[Kickstarter] Carmageddon: Reincarnation.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:55
IStealYourGun schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Net daar zit toch mijn vrees. Sinds de jaren 90 heeft Stainless Games geen grote titels meer gehad en de "arcade" games die ze de laatste jaren hebben ontwikkeld, maken geen gebruik van verbluffende engines. Het ziet er dus niet naar uit dat ze de resources in hous hebben om een hoog kwalitatieve game af te leveren of ze zouden een deel van de 60k extra gebruiken om toch enkele grote namen binnen te halen, wat ik wel ten zeerste betwijfel.

En waar zitten die "grote namen"? Die zitten bij grote developers omdat ze daar goed betaald worden.

Waarmee ik niet wil zeggen dat Carmageddon een slechte game zal worden, maar het succes zal vooral van de gameplay moeten komen en niet van de grafische engine of dergelijke. Ik heb nu $25 gepleged, maar ik zal al blij zijn als ik een $15 waardige game zou krijgen.
Weet iemand wat voor engine ze gebruiken? Kopen ze zoiets niet gewoon?

Het is vanzelfsprekend dat dit geen spel is met een multi-miljoenen budget als MW3 met film-achtige verhaallijn en regie, mooie cutscenes, etc, dat vervolgens $1miljard aan omzet binnensleept

Je haalt met graphics misschien mensen over om een spel te kopen, maar gameplay natuurlijk veruit het belangrijkst. Als het carma1 of 2 wordt in een nieuw jasje, nieuwe graphics en nieuwe omgevingen vind ik dat trouwens prima! Als ik dat filmpje zo zag beloofde het veel goeds!

edit: is iemand trouwens nog van plan om z'n pledge te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:49
Zou gaaf zijn als ze dit; nieuws: BeamNG introduceert gedetailleerde physics engine; gaan toepassen binnen de game. Dán krijgen we pas spectaculaire beelden. :D

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Mevius schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 16:57:
Zou gaaf zijn als ze dit; nieuws: BeamNG introduceert gedetailleerde physics engine; gaan toepassen binnen de game. Dán krijgen we pas spectaculaire beelden. :D
Wow, dat past echt ontzettend goed bij deze game! Maar ik ben er bang voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024
Ik denk dat als je die engine zou gebruiken, de gemiddelde Carma-speler na 30 seconden zijn wagen volledig in de prak heeft gereden. Misschien een tikkeltje te realistisch om te gebruiken in een game zoals Carmageddon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Waking_The_Dead schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:47:
Ik denk dat als je die engine zou gebruiken, de gemiddelde Carma-speler na 30 seconden zijn wagen volledig in de prak heeft gereden. Misschien een tikkeltje te realistisch om te gebruiken in een game zoals Carmageddon :)
Je hebt de repair optie natuurlijk :) En de wagens zijn natuurlijk ook wel iets beter gepantserd dan een normale wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:12

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Dat is toch gewoon Carmageddon? :D Keihard je auto kapot rijden :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 17-06 00:04

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Touchdomex schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:10:
[...]
Dat is toch gewoon Carmageddon? :D Keihard je auto kapot rijden :D
Precies! Meer is het niet, haha.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Wahloh schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:12:
[...]

Precies! Meer is het niet, haha.
Vervolgens op backspace? rammen en alles is weer heel en daarna weer doorrijden :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad. Als je pech hebt gaat 'ie in tweeën, dan moet je opnieuw.

Zo'n model zou wat mij betreft flink wat toevoegen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:14:
Inderdaad. Als je pech hebt gaat 'ie in tweeën, dan moet je opnieuw.

Zo'n model zou wat mij betreft flink wat toevoegen :Y
Zoveel lol op lanparty's :D

Dat hebben wij nu al met GRID. Keihard het schademodel uittesten :D Zoveel mogelijk schade 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Het zit er nu in dat ze de 600K gaan halen............ Dus een goed budget om het een en ander te verzorgen.. en dat het niet zo mooi wordt als mafia 2 kan ik wel begrijpen... Ze hebben in totaal een miljoen dollar op dit moment met alles bij elkaar opgeteld.

Dat is toch een aardig bedrag als je met 15 man zit te programmeren......

verder hoop ik dat die 3V vouchers gaan werken want ik heb zon vage melding :S:S:S.. dat er 2 transacties zijn mislukt van amazon en dat schijnt 1 dollar te zijn..?? WTFHEFEK.

Ik had dus 20 euro en 30 euro gepledged.. voor totaal van 61 dollar.. alleen de transactie wordt pas na 11PM vandaag actief.. dus ik ben beniuwd :F :F :F of ik het niet heb verkloot op een of andere manier. ik blijf dat gedoe met die3V vouchers erg vaag in elkaar steken.
Mag wel dat duidelijker allemaal vooral de transactie info mag duidelijker. Nu heb ik dus geen idee of mijn pledge een feit wordt of een faal 8)7

[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 06-06-2012 12:28 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Ik denk dat als je die engine zou gebruiken, de gemiddelde Carma-speler na 30 seconden zijn wagen volledig in de prak heeft gereden.
Uiteraard is deze fysics-engine ook te gebruiken op andere ingame-opjecten. (rollators, kinderwagens, wandelstokken, vul ze maar in). Ik voorzie allerlei extra bonussen als dit gebruikt gaat worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Bij mijn prepaid-creditcard werd er ook 1 dollar gereserveerd. Dit gebeurde bij mij alleen bij mijn eerste plegde, misschien soort van controle. Deze ene dollar is uiteindelijk ook gedeclined, maar het normale bedrag werd uiteindelijk wel afgeschreven (ander project).

Ik ben wel benieuwd inderdaad hoeveel van de ongeveer 6 ton daadwerkelijk op de rekening bij Stainless terecht komt. Zal toch wel één en ander bouncen neem ik aan...

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Scooper schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 15:28:
Ik ben wel benieuwd inderdaad hoeveel van de ongeveer 6 ton daadwerkelijk op de rekening bij Stainless terecht komt. Zal toch wel één en ander bouncen neem ik aan...
Creditcard betalingen kunnen niet gebounced worden. Ze worden gewoon afgeschreven, meestal aan het einde van de maand, en als je saldo niet toereikend is wordt het er alsnog gewoon afgehouden.

Wel wordt er 5% afgehouden voor Amazon en 5% voor Kickstarter.

Edit, toevoeging van Kickstarter Website:

Does Amazon charge any fees?
Yes. When a project is successful, Amazon will apply credit card processing fees, which work out to roughly 3-5%. For details on how the fee is calculated, please view the Amazon Payments fee details.

[ Voor 21% gewijzigd door Wahloh op 06-06-2012 16:21 ]

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Ik heb een prepaid creditcard (eigenlijk gewoon dus debitcard met creditcard-code). Ik heb al eens succesvol gepledged met Kickstarter, maar als ik daar geen geld op zou hebben staan gaat er echt geen geld afgehaald worden hoor. Die levert gewoon een foutmelding op.

5% voor amazon, sick :X

[ Voor 4% gewijzigd door Scooper op 06-06-2012 15:54 ]

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strunkie
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-10-2024

Strunkie

> Post is rechts!

Op het moment dat een creditcard actie mislukt krijgen je een melding van kickstarter en natuurlijk een tweede kans tot betalen.

^ Post is hierboven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Moet even wat extra toelichting geven hierover, mijn post was niet helemaal correct het aantal % varieert namelijk.

Van Kickstarter gekopieerd:

Does Amazon charge any fees?
Yes. When a project is successful, Amazon will apply credit card processing fees, which work out to roughly 3-5%. For details on how the fee is calculated, please view the Amazon Payments fee details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke koers Amazon aanhoudt bij het omrekenen van EUR naar USD? De 20 euro op mijn voucher waren ten tijde van mijn pledge nog ruim voldoende voor het VIP-pakket, maar op het moment schommelt de koers (via Google) precies rond de 1,25. Logisch dat alle afboekingen pas plaatsvinden als het project doorgang kan vinden, maar op deze manier is het mijn pledge waarover onzekerheid bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

[b][message=38364875,noline]
5% voor amazon, sick :X
je lacht je dood als eigenaar van Amazon..... 8)7.. hopaa ff nieuw pctje van 20.000 euro er bij :+ :+.

Ik heb nu 58 dollar gepledged.. meer geld heb ik niet meer ben arm :z

[ Voor 34% gewijzigd door A87 op 06-06-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Stretch-goal van $600.000 bereikt met nog 5,5 uur te gaan. Sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:55
Race Completed! *O*

Geeindigd op $625,143!! Het is nog even snel gegaan!
http://www.kicktraq.com/p...armageddon-reincarnation/

Op de laatste dag zijn er nog 1300 backers bijgekomen, goed voor $57.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ben er blij om datie alsnog boven de 600k gekomen is.
Hurray voor Linux-gebruikers wereldwijd ^_^ (niet dat ik er eentje ben, maar altijd cool als ze ook met andere OS'en rekening houden).

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Linux en Mac support ging er sowieso in volgens Update 21,e extra cash zou het proces alleen makkelijker en sneller maken.
Maarten21 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 05:25:
Zou KickTraq on het verschil leggen tussen nieuwe Backers en Backers die hun pledge verhogen? Je krijgt namelijk dezelfde mail bij beide handelingen.

[ Voor 43% gewijzigd door Wahloh op 07-06-2012 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Maarten21 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 05:25:
Race Completed! *O*

Geeindigd op $625,143!! Het is nog even snel gegaan!
http://www.kicktraq.com/p...armageddon-reincarnation/

Was 6 uur voor het einde nog eens gaan zien en toen stond te teller op 595K, dus dat betekent dat er op 6 tijd een kleine 30K is bijgekomen. :D

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Wahloh schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 08:14:
Linux en Mac support ging er sowieso in volgens Update 21,e extra cash zou het proces alleen makkelijker en sneller maken.

[...]

Zou KickTraq on het verschil leggen tussen nieuwe Backers en Backers die hun pledge verhogen? Je krijgt namelijk dezelfde mail bij beide handelingen.
Je kan de backers gewoon bekijken in Kickstarter. Als je je pledge verhoogt, wordt dat niet als nieuwe backer geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:11:
Weet iemand welke koers Amazon aanhoudt bij het omrekenen van EUR naar USD? De 20 euro op mijn voucher waren ten tijde van mijn pledge nog ruim voldoende voor het VIP-pakket, maar op het moment schommelt de koers (via Google) precies rond de 1,25. Logisch dat alle afboekingen pas plaatsvinden als het project doorgang kan vinden, maar op deze manier is het mijn pledge waarover onzekerheid bestaat.
Ben benieuwd of je pledge is gelukt. Mijn creditcard-boer hield een koers van 0,80200 aan, wat voor jou zou neerkomen op €20,05 :P

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scooper schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:31:
[...]

Ben benieuwd of je pledge is gelukt. Mijn creditcard-boer hield een koers van 0,80200 aan, wat voor jou zou neerkomen op €20,05 :P
€20,34 komt 'ie op uit. Ben benieuwd hoe lang Amazon/Kickstarter die betalingen nog accepteert, mijn voucher is nog 3 maanden geldig en tot die tijd is er best kans dat de koers weer voldoende stijgt.

edit; 7 dagen dus. Het is dat terugstorten €5,- kost, anders had ik meteen een andere voucher gekocht, nu wacht ik wel even.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Krijg vanmorgen bericht dat de Amazon Payments transactie rejected is (Rabo creditcard). Voorheen altijd zonder problemen via amazon.com en .co.uk gekocht. Als ik op de site kijk van amazon payments dan staat er "Money transfer services are currently only available in the United States" :? Ben ik de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:11

hellknight

Medieval Nerd

Geen problemen mee gehad - ik heb zelf ook een Rabocard gebruikt hiervoor, en betaling is goed gegaan.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Cooler_King schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 11:01:
Krijg vanmorgen bericht dat de Amazon Payments transactie rejected is (Rabo creditcard). Voorheen altijd zonder problemen via amazon.com en .co.uk gekocht. Als ik op de site kijk van amazon payments dan staat er "Money transfer services are currently only available in the United States" :? Ben ik de enige met dit probleem?
Is het niet zo dat rabo het blokkeert omdat er teveel transacties van 1 bron komen en dat ze alles gaan controleren voordat ze het gaan approven. Ik weet dat ze dat destijds bij de Pebble Watch ook zo deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik heb geen problemen gehad met mijn betaling en ik gebruik ook een Rabocard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Kaart stond blijkbaar geblokkeerd terwijl er niets aan de hand was |:( Had even gebeld en nu is het gelukt _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door Cooler_King op 07-06-2012 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ze zouden sowieso al met een LINUX versie komen bij 500.. die 600+ K is gewoon slim gedaan door te doen alsof die 600K echt nodig was ;).

ach, ik had alsnog 58 dollar er in gepompt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

En nu maar wachten tot 2013? En hopen dat het geen overgehypte flop gaat worden...

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

NoFearCreations schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:24:
En nu maar wachten tot 2013? En hopen dat het geen overgehypte flop gaat worden...
Lijkt me enorm sterk aangezien dit helemaal niet zo overgehypt is, als dat wel zo was zouden ze wel eerder hun doel bereikt hebben en ik kan nou niet echt zeggen dat er zo heel veel reclame voor gemaakt is.

Ik denk overigens niet dat we moeten wachten tot 2013, de beta zal wel eerder worden uitgedeeld en tot die tijd kunnen we nog eens genieten van onze gratis Carmageddon 1 game (van gog.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Met uiteindelijk 15.000 backers denk ik dat deze game nog wel eens een leuke online community van car combat kan gaan opleveren!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Online wordt echt episch xD... die chaos van iedereen die tegen elkaar aan beukt.
het schademodel liep in 1996 al een decennia voor op andere games.

Ik weet zeker dat carmageddon Reincarnation de beste game van 2013 wordt!
Als je al 2x een klapper weet te maken met carmageddon 1 + 2.. dan komt het 3e deel ook wel weer op zn pootjes terecht

[ Voor 97% gewijzigd door A87 op 12-06-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Lias schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:09:
Online wordt echt episch xD... die chaos van iedereen die tegen elkaar aan beukt.
het schademodel liep in 1996 al een decennia voor op andere games.

Ik weet zeker dat carmageddon Reincarnation de beste game van 2013 wordt!
Als je al 2x een klapper weet te maken met carmageddon 1 + 2.. dan komt het 3e deel ook wel weer op zn pootjes terecht
Carmageddon 3 (TDR 2000) is best wel geflopt. Dit kwam mede doordat ze (Stainless Games) de rechten verkocht had en ze niet betrokken waren bij het ontwikkelproces van TD :2000.

Blij dat ze de rechten weer in handen hebben gekregen en ze zelf volledig verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelproces. Ook het niet in de arm nemen van een grote distributeur zorgt ervoor dat ze niet gebonden zijn aan allerlei regeltjes om het spel maar zo veel mogelijk mensen aan te laten spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:03
Mevius schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:21:
[...]

Carmageddon 3 (TDR 2000) is best wel geflopt. Dit kwam mede doordat ze (Stainless Games) de rechten verkocht had en ze niet betrokken waren bij het ontwikkelproces van TD :2000.

Blij dat ze de rechten weer in handen hebben gekregen en ze zelf volledig verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelproces. Ook het niet in de arm nemen van een grote distributeur zorgt ervoor dat ze niet gebonden zijn aan allerlei regeltjes om het spel maar zo veel mogelijk mensen aan te laten spreken.
Het is aan de ene kant inderdaad mooi dat de rechten weer bij de originele ontwikkelaars liggen, en omdat er geen grote uitgever bij komt kijken is er minder kans op onzinpraktijken zoals online DRM e.d. Maar aan de andere kant is het wel afwachten hoe goed dit team is. Het zou nog best eens kunnen dat het algehele niveau van de mechanics, de graphics en de afwerking tegen gaat vallen, als ze geen rekening houden met de verwachtingen die men in 2012+ heeft voor een AAA-titel. Ook is het budget erg klein en ik krijg het gevoel dat het een vrij hoog hobby-gehalte heeft voor de ontwikkelaars. Toch hoop ik gewoon op een geslaagde nieuwe editie die het goede van C1 en 2 behoudt.

• Verderf
  • Laatst online: 04-09 13:20
Net mailtje gehad van kickstarter met linkje naar Carmageddon van gog.com! *O*

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:20

Ankh

|true

Verderf schreef op donderdag 27 september 2012 @ 13:10:
Net mailtje gehad van kickstarter met linkje naar Carmageddon van gog.com! *O*
Hier ook! :-)
vanavond maar lekker gamen.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Meteen geactiveerd, gedownload, geinstalleerd en gespeeld. EPIC! :P

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Gebruikt het dos-emulatie, of draait het gewon onder windows 7?

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:21

Entity

9000rpm

Het maakt op de achtergrond gebruik van Dosbox. Als je zelf de originele spellen hebt, kun je ze wellicht ook zelf op die manier wel aan de praat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik heb het even opgestart, maar de resolutie was erg laag. (640x480 ofzo) Hebben jullie die omhoog gekregen?

Ik had ook al een link op het Carmageddon forum gevonden voor een 'Win95' patch die voor de meeste mensen zou moeten werken, die ook de resolutie omhoog gooide... Nog niet uitgeprobeerd though.

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een subtiel kickje.
De Carmageddon APP sinds vandaag in de app store en alleen vandaag gratis te downloaden :)
https://itunes.apple.com/nl/app/carmageddon/id498240451?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:03:
Even een subtiel kickje.
De Carmageddon APP sinds vandaag in de app store en alleen vandaag gratis te downloaden :)
https://itunes.apple.com/nl/app/carmageddon/id498240451?mt=8
Zag het ook staan op iphoneclub.nl . Gelijk maar even gedownload en gedaan. Speelt goed op een iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfversluis
  • Laatst online: 23-09-2024
Pannekoek81 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:06:
[...]

Zag het ook staan op iphoneclub.nl . Gelijk maar even gedownload en gedaan. Speelt goed op een iPhone.
Jep! Same here!
Erg grappig om weer eens te spelen met toch al opgepoetste graphics enz.

Speelt heerlijk weg op de iPhone 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:30

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ben benieuwd hoe het verder staat met C4?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Verdorie, was ik op level 41 (normal difficulty) krijg ik de save-game bug. De app crasht en bij opnieuw opstarten ben ik alles kwijt :'( . Met m'n stomme kop een nieuwe save game aangemaakt om te kijken wat er gebeurde. Niets natuurlijk :'( .

Deze tutorial werkte ook niet (had al een nieuwe save game gemaakt).

Voel me flink genaaid, had er al flink wat uur achter de iPad in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Yonni schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 00:35:
Verdorie, was ik op level 41 (normal difficulty) krijg ik de save-game bug. De app crasht en bij opnieuw opstarten ben ik alles kwijt :'( . Met m'n stomme kop een nieuwe save game aangemaakt om te kijken wat er gebeurde. Niets natuurlijk :'( .

Deze tutorial werkte ook niet (had al een nieuwe save game gemaakt).

Voel me flink genaaid, had er al flink wat uur achter de iPad in zitten.
Ja, die had ik ook. Had hem al uitgespeeld op easy. Wou ik de challenges verder behalen zag ik ineens dat mijn savegame niet meer bestond. De behaalde challenges heeft hij wel bewaard. Ben maar weer opnieuw begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Great news everyone! We can finally announce that our port of the original Carmageddon will be making its way to Android phones and tablets soon. And by soon, we mean NEXT WEEK!!!

Carmageddon will be popping up on Google Play, Friday 10th May! We can hear Bleak City residents panicking already! :)

As promised, as a token of our appreciation for your continued support and enthusiasm, an exclusive PROMO edition of the game will be available FREE for the first 24 hours on Google Play (this is the FULL game for free!) You can check out the gameplay trailer below and then visit our Apps section for more information about what the game will offer players.

If your memory is like a sieve and you have already forgotten what you are reading you may want to be notified by pigeon mail email when the 24HR PROMO is available - so click here to sign up to Carmageddon.com before the 10th May! By doing so, you also have a chance to win some freebies! (If you are already signed up then you are automatically entered!). We'll pick some names out at random, and the winner will receive the t-shirt of their choice from our cool collection in the Carmageddon store. 3 lucky runners-up will get a free copy of Carmageddon on GOG!
10 mei gratis Carmageddon in Google Play.

En je kan nu ook via PayPal doneren;
You'll get the released game, to download from Steam, playable on PC, Mac or Linux. As well as the Steam version, you will be offered a DRM-free, caffeine free, gluten free, born free non-Steam version of the PC game to download. This version will have no Steamworks functionality and will support single player and LAN multiplayer only.
Voor US$ 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Net gedownload, geweldig :) Werkt prima op een HTC Sensation, wat al niet meer de nieuwste telefoon is. Is deze nou eigenlijk vandaag gratis te downloaden en dan onbeperkt te spelen, of ook alleen vandaag speelbaar?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Onbeperkt speelbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Ik dacht ergens te hebben gelezen dat de game rond Q3/Q4 zal uitkomen dit jaar. Naast alleen wat concept art hebben we eigenlijk nog helemaal niets gezien van de game. Zal dat wel goedkomen? Of zal de release datum aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Er wordt nog volop gewerkt aan de game, er is alleen niet zoveel om te laten zien omdat er vooral aan de engine wordt gewerkt. Het ontwikkelteam is schijnbaar uitgebreid om te zorgen dat de boel 'on track' blijft. Eind 2013 is momenteel een schatting, ik hoop dat ze het gaan halen, maar liever een beetje uitstellen dan halfbakken uitbrengen à la Simcity...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Entity schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:45:
Er wordt nog volop gewerkt aan de game, er is alleen niet zoveel om te laten zien omdat er vooral aan de engine wordt gewerkt. Het ontwikkelteam is schijnbaar uitgebreid om te zorgen dat de boel 'on track' blijft. Eind 2013 is momenteel een schatting, ik hoop dat ze het gaan halen, maar liever een beetje uitstellen dan halfbakken uitbrengen à la Simcity...
Ja inderdaad, liever in 2014 een goede game dan in 2013 een halve. Ik hoop niet dat het zoals Duke Nukem Forever wordt.

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Project Update #48: The Dawn of Early Access...
Posted by Stainless Games

Yes, it's coming! Hang on to yer helmets! Carmageddon: Reincarnation for PC is launching via an Early Access programme on Steam in Q1 2014.

Yes, that's right Early Access is coming, and we want YOU to join us at the dawn of a new era in the evolution of automotive carnage videogaming! Add this date to the timeline of World History:

Q1 2014

And be there, or be stuck in the car combat Stone Age!

To celebrate this announcement, we're running a prize draw and GIVING AWAY 99 Free Passes to The Carmageddon: Reincarnation Full Package, which guarantees the winners ALL the content, including all updates and future DLC for the REST OF RECORDED TIME!!* all you have to do for a chance to win is Tweet us! Head over to our Early Access Entry page to find out more.

All the Kickstarter (and Paypal) Backers who pledged $15 or more for the game will receive the standard game package bundle for free, as that content is released. If you’d like the chance to increase your entitlement to The Full Package (all content, all DLC), then ENTER THE DRAW!

Also note that, for Backers who pledged $25 or more, Early Access will be preceded by an exclusive two week beta period.

Ol' Clyde there was so excited to have early access to the Early Access news, he couldn't resist bashing his bone in a highly rhythmic fashion to celebrate, and who could blame him?! He's about to embark on a revolutionary evolutionary journey - and so are YOU!

Yes, Q1 2014 will see the launch of Carmageddon: Reincarnation on Steam. And Early Access means the World gets the game at the earliest opportunity, and we all get the benefit of feedback and community involvement as the game continues towards its ultimate destiny; To boldly go where no cow and granny mangling game has gone before!

*End of Recorded time currently TBC. We're checking with our first-gen HAL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Heb er echt zin in nu, mijn Steam account is er al klaar voor in ieder geval. Maar Q1 blijft een ruim begrip, dat kan zomaar eind maart 2014 betekenen. Dan hebben we dus nog 3 tot 6 maanden te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Even grote kick, er komt steeds meer artwork van de verschillende wagens beschikbaar. En Q1 zijn we al weer bijna voor 1/3 door heen. Dus Early Access in Q1 op Steam komt theoretisch steeds meer in de buurt!

Vandaag is Carmageddon ook gratis te downloaden in de Apple en Android stores, leuke actie.

http://www.carmageddon.com/news/carmageddon-free-24-hours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Ik ben benieuwd! Heb laatst nog Carmageddon TDR:2000 gespeeld wat toch wel weer erg leuk is om een keer te doen^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:03
Early Access is een middel met voor- en nadelen. Mogelijke gevaren:

1) De eerste versie die wordt vrijgegeven is zo kreupel dat het vertrouwen in het product daalt.
2) De tijd tussen de eerste en de uiteindelijke versie is zo groot dat het enthousiasme al verdwenen is tegen de tijd dat de release om de hoek komt.

Hopen dat Stainless deze gevaren weet te voorkomen. Ik ben heel benieuwd of we uiteindelijk een echte, volwaardige, nieuwe Carmageddon-titel voorgeschoteld krijgen met hedendaagse AAA-productiewaarden, of dat het een veredelde HD-remake van Carma 1 wordt. Ik verwacht dat de waarheid tussen beide in zal liggen. Ik ben voorzichtig positief, maar stel m'n verwachtingen niet te hoog in.

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Yonni schreef op donderdag 23 januari 2014 @ 13:50:
Even grote kick, er komt steeds meer artwork van de verschillende wagens beschikbaar. En Q1 zijn we al weer bijna voor 1/3 door heen. Dus Early Access in Q1 op Steam komt theoretisch steeds meer in de buurt!

Vandaag is Carmageddon ook gratis te downloaden in de Apple en Android stores, leuke actie.

http://www.carmageddon.com/news/carmageddon-free-24-hours
Ik denk niet dat ze Q1 gaan halen. Als ze nu alleen nog maar concept arts op de website kunnen laten zien? Of ze moeten alles echt heel stil weten hebben te houden en ineens met een grote update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Nieuwsbrief

Friday, 28th February 2014. Isle of Wight, UK. Stainless Games announces that on the 27th of March 2014, fans who have been waiting for what has seemed an eternity (but is actually a mere 17 years) will finally be able to play the sequel to the original “points for pedestrians” car smash carnage-fest Carmageddon, as the Early Access release of Carmageddon: Reincarnation launches on Steam.

From the 27th of March 2014, the legion of long time Carmageddon fans, plus lovers of excess virtual violence everywhere will get to wreak havoc, pain and hilarity once more. This Early Access release is a milestone, as it marks the beginning of a new era in the Carmageddon story. Kickstarter Backers will be able to get behind the wheel two weeks before the Steam Early Access release.

The resulting game (which is now at the Pre-Alpha phase) has even more laughs, more bodily fluids, more thrills, more smashes and more... cows than ever.

Nog een maandje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Nieuwe Tech Demo van de Damage Models.

YouTube: Carmageddon: Reincarnation Damage Tech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Gaaf,

begrijp ik het nu goed dat de game in maart uitkomt? Of is dat een soort pre-release/beta voor de backers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Dark0z schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:39:
Gaaf,

begrijp ik het nu goed dat de game in maart uitkomt? Of is dat een soort pre-release/beta voor de backers?
Early access, zal wel een alpha/beta voor de backers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Ben benieuwd of de uitstekels op de diverse wapens ook specifiek schade aan kunnen richten. Zoals die gele wagen met die grote punt voorop, daarvan zou je verwachten dat die zich in de auto boort, maar dat gebeurt in het filmpje nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Dark0z schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 12:24:
Ben benieuwd of de uitstekels op de diverse wapens ook specifiek schade aan kunnen richten. Zoals die gele wagen met die grote punt voorop, daarvan zou je verwachten dat die zich in de auto boort, maar dat gebeurt in het filmpje nog niet.
Een Game Engine heeft ook zijn beperkingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Svarog schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:47:
[...]

En Game Engine heeft ook zijn beperkingen :)
Na 15 jaar had ik wel verwacht dat ze het zover zouden brengen eigenlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Niet online
Dark0z schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:11:
[...]

Na 15 jaar had ik wel verwacht dat ze het zover zouden brengen eigenlijk ;)
Die beelden zijn trouwens ook pas Pre-Alpha, dus er is nog veel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Niet online

AOC

Svarog schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:43:
[...]

Die beelden zijn trouwens ook pas Pre-Alpha, dus er is nog veel te doen.
Zeker weten, vandaar ook mijn nieuwsgierigheid naar of ze het ook zo tot in de details gaan uitwerken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
Soundtrack is in ieder geval goed! ;)

Ben heel benieuwd naar de Alpha, ik verwacht er eerlijk gezegd nog niet zo veel van. Ik denk dat het in de lijn is van Next Car Game (Bugbear). Dus een twee of drie tal auto's en twee levels ofzo. Alleen single player en geen career. Kortom, kaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Laatst online: 14-09 09:56
Zojuist een Kickstarter update mailtje gehad dat de alpha keys vandaags verstuurd worden door Humble Bundle, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
De keys zijn reeds verzonden! Mocht je niets ontvangen hebben dan moet je die keyresender optie gebruiken van HB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 21:37

Phehistyr

De Epische Lurker

Yes, ik ben ook aan het installeren. Ik vroeg me alleen af: ik had de optie voor 30 dollar gekozen en zou dus twee exemplaren moeten ontvangen. Is die extra versie alleen voor de final release, of kan ik ook de pre-alpha aan een vriend geven?

Maar goed, voorlopig nog geen multiplayer en inderdaad zeer beperkte gameplay en waarschijnlijk vele bugs. Desalniettemin ben ik erg benieuwd!

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

FFFuuuuu nu duurt de dag @ work opeens heel erg lang. wel alvast in mijn steam gezet :P

die dubbele gaat denk ik alleen op voor de final release,niet voor deze pre-alpha release

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Hm, ik heb omdat ik 100+ heb gedoneerd 3 keys extra dus. zou ik deze gewoon mogen verkopen?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
:( ik zit te wachten op mn key, maar nog niets binnen gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Laatst online: 14-09 09:56
Steam is toch down, maakt niet uit :S

Als je trouwens je key nog niet binnen hebt gehad, moet je hem ff re-requesten via het linkje wat je in je mail van SCI hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Ik heb nog helemaal geen mail gehad, daar zit t m nou net in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 21:37

Phehistyr

De Epische Lurker

Heb je wel überhaupt wel Kickstarter update mails gekregen? Gisteren was daar dus ook eentje van, met instructies hoe je een key van Humble Bundle kunt ontvangen als dat niet automatisch is gebeurd.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik moest het gisteren ook via de resender doen, dat kan hier:
http://support.humblebund...umble-bundle-key-resender

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het leuk dat ze ons nu wat laten zien maar dat pre-alpha access verhaal vind ik wel een beetje jammer. Vooral omdat Carmageddon nog echt heel weinig te bieden heeft omdat het meer een techdemo is dan wat anders met al die missende textures. Ik hoopte persoonlijk op een iets verder gevorderd stadium van ontwikkeling.
Ik heb ook de early access voor Next Car Game bijvoorbeeld, die heeft ook amper content maar dat wat er in zit is wel min of meer klaar en werkt goed.

Dat gezegd hebbende kijk ik onverminderd uit naar de final release. Hoe ze dat repair systeem invulling hebben gegeven vind ik erg leuk, schademodel mag er ook zijn en de car-on-car physics voelen ook geloofwaardig voor een carmageddon game.
Misschien moeten ze nog iets sleutelen aan pedestrian physics. Heb meer het idee dat ik balonnen raak dan ongeveer 80 kilo lomp. Of word ik nu te leguber. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

ben het met je eens,ook vond ik de besturing nog niet helemaal ok. vond het vooral erg lastig om de auto op de juiste route te krijgen,geen idee of het eventueel mijn pc is,maar denk het niet,dus hopelijk wordt dat nog beter in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Yes, downloading! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik stel voor dat jullie je feedback achterlaten op het carma forum, daar is de Pre-Alpha natuurlijk ook voor.
Over die textures enzo, het is pre alpha, wat verwacht je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bugs.
Maar als je early access gaat geven aan je backers zorg dan wel op zijn minst voor 1 nagenoeg klare map of in elk geval iets wat er op lijkt, met een paar klare voertuigen.
Zoals ik aangaf, Bugbear doet precies hetzelfde met Next Car Game maar dat voelt een stuk vollediger dan dit.
Ik apprecieer de alpha status maar dat heeft m.i. niets te maken met wat Stainless ons laat zien vanuit een visueel aspect. Als je iets publiekelijk uitgeeft zal je toch een beetje rekening moeten houden met de presentatie, ondanks de development status.
Nu staat youtube vol met grids op 2 50% klare noorpool maps. Dat is gewoon geen reclame.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Het is Pre-alpha en het is niet publiekelijk maar alleen voor de backers.
Ze hadden de alpha een jaar terug al beloofd dus ze moeten wel een keer wat laten zien.

Ik vind het persoonlijk leuk om het zo te zien en het vanaf nu verder te volgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals, ik vind het absoluut grappig om te spelen en kijk onverminderd uit naar het eindproduct.
Ik had alleen gekozen om heel gericht aan wat content te werken om wat te kunnen laten zien aan je backers dat gewoon af is of in elk geval als af aanvoelt.
En met publiekelijk bedoel ik uiteraard gewoon überhaupt uitbrengen. Ik denk dat zo'n beetje de hele carmageddon fanbase die kickstarter campagne heeft gesteund dus dat is gewoon een verkapte publicatie. ;)

En ik had gekozen voor een stadsmap, bij voorkeur de eerste map van c1 waarvan ik gewoon zeker weet dat ze die geremade hebben. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Fair enough :)
Aan de andere kant, we kunnen nu wel vroeg genoeg onze feedback geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

dat wel ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar liggen nu absoluut kansen ja. Dat zal ook ongetwijfeld te maken hebben met deze pre-alpha release want het stadium van het maken van definitieve ontwerpbeslissingen zullen ze nu zo ongeveer wel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Het is dat ik het hier lees maar 0,0 info vanuit Stainless ontvangen hierover.
Vanavond maar eens gaan uitzoeken waarom ik niets ontvangen heb.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Je hebt hier gewoon mail over gehad hoor? meerdere zelfs de afgelopen paar weken :P

[ Voor 33% gewijzigd door Verderf op 14-03-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar

mrsar

inderdaad gewoon kickstarter mailtje:

Hey there you amazing Kickstarter Backers!

Yes, this is a VERY special update! Today is the day all our VIP Backers finally get their hands on the “Early Early Access” of the Carmageddon: Reincarnation pre-alpha release!

Thank you all once again for pledging towards the development of the game. Now, you get to strap in and ride along with us all the way from here, right up until we arrive at the FINISHED GAME!

Our friends over at Humble Bundle will be sending out emails which will provide information on how to access your Steam keys as well as any gift keys you're entitled to. Can't find your email? Please follow these steps:

1) Check your emails junk folder or spam filter to make sure it's not been moved somewhere.

2) Create a Humble Bundle account and go to your library to check for past purchases

3) Use The Humble Key Resender found on the following link: http://support.humblebund...umble-bundle-key-resender

If your email has changed since you pledged please send a message via Kickstarter or email support@carmageddon.com and we'll try and get you into the game as soon as possible!

Anyway, let’s keep the natter to a minimum. Here is our official press release, plus a big juicy FAQ which has some really handy information about Early Early Access – and beyond! – so be sure to give it a read!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dat forum zijn ze wel redelijk snel butthurt hoor. :') Troosteloze fanboys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik lees eigenlijk alleen maar het Kick Me Private Area! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Verderf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 11:35:
Je hebt hier gewoon mail over gehad hoor? meerdere zelfs de afgelopen paar weken :P
Had er even de tijd voor op werk, nergens 1 mail ontvangen.
Laatste mail die ik heb ontvangen is van eind December.

Zal eens mailen naar support, ook humble bundle geeft aan dat ik geen key heb. :(

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verderf schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:08:
Ik lees eigenlijk alleen maar het Kick Me Private Area! :P
Ik heb er al direct geen zin meer in daar te hangen. Zit zo die topics door te bladeren maar mensen met negatieve feedback worden over het algemeen weggezet als mensen die niet zo moeten zeuren want het is alpha.

Feedback lijkt me in dit stadium van ontwikkeling een elementair onderdeel van de ontwikkeling en toekomst van dat spel. Of je het er inhoudelijk mee eens bent of niet.
Ik vraag me af of de meeste bezoekers daar überhaupt de leeftijd (of mentale stabiliteit) hebben dat ze dat spel zouden moeten gaan spelen.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste