xD ik ook (weer), zo'n authenticator is ook altijd handigTostikoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:55:
Mehh, weer te laat xD
Hier nog een key voor de gelukkige!
rgnev2-fzcg-dmvn4z-2kp4-8h6ex9
psn: jagermeistertim
De game is nog steeds ok, zoals eerder gezegd, borreltje ernaast. Straks met mijn zoon en mates de eerste multi doen... ZZZZZZZZZZZZZwaar benieuwd!
ff een gekke vraag, in mijn CE zitten WOW passes en geen D3 passes. (Heb het erg druk gehad op werk, dus mogelijk gaat er wat langs me)
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Zelfde meldingen hier, daarna knalt hij er uit met 3006 en begint het hele '37' spel opnieuw..hugoy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:54:
error 316712, ik kom in de hero selection, maar ik mag niet op resume game klikken want ik ben een party aan het joinen ofzo
nvm: WERKT WEER
frustrerend...
Bedankt Diablo668 voor de key!
Meh, ik zit nu te wachten op die serverts.
Bij mij in de standard zaten 2 D3 passes en 1 WoW pass
Gamemania?Mad-Matt schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:57:
ff een gekke vraag, in mijn CE zitten WOW passes en geen D3 passes. (Heb het erg druk gehad op werk, dus mogelijk gaat er wat langs me)
bol
key ingevoerd en daarna een battle tag aangemaakt. Daarna gebeurt er echter niets en kan ik de startergame niet terugvinden.. iets verkeerds gedaan?TTHEEBO1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:56:
Hier nog een key voor de gelukkige!
Ingame hebben ze een dikke rollback gedaan, mn character is waar die 10 minuten voordat ik eruit getrapt was, 1 van die cemetery dungeons die ik al doorlopen had is weer volledig unexplored

Ik had hetzelfde, je was gewoon net te laatHenkje.doc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:59:
[...]
key ingevoerd en daarna een battle tag aangemaakt. Daarna gebeurt er echter niets en kan ik de startergame niet terugvinden.. iets verkeerds gedaan?
NP, enige die ik ken die het speelt heeft het ook al gekocht... kon er maar iemand anders gelukkig mee maken.MiliaanR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:58:
Bedankt Diablo668 voor de key!
.:: DiaKe ::.
Wanneer krijgen we een 'legendary goedmaker'?
Je moet de gehele/volle game client downloaden, waarna je het 1e deel van het spel kan spelen. Er is geen speciale client voor starters keys.
Tip voor mensen die net als ik *nog steeds* aanlopen tegen error BLZPTS00009 - AN ERROR OCCURRED WHILE WRITING TO YOUR DISC:
Zetten van Diablo III Setup.exe op Windows XP SP2 Compatibility mode is de oplossing!
Wel triest dat dit halverwege 2012 nodig is.
Zetten van Diablo III Setup.exe op Windows XP SP2 Compatibility mode is de oplossing!
Wel triest dat dit halverwege 2012 nodig is.
Installeren duurt hier trouwens een eeuwigheid, had iemand dat ook gehad? Je ziet hem wel vooruitgaan, maar na 20 min nog maar op 11%.
Niet op SSD overigens.
Niet op SSD overigens.
Ah ok, dus de code kan wel geaccepteerd worden, maar dan verderop in het proces alsnog misgaan.
Wel raar dat die guest passes meteen werken terwijl Blizz het niet eens voor elkaar krijgt om alle betalende spelers te laten spelen op launch day
Nu ik niet meer kan spelen door die error's ziet het er uit als een goed moment om die handleiding eens door te nemen.
Precies, maar i.i.g. heb je nu je battletag aangemaakt dus dat zal je de volgende keer niet meer krijgen.Henkje.doc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:01:
[...]
Ah ok, dus de code kan wel geaccepteerd worden, maar dan verderop in het proces alsnog misgaan.
kan er idd ook niet in.. kutzooiiiiiiiiiiiiii
psn: HertogJack
Had ik maar met mijn creditcard betaald ipv ideal. Of een dag eerder al ofzo.
Gewoon blijven proberen, als je er eenmaal inzit werkt het prima.
There is temporary outage of the battle.net service. Please try again later (Error 75)
Weet iemand hier hoe het zit met namen van char's? Is dit gekoppeld aan je account of net zoals bij D2 dat je op een realm enkel 1 keer een naam kan hebben?
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heb hier op 2 machines naast elkaar geinstalleerd, identiek op de ssd na, scheelde een paar seconden op het eeuwig lange proces.Iamzero456 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:00:
Installeren duurt hier trouwens een eeuwigheid, had iemand dat ook gehad? Je ziet hem wel vooruitgaan, maar na 20 min nog maar op 11%.
Niet op SSD overigens.
Hell / 0
Nou, wil ik eindelijk beginnen kan ik ook niet inloggen! haha.
Hierbij een Guest Pass voor degene die er 1 willen:
TRVJ99-K6JP-KZ8ND9-69JJ-TPXF26
grin, i know, bedoelde ook iets in de geest van een stash uitbreiding
hmmz, Error 75 back?
Dankjewel!! We gaan een poging wagenGiosan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:03:
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Error 3000008 nu -.-
Request timed out
Request timed out
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Joehoe! Weer te laatGiosan schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:03:
moest ik een battletag invullen, weer te laat xD Dit word nu een sport voor me
Komt waarschijnlijk door de encryptie die op de install zit die gister pas unlockde. Check je CPU gebruik maar eens, grote kans dat die redelijk hoog is.GieltjE schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:03:
[...]
Heb hier op 2 machines naast elkaar geinstalleerd, identiek op de ssd na, scheelde een paar seconden op het eeuwig lange proces.
Verwijderd
ditVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:04:
Heeft iemand een guest key over die mij wilt pmen.
Ben te traag!
Zullen we geen guest passes weggeven zodat de mensen die wel betalen tenminste wat meer kans krijgen om te spelen?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Als je eenmaal een keer je battletag hebt ingevoerd hoeft dat de keer er na niet meer en heb je vast meer geluk
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Ja ze hadden die starter edition dus gewoon pas later moeten activeren want dit werkt voor geen meter.
Ik heb een key beschikbaar maar ga die pas geven als ik zelf fatsoenlijk in kan loggen. Vind ik wel terecht voor degenen die het spel wel gekocht hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:04:
Heeft iemand een guest key over en die mij wilt pmen.
Ben te traag!
gaat lekker, ik ga eerst maar eens wat eten voordat ik de game probeer.
Same here, flikker op met die leechers als ik als betalende speler niet eens kan spelen.Aghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:05:
[...]
Ik heb een key beschikbaar maar ga die pas geven als ik zelf fatsoenlijk in kan loggen. Vind ik wel terecht voor degenen die het spel wel gekocht hebben.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Jaaa inderdaad hahaaTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Same here, flikker op met die leechers als ik als betalende speler niet eens kan spelen.
Leechers? Mensen geven die keys vrijwillig weg...Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Same here, flikker op met die leechers als ik als betalende speler niet eens kan spelen.
Ik denk dat het weinig uit maakt.. het zal hoe dan ook druk zijn..Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Kom maar op met die keys jongens! Degene die hem gekocht hebben kunnen nog lang zat spelen!
43% of all statistics are worthless.
Ik heb gewoon besloten om een guest pass te kopen...... is maar 2,50 en voor dat geld ga ik niet hier lopen f5 lopen spammen en hopen dat ik de snelste ben, lekker op mn gemak kijken of Diablo 3 me bevalt
Wtf, dit is de eerste keer dat ik een digital download koop en de key staat op 'queued'. Een tmp guest key was wel aardig geweest ja.
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Euhm, zo hoord dat in D3, Elk level word random gegenerate op het moment dat je inlogged.Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:59:
Ingame hebben ze een dikke rollback gedaan, mn character is waar die 10 minuten voordat ik eruit getrapt was, 1 van die cemetery dungeons die ik al doorlopen had is weer volledig unexplored
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Een half miljoen mensen in de queue of een miljoen mensen in de queue... scheelt veel. Voor elke betalende speler twee leechers en dan wordt het een stuk drukker.Tostikoning schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:07:
[...]
Ik denk dat het weinig uit maakt.. het zal hoe dan ook druk zijn..
Zal je zien dat mensen voor de grap al eerder geposte guest keys nog eens posten
Wie zegt dat iedereen ze keys weggeeft gelijk ?!?!?Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:08:
[...]
Een half miljoen mensen in de queue of een miljoen mensen in de queue... scheelt veel. Voor elke betalende speler twee leechers en dan wordt het een stuk drukker.
Zeg dat nou niet!!!Pheace schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:08:
Zal je zien dat mensen voor de grap al eerder geposte guest keys nog eens posten
Zwaar kut geregeld dit opeens natuurlijk twee keer zoveel mensen die de game willen spelen, geen slimme zet. Hadden ze eerder een timer moeten inbouwen dat men het na een week na release pas kon gebruiken om dit soort taferelen te voorkomen.Tsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Hebben andere mensen ook trouwens last dat je ook de game met vrienden niet meer kan hervatten, was ingelogd maar werd er daarna uitgekicked toen we de mp game verder wilde spelen
Chill the fuck down dudeTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]

Bij elke grote online game releases heb je de eerste 2 dagen of week dit soort issues als je dit niet wilt moet je dit soort games gewoon niet op release spelen.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Gewoon brakke voorbereiding van Blizzard. Ze hadden kunnen verwachten dat de servers het zwaar krijgen. Al moet ik toegeven dat ik dat sinds de release van TBC niet meer heb gemerkt.
Waarom hebben ze dan op zijn minst geen queue systeem ingebouwd...
Dat is BS, aangezien er een beta weekend was als stress test. Ik neem aan dat ze daar van geleerd zouden hebben....Of van alle WoW inlogproblemen.Verderf schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:09:
[...]
Chill the fuck down dude![]()
Bij elke grote online game releases heb je de eerste 2 dagen of week dit soort issues als je dit niet wilt moet je dit soort games gewoon niet op release spelen.
Wat deze baas zegt!Verderf schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:09:
[...]
Chill the fuck down dude![]()
Want a cookie?!
Mja idd beetje jammer.... Gelukkig werkt WoW wel
Straks maar een nieuwe poging doen
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hadden ze bij blizzard dan niet verwacht dat er zoveel mensen zouden proberen inloggen vandaag ?
Verwijderd
dat je er van leert wil niet zeggen dat ze er wat aan kunnen doen. Ze kunnen geen extra servers uit de lucht plukken en tegen 100000 mensen die als mongooltjes proberen in te loggen valt weinig te doen (is in principe gewoon een niet opzettelijke DDOS)Aghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:09:
[...]
Dat is BS, aangezien er een beta weekend was als stress test. Ik neem aan dat ze daar van geleerd zouden hebben....Of van alle WoW inlogproblemen.
Mensen die WILLEN inloggen = opzettelijkVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:11:
[...] (is in principe gewoon een niet opzettelijke DDOS)
Want a cookie?!
Ook een beta is niet representatief voor retail, de grote van een release zoals dit is gewoon gigantisch lastig in te schatten.BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:09:
Gewoon brakke voorbereiding van Blizzard. Ze hadden kunnen verwachten dat de servers het zwaar krijgen. Al moet ik toegeven dat ik dat sinds de release van TBC niet meer heb gemerkt.
Waar is de tijd dat je gewoon genoeg had aan een CD-key en je dan gewoon kon spelen.
JUIST !
krijg tijdens de installatie een melding of ik de CD eruit heb gehaald?, 't is een digitale download
krijg tijdens de installatie een melding of ik de CD eruit heb gehaald?, 't is een digitale download
Daar mag je de piraten voor bedankenTurralyon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:12:
Waar is de tijd dat je gewoon genoeg had aan een CD-key en je dan gewoon kon spelen.
xD die ga ik onthoudenExploitSolo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:12:
JUIST !![]()
Dat is niet waar, je het schatten door te kijken naar de productie (Gewoon basis economie 101)Verderf schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:12:
[...]
Ook een beta is niet representatief voor retail, de grote van een release zoals dit is gewoon gigantisch lastig in te schatten.
Dude! Het is maar een spelletjeTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:06:
[...]
Nope, alles gaat via Blizzard z'n servers.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:13:
Ik kan nu niet eens offline spelen right?
Diablo 3 heeft geen offline mogelijkheden.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:13:
Ik kan nu niet eens offline spelen right?
in de map het bestand wat eindigt op .part hernoenem naar bestand zonder .partExploitSolo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:12:
JUIST !![]()
Een voorbereiding is niet alleen rekening houden met de verwachting, maar ook rekening houden met dingen die niet in de verwachting liggen.Verderf schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:12:
[...]
Ook een beta is niet representatief voor retail, de grote van een release zoals dit is gewoon gigantisch lastig in te schatten.
Kan inloggen zonder problemen.
Ping zit alleen rond de 200
Ping zit alleen rond de 200
en toen gingen alle tweakers weer proberen om in te loggen, goede trol actie
hmmz, timeouts en 37's wisselen elkaar af hier...
Haha damn, zit ik er weer in, maar me char van lvl 1 was niet gesaved, druk ik op back, ben ik weer bij het inlogscherm...

Voor de mensen die moeten wachten : YouTube: Aesop Rock - None Shall Pass Aesop Rock- None Shall Pass!!!! Toepasselijk nummer ;-)
Vriend van me ook (al 3 min).Azaruc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:16:
Retrieving hero list....
Ik zit er anders ook weer in.Qzar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:15:
[...]
en toen gingen alle tweakers weer proberen om in te loggen, goede trol actie
Blijven proberen dus!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.