Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-05-2024

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Bij mij stond hij nochtans direct op de juiste regio.

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:23:
Deze moest ik toch wel even hier posten vond ik..
Best komisch, maar aan de andere kant ook wel erg frustrerend..

http://9gag.com/gag/4181382
Mja ik zie het zo : je bent klaar als je op 60 inferno alles gedaan heb en 100% achievments heb.
Dan ben je echt klaar.

Nu heb je het alleen uit, maar je bent verre van klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:23:
Shit wat faalt bol hard zeg mensen die hem ver van te voren besteld hebben krijgen hem niet.
Als je hem gister had besteld word die gewoon geleverd. |:(
Dat lijkt me niet te kloppen. Zelf heb ik er eentje in november besteld en eentje in maart, allebei ontvangen. De reden dat ze gisteren nog te koop waren, was omdat er na uitlevering nog wat stuks over waren. Lijkt me niet logisch dat ze hem jou niet geleverd hebben en toch op de site hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

iemand zin om mij ff te helpen naar Act II, geen zin om het hele rideltje op normal opnieuw te doen 8)7

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Is er trouwens een soort calculator die berekent hoeveel dmg je niet primairy skills doen?

Als je op i drukt krijg je je playerstats met daarin ook dmg per second (dps) maar dit is volgens mij van je primairy skill (left mouseclick)

Is er iets dat je makkelijk kunt zien hoeveel dmg elk van je spells doen? en liefst icm cooldowns zodat je dps kan zien?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LabsTipJr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:26:
[...]

Dat lijkt me niet te kloppen. Zelf heb ik er eentje in november besteld en eentje in maart, allebei ontvangen. De reden dat ze gisteren nog te koop waren, was omdat er na uitlevering nog wat stuks over waren. Lijkt me niet logisch dat ze hem jou niet geleverd hebben en toch op de site hebben gezet.
Ik heb het niet over mezelf nu,maar over andere mensen hier,die hem hebben besteld en vervolgens bericht krijgen dat hij niet geleverd word hoe kan dat?

Terwijl ze de mensen die hem gister besteld hebben wel leveren.Ben zelf trouwens ook genaaid door hun met
red dead redemption limited edition echt maanden voor de release besteld en het zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:29:
[...]

Ik heb het niet over mezelf nu,maar over andere mensen hier,die hem hebben besteld en vervolgens bericht krijgen dat hij niet geleverd word hoe kan dat?

Terwijl ze de mensen die hem gister besteld hebben wel leveren.Ben zelf trouwens ook genaaid door hun met
red dead redemption limited edition echt maanden voor de release besteld en het zelfde verhaal.
Hmm ja, kan me wel voorstellen dat er wellicht mensen zijn die hem gisteren hebben besteld en niet geleverd krijgen omdat hij al op was.

Verder heb ik goede ervaringen met bol.com, altijd netjes op dag van release in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Tja geen idee, ik zag dat ie gisteren op de website stond en wilde de CE graag hebben maar was natuurlijk veeeelste laat met bestellen. Gelijk besteld en net binnen. Had de standard al dus nu een support ticket open voor een nieuwe standard key. Die gaat dan naar mijn broertje :)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:46
LabsTipJr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Hmm ja, kan me wel voorstellen dat er wellicht mensen zijn die hem gisteren hebben besteld en niet geleverd krijgen omdat hij al op was.

Verder heb ik goede ervaringen met bol.com, altijd netjes op dag van release in huis.
Hij bedoeld andersom. Mensen die hem laat hebben besteld hem wel krijgen, maar mensen die hem vroeg besteld hebben niet.

Denk dat het te maken heeft met de eerdere mensen mailen dat ze niets krijgen en er later achter komen dat ze nog hebben omdat anderen gecancelled hebben of iets. Maar de gemailde mensen zijn dan al voor het systeem afgehandeld. Wellicht is dat het hele probleem. Wel lullig overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denyos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:05
Ik heb hem begin december besteld bij Bol (CE) en die is gisteravond pas verstuurd. Ken ook mensen die CE in februari besteld hebben en hem gisteren netjes al gekregen hebben.
Ben dus wel degelijk van mening dat Bol heeft lopen knoeien.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LabsTipJr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:31:
[...]

Nee je snapt niet wat ik bedoel.Er zijn mensen die hebben hem ver van te voren besteld,die krijgen bericht dat hij niet geleverd kan worden.Terwijl de mensen die hem dus gister hebben besteld,hem vandaag doodleuk geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divers
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-02-2024
denyos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:34:
Ik heb hem begin december besteld bij Bol (CE) en die is gisteravond pas verstuurd. Ken ook mensen die CE in februari besteld hebben en hem gisteren netjes al gekregen hebben.
Bol.com maakt geen vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flowmo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:15:
[...]

wtf? en mensen die em vorig jaar besteld hebben krijgen em soms niet eens binnen :\
Dat doet Bol.com wel vaker hebben mensen bij de iPad/lvingsocial bonnen ook last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr
Divers schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:35:
[...]

Bol.com maakt geen vrienden.
Mensen klagen als het mis gaat, als het goed gaat hoor je er niks over. Het wordt al snel opgeblazen. Het is idd lullig als het zo verlopen is voor iemand.

Blizzard is trouwens wel de partij die er op dit moment en zooitje van maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Bol.com is naar mijn mening sowieso niet de juiste winkel om je Pre-order af te handelen.
In het verleden toen ik nog actiever op de Playstation speelde heb ik dat al een aantal x "mogen" meemaken.

Edit: Vrienden en collega's met mij trouwens, bestelde ik veel eerder en kwam hij een dag later dan een collega die 2dagen voor release bestelde.

Is er iemand die weet wat Diablo3 verstookt aan data? Ik zit in een nieuwbouw woning te wachten tot er diverse spullen geleverd worden en heb nog geen internet, net ff een stukkie gespeeld via 3G (Connectie delen vanaf de iPhone), ging prima maar ik heb een Data bundel.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 16-05-2012 14:40 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
heel raar mijn collectors edition heeft 2 wow passes maar geen diablo quest passes iemand enig idee waar ik ze zou moeten krijgen/vinden?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit problemen met Bol.com gehad. altijd netjes op de release datum binnen. En ook gisteren lag mijn CE netjes op me te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:46
AjDuLion schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:39:
heel raar mijn collectors edition heeft 2 wow passes maar geen diablo quest passes iemand enig idee waar ik ze zou moeten krijgen/vinden?
Denk dat het er gewoon random in wordt gedaan. Ik meen me te herinneren dat ik iig 2 WoW passes heb en minimaal 1 D3 guest pass. Kunnen er 2 zijn, maar volgens mij is die andere kaart de pass voor D2 en uitbreiding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 18:54
Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:41:
[...]

Denk dat het er gewoon random in wordt gedaan. Ik meen me te herinneren dat ik iig 2 WoW passes heb en minimaal 1 D3 guest pass. Kunnen er 2 zijn, maar volgens mij is die andere kaart de pass voor D2 en uitbreiding).
2 wow passes 1 kaart met inderdaad d2 key + d2 expansion pack wel jammer aangezien je zonder wow passes ook wel een trial kan draaien en ik nu 2 collega's heb die graag d3 willen proberen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

AjDuLion schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:39:
Ik kreeg 2 WoW guest passes en 2 D3 guest passes, naast nog key's voor D2 + exp. Niet mis :D

MSI X570 Gaming Edge Wifi, AMD Ryzen 7 5800x, Corsair Vengeance RGB Pro 3600CL16 16Gb, Sapphire RX590 Nitro+, Crucial MX 512Gb + 2Tb, Seagate SSHD 2TB, Creative SoundBlaster Zx, Razer Blackwidow Stealth 2016, Logitech G703, DELL S2721DGF, ASUS VG248QE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0fragger
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:03
Caneezy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:44:
[...]

Ze kunnen zelf zien als de game alsnog geactiveerd word om 00:25 en dat ik dan om 12:30 een email krijg voor een Refund? Als ik een spel digitaal koop verwacht ik meteen een code, zo gaat dat tegenwoordig. Dat hun het niet aankunnen is niet mijn probleem.
zojuist om 14.00 uur besteld, met een om 14.40 is de order afgewerkt en kan ik hem downloaden. ( digitaal aangekocht via Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:48

M_V

Jongens, ik heb ook als het goed is 2 guest passes. Ik kom straks (20 min) thuis en geef ze weg aan degene die mij als eerste het juiste antwoord kan geven op de volgende vraag. Dit om de echte Diablo2-liefhebbers voorrang te geven.

"In Diablo 2 kan je sidequests doen. Bij sommige krijg je skillpoints als je ze gedaan hebt. Bij de meeste krijg je er maar 1, maar er is er een waar je er twee krijgt. Welke boss moet je verslaan om deze quest te krijgen?"

Antwoord in DM graag, eerste juiste antwoord krijgt hem via DM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-07-2024
M_V schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:49:
Jongens, ik heb ook als het goed is 2 guest passes. Ik kom straks (20 min) thuis en geef ze weg aan degene die mij als eerste het juiste antwoord kan geven op de volgende vraag. Dit om de echte Diablo2-liefhebbers voorrang te geven.

"In Diablo 2 kan je sidequests doen. Bij sommige krijg je skillpoints als je ze gedaan hebt. Bij de meeste krijg je er maar 1, maar er is er een waar je er twee krijgt. Welke boss moet je verslaan om deze quest te krijgen?"

Een echte diablo2 liefhebber koopt meteen Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LabsTipJr

Denk je niet dat de echte Diablo 2 liefhebbers deel 3 al hebben aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-11-2019

MartinDude

Dudeïsm: Monk style

Dan googlen ze toch gewoon even voor het antwoord?
Beetje moeite doen voor als je het niet gewoon weet.

[ Voor 35% gewijzigd door MartinDude op 16-05-2012 14:55 ]

The dude abides @ MartinDude#2420

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:38
leuk geprobeerd toch :D

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 07:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik vind het een leuk idee.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
LabsTipJr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:51:
Denk je niet dat de echte Diablo 2 liefhebbers deel 3 al hebben aangeschaft?
Idd. Geef 'em liever aan iemand die je IRL kent en verslaafd wil krijgen :) Treurige bedelaars hier die hem anders al van Usenet hadden getrokken als dat mogelijk was geweest gun ik ze niet.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Hihi, je hebt DM, alleen ik stuurde in eerste instantie het foute antwoord! Hopelijk telt mijn 2e poging toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
Helaas heb diablo 2 niet gespeeld, maar wel leuk idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:56:
[...]

Idd. Geef 'em liever aan iemand die je IRL kent en verslaafd wil krijgen :) Treurige bedelaars hier die hem anders al van Usenet hadden getrokken als dat mogelijk was geweest gun ik ze niet.
Fijn dat jij ze dat niet gunt, maar M_V geeft ze weg dus laat em lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:35
n0fragger schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:43:
[...]

zojuist om 14.00 uur besteld, met een om 14.40 is de order afgewerkt en kan ik hem downloaden. ( digitaal aangekocht via Battle.net
Die van mij werd vannacht geactiveerd, en 12 uur later opeens een refund. Nu weer afwachten op een reactie van Blizzard....... Kan tot 10 dagen duren om me geld terug te krijgen, abnormaal dat ze niet controleren of het al geactiveerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien kan Hydra er in al zijn wijsheid er bij stil staan dat mensen wellicht een spel eerst willen proberen, legaal nog wel, voordat ze 50 euro uitgeven? En dat bovendien het eenieder vrij staat om hun key vrij te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Wat is Witch Doctor toch heerlijk. Ik spam gewoon Explosive Toads en alles gaat dood :D

Ik gebruik mijn Zombie Dogs niet eens meer. Toch maar een andere skill gaan kiezen daar ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheace schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:03:
Wat is Witch Doctor toch heerlijk. Ik spam gewoon Explosive Toads en alles gaat dood :D

Ik gebruik mijn Zombie Dogs niet eens meer. Toch maar een andere skill gaan kiezen daar ^^
Welk level ben je? Toen ik ze net kreeg voelde ze echt overpowered inderdaad. Wat levels later is 't 1 van de skills in mijn toolkit.. Ben nu level 22 en zit in act 2 en ik gebruik (nog steeds) veel jumping spiders als basisskill en acid cloud als AoE.

Frogs zijn nice (een van mijn favoriete skills), maar vooral als je wat meer ruimte hebt (geen heel nauwe gang, dan botsen je frogs tegen de muur en ontploffen zonder een tegenstander te raken) en er komen melee tegenstanders duidelijk van 1 kant aangerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ze gaan hier weer los met codes: http://www.facebook.com/oneplays

Ik heb er één weten te bemachtigen, dus vanavond de PC maar weer eens aanslingeren... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las net dat er veel spelers zijn die net als ik geen spelersbase hebben ingame.
Voeg me gerust toe met tag 2992 dan kunnen we op deze manier wat vrienden erbij krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist ook d3 gekocht, kan je de open beta installer/client blijven gebruiken nadat je je key hebt geactiveerd op battle.net of moet je een nieuwe installer downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 15:59
Nieuwe installer, de open beta installer werkt niet. Je moet ook alle dingen van je open beta deleten in appdata enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 16:40

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:18:
Zojuist ook d3 gekocht, kan je de open beta installer/client blijven gebruiken nadat je je key hebt geactiveerd op battle.net of moet je een nieuwe installer downloaden?
De installer is voor alle versies, dus je hoeft niks opnieuw te downloaden, tenzij je op een ander OS verder gaat.
Nvm, beter leren lezen, als je de beta hebt gespeeld moet je eerst alles verwijderen, en dan opnieuw installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door rockhopper op 16-05-2012 15:20 . Reden: leesbril opgezet ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:18:
Je moet een nieuwe installer downloaden en daar naast ook de Beta verwijderen, zelfs je battlenet directory die in je programdata of users map staat (kan even geen sources linken alleen, alles geblokkeerd op werk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-09 14:32
Bah heb ik net een bossfight gedaan en daarbij de loot gepakt. Ga ik verder om het item te pakken en krijg een cinematic komt direct daarna een connection has been lost en disconnect voor me neus. Opnieuw inloggen en hoef ik alleen nog het item te pakken maar al mijn loot is ook gewoon verdwenen :(

Dat waren anders wel 2 yellow items die ik graag terug wil! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamelotepica
  • Laatst online: 17-09 12:54
Vraag me toch af of die passes echt nodig zijn .
Ik heb via de blizzard site de installer gedownload (deze post is al weg gehaald maar was vanwege een verkeerde installer of zo).
Geïnstalleerd en toen ingelogt en deed het gewoon wel starter uiteraard .
Ik heb wel mee gedaan aan de beta maar pas nadat ik ingelogt geweest ben kreeg ik in me battle.net account de starters editie te zien .
Weet niet of het bij andere ook zou werken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The_Cook schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:03:
Misschien kan Hydra er in al zijn wijsheid er bij stil staan dat mensen wellicht een spel eerst willen proberen, legaal nog wel, voordat ze 50 euro uitgeven? En dat bovendien het eenieder vrij staat om hun key vrij te geven?
Ik geef gewoon mijn mening. Als je het daar mee oneens bent, prima :) Ik had het bovendien specifiek over mensen die hier zonder ooit op GoT gepost te hebben komen bedelen. Wat hij met z'n keys doet bepaalt hij toch echt zelf hoor, daar heb ik geen invloed in.
kamelotepica schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:22:
Ik heb via de blizzard site de installer gedownload (deze post is al weg gehaald maar was vanwege een verkeerde installer of zo).
Ik heb wel mee gedaan aan de beta maar pas nadat ik ingelogt geweest ben kreeg ik in me battle.net account de starters editie te zien .
Dat hoor ik ook aan alle kanten. Dus ik snap niet dat mensen dat niet gewoon eens proberen als ze het spel uit willen proberen.

[ Voor 36% gewijzigd door Hydra op 16-05-2012 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Shaking hands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheace
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-02 21:21

Pheace

The Eviler of Evil

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:08:
[...]

Welk level ben je? Toen ik ze net kreeg voelde ze echt overpowered inderdaad. Wat levels later is 't 1 van de skills in mijn toolkit.. Ben nu level 22 en zit in act 2 en ik gebruik (nog steeds) veel jumping spiders als basisskill en acid cloud als AoE.

Frogs zijn nice (een van mijn favoriete skills), maar vooral als je wat meer ruimte hebt (geen heel nauwe gang, dan botsen je frogs tegen de muur en ontploffen zonder een tegenstander te raken) en er komen melee tegenstanders duidelijk van 1 kant aangerend.
Level 18 nog inderdaad. Hoop dat ze fijn blijven.

Moet wel zeggen dat ik ze niet zou gebruiken als ik ze niet kon pre-spammen misschien, maar shift inhouden en spammen is heerlijk, zelfs in kleine gangetjes want die mobs moeten daar toch door willen ze bij mij komen, en dan krijgen ze de volle laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

God damnit, hoe kan dat in godesnaam. Betaal je 100 euro voor een CE van Diablo, zitten er 3 (!!) WoW passes bij maar 0 (!!!) Diablo3 passes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
kamelotepica schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:22:
Op het moment heb ik niet veel tijd om D3 te spelen, dus wacht ik met het aanschaffen tot ik meer tijd heb. Zelf zie ik het nut wel van een starterspas, want dan kan ik alsnog beetje warm blijven voor D3 ;):P

Dit was niet een bedel methode, maar een omschrijving van mijn situatie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

eBait schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:50:
Ik kan na het werk nog wel kijken of er nog wat doosjes bij de Saturn in Amsterdam liggen. Het lag er gisteren helemaal vol mee... Voor 40 euro de key kan ik wel wat ophalen. DM maar als je intresse hebt.
Ik heb je een DM gestuurd. :) Heb de starter's edition nu gespeeld met een Demon Hunter tot voorbij de Skeleton King en het heeft me goed kunnen vermaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamelotepica
  • Laatst online: 17-09 12:54
bedoel niet of de starters editie echt nodig is want ik speel het ook tot ik hem koop ,maar bedoel eerder als je hem gewoon installeer en dan inlog word er volgens mij niet om een code gevraagd en krijg je auto starters editie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 17-09 18:30
denyos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:34:
Ik maart toen zag ik hem weer staan en inderdaad gisteren in huis, niet dat ik kon spelen want van 20:00 tot 22:00 kon ik niet inloggen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier nog 2 passes over ..
pmtje code voor de eerste 2.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:24:
[...]

Dat hoor ik ook aan alle kanten. Dus ik snap niet dat mensen dat niet gewoon eens proberen als ze het spel uit willen proberen.
Is dat niet als je al een Blizzard game hebt in je battle.net account? Volgens mij kun je sowieso de starter edition spelen, als je minimaal één andere volledige Blizzard game op je account hebt zitten. Die guest passes zijn volgens mij primair voor mensen zonder überhaupt één Blizzard game.

Volgens mij werkt het voor SC2/WoW precies hetzelfde :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:36:
[...]

Is dat niet als je al een Blizzard game hebt in je battle.net account? Volgens mij kun je sowieso de starter edition spelen, als je minimaal één andere volledige Blizzard game op je account hebt zitten. Die guest passes zijn volgens mij primair voor mensen zonder überhaupt één Blizzard game.

Volgens mij werkt het voor SC2/WoW precies hetzelfde :)
Mensen die helemaal geen blizzard games hebben wachten maar lekker geduldig ff af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
foofo, kan je niet pmen, maar heb wel interesse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Laatst online: 16-09 17:13
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:36:
Dan moet je wel je DM aanzetten...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Ik denk dat ik net op tijd was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmies
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Net diablo 3 gekocht dus hierbij guest passes voor wie snel genoeg zijn.

C7G999-D6RX-688TK4-NRWK-RCCRBN
DVNKKC-CZ2F-Y2YRDD-9CYX-X6XGCR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

genoeg mensen die interesse hebben, nu nog kunnen dm'en :P

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Hemmies, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-09 15:01

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Gloeiende.... ik die key kopieren, ben ik weer uitgelogd van battlenet.
Ik wil hun beredenering van het vinkje: "Keep me logged in" wel eens weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 07-04 11:24
Hemmies inderdaad bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-06 21:41

roboreaper

Collecting your robots

Armageddon_2k schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:40:
Gloeiende.... ik die key kopieren, ben ik weer uitgelogd van battlenet.
Ik wil hun beredenering van het vinkje: "Keep me logged in" wel eens weten...
toegang tot je acc moet je altijd bij hun opnieuw inloggen
heeft te maken met extra beveiliging + authenticator shit.

*werkt net zo als bij bol. als je ingelogd bent en daarna je bestel status wilt zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37

Phehistyr

De Epische Lurker

Ik ga nu een multiplayer run beginnen met 1 andere GoTter. (Softcore, niet rushen) Als je zin hebt om mee te doen kun je me een DM sturen. :)

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

http://gathering.tweakers.net/forum/preferences
daar kan je aanzetten dat je een dm kan ontvangen

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Hij is binnen.
Wil hem nu installeren maar hij blijft de hele tijd staan op Updating setup files. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren? Lijkt namelijk nogal lang te duren :S +10min en mijn computer moet het makkelijk aankunnen.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraMark
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-01-2016

UltraMark

Monk

M_V schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:25:
God damnit, hoe kan dat in godesnaam. Betaal je 100 euro voor een CE van Diablo, zitten er 3 (!!) WoW passes bij maar 0 (!!!) Diablo3 passes....
Bij mij zaten er 2 WoW passen en 1 card met de Diablo 2 keys bij. Raar al die verschillen..

(Pre)Download Diablo 3 Client Diablo 3 Preparation Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 14:42
thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:46:
Hij is binnen.
Wil hem nu installeren maar hij blijft de hele tijd staan op Updating setup files. Iemand enig idee hoe lang dit kan duren? Lijkt namelijk nogal lang te duren :S +10min en mijn computer moet het makkelijk aankunnen.
Ik ken dit probleem!
Ik zoek even de fix voor je op moment!

Biw :P
http://www.keenandgraev.c...updating-setup-files-fix/

De eerste fix werkte bij mij! succes

[ Voor 13% gewijzigd door exi22 op 16-05-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Final Frag
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 18:09
Net diablo 3 gekocht via de blizz website. Maar het downloaden gaat tegen een snelheid van ongeveer 400kb/s. Terwijl mijn internet normaal gezien 100Mbit haalt. Als ik tijdens het downloaden een speedtest doe, zie ik dat ik nog meer dan 90Mbit vrij heb.

Is er iets dat ik kan doen om de download sneller te maken? Of is dit gewoon de max snelheid die iedereen haalt? Of mogelijks mijn provider die P2P traffic in toom houdt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 14:42
Final Frag schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:49:
Net diablo 3 gekocht via de blizz website. Maar het downloaden gaat tegen een snelheid van ongeveer 400kb/s. Terwijl mijn internet normaal gezien 100Mbit haalt. Als ik tijdens het downloaden een speedtest doe, zie ik dat ik nog meer dan 90Mbit vrij heb.

Is er iets dat ik kan doen om de download sneller te maken? Of is dit gewoon de max snelheid die iedereen haalt? Of mogelijks mijn provider die P2P traffic in toom houdt
p2p kan je uitzetten!
Toen ging het bij mij ook veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Ik heb uiteindelijk toch nog 2 passes weten te regelen, de eerste goede antwoorders hebben ze gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Final Frag schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:49:
Het is P2P, je hebt er niet echt invloed op ben ik bang. Ik was gistermorgen echt heel snel klaar, ik geloof binnen een half uurtje dat ik de boel binnen had. Zo'n 5 MB/sec dus. Verder niets aangepast. Je zou P2P eens uit kunnen schakelen, dat schijnt soms te helpen. Maar was bij mij niet nodig.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 12:28
exi22 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:50:
[...]

p2p kan je uitzetten!
Yup, P2P is echt een hel soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartinDude

MartinDude

exi22 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:50:
[...]
p2p kan je uitzetten!
Ik zet eigenlijk altijd P2P uit, want ik merk altijd dat je dan altijd op je max ook aan het uploaden bent, wat dus je internet (en die van huisgenoten) flink af knijpt, waardoor je download een stuk trager gaat.

Wat ze missen in de downloader is een max snelhuid voor het uploaden aangeven.
Ik upload graag voor een bepaald % naar andere downloaders toe, zolang dit mijn download snelheid maar niet beperkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

M_V schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:50:
Ik heb uiteindelijk toch nog 2 passes weten te regelen, de eerste goede antwoorders hebben ze gekregen.
Regel er nog eens meer dan :-P Ik grijp constant mis, hahahahaha

Wordt wel steeds meer richting de MM getrokken om gewoon de box te halen :P

Net even gekeken welke class het gaat worden, blijft toch lastig, ze hebben allemaal voordelen...en nadelen....

Iemand nog meer het volgende probleem gehad :

Na downloaden de melding dat de bestanden in gebruik zijn en dat de setup niet wil starten? Na process killen geeft deze alsnog de melding dat de bestanden corrupt zijn....enige mogelijkheid is zeker opnieuw downloaden?

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Net ff met een andere monk in een party, ben nu begin act 4, lvl 29 :)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Final Frag
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-06 18:09
P2P heb ik al eens uitgezet, maar niet direct een merkbare verbetering...

Er zal niets anders opzitten dan nog LANG te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Zijn hier toevallig meer mensen die last hebben van wat stutters in-game? Het zijn volgensmij niet echt fps drops of misschien fps drops van 1 seconde. Ik speel continu stabiel op 60 fps (de fps max zoals het bij opties staat). Ook in gevechten, maar toch soms stottert het heel even 1 seconden of meerdere keren achter elkaar.

Ik heb de nieuwste drivers voor mijn videokaart. Misschien heeft iemand er hier ervaring mee of toevallig een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Staat die installer niet ergens op usenet? Lijkt me sneller gaan dan via de blizz servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 11:43

Thermometer

Whoop Whoop!

Heeft iemand hier toevallig ook Diablo 3 voor de Mac geïnstalleerd? Ik krijg tijdens het installeren steeds foutmelding 108, kan ....MPQ niet openen. Volgens hier betekent de error dat de downloadfiles corrupt/incompleet zijn.

Ik heb al geprobeerd om blizzard download opnieuw te runnnen, en die geeft geen errormeldingen na eerst de 8gb gecheckt te hebben. Is er een manier om de files te verifien? Ik heb niet super snel internet, dus om 8gb weer opnieuw te downloaden doe ik liever niet. Misschien heeft iemand hier nog een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M_V

M_V

Sander1991 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:55:
Heeft iemand hier toevallig ook Diablo 3 voor de Mac geïnstalleerd? Ik krijg tijdens het installeren steeds foutmelding 108, kan ....MPQ niet openen. Volgens hier betekent de error dat de downloadfiles corrupt/incompleet zijn.

Ik heb al geprobeerd om blizzard download opnieuw te runnnen, en die geeft geen errormeldingen na eerst de 8gb gecheckt te hebben. Is er een manier om de files te verifien? Ik heb niet super snel internet, dus om 8gb weer opnieuw te downloaden doe ik liever niet. Misschien heeft iemand hier nog een andere oplossing?
Bij mij werkte het prima met een Mac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:25
Denk dat ik Diablo ook maar snel ga aanschaffen. Heb veel deel 1 en 2 gespeeld. Het is alleen wel al even geleden.

[ Voor 77% gewijzigd door de7geitjes op 16-05-2012 16:00 ]

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

de7geitjes schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:56:
heb ook wel interesse in een guest pas O-)
interesse in een ban zul je bedoelen.

waarom lapt iedereen de waarschuwingen van de mods aan zijn laars?

op FOK! kun je bedelen voor een guestpass.

[ Voor 8% gewijzigd door sorcees op 16-05-2012 15:59 ]

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
sorcees schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Tja hij bedelt niet, maar het is wel tricky wat hij doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
sorcees schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Omdat die waarschuwingen niet gelezen worden.
Beter zet de mod de waarschuwing al als standaard tekst in het reply boxje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
is het wel de bedoeling om bijv.

http://www.own3d.tv/game/Diablo+3 te posten is wel lachen andere mensen zien gamen...

al zou ik graag zelf het spel willen proberen

[ Voor 16% gewijzigd door Baazie op 16-05-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Rezje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:59:
[...]

QFT

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de7geitjes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:25
sorry sorry heb men post al aangepast. Had het inderdaad niet gelezen

"Hé Bob, drie bier!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goku33
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 17:29

Goku33

Ownage!

Als je hem nog hebt, ben ik wel geïntresseerd. Je hebt alleen geen PM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

Vandaag naar mediamarkt amsterdam en saturn amsterdam geweest. Eerstgenoemde vertelde vrijdag of maandag nieuwe voorraad te krijgen. Laatst genoemde vertelde dat er gisteren 250 (!) zijn verkocht. Beide waren dus uitverkocht. Nu bij billgames besteld. Één van de weinige met een redelijke prijs (€45,-) waar die ook op voorraad is.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopster

Mopster

Curieuzeneuzemosterd

Ze hadden in de CE editie wel zo'n authenticator mogen bijsteken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rezje
Ben gister even de Bart Smit in Uden binnen gelopen. 1ste winkel, meteen raak! 46 euries, dus ook nog niet extreem duur.
Ik zou zeggen, loop gewoon even je lokale speelgoedzaak/game winkel binnen en wellicht speel je al over een uurtje online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Ik heb een Wizard.

Het zal vast een domme vraag zijn; maar:
Je hebt je primary en je secondary skill.
Ik draag een boog. Hoe kan ik dan schieten met mijn boog? Die kan ik niet toewijzen als een primary of secondary skill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 12:28
Rezje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:59:
[...]

Of bovenaan in plaats van onderaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:20
Volgens mij hoor je geen boog te dragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:58

SilencerNL

No remorse

MistaDevine schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:06:
Ik heb een Wizard.

Het zal vast een domme vraag zijn; maar:
Je hebt je primary en je secondary skill.
Ik draag een boog. Hoe kan ik dan schieten met mijn boog? Die kan ik niet toewijzen als een primary of secondary skill...
Volgens mij kan dat alleen als je je primary skill uit zet, of als je out of mana bent...

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SilencerNL schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Volgens mij kan dat alleen als je je primary skill uit zet, of als je out of mana bent...
Ja, zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
Mektheb schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:06:
Volgens mij hoor je geen boog te dragen :P
Doe ik ook liever niet. Maar ik heb op dit moment gewoon een hele goede boog gevonden die veel meer dps heeft dan mijn wand.

Hetzelfde heb ik trouwens ook met de wand. Ik kan die niet gebruiken als ik hem equip. Gebruiken als in daadwerkelijk dps ermee doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-08 14:23
Wat een gezeik zeg. Krijg het spel niet eens geinstalleerd. Wat een bagger :S

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
SilencerNL schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Wat is dan het nut van de dps die je ermee kan doen? Of wordt dat bij je magic skills opgeteld?
Pagina: 1 ... 57 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.