mensen die bij billgames hebben besteld, hebben jullie een e-mail gehad met dat ie verzonden is? ik namelijk niet ook al staat mijn status nu wel op verzonden
Zijn ze niet gewend bij Postnl, in een keer tig duizenden pakketjes extra op 1 dagOphidian schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:33:
Voor de PU-ers die hem niet hebben:
[...]
Naast de post zou ik ook twee pakketten moeten krijgen:
[...]
Postnl is tegenwoordig maar traag
Dankje misschien helpt hetBloederig schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:34:
[...]
Bij mij werkte het om in Internet Explorer de in de LAN settings onder het Connection tabblad in de Internet Options het vinkje bij 'Automatically detect settings' uit te zetten. Ik ging van 300 kb/sec naar 5 mb/sec
EDIT: Hij staat nu op 15min
[ Voor 4% gewijzigd door Chris89 op 15-05-2012 16:36 ]
Ik heb in de katedraal van Tristram een Black Mushroom geloot, niet verkoopbaar, met de melding "Account bound". Iemand een idee waar dat voor dient?
[ Voor 10% gewijzigd door Erycius op 15-05-2012 16:37 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
quest misschien?Erycius schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:37:
Ik heb in de katedraal van Tristram een Black Mushroom geloot, niet verkoopbaar, met de melding "Account bound". Iemand een idee waar dat voor dient?
Bij mij staat hij idd nu ook op verzonden zonder e-mailtje, rond een uur of 10 vanmiddag was hij nog in behandeling. Heb hem helaas nog steeds niet binnen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:35:
mensen die bij billgames hebben besteld, hebben jullie een e-mail gehad met dat ie verzonden is? ik namelijk niet ook al staat mijn status nu wel op verzonden
Zijn er mensen die besteld hebben via billgames die al wel iets binnen hebben?
2:NVY6RG-2CGJ-EMC8HT-EHB2-746RBR
3: 2C9PVJ-ZCEC-DB6VGF-JFEY-EMCEPF
Weer te langzaam...Ruudiew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:38:
2:NVY6RG-2CGJ-EMC8HT-EHB2-746RBR
Heb het idee dat hier ook heel veel niet tweakers mee lezen ;-)
Ja, die 2: en 3: maakten het een beetje moeilijker
PSN ID: Beest41
Het is echt niet te geloven hoe snel ze weg gegapt worden
Ik heb niets binnen ook geen email maar wel staat ie sinds vanmiddag op verzonden.Sleepkever schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:37:
[...]
Bij mij staat hij idd nu ook op verzonden zonder e-mailtje, rond een uur of 10 vanmiddag was hij nog in behandeling. Heb hem helaas nog steeds niet binnen.
Zijn er mensen die besteld hebben via billgames die al wel iets binnen hebben?
Mijn install ging voor de 2e keer perfect, had de installer na de download per ongeluk afgesloten dus daarom was 1 file nog incompleet. Nu lekker spelenn.
Iemand nog interesse in een guest pass? Post hier ff, dan dm ik je. Niet dat er een of andere meelezende non tweaker mee vandoor gaat.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
graagFranko P. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:41:
Iemand nog interesse in een guest pass? Post hier ff, dan dm ik je. Niet dat er een of andere meelezende non tweaker mee vandoor gaat.
Graag!Franko P. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:41:
Hier intresse!
Edit: dacht snel te zijn, 4 man in een minuut
Edit: dacht snel te zijn, 4 man in een minuut
[ Voor 65% gewijzigd door maikel_rox op 15-05-2012 16:42 ]
Mijn vrouw wil graag coop met me doen, vandaar dat ik graag een pass wil hebben 
edit:
Ik typ te lange posts
Ik typ te lange posts
[ Voor 20% gewijzigd door StarLite op 15-05-2012 16:42 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
yepFranko P. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:41:
Nou... als je em echt zo graag kwijt wilFranko P. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:41:
Verwijderd
GraagFranko P. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:41:
Hahaha Franko P., interesse is er genoeg binnen een aantal seconden
Overigens zie ik dat mensen van lvl 3x al naar NM gaan. Ik ben lvl 24 en zit nog in Act II
Maak een referentie naar een guest pass, en de leden komen tevoorschijn...
Pfff.. En maar wachten op dat pakketje...
Tussen 13:30 en 21:30.. Beter precies ertussen. Dan kan het niet lang meer duren ;
Tussen 13:30 en 21:30.. Beter precies ertussen. Dan kan het niet lang meer duren ;
Ik zou zeggen doe die guest passes voor 2,50 op V&A - bieden maar?
Lol ging idd erg snel, heb gewoon de eerste gepakt, dutchdarky dus. Je hebt een dm.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Maar hij had je niet gequoteFranko P. schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:44:
Lol ging idd erg snel, heb gewoon de eerste gepakt, dutchdarky dus. Je hebt een dm.
Verwijderd
dank je Franko P.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 16:45 . Reden: :O typfout in de naam, schande! ]
Wel tof dat Tweakers ze hier met elkaar delen!
Zit al een smeerlap op marktplaats die per guestpas €7,50 vraagt, waar je 2 krijgt bij een normale editie...
Waarom vraagt iedereen om guest passes? M'n vader heeft vannochtend gewoon lopen spelen met de starters edition? Gewoon client downloaden en inloggen met z'n WOW-battlenet account... Bij mij werkt dat niet nu, maar vannochtend wel.
Tja zo werkt dat, supply and demandcasper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:48:
Zit al een smeerlap op marktplaats die per guestpas €7,50 vraagt, waar je 2 krijgt bij een normale editie...
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Snap niet wat daar "smerig" aan is. Als mensen dat er voor over hebben; laat 'em lekker.casper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:48:
https://niels.nu
Brutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:49:
Waarom vraagt iedereen om guest passes? M'n vader heeft vannochtend gewoon lopen spelen met de starters edition? Gewoon client downloaden en inloggen met z'n WOW-battlenet account... Bij mij werkt dat niet nu, maar vannochtend wel.
Je geeft zelf het antwoord alBrutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:49:
Als iemand een guest pass over heeft houd ik mij aanbevolen
Heb zelf nooit Diablo mogen spelen, en naar wat ik hoor is t een geweldig spel dus ik zou het graag uitproberen voordat ik het koop
Niet echt een antwoord. PS werkt weer gewoon. En nee ik ga geen 50 pagina's aan kroeg-topic lezen sinds ik ben weggeweest en weer ben teruggekomen ;p
Ik heb geen guestpass, geen beta gehad ook, maar speel wel de starterskit nu weer... Wat klopt hier niet.
EDIT: dus bij deze, tot over 20 pagina's
[ Voor 22% gewijzigd door Brutal1ty op 15-05-2012 16:53 ]
Doublepost**
[ Voor 117% gewijzigd door Brutal1ty op 15-05-2012 16:52 ]
Kan je niet hogere lvl worden met guest pass? En ietsje verder dan Act 1 ?
lvl 14 meen ik gelezen te hebben. En nee, niet verder dan Act 1
[ Voor 16% gewijzigd door maikel_rox op 15-05-2012 16:54 ]
Hebben mensen ook last van lag? soms hangt het beeld 6 sec en dan is het ff zwart en daarna gaat ie weer verder. Heb een snelle bak met ssd dus zou geen probleem moeten zijn.
Hij is binnen!!
Vanavond als ik eindelijk klaar ben met werk eens beginnen eraan.
Vanavond als ik eindelijk klaar ben met werk eens beginnen eraan.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Dan zal het wel aan mij liggen, ik kan de client niet eens vinden.Brutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:51:
Doublepost**
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
Dus zover ik weet eerst een Guest Pass invoeren, daarna pas downloaden
Tenzij je de client al had op je battlenet account, zoals ik. Downloaden via mijn account: hallo client. Daarna met eigen battle.net account inloggen: hallo starters editionTeh_Waggel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:56:
Ik weet dat dat de bedoeling is, maar ik zweer bij hoog en laag: ik speel op dit moment zonder gues pass de starters edition... Alleen het laden duurde wat langer... En kreeg eerste 2x bij inloggen code 37..Iamzero456 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:54:
Note: The Diablo III Starter Edition will not be available without a Guest Pass until further notice.
[ Voor 33% gewijzigd door Brutal1ty op 15-05-2012 16:57 ]
Nee je kan 'm gewoon alvast downloaden. Heb ik ook gedaan, alleen nu nog een guestpass koppelen aan mn account.Teh_Waggel schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:56:
Hoe kom je aan de client dan? Bij mij staat ie niet in m'n Battlenet games lijstje.Brutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:56:
[...]
Ik weet dat dat de bedoeling is, maar ik zweer bij hoog en laag: ik speel op dit moment zonder gues pass de starters edition... Alleen het laden duurde wat langer... En kreeg eerste 2x bij inloggen code 37..
Edit: Je wijzigt je berichten te snel
[ Voor 5% gewijzigd door StefanD op 15-05-2012 16:58 ]
Bij mij dus wel, dat is het gekke. Terwijl ik niet in de beta heb gezeten of wat dan ook... M'n vader zag hem ook niet. Dus heb ik op mijn account ingelogd op zijn pc -> downloader downloaden -> game installeren, uitloggen, met zijne inloggen: nu hebben we beiden de starters edition. En tot nu toe werkt hij. Zonder pass of wat dan ook en van de officiele site.StefanD schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:57:
[...]
Hoe kom je aan de client dan? Bij mij staat ie niet in m'n Battlenet games lijstje.
http://eu.battle.net/d3/e...nd_German-12_05_2012#blogStefanD schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:57:
[...]
Hoe kom je aan de client dan? Bij mij staat ie niet in m'n Battlenet games lijstje.
En als dat gelukt is zorg ervoor dat je een BattleTag hebt gemaakt, anders kan je niet inloggen. Daarna gewoon met je Battle.net account inloggen -> spelen. Geen guespass niks.
Foutje van Blizz? Waarschijnlijk, maar ik klaag niet.
Als je een battlnet yearaccount oid hebt krijg je de starter edition er 'gratis' bij als ik me goed herinnerBrutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:59:
[...]
En als dat gelukt is zorg ervoor dat je een BattleTag hebt gemaakt, anders kan je niet inloggen. Daarna gewoon met je Battle.net account inloggen -> spelen. Geen guespass niks.
Foutje van Blizz? Waarschijnlijk, maar ik klaag niet.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Bedankt, ben em nu aan et downloaden. Na et eten maar even kijken of et zo werkt
denk dat er genoeg mensen hier op t forum aan t wachten zijn.. mogen gewoon hier gepost worden vind ikVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:04:
Wil iemand mij 2 guest passes PMen ? Alvast ontzettend bedankt!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik schaam me een beetje, maar ik heb geen idee wat een yearaccount inhoudt, al heb ik al járen een b-net account ;pStarLite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:01:
[...]
Als je een battlnet yearaccount oid hebt krijg je de starter edition er 'gratis' bij als ik me goed herinner
Haha deze persoon gebruikt bijzondere termen maar hij beweert dat als je Battlenet account een jaar oud is, je gratis de starters edition krijgt.Brutal1ty schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:04:
[...]
Ik schaam me een beetje, maar ik heb geen idee wat een yearaccount inhoudt, al heb ik al járen een b-net account ;p
De client stond gewoon op de mainpage van battle
.
Mocht iemand de Guest Pass niet voor niets willen weggeven, heb een advertentie aangemaakt in V&A
Nee, geen problemen, draai de game met een nvidia TI560, 8 gieg ram, hd op sata 6, en een I7 920 cpuexi22 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:54:
Hebben mensen ook last van lag? soms hangt het beeld 6 sec en dan is het ff zwart en daarna gaat ie weer verder. Heb een snelle bak met ssd dus zou geen probleem moeten zijn.
Nou op lvl 37 net act 2 nightmare gedaan, nu tijd om het leven weer even op te pakken en wat eten te gaan maken.
Heerlijk spel, je vergeet de tijd echt compleet, verhaal zit goed in elkaar, nightmare verwacht wel meer van een team maar het is zeker niet te moeilijk, je kan alsnog halve floors pullen als je maar voor de juiste target gaat.
Heerlijk spel, je vergeet de tijd echt compleet, verhaal zit goed in elkaar, nightmare verwacht wel meer van een team maar het is zeker niet te moeilijk, je kan alsnog halve floors pullen als je maar voor de juiste target gaat.
denk die de annuyal pass bedoeltStefanD schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:06:
[...]
Haha deze persoon gebruikt bijzondere termen maar hij beweert dat als je Battlenet account een jaar oud is, je gratis de starters edition krijgt.
Ik houd me aanbevolenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:14:
Vanavond heb ik waarschijnlijk nog 2 guespasses om weg te geven.
Ik voel me bijna erg dat ik schijnbaar dus ''misbruik'' maak van een bug. Ik heb namelijk geen WoW annual pass o.i.d. maar wel de starters... Raar, m'n pa kan ook gewoon spelen. Achjah, ik schaf 'm deze week toch nog aan =D Ben nu al gefascineerd, alleen weet ik nog niet welke klasse...
Ja kan wel eens gebeuren, niet wegklikken in ieder geval anders mag je gewoon opnieuw beginnenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:17:
downloader staat nu al 10 min vast op 100%:( is dit normaal?
Ik ga 2 mede-tweakers blij maken.
Voor mensen die niet houden van al die F5 snipers hier, mag je mij een PM sturen met een kleine (Niet te klein) motivatie, waarom je graag een guest pass zou willen.
De tijd gaat nu in, en jullie hebben tot 17:35 om deze motivatie op te sturen. De 2 leukste/beste motivatie's krijgen van mij een guest pass
Succes!
Voor mensen die niet houden van al die F5 snipers hier, mag je mij een PM sturen met een kleine (Niet te klein) motivatie, waarom je graag een guest pass zou willen.
De tijd gaat nu in, en jullie hebben tot 17:35 om deze motivatie op te sturen. De 2 leukste/beste motivatie's krijgen van mij een guest pass
Shit mijn diablo is nog niet binnen
Als ik nu een guest pass gebruik kan ik daarna wel gewoon verder spelen met mijn characters?
Je hebt DM niet aan staanStofbal schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:19:
Ik ga 2 mede-tweakers blij maken.
De tijd gaat nu in, en jullie hebben tot 17:35 om deze motivatie op te sturen. De 2 leukste/beste motivatie's krijgen van mij een guest passSucces!
Ja dat kanBrainstorm86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:20:
Shit mijn diablo is nog niet binnenAls ik nu een guest pass gebruik kan ik daarna wel gewoon verder spelen met mijn characters?
Oke thanks. Hopen dat die morgen binnenkomt dan maar.
Trololol
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb hem zelf ook niet binnen helaas maar khep ook een guest pass dus kan wel wat gold farmen voor de blacksmith alvastBrainstorm86 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:22:
Oke thanks. Hopen dat die morgen binnenkomt dan maar.
[...]
Wij zijn weer met 4 man online: http://nl.twitch.tv/izamito#
We denken dat we rond de helft van het derde deel zijn
Bovendien zijn we niet aan het rushen, gewoon lekker gezellig aan het doorlopen.
We denken dat we rond de helft van het derde deel zijn
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
PM, niet DM jongens, ik heb al een aantal motivatie's binnen.
Succes!
Quis custodiet custodes?
Verwijderd
Elke winkel die normaal gesproken games verkoopt?Dasherman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:26:
te laat gepre-ordered, komt volgende week pas aan, kent iemand (evt fysieke) winkels die het op voorraad hebben?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.