Nee je hoeft daarvoor niet in te loggen , kan je gewoon bij "Options" ingame zien..The Chosen One schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:24:
Waar zie je die region eigenlijk? Eerst inloggen? Jullie maken me bang.
ik kan hem iig vast downloaden, zodat ik donderdag lekker kan spelenAghanim schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:19:
[...]
Een schrale troost: je kunt toch niet spelen....
Audi S3
Hier nog twee guest passes voor wie interesse heeft:
EWVKM2-HZPN-WTF676-NYGF-4PMHHC
D26HPW-Z2WK-EDMJBP-WXP6-EF6GJH
aha, Asia servers doen het wel... Dan maar mijn tijd daar een beetje besteden
Don't dream your life, live your dreams!
Fuck yeah! Eindelijk! Enorm bedankt Clannad!clannad schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:26:
Hier nog twee guest passes voor wie interesse heeft:
Meh, moest weer opnieuw inloggen -.-
Want a cookie?!
laten jullie hem op retrieve hero list staan? of cancel en retry?
psn: HertogJack
+1
[ Voor 20% gewijzigd door maikel_rox op 15-05-2012 20:30 ]
Die world of warcraft keys bij de CE zijn dat ook keys voor Diablo 3?
Ik probeerde het net op een US server, maar kreeg na het aanmaken van mijn hero een fout dat ik niet over de juiste configuratie beschik ofzoSilencerNL schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:26:
aha, Asia servers doen het wel... Dan maar mijn tijd daar een beetje besteden
Als ik daarna naar mijn hero details ging kreeg ik de melding dat mijn profiel ongeldig was (of zoiets).

Maar zo te zien werk Asia wel! Eens even kijken hoe het allemaal werkt
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Ik dood te tijd wel op de Asia servers, aangezien die wel normaal werken.HertogJack schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:29:
laten jullie hem op retrieve hero list staan? of cancel en retry?
Rupsen, Rapsen.
9ENREW-8BW6-D8E9WE-KB29-7Z6GYB
[ Voor 3% gewijzigd door bloodlynx op 15-05-2012 20:32 ]
Pfft probeer nu al een half uur in te loggen.. leuk die online only games..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Bashiok @Bashiok
We're in the process of troubleshooting the issues affecting EU game logins and social services. Updates as I get them.
We're in the process of troubleshooting the issues affecting EU game logins and social services. Updates as I get them.
Iemand die nog een guest pass kan missen?
Wil graag met een vriend spelen, maar heb bij mijn editie enkel WoW guest passes gekregen voor een of andere vreemde reden...
Wil graag met een vriend spelen, maar heb bij mijn editie enkel WoW guest passes gekregen voor een of andere vreemde reden...
Verwijderd
Godver nu mis ik die laatste ook al! Iemand die mij een guest pass zou willen PM'en? Dank!
Als er nog een pass over is. In de winkel was hij net uitverkocht
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Inderdaad, zelfde hier! Denk dat ik nu al 15x te laat ben geweest!
GVd, een keer uit de game gegaan alleen nog maar errors.
Ik kan gen vrienden toevoegen en zij mij ook niet, het komt niet aan op de een of ander manier.
Weet iemand hier meer oveR?
Ik kan gen vrienden toevoegen en zij mij ook niet, het komt niet aan op de een of ander manier.
Absoluut relatief, relatief absoluut.
Bij Mycom staat mijn bestelling nog steeds op "in bestelling". Denk dat ik maar ga annuleren. Dit wordt niks.
Heb precies hetzelfde. 1,5 uur gewacht tot iedereen er in zit, blijkt dat je geen party kunt joinen.alaintje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:33:
zorg ervoor dat je in de europe region zit (en de rest ook)alaintje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:33:
Vandaag diablo opgehaald lekker instal en kom direct spelen 
Nu gedaan met leren ( aka 5 minuten break van diablo ) en nu gaan we DOOOOOORRR
Nu gedaan met leren ( aka 5 minuten break van diablo ) en nu gaan we DOOOOOORRR
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Helpt niet.TweakerMaert schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:35:
[...]
zorg ervoor dat je in de europe region zit (en de rest ook)
ik zit dus in america. Zucht.
Zo mijn CE is binnen! 26-4 besteld bij bol.com en een paar dagen later nog 1 bij intertoys
Meteen maar even een ticket gemaakt voor een nieuwe gamekey. Btw als iemand interesse heeft voor mijn 2e CE (gewoon voor kostprijs uiteraard), stuur maar een pm.
ik heb nog 2 guest keys, als iemand ze wil DM maar even
Ding blijft al een hele tijd hangen op retrieving hero list.. damnit ;p
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
rot op me die guest passes.. duurt het alleen nog maar langer door
relog eensscorpie schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:36:
Ding blijft al een hele tijd hangen op retrieving hero list.. damnit ;p
Weten jullie zeker dat als je de server op "The Americas" hebt staan en je switcht naar "Europe" dat je dan helemaal opnieuw kan beginnen ?

DM senttimmert26 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:36:
ja want je characters staan op amerikaanse servers.
YepChainthunder schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:36:
Weten jullie zeker dat als je de server op "The Americas" hebt staan en je switcht naar "Europe" dat je dan helemaal opnieuw kan beginnen ?
godvefjksdhfksdjfh ragequit.
DM gestuurdtimmert26 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:36:
Servers are busy, error 37. Lekker dan
Zucht. Voor wie ook installatieproblemen heeft:
Aanzetten van de service "Secondary logon" in services.msc is essentieel en lost meerdere problemen met de installatie op, inclusief mijn BLZPTS00009.
Nu start mijn installer, maar geeft aan dat "Diablo III requires a newer operating system to run" -_-. Ik gebruik Vista SP 2 met alle updates. Handmatig zetten van registry DWORD CSDVersion van 200 naar 300 geeft geen verschil (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4926863810?page=4). Wat een problemen tijdens een setup, nog nooit meegemaakt...
Aanzetten van de service "Secondary logon" in services.msc is essentieel en lost meerdere problemen met de installatie op, inclusief mijn BLZPTS00009.
Nu start mijn installer, maar geeft aan dat "Diablo III requires a newer operating system to run" -_-. Ik gebruik Vista SP 2 met alle updates. Handmatig zetten van registry DWORD CSDVersion van 200 naar 300 geeft geen verschil (http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4926863810?page=4). Wat een problemen tijdens een setup, nog nooit meegemaakt...
Moet je nagaan... Gisteren konden alleen de mensen spelen met een key of degene die naar een nacht opening zijn geweest, en toen duurde die crashes 2 uur.
Nu heeft iedereen eindelijk z'n copie opgehaald..
Nu heeft iedereen eindelijk z'n copie opgehaald..
Grrr, ik geraak er maar niet in
mij deze morgen zo druk zitten maken dat ik niet op tijd in de winkel ging zijn voor hem aan te schaffen en nu geraak ik er zelfs niet in
stomme inlog errors
Ook DM'etje gestuurdtimmert26 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:36:
Verwijderd
Haha had hetzelfde. Nu zijn ze al wegThe_Cook schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:37:
Beetje stupide, maar geen idee hoe ik iemand een DM kan zenden.
Onder de usericonen, of als ze die niet hebben de namen, zie je icoontjes. Als je je muis erop houdt zie je waar ze voor zijn en 1 daarvan is voor een DMThe_Cook schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:37:
Beetje stupide, maar geen idee hoe ik iemand een DM kan zenden.
[ Voor 5% gewijzigd door Guntario op 15-05-2012 20:39 ]
Verwijderd
godver pas 5 minuten kunnen spelen in totaal
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 20:39 ]
de meest rechtse, die ene met het praatwolkjeGuntario schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:39:
[...]
Onder de usericonen, of als ze die niet hebben de namen, zie je icoontjes. Als je je muis erop houdt zie je waar ze voor zijn en 1 daarvan is voor een DM
Europe america werkt niet, was ik al klaar met ACT II. nou lekker is dat.
High contrast is zeer nice, inderdaad goeie muziek om even bij af te koelen!!!Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:39:
godver pas 5 minuten kunnen spelen in totaal
edit: huh, nu is je post anders
[ Voor 6% gewijzigd door Shodan op 15-05-2012 20:42 ]
Kom op met die Hero List...
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dat was al tijden bekend en identiek in WoW.alaintje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:40:
Europe america werkt niet, was ik al klaar met ACT II. nou lekker is dat.
#D3 #Maintenance has been extended until approximately 1:30 PDT: http://bit.ly/KYL2jj
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
twee uur proberen in te loggen, ben van ellende maar BF3 gaan spelen
Alle vragen hebben een antwoord
Idd..Cthulhu schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:40:
Kom op met die Hero List...
heb een uur vastgestaan op hero list. toen maar gecancelled, heeft geen zin dit.
Heb de hele middag zonder problemen in kunnen loggen. Nu de VS blijkbaar wakker is, crasht de boel?
Wel een behoorlijke faal van Blizzard hoor. Zoiets maak je toch redundant, en naadloos upscalebaar en weet ik veel wat allemaal...
Wel een behoorlijke faal van Blizzard hoor. Zoiets maak je toch redundant, en naadloos upscalebaar en weet ik veel wat allemaal...
Ik ben wel ingelogd maar ik kan ook m'n game niet resumen
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Verwijderd
kan je geen mailtje sturen naar de mods van blizzardMarc Rademaker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:42:
Heb de hele middag zonder problemen in kunnen loggen. Nu de VS blijkbaar wakker is, crasht de boel?
Ik zit gewoon lekker in act 1 te spelen hoor of ligt de login server eruit? Dan stop ik voorlopig nog niet lol. Net
spoiler:
down Spider queen
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Verwijderd
Bye SWTOR
Hi Diablo 3
Bye Diablo 3
Hi again SWTOR
Morgen game terugbrengen naar MM, doen ze niet moeilijk over. Deze onzin gaat nergens meer over.
Hi Diablo 3
Bye Diablo 3
Hi again SWTOR
Morgen game terugbrengen naar MM, doen ze niet moeilijk over. Deze onzin gaat nergens meer over.
Denk dat als er eenmaal problemen ontstaan dat het exponentieel erger wordt, omdat iedereen als een gek requests gaat zitten afvuren. 
Maar goed, ik geef het ook op voorlopig. Ff lekker ontspannen, dan zien we later wel weer of het lukt.
Maar goed, ik geef het ook op voorlopig. Ff lekker ontspannen, dan zien we later wel weer of het lukt.
Lijkt me geen goed plan om ook nog alle mods mails te gaan sturen, brandt heel hun serverpark afVerwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:43:
[...]
kan je geen mailtje sturen naar de mods van blizzard

Ok, geef nou maar toe. Wie heeft er een bola shot op de servers afgevuurd?
en hij doet het nog steeds niet
echt wanneer komen ze met een fix
Angelo NL / Global Cargo VTC
Dankzij Timmert een key (Super bedankt nogmaals!), nu gelijkal een baas; error 37!
Zelfde hier, de hele ochtend en middag geen enkel probleem, maar zodra US wakker wordt... Je zou toch denken dat als ze Europe en The Americas scheiden qua servers dat het feit dat US wakker wordt geen invloed heeft op de EU servers.Marc Rademaker schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:42:
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:44:
Bye SWTOR
Hi Diablo 3
Bye Diablo 3
Hi again SWTOR![]()
Het is een spel met een key, reken maar dat ze lastig gaan doen.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:44:
Bye SWTOR
Hi Diablo 3
Bye Diablo 3
Hi again SWTOR![]()
Buiten dat...
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
is 2e keer dat ie post dat ie em terug gaat brengen.
Thx! Ik heb de eerste key op de foto
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Had ik hem nu toch maar gedownload en niet gekocht ! dan kon ik tenminste al spelen
Angelo NL / Global Cargo VTC
Humor... Wachten tot nu om te gaan spelen en dan bemerken dat de servers naar de klote zijn
.
Remember the compliments you receive, forget the insults; if you succeed in doing this, tell me how.
Insert all cracks?Pykow schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:46:
Had ik hem nu toch maar gedownload en niet gekocht ! dan kon ik tenminste al spelen

Verwijderd
allebei claimed
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 20:47 ]
Klopt het dat de guest passes voor WoW zijn? Of kijk ik ergens overheen dat er geen guest passes voor D3 bij zitten?
damn, wat zijn mensen snel met claimen...
Ik wordt gek van die Servers van Blizzard, serieus wat een stel _eikels_ !
Hoe kun je je hier nou niet op berekenen, New york begint wakker te worden en alles brandt weer loos?
Hoe kun je je hier nou niet op berekenen, New york begint wakker te worden en alles brandt weer loos?
Verwijderd
Nog iemand die me een guest passje aanleveren wil via een DM? Blijkbaar ben ik niet de enige die hier er eentje hoopt te verkrijgen! Voor liefhebbers heb ik nog wel Nintendo VIP (Sterrenpunten) in de aanbieding!
Zolang je een key geredeemed hebt, mag je een game niet meer terugbrengen.
Als een winkel deze wel weer terugneemt en verkoopt, dan is de volgende koper de l*l.
Als een winkel deze wel weer terugneemt en verkoopt, dan is de volgende koper de l*l.
Want a cookie?!
Ik heb een guest pass over die ik weggeef aan degene die mij een DM stuurt met de leukste motivatie waarom hij/zij een key zou moeten krijgen
Om 21:00 zal ik de winnaar kiezen.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
lol was te verwachten toch dat het mis zou gaan? Elke grote release heeft gezeik. Gewoon rustig afwachten, meer kan je toch niet doen
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Verwijderd
Uren moeten wachten om in te loggen isOsxy schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:46:
[...]
Het is een spel met een key, reken maar dat ze lastig gaan doen.
Buiten dat...
Nee, ik heb hetzelfde.evadnl schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:47:
Klopt het dat de guest passes voor WoW zijn? Of kijk ik ergens overheen dat er geen guest passes voor D3 bij zitten?
Zelfverheerlijking much?rockhopper schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:48:
Ik heb een guest pass over die ik weggeef aan degene die mij een DM stuurt met de leukste motivatie waarom hij/zij een key zou moeten krijgen![]()
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
waarom wil iedereen zo graag een guest pass? Je kan daar toch enkel maar een tijdje mee spelen, niet?
Bij zo'n grote release verbaasd zijn dat het allemaal niet 100% meewerkt dat is
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik had 2 voor D3 en 1 voor WOW, als iemand die van WOW nog moet hebben dm maar >.<
Verdomme, lekker gewacht, rustig game gekocht vandaag, even eten, en dan los!
Wat dacht je, 37 en 75
Wat dacht je, 37 en 75

Cititzen of Ladonia
Nee, meer dat ik geen zin heb om een sleutel af te geven aan een lurker / iemand die nooit post op tweakers.
tot de skeleton king daarna is het afgelopenLiquazo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:49:
waarom wil iedereen zo graag een guest pass? Je kan daar toch enkel maar een tijdje mee spelen, niet?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.
Dit topic gaat op korte termijn dicht; graag de nuttige discussie verplaatsen naar [PC] Diablo 3 - Deel 21.
Degene die nog een keer een verwijzingen maakt naar illegale downloads, warez of manieren om beveiliging te omzeilen, gaat op onvrijwillige vakantie
Niet bedelen om guest passes! Als iemand een over heeft dan melden ze het wel.