I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Nou je inbox zal wel volstromen nuDyoma schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:05:
Ik heb het ook al opgegeven. Als iemand nog 1 over heeft dan DM je hem maar mijn kant op. Ik ben aan het werk en heb geen tijd om constant te proberen een code in te voeren.
Blijf nog steeds.... Unable to initialize krijgen....
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Voer je wel je complete email adress in?Yorin schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:05:
Waarom kan ik niet op Log in drukken in het spel en blijft die op grijs hangen? Is dat een bekende fout? Mijn server staat al op Europe.
En geen smoes van nee dan moet ik nog 1-2-3 dagen wachten, dan had je hem eerder moeten bestellen.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Hey there,
I hope you're doing well today.
We are experiencing some delays in payment processing right now which means that even payments made through methods like iDeal are not being received. Also due to the unprecedented large number of purchase requests coming through it is taking longer for our systems to process them and add the games to the respective Battle.net's
Our Engineers are currently working alongside everyone involved to get this resolved as soon as possible,
Kind Regards,
Game Master Aliynnah
English Game Master Team
Blizzard Europe
Maar deze heb ik voor een maat voor mij gehaald (ingelogd op zijn battlenet) en nu kunnen we dus mooi samen de game gaan ontdekken!
Nee, want er stond Accountname.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Mensen bestellen 'm in december, hebben 'm nog niet geleverd gekregen....Ryatzu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:06:
Wat sneu dit. Koop gewoon het spel als je hem zo graag wilt spelen....
En geen smoes van nee dan moet ik nog 1-2-3 dagen wachten, dan had je hem eerder moeten bestellen.
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Nounounou er zijn ook mensen bij die hem vorig jaar al hebben besteld hier hoor...Ryatzu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:06:
Wat sneu dit. Koop gewoon het spel als je hem zo graag wilt spelen....
Bliz is niet echt duidelijk, maar je hebt je hele email address nodig.
Die fout maakte ik ook in het begin.
Volgens mij was toch al bekend gemaakt dat hij moeilijker ging worden. In het begin was de beta ook wel vies simpel.RedHat schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:08:
spoiler:D3 is echt geen walk in the park. Ben nu in Act II met m'n monk, maar die tovenaar (bij die black soulstone) was echt lastig (Of eigenlijk niet die boss zelf, maar die 2 reuzen... Had normal wel iets makkelijker verwacht. Ik ben bang dat je toch wel hele goede gear moet hebben voor hoge niveau's. Bosses droppen bij mij ook echt crap
'I reject your reality and substitute my own'
1) Ik zie dat de wizard een vrouw is. Kan ik ook een man kiezen (ik ben namelijk geen vrouw
2) Ik ben voorlopig niet van plan multiplayer te gaan spelen, maar kan ik de items die ik in single player maak/vind wel in multiplayer gebruiken & hoe zit dit met kopen/verkopen?
3) Ik heb een battle.net account voor starcraft. Krijg ik dezelfde nickname als daar of moet ik een nieuwe aanmaken?
Alvast bedankt voor de antwoorden en mijn excuses als ze al een keer beantwoord zijn
1. JaRyan1981 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:10:
Ok hier mijn vragen, ik heb nog nooit diablo gespeeld.
1) Ik zie dat de wizard een vrouw is. Kan ik ook een man kiezen (ik ben namelijk geen vrouw)
2) Ik ben voorlopig niet van plan multiplayer te gaan spelen, maar kan ik de items die ik in single player maak/vind wel in multiplayer gebruiken & hoe zit dit met kopen/verkopen?
3) Ik heb een battle.net account voor starcraft. Krijg ik dezelfde nickname als daar of moet ik een nieuwe aanmaken?
Alvast bedankt voor de antwoorden en mijn excuses als ze al een keer beantwoord zijn
2. Ja, je kan ze kopen en verkopen.
3. Nee, je maakt verschillende characters aan welke je een eigen naam kan geven.
1 Kan kiezenRyan1981 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:10:
1) Ik zie dat de wizard een vrouw is. Kan ik ook een man kiezen (ik ben namelijk geen vrouw)
2. Kan solo spelen
3. Kan een nieuwe maken
[ Voor 3% gewijzigd door DheeradjS op 15-05-2012 16:13 ]
Het hele topic staat er vol mee!MiliaanR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:12:
Heeft iemand nog een guest pass voor mij? Hele topic afgestruind maar geen gevonden
Verwijderd
Verwijderd
Als ik jou was zou ik gewoon voor de Media Markt gaan staanMiliaanR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:12:
Heeft iemand nog een guest pass voor mij? Hele topic afgestruind maar geen gevonden
1) Je kan het geslacht kiezen bij charactercreatie door op de button van gewenst geslacht te drukken.Ryan1981 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:10:
2) Ja je kan je irems gebruiken in multiplayer.
3) Je nickname kan je zelf kiezen dus dat is volledig aan jou. Het is inderdaad een nieuwe.
die vertraging is er zeker nog, ben al vanaf half 10 aan wachten. jammergenoeg kan ik ook nergens een guest pass krijgen dus helaas heb ik 60 euro betaald en kan ik nog niet spelen.Ryan1981 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:14:
Ok bedankt voor de snelle reacties. Ga vanmiddag even langs bij de HMV hier (UK) en kijken of er nog een te koop isAnders via battle.net maar aanschaffen maar eerst effe kijken of die vertraging er nog is die hier net voorbijkwam door de vele interesse
als ik het had geweten had ik hem hier in de winkel gekocht
Ik geloof dat je bij het starten van je gamesessie aan kan geven hoe veel mensen erin mogen. Daarnaast kan je ook opgeven dat mensen niet zomaar mogen joinen, alleen degene die jij doet uitnodigen.Peterrtt schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:14:
Ik wil met drie vrienden gaan spelen. Kan ik dan ook de server dicht gooien dat er geen vrienden meer bij komen? Zodat niet ineens andere vrienden gaan joinen?
Hehe, lekker in de regenVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:13:
[...]
Als ik jou was zou ik gewoon voor de Media Markt gaan staan
Nee maar ik kon echt geen vinden elke is al gebruikt, straks klaagt blizzard me nog aan omdat ik hun server plat leg

Bedankt! Helemaal top dus!deTwisj schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:15:
[...]
Ik geloof dat je bij het starten van je gamesessie aan kan geven hoe veel mensen erin mogen. Daarnaast kan je ook opgeven dat mensen niet zomaar mogen joinen, alleen degene die jij doet uitnodigen.
Ook zojuist via Battle.net aangeschaft. Te lui voor de fiets;) Wel met PayPal betaald wellicht wat sneller maar vooralsnog nog geen overzicht van bestelling ontvangen.xxSpecxx schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:15:
[...]
die vertraging is er zeker nog, ben al vanaf half 10 aan wachten. jammergenoeg kan ik ook nergens een guest pass krijgen dus helaas heb ik 60 euro betaald en kan ik nog niet spelen.
als ik het had geweten had ik hem hier in de winkel gekocht
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad dat vraag ik me dus ook af.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:16:
Waar zit precies de diepte in het spel? ik hoor dat die Aziaten het spel al in 4 uur uitgespeeld hebben
Voor zover ze niet al plat lagen vannacht. Na 10 minuten gingen alle servers down.MiliaanR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:16:
[...]
Hehe, lekker in de regen
Nee maar ik kon echt geen vinden elke is al gebruikt, straks klaagt blizzard me nog aan omdat ik hun server plat leg
Ik had een ticket gemaakt en heb gebeld met de blizzard helpdesk. Ze geven allemaal aan dat het door de grote hoeveelheid orders tot 72 uur kan duren voordat je betaling verwerkt is.RSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:16:
[...]
Ook zojuist via Battle.net aangeschaft. Te lui voor de fiets;) Wel met PayPal betaald wellicht wat sneller maar vooralsnog nog geen overzicht van bestelling ontvangen.
De hele wereld was guest passes aan het copy and pasten natuurlijkDheeradjS schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:17:
[...]
Voor zover ze niet al plat lagen vannacht. Na 10 minuten gingen alle servers down.
Verwijderd
Als ge rushed.. ja dan gaat het rap.
Maar ik heb tot nu toe heel relaxed gespeeld en alles ge-explored, paar keer multiplayer gedaan en paar quests opnieuw gedaan.. lvl 13 en 3u40min played en zit nog steeds in Act 1
Zojuist al bevestiging dat ik betaald heb en dus mailtje ontvangen. Zodra gedownload is ie speelbaar. Diablo 3xxSpecxx schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:18:
[...]
Ik had een ticket gemaakt en heb gebeld met de blizzard helpdesk. Ze geven allemaal aan dat het door de grote hoeveelheid orders tot 72 uur kan duren voordat je betaling verwerkt is.
staat ook al in mn account geregistreerd
En dit heb je niet met een hardcopy van de game dan?xxSpecxx schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:18:
[...]
Ik had een ticket gemaakt en heb gebeld met de blizzard helpdesk. Ze geven allemaal aan dat het door de grote hoeveelheid orders tot 72 uur kan duren voordat je betaling verwerkt is.
Nee, want dan heb je hem toch al betaald?Tokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:20:
[...]
En dit heb je niet met een hardcopy van de game dan?
Don't dream your life, live your dreams!
volgens mij niet, dan krijg je de serial in de game, ik heb een digitale kopie en dan heb je geen serial nodig (die krijg je automatisch via battle.netTokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:20:
[...]
En dit heb je niet met een hardcopy van de game dan?
Hoe laat heb jij besteld via blizzard?RSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Zojuist al bevestiging dat ik betaald heb en dus mailtje ontvangen. Zodra gedownload is ie speelbaar. Diablo 3
Verwijderd
Maar als je de MP speelt dan speel je samen met vrienden dus de singleplayer gewoon?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Als ge rushed.. ja dan gaat het rap.
Maar ik heb tot nu toe heel relaxed gespeeld en alles ge-explored, paar keer multiplayer gedaan en paar quests opnieuw gedaan.. lvl 13 en 3u40min played en zit nog steeds in Act 1
Had ik ook maar paypal gebruikt...RSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:19:
[...]
Zojuist al bevestiging dat ik betaald heb en dus mailtje ontvangen. Zodra gedownload is ie speelbaar. Diablo 3
rond 16:13uur. Ligt aan iDeal richting Blizzard. Ik heb betaald via PayPal...
De Aziaten hebben enkel de normal mode uitgespeeld, die is vrij eenvoudig. Er zijn 4 moeilijkheids-niveaus. Daarnaast is er in D3 veel aan achtergrond lore en side-quests die allemaal optioneel zijn. Als je alle gesprekken, cinematics, enz... direct afbreekt en alle side-quests en dungeons negeert en alleen de main quest doet, dan ga je er inderdaad vrij snel doorheen. Maar dan mis je ook een groot deel van het spel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:16:
Waar zit precies de diepte in het spel? ik hoor dat die Aziaten het spel al in 4 uur uitgespeeld hebben
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zie het als een soort split screen modus?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:21:
[...]
Maar als je de MP speelt dan speel je samen met vrienden dus de singleplayer gewoon?
Lelijk, bij mijn bank is het geld al wel weggeschrevenRSD1982 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:22:
[...]
rond 16:13uur. Ligt aan iDeal richting Blizzard. Ik heb betaald via PayPal...
Okay, im giving out a few codes in just a couple of minutes...... be ready :-)
Las jouw bericht al nadat je besteld had, dus dacht probeer PayPal heeft geen haast bij mij...Dhxspirit schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:22:
[...]
Lelijk, bij mijn bank is het geld al wel weggeschreven
Ja, daar zeg je ook wat, Aziaten! Normale mensen doen er wel iets langer over.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:16:
Net thuis en geen postthewizard2006 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:20:
[...]
Nog niets gehoord. Over 10min naar huis en dan zie ik wel. Anders gewoon nog ff lekker SC2
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Aww bij mij ook niets in de brievenbus nog volgens degene die thuis zit
Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:21:
[...]
Maar als je de MP speelt dan speel je samen met vrienden dus de singleplayer gewoon?
Als je met meerdere mensen het spel speelt, dan zullen vijanden meer HP en damage krijgen (normal: +75% HP, +0% damage per extra speler, Nightmare: +85% HP, +5% damage per speler, enz...). Daarnaast droppen vijanden meer loot, omdat je alles moet verdelen.
In de toekomst zal er ook een PvP functie worden toegevoegd waar je tegen elkaar kunt spelen in een deathmatch-formaat. Dit is vanzelfsprekend ook multiplayer
Dat van de loot klopt niet. Je hebt persoonlijk loot je deelt dit niet.Rannasha schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:24:
[...]
Ja.
Als je met meerdere mensen het spel speelt, dan zullen vijanden meer HP en damage krijgen (normal: +75% HP, +0% damage per extra speler, Nightmare: +85% HP, +5% damage per speler, enz...). Daarnaast droppen vijanden meer loot, omdat je alles moet verdelen.
In de toekomst zal er ook een PvP functie worden toegevoegd waar je tegen elkaar kunt spelen in een deathmatch-formaat. Dit is vanzelfsprekend ook multiplayer
Precies, mario 3 is ook in een half uurtje uit te spelen, maar dan mis je wel een groot deel van het spel. Ze hebben misschien diablo verslagen, maar "uitgespeeld" nog lang nietRannasha schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:22:
[...]
De Aziaten hebben enkel de normal mode uitgespeeld, die is vrij eenvoudig. Er zijn 4 moeilijkheids-niveaus. Daarnaast is er in D3 veel aan achtergrond lore en side-quests die allemaal optioneel zijn. Als je alle gesprekken, cinematics, enz... direct afbreekt en alle side-quests en dungeons negeert en alleen de main quest doet, dan ga je er inderdaad vrij snel doorheen. Maar dan mis je ook een groot deel van het spel.
wait wut? dat betekend dat iedereen andere dingen ziet vallen?Tokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Dat van de loot klopt niet. Je hebt persoonlijk loot je deelt dit niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Magic op 15-05-2012 16:26 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Anderen zien jouw loot niet en jij ziet de loot van anderen niet. Niemand kan jouw spul oppakken behalve jijzelf dus.Magic schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:
[...]
wait wut? dat betekend dat iedereen andere dingen ziet vallen?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
B.net zal wel down zijn kwa chat gebeurenNACBreda schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:27:
Ik probeer iemand toe te voegen als vriend via een friendrequest, maar hij komt niet aan. Werkt het systeem nog niet of doe ik iets verkeerd?
yupzCloud schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:28:
[...]
Anderen zien jouw loot niet en jij ziet de loot van anderen niet. Niemand kan jouw spul oppakken behalve jijzelf dus.
Ik zou een deel via Twitter, een deel via Youtube en een deel via je Facebook versturen, maar alleen als je voor 10 uur vanavond 100 subscribers op Youtube hebt...scorpie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:24:
Ik ga vanavond, op een willekeurig tijdstip, een oude post van mij (okay, okay, om het iets makkelijker te maken: in dit topic) editten en een guest pass toevoegen.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Ja, dat weet ik, maar in totaal dropt een vijand dus meer loot. Je hoeft het alleen niet zelf te verdelen, dat doet het spel voor je door iedereen z'n eigen drops te geven.Tokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:
[...]
Dat van de loot klopt niet. Je hebt persoonlijk loot je deelt dit niet.
Overigens heb je wel een voordeel qua loot in groepen, want de kans dat je iets dropt dat een van de spelers kan gebruiken is een stuk hoger als je met meerderen bent. Dus als je met een vriendengroepje speelt kun je drops uitwisselen en zo sneller gearen.

[ Voor 20% gewijzigd door SCARfaceE op 15-05-2012 16:29 ]
PSN ID: Beest41
PYDWNV-NPXH-7JTT78-E2WM-XCNMVF
NMXDPM-WVZ7-9ECMMW-H8JR-JWHZ2D
28NCJN-NYT8-6WY2CJ-7WMD-7NMXZF
Edit: kwamen hier (one plays) vandaan.
[ Voor 25% gewijzigd door Nivali op 15-05-2012 16:30 ]
Dei zijn dus van oneplay en al lang allemaal weg...Nivali schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:29:
6XE7X9-R6K8-BED4CF-M8V7-HHPZ7N
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
En voor mensen die ik wil overhalen te gaan spelen. Mensen die het toch al gekocht hebben en vast willen beginnen vind ik een beetje verspilling.Oulewappeur schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:
Yeah! Ik heb mijn collectors edition binnen. Guest Passes bewaar ik voor vrienden van me :)!
https://niels.nu
Die waren al weg voordat je ze hier postte...Nivali schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:29:
6XE7X9-R6K8-BED4CF-M8V7-HHPZ7N
Don't dream your life, live your dreams!
Ze deden een bonus round
Success!
You’ve successfully activated Diablo® III Starter Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Starter Edition client, click the download link below
Bestellen bij bol.com op acceptgiro kun je em de 29e betalenDarkShadow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:30:
Ik wacht al zo lang op deze game, maar zit op het moment even krap. Wie heeft er een guest pass, heb meelij
Battle.net ID: Nirrilith#2845
Als het mee zit hebben we vanavond Normal gecleared en gaan we een begin maken aan Nightmare. Och we zien wel.
Voor geinteresseerde streamen we het ook: http://nl.twitch.tv/izamito# Maar momenteel is daar een pauze omdat een man ook moet eten
"Tja, als je Lego niet meer leuk vindt, dan ben je pas echt oud."
FRBJFP-7Y8R-ZJNRK6-7VVT-E79FPJ
Success!
You’ve successfully activated Diablo® III Starter Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Starter Edition client, click the download link below.
[ Voor 61% gewijzigd door xxSpecxx op 15-05-2012 16:32 ]
Hier ookTokageroh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:31:
YES,
Ze deden een bonus round
Success!
You’ve successfully activated Diablo® III Starter Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Starter Edition client, click the download link below
Naast de post zou ik ook twee pakketten moeten krijgen:quomorn: @boy, hem net mail gehad van HUBstore, game is gisteren verzonden maar heeft dus vertraging opgelopen bij TNT
quomon: dus ook voor de rest die D3 nog niet ontvangen heeft, TNT is hierbij de schuldige
Postnl is tegenwoordig maar traagZending vertraagd. Verwachte bezorgdag is aangepast.
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Bij mij werkte het om in Internet Explorer de in de LAN settings onder het Connection tabblad in de Internet Options het vinkje bij 'Automatically detect settings' uit te zetten. Ik ging van 300 kb/sec naar 5 mb/secChris89 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:50:
Pff zit nu nog maar 6% met downloaden...
Gaat onwijs langzaam
aub niet meer PM'n, guest pass is vergeven.
[ Voor 43% gewijzigd door Scram op 15-05-2012 16:39 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.