_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
300k volgens het filmpjemickjuh schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:26:
[...]
Het is toch niet zo dat ze voor 400k die game uitbrengen? Volgens mij zijn ze er toch al enige tijd mee bezig. Ik denk eerder dat ze die 400k nodig hebben om de game zeker te kunnen uitbrengen. Ze zullen er zelf ook al wel geld in hebben gestoken.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Ik heb het filmpje helaas nog niet met geluid kunnen kijken
Trouwens, die 400k die met kickstarter wordt opgehaald is niet de volle mep die Stainless Games gaat krijgen. Kickstarter neemt een deeltje, Amazon neemt een deeltje. Dus het is altijd wat minder.
Mijn stelling is gewoon: Koop niet voor 15 dollar Carmageddon Reincarnation omdat je denkt een koopje te doen. In dat geval kan je enkel teleurgesteld worden of in het beste geval worden je verwachtingen voldaan. Maar steun Stainless Games met minimaal 15 dollar omdat je in hun project geloofd en als beloning krijg je op het einde van de rit een game (of meer als je meer geeft).
Als je op die manier naar Kickstarters kijkt, zal je er volgens mij veel meer uithalen. Mensen die op kickstarter op koopjes zitten te jagen zullen teleurgesteld worden.
Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit
Koptelefoon meenemen naar het werkmickjuh schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:40:
Ik heb het filmpje helaas nog niet met geluid kunnen kijken
Juist die leuke extra's maken het leuker.DarthDavy schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:50:
Er is idd ook al 300k eigen geld in geïnvesteerd, maar 300 + 400 = 700k is nog altijd peanuts om een game te ontwikkelen.
Trouwens, die 400k die met kickstarter wordt opgehaald is niet de volle mep die Stainless Games gaat krijgen. Kickstarter neemt een deeltje, Amazon neemt een deeltje. Dus het is altijd wat minder.
Mijn stelling is gewoon: Koop niet voor 15 dollar Carmageddon Reincarnation omdat je denkt een koopje te doen. In dat geval kan je enkel teleurgesteld worden of in het beste geval worden je verwachtingen voldaan. Maar steun Stainless Games met minimaal 15 dollar omdat je in hun project geloofd en als beloning krijg je op het einde van de rit een game (of meer als je meer geeft).
Als je op die manier naar Kickstarters kijkt, zal je er volgens mij veel meer uithalen. Mensen die op kickstarter op koopjes zitten te jagen zullen teleurgesteld worden.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Al vind ik $1000 nogal veel om mijn schoonmoeder eens omver te kunnen rijden.Touchdomex schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:52:
[...]
Juist die leuke extra's maken het leuker.
Edit: bij nader inzien kom ik er met $1000 nog redelijk goedkoop van af
[ Voor 13% gewijzigd door Waking_The_Dead op 10-05-2012 11:00 ]
Ik meen me te herinneren dat ernogal wat text filetjes te wijzigen waren in het orgineel om de eigenschappen van de auto's flink te modden.
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Damn!!! Nu wil ik ook 1000 dollar pledgen!Waking_The_Dead schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:53:
[...]
Al vind ik $1000 nogal veel om mijn schoonmoeder eens omver te kunnen rijden.
Edit: bij nader inzien kom ik er met $1000 nog redelijk goedkoop van af
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
MueR schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 15:16:
Zo, $50 dollar in het potje gegooid.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com

Toch bedacht om te backen als bedankje voor het plezier dat ik heb beleefd aan Carmageddon. En wie weet IGP's over 3 a 4 jaar zo krachtig dat dit spel vlekkeloos gaat werken
The devil is in the details.
Het is bijna altijd zo bij kickstarter dat als het project de goal niet lijkt te halen de backers hun pledge aan het einde verhogen om er zo voor te zorgen dat het alsnog wordt gehaald.Hahn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:47:
Qua geld gaat het nu wel een stuk minder hard dan ik had gedachtZe zitten nu aan de $228.000. Om aan de $400.000 te komen over 23 dagen moeten ze dus nog ruim $7000 per dag binnenhalen. Dat moet denk ik wel lukken, maar ik denk niet dat ze over de $500.000 heen zullen gaan.
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ze zitten nu aan de $238.000. Een dag later dus maar $10.000 meer.Hahn schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:47:
Qua geld gaat het nu wel een stuk minder hard dan ik had gedachtZe zitten nu aan de $228.000. Om aan de $400.000 te komen over 23 dagen moeten ze dus nog ruim $7000 per dag binnenhalen. Dat moet denk ik wel lukken, maar ik denk niet dat ze over de $500.000 heen zullen gaan.
Als ze nu elke dag $10.000 erbij krijgen komen ze aan $458.751
Die kan ik me najuist goed herinneren... Aces High, The Trooper... heerlijke nostalgie!Waking_The_Dead schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:54:
[...]
Inderdaad, Iron Maiden voor Carma 2. Vreemd, dat kan ik me (als grote fan van Iron Maiden en Carmageddon) totaal niet herinneren.
Een beetje een vreemde keuze wel: een nummer over een Russische veldslag in een racegame.
https://www.3vcard.nl/
Houd ff rekening met de voorwaarde dus zet maximaal een bedrag er op wat je binnen 60 dagen OP MAAKT!!!!!!!!!! anders ben je dat geld iig kwijt aan niets
[ Voor 81% gewijzigd door A87 op 15-05-2012 15:19 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Als het lineair doorgaat halen ze het wel inderdaad, Ik ben alleen bang dat de donaties per dag steeds meer zullen afnemen.mickjuh schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:24:
[...]
Ze zitten nu aan de $238.000. Een dag later dus maar $10.000 meer.
Als ze nu elke dag $10.000 erbij krijgen komen ze aan $458.751
[ Voor 61% gewijzigd door A87 op 17-05-2012 10:49 ]
Ben benieuwd hoe het gaat worden.
Ik heb in ieder geval heel veel genoten van Carmageddon 1 en vóóral Carmageddon 2, héérlijk!
Hoezo? als iedereen zo zou denken dan komt er nooit iets van terechtLias schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 10:47:
Ik doneer over 2 weken .. twijfel nog over mijn inleg hoeveel.. ik doe het ook alleen als ze het gaan halen dus een week van te voren moet hij wel op 350000 zitten hoor.
Inderdaad, het wordt pas aan het einde afgeschreven en alléén als het gehaald wordtMegamind schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:06:
[...]
Hoezo? als iedereen zo zou denken dan komt er nooit iets van terechtJe weet dat ze pas het geld van je pakken áls de target gehaald is.
Hopelijk halen ze het, geweldige herinneringen aan dat spel!
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Is prima maar daarvoor zou ik pas zondag de tijd hebben dus mocht jij het voor die tijd willen en doen stuur mij eventjes een DM dan stop ik je in de startpost.Waking_The_Dead schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 10:35:
Het is misschien een goed idee om in de start post iets over PayPal op te nemen. Er blijven maar mensen de vraag posten waarom PayPal niet ondersteund wordt...
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
De meeste pledgers willen gewoon het spel hebben, ik denk dat ze dus beter het spel pas bij 25 dollar hadden kunnen vrijgeven. Ik denk dat de meeste mensen dat er ook nog wel voor over zouden hebben gehad. 15 dollar is natuurlijk maar een schijntje! Met 15 dollar per pledger heb je bijna 27.000 pledgers nodig
Ik hoop wel dat het gehaald wordt. Al vraag ik me af of 400.000 euro wel genoeg gaat zijn voor uitontwikkeling van het spel, anders is iedereen alsnog het geld gewoon kwijt

SRK35ZS-W
/edit: en d'r komen schaalmodelletjes van de Eagle! Voor $150+ pledgers, that is. Ben benieuwd, hoop dat het allemaal werkt.
[ Voor 27% gewijzigd door Yonni op 19-05-2012 10:20 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Precies een week geleden postte ik dat ze 228k hadden. Inmiddels is er dus 59k erbij, gedeeld door 7 dagen is meer dan $8000 per dag. Dus op dit tempo halen ze het netmickjuh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:21:
Nog zo'n $113.000 voor 16 dagen. Dat is toch al gauw meer dan $7000 per dag. Denk niet dat ze het gaan redden.
The devil is in the details.
Hoop echt dat het gaat lukken. Vorig jaar nog C1+splat pack uitgebreid gespeeld op een oude PC die ik speciaal daarvoor in elkaar geschroefd had. Heerlijk gewoon, zoveel goede herinneringen aan het spel!
De meeste Kickstarter acties moeten het dan ook vooral hebben van de laatste week/laatste paar dagen.mickjuh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 10:21:
Nog zo'n $113.000 voor 16 dagen. Dat is toch al gauw meer dan $7000 per dag. Denk niet dat ze het gaan redden.
De actie van Grim Dawn heeft de laatste paar dagen ook nog iets van 150-200k opgehaald namelijk.
Ben wel heel benieuwd naar wat ze gaan doen met het 3e deel. Lijkt mij iig dat het weer genoeg stof zal doen opwaaien
Want a cookie?!
Ik hoop dat de laatste dagen het inderdaad gaan doen, een ton boven het minimum zou mooi zijn. Het is al een bijzonder laag budget voor een game van dit kaliber. Vergelijk het maar eens met wat EA uitgeeft aan een nieuwe Need For Speed-game.Renquin schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:09:
[...]
De meeste Kickstarter acties moeten het dan ook vooral hebben van de laatste week/laatste paar dagen.
De actie van Grim Dawn heeft de laatste paar dagen ook nog iets van 150-200k opgehaald namelijk.
Ben wel heel benieuwd naar wat ze gaan doen met het 3e deel. Lijkt mij iig dat het weer genoeg stof zal doen opwaaien
Daarom zet ik ook mijn twijfels bij dit hele traject: het wordt wel echt een hobby-projectje voor een paar ton. Kunnen natuurlijk hele mooie dingen uit voort komen, maar misschien zijn de verwachtingen ook te hoog. Ik hoop wel op gameplay, rijgedrag, physics en graphics die passen in 2012+. Het wordt afwachten...
SRK35ZS-W
Inderdaad. Ik hoop juist dat ze het een beetje 'speels' houden zoals GTA en de oude carmageddon-games. Als ze de NFS-kant opgaan gaan er denk ik een hoop mensen teleurgesteld worden.Scooper schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:35:
Gameplay, rijgedrag en physics vond ik juist goed bij de eerste Carma. Hopelijk verprutsen ze daar dus niet te veel aan. Zijn al genoeg spellen die daardoor vernaggeld zijn (Bijvoorbeeld NFS Porsche vs de huidige NFS troep.)
Ik denk dat dit als 'hobby-projectje' van 7 ton wel leuk kan worden. Ze worden ook niet gelimiteerd door allerlei uitgevers die eisen stellen zodat het spel maar de 'massa' aanspreekt.
Nog maar een ruime 6K per dag en we kunnen uitkijken naar een vervolg!
Ben hier ook al sinds 1998 op aan het wachten...
Nice! Ik zit erover te denken om mijn inleg te verhogen zodat ik vier licentie krijg bij de release. Carmageddon 2 toch redelijk veel @ lan gespeeld vroeger, ondanks dat het soms een beetje buggy was.TeknoGecko schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 17:44:
Ze zijn vandaag toch over de 300K gegaan dankzij een 10K backer!! Heb zelf mijn pledge ook weer geupped.
Bedrag wat ze moeten halen per dag gaat nogsteeds naar beneden (nu 5,6K), dus ziet ernaar uit dat ze het gaan redden!
Volgens update 8 van gisteravondScooper schreef op maandag 21 mei 2012 @ 14:35:
Gameplay, rijgedrag en physics vond ik juist goed bij de eerste Carma. Hopelijk verprutsen ze daar dus niet te veel aan. Zijn al genoeg spellen die daardoor vernaggeld zijn (Bijvoorbeeld NFS Porsche vs de huidige NFS troep.)
· You will be happy to know Dr Kev and his awesome physics are returning!
· Handling should feel like Carmageddon 1
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Inderdaad, het laagste bedrag tot nu toe op 24h was $6,8K. Het ziet er inderdaad goed uit (in tegenstelling tot de SpaceVenture KSTeknoGecko schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 12:34:
w00t! Nieuwe rewards!!
Bedrag wat ze moeten halen per dag gaat nogsteeds naar beneden (nu 5,6K), dus ziet ernaar uit dat ze het gaan redden!
Vergis je niet in hoeveel mensen er nog steeds Linux gebruiken, die ook weleens een spel willen spelen.Mevius schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:28:
Buiten dat feit om, zou er echt (veel) animo zijn voor een Linux-versie?
Verder blijf ik bij wat ik al eerder heb aangegeven: het einde van kickstarters is vaak behoorlijk lucratief.
Ik verwacht dat deze game, met wat aandacht op sites/fora's de laatste paar dagen, ergens tussen de 650k en 750k zal eindigen.
Want a cookie?!
Als je $25 (of meer) inlegt krijg je de originele games ook
[ Voor 29% gewijzigd door anandus op 25-05-2012 10:46 ]
Inderdaad:anandus schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 10:45:
Krijg net mailtje binnen:
Als je $25 (of meer) inlegt krijg je de originele games ook
[video]
Stainless Turbocharges Their Kickstarter Campaign with GOG.com
Original game from the acclaimed series coming soon to GOG.com; free copies to be given to all backers who pledge $25 and above towards Carmageddon: Reincarnation.
Southern England, UK 18th May 2012.
Stainless Games today announced a partnership with digital distributor GOG.com. Together they are pleased to announce the return to Windows PC of the original “Points for Pedestrians” driving game ‘Carmageddon’ (plus its add-on pack, ‘The Splat Pack’) in the near future, As part of Stainless Games’ Kickstarter campaign to fund an all-new sequel, Carmageddon: Reincarnation, GOG.com and Stainless Games will be providing a free copy of Carmageddon and the expansion to all backers who pledge $25 and above towards the making of Reincarnation.
Neil Barnden, Stainless co-founder and Executive Director on Carmageddon: Reincarnation said, “Since we got the rights to Carmageddon back, we’ve been hearing from the community how much they’d love to be able to play the original games again, on a modern Windows PC. We’ve been hearing this message even louder since launching our Kickstarter campaign to help fund our next title in the series, Carmageddon: Reincarnation. The message from the gaming community is loud and clear: Give us something to play, while we wait for the new Carmageddon! So, that’s exactly what we’ve done.”
Trevor Longino, Head of Marketing and PR at GOG.com, said, “Many of us at GOG.com are big fans of the Carmageddon franchise, and the Carmageddon games are perfect examples of the kind of classic games that we love to bring to our gamers: great gameplay, tons of fun, and a unique experience. Being able to help support the developers by providing backers with copies of this classic game was just icing on the cake for us”. Carmageddon is currently undergoing preparation at the hands of GOG.com's expert contentologists, and will be added to the catalog as soon as possible.
Patrick Buckland, Stainless CEO added, “Thanks to our friends at GOG.com, the streets of Bleak City will once again echo to the screams of little old ladies shrieking, “I was in the war!” as they (and their walking frames) go sailing through the air.”
The free download vouchers will be available as part of the Rewards package to all backers who pledge $25 or more on the Kickstarter campaign page for Carmageddon; Reincarnation. Backers will be able to download their free copy of Carmageddon & The Splat Pack, as soon as they launch on GOG.com later in the year.
The campaign smashed through the 50% funding barrier in under a week – with over 9000 fans already supporting the effort to reincarnate this classic!
Carmageddon was originally released in 1997, and pioneered the concept of drive anywhere, “play the way you want to play” gaming. It was both celebrated and controversial in equal measure, winning awards while gaining notoriety as the poster child for everything that’s wrong – and therefore right – in videogames.
However, new machines and operating system make it difficult to play the old game on current PCs without engaging in complex technical shenanigans involving wrappers and patches, curses and prayer. This is where GOG come in, as they specialize in creating and selling ‘remastered’ versions of classic PC games, so they work ‘out-of-the-box’ on current generation PCs.
For non-Kickstarter fans, the Carmageddon 1 (plus Splat Pack) will be available to buy and download as a single package for $9.99 from GOG.com sometime soon.
'Carmageddon: Reincarnation' is being developed for digital download, for which Stainless Games have built an enviable worldwide reputation, with numerous cross-platform releases and multiple No.1 titles on XBLA.
For more info and a chance to win some 'Carmageddon: Reincarnation' swag visit: www.carmageddon.com
Follow on Twitter @Max_Damage
Facebook: Carmageddon Reincarnation
Media Enquiries to:
Alison Beasley, Lincoln Beasley PR. E: alison@lincolnbeasley.co.uk M: + 44 (0) 7966 449130
About Stainless Games
Stainless Games is one of that increasingly rare species; an independent game development company. The studio can be found perched on a rock near the south coast of England. Best known for the creation of the multi-million selling Carmageddon franchise, the company is also recognized as one of the world's leading companies in the burgeoning console download market. For more information visit the Stainless Games website at stainlessgames.com.
About GOG.com
GOG.com is the ultimate destination for downloadable DRM-free PC games. The site offers gamers some of the greatest PC games of all time for a low price and free from copy protection. GOG.com is much more than just another digital distribution site, featuring an extensive community component that allows players to rate, review and discuss their favorite PC games, as well as insightful articles from respected game journalists. Visit GOG.com and start your exploration of the best that gaming has to offer.
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
SameEntity schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:03:
Net m'n pledge verhoogd van 25 naar 150 dollar... Ik moet die schaalmodelletjes gewoon hebben
Hoop echt dat het gaat lukken. Vorig jaar nog C1+splat pack uitgebreid gespeeld op een oude PC die ik speciaal daarvoor in elkaar geschroefd had. Heerlijk gewoon, zoveel goede herinneringen aan het spel!
350k mark is gehaald, nog 12 dagen voor 50k!
zitten al op 14k vandaag!
[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 25-05-2012 16:08 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Verwijderd
Ze zullen de 600K wel niet halen, dus jammer genoeg geen Linux versie voor mij.
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat
Misschien wordt dat nog gehaald nadat ze paypal betalingen toestaan (na 400k)IStealYourGun schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:50:
Dan ook maar 25$ pledged.
Ze zullen de 600K wel niet halen, dus jammer genoeg geen Linux versie voor mij.
edit: $383,141 al!
[ Voor 3% gewijzigd door Maarten21 op 26-05-2012 18:45 ]
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
$392,344 PLEDGED OF $400,000 GOAL
You are now an official backer of Carmageddon: Reincarnation.
Dit gaan ze wel halen
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
http://www.carmageddon.com/forum/topic/361
Hoop echt dat ze een goede game gaan maken!
---RAWE CEEK!!!---
"We MADE IT! Thanks to ALL OF YOU for the support and backing so far! As you'll see, I don't have the power of speech or typing completely down at the moment (some would say, most of the time...) as I'm STUNNED at the speed it's happened this weekend!"
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Zijn er nog andere dingen die erbijkomen op 600k, eigenlijk?Yonni schreef op maandag 28 mei 2012 @ 09:35:
Op naar de 600.000k, dat zou namelijk MAC en Linux support betekenen. Heb d'r zin an!
Het is wel leuk voor die paar Linux- en Mac-gamers dat ze Carmageddon kunnen spelen als er 600k gehaald wordt, maar komen er ook leuke inhoudelijke dingen bij? Extra levels, auto's, mogelijkheden?
Volgens mij werd er aangegeven dat hoe meer er gedoneerd wordt, hoe meer extras er komen. Erg mooi dus!anandus schreef op maandag 28 mei 2012 @ 09:51:
[...]
Zijn er nog andere dingen die erbijkomen op 600k, eigenlijk?
Het is wel leuk voor die paar Linux- en Mac-gamers dat ze Carmageddon kunnen spelen als er 600k gehaald wordt, maar komen er ook leuke inhoudelijke dingen bij? Extra levels, auto's, mogelijkheden?
Vette site!Gaming247 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 19:25:
Een schatting van het verloop:
http://www.kicktraq.com/p...armageddon-reincarnation/
Het is nu trending towards $617,494
Wat niet wil zeggen dat dit ook gehaald zal worden.Maarten21 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 22:00:
[...]
Vette site!
Het is nu trending towards $617,494
http://blog.kicktraq.com/...nds-with-a-grain-of-salt/
Maar er zou nog een spike kunnen komen tegen het einde als bestaande backers toch nog hun pledge vergroten om die 600.000 te halen
Kickstarter zelf ondersteund (volgens mij) geen PayPal, dus ik denk niet dat het nu wel zal gebeuren.mickjuh schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:35:
Nu de 400k gehaald is, komt de mogelijkheid er om met Paypal te betalen?
Maaaaaaaar, je weet nooit ^_^
Want a cookie?!
Maar dat zal dan minimaal pas over 8 dagen zijn
Kickstarter ondersteunt inderdaad geen PayPal, maar de meeste projecten die hun target voor het afsluiten gehaald hebben voegen de optie voor PayPal toe op hun eigen site.Renquin schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 08:37:
[...]
Kickstarter zelf ondersteund (volgens mij) geen PayPal, dus ik denk niet dat het nu wel zal gebeuren.
Maaaaaaaar, je weet nooit ^_^
Ik verwacht dan ook deze week een update dat er een PayPal optie is bijgekomen. Nu kan het en de nieuwe werkweek is begonnen.
Zie de update in het PayPal gedeelte van de TS: pas PayPal na de KS campagne.DarthDavy schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:44:
[...]
Kickstarter ondersteunt inderdaad geen PayPal, maar de meeste projecten die hun target voor het afsluiten gehaald hebben voegen de optie voor PayPal toe op hun eigen site.
Ik verwacht dan ook deze week een update dat er een PayPal optie is bijgekomen. Nu kan het en de nieuwe werkweek is begonnen.
!!!!! VOOR DE MENSEN DIE GEEEEEEN VISA HEBBEN!!
Koop een Visa 3V voucher dan kun je via ideal een bedrag overmaken en online een aankoop doen.
Dit is echt kinderlijk eenvoudig!
! Je heb GEEN visa card nodig en ook geen 3V CARD!!
https://www.3vcard.nl/car...n.html?tk=714fc5ff35debc1
1 nadeel je betaald 1 euro voor een bedrag van 20 euro en 2 euro voor een bedrag van 30.....etc
Anyway, worth it!
Als het mee zit komen ze vandaag op 465K uit
Dollar koers : 30 euro = +-37dollar.
Laat Carmageddon maar snel komen! Er zijn echt geen andere games die in de buurt komen.
[ Voor 146% gewijzigd door A87 op 30-05-2012 18:11 ]
$650,000!
At this level, we'll be able to guarantee that Sim will be appearing in the game as the new Die Anna PratCam (this will be an option, even if we manage to get the original Die Anna to reprise her role. In this event, we'll create a new character for Sim!). As a BONUS, both nobby and Patrick will also appear - as PratCam movies for opponents Pitbull and Vlad! This will mark the planned start of a programme to create PratCam movies for ALL the opponents!
Our FINAL Stretch Goal will layer on the AWESOMENESS even MORE! It will need us to get to:
$750,000!
Because at this level, we're committing to add not one but TWO (inter-related) extra features to Carma:R! Those features being:
Split Screen Support for PC & Co-Op Multiplayer!
These features will transform both local and online play! You'll be able to play split screen, with a close friend, in the comfort of your own home - playing regular competitive games, or Co-Op against AI... And you'll also be able to go online as a team or individuals, and take on all-comers, in regular MP battles or playing a whole new set of Co-Op based MP games! It'll take Carmageddon to a whole new dimension! Imagine actually working together, rather than smashing each other to smithereens constantly... WOW. NOVEL!!
niet denken maar DOEN!!anandus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:28:
Ja, denk niet dat ze het gaan halen, maar het zou wel heel erg sweet zijn

Ze halen het vast wel ... als die 12.000 backers nog gezellig allemaal 5 dollargaan doneren gaat het hard..
het nieuws verspreidt zich als een lopend vuurtje en er komen nieuwe backers bij!
dus 60.000 extra sowieso vanwege de oude backers + extra geld van de nieuwe en je zit zo op 750k.
Ik denk dat veel mensen ook extra doneren omdat de euro sterk is! ten opzichte van de dollar.
Alleen dat al is weer 22% extra oid
[ Voor 22% gewijzigd door A87 op 31-05-2012 10:54 ]
You are now an official backer of Carmageddon: Reincarnation.
was het steeds vergeten te doen

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
*kuch* de Euro heeft tijden niet zo zwak tegenover de Dollar gedaan als datie nu staatLias schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:52:
Ik denk dat veel mensen ook extra doneren omdat de euro sterk is! ten opzichte van de dollar.
Alleen dat al is weer 22% extra oid
Bron
edit: Moet btw wel zeggen dat de euro->dollar koers nog steeds gunstig voor ons is
[ Voor 10% gewijzigd door Renquin op 31-05-2012 14:18 . Reden: nuance aanbrengen. ]
Want a cookie?!
We’ve had a couple of talented Stainless guys beavering away in a cupboard for just a few months. They’ve been assigned the task of converting the original Carmageddon to run on the iOS and Android platforms. And a day or two ago they staggered out, to announce that they’ve NEARLY FINISHED! And so, we're able to announce today that Carmageddon will be coming to your iPod Touch, iPhone, iPad and a variety of Android devices THIS SUMMER!
Fully optimized for mobile devices, Carmageddon features include:
Universal App.
A wide selection of touch control methods.
Intuitive gesture system allowing repair and recovery of the player vehicle in game.
Action Replay allowing players to save a movie and upload it to YouTube.
Game Center integration on iOS.
Game Center integration brings Achievements and Leaderboards to Carmageddon for the very first time. How much higher than your friends’ can your pedestrian count rise? Who’s pulled off the most Cunning Stunts? Now you’ll know!
Now, we plan to SELL this new version of the original game on app stores, in order to add to the funding for Carmageddon: Reincarnation. BUT, as a way of saying THANKS to YOU ALL, we’re going to launch Carmageddon on the App Store FREE for the first 24 HOURS!
Hij wordt weer vet
ondertussen staat de teller op $538,597, 44 hours to go
Ik weet niet hoeveel er nog grafisch zal veranderen voor feb '13 maar nu ziet het er wel heel erg uit als een opgepoetste Carmageddon 2burgt schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:32:
In de laatste update is nu ook een video te zien met work in progres beelden!!
Hij wordt weer vet![]()
ondertussen staat de teller op $538,597, 44 hours to go
Hopelijk wordt de gameplay iets 'vloeiender' want de auto beweegt nu redelijk 'houterig' en gekleefd aan de weg. Wel mooi dat ze bij de oude stijl blijven en niet de hele gameplay vernieuwen/veranderen, zoals menig andere game doet (en vaak faalt imho).
Momenteel is het inderdaad Carma2 met iets modernere graphics, maar vergeet niet dat ze 'net' beginnen met het spel. Het geld is nog niet binnen en dan pas gaat het echte werk beginnen. Ik heb zo'n idee dat we wel op de hoogte worden gehouden van de voortgang.
Daarom vraag ik het me ook af. Ik weet niet hoe normaal gesproken zo'n ontwikkelproces verloopt. Of alle andere games er ook eerst uit zien als games van 10 jaar geleden met opgepoetste graphics. En februari 2013 is al over 8 maanden. Hoop niet dat het dan snel-snel-snel moet gebeuren om de deadline te halen en je zo'n product als Duke Nukem Forever krijgt.Mevius schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 08:58:
Kijk, dát gaat zeker gaaf worden.
Hopelijk wordt de gameplay iets 'vloeiender' want de auto beweegt nu redelijk 'houterig' en gekleefd aan de weg. Wel mooi dat ze bij de oude stijl blijven en niet de hele gameplay vernieuwen/veranderen, zoals menig andere game doet (en vaak faalt imho).
Momenteel is het inderdaad Carma2 met iets modernere graphics, maar vergeet niet dat ze 'net' beginnen met het spel. Het geld is nog niet binnen en dan pas gaat het echte werk beginnen. Ik heb zo'n idee dat we wel op de hoogte worden gehouden van de voortgang.
"This level teaser is intended only as a first impression of progress on the level construction for Carmageddon: Reincarnation. The vehicle, pedestrians their AI and their animations, plus the special effects, are ALL placeholder. The pedestrians in the clips we’ve edited together here were set up to be EXTRA easy to dismember (It’s a simple script editing job to set how well a ped holds together in an impact, again something that’ll be fun to MOD) because we thought it would be fun to spray plenty of blood about.
The level/game has NO optimisation of any kind yet, so EVERYTHING is being processed at ALL times - all the geometry, and around 1000 peds (hence the choppy framerate!). The level is in early/mid stage of construction, and so textures and detailing is missing, even from the more "finished" looking sections. And it goes without saying, In other words, IT'S EARLY DAYS!"
Keywoorden:
ALL placeholder, NO optimisation, early/mid stage of construction, textures and detailing is missing, even from the more "finished" looking sections, IT'S EARLY DAYS!
Wat extra's:
EVERYTHING is being processed at ALL times - all the geometry, and around 1000 peds (hence the choppy framerate!)
[ Voor 12% gewijzigd door Wahloh op 05-06-2012 10:12 ]
Vind het nog knap dat het er nu al zo uit ziet nu ze net bezig zijn. Dit spel ga je trouwens niet spelen om de graphics.
Ben blij als het fatsoenlijk draait op een GTX 580.
Ze zeiden ook dat er tesselation en DX11 features komen!!!!
ze gaan de 560K wel halen dat is echt UBER hoog!
Klein studio' tje en mensen die er ook ECHT zin in hebben daar haal ej veel meer redement uit dan die grote franchises zoals EA

[ Voor 77% gewijzigd door A87 op 05-06-2012 13:36 ]
https://www.3vcard.nl/car....html?tk=1014fcdefa2e9263
Net daar zit toch mijn vrees. Sinds de jaren 90 heeft Stainless Games geen grote titels meer gehad en de "arcade" games die ze de laatste jaren hebben ontwikkeld, maken geen gebruik van verbluffende engines. Het ziet er dus niet naar uit dat ze de resources in hous hebben om een hoog kwalitatieve game af te leveren of ze zouden een deel van de 60k extra gebruiken om toch enkele grote namen binnen te halen, wat ik wel ten zeerste betwijfel.Lias schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 13:32:
Klein studio' tje en mensen die er ook ECHT zin in hebben daar haal ej veel meer redement uit dan die grote franchises zoals EA![]()
.. die gasten zitten met een rot gezicht te programmeren.
En waar zitten die "grote namen"? Die zitten bij grote developers omdat ze daar goed betaald worden.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Carmageddon een slechte game zal worden, maar het succes zal vooral van de gameplay moeten komen en niet van de grafische engine of dergelijke. Ik heb nu $25 gepleged, maar ik zal al blij zijn als ik een $15 waardige game zou krijgen.