze down zijn. Maar dat betekend dat er teveel mensen weer proberen in te loggen
Verwijderd
Dat was ik met dinsdag met je eens, maar nu nogDunello schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:42:
Geduld is een schone zaak =)
ach kom op, dit spel loopt echt niet weg, dit vind ik dus overdreven bullshit, je kan nog jaren genieten van dit spel, en dan klaag je over die paar uur vandaag en afgelopen week? kom op zeg.HardCoreGamer schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:43:
[...]
Niet als je er al €60,- voor betaald hebt.

Verwijderd
Je realiseert je wel dat Blizzard echt dikke miljard winst heeft gemaakt en ze het in mijn ogen dus niet verdienen om dit zo te verneuken en allemaal lekker dikke salarissen en bonussen te ontvangen omdat het zo "goed" gaat?YouR schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:44:
[...]
ach kom op, dit spel loopt echt niet weg, dit vind ik dus overdreven bullshit, je kan nog jaren genieten van dit spel, en dan klaag je over die paar uur vandaag en afgelopen week? kom op zeg.
stel je niet aan zeg.
Weer blij dat er onderhoud is, er zijn genoeg bedrijven die een game releasen en denken, zo gecashed en nu door naar de volgende.
Alleen in amerika waren er al 800.000 pre-orders, laat staan de totale hoeveelheid verkochte games wereldwijd. Logisch dat het niet helemaal vlekkeloos loopt.
Weer blij dat er onderhoud is, er zijn genoeg bedrijven die een game releasen en denken, zo gecashed en nu door naar de volgende.
Alleen in amerika waren er al 800.000 pre-orders, laat staan de totale hoeveelheid verkochte games wereldwijd. Logisch dat het niet helemaal vlekkeloos loopt.
sommige dingen zijn niet te voorzien, vooral bij zulke grote aantallen mensen, bijna elke game heeft de eerste weken wel problemen. Ik heb er wel begrip voor en denk ook niet dat ze daar stilzitten.Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:47:
[...]
Je realiseert je wel dat Blizzard echt dikke miljard winst heeft gemaakt en ze het in mijn ogen dus niet verdienen om dit zo te verneuken en allemaal lekker dikke salarissen en bonussen te ontvangen omdat het zo "goed" gaat?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.