PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dus voor release moeten ze maar even 20 extra servers inzetten die na een week weer het rek uit kunnen?irencus schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:13:
[...]
Dat is niet waar, je het schatten door te kijken naar de productie (Gewoon basis economie 101)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Same here, en ik heb er maar 1. En zo'n held is dat (nog) niet!Azaruc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:16:
Retrieving hero list....
Something under the bed is drooling
Server region op america gezet en ik kwam er in een keer in!
Ze moeten een aantal WoW en Starcraft servers inzetten aangezien de capaciteit daar toch terug gelopen is.Verderf schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:16:
[...]
Dus voor release moeten ze maar even 20 extra servers inzetten die na een week weer het rek uit kunnen?
Tuurlijk hadden ze dit wel verwacht, maar dat betekent niet dat ze er redelijk haalbaar iets aan kunnen doen.BlackMage schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:15:
[...]
Een voorbereiding is niet alleen rekening houden met de verwachting, maar ook rekening houden met dingen die niet in de verwachting liggen.
KPN weet ook dat elk jaar op 31 dec om 23:59 het netwerk plat gaat, maar daarom is nog niet direct interessant om zoveel extra capaciteit bij te zetten voor die 1 a 2 piekmomentjes
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Same, maar geen character daar.houthakker1985 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:17:
Ik zit er ook in.
Server region op america gezet en ik kwam er in een keer in!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Something under the bed is drooling
Reken er maar niet op, die van mij bleef daar ook 15 minuten op hangenIntruder schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:19:
Retrieving hero list! Met een beetje mazzel kan ik zo spelen ^^.

Kun je je ervaringen delen?Headblast schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:18:
ff kieken of ik met me INTEL HD 3000 GPU kan spelen ;-)
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
idemVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:20:
Zit al 38 minuten in totaal vast op Retrieving Hero List
Om daarna weer een timeout error te krijgen en nu weer constant error 37 te zienLunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Reken er maar niet op, die van mij bleef daar ook 15 minuten op hangen
Ze zouden eigenlijk CE's voorrang moeten geven met inloggen
Don't dream your life, live your dreams!
Eerste indruk van het spel (full version), ZO SNEL MOGELIJK voorbij de SK komen, dat ken ik nou wel
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Eens. In ieder geval de gekochte versies voorkeur op de trial.SilencerNL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:24:
Ze zouden eigenlijk CE's voorrang moeten geven met inloggen
Man, Diablo III is super hard. I've been playing for 30 minutes and haven't even defeated the login screen. #error37
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ctrl+c - ctrl+vMPAnnihilator schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:25:
Ik heb nu al spijt dat ik zo'n lang wachtwoord gekozen heb...
Gewoon een macro maken of CTRL +VMPAnnihilator schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:25:
CTRL+C -> CTRL+V + EnterMPAnnihilator schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:25:
http://www.tweakers.net/gallery/119170/sys
ik kom er maar niet in met error 75
Angelo NL / Global Cargo VTC
DeepSeven schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:26:
Just when I thought I was in...they pull me back out.
Stomme online only game.
Don't dream your life, live your dreams!
Mijn betreffende ticket:
Gisteravond om 23:49 besteld, vandaag om 14:00 iemand te pakken gekregen bij Blizzard.Thanks for your call today. As mentioned, I'm keeping an eye on this payment for you and will check it in a few hours. If it still hasn't gone through then, but the iDEAL payment still looks ok, I will try to manually add Diablo III to the account for you.
I hope that's helped to resolve your issue, but please let us know if there's anything else we can do to assist you.
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Signature
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Verwijderd
Zodat jij er wel in kan zeker.The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:28:
Gewoon even NIET proberen. Dan overloaden de servers ook niet zo snel.
Is het waard om te wachten of gewoon cancel clicken en opnieuw proberen ?
Legion 7i i9 3080 32gb
Het gaat om inloggen, de mensen die spelen hebben er niets mee te makenAghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:29:
Als ze nou eens al die geeks die al meer dan 10 uur gespeeld hebben eens kicken zodat anderen ook 10 uur kunnen spelen
Signature
psn: HertogJack
Het lijkt me dat als iedereen die nu speelt uit logt, anderen er wel in kunnenmouzetc schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:29:
[...]
Het gaat om inloggen, de mensen die spelen hebben er niets mee te maken
Ik kom wel meteen binnen op de Americas maar ben bang dat ik dan niet met mijn vrienden kan spelen later
Ik begin al spijt te krijgen dat ik het gekocht heb , dat konden ze nu toch wel anticiperen zeker ?!
Zet er dan wat meer inlogservers bij in het begin, loadbalance ook wat meer shit. Ze WISTEN dat de vraag groot was/is en dat iedereen het ging spelen wereldwijd.
Heb ik speciaal mijn agenda (sport+vrienden) voor vanavond gecleared voor dit grote fiasco.
Verwijderd
Denk je aan de timezone?Aghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:31:
Overigens wel raar als US blijkbaar wel werkt. Speelt daar niemand of hebben die alle servers?
Signature
Verwijderd
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging/
en het is een postbrief geen pakket
[ Voor 4% gewijzigd door Krukar op 15-05-2012 19:33 ]
ik ging op level 13 naar act 2Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:32:
Hoe kunnen mensen trouwens op lvl 30 al in act 4 zitten? Ik ben al level 11 en heb net 1 quest van de 10 uit act 1 gedaan?
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Had wel verwacht dat Blizzard hier wel ervaring mee heeft.
Blizzard kan niet eens een server goed laten draaien AMATEURS !
Hoe kan dat dan, in achievements heb ik nog 9 quests te gaan in act 1 op level 11...
Idd ja, echt een grap dit..Michali schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:34:
Dafuq, denk je ff lekker te spelen na werk.
Had wel verwacht dat Blizzard hier wel ervaring mee heeft.
Ik denk dat iedereen nu eerst zelf in wil loggenStefanD schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:34:
Ik heb genoeg van al het f5-enals iemand nog een key kwijt wil, ik sta open voor pm's
Ik had eerst heel lang retrieving hero en kreeg toen connection timeout. Daarna opnieuw ingelogd en direct in het Hero aanmaak scherm. Nadat ik een class had gekozen en een naam had gegeven enz.. 3007 error.HertogJack schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:34:
Laten jullie hem op retrieving hero list staan of cancellen en opnieuw proberen?
Cancel
Opnieuw geprobeerd en na 2x pogingen zit ik erin
Legion 7i i9 3080 32gb
De andere reserveer ik nog een paar dagen voor familie en vrienden
[ Voor 100% gewijzigd door BitsThatByte.nl op 15-05-2012 19:46 ]
StijnArnauts schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:36:
Hier is nog een guest key voor wie snel is: CKEGGE-NCYF-YFKV4N-9KZ4-789H8R
Iig 1 iemand van de party, de rest wacht nog op de hero list
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
+1Pykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:37:
Stop met guest keys weg te geven, die gasten hebben niet betaald en zorgen er wel voor dat de server vol komen te zitten dat de betaalde gamers niks kunnen
-1Pykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:37:
Stop met guest keys weg te geven, die gasten hebben niet betaald en zorgen er wel voor dat de server vol komen te zitten dat de betaalde gamers niks kunnen
iets met druppel op een gloeiende plaatPykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:37:
Ik mocht weer fijn opnieuw inloggenStijnArnauts schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:36:
Hier is nog een guest key voor wie snel is: CKEGGE-NCYF-YFKV4N-9KZ4-789H8R
Wilde je net nogmaals bedanken! Bij deze, nogmaals bedankt voor de keyteupje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:47:
De key is gegaan naar Ditmar! Gefeliciteerd.
Waarschijnlijk doe ik er vanavond nog 1
Activision stond ook al niet bekend om zijn goede servers en nu heeft blizzard dit ook
http://twitter.com/#!/blizzardcs#D3 is currently down for #Maintenance to resolve several issues. We expect to have all servers up in approx. 1 hr.: http://bit.ly/KYL2jj
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/505176560310: 22 a.m. PDT- We are in the process of performing an emergency maintenance for all Diablo III servers to resolve several issues that are currently impacting the game. This maintenance may cause some interruption in communication, ability to log in, use of in-game features, and disconnections. We anticipate all servers will be available for play in approximately 1 hour.
Thank you for your patience.
[ Voor 22% gewijzigd door DeepSeven op 15-05-2012 19:40 ]
Blizzard heeft vaak zat al problemen gehad met hun servers , voornamelijk tijdens de launch van spellen.Pykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:40:
Blizzard en Activision werkte nu toch samen ?
Activision stond ook al niet bekend om zijn goede servers en nu heeft blizzard dit ook
Iets met aparte login en aucthentication servers bij WoW toen , geen idee wat het probleem nu kan zijn maar het zal me niks verbazen als het deze keer hetzelfde is
(btw , als iemand nog een key heeft ontvang ik hem met alle liefde , heb helaas niet de beta kunnen doen en zit nu zwaar te twijfelen of ik hem haal)
Ja, maar ze zijn er tenminste mee bezig.
BTC €94.837,08

Vandaar dat ik maar 2/10 act1 quests completed zie op lvl 11.
Dit topic is gesloten.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.