Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:50
kaluro2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 01:24:
Level 43 en half. De 48 uurs marathon gaat gezellig verder op www.twitch.tv/kaluroo. act 2 is bijna compleet.
Ik ben geswitched van Dual wield naar sword en board.
Van cleave naar bash, het werd me toch iets te heet onder de voeten.
Veel succes vandaag. Eens zien of het lukt om nog eens even langs te komen online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

http://us.battle.net/d3/en/status

Jup, continent Amerika kan niet spelen :'(.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149005198

"We are in the process of performing an emergency maintenance for Diablo III servers in the Americas to resolve several issues that are currently impacting the game. We so not have an ETA of when services will be restored at this time. We will provide further updates as necessary. "

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:26

aapelite

Do the kirby!

Spelen er eigenlijk al mensen hardcore? Wij zijn met 3 man er maar meteen aan begonnen. Dat maakt het wel extra spannend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-08 19:20
Modest71 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 06:39:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5149005198

"We are in the process of performing an emergency maintenance for Diablo III servers in the Americas to resolve several issues that are currently impacting the game. We so not have an ETA of when services will be restored at this time. We will provide further updates as necessary. "

[Update]
We're continuing to work on the issues currently affecting the Americas region, which are resulting in failed login attempts and service issues. While we've identified the causes and are working to resolve them, we expect our efforts to require an approximate two hours to complete. We expect game services to fully return by approximately 11:45 p.m. PDT. We apologize for the downtime, and appreciate your continued patience.

met een beetje mazzel wordt EU dan ook weer wat rustiger kennelijk spelen er nogal was US nu op EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Don Quijote

El Magnifico

Storend. Zit je lekker met een paar collega's te spelen, klapt die server er weer uit. Dan om 11:45 PM nog maar een paar uurtjes spelen, zal wel weer gezellig rustig zijn morgenochtend op kantoor :-). (Ik woon en werk in de US voor de duidelijkheid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53

Felyrion

goodgoan!

aapelite schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:01:
Spelen er eigenlijk al mensen hardcore? Wij zijn met 3 man er maar meteen aan begonnen. Dat maakt het wel extra spannend :P
Ik ga zeker snel voor hardcore, vooral vanwege de extra spanning _/-\o_
Maar ik speel hem eerst een keer door zodat ik de skills een beetje leer kennen en ook een klein beetje weet wat er allemaal in het spel zit :)
En dan zal het nog lastig genoeg worden :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
(Offtopic: Day[9] vermaakt zich dan toch wel met SCII FFA ;) http://nl.twitch.tv/day9tv .

Hij was al bezig met "Diablo 3 Streamathon with Tristan and LiquidSheth! Interviews w/ developers and free giveaways throughout! ")

[ Voor 43% gewijzigd door XRayXI op 16-05-2012 07:29 ]

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coriolis
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-07 22:17
Coriolis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:23:
ik heb nog een Collector's edition in de aanbieding...

Dixons had mijn tweede bestelling geanuleerd, maar wordt net gebeld dat hij binnen is.
in de tussen tijd verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:31

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

robvanderaart schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 04:26:
Athene van Athenelive.com is als eerste level 60 geworden:

YouTube video

En dat terwijl er net een melding in beeld kwam dat de servers down gingen na 3 minuten voor maintenance.
Gisteren had die een fake filmpje geupload waar ze zogezegd gebanned zouden zijn ;p

YouTube: Diablo 3 World First Update

Maar als die het nu toch gehaalt heeft is wel nice.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
dvvelzen schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 07:06:
[...]

[Update]
We're continuing to work on the issues currently affecting the Americas region, which are resulting in failed login attempts and service issues. While we've identified the causes and are working to resolve them, we expect our efforts to require an approximate two hours to complete. We expect game services to fully return by approximately 11:45 p.m. PDT. We apologize for the downtime, and appreciate your continued patience.

met een beetje mazzel wordt EU dan ook weer wat rustiger kennelijk spelen er nogal was US nu op EU.
Bashiok ‏ @Bashiok
We're looking pretty good on bringing the Americas servers up before the posted 11:45 p.m. Stay tuned.

./shoo US ga naar je eigen servers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Damn, ik was me er niet van bewust dat je main weapon als Wizzard ook effect had op je spellpower. Ik vond het al wel aardig pittig worden rond level 8 (ik had nog de 3 damage wand die je in het begin kreeg). Ik had dan kiten ook tot een kunst verheven :P

Nu een mooie 12 damage wand gecraft, en nu blaas ik overal met gemak doorheen :D

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

hoe kom je aan je code voor iemand anders voor die starters editie als je hem Digitaal hebt via WoW met die annual pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekain
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 09:20
Niet je krijg bij digital geen code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

koekain schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:21:
Niet je krijg bij digital geen code
o kutje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burlok86
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-09 15:12
Ongetwijfeld een hele domme vraag, maar waar kun je precies zien op welke server je zit (EU/US)? Heb er totaal niet naar gekeken en heb wel aan de beta meegedaan.
Zou nu nog te overzien zijn mocht ik opnieuw moeten beginnen, maar niet heel veel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-12-2024
Burlok86 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:23:
Ongetwijfeld een hele domme vraag, maar waar kun je precies zien op welke server je zit (EU/US)? Heb er totaal niet naar gekeken en heb wel aan de beta meegedaan.
Zou nu nog te overzien zijn mocht ik opnieuw moeten beginnen, maar niet heel veel verder.
Heel simpel, je gaat naar je options -> account -> server region

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog niets gekregen van bol.com en de status staat nog steeds op 'wordt verwerkt' maar de levering staat op vandaag.

Ga zo meteen eens bellen waar mijn CE blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
#nolife mode is weer over :/...

Maandag opgestaand @ 7:15... 8 tot half 6 werk. eten inslaan, wachten op launch..
00:45 eindelijk in server ....
25 luur ater. nu even rust @ 01:45...opstaan @ 7:15. nu weer aan t werk!

totaal wakker gebleven 42 uur...... één keer en nooit weer....

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:25:
Nog niets gekregen van bol.com en de status staat nog steeds op 'wordt verwerkt' maar de levering staat op vandaag.

Ga zo meteen eens bellen waar mijn CE blijft.
De kans zit erin dat je het vandaag binnen krijgt, een vriend van mij had zonder status update van bol hem gisteren ochtend in de bus zitten. Bol update hun statussen pas snachts denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekain
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-03 09:20
Ja volgens mijn is bol.com nu echt een drama voor de CE mensen onder ons :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:22
Gisteren maar een uurtje kunnen spelen daarna was het error 75. Flap uit mijn eigen single player spel gesmeten. Goed idee, always on internet.

Ik zeg het niet graag maar ik neig er naar om voor single play toch een game fix te gaan zoeken zodat je deze ongein niet hebt.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Oggy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:26:
#nolife mode is weer over :/...

Maandag opgestaand @ 7:15... 8 tot half 6 werk. eten inslaan, wachten op launch..
00:45 eindelijk in server ....
25 later. nu even rust @ 01:45...opstaan @ 7:15. nu weer aan t werk!

totaal wakker gebleven 42 uur...... één keer en nooit weer....
Lekker potje gegamed :)
Tot welk level ben je geraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
Stomme vraag maar zou die draaien op een iMac uit 2007 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Nu online
lvl 48, act III nightmare af.

demon hunter met 2500 damage *droool*

[ Voor 41% gewijzigd door Oggy op 16-05-2012 08:28 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:26:
[...]

De kans zit erin dat je het vandaag binnen krijgt, een vriend van mij had zonder status update van bol hem gisteren ochtend in de bus zitten. Bol update hun statussen pas snachts denk ik :)
Ja, maar dan had ik gister nacht de status update moeten krijgen. Heb ook geen track & trace op de site.

Het jammere aan bol is alleen dat als je de klantenservice belt je zo'n deusje krijgt die alleen op scherm kan kijken en dan zegt van 'oh hij is nog niet weg'. Zal wel om een manager vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

Dieter schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:27:
Stomme vraag maar zou die draaien op een iMac uit 2007 ?
Welke die?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Oggy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:28:
lvl 48, act III nightmare af.
Lekker lekker, kben pas na het werk met 4 begonnen gisteren, wat een mayhem ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:53
We hebben een autist! Die = Diablo 3

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:28:
[...]

Ja, maar dan had ik gister nacht de status update moeten krijgen. Heb ook geen track & trace op de site.

Het jammere aan bol is alleen dat als je de klantenservice belt je zo'n deusje krijgt die alleen op scherm kan kijken en dan zegt van 'oh hij is nog niet weg'. Zal wel om een manager vragen.
Njaah, hopelijk krijg je de CE nog binnen want er zijn heel veel mensen die er mogen om fluiten. Natuurlijk wel kut als je een echte fan bent ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:34

mrc4nl

Procrastinatie expert

carpebios schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:29:
We hebben een autist! Die = Diablo 3
Je hebt nog gelijk ook :')

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:31:
[...]

Njaah, hopelijk krijg je de CE nog binnen want er zijn heel veel mensen die er mogen om fluiten. Natuurlijk wel kut als je een echte fan bent ...
Die er om mogen fluiten bij bol? Ik dacht dat bol juist een van weinige winkels was die wel genoeg CE's hadden.

Zijn er hier mensen dan die geen CE van bol hebben gekregen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaceNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:15
Bij mycom de CE besteld twee weken geleden, gisteren netjes geleverd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
mrc4nl schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:32:
[...]

Je hebt nog gelijk ook :')
haha sorry daarvoor, maar goed ... zou Diablo 3 draaien op men oude iMac uit 2007 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:33:
[...]

Die er om mogen fluiten bij bol? Ik dacht dat bol juist een van weinige winkels was die wel genoeg CE's hadden.

Zijn er hier mensen dan die geen CE van bol hebben gekregen dan?
Ik had het niet specifiek over bol.com, meer in het algemeen als je hier de topic overloopt zie je tog wel heel veel mensen erover klagen. In het geval dat je geen CE meer vind ergens in e RL store gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
koekain schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:26:
Ja volgens mijn is bol.com nu echt een drama voor de CE mensen onder ons :S
geen problemen gehad.... kreeg gisteren 05.08 mail dat ie was aangeboden en 09.37 afgeleverd bij de buren.... stuk vroeger dan verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Dieter schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:34:
[...]

haha sorry daarvoor, maar goed ... zou Diablo 3 draaien op men oude iMac uit 2007 ?
Welke spec's heeft je Imac? Anders moet je eens een Can You run it proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Hey allemaal!

Vraagje, ik word zelf in het spel een barbarian, alleen mijn vriendin kan niet kiezen tussen de Demon Hunter en de Wizard, welke is volgens jullie nu het beste/leukste? :) Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stofbal schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:38:
Hey allemaal!

Vraagje, ik word zelf in het spel een barbarian, alleen mijn vriendin kan niet kiezen tussen de Demon Hunter en de Wizard, welke is volgens jullie nu het beste/leukste? :) Thanks!
Nadeel is inderdaad wel dat het in het begin (act I) nogal erg makkelijk is, dus je een char niet echt goed kunt testen of het wat voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Hey allemaal!

da's toch persoonlijk zou zeggen laat d'r ff de ign specials kijken en dan beslissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 14:32
Ik had gister een error 37. Hadden jullie die ook......?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Hey allemaal!

Mooie keuze, ben zelf ook een barbarian en moet wel zeggen dat het voor degene die met je spelen vrij leuk is om een ranged class te spelen want jij houd ze op je. Persoonlijk zou ik zeggen dat ze best voor wizard zou gaan omdat demon hunter nog veel traps heeft(waardoor je ze naar jou moet lokken) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Shodan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:39:
Ik kon gisteren rond 17u30 Lekker spelen maar rond 20u had ik die error ook en kon er maar opnieuw op rond 21u gewoon blijven proberen in te loggen, er zijn nog wat bugs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Shodan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:39:
Nah :p

Die is gloednieuw!

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat meer dan een miljoen mensen gisteren die error 37 wel minstens 10x gezien hebben. De servers waren voor het inloggen veel te overbelast. Ben benieuwd hoe het verder gaat deze dagen. Heb gelukkig nog wel uur kunnen spelen gisterenavond laat (22:30-23:30).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
zo dat was in 1 ruk normal (op de server uitvallen na)

ik ben heelemaal content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluebe
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:28

Bluebe

Roar

Gisteren tijdje met zijn 3e gespeeld en ik moet zeggen wat vet. Ik speel zelf een demon hunter en dat werkt erg goed. Vooral handig is dat je ontzettend goed kan kiten zodat je als het nodig is zelfs je mede spelers kan ressen onder een boss fight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk1nny666 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:43:
zo dat was in 1 ruk normal (op de server uitvallen na)

ik ben heelemaal content
Hoeveel uur is dat ongeveer? En heb je dan met alle NPC's gepraat en alle area's/quests gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Bluebe schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:43:
Gisteren tijdje met zijn 3e gespeeld en ik moet zeggen wat vet. Ik speel zelf een demon hunter en dat werkt erg goed. Vooral handig is dat je ontzettend goed kan kiten zodat je als het nodig is zelfs je mede spelers kan ressen onder een boss fight.
vond een vortex en waller groepje tegelijk dat was toch niet heel erg lekker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plymp
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 09:31
Dieter schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:34:
[...]

Bij mij draait hij prima op een iMac van eind 2007 (dus de eerste aluminium versie van de Intel iMac). Volledige resolutie, maar wel wat settings op low, want de graphics card is niet geweldig, maar nog steeds een schitterend spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel gisteren een 6tal uur gespeeld, wel wat is dit ongelooflijk teleurstellend seg.. Ik vind het totaal niet vernieuwend tov diablo 2 en de story best saai (kreeg de neiging om alles over te slaan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieter
Plymp schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:46:
[...]

Bij mij draait hij prima op een iMac van eind 2007 (dus de eerste aluminium versie van de Intel iMac). Volledige resolutie, maar wel wat settings op low, want de graphics card is niet geweldig, maar nog steeds een schitterend spel.
Ah cool! Ik heb dezelfde iMac :-)
Thanks ... eens kijken of er een demo beschikbaar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:48:
Heb dit spel gisteren een 6tal uur gespeeld, wel wat is dit ongelooflijk teleurstellend seg.. Ik vind het totaal niet vernieuwend tov diablo 2 en de story best saai (kreeg de neiging om alles over te slaan)..
Teleurstellend is je spelling, mijn god. Wat betreft het spel. Het is in mijn ogen gewoon D2 alleen wat mooier.
Kan zo 1 2 3 niet uit mijn herinnering halen dat het echt veel anders is.
Vond je D2 niet leuk, ja dan is het wellicht teleurstellend.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bad Brains schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:53:
[...]

Teleurstellend is je spelling, mijn god. Wat betreft het spel. Het is in mijn ogen gewoon D2 alleen wat mooier.
Kan zo 1 2 3 niet uit mijn herinnering halen dat het echt veel anders is.
Vond je D2 niet leuk, ja dan is het wellicht teleurstellend.
Welke fouten heb ik in mijn spelling dan? :)
Ik vond diablo 2 heel leuk, maar dit slaat echt alles.. 8jaar om gewoon het visuele wat up te graden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Laatst online: 05-09 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:43:
[...]

Hoeveel uur is dat ongeveer? En heb je dan met alle NPC's gepraat en alle area's/quests gedaan?
hebben wel de tijd genomen maar gister om zeg 1 uur in de middag begonnen en om 8 uur waren we klaar maar wel alles bijlangs gegaan verhaal gevolgd enzo.

en omenabij 3 uur niet kunnen spelen door de servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:54:
[...]

Welke fouten heb ik in mijn spelling dan? :)
Ik vond diablo 2 heel leuk, maar dit slaat echt alles.. 8jaar om gewoon het visuele wat up te graden??
Het is wat het is, een 2d (3d'ish nu) hack & slash uit het jaar kruik.
Dat kon je uit alle filmpjes toch al wel deduceren.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk1nny666 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:54:
[...]

hebben wel de tijd genomen maar gister om zeg 1 uur in de middag begonnen en om 8 uur waren we klaar maar wel alles bijlangs gegaan verhaal gevolgd enzo.

Wat betekent "wel alles bijlangs gegaan verhaal gevolgd enzo"?

Ik vind 19-3=16uur nog niet eens zo heel veel. Zeker als je niks hebt overgeslagen lijkt me dat vrij weinig (was Diablo2 ook zo lang?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
sk1nny666 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:54:
[...]

Als je ALLES onderzoekt en doorzoekt is dat echt onzin. Ik ben al een dag bezig geweest met act 1 en een klein stukje van 2 en ik heb elk hoekje doorzocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Nipje schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:58:
[...]

Als je ALLES onderzoekt en doorzoekt is dat echt onzin. Ik ben al een dag bezig geweest met act 1 en een klein stukje van 2 en ik heb elk hoekje doorzocht.
Hetzelfde hier ik heb ongeveer 5u bezig geweest en kben net na de skeleton king :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Gisteren ook mijn CE op kunnen halen. Jongen liet me schrikken. Kon hem niet vinden, maar hij zocht tussen de gewone. :P
Erg blij mee. Ook blij dat het beeld niet zo heel groot is. Wil de vitrine op de computerkamer in gaan richten voor dit soort spulletjes. Altijd leuk.
Nog even met die jongen staan praten bij het afrekenen en dat het niet erg was dat ik hem gisteren niet mee kreeg. GW2 stresstest ftw! (overigens ook niet aan toe gekomen :P).
Daarbij dat GW één van de weinige spellen is waar mijn vrouw zelf vraagt of we gaan spelen. Hij vroeg nog of mijn vrouw deze ook zou willen spelen.
Ikzelf zou zeggen van niet, maar toen ik aan gaf dat ik D2 codes over had, wilde ze toch weten of het wat voor haar zou zijn. Uitgelegd over grinden etc voor items, maar op zich is dat bij Diablo geen must wil je het verhaal uitspelen. Ze wil iig eens zien hoe het eruit ziet en speelt. Ben benieuwd of ik haar aan de Diablo kan krijgen. ;)

Gisteren geprobeerd net als velen om in te loggen. Dit lukte redelijk laat pas (gelukkig nog wat andere dingen ondertussen kunnen doen).
Heel even gespeeld en kreeg toen een BSOD wat niet aan Diablo ligt overigens.
Dus was toen wel even klaar ermee.
Heel misschien vanavond nog even spelen. Ben blij als ik voorbij dat Beta stuk ben :D
Speel als Sorcerer nu (Arunia) en denk dat dat mijn main wordt.
Die IceRay oid is wel geinig, maar vrij weinig damage. Krijg er in het begin iig wel redelijk wat mee neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goedemorgen allemaal,

mocht iemand nog een guestpass over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Ik heb Diablo nog niet eerder gespeeld en wil het graag even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

The_Cook schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:04:
Goedemorgen allemaal,

mocht iemand nog een guestpass over hebben, dan houd ik me aanbevolen. Ik heb Diablo nog niet eerder gespeeld en wil het graag even uitproberen :)
+1 hier, erg benieuwd of het wat voor me is :)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn Monk is lvl 15 en is in het begin van Act 2

edit is al lvl 17 zie ik net

[ Voor 25% gewijzigd door Cthulhu op 16-05-2012 09:17 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:02:
Gisteren ook mijn CE op kunnen halen. Jongen liet me schrikken. Kon hem niet vinden, maar hij zocht tussen de gewone. :P
Erg blij mee. Ook blij dat het beeld niet zo heel groot is. Wil de vitrine op de computerkamer in gaan richten voor dit soort spulletjes. Altijd leuk.
Nog even met die jongen staan praten bij het afrekenen en dat het niet erg was dat ik hem gisteren niet mee kreeg. GW2 stresstest ftw! (overigens ook niet aan toe gekomen :P).
Daarbij dat GW één van de weinige spellen is waar mijn vrouw zelf vraagt of we gaan spelen. Hij vroeg nog of mijn vrouw deze ook zou willen spelen.
Ikzelf zou zeggen van niet, maar toen ik aan gaf dat ik D2 codes over had, wilde ze toch weten of het wat voor haar zou zijn. Uitgelegd over grinden etc voor items, maar op zich is dat bij Diablo geen must wil je het verhaal uitspelen. Ze wil iig eens zien hoe het eruit ziet en speelt. Ben benieuwd of ik haar aan de Diablo kan krijgen. ;)

Gisteren geprobeerd net als velen om in te loggen. Dit lukte redelijk laat pas (gelukkig nog wat andere dingen ondertussen kunnen doen).
Heel even gespeeld en kreeg toen een BSOD wat niet aan Diablo ligt overigens.
Dus was toen wel even klaar ermee.
Heel misschien vanavond nog even spelen. Ben blij als ik voorbij dat Beta stuk ben :D
Speel als Sorcerer nu (Arunia) en denk dat dat mijn main wordt.
Die IceRay oid is wel geinig, maar vrij weinig damage. Krijg er in het begin iig wel redelijk wat mee neer.
Hopelijk kun je haar zover krijgen ^^
En die GW2 Stresstest was die voor iedereen? Want ik heb namelijk GW2 al gekocht(en dan krijg je tog toegang tot elke beta?) en kan niet inloggen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Laatst online: 15:47
Zo mijn account is geactiveerd. Als ik thuis kom van werk kan ik hopelijk inloggen en lekker spelen. Werd is tijd, wat een gedoe vannacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:06:
[...]

Hopelijk kun je haar zover krijgen ^^
En die GW2 Stresstest was die voor iedereen? Want ik heb namelijk GW2 al gekocht(en dan krijg je tog toegang tot elke beta?) en kan niet inloggen :s
Ik hoop het ook. :D Maar ze speelt hoe dan ook niet zo heel vaak.
GW2 stresstest was alleen voor pre-orders. Heb zelf niet kunnen proberen.
Maar kon je er niet in, heb je ze geholpen met de test. :P
Op dit moment weer gesloten iig. De Weekend Beta moet weer ergens voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Laatst online: 05-09 14:32
Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Op dit moment weer gesloten iig. De Weekend Beta moet weer ergens voorbij komen.
Waar halen jullie toch die gamende vrouwen vandaan. Mijn vriendin speelt alleen maar puzzel spelletjes op de DS....

Achja, misschien ook niet gezond als we elkaar grotendeels alleen online zagen :P
Locutus-of-Borg schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:42:
Ik denk dat meer dan een miljoen mensen gisteren die error 37 wel minstens 10x gezien hebben. De servers waren voor het inloggen veel te overbelast. Ben benieuwd hoe het verder gaat deze dagen. Heb gelukkig nog wel uur kunnen spelen gisterenavond laat (22:30-23:30).
Hap...

[ Voor 44% gewijzigd door Shodan op 16-05-2012 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Heb je de GW2 beta al geprobeert? Het is echt vet! Niet zo een statische mmo zoals de andere die ik al geprobeerd heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Entharion
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-08 18:45

Blue_Entharion

Lasercannoneer

The_Cook schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:04:
Goedemorgen allemaal,

Op de een of andere manier vonden ze het handig om bij mijn CE WoW guestpasses te steken, je weet wel, die dingen die al gratis zijn....

Bwaaahhhhhh - Chewbacca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Gisteren had ik ook die error op de EUR servers, maar als ik men account naar USA of ASIA veranderde kon ik gewoon inloggen en spelen. Als je nog eens zo een error hebt probeer dat eens, dan kun je tog ten minste spelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:11:
[...]

Heb je de GW2 beta al geprobeert? Het is echt vet! Niet zo een statische mmo zoals de andere die ik al geprobeerd heb..
Ja, samen met mijn vrouw. :+
Speciaal ook gepreordered. Dus GW2 gaan we zeker wel samen doen.
Wellicht hierover verder babbelen in het GW2 topic? ;)
Shodan schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:11:
[...]
Waar halen jullie toch die gamende vrouwen vandaan. Mijn vriendin speelt alleen maar puzzel spelletjes op de DS....

Achja, misschien ook niet gezond als we elkaar grotendeels alleen online zagen :P
Haha, tja. Het is nu ook weer niet zo dat ze heel veel speelt, maar het is zeker wel leuk om een avondje samen online te gamen met een back ships/M&M's en lekker wat drinken.
Is ondertussen ook alweer een tijd geleden. Te lang GW niet gespeeld.

[ Voor 41% gewijzigd door Arunia op 16-05-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:14:
[...]

Gisteren had ik ook die error op de EUR servers, maar als ik men account naar USA of ASIA veranderde kon ik gewoon inloggen en spelen. Als je nog eens zo een error hebt probeer dat eens, dan kun je tog ten minste spelen ^^
Heb dat gisterenavond tussen 20:30 en 22:30 ook geprobeerd. Allebei de servers USA en ASIA waren down vanwege onderhoud :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Zie dat het probleem met achievements ook opgelost is. Kan ik mooi weer terug naar Act I om hier en daar wat achievements terug te halen :\

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metian schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:15:
Zie dat het probleem met achievements ook opgelost is. Kan ik mooi weer terug naar Act I om hier en daar wat achievements terug te halen :\
Dat is altijd wel mooi en naar mijn inzicht ook het idee van achievements. Dat je al gespeelde delen nog eens teruggaat om alle achievements te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Arunia schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:14:
[...]

Ja, samen met mijn vrouw. :+
Speciaal ook gepreordered. Dus GW2 gaan we zeker wel samen doen.
Wellicht hierover verder babbelen in het GW2 topic? ;)
Leuk leuk, enja best wel :)

Ook waren er gisteren twee bugs ondekt in D3, waardoor je in 3 incomplete zones kon, kheb het gisteren gezien op youtube ^^
en een waardoor je niet meer kon spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Metian schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:15:
Kon je gisteren geen Achievements halen dan? Want ik had met 3 maten de Skeleton king gekilld en ik kreeg geen achievement :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Kon je gisteren geen Achievements halen dan? Want ik had met 3 maten de Skeleton king gekilld en ik kreeg geen achievement :P
Klopt, gisteravond was dit probleem er. Kwam er later was achter toen ik zeker wist dat ik een achievement binnen moest krijgen, en na kleine 'research' door iets te 'repairen', kreeg ik ook niks.

Maar het werkt weer, toen ik net online kwam, kreeg ik meteen achievement binnen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Gisteren een uurtje kunnen spelen met vrienden dan moest ik gaan eten en ik had er niet bij nagedacht en volledig uitgelogd... Na het eten kon ik natuurlijk niet terug inloggen ( error 37 en 75 en happeringen bij retrieving hero list). Hopelijk gaat het vanavond wat beter wanneer het heel lang weekend voor mij begint :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:20:
[...]

Lille Pingle ‏
@Bashiok Got any updates about the disappearing achievement issue on EU? not sure if it works on Asia/US..

Bashiok
@LillePingle We're aware, and it appears they're just very slow due to some backend issues. (as in hours to receive them slow)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Evengeduld schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:23:
Gisteren een uurtje kunnen spelen met vrienden dan moest ik gaan eten en ik had er niet bij nagedacht en volledig uitgelogd... Na het eten kon ik natuurlijk niet terug inloggen ( error 37 en 75 en happeringen bij retrieving hero list). Hopelijk gaat het vanavond wat beter wanneer het heel lang weekend voor mij begint :-)
Das natuurlijk kloote :(

Ik was met een full party aan het spelen en ineens kon ik gewoon rondlopen en niks meer slaan en de game stopte gewoon, error 300005 ofz dat ik met niemand kon samen spelen ... Das natuurlijk wel wat kut dat ze een game uitbrengen met zulke errors en het grooste probleem is omdat het zo een gehyptet spell is komen ze er gewoon me weg ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

hoe zit het met die achievements? Komt er ook (zoals bij SC2) een online pagina waar je die dingen en je voortgang kan checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Magic schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 08:16:
Damn, ik was me er niet van bewust dat je main weapon als Wizzard ook effect had op je spellpower. Ik vond het al wel aardig pittig worden rond level 8 (ik had nog de 3 damage wand die je in het begin kreeg). Ik had dan kiten ook tot een kunst verheven :P

Nu een mooie 12 damage wand gecraft, en nu blaas ik overal met gemak doorheen :D
Ik heb een lvl 12 rare wand.. laat maar weten als je m wil hebben... kan er niks mee, anders wordt hij omgezet naar minerals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:03
Iemand nog een idee waar ik de collecters editie kan kopen? In de buurt van Groningen of online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gaat lekker met mijn Ltd. Edition Guide van Amazon.com. De verzenddatum stond (en staat) op 15 mei, maar het is inmiddels al overal 16 mei in Amerika. Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang. Ik zou hem ook pas tussen 11 en 29 juni ontvangen. :-(

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthTBH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 16:31
Ik heb nog een guest pas over:

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/n21p9f.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat de hyena's nu maar komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Yorin schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:39:
Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang. Ik zou hem ook pas tussen 11 en 29 juni ontvangen. :-(
Lekker snel zeg. Ik zou de guide voor de expansion ook maar vast bestellen, misschien is die dan wel op tijd 7(8)7

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colorman
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:47:
[...]

Laat de hyena's nu maar komen ;)
Zeg wel, wat hebben ze gisteren zitten jammeren om een guest pass :) twas zielig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Colorman schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:48:
[...]

Zeg wel, wat hebben ze gisteren zitten jammeren om een guest pass :) twas zielig
Mijn 2 (kreeg er zelfs 2 bij normale versie) geef ik wel aan vrienden/huisgenoten oid })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DheeradjS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:47
Ach, laat ze. Iedereen wil een graantje meepikken van die guest codes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:07
het wordt vervelend als het halve topic vol staat met guestpass requests...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Als iemand er niks mee doet wil ik er graag 1 hebben voor me neefje. ik had diablo digital purchase en daar krijg je blijkbaar dus die code niet bij :( PM me als je er 1 hebt en er niks mee doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
we need more KEY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:51:
[...]

Mijn 2 (kreeg er zelfs 2 bij normale versie) geef ik wel aan vrienden/huisgenoten oid })
Let wel.. bij mijn normale versie zat er een voor D3 en 1 voor WOW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net pas bericht gekregen van bol dat alles uitverkocht is en ze mijn CE preorder niet gaan uitleveren.

Zucht. Lekker snel.

Koop hem wel gewoon via Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dragoncry schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:08:
[...]

Let wel.. bij mijn normale versie zat er een voor D3 en 1 voor WOW ;)
Ik 1 voor WOW en 2 voor D3 *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragoncry
:o Grats :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:09:
Net pas bericht gekregen van bol dat alles uitverkocht is en ze mijn CE preorder niet gaan uitleveren.

Zucht. Lekker snel.

Koop hem wel gewoon via Battle.net
Serieus vaag? gistermiddag stond de CE nog gewoon te koop op bol.com voor 89,95.Ben overigens zelf ook genaaid.Had ook een preorder/resevering bij de saturn hebben ze hem gewoon aan een willekeurig iemand meegegeven zucht.Maar heb hem nu alsnog voor 30 euro kunnen scoren. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:14
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:14:
[...]

Serieus vaag? gistermiddag stond de CE nog gewoon te koop op bol.com voor 89,95.Ben overigens zelf ook genaaid.Had ook een preorder/resevering bij de saturn hebben ze hem gewoon aan een willekeurig iemand meegegeven zucht.Maar heb hem nu alsnog voor 30 euro kunnen scoren. :D
30 euro? Waar dat? :o
Pagina: 1 ... 54 ... 76 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.

Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie

Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.