Het heeft ook geen zin om de login/authentication servers te upgraden want alleen op dit soort momenten zijn er dus problemen mee , de rest van het jaar dus niet
wel, hadden ze niet beter de public beta een week later draaien zodat ze dit iets meer konden zien...
Verwijderd
Lig ook nog steeds wachten bij de deurmat op post van billgames te wachten... zouden ze vergeten zijn de doos af te geven bij PostNL.... of misschien is PostNL wel de pakjes (om het nou brieven te noemen) kwijt... Misschien heeft iemand wel de hele doos achter over gedrukt... of PostNL is zoals gewoonlijk weer eens laat... zucht...Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:32:
Ik heb ook nog niks binnen van billgames, zag wel op de PostNL website dat postbezorgen tot 21:30 kan zijn.. er is nog een hele kleine hoop![]()
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/postbezorging/
en het is een postbrief geen pakketPostNL - Briefpost Gratis verzending
Dat is meteen de laatste opmerking op deze manier. Als je klachten hebt, kan je ze per DM kwijt
[ Voor 84% gewijzigd door PWM op 15-05-2012 19:48 ]
Week langer wachten op geld en alle hysteria mislopen?BitchCrew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:45:
wel, hadden ze niet beter de public beta een week later draaien zodat ze dit iets meer konden zien...
Ben verdomme al weer een uur bezig, kom elke keer een stapje verder maar het blijft gekut met niks dat werkt.
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 15-05-2012 19:46 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ah, schijnbaar ben ik dus niet de enige. Ik kom zooi aan achievements te kort.. en ben net naar Act 2 gegaan..Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:44:
Hmm schijnbaar gaan al je achievements weg als je de game verlaat en opnieuw start![]()
Vandaar dat ik maar 2/10 act1 quests completed zie op lvl 11.

Sterker nog, ik krijg helemaal geen achievements meer.
[ Voor 7% gewijzigd door Metian op 15-05-2012 19:46 ]
Rupsen, Rapsen.
nee een week ervoorTsurany schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:45:
[...]
Week langer wachten op geld en alle hysteria mislopen?
Beta langer laten lopen kan toch niet
Alle vragen hebben een antwoord
Error 300008: Request timed out. Ben je er in, kan je dus nog niks
Naar het warme zuiden?PWM schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:44:
[modbreak]Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie[/]
Toch altijd minder mensen welk een public beta spelen dan dit, characters worden behouden, velen willen simpelweg snel tot de top behoren, etc. Dat gepaard gaande met dit het tijdstip zijde waarop diegene welk school + werk hebben uit school komen betekend gewoon een force DDOS attack op de battle.net servers als je het feitelijk bekijktBitchCrew schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:45:
Ja lijkt een bekend probleem te zijn, als je relogged zijn al of de meeste van je achis weg, en na een bepaald punt krijg je inderdaad helemaal geen achievements meer.Metian schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:46:
[...]
Ah, schijnbaar ben ik dus niet de enige. Ik kom zooi aan achievements te kort.. en ben net naar Act 2 gegaan..
Sterker nog, ik krijg helemaal geen achievements meer.
http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078817844?page=3
lol
half uur aan het klooien om een vriend toegevoegd te krijgen, maar we zien elkaar niet
blijkt hij op americas ingelogd te zijn
half uur aan het klooien om een vriend toegevoegd te krijgen, maar we zien elkaar niet
blijkt hij op americas ingelogd te zijn

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ok, dit heeft geen zin. Ik wacht wel ff. Zou het rond 2300 wat rustiger worden zodat je kan inloggen>
Oe, Retrieving hero list, ik heb geen een hero's nog, maar ben benieuwd of ie er nu doorkomt dan 
Anders zie ik het over ±1,5 uur wel
Shit, nog steeds problemen tijdens installeren. XP SP2 compatibility modus laat mijn install eeuwig hangen op 0% 
Hieronder het ticket dat ik aanmaak bij Blizzard. Als iemand nog ideeen heeft of tegen hetzelfde probleem is aangelopen, HALP.
BLZPTS00009 - An Error Occurred While Writing to Your Hard Drive
Installation stays for ~30 minutes at "Updating Setup Files' then produces error.
Windows Vista Home Premium SP2 64-bit
- Received the same error with both versions of pre-release setup (http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe)
- Checkdisc and defrag do not solve issue
- Well over minimum of discs pace available
- Run As Administrator does not help (UAC is disabled anyway)
- Creating a new User Account with administrative privileges does not help
- Running as compatibility mode "XP SP2" gets me past the "Updating Setup Files" Screen and into the installer. However, installer hangs at 0% indefinitely.
- Choosing a different disc while in "XP SP 2" mode does not affect installer.
Problem description consistent with forum post: https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078818032
No XP SP3 mode is available on my Vista machine.

Hieronder het ticket dat ik aanmaak bij Blizzard. Als iemand nog ideeen heeft of tegen hetzelfde probleem is aangelopen, HALP.
BLZPTS00009 - An Error Occurred While Writing to Your Hard Drive
Installation stays for ~30 minutes at "Updating Setup Files' then produces error.
Windows Vista Home Premium SP2 64-bit
- Received the same error with both versions of pre-release setup (http://eu.media.battle.ne...-Installer-downloader.exe)
- Checkdisc and defrag do not solve issue
- Well over minimum of discs pace available
- Run As Administrator does not help (UAC is disabled anyway)
- Creating a new User Account with administrative privileges does not help
- Running as compatibility mode "XP SP2" gets me past the "Updating Setup Files" Screen and into the installer. However, installer hangs at 0% indefinitely.
- Choosing a different disc while in "XP SP 2" mode does not affect installer.
Problem description consistent with forum post: https://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4078818032
No XP SP3 mode is available on my Vista machine.
Mensen even een vraagje.
Ik heb via Battle.net een Account aangemaakt en Diablo 3 gekocht. Geld is al van me rekening en bij Order history staat er Queued. Moet ik gewoon de spel installeren en dan proberen in te loggen? Heb nog geen mail gehad met gamekey of iets dergelijks.
Ik heb via Battle.net een Account aangemaakt en Diablo 3 gekocht. Geld is al van me rekening en bij Order history staat er Queued. Moet ik gewoon de spel installeren en dan proberen in te loggen? Heb nog geen mail gehad met gamekey of iets dergelijks.
Verwijderd
01:30 AM is wel een goede tijdDeepR schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:50:
Ok, dit heeft geen zin. Ik wacht wel ff. Zou het rond 2300 wat rustiger worden zodat je kan inloggen>
Denk dat dat komt omdat je geen e-mailadres als account naam invult. Vond dat ook een beetje verwarrend.Iamzero456 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:43:
Ik kan niet eens op Login drukken, dat is greyed out.
Heb nu dus een best irritant probleem, ik kreeg geen achievements meer toen ik nightmare binnen kwam, en ik was dus met act 3 begonnen, uitgelogged om te eten en kwam er net weer in, kan ik dus het laatste gedeelte van act 1 doen, act 2 over doen in de hoop dat hij het dan wel op gaat slaan.
It's not pining, it's passed on. This login server is no more. It has ceased to be. It's expired and gone to meet its maker. This is a late login server. It's a stiff. Bereft of life, it rests in peace. If you hadn't nailed it to the perch, it would be pushing up the daisies. It's rung down the curtain and joined the choir invisible. This is an ex-login server.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Beter even wachten, de officiele forums staan vol met dit problem, verwacht dat Blizzard wel met een fix komt binnenkort.Bron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:52:
Heb nu dus een best irritant probleem, ik kreeg geen achievements meer toen ik nightmare binnen kwam, en ik was dus met act 3 begonnen, uitgelogged om te eten en kwam er net weer in, kan ik dus het laatste gedeelte van act 1 doen, act 2 over doen in de hoop dat hij het dan wel op gaat slaan.
Zelfde hier, vanacht had ik precies hetzelfde probleem met inloggen.orange.x schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:51:
Oe, Retrieving hero list, ik heb geen een hero's nog, maar ben benieuwd of ie er nu doorkomt dan
Ach ja, ik ben al blij dat ik de hele nacht / dag heb kunnen spelen
Net in Groningen de hele stad door geweest, nergens meer te krijgen
Iemand een online adresje waar nog een key te koop is die je op korte termijn ontvangt? Ik begrijp dat het bij Blizzard zelf wel even kan duren voor je hem hebt?
Als je digital versie koopt op battle.net heb je geen key nodig, dan staat het spel gewoon gelijk bij je account.ThomasClay schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
Net in Groningen de hele stad door geweest, nergens meer te krijgenIemand een online adresje waar nog een key te koop is die je op korte termijn ontvangt? Ik begrijp dat het bij Blizzard zelf wel even kan duren voor je hem hebt?
Althans, dit werkt zo voor de versie die je van de WoW annual pass krijgt.
https://www.g2play.net/store/Diablo-3-Digital-Download.htmlThomasClay schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
Net in Groningen de hele stad door geweest, nergens meer te krijgenIemand een online adresje waar nog een key te koop is die je op korte termijn ontvangt? Ik begrijp dat het bij Blizzard zelf wel even kan duren voor je hem hebt?
Probleem bij veel mensen is echter dat de betaling op queued blijft staan.Krukar schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:57:
[...]
Als je digital versie koopt op battle.net heb je geen key nodig, dan staat het spel gewoon gelijk bij je account.
Althans, dit werkt zo voor de versie die je van de WoW annual pass krijgt.
In Enschede ook nergens meer te krijgen, 4 winkels langs geweest ook de Mediamarkt, alles op.ThomasClay schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
Dus ook maar de battle.net versie gekocht.
Zit nu in act 2 op lvl 21.. Met dps van 135. Tis een solo playthrough
Voor multiplayer ga ik Witch docter of Demon hunter spelen, iemand belangselling om een groepje te maken voor vanavond / morgen / overmorgen?
Voor multiplayer ga ik Witch docter of Demon hunter spelen, iemand belangselling om een groepje te maken voor vanavond / morgen / overmorgen?
aan het eind van de middag hadden ze bij de freerecordshop op herestraat nog een hele stelling volThomasClay schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:55:
Je kan toch met je solo char ook gewoon multiplayer spelen lijkt mij?
Ja
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ja maar wil mn solo char, solo houden
Gewoon lekker rustig alles doorspelen en geen filmpje overslaan. Met de multiplayer kan ik er wat sneller doorheen
Precies hetzelfde hier Caneezy, zal wel wachten zijn, als het maar met hemelvaart goed zit.....Caneezy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:52:
Mensen even een vraagje.
Tuurlijk, en nu blijf ik weer hangen in de login scherm.
Rupsen, Rapsen.
@Ctgras
Hartstikke bedankt voor de key, waardeer dit zeer. Heb vanacht toch crisisdienst, kan ik dus gewoon gamen en wakker blijven.
Klein vraagje, hooe is het met de dl. van de game momenteel? Beetje vlot nog? En hoeveel GB? Stel die vragen hier, ben wat beperkt in internetgebruik.
Hartstikke bedankt voor de key, waardeer dit zeer. Heb vanacht toch crisisdienst, kan ik dus gewoon gamen en wakker blijven.
Klein vraagje, hooe is het met de dl. van de game momenteel? Beetje vlot nog? En hoeveel GB? Stel die vragen hier, ben wat beperkt in internetgebruik.
Ze zijn er nou toch ook mee bezig?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
We zijn in game met party maar de friends list werkt niet. Zit je 1,5 uur te wachten op elkaar, kun je nog niet samen spelen
7.6GB, gaat nu met 500 kb/sec op fiber 100/100maartend schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:06:
@Ctgras
Ik heb het spel via Battle net (Blizzard) gekocht. Je krijgt niets van mailings hieromtrent, dus gewoon bestand installeren!! Daarna inloggen met je battle net account, je krijgt ook geen serial 
Heb vandaag de hele dag zonder problemen kunnen spelen. Probeer nu in te loggen, en het gaat niet!!!!
Buiten alle verwachting, je zou denken dat ze na al die uren beter voorbereid zijn?!
Heb vandaag de hele dag zonder problemen kunnen spelen. Probeer nu in te loggen, en het gaat niet!!!!
Buiten alle verwachting, je zou denken dat ze na al die uren beter voorbereid zijn?!
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Aan de mensen die een monk spelen; Hoe bevalt de class jullie? Ben ik wel benieuwd naar
Damn, erg jammer... Dit was de enige avond dat ik uberhaupt tijd vrij had om te game, zit hier samen met een maat van me...
We beginnen maar aan een potje Diablo II dan!
We beginnen maar aan een potje Diablo II dan!
Ik wou net zeggen... Hoop het vanavond geïnstalleerd en werkend te hebben...MorDrakka schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:05:
[...]
Precies hetzelfde hier Caneezy, zal wel wachten zijn, als het maar met hemelvaart goed zit.....
Pleuris login screen.. denk je na het werk even lekker te kunnen spelen, heb je deze deceptie
psn: HertogJack
Ik kan niet anders zeggen dan, GE-WEL-DIG. Ik vind het heerlijk spelen met awesome moves.Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:07:
Aan de mensen die een monk spelen; Hoe bevalt de class jullie? Ben ik wel benieuwd naar
Rupsen, Rapsen.
Verwijderd
Alle spellen van Blizz zijn niet te spelen nu.
Ben nu dan maar diablo ah downen. Gebeurt er nog wat vanavond
Ik speel Monk, vind hem verdacht veel lijken op Barberian. Hij speelt wel lekkerLunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:07:
Verwijderd
Speel anders gewoon hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:09:
![]()
Alle spellen van Blizz zijn niet te spelen nu.
Ben nu dan maar diablo ah downen. Gebeurt er nog wat vanavond
ik vond de monk in de beta de meest saaie class
Ben nu ook meteen begonnen met Barb, die voelt zo sterk!
Monk is super! Heb er de hele dag mee gespeeld, ondertussen level 23 geworden. Maar wel al twee keer gestorven, je wordt snel overmoedig teegn een bende demons...Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:07:
Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet
Blue post van een minuut geleden over de problemen:
Bron : http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4077738283?page=35Unfortunately I have no ETA for now, but the moment I get some information on this I'll be sure to post it for you all.
Dat was Act 2, Act 3 heb je eindelijk je character en kom je Error 395000 tegen, samen met nog meer 3006-jes.skoozie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:59:
Heb je eindelijk tussenbaas error 37 en eindbaas error 75 verslagen kom je in act 2 Error 300008, Error
300005 en timeout 3006 tegen... vind hem maar lasitg, Diablo 3.
en dat zonder character!
Ok Jaer jij bent nu de officiële tweaker vertegenwoordiger op battle.net forums. Hou het in de gaten en laat het ons weten!
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
ik zit vast op die haat belial ben al 6x geslacht door hem
Helemaal top, je kunt lekker continu door blijven raggenLunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:07:
Verwijderd
Ik wilde gaan wowen,maar kon niet inloggen. Dan maar Starcraft dacht ik. Helaas.Ook overbezet.
Zo weer bij de SK gekomen, die dropte een rare bow en rare pants voor mijn DH. Nu wachten op mijn echte versie, kan ik hem upgraden en weer verder spelen. Vindt de DH toch erg tof, blij dat ik die klass gekozen heb
ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Verwijderd
Kun je trouwens direct met hardcore starten? Valt dit aan te bevelen? Speelde D2 altijd HC.
Als 1e char lvl 10 is word hardcore geunlocked.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:12:
Kun je trouwens direct met hardcore starten? Valt dit aan te bevelen? Speelde D2 altijd HC.
Verwijderd
Level 10.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:12:
Gast, spoilers?timmert26 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:11:
ik zit vast op die...
Nou, dat dachten ik en tienduizenden anderen ook die DH hebben gekozen. Totdat je wilt inloggen en het permanent niet meer lukt tot de bugfix.Ophidian schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:12:
Zo weer bij de SK gekomen, die dropte een rare bow en rare pants voor mijn DH. Nu wachten op mijn echte versie, kan ik hem upgraden en weer verder spelen. Vindt de DH toch erg tof, blij dat ik die klass gekozen heb
Bizar hoe veel exemplaren er verkocht worden, zojuist de laatste bij Saturn The Wall opgehaald in Utrecht.
Ik ga maar even de laatste aflevering van Game of Thrones kijken, want inloggen lukt mij niet meer.
Verwijderd
Als je eens gaat uitrekenen wat de maandelijkse omzet van dat bedrijf is sla je echt steil achterover.CyberTijn schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:14:
Bizar hoe veel exemplaren er verkocht worden, zojuist de laatste bij Saturn The Wall opgehaald in Utrecht.
Ik speel al sinds D2, en ook al ligt het voor de hand, hoef jij het nog niet te bevestigen...
Balen: kan ik na 3 kwartier inloggen en pogingen om mijn character te maken, eindelijk spelen, wordt ik na 15 minuten alsnog uit het spel gegooid (you have been removed from....). Kan ik weer opnieuw inloggen....
Geduld is een schone zaak...
Geduld is een schone zaak...
Nog even terugkomend op deze vraag. Nee geen pre-order en ook geen muismat erbij gehad. Was dat bij de pre-order dan de bedoeling? Moet ook zeggen dat ik er niet op gelet heb, lag een enorme stapel met game guides erbij. Geen matjes voor zover ik zag.casper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:01:
[...]
Had je een pre-order? Zonee, had je een muismatje erbij gekregen?
Zijn er nog mensen die lang vasthangen op retrieving hero list?
Gisternacht al gedaanAmras schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:16:
Ik ga maar even de laatste aflevering van Game of Thrones kijken, want inloggen lukt mij niet meer.

PSN ID: Beest41
? mijn aankoop is nogsteeds gequeued.Blackminister schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:07:
Ik heb het spel via Battle net (Blizzard) gekocht. Je krijgt niets van mailings hieromtrent, dus gewoon bestand installeren!! Daarna inloggen met je battle net account, je krijgt ook geen serial
Heb vandaag de hele dag zonder problemen kunnen spelen. Probeer nu in te loggen, en het gaat niet!!!!![]()
"

Audi S3
Waarom log ik überhaupt uit...nu zit ik vast aan Error 37.. xD
Rupsen, Rapsen.
Ik kwam net eindelijk door tot mijn hero selection scherm maar toen ik daar op continue game klikte kreeg ik een error 6xxxxxx.
toen een minuut later een timeout en moet ik weer opnieuw in gaan loggen
toen een minuut later een timeout en moet ik weer opnieuw in gaan loggen
Ik gaat maar ff The 3rd Rock From the Sun kijken. 
Ik raad aan andere mensen ook gewoon ff wat anders te doen. Je benut je tijd beter en je overload de servers niet zo.:)
Ik raad aan andere mensen ook gewoon ff wat anders te doen. Je benut je tijd beter en je overload de servers niet zo.:)
Een schrale troost: je kunt toch niet spelen....MexxT schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:18:
[...]
? mijn aankoop is nogsteeds gequeued.
"
ik wil oohoook
Ja, bij de pre-order heb ik een diablo 3 mini muismat van de steelseries erbij gekregen. Kon er ook voor kiezen zonder voor €5,- korting, maar moet natuurlijk wel alle diablo 3 merchandise, etc. hebbenaapelite schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:17:
[...]
Nog even terugkomend op deze vraag. Nee geen pre-order en ook geen muismat erbij gehad. Was dat bij de pre-order dan de bedoeling? Moet ook zeggen dat ik er niet op gelet heb, lag een enorme stapel met game guides erbij. Geen matjes voor zover ik zag.
EDIT:
Gz, ik zag net dat je jarig bent vandaag!
Hadden ze sowieso die muismat wel cadeau aan je mogen geven hoor
[ Voor 9% gewijzigd door casper1987vd op 15-05-2012 20:21 ]
Hoe ging de presentatie?Metian schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:18:
Waarom log ik überhaupt uit...nu zit ik vast aan Error 37.. xD
Pfff kom er net achter dat de server standaard op "The americas"staat, had al een barbarian tot level 10 geleveld.
Neem aan dat ik dus op Europe weer opnieuw kan beginnen?
Denk dat ik maar ff offline een boek ga lezen op de bank
Mijn broertje had dit ook. Heeft gebeld, na een wachtrij van 45 min heeft hij het geannuleerd. Volgens Blizzard blijven ideal betalingen hangen. Het kan tot 2 dagen duren voordat alles handmatig gefixt is. Hij heeft hem toen geannuleerd, krijgt zijn ideal geld nog terug en we zijn maar langs de mediamarkt gegaan en hem daar gekocht voor 44 euro.MexxT schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:18:
[...]
? mijn aankoop is nogsteeds gequeued.
"
ik wil oohoook
Toch een faal imo om een spel te spelen dat aan een server gebonden is. Je zit zo vast...
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Als ik al voorbij error 37 en 75 kom is dat het meeste wat ik gezien heb.Lunick schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:17:
Zijn er nog mensen die lang vasthangen op retrieving hero list?
Ja, je kan opnieuw beginnen. Je had zeker de beta op dezelfde pc gespeeld?Rixos schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:20:
Pfff kom er net achter dat de server standaard op "The americas"staat, had al een barbarian tot level 10 geleveld.
Op mijn tweede machine waar geen beta op zat pakte hij namelijk wel gelijk de EU region.
Ja klopt ik heb de beta hierop gespeeld, shiiiiitcasper1987vd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:
[...]
Ja, je kan opnieuw beginnen. Je had zeker de beta op dezelfde pc gespeeld?
Op mijn tweede machine waar geen beta op zat pakte hij namelijk wel gelijk de EU region.
Verwijderd
Nog liefhebbers die een guest pass willen delen terwijl ze een verplichte break moeten nemen van Diablo III aangezien de servers niet meewerken? Alvast eeuwig dank en voor liefhebbers heb ik nog wat Nintendo VIP punten te vergeven.
Ja, zodra ik zelf in kan loggen welVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:
Nog liefhebbers die een guest pass willen delen terwijl ze een verplichte break moeten nemen van Diablo III aangezien de servers niet meewerken? Alvast eeuwig dank en voor liefhebbers heb ik nog wat Nintendo VIP punten te vergeven.
Shit dan moet ik dus ook opnieuw beginnen , zie net pas dat ik de server ook op "The Americas" heb staanRixos schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:22:
[...]
Ja klopt ik heb de beta hierop gespeeld, shiiiiit
Loopt hij vast bij public game switchen kom je der niet meer in

Waar zie je die region eigenlijk? Eerst inloggen? Jullie maken me bang. 
(heb geen beta gespeeld)
Ah gewoon bij options zelf. Europe.
(heb geen beta gespeeld)
Ah gewoon bij options zelf. Europe.
[ Voor 31% gewijzigd door The Chosen One op 15-05-2012 20:25 ]
Ja super, meneer was 'ziek'. Die zat zelf gewoon Diablo3 te spelen en ik maar vroeg op staan voor niks

Rupsen, Rapsen.
Nee bij options.The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:24:
Waar zie je die region eigenlijk? Eerst inloggen? Jullie maken me bang.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.