Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Ah nou dan wet ik genoeg. En bedankt he blizzard? Waarom jullie nu eerst weer 3 maanden bedenken dat er wellicht toch wat te weinig servers beschikbaar zijn is mij een raadsel. Zo goed als hun games zijn zo brak is hun forecast.Pim0377 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:36:
zit nou alweer een 30 minuten op retreiving hero list.
Ben zo stom geweest om uit te loggen toen ik mijn vriendin op ging halen

Game server, login server status staat er niet bij en login server is wat nu voor problemen zorgt.Barthak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:38:
Ik vraag me toch echt af wat ze precies checken om op deze pagina groene vinkjes te tonen: http://eu.battle.net/d3/en/status
We have a fix we're in the process of testing we believe could resolve some of the current EU game service issues. No ETA on its deployment.
Rupsen, Rapsen.
De servers? die doen het namelijk gewoon, alleen het inloggen geeft wat problemen maar als je er inzit werkt het prima.Barthak schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:38:
Ik vraag me toch echt af wat ze precies checken om op deze pagina groene vinkjes te tonen: http://eu.battle.net/d3/en/status
De gameservers zijn prima, het zijn de login servers.Kaasje123 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:38:
[...]
Ah nou dan wet ik genoeg. En bedankt he blizzard? Waarom jullie nu eerst weer 3 maanden bedenken dat er wellicht toch wat te weinig servers beschikbaar zijn is mij een raadsel. Zo goed als hun games zijn zo brak is hun forecast.
Dit is bij WoW bij nieuwe launches ook altijd de achilleshiel van alles geweest.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Over een week is iedereen dit weer vergeten
Smiling as the shit comes down...
In WoW dan
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ik vind de Monk vrij zwak als Dmgtaker, ik speel met een zwaardje en een schild. Beter overgaan op 2 zwaarden?
IK BEN NOG MAAR LEVEL 7Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:39:
GRRRR IK WIL ME BARBARIAN VERDER LVLEN VAN lvl 23!!!!!!!!!!!!!

Maar ik heb wel Wings, jaja

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 15-05-2012 21:42 ]
Asia is currently down for maintenance, and if successful the changes made there will be extended to Americas and EU.
Asia, proef personen.. xD
[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 15-05-2012 21:43 ]
Rupsen, Rapsen.
Is een standaard ability geworden, krijg je in Act 1.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:41:
Heb je nog town portal scrolls in D3?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
daar was ik dus op aan het spele tot ik melding kreeg da servers neergingenMetian schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:42:
Bashiok
Asia is currently down for maintenance, and if successful the changes made there will be extended to Americas and EU.
Asia, proef personen.. xD
Verwijderd
Ja ik had gvd allang 30 kunnen zijn !!! Nu al half uurtje op Herooooo...Bulls schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:42:
[...]
IK BEN NOG MAAR LEVEL 7Zolang heb ik kunnen spelen na ontvangst van de CE..... .
Maar ik heb wel Wings, jaja
Als ik er in kan zometeen met me dikke vette barb ren ik die instance in LEEEEEEEEEROOOOYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY !
Verwijderd
Kan je dan ook weer exact terug naar de plek waar je die ability toepaste?True schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:43:
[...]
Is een standaard ability geworden, krijg je in Act 1.
Verwijderd
Edit: maximum character name length van 12? Really?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 21:46 ]
Zo was het wel in D2 toch?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:44:
[...]
Kan je dan ook weer exact terug naar de plek waar je die ability toepaste?
Yep!Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:44:
[...]
Jup zoals in D2 (D1 kan ik mij niet exact herinnerenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:44:
[...]
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Kan je overigens characters die je aanmaakt op bijvoorbeeld region asia ook gebruiken in region europe of America? Of zijn die niet per regio uitwisselbaar?BitchCrew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:43:
[...]
daar was ik dus op aan het spele tot ik melding kreeg da servers neergingen
Nu weer 30 min crtl+v en enter spam, omdat ik DC'd ..
Begin er nu wel echt de balen van te krijgen.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Nope.Kaasje123 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:45:
[...]
Kan je overigens characters die je aanmaakt op bijvoorbeeld region asia ook gebruiken in region europe of America? Of zijn die niet per regio uitwisselbaar?
Rupsen, Rapsen.
Nope, nog steeds hetzelfde probleem als vanmiddagRSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:40:
Mensen die op battle.net besteld hebben met ideal inmiddels al aan het downloaden?
Dat lukt ze dan wel weer, de servers op tijd plat krijgenBitchCrew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:43:
[...]
daar was ik dus op aan het spele tot ik melding kreeg da servers neergingen
Hoe zit het eigenlijk met de cinematics? Ik zag net in het menu dat ik 2 filmpjes gemist had, worden die niet automatisch afgespeeld als je begint? Net eventjes zitten kijken via het men (kan toch nergens inloggen), maar damn die zien er echt gelikt uit zeg
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749
Verwijderd
Heb je region Europe staan?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:46:
HUH, ik zit erin, maar mijn hero is weg.... meot ik opnieuw beginnen??!
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4079098783We have a fix we're trying and as a result, you may see some improvements on being able to log in.
Zoals al 25x gemeld, je kunt rustig cancellen want dat wachten leidt nergens toe.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:47:
ALS IEMAND NA 30+ MIN RETRIEVING HERO LIST ZIT MAAR TOCH ER DOOR KOMT MELD HET PLZ![]()
als er wel bij een quest staat bij dat schermpje zit je goed
Verwijderd
Maar toch zie je telkens mensen in game komen. Ook op livestreams zie je friends online komen bij mensen.Aghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:48:
[...]
Zoals al 25x gemeld, je kunt rustig cancellen want dat wachten leidt nergens toe.
Me 2!stime schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:46:
ingame en spelende that is.
Bier er bij en gaan met die banaan!
Waarom? Omdat je na al dat bedelen nog steeds geen key hebt?icegodd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:48:
DIT wordt ECHT een kut speel ....
Vorige spel dat ik heb gekocht was SCII en daarvan heb ik maar drie levels gespeeld. Misschien daar maar eens mee verder gaan instead, dan laat ik over twee jaar wel weten wat ik van DIII vind
These are my principles. If you don't like them, I have others.
ben nu een lvl 15 DH. mijn dps in 69. na mijn idee best aan de hoge kant
iemand anders zo zo'n dps of juist hoger/lager??
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
vandaag een aantal malen gechecked. Game ziet er cool uit. Daarnaast lekker een beetje chatten. Klopt het dat in de midaguren de webcam uit was en dat rond 6 uur de stream ff offline was? In ieder geval veel succes met het restant van de poging.
Denk het niet, met een kutspel had je geen moeite met inloggen gehad omdat het een kutspel is en dan geen animo voor is. Kun je vrolijk helemaal in je eentje rondlopen geen lag te hebben en niet te genieten.icegodd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:48:
DIT wordt ECHT een kut speel ....

Maar mijn Hero's zijn verstoppertje aan het spelen en zijn lasting te retrieven.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Betaald met ideal?Rrrrrr_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:53:
Ach, jullie kunnen tenminste in de game komen. Ik zit nog steeds op m'n key te wachten (sinds 16.30).
Cancel em, ik stond er ook op, heb em gecancelled en na nog vaak proberen zit ik er nu ook inVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:47:
ALS IEMAND NA 30+ MIN RETRIEVING HERO LIST ZIT MAAR TOCH ER DOOR KOMT MELD HET PLZ![]()
too weird to live too rare to die
http://www.twitch.tv/directory/Diablo%20IIIErikakagiel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:53:
Weet er iemand nog een leuke stream die up & running is? Ben benieuwd naar de live beelden.
Je krijgt geen key. Heb je al wel bevestiging van betaling ontvangen? Als dat zo is kan je aan de slag. Ik had betaald met PayPal binnen 2 minuten kon ik gaan downloaden en was mn account gekoppeld aan DIablo 3
Waar is je spoiler tag ?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:54:
Something is telling me that Decard Cain doesn't want to be saved... hmmmmm
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ik heb hetzelfde probleem. Begonnen op Europe. Region nog altijd op Europe. Geen heroes meer

Speak for yourselve! Oh wait...Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:54:
Nice, ik zit er weer in. Have fun!
LooooL, hij bedoeld waarschijnlijk dat niemand het spel kan spelen --> Cane kan niet gered worden
(of je was sarcastisch
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Nee heb nog geen email ontvangen. Daarnaast staat op battle.net mijn order nog op queued.RSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:55:
[...]
Je krijgt geen key. Heb je al wel bevestiging van betaling ontvangen? Als dat zo is kan je aan de slag. Ik had betaald met PayPal binnen 2 minuten kon ik gaan downloaden en was mn account gekoppeld aan DIablo 3
zat ik ook toen ineens error 3006 en hoppa er weer uit....Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:54:
Nice, ik zit er weer in. Have fun!
Al met al heb ik toch het gevoel dat D3 wel degelijk korter is dan D2, want ik kan me niet herinneren dat je in D2 zo even in Act 4 was na een paar uurtjes spelen (no rush)Gretzkyus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:55:
Weinig last gehad met spelen vandaag. Lvl 29 nu, act 4. Heerlijk spel!
Jaja rustig maarVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:56:
[...]
Dude, ik heb het nog niet eens gespeeld, je red hem in het begin van de beta
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Maar ik kan spelen dus
´

[ Voor 66% gewijzigd door yzx op 15-05-2012 21:58 ]
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Ik heb hetzelfde probleemRrrrrr_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:56:
[...]
Nee heb nog geen email ontvangen. Daarnaast staat op battle.net mijn order nog op queued.
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
truc is vaak proberen, cancellen, na een paar keer lukt het
Dat noem jij een truc?Pim0377 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:58:
ssweettt!!! zit er eindelijk in.

The devil is in the details.
Bij mij ook, vriend en ik zaten er om 19:00 beiden in maar zagen elkaar niet online. Kom ik er net weer een keer in, blijk ik op US te staan, terwijl ik zeker weet dat ik dat gewijzigd had. Toen bedacht ik me vanmiddag op mijn PC te spelen en nu op laptop, die vanwege de beta nog op US stondRSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:57:
Ding Dong mn region staat op USA....nu even proberen met EU

Klinkt meer als een "bugfix"Pim0377 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:58:
ssweettt!!! zit er eindelijk in.

He who controls the Spice, controls the Universe.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.