The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
inderdaad al aangepastBad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:13:
[...]
Had je die mooie blauwe letters gelezen onder je post?
Denk dat we (mensen die retail hebben) wel klaar mee zijn.
Volgens mij heb ik ook nog niet eens 1 achievement gehaald.KunDun schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:09:
Toen ik net inlogde kreeg ik twee achievements, zit de achievements net eens door te kijken,
En zie dat ik bepaalde achievements niet gehad heb, zoals bereik level 10.
En er is een achievement om de skeleton king te verslaan, ook niet gehad.
Ik kon gisteren om 09:45 inloggen en 10:20 stond ik al bij skeleton. dus ik snap wel dat die aziaten de game in 4 a 5 uur hebben uitgespeeld. ging mij ook iets te snel, maar nu moet ik toch terug om me level omhoog te krijgen.
Nog even werken en dan is het weekend, vrijdag hoef ik gelukkig niet te werken alleen klaar staan voor nood situaties. dus dat wordt 4 dagen volop Diablo III en BF3 spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
This is the Way.
Je kunt gewoon naar character select en andere quests selecteren. (dus ook act 1NoTimeRemains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:
Is het mogelijk om van Act II naar Act I terug te gaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Xentor op 16-05-2012 12:15 ]
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Ik heb er wel, maar eerst maar eens kijken of mijn vrouw er wellicht eentje wil gebruiken om eens goed te spelen.
Mocht ik nog over hebben, dan post ik zeker wel, maar verwacht het niet.
Hah, ik heb meer geluk, morgen is het een feestdag in belgie dus ben ik er vanavond al vanaf voor deze weekPykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:
[...]
Volgens mij heb ik ook nog niet eens 1 achievement gehaald.
Ik kon gisteren om 09:45 inloggen en 10:20 stond ik al bij skeleton. dus ik snap wel dat die aziaten de game in 4 a 5 uur hebben uitgespeeld. ging mij ook iets te snel, maar nu moet ik toch terug om me level omhoog te krijgen.
Nog even werken en dan is het weekend, vrijdag hoef ik gelukkig niet te werken alleen klaar staan voor nood situaties. dus dat wordt 4 dagen volop Diablo III en BF3 spelen
Hier in Nederland ook hoor..Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:16:
[...]
Hah, ik heb meer geluk, morgen is het een feestdag in belgie dus ben ik er vanavond al vanaf voor deze weekKan ik heel wat diablo spelen ^^
Hoeft dat? Op mijn werk mag je kiezen, maarja aangezien ik maar 6u moet werken vrijdag heb ik em gewoon vrij genomenMektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:18:
En dan die vervelende verplichte vrijdag die je vrij moet nemen
Ahn, maarja op mijn vorig werk moest je ze wel dadelijk verplicht nemen dus daarom
Omdat ze er doorheen rennen.belgian1 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:24:
Ik zit nu in act 2 op normal en ik hou ervan ieder hoekje en kantje te verkennen. Men wizard is level 25 wat me een beetje verbaasd want zie vele die normal uitspelen en level 30 zijn.

Wel wat blauwe items dropten er.
[ Voor 8% gewijzigd door Dennism op 16-05-2012 12:26 ]
Rare Loot is Rare, er zijn niks voor niks 1% droprate's van bepaalde items die 1 op de 100.000 mensen krijgt.Dennism schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:26:
Ik heb gister de skeleton king omgelegd voor het eerst, nu lees ik dat deze minimaal een geel item zou moeten droppen, klopt dit? Ik kan me namelijk niet heugen een geel item gezien te hebben

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik had 2 gele items van 'm, maar ik weet niet of er zoiets bestaat als 'garantie'. Random is random, sterkere vijanden hebben wel de neiging betere loot te droppen.Dennism schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:26:
Ik heb gister de skeleton king omgelegd voor het eerst, nu lees ik dat deze minimaal een geel item zou moeten droppen, klopt dit? Ik kan me namelijk niet heugen een geel item gezien te hebben
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ah ok, de geruchten dat minimaal 1 geel item bij de eerste kill altijd dropt zijn dus niet waar, goed om te weten.Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:27:
[...]
Rare Loot is Rare, er zijn niks voor niks 1% droprate's van bepaalde items die 1 op de 100.000 mensen krijgt.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Nee er zullen wel een X % in zitten maar hoeveel en gegarandeerd bestaat bijna niet.Dennism schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:29:
[...]
Ah ok, de geruchten dat minimaal 1 geel item bij de eerste kill altijd dropt zijn dus niet waar, goed om te weten.
Ik heb hem net ook voor de eerste keer verslagen. Ik kreeg 3 gele items, 2x een one handed weapon en 1 paar schoenenDennism schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:26:
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Bij welk level komen de Gems en etc om de hoek kijken?
Elke keer als ik een schild ofzo heb gemaakt en ik ga de dungeon in vind ik weer een net iets beter of zelfde schild. Heb ik voor niks al dat goud er in geinvesteerd voor mijn gevoel. Ben nu bijna door de journeyman heen, maar de spullen zijn vaak voor levels van 18+ terwijl ik pas 14 ben.
Ik kreeg net 3 gele bij de butcher en 1 gele bij de skeleton king, dus tja. Kom ook absurd veel magic monsters tegen. Nu beginnen aan ACT II
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
Ik heb nog nooit 3x geel zien droppen in 1 kill of 1 chest.. Max 2x geel, en dat pas 1 of 2 keer geloof ik.Topskilled schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:31:
[...]
Ik heb hem net ook voor de eerste keer verslagen. Ik kreeg 3 gele items, 2x een one handed weapon en 1 paar schoenen
Magical ja, niet rare dus.rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:31:
Het helpt natuurlijk wel om "increases magical item droprate with xx%" items te dragen.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:18:
En dan die vervelende verplichte vrijdag die je vrij moet nemen
[ Voor 5% gewijzigd door ItMeAedri op 16-05-2012 12:33 ]
Verwijderd
ik kreeg twee gele items van de skeleton king een club met een damage van 13.5 en armor.Dennism schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:26:
Ik dacht ook maar 2 gele items op de grond te zien liggen. Maar toen ik in mn bag keek had ik 3 gele items, of ik moet 1 gele net voor de skeleton king hebben gekregen.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:33:
[...]
Ik heb nog nooit 3x geel zien droppen in 1 kill of 1 chest.. Max 2x geel, en dat pas 1 of 2 keer geloof ik.
Verwijderd
Ik heb hem nu 2 keer gekilled, maar alleen bij de tweede kill kreeg ik een rare. Het is dus random.Dennism schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:29:
[...]
Ah ok, de geruchten dat minimaal 1 geel item bij de eerste kill altijd dropt zijn dus niet waar, goed om te weten.
Gefrustreerd dat je geen key voor de demo hebt weten te bemachtigen
[ Voor 17% gewijzigd door Cloud op 16-05-2012 12:48 ]
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

[ Voor 19% gewijzigd door Oggy op 16-05-2012 12:37 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Droppen die straks als je hoger dan level 10 bent ?
moet je die kopen ?
kan er weinig over vinden.
Je moet items salvagen. http://www.diablowiki.net/CraftingPykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:52:
Hoe kom je aan : Essence om spullen te craften ?
Droppen die straks als je hoger dan level 10 bent ?
moet je die kopen ?
kan er weinig over vinden.
Salvagen? en nu in het nederlandsBarthak schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:54:
[...]
Je moet items salvagen. http://www.diablowiki.net/Crafting
EDIT: Laat maar gevonden thnx
[ Voor 7% gewijzigd door Pykow op 16-05-2012 12:59 ]
Omdat ik zelf het huis niet uit kan laat ik vanmiddag mijn vriendin even langs de Saturn rijden. Saturn nieuwegein.Jaapoes schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:54:
Kan iemand bevestigen dat Diablo nog steeds rond de 35,- kost bij de saturn? En of dat bij alle vestigingen is?
Ik zal wel even terug koppelen wat hij gekost heeft.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verlies je dan je progress of ga je gewoon verder?Oggy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:38:
Je kan hoofdstukken en quests opnieuw starten door dat te selecteren bij je hero lijst
Sorki#2242
min 3 uur server uitval, maar wel opgesplitst om alle hoekjes te bezoeken en te kijken of er wat te halen viel.
Niet alle lore items van elke aanspreekbare NPC's gedaan.
Ik denk dat als je iedereen compleet aanspreekt en alles uitkamt in een groep die bij elkaar blijft je toch echt wel tussen de 20 en 30 uur in normal kan steken, maar dit is pure speculatie van mijn kant.
Veel plezier heren.
[ Voor 12% gewijzigd door KneoK op 16-05-2012 13:06 ]
Geef mij maar een Warsteiner.
Verwijderd
DankjewelKneoK schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:04:
Zojuist mijn hardcopy van Diablo III binnen, twee guest passes over. Eerste twee DM's krijgen er een.
Veel plezier heren.
Verwijderd
37...Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:07:
He he, eindelijk is die binnen met de post!! Eindelijk installeren en spelen!!! guest pass zijn helaas al vergeven! Sorry!!!
heb act 1 uitgespeeld op mijn Macbook 11 inch 2011 i5 4 gb air. gewoon alles op low en hij draait primaKnakker schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:05:
Iemand die dit speel op een MacBook Air (i5, 2011 model) heeft gespeeld? Wat draait beter: OSX of Windows 7? Onder OSX is het uitstekend speelbaar op 1024x600 (low), maar wil weten of het zin heeft om Windows 7 middels Bootcamp erop te zetten. Bedankt
Geef mij maar een Warsteiner.
Wat een heerlijke class om mee te spelen
Zit al op 114 dps per second op level 17, beetje overpowered
[ Voor 18% gewijzigd door Rixos op 16-05-2012 13:14 ]
Heb 'm nog niet geopend, maar er zit als het goed is een blu-ray en een dvd in. Misschien dat je de blu-ray in een dvd speler probeert?UltraMark schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:15:
Heeft iemand de Behind The Scenes DVD van de Collector's Edition al geprobeerd? Die van mij lijkt niet te werken..
Het is ook nog wel erg goed te doen - nog niets tegen gekomen wat een potje slikken niet kon verhelpen.
Ben erg benieuwd naar Nightmare etc!!
[ Voor 29% gewijzigd door MartinDude op 16-05-2012 13:27 ]
The dude abides @ MartinDude#2420
Heb ze allebei geprobeerd (dacht mss een verkeerd label), maar beide doen het niet in mijn DVD speler. Helaas heb ik geen BR speler ter beschikking.rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:16:
Heb 'm nog niet geopend, maar er zit als het goed is een blu-ray en een dvd in. Misschien dat je de blu-ray in een dvd speler probeert?
Heb er 2, dus wie het eerst is kan er eentje krijgen
bl44t
gewoon osx.Knakker schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:13:
Onder Windows of onder OSX?
Ik heb even gekeken, degene die links in de doos zit met die witch doctor erop moet de DVD versie zijn, staat ook duidelijk DVD-rom op de schijf. Die doet het in ieder geval op mijn windows DVD speler. Omdat het een rom is, is dat misschien een reden dat ie het niet op een normale dvd-speler doet, dat weet ik niet. Ik heb geen normale DVD speler, wel een Blu-ray, ik ga er vanuit dat die andere het in de blu-ray speler doet.UltraMark schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:23:
[...]
Heb ze allebei geprobeerd (dacht mss een verkeerd label), maar beide doen het niet in mijn DVD speler. Helaas heb ik geen BR speler ter beschikking.
Overigens géén Nederlandse subs, wel engelse en een x-aantal andere (chinees, spaans, duits etc) (op de dvd dus, zal eens kijken wat de blu-ray doet)
[ Voor 3% gewijzigd door rockhopper op 16-05-2012 13:36 ]
DM gestuurdYaaD schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:30:
Net de game gehaald en heb daarom ook 2 guest passes. Als iemand ze wil, moeten ze maar ff een DM sturen
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Ikke ookYaaD schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:30:
Net de game gehaald en heb daarom ook 2 guest passes. Als iemand ze wil, moeten ze maar ff een DM sturen
Ok, bedankt voor het uitproberen! Ik heb het op een Mac DVD speler geprobeerd, mss is dat een issue. En anders moet ik maar gewoon een BR speler kopen..rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Ik heb even gekeken, degene die links in de doos zit met die witch doctor erop moet de DVD versie zijn, staat ook duidelijk DVD-rom op de schijf. Die doet het in ieder geval op mijn windows DVD speler. Omdat het een rom is, is dat misschien een reden dat ie het niet op een normale dvd-speler doet, dat weet ik niet. Ik heb geen normale DVD speler, wel een Blu-ray, ik ga er vanuit dat die andere het in de blu-ray speler doet.
Overigens géén Nederlandse subs, wel engelse en een x-aantal andere (chinees, spaans, duits etc) (op de dvd dus, zal eens kijken wat de blu-ray doet)
ben ik al te laat?YaaD schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:30:
Niet leuk.. wilde het spel proberen met de guest pass die ik van iemand kreeg voordat ik hem koop, maar blijkbaar kan dat niet als je niet eerder een Blizzard spel geregistreerd hebt op battle.net
het gaat zo hard, dat had ik niet gedacht zeg... Kun je met je char doorspelen als je de full game speelt ofzo?
bl44t
Beta profile of guest pass.ninjawanda schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:40:
Unable to Continue: You must have at least one full version of a Blizzard Entertainment game attached to this Battle.net account in order to set up your beta profile.
Niet leuk.. wilde het spel proberen met de guest pass die ik van iemand kreeg voordat ik hem koop, maar blijkbaar kan dat niet als je niet eerder een Blizzard spel geregistreerd hebt op battle.net
Lijkt me een verkeerde key.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
helaasch! dan maar even geduld hebben :-)Neoseer schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:39:
Denk het wel Carino
Ik denk dat het aan de gebruiker ligt en niet aan Blizzard.Caneezy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:31:
WAT ben ik f*cking pissed op Blizzard. Vannacht ticket ingediend dat ik het via Battle.net had besteld maar niet kon spelen omdat de spel niet geactiveerd was. Vanochtend email je spel is geactiveerd je kan spelen krijg ik net een email: Je krijgt een refund je ziet de 60 euro binnen 10 dagen op je battle.net en nu moet ik nog langer wachte ******.... meteen een email gestuurd dat ze per direct activeren, dit kan zo niet
Iedereen wist dat het gisteren niet lekker liep met het activeren van accounts en het joinen van de game.
Blizzard wilt je het geld terug geven, omdat je aangeeft dat het niet werkt en dat is gewoon netjes.
Als de server die al veel problemen heeft opeens jou account tegen komt en hem gaat activeren, is er toch niks aan de hand ? Ja je moet langer wachten, had dan gewoon 1 dag gewacht ipv gelijk een ticket aan te maken.
Als ik gisteren niet kon inloggen of me account was nog niet geactiveerd, had ik nog een dagje gewacht en daarna pas een ticket aangemaakt. Alle games hebben last van launch datums.
Hmm, het was een code die ik van http://www.facebook.com/oneplays heb, daar staat dat het guest passes zijn.Bad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Beta profile of guest pass.
Lijkt me een verkeerde key.
Ze kunnen zelf zien als de game alsnog geactiveerd word om 00:25 en dat ik dan om 12:30 een email krijg voor een Refund? Als ik een spel digitaal koop verwacht ik meteen een code, zo gaat dat tegenwoordig. Dat hun het niet aankunnen is niet mijn probleem.Pykow schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:41:
[...]
Ik denk dat het aan de gebruiker ligt en niet aan Blizzard.
Iedereen wist dat het gisteren niet lekker liep met het activeren van accounts en het joinen van de game.
Blizzard wilt je het geld terug geven, omdat je aangeeft dat het niet werkt en dat is gewoon netjes.
Als de server die al veel problemen heeft opeens jou account tegen komt en hem gaat activeren, is er toch niks aan de hand ? Ja je moet langer wachten, had dan gewoon 1 dag gewacht ipv gelijk een ticket aan te maken.
Als ik gisteren niet kon inloggen of me account was nog niet geactiveerd, had ik nog een dagje gewacht en daarna pas een ticket aangemaakt. Alle games hebben last van launch datums.
Dank!
Is Billgames Nederlands ?Sleepkever schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:47:
Dusch... volgens het mailtje wat ik van billgames vanacht om 4 uur heb ontvangen (er zat serieus iemand daar om 4 uur nog handmatig mailtjes te kloppen gezien de tjiden en teksten die ik en een vriend van mij gekregen hebben) zouden ze maandag verstuurd moeten zijn... Ik wacht dus nu lekker op de postbode hier thuis, iemand die bij billgames besteld heeft die hem al wel binnen heeft? Ben zeer benieuwd namelijk of ze daadwerkelijk kopieën verstuurd hebben na al het gerommel van de afgelopen twee dagen.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
jij hebt echt vet lang gegoogled...ThinClientQ schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:48:
Heren, waar kan ik online Diablo 3 kopen? Dat je gelijk de key ontvangt?
Dank!
wat dacht je van http://diablo3.com of http://blizzard.com
This message was sent on 100% recyclable electrons.
www.billgames.nl Lijkt me wel, kvk nummertje, telefoon nummer en adres in hilversum. En volgens de pricewatch gewoon een degelijke toko, tot gisteren toen niemand zijn diablo 3 order binnen lijkt gekregen te hebben...
Maar ze reageerde gisteren niet op mail en de telefoon namen ze ook niet op, dus beetje vreemde praktijken daar volgens mij. Zullen het wel druk hebben aangezien ze een lange tijd de laagste in de PW zijn geweest met een fatsoenlijke rating...
[ Voor 25% gewijzigd door Sleepkever op 16-05-2012 13:52 ]
Geen idee of het aan Mac DVD ligt, ik hou het liever op windows zelf.UltraMark schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:37:
[...]
Ok, bedankt voor het uitproberen! Ik heb het op een Mac DVD speler geprobeerd, mss is dat een issue. En anders moet ik maar gewoon een BR speler kopen..
Op de blu-ray doet hij het ook (de blu-ray dus) dus beide schijven doen het bij mij. Op blu-ray zag en klonk het een stuk fraaier (ligt ook aan de reciever aansluiting natuurlijk) maar geen extra subs, dus ook geen nederlands op de blu-ray, da's dan wel weer jammer. Terwijl ze wel italie bedienen en polen.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Het is wel een compleet anders soort maar die Demon Hunter lijkt 'ffin Tony Montana wel. Moet erg om hem lachen.
En vindt de DH relatief ook best sterk t.o.v. de Wizzard.
Ik moest ook zo lachen om de DH in de blacksmith quest. De manier waarop hij het zegt:Bad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:06:
Heb sinds C&C niet meer zo'n lol gehad in een spelletje.
Het is wel een compleet anders soort maar die Demon Hunter lijkt 'ffin Tony Montana wel. Moet erg om hem lachen.
En vindt de DH relatief ook best sterk t.o.v. de Wizzard.
Zo droog!
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Had gehoopt hem van een vriend te krijgen maar die heeft een digitale kopie
wtf? en mensen die em vorig jaar besteld hebben krijgen em soms niet eens binnen :\
Ah well, zo maar opnieuw beginnen
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Als je hem gister had besteld word die gewoon geleverd.

Mijn PoE Shop Guild Leader van: Tweakers of Wraeclast ToW Guild regels Discord: https://discord.gg/ZjDh3yq
Verwijderd
Best komisch, maar aan de andere kant ook wel erg frustrerend..
http://9gag.com/gag/4181382
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.