Zo nep, maar wel cool

Maar ik denk dat menig D3 "speler" (want er zijn er veel die nu niet spelen) zich zo voelt
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Maar hier baal ik van, ik logde even uit en kan nu niet meer terug!
Ik ga wel door tot een uurtje of 1
!
Ik ga wel door tot een uurtje of 1
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Ja gewoon blijven wachten!Timocos schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:01:
Ok heb de game nu binnen (demo), klaar met downloaden, venster van downloaden gaat weg, en wacht nu op de installer.... al 10 min.... klopt dat ??? Zie ook geen running processen draaien ofzo ...
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
was er even in... kan het spel niet starten want ik ben blijkbaar bezig een patry te joinen
Grmbl, eindelijk de skeleton king nightmare achiev, ben je op The Butcher geeft die hem niet en ben je bijna klaar met de act wordt je van de servers gegooid, kun je weer opnieuw.
Verwijderd
Ik probeer 't morgen aan 't eind van de middag wel weer en anders met Hemelvaart (alleen is dan iedereen natuurlijk ook vrij)
Zit ik er eindelijk in, krijg ik error 300008
Mijn order stond sinds gisteravond 23:49 op queued. Blizzard gebeld vanmiddag om 14:00, zou een belletje terug krijgen. Nu net om 22:09 dezelfde persoon aan de lijn en heeft mijn iDeal payment confirmed en Diablo III is active.
Awesome support vanuit Blizzard.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ik krijg die ingame dus jahCoreTex schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:08:
Zit ik er eindelijk in, krijg ik error 300008
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Zo, net even naar de Media markt geraced. Installen en vanavond? spelen. Ik ga vanavond/vanacht wat uurtjes spelen. PM mij als je interesse hebt om dat samen te doen.
Woohoo, zit er in nu
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
En nu maar hopen dat je kunt inloggenBaiko schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:09:
Mijn order stond sinds gisteravond 23:49 op queued. Blizzard gebeld vanmiddag om 14:00, zou een belletje terug krijgen. Nu net om 22:09 dezelfde persoon aan de lijn en heeft mijn iDeal payment confirmed en Diablo III is active.
Probeer het de hele avond, collega die het net pas probeert komt direct binnen op de Europe server
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik ook zodra ik ingelogged ben met je character..
Hier ook en bellen lukte voor geen meter. Achja, heb mijn geld in ieder geval teruggevraagdrikrik schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:58:
[...]
Ik heb hetzelfde probleemOok betaald met iDeal (zo ideaal is dat dus niet
)
Gentoo BTW
iemand nog een demo key beschikbaar? DM me maar.
Alvast bedankt, eerst even proberen en dan aanschaffen.
Verwijderd
Een moment geduld alstublieft, er zijn nog 2941 wachtenden voor u *tu du du*osnatool schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:13:
iemand nog een demo key beschikbaar? DM me maar.
Ik plak morgen mijn guest keys pas neer....tis nu al kut dus ff geen nieuwe leute meer
OPGELET! Mijn char staat op US server, ondanks het feit dat er in settings 'Europe' ingesteld stond. Die wijziging was blijkbaar niet doorgevoerd.
Zie http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078168372?page=1#13
Iedereen zou dit best eens nakijken.
Zie http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078168372?page=1#13
Iedereen zou dit best eens nakijken.
Hmm, ik dacht gelezen te hebben dat je de Starter Edition kreeg wanneer je de client gewoon downloadde en inlogde.
Ik krijg nu de melding dat ik geen license heb. Helaasch.
Ik krijg nu de melding dat ik geen license heb. Helaasch.
Ga voor de grap eens kijken of een support ticket aanmaken werkt, ik ga zometeen naar bed en morgen nog vrolijk een dagje naar school, en als er dan niks met de ticket gedaan is ga ik wel even bellen met blizzard of ze het kunnen fixen..Tyr3ll schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:13:
[...]
Hier ook en bellen lukte voor geen meter. Achja, heb mijn geld in ieder geval teruggevraagd
Ben je het spel aan het downloaden en gaat het langzaam?rodil schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:11:
Ik word hier Gek, al 30 minuten op 30%, hoe lang duurt dat??
Ga dan naar Internet Explorer en dan settings en LAN instellingen en dan Instelling automatisch of zo iets even uitvinken! Dan gaat je download veel harder
Nou ik zit er in maar ik vind 't niet lekker spelen. Constante lag spikes everywhere...
Verwijderd
Bashiok @Bashiok
We're aware players in EU are stuck at retrieving characters, or seeing an empty character list. Investigation underway.
We're aware players in EU are stuck at retrieving characters, or seeing an empty character list. Investigation underway.
lvl 45, niet eens level 9 voor mij.
CE Edition, met gratis code 37
CE Edition, met gratis code 37

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zo. Zit ik ook eindelijk es bij Tweakers. Kijk erg vaak maar ben nooit ingelogd. Waar Diablo al niet goed voor is.
Zag jullie zo bezig met problemen bij het inloggen bij Diablo, ik dacht, daar pas ik precies tussen.
Ook maar weer es proberen.
Zo niet, ga ik eerst met een glaassie wijn bij de haard zitten balen :-)
Nope, the servers are too busy at this time...
Zag jullie zo bezig met problemen bij het inloggen bij Diablo, ik dacht, daar pas ik precies tussen.
Ook maar weer es proberen.
Zo niet, ga ik eerst met een glaassie wijn bij de haard zitten balen :-)
Nope, the servers are too busy at this time...
Ik zou sowieso mijn geld terugvragen hoor? Je hebt 60 euro betaald voor een service die ze niet leveren. ("Immediate" download) Ik zelf heb het geld teruggevraagd en ga het gewoon ergens anders goedkoper halen, misschien ook niet gezien je toch niet kan spelenrikrik schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:16:
[...]
Ga voor de grap eens kijken of een support ticket aanmaken werkt, ik ga zometeen naar bed en morgen nog vrolijk een dagje naar school, en als er dan niks met de ticket gedaan is ga ik wel even bellen met blizzard of ze het kunnen fixen..

Gentoo BTW
spoiler:
Iemand enig idee hoe je he t2e gedeelte doet van actboss act2? Ik heb hem steeds gemakkelijk op 99% en dan ben ik in eens dood?
Als er toevallig nog iemand die een starter edition guest pass over heeft dan zou ik die eventueel graag ontvangen. Ik ben erg benieuwd naar de game maar weet nog niet zeker of ik hem leuk genoeg vind om hem te kopen.
welke was dat ook alweer?RedHat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:22:
spoiler:Iemand enig idee hoe je he t2e gedeelte doet van actboss act2? Ik heb hem steeds gemakkelijk op 99% en dan ben ik in eens dood?
Verwijderd
Je kunt het spel anders gewoon meteen downloaden hoor.Tyr3ll schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:22:
[...]
Ik zou sowieso mijn geld terugvragen hoor? Je hebt 60 euro betaald voor een service die ze niet leveren. ("Immediate" download) Ik zelf heb het geld teruggevraagd en ga het gewoon ergens anders goedkoper halen, misschien ook niet gezien je toch niet kan spelen
Hmm twijfel of ik hem ga halen, aangezien het prut weer wordt hemelvaart kriebelt het wel..
uhm, ik was erg blij dat ik voorbij de skeleton king ben, nu is m'n char weg.
Hebben meer mensen dit probleem?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik weet niet waar je op doelt? Spel heb ik allang gedownload maar inloggen gaat niet natuurlijk omdat ik geen license heb op mijn Battle.net. Dan houdt het gauw opVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:23:
[...]
Je kunt het spel anders gewoon meteen downloaden hoor.
Gentoo BTW
Ik zit er vanavond ook weer in..Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:24:
IK ZIT ER WEER IN JEEEEJ Sinds 18.00 tot nu
Laat maar, Diablo 3 bugt hem hier gewoon...
Nu startte hij
spoiler:
In die halve ring... Eerst zag ik nog groene kringen, nu helemaal niet meer. Hij gaat gewoon met z'n klauw de grond in, daar loop je van weg en ben ik dood. Alleen die groene kringen zie ik nu helemaal niet meer, dus kan niet ontwijken... Probeer morgen wel, misschien is hij dan niet bugged
-nvm- opgelost 
Nog steeds retrieving hero list hierzo.
Nog steeds retrieving hero list hierzo.
[ Voor 151% gewijzigd door Bron op 15-05-2012 22:28 ]
Ik kom helaas toch echt niet verder als retrieving hero list
Eerste keer inloggen geen probleem, geen errors en direct kunnen spelen. Even gespeeld op mijn laptop maar ging niet van harte. Hij draaide vloeiend maar moest wel alles naar beneden schroeven. Overmorgen op mn vaste computer proberen.
@AMD e-350, ATI HD6310, 8 GB DDR3
@AMD e-350, ATI HD6310, 8 GB DDR3
Volgens mij zweten die gasten zich rot bij Blizzard. Hun 'wij geven games pas uit als ze af zijn' imago zijn ze onderhand wel kwijt denk ik
Iemand een oplossing voor die rare error 316712?
Ik wil gewoon single player wat doen.... Krijg constant deze error

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Die groene plekken heeft hij één keer gegeven, daarna niet meer. Heb Diablo maar afgezet, morgen weer opnieuw. Zal wel bugje zijn of herstart nodig, maar de eerste in public zag ik wel die groene ringen, alleen ben daarna solo gegaan en die groene ringen waren er toen niet meer. Kon dus niet meer zien waar hij toe ging slaan.
Game is af, alleen de servers nog nietRrrrrr_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:29:
Volgens mij zweten die gasten zich rot bij Blizzard. Hun 'wij geven games pas uit als ze af zijn' imago zijn ze onderhand wel kwijt denk ik
Heeft natuurlijk weinig te maken met Diablo 3 dit en meer met Battle.net. Spel zelf kan goed zijn, service verder nietRrrrrr_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:29:
Gentoo BTW
Dan heb je online gedaan en dan naar solo?chromeeh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:29:
Iemand een oplossing voor die rare error 316712?
Had ik ook, ging naar Tabje Social, daar zag ik de spelers van de laatste pub, daarna uit het tabje gegaan, daarna naar Quest selector, en dan via de quest selector een solo game starten, werkte bij mij.
Bedankt dat je eruit bent gegaan Redhat, zit er nu in
kan iemand mij oplossing geven voor game freeze/crash als ik inventory open
battle.net > blizzard > diablo 3Tyr3ll schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:30:
[...]
Heeft natuurlijk weinig te maken met Diablo 3 dit en meer met Battle.net. Spel zelf kan goed zijn, service verder niet
ergens heb je gelijk maar ook weer niet. Een game is ook echt af als hij goed werkt met hun eigen servers en service.
@ Iedereen: Als je vast zit in de hero list kun je beter even cancellen en opnieuw proberen. Daarna zat ik er gelijk in.
Wat een geluk, je mag dus zomaar spelen? Nou ik niet meer, wat een teleurstelling is deze game zeg. Niet doodgaan, DRM, zeer lineaire gameplay, niet zelf skills en abilities kunnen opbouwen, geen character customization. Heb ik daar nou jaren op gewachtMichali schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:39:
@ Iedereen: Als je vast zit in de hero list kun je beter even cancellen en opnieuw proberen. Daarna zat ik er gelijk in.

Verwijderd
Zillion01 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:42:
[...]
Wat een geluk, je mag dus zomaar spelen? Nou ik niet, want een teleurstelling is deze game zeg. Niet doodgaan, zeer lineaire gameplay, niet zelfs skills en abilities kunnen opbouwen, geen character customization. Heb ik daar nou jaren op gewacht

jup, dat van mij staat op US server terwijl EU ingesteld wasMad-Matt schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:24:
uhm, ik was erg blij dat ik voorbij de skeleton king ben, nu is m'n char weg.
zie http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078168372?page=2
niets aan te doen vrees ik, ben opnieuw begonnen
Als je niks positiefs te melden hebt, zeg liever niets.Zillion01 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:42:
[...]
Wat een geluk, je mag dus zomaar spelen? Nou ik niet meer, wat een teleurstelling is deze game zeg. Niet doodgaan, DRM, zeer lineaire gameplay, niet zelf skills en abilities kunnen opbouwen, geen character customization. Heb ik daar nou jaren op gewacht
Zillion01 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:42:
[...]
Wat een geluk, je mag dus zomaar spelen? Nou ik niet meer, wat een teleurstelling is deze game zeg. Niet doodgaan, DRM, zeer lineaire gameplay, niet zelf skills en abilities kunnen opbouwen, geen character customization. Heb ik daar nou jaren op gewacht

Waar gaat dat nou over...Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:45:
[...]
Als je niks positiefs te melden hebt, zeg niks niks.

Als je de game in je battle.net account hebt ben je al verder dan vele en mag je dus van geluk spreken
Gentoo BTW
Verwijderd
Leuk. Ik had laatst een nieuw moederbord, dus ik was afgelopen week druk bezig om te stability testen met mijn overclock.
Uurtje aan het spelen, crash
Uurtje aan het spelen, crash
Eindelijk kunnen spelen, lvl 3 wizard en eerste quest gehaald. Morgen weer verder, als ik dan wel kan inloggen...
Overigens meteen even een 3D kaart van mijn werk scoren. Speel nu op mijn PC die gemaakt is voor het draaien van virtuele servers en heeft alleen maar een onboard radeon 4200 en dat loopt niet echt rap.
Ligt overigens de hoge ping aan mijn verbinding, of heeft iedereen hier last van (in verband met drukke servers)?
Overigens meteen even een 3D kaart van mijn werk scoren. Speel nu op mijn PC die gemaakt is voor het draaien van virtuele servers en heeft alleen maar een onboard radeon 4200 en dat loopt niet echt rap.
Ligt overigens de hoge ping aan mijn verbinding, of heeft iedereen hier last van (in verband met drukke servers)?
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Is het eigenlijk mogelijk om de game client op meerdere platformen te installeren vanaf dezelfde dvd? Ik wil het namelijk op mijn pc en mijn Mac installeren. Of worden serials aan bepaalde releases van de game gekoppeld?
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Niet doodgaan? Ga eens Diablo 2 spelen, de 1e 10 area's of zo, en probeer maar eens dood te gaan. Ik vond Diablo 2 makkelijker dan Diablo 3.Zillion01 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:42:
[...]
Lineaire gampeplay? Eh... GA DIABLO 2 spelen!
Zet ELECTIVE mode aan! Je kunt de skills wel kiezen. En het skillsysteem is beter dan skillhoarding en nutteloze skills.
Je hoeft idee geen guide op te zoeken om te kijken hoeveel strenght/dex je nodig hebt en de rest in vitality te dumpen. Je hebt nu craften, gems e.d. om te customisen.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
De serial wordt aan je account gekoppeld, je kan het overal installeren maar slechts op 1 pc/mac tegelijk inloggen met je account.SirLenncelot schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:58:
Is het eigenlijk mogelijk om de game client op meerdere platformen te installeren vanaf dezelfde dvd? Ik wil het namelijk op mijn pc en mijn Mac installeren. Of worden serials aan bepaalde releases van de game gekoppeld?
Weet iemand of je voor elke character die je aanmaakt je de blacksmith/jeweller weer opnieuw moet levelen?
Gedeeld voor alle chars op normal en apart gedeeld voor alle chars op hardcore.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ben nu al 3 keer ingelogd binnen een kwartier. Lijkt alleen iets aan de hand met m'n PC want die loopt steeds vast...
Horen die guest pass keys ook in de collectors edition te zitten? Mijn vriend heeft die net aangeschaft en heeft er alleen 2 gare guest passes for WoW in zitten

Zelfde verhaal hier... alleen 2 voor WoW.tehsojiro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:05:
Horen die guest pass keys ook in de collectors edition te zitten? Mijn vriend heeft die net aangeschaft en heeft er alleen 2 gare guest passes for WoW in zitten
Ja, ik had 2 guest passes voor WoW (waar zijn die voor nodig, tot level 20 kan toch altijd gratis..?) en 2 voor Diablo 3.tehsojiro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:05:
kan je ook jeweler worden? zo ja waar?
This is the Way.
By the way, klopt het dat achievements stuk zijn? Heb sinds act 2 niets meer gekregen.
Geen last vanVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:09:
Latency is best hoog op het moment, zo rond de 300-400.
Zojuist uitgespeeld na een nachtelijke LAN met een stel vrienden, 17 en een half uur. En wat voor 17 en een half uur. Fantastisch spel!!
omg, ik zit weer ingame
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
level ?cirediew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:11:
Zojuist uitgespeeld na een nachtelijke LAN met een stel vrienden, 17 en een half uur. En wat voor 17 en een half uur. Fantastisch spel!!
jezus game blijft crashen als ik inventory probeer te openen.... waren topics tijdens de beta die dit probleem aangaven..... graphic driver update geen suc6 iemand enig idee oplossing voor dit probleem
wel kunnen spelen, lvl 6 nu, en sever down in 3 min.
Cititzen of Ladonia
Verwijderd
He bah, ik zit nu naast een vriend die net level 3 is geworden terwijl ik nog geen guest key heb
das balen! gelukkig heb ik wel kunnen spelen, zit nu op level10P-Nut schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:12:
jezus game blijft crashen als ik inventory probeer te openen.... waren topics tijdens de beta die dit probleem aangaven..... graphic driver update geen suc6 iemand enig idee oplossing voor dit probleem
skyrim hea

elke game heeft bij introductie moeilijkheden, servers hebben te weinig capaciteit, en vaak komen nieuwe bugs aan het licht.bf3 was niet anders
ora et labora
Ook alleen twee keys voor WoW. Vreemd.tehsojiro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:05:
Toch nog maar even de game gehaald, ondanks het feit dat ik niet echt superenthousiast was n.a.v. de beta. Maar ja, de aantrekkingskracht van Blizzard hè.
Kom er overigens niet in op dit moment, maar dat verbaast me niet zo veel. Bij WoW was het niet veel anders. Snap niet dat zoveel mensen zich daar nou echt druk over maken, dat probleem zal binnen afzienbare tijd gewoon opgelost zijn. Zo maar eens rustig naar bed en dan morgen nogmaals proberen
Kom er overigens niet in op dit moment, maar dat verbaast me niet zo veel. Bij WoW was het niet veel anders. Snap niet dat zoveel mensen zich daar nou echt druk over maken, dat probleem zal binnen afzienbare tijd gewoon opgelost zijn. Zo maar eens rustig naar bed en dan morgen nogmaals proberen
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Verwijderd
Even een noob vraag hoor. Kan je van een single player char overgaan naar multiplayer of is het aan te raden gelijk in multiplayer te starten? Diablo nooit gedaan maar ik zie dat ik nu al in een party zit in multiplayer o.O..
vraag me af of ik dan wel juist zit.
vraag me af of ik dan wel juist zit.
Zaten ze wel in de originele seal met Pegi16 logo erop?
Ik wil graag horen van welke winkels de mensen hun versie hebben zonder de guest passes voor D3
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
error 3003
servers down
servers down
Cititzen of Ladonia
Op de doos bedoel je? De CE heeft geen PEGI logo op de doos. Wel een PEGI16 op het informatieblad dat los achterop de doos zit. Overigens gekocht via Bart Smit.Alex Picard schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:27:
[...]
Zaten ze wel in de originele seal met Pegi16 logo erop?
Verwijderd
yep, er kwam een waarschuwing ingame dat de server ging sluiten.
Ik vermoed dat ze een bug gaan fixen?
wel nice tot dusver, lvl 19 barb kicks ass. All wordt het in actII precies aardig wat moeilijker...
Ik vermoed dat ze een bug gaan fixen?
wel nice tot dusver, lvl 19 barb kicks ass. All wordt het in actII precies aardig wat moeilijker...
Er zat een oranje transparante PEGI 16 sticker op de sealfolie van mijn CE, en mijn inhoud is compleet, vandaar mijn vraag.nikk schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:36:
[...]
Op de doos bedoel je? De CE heeft geen PEGI logo op de doos. Wel een PEGI16 op het informatieblad dat los achterop de doos zit. Overigens gekocht via Bart Smit.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.