yes me to veel lag helaas.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:11:
meer mensen last van hoge latency?
Volgens Track en Trace zou hij morgen pas komen dus ik al kwaad op Bol.com, maar de CE is net geleverd! Ben over een uurtje thuis, dan aan de slag!
Weet niet hoeveel Guest Passes erbij zitten maar ik zal mijne hier in het topic neerzetten. Denk dat het er 1 is.
Weet niet hoeveel Guest Passes erbij zitten maar ik zal mijne hier in het topic neerzetten. Denk dat het er 1 is.
Waarom heb je ze allebei gekocht dan Giosan?
Ik heb je denk ik een DM gestuurd, hoop niet dat je dat naar vindtStofbal schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:25:
PM, niet DM jongens, ik heb al een aantal motivatie's binnen.
Voor mensen die niet houden van al die F5 snipers hier, mag je mij een PM sturen met een kleine (Niet te klein) motivatie, waarom je graag een guest pass zou willen.
De tijd gaat nu in, en jullie hebben tot 17:35 om deze motivatie op te sturen. De 2 leukste/beste motivatie's krijgen van mij een guest passSucces!
Heb em binnenIamzero456 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:31:
[...]
Ik heb je denk ik een DM gestuurd, hoop niet dat je dat naar vindt
Vandaag bij Saturn gekocht. Er zaten 2 guestpasses bij en een 14 daagse full version van WOW. Die laatste mag weg. Wel in Venlo en zelf afhalen.Giosan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:30:
Volgens Track en Trace zou hij morgen pas komen dus ik al kwaad op Bol.com, maar de CE is net geleverd! Ben over een uurtje thuis, dan aan de slag!
Durf het bijna niet te vragen, maar zijn er Crossfire/SLI eigenaren hier die Diablo III op 3 schermen spelen ook nog eens ?? Draait het een beetje goed/stabiel ?!
Ik ga zo effe langs de MM voor een exemplaar
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik ga nu berichten terugsturen naar mensen wie de key's krijgen.
(Had er stiekem 4) 4 mensen krijgen dus een key! Hou je inbox in de gaten!
(Had er stiekem 4) 4 mensen krijgen dus een key! Hou je inbox in de gaten!
Waarom zou je dit willen met die dikke balken tussen de monitoren.nero355 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:38:
Durf het bijna niet te vragen, maar zijn er Crossfire/SLI eigenaren hier die Diablo III op 3 schermen spelen ook nog eens ?? Draait het een beetje goed/stabiel ?!
********** hij blijft nu nog vaker hangen het spel! Meer mensen last van? echt een freeze van 6 sec en dan zwart en dan gaat ie weer.
Inderdaad spannend. Wat zal mijn beschamende bedel actie hebben opgeleverd
Mijne is nog niet verzonden, en ze wisten nog niet precies wanneer de volgende lading binnenkwam dus geannuleerd weet iemand of er nog goedkoop ergens een key te kopen is?
A great thought in a small mind is a dangerous thing
ruim 70 bladzijdes erbij in een nacht
.
Ik begin nu met de install! Moest gvd een uur op school nog wachten voor mijn vrijwilligers werk wat niet eens vrijwillig is
!
En die download faalde helemaal van Diablo 3 haha.
Meteen witch doctor kiezen, gewoon gek doen
!
Ik begin nu met de install! Moest gvd een uur op school nog wachten voor mijn vrijwilligers werk wat niet eens vrijwillig is
En die download faalde helemaal van Diablo 3 haha.
Meteen witch doctor kiezen, gewoon gek doen
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Verwijderd
GefeliciteerdVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:42:
[...]
Net 1 seconde te vroeg, heb zelf gewonnen!
Thanks Stofbal voor de key!
Zijn er nog mensen met een guest key (Starter Editie) over? Ik ben erg benieuwd naar Diablo 3, heb echter nooi 2 en 1 gespeeld dus ik vind het een beeetje een duur geintje om nu al gelijk te gaan kopen. Ik ben wel enorm benieuwd!
Verwijderd
Ik anders ook, maar geen schijn van kans tot zo ver.
Alle keys zijn snel opgeslokt haha.
----------------
Oh... dankje wel Stofbal!
Alle keys zijn snel opgeslokt haha.
----------------
Oh... dankje wel Stofbal!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 17:46 . Reden: Stofbal <3 ]
Zit je heel de dag op stage, kom je thuis, ligt er een mooi pakketje voor je
Besteld tezamen met de PU. Vanavond maar is even rushen
Bedankt Stofbal, heb hem gekregen, lekker vanavond spelen! Nu aan het installeren en met de kleine Jozua op schoot dit typen (anders huilt tie). Ben benieuwt wat hij ervan vind.
Zojuist ook een normal edition opgepikt bij de Bart Smit voor 46 euro. Nu flink aan het installen en dan eens kijken of ik kan inloggen.
Nou ik kan al uren niet meer spelen.
Error 3006. Ik hoop niet dat jullie hier ook last van krijgen.
Is een major bug, want het is onmogelijk om nog in te loggen opdezelfde region.
Je kan het beste ingelogd blijven.
Error 3006. Ik hoop niet dat jullie hier ook last van krijgen.
Is een major bug, want het is onmogelijk om nog in te loggen opdezelfde region.
Je kan het beste ingelogd blijven.
Geweldig dat de actie zo leuk opgevat wordt! Alle mensen die winnen hebben de key nu!
Graag gedaan jongens! En ja Arai, niet te snel oordelen haha
Omdat ik het liefst nog meer van die balken zou willen hebben en het wel meevalt met 3x Dell U2410 vanwege de dunne bezelTokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:39:
Waarom zou je dit willen met die dikke balken tussen de monitoren.
Maar ehh... dat is geen antwoord op mijn vraag hé
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
BoooeeeStofbal schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:47:
Geweldig dat de actie zo leuk opgevat wordt! Alle mensen die winnen hebben de key nu!
als iemand nog een geust pass over heeft... ik wil het spel graag proberen voor ik er 50 euro aan uitgeef
zou fijn zijn
De key kan je ook kopen voor 2,50
zie hier: http://www.gamecardwinkel.nl/nl/winkelwagen/index/product/88
Key verkopen voor iets dat je gratis krijgt... nou moeTostikoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:49:
De key kan je ook kopen voor 2,50zie hier: http://www.gamecardwinkel.nl/nl/winkelwagen/index/product/88
Allebei gekocht? Ik heb alleen de CE hoor! Die is vanmiddag geleverd.Tokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:31:
Waarom heb je ze allebei gekocht dan Giosan?
Ik heb het geinstalleerd maar hij zegt dat ik geen license heb om binnen te komen, jammer!
Als iemand nog een key heeft voor me, ik zou het fantastisch vinden!
Als iemand nog een key heeft voor me, ik zou het fantastisch vinden!
Ik ben ook benieuwd of er iemand nog een key over heb, anders kan je het voor 2,50 ook proberen... er is een grote stormloop op de keys!
****----------- WAARSCHUWING ------******
Controleer na installatie --> Server Region --> Europe
Bij mij stond deze op America waardoor ik nu weer heerlijk opnieuw mag beginnen (momenteel lvl15. en kwam er helaas veel te laat achter.)
Mijn excuses mocht dit een repost zijn.
Controleer na installatie --> Server Region --> Europe
Bij mij stond deze op America waardoor ik nu weer heerlijk opnieuw mag beginnen (momenteel lvl15. en kwam er helaas veel te laat achter.)
Mijn excuses mocht dit een repost zijn.
Zo, heb hem opgehaald bij de media markt voor 44 euro. Prijs viel me mee voor in de winkel! Verwachte de 60 euro. begint al helemaal te jeuken om aan de slag te gaan
Als er nog keys zijn houd ik mij aanbevolen
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
In mijn gewone editie zaten ook 2 gamecards, denk dat die gamecardwinkel toen ze serials gingen emailen er gewoon een uitgetrokken hebben en daarna de boel hebben verstuurt.
Er zijn afaik geen guest passes los dus beetje foute boel mocht dit zo zijn.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
dus je zegt niet een guest pass kopen bij gamecardwinkel.nl?Bad Brains schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:56:
In mijn gewone editie zaten ook 2 gamecards, denk dat die gamecardwinkel toen ze serials gingen emailen er gewoon een uitgetrokken hebben en daarna de boel hebben verstuurt.
En er dan nog 2,50 voor vragen als dat zo is... Oplichterij dus...
Wil 'm ook proberen, maar denk dat ik maar gewoon meteen een normale editie koop.
Liever dat dan oplichters in de hand werken
.
Wil 'm ook proberen, maar denk dat ik maar gewoon meteen een normale editie koop.
Liever dat dan oplichters in de hand werken

Ik zeg dat ik denk dat ze die uit ge-emailde pre-orders hebben getrokken.Tostikoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:57:
[...]
dus je zegt niet een guest pass kopen bij gamecardwinkel.nl?
Of jij deze wel of niet wil kopen, dat moet je zelf weten.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Had je een pre-order? Zonee, had je een muismatje erbij gekregen?aapelite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:55:
Zo, heb hem opgehaald bij de media markt voor 44 euro. Prijs viel me mee voor in de winkel! Verwachte de 60 euro. begint al helemaal te jeuken om aan de slag te gaan
Ach naja, net als MistaDevine zegt, ik ga geen oplichters in de hand werken. Dan maar hopen dat een mede tweaker zo vriendelijk mag zijn om een guest pass weg te geven
Heb alleen 2 WoW passes.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
HELP, mijn vriendin krijgt de gamekey niet gevonden in de CE doos.
Ik ben zelf op dit moment van huis, en zij heeft de doos geopend maar kan alleen de Diablo 2 key vinden
Iemand?
Ik ben zelf op dit moment van huis, en zij heeft de doos geopend maar kan alleen de Diablo 2 key vinden
Iemand?
Geache medetweakers,
Hierbij een guest pass: V9EWEP-D2FM-7KWEWD-MYKR-EDHPHZ
Greetz
Greetz
Zo lang geen pass voorbij gekomen dat ik niet meer was ingelogd, te laat natuurlijk
PSN ID: Beest41
Volgens het andere topic staat die op de sticker aan de binnenkant van het DVD doosje.M_V schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:04:
HELP, mijn vriendin krijgt de gamekey niet gevonden in de CE doos.
Iemand?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Al iemand het over zijn hart kan verstrijken om een totale onbekende van een key te voorzien zodat diegene (ik dus) tot level 13 dit spel mag uitproberen zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik quote:
ps: die Guest pass hierboven werkt zeker maar 1 keer .. Zou ik nu ongetwijfeld al te laat mee zijn.
Ik quote:
Mijn PM staat open. Bij voorbaat dank.Blizzard kondigde afgelopen weekend ook aan dat het met een Starter Edition komt voor Diablo 3, een manier voor spelers om de game gratis te proberen tot level 13. Iedereen die het spel koopt, krijgt enkele codes voor deze editie om te geven aan vrienden. Volgens een bezoeker van website VG247 zijn dit er 2 bij de Collector's Edition. Vanaf 15 juni kan iedereen de Starter Edition downloaden.
ps: die Guest pass hierboven werkt zeker maar 1 keer .. Zou ik nu ongetwijfeld al te laat mee zijn.
mjah, al geactiveerdTasteless schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:06:
Geache medetweakers,
Greetz

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
History learn us dat alle keys die hier gepost worden binnen 5 seconden gegarandeerd weg zijnVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:07:
Al iemand het over zijn hart kan verstrijken om een totale onbekende van een key te voorzien zodat diegene (ik dus) tot level 13 dit spel mag uitproberen zou ik dat zeer op prijs stellen.
Ik quote:
Mijn PM staat open. Bij voorbaat dank.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat is aardig van je Tasteless. Hopelijk heb je er iemand mee blij gemaakt. Nu nog mijn kans afwachten haha.
Tasteless schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:06:
Geache medetweakers,
Greetz
Pfff, ze heeft hem!!!StarLite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:07:
[...]
Volgens het andere topic staat die op de sticker aan de binnenkant van het DVD doosje.
Zij: "Ik doe het straks wel, als ik terug ben van sport"
Naja, al mijn overtuigingskracht gebruikt om haar toch zover te krijgen
Verwijderd
Moet die key dan persee hier open en bloot vermeld worden? Is dat policy?StarLite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:09:
[...]
History learn us dat alle keys die hier gepost worden binnen 5 seconden gegarandeerd weg zijn
mochten er nog guest passen te vergeven zijn... mijn dank zou aan het oneindige grenzen...! 
+DM staat open
+DM staat open
[ Voor 8% gewijzigd door patrieckske op 15-05-2012 18:14 ]
Matig, vriend van me zou z'n key achterhouden.. Heeft hij alleen een WoW guest pass
. Mja, nu hier maar even lurken dan
Ja, je PM/DM wordt automatisch gescand op codes. Als ze worden gedetecteerd krijg je meteen een ban.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:11:
[...]
Moet die key dan persee hier open en bloot vermeld worden? Is dat policy?
Niks is verplicht uiteraard, maar de meeste mensen die ze delen posten ze gewoon op het forum. Er zijn alleen veel meer mensen die een guestpass willen dan dat er codes zijn op het moment en iedereen is z'n F5 toets aan het verslijtenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:11:
[...]
Moet die key dan persee hier open en bloot vermeld worden? Is dat policy?
Is het normaal dat er 3 guest passes bij een D3 standard zitten?
Anyway: volgens mij staat m'n PM aan dus als iemand er eentje wil hoor ik het wel.
Oh, het zijn 2 guest passes voor D3 en eentje voor WoW (en allebei vergeven nu).
Anyway: volgens mij staat m'n PM aan dus als iemand er eentje wil hoor ik het wel.
Oh, het zijn 2 guest passes voor D3 en eentje voor WoW (en allebei vergeven nu).
[ Voor 21% gewijzigd door RvdH op 15-05-2012 18:16 ]
doe maar hierRvdH schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:14:
graag!RvdH schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:14:
2 voor d3 en 1 voor wow bedoel je of 3x d3?RvdH schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:14:
Ik had 2x d3 en 1x wow
Die battle.net installer is ook niet 1 van de snelste,
Verwijderd
Netjes GameDumper, zojuist code gekregen omdat de tweedelading vandaag kwam. En als het goed is krijg ik het doosje morgen.. Code is correct en nu downloaden die hap. Omdat de eerste keer fout ging met heel wat crashes.
En is de Monk nog een mooie class?
En is de Monk nog een mooie class?
servers down hier.
kan niet inloggen
net act 1 door wil VERDER!!!
kan niet inloggen
net act 1 door wil VERDER!!!
[ Voor 28% gewijzigd door sk1nny666 op 15-05-2012 18:20 ]
Gezien ik moet gaan klussen in mijn huis (
) en ik dus niet op PM's kan reageren.
Bij deze een guest pass: NKGRMV-GREZ-WV7KHW-WZ4X-EJ2T67.
Veel succes.
Even wat vrienden vragen misschien heb ik er nog wel een over.
Veel succes.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verrassing... weer te laatKevinp schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:20:
Gezien ik moet gaan klussen in mijn huis () en ik dus niet op PM's kan reageren.
Veel succes.

Same hereM_V schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:22:
omg ongeveer 3 minuten nadat ik mijn retail copy heb geinstalleerd gaan de servers down
Hehe dus ik die code invullen, vast te laat maar ja. Zit ik per ongeluk op de US server spul, jammer!
Ja half europa wil na het werk inloggen..
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Iemand enig idee of een guest pass co-op kan doen met normale accounts? Kan wel een guest pass bemachtigen maar vind het een beetje zonde om hem te gebruiken terwijl mijn normale kopie onderweg is. Enige wat ik zou willen is samen spelen met mijn vrienden.
Verwijderd
Om 10:00 deze ochtend aangeschaft als digital download, sta nog steeds in de queue...... Wel al gedownload en ge-installeerd, maar het is wachten op mijn key... Reactie Blizzard:
Greetings,
Thank you for contacting our support here at Blizzard
I'm sorry you've had to wait for a response.
There is a large number of players awaiting to help the fight against Diablo and his demons so the process of purchasing games at the moment can be a bit slow. The order should go through soon though and you may find that you are able to download and install the game, even though the order is still stating it is queued.
Should you have any other issues or questions to ask then please do not hesitate to contact us again.
Best wishes
Game Master Frelnaars
Blizzard Entertainment
Greetings,
Thank you for contacting our support here at Blizzard
There is a large number of players awaiting to help the fight against Diablo and his demons so the process of purchasing games at the moment can be a bit slow. The order should go through soon though and you may find that you are able to download and install the game, even though the order is still stating it is queued.
Should you have any other issues or questions to ask then please do not hesitate to contact us again.
Best wishes
Game Master Frelnaars
Blizzard Entertainment
Weet iemand die prijs van diablo 3 bij de Media Markt? (in Den Haag, zou niet uit moeten maken waar)
Iemand zin om het stuk van Act 2 als je de
verslagen hebt met mij te doen? normal.
spoiler:
tovenaar met die 2 reuzen
verslagen hebt met mij te doen? normal.
55 euro geloof ikCoevering schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:23:
Weet iemand die prijs van diablo 3 bij de Media Markt? (in Den Haag, zou niet uit moeten maken waar)
Nee ik kon geen co-op doen vanmorgen, uurtje later maar even een standard version gehaaldSleepkever schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:23:
Iemand enig idee of een guest pass co-op kan doen met normale accounts? Kan wel een guest pass bemachtigen maar vind het een beetje zonde om hem te gebruiken terwijl mijn normale kopie onderweg is. Enige wat ik zou willen is samen spelen met mijn vrienden.
Zaten dus mooi 2 guest pass keys in
Verwijderd
Lol, mijn download is bijna klaar en nu lees ik dat de servers down zijn.
Steelseries Diablo 3 muis vanmiddag besteld
Steelseries Diablo 3 muis vanmiddag besteld
Net thuis, kan ook niet inloggen (error 75). Helaas pindakaas, ga straks weer uit eten dus dat half uurtje spelem komt er ook niet van. Oh well, tegen het einde van de avond maar weer proberen.
WoW lukt ook niet. Heel b.net ligt plat blijkbaar.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Hmm werdt net uit het spel geschopt en nu kan ik niet meer connecten, temporary outage....
Hmm.. Moet goedkoper kunnen. Die quest passes ga ik ook niet op wachten. Als ik die uren die ik wacht, in werk uren omzet, kan ik alweer een nieuwe retail versie halen.
Is er iemand die zin heeft om met mij verder te spelen vanaf de skeleton king? Ik heb een Barb gemaakt en kan de hele avond spelen
Waarom word ik eruit gegooid als ik er al in zat? Nu kom ik er niet meer in
Michael, wat is dit...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Mooi, zijn ze dan misschien toch bezig om die bug te fixen zodat de andere 25% van de wereld wel kan spelen.
Snap trouwens dat gezanik met die free-version niet.
Zorg eerst is dat het voor betalende mensen stabiel werkt, en ga dán is nadenken over trial access.
Op deze manier zijn er duizenden mensen die niks betalen maar wel de server onstabiel maken
Zorg eerst is dat het voor betalende mensen stabiel werkt, en ga dán is nadenken over trial access.
Op deze manier zijn er duizenden mensen die niks betalen maar wel de server onstabiel maken
[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 15-05-2012 18:30 ]
downloader even opnieuw draaien.
je mist wat
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.