'I reject your reality and substitute my own'
Zit nog op mijn werk tot 22.00 uur, kan dus geen Trial key invullen.
Mocht iemand er 1 over hebben en bereid zijn om hem te DM'en dan zou ik dat zeer waarderen.
Ohja.. Mijn videokaart is het ook aan het begeven.. Veel artifacts -.-
Nou dat is inderdaad mooi. Collega dropt net een exemplaartje af (na veel praten heeft hij me overtuigd het toch eens te proberen), kom ik verdorie niet op die serversGaius schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:27:
Ah heerlijk, komt ook volledig onverwacht deze drukte. Prutsers.

Kon net wel inloggen, maar mijn hero kon niet worden opgeslagen (timeout), nu kan ik niet eens meer inloggen...
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Heb je een key voor nodig van iemand die het spel gekocht heeft, om het te kunnen spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:32:
Weet iemand waar ik de starter edition kan downloaden?
[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 15-05-2012 18:33 ]
The devil is in the details.
http://eu.battle.net/d3/e...nd_German-12_05_2012#blogVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:32:
Je kan gewoon de client downloaden op de website van Diablo 3, je hebt echter een guest pass nodig om deze te activeren in je Battle.net accountVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:32:
[ Voor 92% gewijzigd door StefanD op 15-05-2012 18:34 ]
Verwijderd
Mja .. daar had ik dus ook al naar gegoogled. Gewoon de game client downloaden. Echter . zelfs na het inloggen zie ik Diablo 3 niet tussen de game clients in mijn Battle.net account staan. Komt dat doordat ik country of residence op Nederland gezet heb en die optie uitgeschakeld is?Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:32:
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 18:35 ]
Helemaaal mee eensKrukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:29:
Snap trouwens dat gezanik met die free-version niet.
Zorg eerst is dat het voor betalende mensen stabiel werkt, en ga dán is nadenken over trial access.
Op deze manier zijn er duizenden mensen die niks betalen maar wel de server onstabiel maken

Verwijderd
Alleen login server is dan down.theburninglink schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:34:
Zucht, niet in kunnen loggen is één ding. Maar dan moet je niet op de site vermelden dat de server gewoon up and running is xD
GTA VI - All aboard the hype train!!

[ Voor 10% gewijzigd door Paterpor op 15-05-2012 18:36 ]
Ja, ik doe mee, mijn tag is Scrambler#2615M_V schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:27:
Is er iemand die zin heeft om met mij verder te spelen vanaf de skeleton king? Ik heb een Barb gemaakt en kan de hele avond spelen
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Niet aan gedacht idd, mogen ze daar ook wel een knopje van maken XD
Heb verlof genomen om te kunnen geemen. Alles liep perfect !!Sir_Hendro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:35:
Ah damn, wil ik net spelen na een dagje werken krijg ik server down error... fix it!!
Verwijderd
Retour morgen, wat een onzin van Blizzard.
Working to resolve login & char creation issues due to traffic. We've added servers & brought our websites offline
Edit: viel mee, half uurtje eruit.
[ Voor 9% gewijzigd door Seditiar op 15-05-2012 18:43 ]
Dps van 135. (3x armor gekocht op AH met Strength en Vitality) Waar ik in de beta absoluut nooit dood ging met de barb, ben ik nu na zon 8 uur spelen 3x doodgegaan.
Overigens ben ik solo aan het spelen, voor multiplayer maak ik een tweede char aan. Kan nog niet kiezen tussen Witch docter of Demon Hunter
(sowieso geen monk of wizard
Verwijderd
Dat was vannacht.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:37:
lees dit eens http://mygamingquests.blo...37-and-error-75-calm.html
het kan wel tot morgen duren
2 Guest passes beschikbaar, eerste 2 DM krijgen ze.
.:: DiaKe ::.
Waar zie je dit?Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:38:
IIG een status update van de crew:
Working to resolve login & char creation issues due to traffic. We've added servers & brought our websites offline
Waar kun je dit zien nadat je de game geïnstalleerd hebt?esoroach schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:53:
****----------- WAARSCHUWING ------******
Controleer na installatie --> Server Region --> Europe
Bij mij stond deze op America waardoor ik nu weer heerlijk opnieuw mag beginnen (momenteel lvl15. en kwam er helaas veel te laat achter.)
Mijn excuses mocht dit een repost zijn.
Options > Account > Regionnightwatcher_b schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:41:
[...]
Waar kun je dit zien nadat je de game geïnstalleerd hebt?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
http://steamcommunity.com/id/teupje/
http://twitter.com/#!/Diablo/
zie trouwens dat het al een oudere tweet is van 6 uur geleden.
[ Voor 16% gewijzigd door Krukar op 15-05-2012 18:44 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
is het een probleem als je op america speelt?
want daar kan je wel op
elsandor & MiliaanR waren het snelsteDiablo668 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:39:
Voor geïnteresseerde:
2 Guest passes beschikbaar, eerste 2 DM krijgen ze.
sorry voor de rest, maar op is op.
Overigens voor de mensen in België of kort aan de grens: Diablo III kost bij dreamland nu 39,95 € voor de standaard editie.
.:: DiaKe ::.
Het zijn wederom de D3 authenticatieservers die eruit geklapt zijn, begin je je toch af te vragen waarom ze daar niet gewoon een paar van bijprikken.
Dan staan je chars ook daar, kan ik straks overnieuw beginnen? Nee dank je.Netrunner schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:46:
Change je account naar America, speel dat gewoon totdat Europa beschikbaar wordt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschijnlijk doe ik er vanavond nog 1
http://steamcommunity.com/id/teupje/
psn: jagermeistertim
psn: jagermeistertim
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

De CE is in 1 woord fantastisch. Echt blij dat ik het extra geld heb uitgegeven
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Z24B2G-9EWT-J8KZMY-JBC9-ER44D9
Tot die tijd maar gameplay vid's kijken!
Verwijderd
Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:49:
Echt achterlijke idioten bij Blizzard. Hoe moeilijk kan het zijn iets online te krijgen en te houden?
Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:49:
Echt achterlijke idioten bij Blizzard. Hoe moeilijk kan het zijn iets online te krijgen en te houden?
Success!
You’ve successfully activated Diablo® III Starter Edition. Use your Battle.net account to log into and play the game. If you need to download the Diablo® III Starter Edition client, click the download link below.
dank u
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ach, daar is Blizz nooit vies van geweest.Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:50:
Oohja vergeten dat het hier normaal is dat uitgevers een hype creëren, willen dat iedereen tegelijk gaat spelen en zorgen dat het dan niet werkt.
Vanilla WoW. Nuff said
Want a cookie?!
Study everything, You'll find something you can use
Hetzelfde hier xDDyoma schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:53:
Stuur mij even een pass en ik test even hoe het inloggen bij mij gaat hahaha

nvm: WERKT WEER
[ Voor 7% gewijzigd door hugoy op 15-05-2012 18:55 ]
Uninstall hem dan gelijkTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:53:
Same here, gewoon uur wachten dan maar. M'n eerste Blizzard game en gelijk ook m'n laatste.
Er zaten 2 Guest Passes bij. Hieronder eentje voor de snelste liefhebber:
88XZ9Y-EGTZ-HMR76J-VNF9-XKNGDN
Zie wel veel problemen met inloggen. Leuk, die geforceerde altijd-online DRM en dan je zaakjes niet op orde hebben.
Ja, want Battlefield 3 ging zo soepel... anyway, onderhand zijn we dit toch wel gewend zou ik zeggenTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:53:
Same here, gewoon uur wachten dan maar. M'n eerste Blizzard game en gelijk ook m'n laatste.
En dan? Ik heb nu al m'n geld uitgegeven, dan schiet ik er niks mee op om hem te uninstallen en ik benadeel Blizzard ook niet.Pheace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:54:
Uninstall hem dan gelijk
idd tijd om wat anderen om te leggen terwijl we wachten op BlizzfrG schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:55:
[...]
Ja, want Battlefield 3 ging zo soepel... anyway, onderhand zijn we dit toch wel gewend zou ik zeggen
Dank u vriendelijk!uqrax schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:55:
Woo! Net de CE ontvangen via 12game.com. Gelijk installeren. Zal wel even duren.
Er zaten 2 Guest Passes bij. Hieronder eentje voor de snelste liefhebber:
88XZ9Y-EGTZ-HMR76J-VNF9-XKNGDN
Zie wel veel problemen met inloggen. Leuk, die geforceerde altijd-online DRM en dan je zaakjes niet op orde hebben.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.