2e keerthewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:09:
Wat een gezeik zeg. Krijg het spel niet eens geinstalleerd. Wat een bagger
http://www.keenandgraev.c...updating-setup-files-fix/
[ Voor 6% gewijzigd door exi22 op 16-05-2012 16:11 ]
[ Voor 6% gewijzigd door exi22 op 16-05-2012 16:11 ]
wat is het probleem? zie je nog .part bestanden in de downloadfolder, of heb je een dvd?thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:09:
Verwijderd
Hoe hoger dps wapen, hoe harder je spells..MistaDevine schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:10:
[...]
Wat is dan het nut van de dps die je ermee kan doen? Of wordt dat bij je magic skills opgeteld?
Waarom wil je dat eigenlijk? Je signature spells kosten je geen 'mana' en doen meer damage dan je ooit met een boog gaat doen.MistaDevine schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:06:
Ik heb een Wizard.
Het zal vast een domme vraag zijn; maar:
Je hebt je primary en je secondary skill.
Ik draag een boog. Hoe kan ik dan schieten met mijn boog? Die kan ik niet toewijzen als een primary of secondary skill...
https://niels.nu
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
[ Voor 90% gewijzigd door Blaim op 16-05-2012 16:33 ]
Wat/Waar gaat het mis dan ?thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:11:
Die heb ik dus al gedaan
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Je magic skills zijn kwa DPS inderdaad afhankelijk van de DPS van je wapen. Geldt voor alle classes overigens dat betere DPS = meer damage voor je skills.MistaDevine schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:10:
Wat is dan het nut van de dps die je ermee kan doen? Of wordt dat bij je magic skills opgeteld?
[ Voor 98% gewijzigd door Ervig op 16-05-2012 16:17 . Reden: guestpass weggegeven ]
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
Ja, met advanced tooltips zie je ook precies hoeveel % van je weapon dmg je abilities doen.Hydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:12:
[...]
Je magic skills zijn kwa DPS inderdaad afhankelijk van de DPS van je wapen. Geldt voor alle classes overigens dat betere DPS = meer damage voor je skills.
Verwijderd
Die heb ik idd ook meteen aangezet, net als elective mode..StarC schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:13:
[...]
Ja, met advanced tooltips zie je ook precies hoeveel % van je weapon dmg je abilities doen.
Omdat ik niet begrijp waarom ik überhaupt een wapen zou equippen als ik die toch niet kan gebruiken.Hydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:10:
[...]
Waarom wil je dat eigenlijk? Je signature spells kosten je geen 'mana' en doen meer damage dan je ooit met een boog gaat doen.
Kijk, dat klinkt dan logisch...Hydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:12:
[...]
Je magic skills zijn kwa DPS inderdaad afhankelijk van de DPS van je wapen. Geldt voor alle classes overigens dat betere DPS = meer damage voor je skills.
Aardig van je, maar als ik me niet vergis kan je als starter alleen met andere starters samen spelen.Ervig schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:13:
Ik heb 1 guestpass over voor iemand die:
- nog zit te wachten op zijn/ haar bestelling en daarom nu niet kan spelen. Óf vanavond/ straks met vrienden wil spelen maar nergens een versie heeft kunnen vinden. (en dit bij voorkeur reeds in dit topic heeft gepost)
- Bij voorkeur minstens 25 posts heeft
- Bij voorkeur minstens een avatar heeft
Interesse en voldoe je aan bovenstaande post dan even hieronder (GEEN DM!) en ik stuur je hem op.
Wil vanavond met mijn collega spelen.Ervig schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:13:
Ik heb 1 guestpass over voor iemand die:
- nog zit te wachten op zijn/ haar bestelling en daarom nu niet kan spelen. Óf vanavond/ straks met vrienden wil spelen maar nergens een versie heeft kunnen vinden. (en dit bij voorkeur reeds in dit topic heeft gepost)
- Bij voorkeur minstens 25 posts heeft
- Bij voorkeur minstens een avatar heeft
Interesse en voldoe je aan bovenstaande post dan even hieronder (GEEN DM!) en ik stuur je hem op.
"Hé Bob, drie bier!"
De Updating setup files blijft hangen. Soms op iets van 30%
Kan wel, maar het heeft dus geen nutMistaDevine schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:13:
Omdat ik niet begrijp waarom ik überhaupt een wapen zou equippen als ik die toch niet kan gebruiken.
Iemand hier meldde eerder dat dat wel werkte.StarC schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:13:
Aardig van je, maar als ik me niet vergis kan je als starter alleen met andere starters samen spelen.
[ Voor 33% gewijzigd door Hydra op 16-05-2012 16:17 ]
Probeer de installer af te sluiten, de downloader opnieuw opstarten en wijs dan naar dezelfde directory. Dan gaat ie alle bestanden verifieren en waar nodig opnieuw downloaden. Werkte bij mij ook nadat mijn installer de eerste keer foutmeldingen gaf nadat de download klaar was.thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:16:
[...]
De Updating setup files blijft hangen. Soms op iets van 30%
Doe ik wat mapjes weggooien en weet ik veel wat en dan 90% en nu weer rond de 60%
je kan je default atack aanzetten dmv elective mode , W000t melee wizzardShodan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:18:
Ik vind het wel een raar iets, Nu loop je soms met een gigantische hakbijl rond als wizard. Daar doe je dan niks mee, maar omdat dat ding nu eenmaal veel damage zou kunnen doen zijn je spells meer waard.....???
ik heb gewoon een hard copy.Flowmo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:18:
[...]
Probeer de installer af te sluiten, de downloader opnieuw opstarten en wijs dan naar dezelfde directory. Dan gaat ie alle bestanden verifieren en waar nodig opnieuw downloaden. Werkte bij mij ook nadat mijn installer de eerste keer foutmeldingen gaf nadat de download klaar was.
het is hier drama download met max 200kb/s duurt lang!!thewizard2006 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:20:
[...]
ik heb gewoon een hard copy.
ik ben hem nu ook aan het downloaden maarja 7,6GB.....
iig bedankt voor de hulp
Internet Explorer instellingen al aangepast...Baazie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:
[...]
het is hier drama download met max 200kb/s duurt lang!!
Trek 'em dan van usenet ofzo af, daar is 'ie ook gepost.Baazie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Of je peer-to-peer aan of uit zetten.Baazie schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:22:
[...]
Verwijderd
Veel plezier :-)
Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread
I'll do what I can, but expect very little.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
De Dynabyte hier in Leiden had maar 5 exemplaren van de normale editie gekregen blijkbaar. Gelukkig was degene die ik daar had laten leveren daar net een van ... (phew)Ditmar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:29:
Zojuist alle winkels in Zoetermeer afgespeurd op zoek naar Diablo 3: overal uitverkocht!. Winkels in Leiden gebeld: zelfde verhaal. Iemand nog een normale editie te koop voor een normale prijs? Of nog tips waar ik Diablo kan kopen in omgeving Zoetermeer?
Super bedankt, heb in laatste batch ook code kunnen krijgen.Epitome schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:08:
Ze gaan hier weer los met codes: http://www.facebook.com/oneplays
Ik heb er één weten te bemachtigen, dus vanavond de PC maar weer eens aanslingeren...
Ik ben verstopt zoek een ander :P
Waarom bestel je hem niet gewoon via Battle.net ?Ditmar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:29:
Zojuist alle winkels in Zoetermeer afgespeurd op zoek naar Diablo 3: overal uitverkocht!. Winkels in Leiden gebeld: zelfde verhaal. Iemand nog een normale editie te koop voor een normale prijs? Of nog tips waar ik Diablo kan kopen in omgeving Zoetermeer?
Mediamarkt Zoetermeer, en de Dixons hadden er vanochtend nog een stuk of 20 liggen.... Maar die kunnen ook al uitverkocht zijn natuurlijk...Ditmar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:29:
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Mijn dank is groot!Nivali schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:31:
Oneplays geeft er weer veel weg!
https://www.facebook.com/oneplays
Er is geen topic warning in de OP?Timocos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:35:
Seriously??? Niemand leest de topic warning ??
[ Voor 37% gewijzigd door FiRePaTH op 16-05-2012 16:39 ]
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Verwijderd
Diablo 3 spelenklobbert schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:33:
Vraag me af wat ze daar doen bij PostNL
Bedankt, ik heb er ook eentje kunnen gebruiken. Eens zien hoe dit spel het doet op m'n iMac.Nivali schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:31:
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Ik ken het gevoel, samen met een vriend besteld bij billgames vorige week, nooit mailtje gehad dat het op de post is gegaan, maar vannacht om 4 uur een reactie gehad dat hij toch echt op de post is gegaan maandag. Gister niets gekregen, vandaag nog steeds niet. Ik ga wel mooi langs de dichtstbijzijnde mediamarkt straks en dan gaat die van billgames meteen retour zodra hij binnen is... Het kan gebeuren dat het wat langer duurt om te bezorgen, maar met hemelvaart erbij word het gewoon een beetje te bont.klobbert schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:33:
Iemand besteld bij Gamesync?
Ik had diablo III maand van de voren gepreorderd bij gamesync, maandag netjes verstuurd.
Nu nog steeds niks binnen. Ik woon in Friesland en heb al een mail terug gekregen van gamesync zelf en zeiden dat 3 andere friezen ook nog niks hebben ontvangen. Neem aan dat de rest van Nederland hun bestelling dan wel binnen hebben.
En mijn vrienden die in de buurt wonen krijgen natuurlijk diablo op de releasedag binnen... ook gewoon via PostNL. (wel ergens anders besteld)
Ik word daar zo moe van. Morgen is het hemelvaartsdag, dan wordt het ook niks. Naja niet eerder dan vrijdag dan maar...
Vraag me af wat ze daar doen bij PostNL
Verwijderd
Waarschuwing:FiRePaTH schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:35:
[...]
Mijn dank is groot!
[...]
Er is geen topic warning in de OP?
Zit je misschien in de verkeerde thread?
omg bedankt!!Nivali schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:31:
-
voor mijn maat aub!Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:44:
iemand interesse in een guest pass?:) reageer hier maar, de eerste krijgt hem
-
Sorry maar dan heb jij een andere OP dan die van mij... Wat jij quote staat er helemaal niet...Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:42:
[...]
Waarschuwing:
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Onderaan pagina staat die waarschuwingFiRePaTH schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:45:
[...]
Sorry maar dan heb jij een andere OP dan die van mij... Wat jij quote staat er helemaal niet...
Maar goed, zoals de OP -wel- zei, laten we het gezellig houden, niet zo serieus man!
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Sorry, ik lees bij threads van 5800 posts alleen de OP en de laatste 5 pagina's.
Pak die passive die je meer healthglobes geeft en 100% meer hp van healthglobes, neem als 1 van je active skills die revenge/retaliation spell met als rune dat je 8% lifesteal hebt, en 1 van je andere spells die 50% minder damage spell met de 7 seconden rune.Nikr schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:44:
jezus, nightmare niet te doen solo barbarian, ga echt om de seconde dood in act 2.
iemand tips die er al voorbij is ?
Eerst moet je normal uitspelendatebayo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:50:
Hoe zet ik de dificulty settings?
Ik heb een level 12 monk.
Ik maak een nieuwe aan met ''switch hero'' > create hero. maar nergens is er een knop voor difficulty?
of moet ik op normaal eerst uitspelen?
Als dit het geval is, is het dan per hero of globaal.
http://steamcommunity.com/id/teupje/
[ Voor 19% gewijzigd door An1mA op 16-05-2012 17:07 ]
Verwijderd
Hij zit in een mooie kartonnen box met klitteband kan je hem openmaken en een soort van uitklappen met mooie art er op.Phorze schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:54:
Hoe ziet de non-CE box er uit? Ik had eigenlijk een kartonnen versie verwacht maar ik heb alleen de plastic hoes ontvangen?
Dan is de niet nader te noemen webwinkel denk ik "vergeten" deze mee te sturen.. ffs.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:58:
[...]
Hij zit in een mooie kartonnen box met klitteband kan je hem openmaken en een soort van uitklappen met mooie art er op.
Verwijderd
Dat is wel appart want die kartonnen doos was bij mij ook nog is een keer extra gesealed en de game die in het doosje zit was ook gesealed.Phorze schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:59:
[...]
Dan is de niet nader te noemen webwinkel denk ik "vergeten" deze mee te sturen.. ffs.
nice, txs ik ga is ff proberen!Tharulerz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:50:
[...]
Pak die passive die je meer healthglobes geeft en 100% meer hp van healthglobes, neem als 1 van je active skills die revenge/retaliation spell met als rune dat je 8% lifesteal hebt, en 1 van je andere spells die 50% minder damage spell met de 7 seconden rune.
Met die combinatie kan je vrij goed soloen als barbarian, als je het moeilijk krijgt pop je die 50% reduction, en spam elke keer je retaliation als die up is (nice aoe damage + goeie lifesteal).
Ik gebruik ook nog de aoe stomp met range increase en enemies naar jou trekken, zowel voor offensive (enemies groupen en aoen) of defensive (stunnen en weglopen/health globes verzamelen)
Heb je je key al getest?Phorze schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:54:
Hoe ziet de non-CE box er uit? Ik had eigenlijk een kartonnen versie verwacht maar ik heb alleen de plastic hoes ontvangen?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Die heb ik tijdens de release op de mail gehad. Dat was de deal, ze sturen je de key op en daarna de box er achter aan. Key is dus gewoon in orde.
Verwijderd
Dan heeft die niet nader te noemen webwinkel ook guestpasses te koop zekerPhorze schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:59:
[...]
Dan is de niet nader te noemen webwinkel denk ik "vergeten" deze mee te sturen.. ffs.
Verwijderd
Als het goed is zo:Phorze schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:54:
Die zaten bij mij in het plastic hoesje zelf. Het plastic hoesje zit normaal, zoals bij alle blizz games, in het kartonnen omhulsel. Die ze dus in de prullenbak hebben geflikkerd daar waarschijnlijk.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:05:
[...]
Dan heeft die niet nader te noemen webwinkel ook guestpasses te koop zeker
[ Voor 25% gewijzigd door huyanglee op 16-05-2012 18:06 ]
Verwijderd
Oh okay, hoe heb je hem binnen gekregen dan? Als hij gewoon via de pakketpost binnen is gekomen zou het echt zonde zijn! Als hij gewoon in de bus is gegooid dan is het alsnog zonde maar dan zal dat wel de reden geweest zijn (kosten).Phorze schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:07:
[...]
Die zaten bij mij in het plastic hoesje zelf. Het plastic hoesje zit normaal, zoals bij alle blizz games, in het kartonnen omhulsel. Die ze dus in de prullenbak hebben geflikkerd daar waarschijnlijk.
Verwijderd
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Is inderdaad niet netjes, ik heb de mensen van de winkel dan ook gevraagd deze alsnog op te sturen.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:11:
kosten denk ik niet die hoes is niet veel groter als het DVD hoesje zelf.Vind het sowieso asociaal om het zo af te leveren je betaald voor de complete game,dus inclusief die kartonnen hoes.
Thanks!Kevinp schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:12:
Om degene die hier alleen maar scannen voor een c o d e weg te houden (hopelijk)
bij deze heb ik er een in de spoiler staan.
spoiler:V9GP2P/FBCB/RXHH78/X2HK/6G2VDW
en om zoekers op "-" ook te weren moet je even de "/" vervangen door een "-" (zonder quotes uiteraard).
Verwijderd
Asociaal is het sowieso, alleen een cd-envelop kost je ongeveer 1,50 om op te sturen en een aagetekend pakketje 8,05.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:11:
kosten denk ik niet die hoes is niet veel groter als het DVD hoesje zelf.Vind het sowieso asociaal om het zo af te leveren je betaald voor de complete game,dus inclusief die kartonnen hoes.
Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?
Ontzettend bedankt!An1mA schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:55:
Heb hier nog 2 guest pass liggen, de eerste 2 personen die me een dm sturen, krijgen em =)
*EDIT*
Keys zijn inmiddels al weer op.
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
psn: jagermeistertim
Klopt, dat werkt schijnbaar voor sommige mensen, maar bij sommige mensen ook weer niet, het blijft een beetje een vreemd verhaal in ieder geval. Het is wel zeker het proberen waard!Topskilled schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:17:
Wat is dat toch met die quest passes? Ik kon gewoon inloggen met mn battle.net account zonder key of pass
Verwijderd
Het zal vast wel wat met geld te maken hebben inderdaad,zou namelijk geen andere reden weten waarom je de kartonnen hoes er anders af zou halen.Maar zou het niet accepteren natuurlijk je betaald voor een complete versie en hoe die dan bij jou aankomt,dat is toch echt hun probleem.Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:14:
[...]
Asociaal is het sowieso, alleen een cd-envelop kost je ongeveer 1,50 om op te sturen en een aagetekend pakketje 8,05.
staat hij dan bij de downloads bij jou?Topskilled schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:17:
Wat is dat toch met die quest passes? Ik kon gewoon inloggen met mn battle.net account zonder key of quest pass
GTA VI - All aboard the hype train!!
Begint waarschijnlijk weer een stuk drukker te worden rond dit uur.Sir_Hendro schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:24:
Bij mij werkt de auction house ineens niet meer. Bij iedere search staat hij een tijdje te niksen en vind vervolgens niks. Nu al ruim een uur zo...
Eerst niet, pas toen ik inlogde in het spel gister stond er ineens wel een trial account in mn gamelist op battle.net
Juist, bij mij dus niet.
[ Voor 8% gewijzigd door XRayXI op 16-05-2012 18:04 ]
Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt
Nee, maar blizzard linkt op hun officiele blog naar de correcte downloaders.Of je ook echt in kan loggen is natuurlijk een 2e. Volgens mij is dat gewoon puur geluk hebben.
Ik neem aan als je de game client installeert? dan ga ik dat proberen!Topskilled schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:27:
[...]
Eerst niet, pas toen ik inlogde in het spel gister stond er ineens wel een trial account in mn gamelist op battle.net
Hehe, dat is wel apart jaBlaim schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:26:
Ugh, rare mensen van Marktplaats zijn raar. Verkoopt iemand een boxed versie van D3 voor 40,-. Zeg ik dat ik alleen de CD-key nodig heb zodat ik vanavond direct kan spelen. Gaat ie alleen akkoord als ik het hele spel kom ophalen. <.<
Sommige mensen....
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Jup, hier te downloaden.YouR schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:28:
[...]
Ik neem aan als je de game client installeert? dan ga ik dat proberen!
Ja. Het draait om de statsTwammo schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:32:
Vraagje, ben nu als guest aan het spelen als Wizard, heeft het voor mij dan ook zin om een zwaard of bijl te equippen?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq