[Kickstarter] Carmageddon: Reincarnation.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Waking_The_Dead
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-07-2024

Waking_The_Dead

[Kickstarter] Carmageddon: Reincarnation.

…Max Damage is back! Carmageddon: Reincarnation

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NoDPJ3AhkRwWhx2ThBlpHU18/full.jpg
Wat is Carmageddon

Carmageddon is een game die ondertussen een behoorlijk rumoerige geschiedenis kent. Al vanaf het moment dat de game uitkwam ging er een schok over de hele wereld. Het was schokkend dat je levende wezens kon doodrijden! Ook de dieren werden niet gespaard! De wereld sprak schande over het spel...

Alleen was de game veel meer dan dat. Het was een geweldig grote open wereld waar je met je voertuigen heerlijk kon rondcrossen en ondertussen ook nog je tegenstanders kapot kon beuken. Het was vrijheid! :D

Er zijn uiteindelijk nog 2 delen na het eerste deel gekomen. De tweede was Carmageddon II: Carpocalypse Now. Misschien veel Tweakers nog gespeeld in de jonge (of oudere) jaren van het gamen!

Het derde deel was Carmageddon TDR 2000. Deze game was alleen niet van de originele gamestudio en haalde niet het succes van de eerdere 2 games.

Daarna is er de afgelopen 12 jaar af en toe nog wat gerommeld in de wereld van Carmageddon alleen is er geen game meer van verschenen. Tot nu dus!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/GKMuWJDXk3Wv8xotmxtv6hge/full.jpg
Kickstarter

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pXX7CNwZ0vWehAaNoiZQD6T0/full.jpg

Om het nog eventjes kort te noemen leg ik het basisprincipe uit van kickstarter misschien al bekend bij jullie maar dan kun je dit stukje overslaan :>

Kickstarter is heel simpel gezegd een grote online etalage waar mensen producten kunnen laten zien aan de wereld en de wereld kan daar in investeren en op die manier kan een project worden gefinancierd. Het maakt niet uit wat voor project je hebt maar kickstarter kan het mogelijk maken!

Zo ook in dit geval games! Er zijn al enkele succesvolle kickstarters voorgegaan zoals het double fine adventure en de Pebble Watch

Het grote voordeel is mocht het project niet doorgaan omdat er te weinig geld is opgehaald krijg je gewoon je geld terug!

De game

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qGRVzzl5uc6s3hezQKrNXLWD/full.jpg

Hieronder een stukje direct van de kickstarter:
Carmageddon: Reincarnation is a re-boot of everything that made the original games such a blast to play. The new game will be inspired by the classic environments, cars, drivers and power-ups from the original, but dragged screaming and kicking into the current state of the rendered art. And of course, there will be a bunch of brand new STUFF too, including true rag-doll pedestrians and physics-based power-ups that let you mess with their limbs whilst wiping away the tears - of laughter!

Multiplayer was the hidden-treasure of Carmageddon back in the dark days of LAN parties, but will now be able to be enjoyed by almost all of our players, thanks to the entire planet going online since then. The single player game will be brilliant too, thanks to demented opponents with demented A.I. brains made from demented code written by demented programmers.

Another cutting-edge feature that our loyal fans loved about the original game was the Action Replay facility, and this is also going to be coming back - but with a modern twist: You'll be able to post your clips on YouTube and other such sites. And of course we will be embracing the Social Media revolution and linking up to your Facebooks and Twitters with in-game integration so you can disturb your parents without even leaving the game.

The Carmageddon community means the world to us, and over the years a dedicated army of Modders continued to develop content for the original games. We’ll be making sure that the tools we use to craft the game are developed in such a way that we can release them as well, thus making player-generated content a central part of the Carmageddon: Reincarnation experience.
Wat kun je doneren?

Hieronder enkele kleine backingopties.

De donaties beginnen al bij 1 dollar. Hiervoor krijg je niets terug ;)

Vanaf 15 dollar begint het leuk te worden. Je krijgt dan op steam de game, een poster en je naam komt in de credits!

Vanaf 25 dollar ben je een VIP(VERY IMFLAMMABLE PENGUINS) en krijg je naast de game, poster en je naam ook speciale content en de beta!

En vanaf daar moet je het maar bekijken op de website

Hieronder zijn nog voor uwer vermaak enkele backing mogelijkheden kort samengevat in een plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5B7sRBijCe8mrQrbLqIjLL2W/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cJD4q7TNceYhOPirCgyEoowc/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/cAVIRpKTLkBvX1L6QRB0jH1S/full.jpg

Kickstarter en PayPal

Kickstarter maakt gebruik van Amazon om de betalingen te regelen. De reden daarvoor is dat Amazon uitgestelde betalingen ondersteunt. Wanneer iemand geld in een Kickstarter project steekt, dan gaat het pas van diens rekening op het moment dat het Kickstarter project eindigt en op voorwaarde dat het vooropgestelde budget gehaald is. M.a.w.: als Carmageddon de beoogde $400.000 niet haalt, wordt er niets aangerekend. Dat is ook de reden waarom Kickstarter geen ondersteuning biedt voor PayPal. Een PayPal betaling wordt immers per direct afgerekend. Dit zou betekenen dat je je geld gewoon kwijt bent indien er op het einde van de rit bijvoorbeeld maar $350.000 werd opgehaald.

Bij veel projecten is het echter zo dat de projecteigenaar (in dit geval Stainless Games) de mogelijkheid biedt om te betalen via PayPal eens het doel van het project gehaald is. De betaling gebeurt dan rechtstreeks aan de projecteigenaar zelf volledig buiten Kickstarter om. Vaak is het ook zo dat er bij het bereiken van het doel, nieuwe doelen gesteld worden (ondersteuning van meer platforms, extra content, etc...). Uiteraard wordt er voor deze extra doelstellingen gekeken naar de som van de Kickstarter en PayPal inkomsten.

Update: De FAQ op de Carmageddon Kickstarter pagina is aangevuld met onderstaande informatie omtrend PayPal.
Kickstarter uses Amazon payments (for good reason), and understandably we can't modify or dictate the way it works. We're looking into adding a pre-order system on carmageddon.com which would make Paypal payments possible after the Kickstarter campaign ends, but the cost will be higher and you won't get all the cool goodies.
Mededelingen

Ik zou zeggen houd het netjes en vriendelijk in dit topic! Laten wij vooral gaan praten hier over de mooie mogelijkheden die deze game ons kan brengen!

Mochten mensen nog mee willen helpen met het onderhouden van de TopicStart stuur mij eventjes een DM ;)

[YouTube: http://youtu.be/w04i9zGL9ss]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ogj5D4Y1zx0b0Pak9TPY8BIG/full.jpg

http://www.kickstarter.co...carmageddon-reincarnation

Voor de duidelijkheid :>

[ Voor 11% gewijzigd door Waking_The_Dead op 24-05-2012 16:21 . Reden: Opmerking over PayPal toegevoegd ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trueKAMi
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Oh man, ik droom/wens al een tijdje dat ze deze game opnieuw zouden maken. Wat heb ik vele uren dit weggespeeld in mijn jeugd. Bedrag loopt al aardig snel op, denk wel dat het een succesje wordt!

Protip: Het filmpje is echt geweldig :')

"With a hammer like this, every problem looks like a nail!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Jammer dat je alleen via Amazon een payment kunt doen, heb geen zin een nieuw account aan te maken en verwachtte eerder PayPal.

Helaas voor die toko, hadden ze maar PayPal moeten implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Anoniem: 63975 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:22:
Jammer dat je alleen via Amazon een payment kunt doen, heb geen zin een nieuw account aan te maken en verwachtte eerder PayPal.

Helaas voor die toko, hadden ze maar PayPal moeten implementeren.
Daar zijn gelukkig genoeg alternatieven voor ;) https://www.3v.ie/ bijvoorbeeld maar er zijn nog genoeg andere websites die zoiets hebben :>

Waar een wil is, daar is ook een weg. Ik ga in ieder geval lekker een goed alternatief uitkiezen en hoe dan ook deze game backen :9 :9~

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://9to5google.files.wordpress.com/2012/04/1520931-take_my_money_super-500x313.jpeg

Wait... wut amazon payment? -O- Ik kan paypal, ideal, overschrijving, creditcard en mobile payment. Maar ik weiger weer een account aan te maken voor dit soort handel. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ach, die $400.000 gaat er sowieso wel komen, want na 3 uur tijd hebben ze al $40.000 bij elkaar geschraapt :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63975

Touchdomex schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:26:
[...]
Daar zijn gelukkig genoeg alternatieven voor ;) https://www.3v.ie/ bijvoorbeeld maar er zijn nog genoeg andere websites die zoiets hebben :>
Ik heb wel een Visa credit card, maar heb geen zin een nieuw account aan te maken.

Had ze best US$15 willen geven, maar dan moeten ze het niet te moeilijk maken. :p

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 08-05-2012 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Laatst online: 10:05

AvK

Ready Set Go

Wat een geweldig hilarisch filmpje. Precies de juiste toon.
Carmageddon was mijn 1e game die ik kocht, tegelijk met Realms of the Haunting (wie kent die nog?). Beide spellen tot bloedens toe gespeeld. Had al wel een 3D kaart in mijn PC (3Dfx Voodoo 1) maar deze werd alleen niet ondersteund door deze spellen. Dat was wel jammer.
Zou inderdaad met plezier 10 Euro overmaken. Maar ja, geen creditcard enzo.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-02 03:53

KooolaNL

Hurry up noob microwave

ik wacht op een paypal optie of gaat die er niet komen ?

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-11-2023

Fantasma

Just a ghost.

**

[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 14:53
* unfor grabs wallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-04 09:12
Hier moest ik gewoon aan mee doen :) Had gelukkig al een account bij Amazon ivm mijn Kindle. Het aanmaken van een account daar is overigens echt maar een paar seconden dus zo'n groot probleem is het ook niet (als je een cc hebt ten minste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KooolaNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-02 03:53

KooolaNL

Hurry up noob microwave

ik heb geen CC en vind 20euro erg veel om via 3v aan te schaffen waarvan ik vervolgens dan maar 1$ aan het project geef

hier kon u advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-04 21:38

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jammer van dat er geen PayPal wordt ondersteunt, maar hoop zo dat deze game gaat komen, en dan het niet zo'n gedrocht wordt als TDR2000.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-04 17:31

Felyrion

goodgoan!

Must have!
Carmageddon was zo awesome :) Heerlijk om de levels te exploren.. beetje over de daken racen en dan nog net op tijd je tegenstanders om zeep helpen om toch te winnen :P

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
NoFearCreations schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:11:
Jammer van dat er geen PayPal wordt ondersteunt, maar hoop zo dat deze game gaat komen, en dan het niet zo'n gedrocht wordt als TDR2000.
TDR2000 is ook van een andere studio dan 1 en 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Over het Paypal en Amazon payment gedoe.

Kickstarters starten altijd met Amazon Payments. Dat is inherent aan de website kickstarter.com. Maar! Normaal gezien voegen de makers van een kickstarterproject de optie Paypal extra aan toe eens het doel van de kickstarter bereikt is.

Dus voor diegene die geen Amazon account willen aanmaken moeten wachten tot dit project 400k heeft gehaald. Dan zal waarschijnlijk wel de optie voor Paypal toegevoegd worden.

PS: als je een credit card hebt, raad ik je toch aan om een Amazon Payment account aan te maken. Via die account is het namelijk veel leuker en makkelijker om aan kickstarter projecten deel te nemen. Je kan je pledges dan namelijk verhogen en verlagen doorheen de looptijd van het project. Of zelfs geheel annuleren. Dat is trouwens de reden waarom met Amazon Payment gewerkt wordt. Bij Paypal is het betalen en afgelopen. Dat is trouwens ook de reden waarom het niet kan gebruikt worden zolang het doel niet bereikt is. Want als een doel niet bereikt wordt, dan wordt via Amazon Payment je credit card ook niet gecrediteerd, wat bij Paypal wel onmiddellijk het geval is van zodra je iets doneert.

Ik hoop dat ik het hiermee duidelijk uitgelegd heb.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh
  • Laatst online: 27-03 22:37

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dit spel is Pure Nostalgie. Heerlijk om je tegenstanders helemaal kapot te beuken. Ik hoop zo dat deze game goed wordt uitgevoerd want ik heb er zin in!

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
PayPal payment gaat er niet komen om de simpele reden dat de 15 dollar pas afgeschreven wordt als het project doorgaat! Daarom kan het alleen via een tussenprovider als Amazon. Ik snap sowieso de mensen niet die geen Amazon account hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
Anoniem: 63975 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:32:
[...]

Ik heb wel een Visa credit card, maar heb geen zin een nieuw account aan te maken.

Had ze best US$15 willen geven, maar dan moeten ze het niet te moeilijk maken. :p
Dat is omdat Paypal meteen je geld opneemt. De bedoeling van Kickstarter is nu net om niet meteen geld op te nemen maar pas op het moment dat het project is afgelopen op voorwaarde dat het doel gehaald is. Met Paypal kan dit niet; met Amazon wel, vandaar...
Wat er wel vaak gebeurt, is dat eens het doel gehaald is, Paypal als tweede keuze wordt toegevoegd door de eigenaar van het project (dus niet Kickstarter). Op die manier is het mogelijk voor mensen met een Paypal account om hun steentje bij te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Megamind schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:57:
PayPal payment gaat er niet komen om de simpele reden dat de 15 dollar pas afgeschreven wordt als het project doorgaat! Daarom kan het alleen via een tussenprovider als Amazon. Ik snap sowieso de mensen niet die geen Amazon account hebben :P
Het is het ook waard gewoon om 1x zo'n account aan te maken en af en toe een kickstarter te backen. Er komen zoveel leuke projecten langs. Wel jammer van de CC uiteindelijk maar daar zijn gelukkig ook alternatieven voor.

Daarnaast is het niet duur voor een prima spel. Je betaalt 15 dollar voor een volledige game en je krijgt hem op steam. Dat is echt goedkoop. Voor 25 dollar heb je al de early beta tot je beschikking. Kun je meetesten en gamen.

We hebben het hier over dollars! Reken maar uit hoeveel je voor een nieuw spel zou betalen en voor zoiets :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:22

hellknight

Medieval Nerd

25$ pledged - ik heb carmageddon vroeger best wat gespeeld, en lijkt me heerlijk die weer eens te kunnen spelen met moderne graphics

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-04 17:26

Sinester

Game Guru

AvK schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:41:
Wat een geweldig hilarisch filmpje. Precies de juiste toon.
Carmageddon was mijn 1e game die ik kocht, tegelijk met Realms of the Haunting (wie kent die nog?). Beide spellen tot bloedens toe gespeeld. Had al wel een 3D kaart in mijn PC (3Dfx Voodoo 1) maar deze werd alleen niet ondersteund door deze spellen. Dat was wel jammer.
Zou inderdaad met plezier 10 Euro overmaken. Maar ja, geen creditcard enzo.
Carmageddon was ook 1 van de eerste spellen die ik kocht (op veel te jonge leeftijd)
echt een geweldig spel, hoop dat dit een succes word

BTW Carmageddon ondersteunde wel 3DFX, dat was zo balen want met een Voodoo kaart was de enige mogelijkheid om in hogere resolutie te spelen, dus als je een riva TNT had of iets dergelijk zat je vast aan software rendering op 640x480

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-05-2022

Dyzz1986

I Put teh lime in teh coconut

Wat zijn alternatieven voor een CC? Wil graag pledgen maar geen CC in mijn bezit..

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 12:50

Austin

Uit een boek

hmm jammer dat het weer zo lastig wordt gemaakt voor mensen zonder CC had ze graag $25 gegund wat want was Carmageddon toch een heerlijk ranzig maar oh zo vermakelijk spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Dyzz1986 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:39:
Wat zijn alternatieven voor een CC? Wil graag pledgen maar geen CC in mijn bezit..
Ik had het zelfde probleem toen ik Nekro en Echoes of Eternia wilde helpen. Ik maar snel een CC aangevragen, kost toch maar 4 euro in de maand.

Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-04 22:10
bij sommige banken (argenta bv) is een CC zelfs gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Dyzz1986 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:39:
http://www.mywirecard.com/nl/

https://www.3v.ie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Laatst online: 22-04 13:51

BiLo

PSN: toiletcleaner

Wat fijn dat er nog genoeg andere zieke geesten rond lopen met interesse voor dit spel :D

Wat was dit een gaaf spel zeg, uren gespeeld! Prayin' for a remake! alleen een HD upgrade zou ik al genoegen mee nemen :)

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986

Dyzz1986

Iemand ervaring met moneybookers?

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderHG
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-04-2020
Hoop echt dat dit wat wordt, heb me vroeger echt heel erg vermaakt met Carmageddon 1 en 2, geweldige spellen waren dat. $25,- gepledged. Voor de mensen die wel een creditcard hebben maar geen Amazon account, maak er 1 aan. Ik had ook geen Amazon account en het is lang niet hetzelfde als paypal. In totaal ongeveer 30 seconden werk denk ik (net zolang als je er over doet om je creditcard nummer en je adres te typen). Bovendien kun je dan mooi andere leuke projecten geld doneren in de toekomst.

[ Voor 4% gewijzigd door SanderHG op 09-05-2012 10:53 ]

Intel Core i7 920 @ 3.8Ghz, Gigabyte EX58-UD5, HD4870 1G, 3x2Gb DDR3-1333

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-03 18:56
hellknight schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:25:
25$ pledged - ik heb carmageddon vroeger best wat gespeeld, en lijkt me heerlijk die weer eens te kunnen spelen met moderne graphics
+1

Had al een amazon account. Carmageddon is nog altijd een van mn favoriete spellen, en die vroege beta zie ik ook wel zitten (als hij er uberhaupt komt O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-04 09:58

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Awesome.. ik hoop dat het wat wordt..
Een van de weinige developers waar ik geld in durf te steken wegens resultaten uit het verleden :)

$25 btw

[ Voor 3% gewijzigd door StackMySwitchUp op 09-05-2012 10:57 ]

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Ik vond het altijd geweldig lachen als je een andere racer op een wegsplitsing knalde en zijn hele bak in tweeën spleet. Damn wat ben ik een zieke geest! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Wahloh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:57:
Ik vond het altijd geweldig lachen als je een andere racer op een wegsplitsing knalde en zijn hele bak in tweeën spleet. Damn wat ben ik een zieke geest! xD
Met weemoed denk ik terug aan die tijd.. (revolutionair voor toen ook.. models die uit elkaar vielen)

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-04 20:41

Phehistyr

De Epische Lurker

:D Vanavond maar eens 25 dollar toezeggen, geweldige herinneringen aan het origineel. Alleen al het feit dat ik het van mijn vader cadeau heb gekregen toen ik iets van 13 jaar oud moest zijn geweest.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-04 21:54
Zat net voor de gein even een Carmageddon 2 filmpje te bekijken. In mijn gedachten zag het spel er echt supergoed uit, maar helaas :D

Ben erg benieuwd naar dit deel :)

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04 07:36
Crack, Amazon account is nodig.... en die werken niet met Paypal, enkel met creditcards. Das jammer, had graag die $15 alvast willen inleggen voor mijn kopie! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Novah schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:20:
Crack, Amazon account is nodig.... en die werken niet met Paypal, enkel met creditcards. Das jammer, had graag die $15 alvast willen inleggen voor mijn kopie! :(
Er zijn genoeg alternatieven voor, Ik schrijf anders vanavond nog wel een stukje in de topicstart daarvoor. Aangezien teveel mensen klagen over Amazon payments...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik heb 50$ gepledged. Carmageddon was ons eerste spel dat we hadden op de computer en heb ik ook helemaal kapot gespeeld.

Fantastisch toch die kickstarter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StackMySwitchUp

StackMySwitchUp

Zoals dit.

Overigens, actie is gisteren begonnen en heeft nu al bijna 25%

Ik bouw rare dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Dit word denk ik de eerste game die ik ga ondersteunen op kickstarter. 15 dollar is ook niet heel duur voor een nieuwe carmageddon.. Weet nog wel dat ik het origineel van m'n pa kreeg toen ik 8 jaar oud was, meteen controverse op het nieuws over de gewelddadigheid, en ik mocht het gewoon spelen van m'n ouders.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
Satch schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:31:
Dit word denk ik de eerste game die ik ga ondersteunen op kickstarter. 15 dollar is ook niet heel duur voor een nieuwe carmageddon.. Weet nog wel dat ik het origineel van m'n pa kreeg toen ik 8 jaar oud was, meteen controverse op het nieuws over de gewelddadigheid, en ik mocht het gewoon spelen van m'n ouders.. :P
En hoeveel mensen heb je sindsdien vermoord / doodgereden irl? 8)

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-04 11:59
Off topic: Een creditcard is tegenwoordig niet duur of moeilijk om te bemachtigen, maar blijkbaar is het toch wel een drempel voor veel Nederlanders. Jammer dat goeie initiatieven daar geld om mislopen. Ik kan jullie allemaal aanraden eens met de bank te bellen om toch zo'n kaart te bemachtigen. Meestal kost het (bijna) niks en wordt het negatieve saldo maandelijks automatisch aangevuld vanaf je lopende rekening waardoor je geen schulden opbouwt. Niet alleen voor Kickstarter is dit ideaal, maar ook door producten vanuit het buitenland te kopen. Hierdoor kan een cc altijd uit. Ik heb al vele honderden euro's bespaard aan games, dvd's en blurays bijvoorbeeld.

Ontopic: 15 euro gedoneerd. Ik hoop dat 400.000 genoeg is om de game naar een voldoende niveau te tillen. Het is natuurlijk simpel racen en veel meer dan de originele gameplay zullen spelers niet verwachten, maar het moet wel voldoen aan de standaard van nu en dat kost geld en tijd. Ik ben erg benieuwd en hoop het beste ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Quacka schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:34:
[...]
Toendertijd konden mensen zelf nog nadenken en wisten ze dat Videogames je geen psycho-killer maken! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Laatst online: 22-04 12:09
Wahloh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:41:
[...]

Toendertijd konden mensen zelf nog nadenken en wisten ze dat Videogames je geen psycho-killer maken! :P
Euh nee hoor, er was gigantisch veel media heisa om deze game ;)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:43
Dyzz1986 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:44:
Iemand ervaring met moneybookers?
Jahoor, werkt prima en snel. ze heten vanaf nu Skrill zie ik net.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Verderf schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:41:
[...]
Euh nee hoor, er was gigantisch veel media heisa om deze game ;)
Wel berichten over de gewelddadigheid van de game maar niet zoals je tegenwoordig tegenkomt, dat gewelddadige game je ook gewelddadig maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Zijn genoeg programmas over geweest, toen ik rond die periode examen moest doen kregen we een praat programma te zien waarin werd besproken wat de impact op de mensen zou zijn die deze game speelde :)

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-04 12:03
dat hij maar heel snel mag komen!

me erg vermaakt met de vorige delen en gelukkig gaat het goed met de kickstarter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Fantasma schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 20:49:
[...]

Alle kickstarters die ik al heb gezien hadden dit niet...
Soms komt er later in de description ook een paypal link om te doneren.
Heb ik meerdere keren al gezien bij wat grotere projecten.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986

Dyzz1986

Wahloh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:50:
[...]

Wel berichten over de gewelddadigheid van de game maar niet zoals je tegenwoordig tegenkomt, dat gewelddadige game je ook gewelddadig maken.
De regering heeft zich destijds uitgesproken over het uitbrengen van deze game in NL..

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Niet online
Quacka schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:34:
[...]

Ik speelde op m'n 4de zelfs al Doom op de pc. :P Doet mij niks gelukkig. Maar er zijn vast mensen die door dit soort games gewelddadige dingen gaan doen, maar die zouden dat dan waarschijnlijk ook wel van een film of überhaupt het nieuws (over alle oorlogen) gaan doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

ING studentencredit card is 12.50E in het jaar.
Als je een studenten rekening hebt kun je die zo aanvragen(als je geen schulden hebt).
Heb ik afgelopen jaar aangeschaft voor android apps :) maar helaas moet ik die nog redelijk veel gebruiken voor andere betalingen waar ik geen ideal/paypal voor kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyzz1986

Dyzz1986

Moneybookers account maar ff aangevraagd. Hoorde er flink wat positieve dingen over :)

// Dyzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_vibri
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-03 15:45

dj_vibri

int(e^x) = f(u)^n

WTF... Er is zelfs iemand die $10.000+ geschonken heeft? Allez, ken de site eigenlijk niet maar zie hierbij staan " 1 Backer ".... Ik wil ze gerust ook sponseren $50 of max. $100 maar > $10.000 ..... *auch*

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-02 15:12
Ga als ik thuis ben ook even wat backen. $100 zowiezo. Ik verslijt nog steeds uren en uren aan carmageddon II.
Vrijheid, geweldadigheid, baldadigheid bijna alles kapot maken.

Oh laat alsjeblieft een oneindigheid met physics komen.
Maar wel de fantastische gameplay behouden en niet te donker maken.

Kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

dj_vibri schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:25:
WTF... Er is zelfs iemand die $10.000+ geschonken heeft? Allez, ken de site eigenlijk niet maar zie hierbij staan " 1 Backer ".... Ik wil ze gerust ook sponseren $50 of max. $100 maar > $10.000 ..... *auch*
Als je in de Backers lijst kijkt zie je Markus Persson staan. (De maker van Minecraft)

Waarschijnlijk zal hij dat bedrag wel hebben gepledged, weet niks zeker natuurlijk maar dat doet hij wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Wahloh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:34:
[...]

Als je in de Backers lijst kijkt zie je Markus Persson staan. (De maker van Minecraft)

Waarschijnlijk zal hij dat bedrag wel hebben gepledged, weet niks zeker natuurlijk maar dat doet hij wel vaker.
Krijgen wij straks minecraft karakters in Carmageddon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

Wahloh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:34:
[...]

Markus Persson
Yeah, I just signed up for the party tier on the Carmageddon kickstarter!! :D
Yup het is Notch a.k.a. Markus Persson _/-\o_
http://twitter.com/#!/notch/status/199882698284740609

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-04 21:32

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Touchdomex schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:38:
[...]

Krijgen wij straks minecraft karakters in Carmageddon :D
Steve!!!

On topic
Lijkt me een leuk project, maar ik ben toch wel kritisch. Het filmpje was leuk, maar een techdemo zou leuker geweest zijn. Hetgeen wat ik tot nu toe gezien heb kwa ingame is niet echt overtuigend.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 07:17
Heh, als je op carmageddon.com info opzoekt over TDR2000 krijg je dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.carmageddon.com/sites/default/files/page/we-dont-talk-v1.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Moet toch leuk zijn als je geld teveel hebt... Ik bedoel: ik wil ook wel naar dat Carmageddon feestje en me daar met de makers lam zuipen, maar daar 10k voor betalen dat kan ik niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willempipi
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-09-2024
.

[ Voor 100% gewijzigd door willempipi op 17-10-2012 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

willemWS schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:13:
Waarom krijg ik niet gewoon een winstdeling voor mijn investering, als ik zou investeren?

Doe het dan goed!
Je snapt het concept van Crowd Funding niet. Je koopt iets, je investeert niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin

Austin

Uit een boek

in plaats van de kosten van je ontwikkeling zien terug te verdienen komt het geld nu direct van de consument / klant af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EthiC
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:19
Ergens toch mijn bedenkingen bij het 15$ betalen en dan het spel eigenlijk al hebben. Iedereen die het spel wil kopen, doneert dan 15$ en heeft het spel. Aan wie kunnen ze dan achterna het spel dan nog gaan verkopen? Snijden ze zo niet een beetje in hun eigen vel? Nieuwe games kosten toch rap 40 EUR.
Nuja, ik hoop dat het werkt, want dat was toch één van de meest memorabele spellen indertijd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 07:17
EthiC schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:29:
Ergens toch mijn bedenkingen bij het 15$ betalen en dan het spel eigenlijk al hebben. Iedereen die het spel wil kopen, doneert dan 15$ en heeft het spel. Aan wie kunnen ze dan achterna het spel dan nog gaan verkopen? Snijden ze zo niet een beetje in hun eigen vel? Nieuwe games kosten toch rap 40 EUR.
Nuja, ik hoop dat het werkt, want dat was toch één van de meest memorabele spellen indertijd :-)
Tot vandaag was ik niet bekend met kickstarter, en alleen maar omdat het op de frontpage stond.

De andere 99% van de mensen die games koopt maar niet tweakers.net leest .. is nog steeds potentiele klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

In verhouding is het aantal mensen die het spel "kopen" via Kickstarter extreem laag. Als het spel daarna uitkomt op Steam zullen de overige geïnteresseerde het spel alsnog aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Wie gaat het spel kopen? Wat dacht je van de miljoenen mensen die niet met Kickstarter bekend zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

3 Berichten met hetzelfde antwoord, classic! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quacka
  • Laatst online: 03-09-2020
400.000 / 15 euro = 26667 aandelen, en dan ga je uit van het minimale bedrag.
Een beetje spel zal toch wel iets vaker verkocht gaan worden.

Daarnaast levert een normaal spel waarschijnlijk voor de uitgevers veel minder op, dan dat jij normaal gesproken betaald. Daarnaast is het ook wel logisch dat je een korting krijgt: immers ga je vooraf betalen en moet je maar afwachten of je het eindresultaat wel leuk gaat vinden. Dat is het risico dat je neemt.

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02-04 21:32

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Hahn schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:38:
[...]

Wie gaat het spel kopen? Wat dacht je van de miljoenen mensen die niet met Kickstarter bekend zijn? ;)
Kickstarter heeft anders toch al enorm de media gehaald.
Maar er zal altijd een groep zijn die niet heeft meegedaan of pas later van het project heeft gehoord en dan toch de "volle" pot betalen.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

Sinester schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:27:
... BTW Carmageddon ondersteunde wel 3DFX, dat was zo balen want met een Voodoo kaart was de enige mogelijkheid om in hogere resolutie te spelen, dus als je een riva TNT had of iets dergelijk zat je vast aan software rendering op 640x480
Carmageddon was de reden dat ik - instant - een Voodoo card kocht, 5 minuten zien draaien bij een vriend en toen ben ik letterlijk direct naar de winkel gegaan: bats poem 640x480 hw accelerated super-smooth jonguh, je weet toch ?

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 22-04 19:37
15$ dat is een koopje voor zoveel nostalgie! Ik maak het vanavond gelijk over :+

Net even gezocht naar carmageddon 1, maar die blijkt ergens in de loop der jaren kwijt geraakt te zijn :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
De originele Carmageddon was een van de eerste spellen die ik origineel gekocht heb destijds. de BBQ bonus blijft een van mijn favorieten.
Voorlopig heb ik $15 gepledged maar we zien wel of ik het nog verhoog. Ik heb al $90 voor Larry gegeven en $66,6 voor Jane Jensen. Met de SpaceVenture Kickstarter er ook nog eens bij, wordt het een dure maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
IStealYourGun schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:42:
[...]

Kickstarter heeft anders toch al enorm de media gehaald.
Welke media? Ik kom het wel eens tegen op sites waar ik kom (bijvoorbeeld T.net), maar ik heb het nog nooit op het 8 uur journaal of wat dan ook gezien :P Dus dat 'enorm de media halen' hangt ook heel erg af van welke media je volgt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Laatst online: 24-03 12:15

mickjuh

Good news everyone!

Crazyanz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:52:
15$ dat is een koopje voor zoveel nostalgie! Ik maak het vanavond gelijk over :+

Net even gezocht naar carmageddon 1, maar die blijkt ergens in de loop der jaren kwijt geraakt te zijn :N
Carmageddon 2 (demo) met Voodoo2 helemaal kapot gespeeld :) Ik zal wachten tot de topicstart word aangepast want hoop dat ik via paypal kan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Laatst online: 22-04 19:37
Volgens mij had ik alleen carmageddon 1 met een expansion oid.

Mijn eerste spel was duke nukem 3D en gewoon soepel draaien he op een 75mhz pentium 1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 17-03 09:43
Wahloh schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:16:
[...]Je snapt het concept van Crowd Funding niet. Je koopt doneert iets, je investeert niet.
fixed :) Er is geen toezicht op dat je ook daadwerkelijk die dingen krijgt die ze beloven.

[ Voor 15% gewijzigd door Caelorum op 09-05-2012 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

mrsar

waar een sar is,is een wodka

$102,603 , gaat best hard,vanavond ook maar ff amazon ding aanmaken en CC erin mieteren :)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
mrsar schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:58:
$102,603 , gaat best hard,vanavond ook maar ff amazon ding aanmaken en CC erin mieteren :)
Inderdaad, er is iets van een $17,000 bijgekomen op drie uur tijd. OK, 't is geen Wasteland 2 of Double Fine, maar toch. Da's best wel een hele prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-04 10:08
Ik koop normaal niet echt spellen (stomme kopieerbeveiligingen of gedoe met Steam), maar nu heb ik toch sterk de neiging om ook 15 dollar te investeren. Dan kan ik het nog steeds via een ander kanaal dan Steam downloaden achteraf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Crazyanz schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 14:45:
Volgens mij had ik alleen carmageddon 1 met een expansion oid.

Mijn eerste spel was duke nukem 3D en gewoon soepel draaien he op een 75mhz pentium 1 _/-\o_
Splat pack! _/-\o_ Mijn god die game was buggy :P

ooit als klein jongetje toen met mijn vader op de beurs gekocht, bleek thuis de disc van de expansion stuk te zijn ;( Beurs later de game nogmaals gekocht, volgens mij heb ik de doos zelfs nog :D

[ Voor 23% gewijzigd door Verderf op 09-05-2012 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wahloh

Wahloh

Professioneel Nietsnut

Mastakilla schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:11:
[...]

Ik koop normaal niet echt spellen (stomme kopieerbeveiligingen of gedoe met Steam), maar nu heb ik toch sterk de neiging om ook 15 dollar te investeren. Dan kan ik het nog steeds via een ander kanaal dan Steam downloaden achteraf ;)
15 USD / 12 EUR is geen geld voor dit nostalgie's goud. Zelfs de 25 USD / 20 EUR is geen geld, je krijgt er een Early Beta bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsva
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-03 07:39
Ben zeer benieuwd naar dit vervolg (als het er komt), de ervaring leert echter dat een vervolg versie van een geweldig spel er nooit echt beter op wordt, zeker niet na een flink aantal jaren. Is het bij de "donateurs" ook niet een beetje de (wan)hoop om het nostalgische gevoel naar boven te halen van vroeger, hoewel je eigenlijk weet dat dat er toch niet meer gaat komen? ;)

Hoop dat ze er wel in slagen overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
tijsva schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 16:12:
Ben zeer benieuwd naar dit vervolg (als het er komt), de ervaring leert echter dat een vervolg versie van een geweldig spel er nooit echt beter op wordt, zeker niet na een flink aantal jaren. Is het bij de "donateurs" ook niet een beetje de (wan)hoop om het nostalgische gevoel naar boven te halen van vroeger, hoewel je eigenlijk weet dat dat er toch niet meer gaat komen? ;)

Hoop dat ze er wel in slagen overigens...
Och ja, nostalgie was ook de drijfveer achter de Larry kickstarter. Het ziet er trouwens wel naar uit dat de reboot er zal komen; ze hebben na anderhalve dag al meer dan 25% van het bedrag opgehaald. Nog 28,5 dagen te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Ik wil best een Amazon account aanmaken maar als ik het zo bekijk kun je niets als je geen creditcard hebt. Of moet je zoiets als een virtuele creditcard aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Laatst online: 15-04 12:01

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ah zonder CC kan ik niks doneren. Dan het spel maar op Steam kopen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Normaliter heb je een producer die investeerd er in, stopt er bakken met geld in en wil dat later terug vangen. Nu zijn de producers eigenlijk de kickstarter donaters. Ze hoeven niet per se het spel te verkopen, uurloon van de werknemers is al incl. met kickstarter. Iedereen krijgt loon en producers die het spel willen hebben krijgen het spel. Daarna kan het natuurlijk nog verkocht worden voor winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lesdude
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 16:13
Hier nog iemand die graag wel mee wilt doen voor $15, maar geen creditcard.

Alweer -1 voor de Amerikanen... en ze stonden al zo laag op m'n lijstje.

TTT - Tweakers Toon Tester

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
heb hem een 2 of 3 jaar terug nog eens onder het stof vandaan gehaald en op en 98 pc gespeeld :D super laat maar komen

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
eerlijk gezegd verbaasd t me dat ze niet allang gewoon de oude carmageddon voor android en ipad hebben omgezet, daar had ik zonder met de ogen mee te knipperen een tientje voor betaald hoor, ook met die oude graphics. Misschien nu dat Rockstar op IOS aan t publiceren is dat dr meer gaan volgen ( al halverwege in Max payne op da Ipad ben Btw)

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 21:04
Haha was ook redelijk verslaafd aan Carmageddon 1.
Die soundtrack was ook ongelooflijk geniaal! _/-\o_ Hoewel ik dat soort muziek (metal ofzo?) helemaal niet luister, beluister ik deze soundtrack nog regelmatig! De geweldige herinneringen komen altijd weer boven :D
Ik hoop dat ze weer een goede soundtrack erbij stoppen.

Moet nog even kijken of ik wat doneer. Ik gun het ze zeker, maar ik game eigenlijk niet meer, dus dan zou ik bij de release meteen een game-pc moeten aanschaffen om het te kunnen spelen... Maar wie weet is dat het wel waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Ik zie dat veel mensen denken dat ze met $15 te pledgen denken dat ze een koopje doen tov een full retail release die 40 tot 60 dollar kosten.

Ik wil dat toch even nuanceren. De meeste kickstarter projecten zijn games die in de categorie indie games vallen. Dit is een categorie dat geen full retail release van 40 tot 60 dollar haalt. De meeste van die games kosten tussen de 10 en 20 dollar en bij de meeste kickstarter projecten zullen die games ook in die prijscategorie vallen.

Kijk ook eens naar de budgetten. Zelfs de miljoenen die opgehaald zijn met Double Fine Adventure en Wasteland 2 zijn peanuts vergeleken wat een normale retail game kost. Een normale retail game wordt tegenwoordig niet meer onder de 10 miljoen dollar gemaakt. Om die reden maken ook maar enkel de blockbusters tegenwoordig winst. De meeste games zijn verlieslatend. Dat is een groot probleem in de sector, maar het is niet de bedoeling om hier verder op in te gaan. Maar het is net om die reden dat de indie scene booming is en dat er nieuwe initiatieven zoals in kickstarter gezocht worden. Gelukkig maar voor ons gamers!

Maar wat ik dus wil zeggen is dat Carmageddon Reincarnation qua content waarschijnlijk vrij beperkt zal zijn bij een initiële release. Verwacht dus niet de hoeveelheid content gelijk een andere racegame die 60 dollar in de winkel kost, waarmee ik niet wil zeggen dat Carmageddon Reincarnation kwalitatief minder zal zijn. Integendeel! Maar je kan nu eenmaal maar zoveel content genereren met een budget van 400k dollar. Hoe hoger het uiteindelijke bedrag van de kickstarter hoe meer content er mogelijk zal zijn, maar met het vooropgestelde budget van 400k verwacht ik eigenlijk maar een beperkt aantal tracks en wagens (lees: minder dan in de originele games).

Je ziet dit ook aan hoe ze het project voorstellen. Backers krijgen de game, maar hebben ook recht op de volgende releases van dezelfde game (lees DLC). Op zich doe je dan wel voordeel door nu 15 dollar te geven, maar de hoeveelheid DLC zal natuurlijk ook afhankelijk zijn van hoe goed de game na de release verkoopt.

Ik wil in mijn betoog niemand weerhouden van Carmageddon Reincarnation te steunen. Integendeel! Hoe meer mensen 15 dollar (of meer) neerleggen hoe meer middelen Stainless Games heeft om Carmageddon Reincarnation beter en groter te maken. Ik wil er gewoon op wijzen dat dit soort games niet vergelijkbaar zullen zijn met winkelreleases (en dan doel ik vooral op de hoeveelheid content). Het feit of je nu met 15 dollar een koopje doet, moet je dan ook in een bepaald daglicht plaatsen. Er zijn teveel onzekere variabelen om nu te weten of je met die 15 dollar een koopje doet. Je doet met je 15 dollar (of meer) een investering en we zullen later wel zien of die investering een koopje voor de game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
De hoeveelheid content zal wel meevallen als je bekijkt dat ze nu na 52 uur al 35% van het budget binnengehaald hebben. Er zijn nu 4100 backers, wat al redelijk veel is in vergelijking met andere lopende kickstarters. Jane Jensen heeft er bijvoorbeeld 4381 na 26 dagen en de Space Quest kerels hebben nu na 38 uur 1870 backers
Ik bern er vrij gerust in dat Carmageddon ruim over het budget zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Maarten21 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 04:48:
Haha was ook redelijk verslaafd aan Carmageddon 1.
Die soundtrack was ook ongelooflijk geniaal! _/-\o_ Hoewel ik dat soort muziek (metal ofzo?) helemaal niet luister, beluister ik deze soundtrack nog regelmatig! De geweldige herinneringen komen altijd weer boven :D
Ik hoop dat ze weer een goede soundtrack erbij stoppen.
De soundtracks waren inderdaad super. Als ik me goed herinner, maar pin me er niet op vast, was het Fear Factory voor deel 1 en Iron Maiden voor deel 2? :)

Inderdaad hopen dat ze hier weer een prima soundtrack aan kunnen plakken :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waking_The_Dead
anandus schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:42:
[...]
De soundtracks waren inderdaad super. Als ik me goed herinner, maar pin me er niet op vast, was het Fear Factory voor deel 1 en Iron Maiden voor deel 2? :)

Inderdaad hopen dat ze hier weer een prima soundtrack aan kunnen plakken :)
Inderdaad, Iron Maiden voor Carma 2. Vreemd, dat kan ik me (als grote fan van Iron Maiden en Carmageddon) totaal niet herinneren.
Een beetje een vreemde keuze wel: een nummer over een Russische veldslag in een racegame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radium6969
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-02 15:12
bijna $150.000,- in 2 dagen, gekkenhuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

DarthDavy schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:44:
Maar wat ik dus wil zeggen is dat Carmageddon Reincarnation qua content waarschijnlijk vrij beperkt zal zijn bij een initiële release. Verwacht dus niet de hoeveelheid content gelijk een andere racegame die 60 dollar in de winkel kost, waarmee ik niet wil zeggen dat Carmageddon Reincarnation kwalitatief minder zal zijn. Integendeel! Maar je kan nu eenmaal maar zoveel content genereren met een budget van 400k dollar.
Het is toch niet zo dat ze voor 400k die game uitbrengen? Volgens mij zijn ze er toch al enige tijd mee bezig. Ik denk eerder dat ze die 400k nodig hebben om de game zeker te kunnen uitbrengen. Ze zullen er zelf ook al wel geld in hebben gestoken.
Waking_The_Dead schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:27:
Ik bern er vrij gerust in dat Carmageddon ruim over het budget zal gaan.
Ik denk als ze de 400k hebben gehaald en de PayPal mogelijkheid er bij komt het nog wel een stuk hoger gaat ja.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste