Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Saturn Nieuwegein, maar ze waren om 18:45 allemaal uitverkocht.
Ik zag iemand met de laatste weglopen, dus ik viste net achter het net...
De verkoper zei dat ie niet verwacht had dat het zo hard zou gaan, ik zei nog dat dat wel logisch was voor die prijs, de helft van wat Blizzard ervoor vraagt online!

in de demo was ik toen level 10 en kon ik veel makkelijker winnen.
Vanavond nogmaals proberen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Dat is wel een beetje dé uitspraak die past bij de release van D3Epitome schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:23:
[...]
...zei dat ie niet verwacht had dat het zo hard zou gaan...

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 10:25 ]
Verwijderd
9ZMCJG-FZ7E-ZNFE9H-ZT4N-KEMNXG
GMG8X7-PE8G-HTW2VX-EX6M-PTVKPP
K2HCBF-THK7-9GMN2C-7EHN-H9FYT9
W4GWDT-JBHY-GHYBCX-CPET-W2VYNR
enjoy
Verwijderd
Als ik jou was zou ik dan snel naar Mediamarkt utrecht gaan,daar heb ik hem ook gehaald 30 euro laagste prijsgarantie aangezien nieuwegein binnen een straal van 15km ligt.Epitome schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:23:
[...]
Saturn Nieuwegein, maar ze waren om 18:45 allemaal uitverkocht.
Ik zag iemand met de laatste weglopen, dus ik viste net achter het net...
De verkoper zei dat ie niet verwacht had dat het zo hard zou gaan, ik zei nog dat dat wel logisch was voor die prijs, de helft van wat Blizzard ervoor vraagt online!
[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 10:30 ]
Hartstikke bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:25:
Guest Pass Access Keys :
enjoy
Bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:25:
Guest Pass Access Keys :
enjoy
Even een korte vraag als ik op het Diablo 3 eu forum wil posten kan dit niet omdat hij mijn oude wow character wilt gebruiken om te posten en dan krijg je de melding "this account is frozen" ik heb wel gewoon een actieve d3 waar ik nu op speel maar ik kan mijn D3 character niet kiezen op het d3 forum. Zijn er meer mensen met dit probleem ? Wil daar namelijk een thread openen en dat gaat nu dus niet.
Edit: Op de US forum pakt hij wel direct mijn D3 account terwijl ik niet eens op US speel.
[ Voor 10% gewijzigd door sonox op 16-05-2012 10:30 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
rechts boven (niet helemaal boven aan pagina) heb je een profile blok. daar kan je misschien een active profile kiezen.sonox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:29:
Heren,
Even een korte vraag als ik op het Diablo 3 eu forum wil posten kan dit niet omdat hij mijn oude wow character wilt gebruiken om te posten en dan krijg je de melding "this account is frozen" ik heb wel gewoon een actieve d3 waar ik nu op speel maar ik kan mijn D3 character niet kiezen op het d3 forum. Zijn er meer mensen met dit probleem ? Wil daar namelijk een thread openen en dat gaat nu dus niet.
Edit: Op de US forum pakt hij wel direct mijn D3 account terwijl ik niet eens op US speel.
anders even zoeken hoe je je active profile verwisseld
Koop m dan via PayPal iDeal schijnt problemen te geven.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:09:
Net pas bericht gekregen van bol dat alles uitverkocht is en ze mijn CE preorder niet gaan uitleveren.
Zucht. Lekker snel.
Koop hem wel gewoon via Battle.net
Ben lvl18, nog geen Legendary gevonden, heb al wel een stuk of 6 raresJeanski schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:28:
op level 12-13 toch al een legendary crossbow gevondenrares komen ook vrij vaak voor. Ben echt benieuwd naar de auction house.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ja op de US forum selecteert hij automatisch mijn D3 account omdat ik nooit WoW US heb gespeeld.rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:32:
Ik heb geen wow account, maar ik kan wel gewoon inloggen met mijn D3 gegevens en kan dan gewoon verder naar het forum gedeelte
Maar op EU forums zie ik dus alleen mijn niet actieve WoW chars en kan dus niks posten

Nieuwegein is voor mij niet in de straal van 15KMVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:27:
[...]
Als ik jou was zou ik dan snel naar Mediamarkt utrecht gaan,daar heb ik hem ook gehaald 30 euro laagste prijsgarantie aangezien nieuwegein binnen een straal van 15km ligt.
En ik heb de game hier al liggen hoor.
Alleen je weet toch dat stukje van de demo vorige maand ?
ik ben nu bij die skeleton eindbaas en nu krijg ik hem niet kapot en in de beta wel.
ben ik pas level 7 nu en in de beta was ik daar al level 10 en deed ik er ook iets langer over, maar omdat ik de route precies wist was ik binnen 1 uurtje al daar, terwijl ik bij de demo er 1,5 uur over deed ongeveer.
Je speelt met D3 op de US of de EU servers? (kan je zien in het options scherm)sonox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:34:
[...]
Ja op de US forum selecteert hij automatisch mijn D3 account omdat ik nooit WoW US heb gespeeld.
Maar op EU forums zie ik dus alleen mijn niet actieve WoW chars en kan dus niks postenheel vreemd.
hmmm je hebt denk ik alleen dan een D3 account op Us servers....sonox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:34:
[...]
Ja op de US forum selecteert hij automatisch mijn D3 account omdat ik nooit WoW US heb gespeeld.
Maar op EU forums zie ik dus alleen mijn niet actieve WoW chars en kan dus niks postenheel vreemd.
ik heb een EU acc en als ik inlog heb ik geen profiel bij Us forums
Ik weet hoe ik tussen characters switch maar ze staan er niet bij me D3 characters.roboreaper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:33:
[...]
rechts boven (niet helemaal boven aan pagina) heb je een profile blok. daar kan je misschien een active profile kiezen.
anders even zoeken hoe je je active profile verwisseld
En ik heb op het blizzard forum gezocht maar heb geen antwoord op mijn vraag gevonden.
Daarom heb ik het hier gepost misschien dat er meer mensen waren met het zelfde probleem.
Indien deze op US staat is dat waarschijnlijk de reden dat je niet vermeld staat op de EU forums
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Spel is ook gaaf, zit nu in de Festering Woods
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik ben level 9 en ben nog niet bij skeleton king dus ligt waarschijnlijk aan jouPykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Nieuwegein is voor mij niet in de straal van 15KM
En ik heb de game hier al liggen hoor.
Alleen je weet toch dat stukje van de demo vorige maand ?
ik ben nu bij die skeleton eindbaas en nu krijg ik hem niet kapot en in de beta wel.
ben ik pas level 7 nu en in de beta was ik daar al level 10 en deed ik er ook iets langer over, maar omdat ik de route precies wist was ik binnen 1 uurtje al daar, terwijl ik bij de demo er 1,5 uur over deed ongeveer.
Ik ga eerst maar eens het spel opnieuw downloaden
Moet zeggen dat ik toch steeds nieuwsgieriger wordt na al de verhalen, screenies en filmpjes
Wabbawabbawabbawabba
Kan alleen zo even die fiend oid niet vinden. Maar zal dat nog wel even uit moeten zoeken.
Nvm, zit dus in WoW. haha, maar dat speel ik niet. Wellicht ooit nog eens een keer.
[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 16-05-2012 10:43 ]
Ik heb het even gechekt en ik speel gewoon D3 op europe server.rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:37:
@ sonox, kijk eens in je Diablo III game bij options of die ook op europe staat of op US
Indien deze op US staat is dat waarschijnlijk de reden dat je niet vermeld staat op de EU forums
Hij pakt op de US forum automatisch me D3 omdat ik geen US wow accounts heb.
Maar op EU forum zie ik dus alleen WoW chars niks van Diablo.
Ik heb exact hetzelfde probleem. Speel al jaren geen WoW meer en als ik een thread wil openen op het EU BattleNet forum krijg ik ook een melding dat mijn account frozen is. Ik speel sinds gisteren op de EU Diablo 3 servers (heb gisteren ook wel 10x gecheckt of hij echt op EU stond wegens alle waarschuwingen die ik hier al tegen kwam)sonox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:29:
Heren,
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Kan je de dye meerdere malen gebruiken?
Precies gelukkig heb ik dit niet alleenscrappy.doo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem. Speel al jaren geen WoW meer en als ik een thread wil openen op het EU BattleNet forum krijg ik ook een melding dat mijn account frozen is. Ik speel sinds gisteren op de EU Diablo 3 servers (heb gisteren ook wel 10x gecheckt of hij echt op EU stond wegens alle waarschuwingen die ik hier al tegen kwam)
dyes van CE zijn oneindig dacht ikMad-Matt schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:44:
closed beta is ook voorbij, niets blijft.
normale niet, die droppen gewoon
Vind sowieso dat ze die guest passes deze week wel mogen uitschakelen. Door al die uitbuiters lijkt het net alsof de inlog servers een ddos aanval te verwerken krijgen
Dye is account based en onbeperkt. Kan gewoon constant rechtermuis op je dye klikken en iets verven.Mad-Matt schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:44:
Of dat ook met standaard dye is, dat weet ik niet.
Ik heb nou die scoundrel als partner, wat een geweldige dialoge heel de tijd

Verwijderd
Lol hoe bedoel je? Dit geldt voor iedereen gewoon hoor.Pykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:35:
[...]
Nieuwegein is voor mij niet in de straal van 15KM
.
Voor de laatste keer: als iemand een key over heeft dan meldt hij/zij zich wel in het topic. Zo niet, dan heb je gewoon pech en wacht je maar. Of beter nog: koop de game gewoon.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dat snap ik, maar ik dacht dat de closed beta-players er nog wat aan over zouden houden.Mad-Matt schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:44:
Mijn Amazon order van mijn guide is nu naar een onbekende leverdatum gegaan. Ik ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Anders wordt het toch ergens anders zoeken.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Herkenbaar, ik stond in een rij van 4 man en 3 hadden diablo 3 in hun handen...nero355 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:50:
Leuk momentje bij de MM gisteren : Kom bij de kassa aan met Diablo III net nadat een gozer voor mij hem ook had gekocht en blijkbaar vele anderen, want de reactie van de meid achter de kassa was meteen "Ohh kijk! Weer één!"![]()
Verwijderd
Is dat dan een oranje item?Jeanski schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:28:
op level 12-13 toch al een legendary crossbow gevondenrares komen ook vrij vaak voor. Ben echt benieuwd naar de auction house.
Maar goed, ik geniet enorm van de game
Enige wat closed beta players overhouden is een Chosen One achievementYorin schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:50:
[...]
Dat snap ik, maar ik dacht dat de closed beta-players er nog wat aan over zouden houden.
Mijn Amazon order van mijn guide is nu naar een onbekende leverdatum gegaan. Ik ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Anders wordt het toch ergens anders zoeken.
Voor wat het waard is hier: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/5149535274 een post op het US-WoW forum van iemand in een soortgelijke situatie. Zonder oplossing helaas.sonox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:45:
[...]
Precies gelukkig heb ik dit niet alleen! Voor ik begon met spelen heb ik ook eerst gechekt of D3 op europe stond. Maar ik denk dat ik op de US forums me D3 profile wel gewoon kan zien omdat D3 toch gewoon global account is niet net zoals WoW. Maar dit is wel heel vervelend dat ik daar nu niks kan posten of antwoord geven op vragen van mensen.
ligt ook aan mijRicmaniac schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:40:
[...]
Ik ben level 9 en ben nog niet bij skeleton king dus ligt waarschijnlijk aan jou
Nadeel is dus dat ik te snel ging en alle shortcuts nam en nu moet ik even terug, want monsters verslaan en dan weer opweg gaan naar skeleton haha.
Het is alleen jammer dat de servers het niet goed doen en dat de game verslavend is
Ik heb een account aangemaakt maar mijn land staat op United Kingdom.
Ik wou niet verder gaan met de aankoop omdat hier misschien problemen mee voordoen later.
Moet je battlenet account dus op nederland staan of maakt dir niks uit?
Ik zag al wel dat ik dan alleen in pinden kon betalen. iemand dus ervaring ermee?
Ik heb al een ticket aangemaakt bij blizzard maar wil graag snel spelen.
Yup, oranje-kaki... Nu heb ik er eentje gekregen dus ga ik er nooit meer een krijgen, that's my luck
Groen -> boeken
Blauw -> magical
geel -> rare?
Volgens mij zijn er dan ook nog oranje en paarse items?
Moet goedkomen dan, die strijd tegen het kwaad.nero355 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:50:
Leuk momentje bij de MM gisteren : Kom bij de kassa aan met Diablo III net nadat een gozer voor mij hem ook had gekocht en blijkbaar vele anderen, want de reactie van de meid achter de kassa was meteen "Ohh kijk! Weer één!"![]()
* Ultraman zoekt nog speelmaatjes
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
grijs: Supercrapremsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:18:
Kan iemand mij heel even bijpraten welke kleur nou wat is?
Groen -> boeken
Blauw -> magical
geel -> rare?
wit: Crap
Groen -> Boeken/lore
Blauw -> Magical
geel -> Rare
oranje/kaki -> Legendary
mss is paars voor set items? Nog niet tegengekomen dus kan ik ook niet confirmeren
[ Voor 8% gewijzigd door Jeanski op 16-05-2012 11:21 ]
[24-7]nero355 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:50:
Vandaag trending, Diaabloow driiieee. Bij ons in de Bijlmer lusten we er wel pap van.
[/24-7]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Want als ik dat doe vraag ik direct de key en download link krijg zodat ik kan gaan spelen als alles installed is.
Iemand ervaring hiermee? want als je direct aan de slag kan betaal ik hem gewoon via paypal in plaats van alle winkels af te bellen etc
[ Voor 18% gewijzigd door pino85 op 16-05-2012 11:23 ]
Liefhebber van Tweakers
remsporus schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:18:
Kan iemand mij heel even bijpraten welke kleur nou wat is?
Groen -> boeken
Blauw -> magical
geel -> rare?
Runes: Purple
Legendary Items: Orange
Rare Items: Yellow
Set Items: Green (Set items and Lore items are also green, but these are not equippable in D3.)
Magical Items: Blue
Normal Items: White
Junk Items: Gray
Ja setitems zijn boeken-groen. En edelstenen voor in je sockets zijn crap-wit! Dus wel naar blijven kijken.Jeanski schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:20:
[...]
grijs: Supercrap
wit: Crap
Groen -> Boeken/lore
Blauw -> Magical
geel -> Rare
oranje/kaki -> Legendary
mss is paars voor set items? Nog niet tegengekomen dus kan ik ook niet confirmeren
Ik heb mijn game via battle.net gehaald en betaald met iDEAL. zodat ik geen paypal hoeft koppelen of wat dan ook aan de site.pino85 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:22:
Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die toevallig vandaag ook de game via de website van battle.net hebben gekocht met bv paypal.
Want als ik dat doe vraag ik direct de key en download link krijg zodat ik kan gaan spelen als alles installed is.
Iemand ervaring hiermee? want als je direct aan de slag kan betaal ik hem gewoon via paypal in plaats van alle winkels af te bellen etc
Nadat je hem gekocht hebt staat hij bij je gamelist en is er een knop Download installer / Re-install game.
ook zie je op dat zelfde scherm de status van je game en die moet op ACTIVE staan (GROEN).
je hoeft eigenlijk niks te doen. Ik heb de game gepreorderd en daarna kreeg ik een mailtje voor de download en maandag geinstalleerd en gisteren gewoon op de play knop geramd zonder enige problemen.
Meeste starters zullen al vergeven zijn

Hmm dat klinkt goed, alleen jij had hem al ge preorderd, en wellicht gezien alle drukte en issue's die er zijn dat mensen die hem niet pre orderden langer moeten wachten.Pykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Ik heb mijn game via battle.net gehaald en betaald met iDEAL. zodat ik geen paypal hoeft koppelen of wat dan ook aan de site.
Nadat je hem gekocht hebt staat hij bij je gamelist en is er een knop Download installer / Re-install game.
ook zie je op dat zelfde scherm de status van je game en die moet op ACTIVE staan (GROEN).
je hoeft eigenlijk niks te doen. Ik heb de game gepreorderd en daarna kreeg ik een mailtje voor de download en maandag geinstalleerd en gisteren gewoon op de play knop geramd zonder enige problemen.
Maar ik hoop dat dit dan niet het geval zal zijn.
Liefhebber van Tweakers
why the hell should they ?!?!Divers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:35:
Lekker is dat van bol.com. Adverteren met bestellen voor 22.30 en volgende dag in huis. je zou denken dat ze iets van druk bij postnl kunnen uitoefenen.
ik speel de game toch solo,kan misschien minder leuk zijn. maar de meeste zijn inderdaad al level 16+ ofzo en daarnaast ben ik niet zo goede Diablo III gamerArmageddon_2k schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:31:
Bah... ik had gister een sociaal verplicht etentje met mn vriendin...
Meeste starters zullen al vergeven zijn
Blijf een shooter gamer en speel Diablo III waarschijnlijk alleen maar 1x uit en dan gaat die weer de kast in.
Wanneer iedereen hem heeft uitgespeeld kom ik nog een keertje eraan, blijf meer Battlefield 3 spelen. vooral nu dat de servers nog niet goed zijn.
Weet nog niet of ik het spel echt leuk ga vinden, heb het nog nooit gespeeld. Zit zelf meer te wachten op Heart of the Swarm (eigenlijk meer op de protos expansion) maar ik heb heb SC2 nu zo veel gespeeld dat ik even wat anders wil spelen.
Maandagnacht (0.30u, dus eigenlijk dinsdagochtend) heb ik het via Battle.net met PayPal gekocht. Het was toen nog rustig, dus mijn betaling werd direct verwerkt. Die nacht gedownload, dinsdag overdag laten installeren, dus toen ik thuiskwam kon ik direct spelen.pino85 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:22:
Ik vroeg mij af of hier mensen zijn die toevallig vandaag ook de game via de website van battle.net hebben gekocht met bv paypal.
Jouw probleem wordt misschien dat het betalingsverkeer bij Blizzard schijnbaar nog steeds alle aankopen niet kan bijbenen.
Tik je D2 op de kop voor een knaak, dat is exact hetzelfde alleen met hele oude graphics.Ryan1981 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:36:
Weet nog niet of ik het spel echt leuk ga vinden, heb het nog nooit gespeeld. Zit zelf meer te wachten op Heart of the Swarm (eigenlijk meer op de protos expansion) maar ik heb heb SC2 nu zo veel gespeeld dat ik even wat anders wil spelen.
Of wacht tot over een maand iedereen de guest account kan aanmaken.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Lvl 25 monk, tips?
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Ze adverteren met iets. Vervolgens geven ze het uit handen en zorgt postnl ervoor dat ze hun "beloftes" niet waar kunnen maken.
Ik heb er in ieder geval van geleerd en zorg dat ik op de release dag ergens in een winkel mijn exemplaar kan ophalen.
Release date ga ik nooit vanuit ik direct kan spelen, servers en shit.Divers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Ze adverteren met iets. Vervolgens geven ze het uit handen en zorgt postnl ervoor dat ze hun "beloftes" niet waar kunnen maken.
Ik heb er in ieder geval van geleerd en zorg dat ik op de release dag ergens in een winkel mijn exemplaar kan ophalen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Letop, hier een paar posts boven staat een topic waarschuwing.Goku33 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:42:
Heeft er iemand via een PM een startercode over voor een Diablo-beginner? Ik wil toch erg graag eens proberen of mijn PC geschikt is voor dit spelletje, en of ik het wat vindAlvast heel erg bedankt!
Er komen voldoende codes hier voor bij, als je het topic in de gaten houd dan kun je vast wel een code bemachtigen
Wie zegt dat het de schuld van PostNL is? Ok het zijn niet mijn vrienden, maar het kan toch net zo goed zo zijn dat bol.com gewoonweg te laat het pakketje heeft aangeboden?Divers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Meer mediteren minder vechten?Blackminister schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
Pfff zit nu bij Belial, enorm lastig om die te killen zeg, drie keer reeds dood
Lvl 25 monk, tips?

Ik wist niet dat het ongeveer hetzelfde was! Is misschien een goede optie totdat hij weer algemeen beschikbaar isBad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:40:
[...]
Tik je D2 op de kop voor een knaak, dat is exact hetzelfde alleen met hele oude graphics.
Of wacht tot over een maand iedereen de guest account kan aanmaken.
In mijn situatie had bol.com hem netjes afgegeven bij postnl op maandag. Netjes track en trace gekregen en afgelopen dinsdag was er een status verandering van bezorger is onderweg naar leverings datum gewijzigd.Puc van S. schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:43:
[...]
Wie zegt dat het de schuld van PostNL is? Ok het zijn niet mijn vrienden, maar het kan toch net zo goed zo zijn dat bol.com gewoonweg te laat het pakketje heeft aangeboden?
Maar goed ik heb er in ieder geval van geleerd.
ben zelf begin act IV
[ Voor 26% gewijzigd door Oggy op 16-05-2012 11:47 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
En had je ook gezien hoelaat die was afgeleverd? Volgens bol.com was mijn bestelling ook maandag afgeleverd bij PostNL, maar volgens de t&t pagina was die pas omstreeks 5 uur sochtens op de dinsdag door bol.com bij postnl aangeboden waardoor hij niet meer meekwam in de sorteer ronde en dus inderdaad een dag vertraagt was.Divers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:47:
[...]
In mijn situatie had bol.com hem netjes afgegeven bij postnl op maandag. Netjes track en trace gekregen en afgelopen dinsdag was er een status verandering van bezorger is onderweg naar leverings datum gewijzigd.
Maar goed ik heb er in ieder geval van geleerd.
En wat was de oplossing als ik mag vragen?sonox schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:50:
Is trouwens opgelost met me D3 forum accountkan nu weer normaal posten!
[ Voor 96% gewijzigd door Cloud op 16-05-2012 12:47 ]
Normal, Nightmare, Hell, Inferno?
Wat is het trouwens een gruwelijke game, heerlijk die gore, hakt bruut weg. Helaas op launchday niet kunnen spelen, kwam er niet in. Gisterenavond vanaf 19.30 in proberen te loggen... Eindelijk erin om 21.30 uur, heerlijk hack n slash werk. Vanavond weer verder, nu nog ff werken...
I pitty the fools who took my game-station.....
Mediteren? Bidden ja!! Vijf keer al gestorven! Altijd net niet! Lijkt er idd op dat ik best Wissel met bepaalde skillsJeanski schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:44:
[...]
Meer mediteren minder vechten?Ik vind zelf dat skills die je verplaatsen(leap, tumble, etc) het handigste zijn bij boss-fights, maar ik weet niet of monk dat heeft
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Zover ik weet bij Arena Amsterdam wel.Jaapoes schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:54:
Kan iemand bevestigen dat Diablo nog steeds rond de 35,- kost bij de saturn? En of dat bij alle vestigingen is?
Zoek iemand die er heen gaat en er 1 voor me kan scoren
[ Voor 10% gewijzigd door Mektheb op 16-05-2012 11:56 ]
http://www.osirisguide.co...ning-list-of-differences/Ryan1981 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:46:
[...]
Ik wist niet dat het ongeveer hetzelfde was! Is misschien een goede optie totdat hij weer algemeen beschikbaar is
Daar staat het in een notedop.
Misschien heeft Tim Kuik hem "te leen"
Nee, alleen Amsterdam. Gister nog gehaald bij de Saturn hier in Tilburg en hem voor diezelfde prijs mee proberen te krijgen maar ze gaven niet mee. Daar was ie € 44, laagste prijs hier in Tilburg. In Breda kan ie misschien goedkoper zijn, weet ik niet zeker.Jaapoes schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:54:
Kan iemand bevestigen dat Diablo nog steeds rond de 35,- kost bij de saturn? En of dat bij alle vestigingen is?
Ach, als er toevallig iemand is die lekker met haar Twilight oid wil kijken, mag ze dat uiteraard zo doen, maar is geen verplichting. Als ik de mogelijkheid heb, speel ik graag, anders speel ik gewoon niet.
Allright, zesde keer goede keer....pfieuw afzien, maar leuk!!Blackminister schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:54:
[...]
Mediteren? Bidden ja!! Vijf keer al gestorven! Altijd net niet! Lijkt er idd op dat ik best Wissel met bepaalde skills
"Twilight kijken" uh uh..Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:04:
ROFL!
Ach, als er toevallig iemand is die lekker met haar Twilight oid wil kijken, mag ze dat uiteraard zo doen,
WTBArunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:04:
ROFL! Mijn vrouw vraagt net of ik nog Diablo wil spelen vanavond. Dan gaat ze wel rondbellen zodat ik geen "last" van haar heb.haha, wat een schat is het ook.
Ach, als er toevallig iemand is die lekker met haar Twilight oid wil kijken, mag ze dat uiteraard zo doen, maar is geen verplichting. Als ik de mogelijkheid heb, speel ik graag, anders speel ik gewoon niet.
Ok.Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:04:
ROFL! Mijn vrouw vraagt net of ik nog Diablo wil spelen vanavond. Dan gaat ze wel rondbellen zodat ik geen "last" van haar heb.haha, wat een schat is het ook.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
En zie dat ik bepaalde achievements niet gehad heb, zoals bereik level 10.
En er is een achievement om de skeleton king te verslaan, ook niet gehad.
Ach, ik heb ze ook allemaal al gezien in de bios met haar.
Zijn zeker geen slechte films, maar wel als je een ander soort film verwacht.
Maar een vriendin van haar moet ze allemaal nog zien, dus die komt dan wellicht langs.
Mine!
Wut?
Ach, ze gunt me mijn tijd wel. Neem die zelf vaak niet, maar goed.
Nah, dat is niet wat ik bedoeldeArunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:10:
[...]
Ach, ik heb ze ook allemaal al gezien in de bios met haar.
[ Voor 97% gewijzigd door Baazie op 16-05-2012 12:13 . Reden: niet gelezen ]
Oh, noemen ze dat tegenwoordig zo. "Twilight" = "Voor spel".
Maar kan dan wel lekker Diablo 3 doen. Hopende op niet meer BSOD's.
Denk dat dat lipje van mijn moederbord voor het RAM toch vervangen moet worden.
Lees nou gewoon even de topicwaarschuwing..Baazie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:12:
is er iemand met guest thingy hier die hij aan mij kwijt kan ?
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.