Ah. De CE die ik kreeg was ook gesealed. Geen sticker kunnen ontdekken echter. Die zat er misschien wel op, maar ik heb niet de moeite genomen om goed naar de verpakking te kijken.Alex Picard schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:40:
[...]
Er zat een oranje transparante PEGI 16 sticker op de sealfolie van mijn CE, en mijn inhoud is compleet, vandaar mijn vraag.
hier ook, bij Bol.com gekocht.
in originele seal met pegi16 logo erop.
Ach, dan maar niemand blij maken met een guest key.
En op releaseday wel geteld 1 uur kunnen spelen, wat een ellende.
[ Voor 10% gewijzigd door Mad-Matt op 15-05-2012 23:42 ]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Geen waarschuwing hier gehad op EU...Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:37:
yep, er kwam een waarschuwing ingame dat de server ging sluiten.
Ik vermoed dat ze een bug gaan fixen?
wel nice tot dusver, lvl 19 barb kicks ass. All wordt het in actII precies aardig wat moeilijker...
Klinkt dus als een verpakkingsfout in de fabriek, die van mij kwam ook bij bol.com vandaan. De kaart met Diablo II keys zat er wel gewoon in?Mad-Matt schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:41:
[...]
hier ook, bij Bol.com gekocht.
in originele seal met pegi16 logo erop.
Ach, dan maar niemand blij maken met een guest key.
Yep. Verder is de doos compleet. Misschien maar D2 installen nu de servers down zijn.Alex Picard schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:43:
[...]
Klinkt dus als een verpakkingsfout in de fabriek, die van mij kwam ook bij bol.com vandaan. De kaart met Diablo II keys zat er wel gewoon in?
Arghhh!! Zit ik lekker 4 uurtjes te spelen en te levellen lees ik hier dat je moet checken of je wel op de goede server zit. Ik controleren en blijk ik al de hele tijd op de US server te spelen. Net overgezet naar EU en nu heb ik geen char meer... hahaha dat is ook irri... moet ik weer die Skeleton King gaan killen en dat heb ik al zo vaak gedaan in de open beta 

voor de rest compleet, alleen 2 WOW passes ipv D3 passes.Alex Picard schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:43:
[...]
Klinkt dus als een verpakkingsfout in de fabriek, die van mij kwam ook bij bol.com vandaan. De kaart met Diablo II keys zat er wel gewoon in?
Maar goed, das wel het minste van m'n zorgen, wil de game gewoon spelen.
Ps. die Dyes, kan je die meerdere malen gebruiken of raken ze op?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zijn er nog mensen die een Guest pass willen?
Ja hiermauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Graag, al een paar uur lang! DM zou fijn zijnmauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:
En hier nog éénmauro101 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:59:
67890
Voor de hardcore latenighters dan mijn guest keys toch maar neerplakken;
XMEDMP-N28D-8WY8PR-7WV2-X2C7FW
ER8TX9-MPYN-PMTGZG-EP9T-DV2X2M
@ hierboven
ow zo kan het ook

[ Voor 31% gewijzigd door mrc4nl op 16-05-2012 00:09 ]
ora et labora
ER8TX9-MPYN-PMTGZG-EP9T-DV2X2M Thx ik heb er 1NightHawk4 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:02:
Voor de hardcore latenighters dan mijn guest keys toch maar neerplakken;
Wilde net gaan slapen, dit kan een korte nachtrust worden..
67890
Net ff gespeeld, geniaal spel
Shoot, zet hij hem dus op C. Wil ik helemaal niet.
Via de download, was nix op in te stellen.
Verwijderd
Ah ik voerde hem in en kon ineens een gamertag maken, klikte ik op ok zei hij dat de code in gebruik was
balen balen
Verwijderd
Troost je, ik zit al 12 uur bezigTorgo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:47:
Arghhh!! Zit ik lekker 4 uurtjes te spelen en te levellen lees ik hier dat je moet checken of je wel op de goede server zit. Ik controleren en blijk ik al de hele tijd op de US server te spelen. Net overgezet naar EU en nu heb ik geen char meer... hahaha dat is ook irri... moet ik weer die Skeleton King gaan killen en dat heb ik al zo vaak gedaan in de open beta
Net op Europe gestart nu.... aaarrrghghgh

Die domper heb ik ook al een keer gehadVerwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:05:
Ah ik voerde hem in en kon ineens een gamertag maken, klikte ik op ok zei hij dat de code in gebruik wasbalen balen
67890
Jawel, het staat bovenin op het moment dat je de instaler opent. Het is wel onduidelijk door de skin van de installer, maar het kan wel degelijk.maartend schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:05:
Shoot, zet hij hem dus op C. Wil ik helemaal niet.
Had vanmiddag ook irritant: moest de streepjes uit de code halen om hem in te voeren ... 3 sec werk ... 3 sec te laat

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Hier 2 Key's!
G4B8GM-CDX9-24TJJJ-FXFH-GYCVYP
G2VW2C-KZYD-XVV2KR-TE9R-296D4D
Have fun!
Ik zie wel een bedankje in me DM van de gelukkige!
G4B8GM-CDX9-24TJJJ-FXFH-GYCVYP
G2VW2C-KZYD-XVV2KR-TE9R-296D4D
Have fun!
Ik zie wel een bedankje in me DM van de gelukkige!
Pfff, eindelijk act1 uitgespeeld, wat een lang end.
Bij Diablo 2 banjer ik in 1.5 uur wel door Act1 heen,maar hier ben ik toch echt wel 4 uur mee bezig geweest.
Bij Diablo 2 banjer ik in 1.5 uur wel door Act1 heen,maar hier ben ik toch echt wel 4 uur mee bezig geweest.
wat is er nou zo bijzonder aan d3?
ik snap de hype niet...
ik snap de hype niet...
ora et labora
En oh ja, voor de mensen met een CE: je wings krijg je alleen als je een nieuw character maakt NADAT je de CE eraan hebt gekoppeld. Ik ben mijn char gestart toen ik nog een starter edition heb, dus geen wings 
Volgens mij zijn die ook niet meer te krijgen, want ze zitten bij het starten van je char in je inventory, samen met je dyes.
Volgens mij zijn die ook niet meer te krijgen, want ze zitten bij het starten van je char in je inventory, samen met je dyes.
Dus! Terug van mijn avond dienst.. Mijn moeder zover gekregen dat ze het spel voor mij heeft opgehaald. Ondertussen downloaden gestart (geen dvd speler meer in m'n pc). Download tijd 6 uur!?!? Zit je dan met je glasvezel verbinding
OMG, er zijn er net meer dan 5 gepost ... en op dit tijdstip zullen ze heus niet meteen op zijn lijkt mij
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Vanavond toch maar ff naar MM gegaan om het spel ook te halen, en ik moet zeggen: LEUK! Ik ben maar gewoon begonnen zonder me in te lezen, maar er knaagt wel iets: moet je skills sparen om later betere te unlocken of hoeft dat niet?
Je hoeft nooit iets te sparen of wat dan ook. Wel komen er later meer keuzemogelijkheden.ABD schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:22:
Vanavond toch maar ff naar MM gegaan om het spel ook te halen, en ik moet zeggen: LEUK! Ik ben maar gewoon begonnen zonder me in te lezen, maar er knaagt wel iets: moet je skills sparen om later betere te unlocken of hoeft dat niet?
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
lees even wat er hier staat!oktoz schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:38:
Heeey, iemand hier die toevallig nog een guest pass over heeft?
Niet bedelen om guest passes!
Eerst hadden we mensen die alleen registreerden en nu mensen die zitten te bedelen om guest passes. Triestheid
https://niels.nu
Heeft Battlenet kuren? Probeerde in te loggen maar krijg foutmelding over login / pass combo (ja ik log in met email adres) en ik ben er toch zeker van dat ik het goede pw gebruik.
Gebeurt dit vaker (tijdens maintenance misschien?)? Ik zit overigens nog wel gewoon ingelogd in D3 maar ik vind het maar een vreemde zaak.
Gebeurt dit vaker (tijdens maintenance misschien?)? Ik zit overigens nog wel gewoon ingelogd in D3 maar ik vind het maar een vreemde zaak.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Kom op zeg...rockhopper schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:44:
Heeft Battlenet kuren? Probeerde in te loggen maar krijg foutmelding over login / pass combo (ja ik log in met email adres) en ik ben er toch zeker van dat ik het goede pw gebruik.
Heel dit topic gaat vrijwel alleen maar over de serverproblemen, maar blijkbaar heb jij geenéén post gelezen.
The devil is in the details.
Het is blijkbaar zo`n goede game dan als hier wat keys gepost worden deze weg zijn binnen 1.5 secondenHydra schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:44:
Eerst hadden we mensen die alleen registreerden en nu mensen die zitten te bedelen om guest passes. Triestheid
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Heel de dag (vanaf 8.00) tot net zonder problemen gespeeld. Alles op het gemak gedaan, mijn barbarian is na 9 uur bv pas op lvl 16 maar ik doe elke vierkante centimeter. Ik heb tijd zat alleen vrees ik de vrije dagen van iedereen vanaf donderdag. Hopelijk heeft Blizzard zijn zaakjes dan wel voor elkaar, anders is het een aanfluiting en mogen ze door het stof. Altijd online vind ik prima (komt volgende maand toch een Diablo cloon op de 3DS) maar zorg dan wel dat we probleemloos kunnen spelen.
Nou ja ik lees inderdaad wel een en ander over inlog problemen, maar meer van "error nummerzoveel en zoveel" en niet zozeer "combo van pw & login onjuist".Hahn schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:45:
[...]
Kom op zeg...
Heel dit topic gaat vrijwel alleen maar over de serverproblemen, maar blijkbaar heb jij geenéén post gelezen.
Maar ik begrijp dus dat dit normaal is bij drukte, dat is mooi want het zou wel erg triest zijn als ik nu al een nieuw pw zou moeten aanvragen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Iemand filmpje naar Act II al gezien?
Prachtig gewoon, bijna de tranen in mijn ogen staan.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Geen nood! De dyes en de wings zijn account bound. Maak een dummy char aan, stop deze items in je stash en haal ze er op je main weer uit en je delete je dummy weer. Zelf ook zo gedaan. Enjoy!M_V schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:14:
En oh ja, voor de mensen met een CE: je wings krijg je alleen als je een nieuw character maakt NADAT je de CE eraan hebt gekoppeld. Ik ben mijn char gestart toen ik nog een starter edition heb, dus geen wings
en we zitten er weer op met nieuwe acevements.
dus alles wat je zou moetten hebben krijg je in 1 keer zover ik kan zien
dus alles wat je zou moetten hebben krijg je in 1 keer zover ik kan zien
+1 Eensch!True schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 00:58:
Iemand filmpje naar Act II al gezien?
(Maar nu ga ik slapen, D3 is voor een andere dag weer)
[ Voor 12% gewijzigd door BoomSmurf op 16-05-2012 01:09 ]
Zo! Sinds vanmiddag in totaal een paar uurtjes Monk gespeeld, nu tijd voor wat slaap!

Wee normal difficulty klaar
[ Voor 22% gewijzigd door Brian op 16-05-2012 01:19 ]
Mijn eerste installer was corrupt... voor Jan Doedel 2/3 uur gewacht. Daarna opnieuw gedownload en heb nu t/m lvl 8 gespeeld. Wat gaaf
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Level 43 en half. De 48 uurs marathon gaat gezellig verder op www.twitch.tv/kaluroo. act 2 is bijna compleet.
Ik ben geswitched van Dual wield naar sword en board.
Van cleave naar bash, het werd me toch iets te heet onder de voeten.
Ik ben geswitched van Dual wield naar sword en board.
Van cleave naar bash, het werd me toch iets te heet onder de voeten.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Wow, wat een prachtgame. Ik had niet verwacht dat het spel me grafisch erg zou imponeren maar er zitten gebieden bij waar je gewoon kippevel van krijgt zo mooi zijn ze gemaakt. Samen met de ambient sounds die er echt naadloos bijpassen voelt het gewoon zo goed... heerlijk! Jammer alleen dat mijn game al de hele avond enorm lagged
co-op lagt hier ook. Single is de game ook heel vermakelijk.
Ik ga nu Maar eens slapen. 7uur weer op staan.
Ik ga nu Maar eens slapen. 7uur weer op staan.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Zo, net level 20 aangetikt met men demon hunter. Erg toffe game (ondanks de login errors afgelopen avond). Zit nu al tijdje in Act 2. morgen verder in co-op met een vriend
excuses
[ Voor 88% gewijzigd door Tha op 16-05-2012 01:53 ]
Tha
Timmert26, erg bedankt voor de key! Wou op tijd naar me nest, maar wat een spel!
ja dat is 5500 mijl verderCoevering schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 01:55:
Net bij de MM Den Haag voor 45 euro's
gisteren langs geweest en een pre-order geplaatst. vandaag opgehaald. op die manier was het 38 euroCoevering schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 01:55:
Net bij de MM Den Haag voor 45 euro's
Lekker, kwam terug van fitness en kon meteen inloggen. Even 2 uurtjes met Monk gespeeld en SK gedood, gekomen tot level 10. Moet zeggen dat het best verslavend is, zou zomaar kunnen dat ik de volledige versie haal.

PSN ID: Beest41
Toch nog in de buurt van mijn target gekomen, lvl 43 en heb act 1 en 2 dus weer opnieuw mogen doen helaas.
welverdiende rust nemen nu, zal niet gaan haasten om lvl 60 te worden, dat komt vanzelf wel over een week ergens.
welverdiende rust nemen nu, zal niet gaan haasten om lvl 60 te worden, dat komt vanzelf wel over een week ergens.
Wat was je target? En heb je nog uniques gevonden?Bron schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 03:03:
Toch nog in de buurt van mijn target gekomen, lvl 43 en heb act 1 en 2 dus weer opnieuw mogen doen helaas.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Verwijderd
Even 6 uur achter elkaar met mn monk gespeeld, Act 2 bereikt, lvl 18
. Morgen weer verder!
Hoopte 45 te zijn maar door login problemen en dat mijn progression van act 3 naar 1 was gegaan is dat niet gelukt, verder toch tevreden mee, had niet eens het plan om op te blijven eigenlijk, kocht het spel 3 uur voor launchkaluro2 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 03:06:
[...]
Wat was je target? En heb je nog uniques gevonden?
Mensen wat is dit een fantastische game
op en top Diablo. ze hebben de voorgangers ècht eer aan gedaan. hoe mooi sommige dingen gemaakt zijn... bijvoorbeeld dit :
Mijn WD is nu level 18 , morgen weer verder
spoiler:
, echt te gek.De bliksem in Leoric's mansion
Mijn WD is nu level 18 , morgen weer verder
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
servers gaan zo down voor service update
[ Voor 4% gewijzigd door questarey op 16-05-2012 03:51 ]
Krijg je service, is het nog niet goed?
Is er een post waar staat wat ze gaan doen en hoe lang het duurt?
Vind de blizzard forums maar onoverzichtelijk.
Is er een post waar staat wat ze gaan doen en hoe lang het duurt?
Vind de blizzard forums maar onoverzichtelijk.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
geen officiele aankondiging wat ik zo zie, maar ik denk dat het gaat om dezelfde fixes als in azie en USA.
(dat was eerder vanavond)Americas region maintenance is scheduled to last another 45 mins or so, and we'll be scheduling off-peak maintenance for EU later tonight.
[ Voor 5% gewijzigd door Felyrion op 16-05-2012 04:05 ]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Bah onaangekondigde server shutdown
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
aceavements worden nu gemaakt.
ben nu lvl 29 co op en gaat redelijk soepel eigenlijk.
ben nu lvl 29 co op en gaat redelijk soepel eigenlijk.
Achievements deden het bij mij gewoon goed:)
ik mis er een paar.
maar dat komt wel goed.
even een korte pauze nu en dan straks weer verder normal zal en moet uitgespeeld worden deze sesie
maar dat komt wel goed.
even een korte pauze nu en dan straks weer verder normal zal en moet uitgespeeld worden deze sesie
Ik moet zeggen dat ik buiten de login problemen ook geen enkele bug of iets dergelijks ben tegengekomen (althans.. niet bewust.)
ik verder ook niet. en die login problemen vielen mij wel mee.Felyrion schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 04:09:
Ik moet zeggen dat ik buiten de login problemen ook geen enkele bug of iets dergelijks ben tegengekomen (althans.. niet bewust.)
Dan heb ik geluk vandaag. Rond 10 uur s'avonds Diablo 3 Retail gekocht bij de plaatselijke MM. Was in 10 minuten geïnstalleerd, kon direct inloggen en spelen. Het enige wat mij heeft gestopt is deze maintance. Wat bof ik toch weer..
http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii
Zielige figuren daar.
(trouwens eigen gemaakte meme Despise Face - John Jigsaw Kramer)
zo door de server maintenance mooi tijd gehad voor een groote boodschap
iedereen maar gaan slapen??
iedereen maar gaan slapen??
[ Voor 17% gewijzigd door sk1nny666 op 16-05-2012 04:26 ]
Athene van Athenelive.com is als eerste level 60 geworden:
YouTube video
En dat terwijl er net een melding in beeld kwam dat de servers down gingen na 3 minuten voor maintenance.
YouTube video
En dat terwijl er net een melding in beeld kwam dat de servers down gingen na 3 minuten voor maintenance.
[ Voor 27% gewijzigd door robvanderaart op 16-05-2012 04:28 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Ik dacht dat er al een koreaan al world first was geworden ?robvanderaart schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 04:26:
Athene van Athenelive.com is als eerste level 60 geworden:
YouTube video
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
world first clear was dat toch en niet world first level 60? maar ik kan me daar natuurlijk ook in vergissen
[ Voor 0% gewijzigd door finalmichiel op 16-05-2012 04:30 . Reden: typfouten ]
nee normal clear bedoelde ik ook hahahaha
net gepost:
We're implementing the same fixes the Americas region got for EU now, and expect maintenance to last for about another hour.
hier kan je zien waneer ze het weer doen
http://us.battle.net/d3/en/status
We're implementing the same fixes the Americas region got for EU now, and expect maintenance to last for about another hour.
hier kan je zien waneer ze het weer doen
http://us.battle.net/d3/en/status
[ Voor 22% gewijzigd door sk1nny666 op 16-05-2012 05:17 ]
error 33 hier.
maintenance
jij speelt op realm america of niet?
maintenance
jij speelt op realm america of niet?
[ Voor 40% gewijzigd door sk1nny666 op 16-05-2012 05:51 ]
ja inderdaad deze melding kirjg ik ook (logisch aan de andere kant van de tafel maar goed)
speel je in een andere regio? US of Azië?
EU servers zitten nog in maintenance, USA heeft ook weer problemen:
We're aware players may not be able to connect to the Americas region, or are having difficulty stay in-game. We are investigating.
en we gaan weer verder
EU maintenance is complete. You may receive an error on login as the service processes requests.
EU maintenance is complete. You may receive an error on login as the service processes requests.
Zo... nog ff lekker verder hakken
nog steeds error 3003 hier
Cititzen of Ladonia
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.