[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 97 Laatste
Acties:
  • 370.860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Frenzy_LS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 03:56:
[...]

Iets simpels, maar heb je wel in de Video options bij display type: "early adopter Oculus display" (of iets in die trant) gekozen? Standaard staat dit op "single" of "triple" -screen.
Ja, heb ik gedaan... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:05
al contact gezocht met Kunos of via http://www.assettocorsa.net/forum/index.php ?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Dacide schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:38:
Thnx. Ongeveer zelfde als bij mij.
Heb jij die rubberen stop onder het rempedaal bevestigd? Is het de moeite waard?
Heb pedalen van heusinkveld ;)
Maar als ik jou was zou ik het rubberen stukje er onder zetten, moet duidelijk beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Heb hem zojuist geinstalleerd. Voelt wel al iets beter idd. Maar denk toch dat ik de voorkeur geef aan de G27 met brake mod (nixim).

Heb nu de keuze uit een adapter kabel voor de thrustmaster. Of ik kan voor een leo bodnar kabel gaan (dan wordt het een standalone apparaat). Welke van de twee is beter? Iemand een idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:00
Alfa90_Buttje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:45:

@Dutch: wil je volgende keer écht wat eerder de planning doorgeven?? Of meer oefentijd inbouwen?? 'k Heb net 1 kwalificatierondje kunnen rijden van 10:42 ofzo met dichtgeknepen billen terwijl de vlag al hing en in de race 10:37 .. maar het heeft met racen totaal niks te maken zo ;(

Btw t is niet zo dat als je ons een week oefenen laat, dat we jou en Viggen om de oren rijden ;) rest assured
Ik weet niet wat voor Sim rig jullie hebben, maar iets zegt me dat, dat wel tof spul is :) (pics!)

04 uur 18 .. serious? bewaker in de nachtdienst? :P

Sorry ik moet altijd van te voren beetje kijken of ik de week wel tijd heb om iets te hosten. Maar zal proberen wat eerder aan te geven. Maar meestal rijden we ook niet op de langere circuits omdat dat toch meestal geen leuke race geeft, Ik hou het voor Donderdag altijd luchtig vandaar dat er ook geen extra lange practise van te voren is. Gaat erom vooral plezier met elkaar te hebben.
Misschien als ik wat meer tijd heb dat ik in de herfst iets serieuzer ga opzetten. Maar dan zal ik hier wel wat laten weten als dat serieus word. :)

Voor komende Donderdag dan:

Voor Riverside is weer een nieuwe versie uit dus even checken wat er aan toegevoegd is. Die baan word echt steeds beter. Ik vond hem al ver boven de meeste addon banen staan.
Daarnaast Circuit de Mas Clos. Zeer technisch baantje waar we lekker met de 4C overheen gaan knallen.

Datum: Donderdag 04-07-2016
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server

Teamspeak server:149.210.183.21

Race 1:
Alfa Romeo 4C op Circuit Mas du Clos
Kwal.: 30 min
Race laps: 10

Race 2:
Ferrari 458 Italia S3 op Brands Hatch GP
Kwal.: 30 min.

Race 3
Ferrari 312T op Riverside Short
Race laps: 3

Benodigde downloads:

Circuit Mas Du Clos:
http://www.racedepartment...it-mas-du-clos-wip.10169/

Riverside:
http://www.racedepartment...ternational-raceway.9492/

Uitleg instalatie:

Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/

Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een sessie "leren simracen" wel eens handig. Ik struggel enorm om mee te komen. Zelf de AI op 98 % hou ik nauwelijks bij.

Kan ook niet echt 1 punt aangeven waar het misgaat helaas. Gevoel dat andere later remmen, maar als ik dat doe dan blokkeren de banden en/of ga ik in de rondte.

Apex raken is zelfzaam :P dus de racelijn vinden wil ook niet echt lukken.

Bij het weg acceleren laat ik ook tijd liggen hoewel dit waarschijnlijk met de eerdere punten te maken heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2016 16:23 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchDevil79
Bij genoeg animo wil ik daar best wel iets voor opzetten. In iracing hebben we die sessies ook gedaan en die waren toen ook bevallen. Het is wel van belang dat mensen dan op teamspeak komen want anders word het uitleggen heel lastig.
Maar dat zal dan wel op zijn vroegst Augustus / September worden en ik moet even kijken of er meer mensen hier zijn die zeg maar leraar willen zijn. Dus de ervaren sim racers.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 19:53
Mensen die zin hebben om vanavond nog even te racen, wij hebben een open server staan met de M235i op Mugello waar we met een clubje op gaan rijden.

TS is ook in de lucht: ts.isr-series.com password: wing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
DutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:24:
[...]

Sorry ik moet altijd van te voren beetje kijken of ik de week wel tijd heb om iets te hosten.
eej, no sweat .. je MOET niks, alles wat je doet is zéér gewaardeerd _/-\o_
maar zoals met een F40 op de Nordschleife en dan nog een variant die ik niet ken, is gekkenwerk .. en een qualy van 1 lap is ook useless .. en dat geeft veel frustratie want het zou echt ONWIJS gaaf moeten zijn! O+

Inmiddels met de LaFerrari een 7:05 gereden op de Nordschleife Tourist .. da's best wel heel erg fun! oOo
Maar zal proberen wat eerder aan te geven.
O+
Maar meestal rijden we ook niet op de langere circuits omdat dat toch meestal geen leuke race geeft
misschien in de plaats van 3 kortere races. Dan is de effort in oefenen vooraf ook wat zinvoller
Ik hou het voor Donderdag altijd luchtig vandaar dat er ook geen extra lange practise van te voren is. Gaat erom vooral plezier met elkaar te hebben.
doorgaans lukt dat best, maar zonder oefenen bak ik er in de regel tijdens de korte qualy vrij weinig van .. al lukt corrigeren met de G27 wel een stuk beter dus ga minder vaak in de rondte .. scheelt een hoop :P

Race 1:
Alfa Romeo 4C op Circuit Mas du Clos O+ O+

Race 2:
Ferrari 458 Italia S3 op Brands Hatch GP O+ O+

Race 3
Ferrari 312T op Riverside Short O+ O+
w0000t O+ :>
DutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:57:
Bij genoeg animo wil ik daar best wel iets voor opzetten. In iracing hebben we die sessies ook gedaan en die waren toen ook bevallen. Het is wel van belang dat mensen dan op teamspeak komen want anders word het uitleggen heel lastig.
Maar dat zal dan wel op zijn vroegst Augustus / September worden en ik moet even kijken of er meer mensen hier zijn die zeg maar leraar willen zijn. Dus de ervaren sim racers.
count me in!!

tijdens het racen is teamspeak in de regel niet verantwoord :+ .. maar voor dit durf ik het wel aan :P

[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2016 00:05 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 18:19
lezut schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:40:
Mensen die zin hebben om vanavond nog even te racen, wij hebben een open server staan met de M235i op Mugello waar we met een clubje op gaan rijden.

TS is ook in de lucht: ts.isr-series.com password: wing
Gisteren ook 1 race meegedaan, dolle pret en een leuke auto die bmw. Nog enigzins controleerbaar aangezien ik pas net met zelf schakelen ben begonnen :p Doen jullie dit vaker?

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 13:31
@ Sn3gG3i
jip
het is erg door rijden daar ( ik rij altijd achter aan, dus wat gezelligheid achterin zou leuk zijn)
en is wel handig om ook op teamspeak te komen. dat vereenvoudigd een hoop en zorg er ook voor dat je sneller leert worden.

Ik was overigens gisteren de gene die iedere keer in je spiegel zat en er vervolgens weer vanaf ging O-) O-)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:10
[...]

Sorry ik moet altijd van te voren beetje kijken of ik de week wel tijd heb om iets te hosten. Maar zal proberen wat eerder aan te geven. Maar meestal rijden we ook niet op de langere circuits omdat dat toch meestal geen leuke race geeft, Ik hou het voor Donderdag altijd luchtig vandaar dat er ook geen extra lange practise van te voren is. Gaat erom vooral plezier met elkaar te hebben.
Misschien als ik wat meer tijd heb dat ik in de herfst iets serieuzer ga opzetten. Maar dan zal ik hier wel wat laten weten als dat serieus word. :)

Voor Riverside is weer een nieuwe versie uit dus even checken wat er aan toegevoegd is. Die baan word echt steeds beter. Ik vond hem al ver boven de meeste addon banen staan.
Daarnaast Circuit de Mas Clos. Zeer technisch baantje waar we lekker met de 4C overheen gaan knallen.

Race 1:

Race 2:

Race 3

Benodigde downloads:

Circuit Mas Du Clos:

Riverside:

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:
Ik doe misschien met de 458 wel mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Zijn er mensen die de Fanatec CSR Elite pedals gebruiken?

Zit momenteel met een G27 set (en nixim brake mod). En de nieuwe T3pa pedalen van thrustmaster.
Voor nu denk ik eraan om de T3PA (als nieuw) te verkopen. Een adapter kabel voor de g27 pedalen te kopen. En dan over een tijdje de CSR Elite pedal (dus met load cell brake).

Wie o wie heeft ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 20:25
Dacide schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:16:
Zijn er mensen die de Fanatec CSR Elite pedals gebruiken?

Zit momenteel met een G27 set (en nixim brake mod). En de nieuwe T3pa pedalen van thrustmaster.
Voor nu denk ik eraan om de T3PA (als nieuw) te verkopen. Een adapter kabel voor de g27 pedalen te kopen. En dan over een tijdje de CSR Elite pedal (dus met load cell brake).

Wie o wie heeft ervaring hiermee?
Ik toevallig.. Ik heb een aantal jaren met behoorlijke tevredenheid gereden met G25 pedalen en die later nog uitgerust met de GTEye Brake mod, dat zal te vergelijken zijn met die nixim. Omdat ik van iets meer weerstand hou heb ik de oude veer vd rem in de clutch gezet en die vd clutch in het gaspedaal. Ontzettend fijne pedalen.. Onlangs wilde ik de zaak eens wat upgraden omdat ik betere force feedvback wilde en erg goede verhalen over de Thrusmaster T300 gelezen had. Daar zat de T3PA bij en had veel gelezen dat deze vergelijkbaar zouden zijn met de G25/27 pedalen. Dus ik de T300 EVO 599 Alcantara besteld en m'n oude set verkocht. Maar ECHT wat had ik spijt van die pedalen.... Wat een rotdingen vond ik t.. Echt geen enkele weerstand in clutch en gaspedaal en die conische mod zorgt voor een KEI hard pedaal met een veel te korte travel waarbij ik me afvroeg hoelang dat kunststof pedaaltje mee zou gaan. Maar bovenal geen fijn gevoel met remmen, ik rij altijd met sokken, maar na 10 rondjes had ik pijn aan m'n voet.
Ik was al van plan om tzt de pedalen te upgraden naar Fanatec Clubsport maar dat heb ik meteen maar gedaan... En die bevallen echt een klap beter... Heb een 2e handse V2 op de kop weten te tikken voor iets meer als de T3pa nieuw kosten.. :P

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lezut
Sn3gG3l schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:26:
[...]

Gisteren ook 1 race meegedaan, dolle pret en een leuke auto die bmw. Nog enigzins controleerbaar aangezien ik pas net met zelf schakelen ben begonnen :p Doen jullie dit vaker?
We rijden sinds een aantal weken op de maandagavond met een 'open' server, zodat iedereen kan joinen. Blijkt een succesvol idee, want we merken nu al dat dezelfde mensen langskomen en het aantal 'wreckers' ligt veel lager dan we hadden verwacht.

Normaal rijden we op maandagavond met gesloten server een kampioenschap, maar vanwege het normaal wat rustigere zomerseizoen zochten we nu even wat anders :-) Komende maandag gaan we hetzelfde doen, maar dan op de Nurburgring (sprint layout) en met de BMW+Mazda MX5. Testen hoe Multiclass online gaat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
GoT Fun Server of wat anders?

nevermind

[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Jeroenit schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:18:
[...]

Ik toevallig.. Ik heb een aantal jaren met behoorlijke tevredenheid gereden met G25 pedalen en die later nog uitgerust met de GTEye Brake mod, dat zal te vergelijken zijn met die nixim. Omdat ik van iets meer weerstand hou heb ik de oude veer vd rem in de clutch gezet en die vd clutch in het gaspedaal. Ontzettend fijne pedalen.. Onlangs wilde ik de zaak eens wat upgraden omdat ik betere force feedvback wilde en erg goede verhalen over de Thrusmaster T300 gelezen had. Daar zat de T3PA bij en had veel gelezen dat deze vergelijkbaar zouden zijn met de G25/27 pedalen. Dus ik de T300 EVO 599 Alcantara besteld en m'n oude set verkocht. Maar ECHT wat had ik spijt van die pedalen.... Wat een rotdingen vond ik t.. Echt geen enkele weerstand in clutch en gaspedaal en die conische mod zorgt voor een KEI hard pedaal met een veel te korte travel waarbij ik me afvroeg hoelang dat kunststof pedaaltje mee zou gaan. Maar bovenal geen fijn gevoel met remmen, ik rij altijd met sokken, maar na 10 rondjes had ik pijn aan m'n voet.
Ik was al van plan om tzt de pedalen te upgraden naar Fanatec Clubsport maar dat heb ik meteen maar gedaan... En die bevallen echt een klap beter... Heb een 2e handse V2 op de kop weten te tikken voor iets meer als de T3pa nieuw kosten.. :P
Thanks. Klinkt idd bekend in mijn oren. Nu wil ik echter niet voor de clubsport gaan. Maar voor de CSR elite. Een stapje lager dan die van jou. maar wel full customizable en een laod cell rem. Denk dat ik daar geen miskoop mee doe.
De t300 alcantara bevalt me inmiddels echt perfect. Heerlijk stuurtje is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
lezut schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:44:
[...]

We rijden sinds een aantal weken op de maandagavond met een 'open' server, zodat iedereen kan joinen. Blijkt een succesvol idee, want we merken nu al dat dezelfde mensen langskomen en het aantal 'wreckers' ligt veel lager dan we hadden verwacht.

Normaal rijden we op maandagavond met gesloten server een kampioenschap, maar vanwege het normaal wat rustigere zomerseizoen zochten we nu even wat anders :-) Komende maandag gaan we hetzelfde doen, maar dan op de Nurburgring (sprint layout) en met de BMW+Mazda MX5. Testen hoe Multiclass online gaat :-)
Prachtig! Had jullie site al even bezocht. Ik ben duidelijk een fun/noobie rijder, zonder de intentie om anderen dwars te zitten / te rammen. Keep up the good work, ik denk dat ik snel weer eens even join, posten jullie dat ook weer hier? Ook al deed ik maar 1 race mee zonder quali, was toch erg fun met zoveel (snelle) bmw's op een circuit. Ik wil misschien op donderdag ook wel eens mee doen.

@ JW: Ja was leuk gisteren achterin, je ging er regelmatig af en ik ook, uiteindelijk was je wel beter. AC is voor mij erg wennen, pas sinds kort begonnen met racen en speel ook PC en dat is in vergelijking tot AC toch wat "makkelijker". Leuk om achterin ook wat competitie te hebben :D Ik heb een headset dus ts kan evt.

[ Voor 13% gewijzigd door Sn3gG3l op 05-07-2016 17:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lezut
Sn3gG3l schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:09:
[...]

Prachtig! Had jullie site al even bezocht. Ik ben duidelijk een fun/noobie rijder, zonder de intentie om anderen dwars te zitten / te rammen. Keep up the good work, ik denk dat ik snel weer eens even join, posten jullie dat ook weer hier? Ook al deed ik maar 1 race mee zonder quali, was toch erg fun met zoveel (snelle) bmw's op een circuit. Ik wil misschien op donderdag ook wel eens mee doen.
Niet altijd, want ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt om dit draadje als reclamebord te gebruiken ;)

Op ons eigen forum en facebook-pagina (https://www.facebook.com/isr.series/) posten we sowieso wat de planning voor iedere maandag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
lezut schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:48:
[...]

Niet altijd, want ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt om dit draadje als reclamebord te gebruiken ;)

Op ons eigen forum en facebook-pagina (https://www.facebook.com/isr.series/) posten we sowieso wat de planning voor iedere maandag is.
Ah ok, dat wist ik niet :) Ik zal me me maar eens aanmelden op het forum dan of eens op fb loeren. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobopalmtree
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-01 00:27
Ik heb net die 2 tracks geïnstalleerd en een paar rondjes gereden.(mods installeren is wel heel makkelijk in dit spel en ze werken ook goed) Ik probeer morgenavond mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
He BOB
gezellig jij ook hier !!
:) >:)
AC is zoveel beter als Project Cars >:)

de reden :

geen bumper bug
eigenlijk helemaal geen bug als je Project cars gewent bent 8)

kort om welkom in de AC class

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Inmiddels de Alfa 4C op Mas du Clos de sporen gegeven .. man man man .. wat een fijn baantje!! _O_

Brands Hatch kreeg ik eerder nog niet zo goed onder de knie, maar uiteindelijk ging het gister met de Ferrari 458 S3 toch wel lekker. :)

En tenslotte gisteren met de 312T gereden op Riverside short .. maar daar heb ik nog niet de schwung te pakken .. dus dat wordt nog krapjes vanavond :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
Room is up!
[...]

Race 1:

Race 2:

Race 3

Benodigde downloads:

Circuit Mas Du Clos:

Riverside:

Uitleg instalatie:

Optionele downloads:

Banden warmte app:

Teamspeak client:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Aaaaaaaaarrrgggg ik knal eruit bij de start vd 4C !! en kom er niet meer in :( ik had de 4e startplaats*$$(#&

dat viel nog niet mee .. pffff :/

Hoe-de-hel rij je een 1:14 met de 312T op Riverside? Ik had een 1:17:9 en was dolblij dat ik onder de 18 dook
En uiteraard de standaard start-crash ..

De race met de 458 S3 was ook één en al carnage .. man man man .. destruction derby leek het wel

[ Voor 92% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-07-2016 22:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bobopalmtree
Blij da'k in de eerste race redelijk mee kon, want de 2de was al veel minder en in die open wheeler was ik toch echt een stuk trager als de rest. Maar was wel leuk, dus kom zeker nog meerijden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
bobopalmtree schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:32:
Blij da'k in de eerste race redelijk mee kon, want de 2de was al veel minder en in die open wheeler was ik toch echt een stuk trager als de rest. Maar was wel leuk, dus kom zeker nog meerijden. :)
3e race heb ik maar geskipped, die ferrari was niks voor mij, had 2e race al moeite met die 458. Al met al wel leuk om mee te doen en hoop snel weer eens te joinen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ik zal van race 2 en 3 de replay posten ..

heb echt de balen dat ik niet lekker in de Alfa 4C heb kunnen rijden/racen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:37:
Ik zal van race 2 en 3 de replay posten ..

heb echt de balen dat ik niet lekker in de Alfa 4C heb kunnen rijden/racen :'(
Dat was de enige race waar het bij mij nog redelijk ging :). Rustig gestart, vlogen er al snel paar af, daarna geprobeerd rustig mn rondjes te maken al waren ze nog niet echt rap. Vond dit persoonlijk wel een leuke combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
ja die baan was zo mooi O+

edit:
heeft iemand zin om vanavond of morgen nog een keertje Mas du Clos met de Alfa 4C te hosten/rijden??

[ Voor 68% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-07-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-04 10:24
Ben er een dag te laat mee, maar ach. Update tijd voor de Red Pack.
  • Nieuw circuit: Red Bull Ring (A1 GP)
  • Maserati 250F
  • Lamborghini Aventador SuperVeloce (LP750-4)
  • Scuderia Ferrari SF15-T (2015)
  • Scuderia Ferrari F138 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Shrake schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:06:
Ben er een dag te laat mee, maar ach. Update tijd voor de Red Pack.
  • Maserati 250F
[video]
Dag te laat? Die pack komt toch pas de 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:08

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sn3gG3l schreef op maandag 11 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Dag te laat? Die pack komt toch pas de 14?
Video was van 9 juli, post van 10 juli. :)

En verder :9~ . Meer formule 1 wagens. :9~

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
dat kan :)

maar dan nu wel één van Alfa Romeo :Y) .. de andere Italiaanse merken zijn inmiddels vertegenwoordigd

Afbeeldingslocatie: https://frankyremtlaaaat.files.wordpress.com/2015/11/alfa_romeo-182_t_formula_1_1982_800x600_wallpaper_011.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
Ik zal hem pas na mijn vakantie kunnen testen. Komende 2 weken ook geen races. Of iemand anders moet ze hosten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Naar verwachting zijn de laatste 3 auto's de Ferrari 488 GT3, Maserati MC GT4 en Maserati Levante. Ook komt er een 8e auto die gratis is voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
DutchDevil79 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
Ik zal hem pas na mijn vakantie kunnen testen. Komende 2 weken ook geen races. Of iemand anders moet ze hosten.
Jammer, net vorige week voor de eerste keer meegedaan, moeilijk maar leuk. Fijne vakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Shrake schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:21:
Naar verwachting zijn de laatste 3 auto's de Ferrari 488 GT3, Maserati MC GT4 en Maserati Levante. Ook komt er een 8e auto die gratis is voor iedereen.
Maserati Levante ??????????????????

7(8)7
DutchDevil79 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
zijn er hier nog meer die al eens gehost hebben?

Anders wil ik wel een poging doen donderdag! maar dan ff geen teamspeak.

@Dutch: fijne vakantie !!!

[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-07-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Alfa90_Buttje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:41:

Maserati Levante ??????????????????

7(8)7
Ja ik weet 't, de Panamera is ook al min of meer bevestigd, zal wel onderdeel zijn van de license afspraken ofzo.

Het kan overigens heel goed dat de Levante de gratis auto is en dat er in de Red Pack een andere, nog onbekende zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ferrari SF-15T
Ferrari F138
Ferrari 488 GT3
Lamborghini Avendator SV
Maserati GranTurismo MC GT4
Maserati 250F 6 cylinder
Maserati 250F 12 cylinder
Maserati Levante

Zoverre ik gezien heb zou dit de lineup best eens kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
we rijden vanavond op de ISR server in MX 5 jes

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfa75qv
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-09 15:57
Ben sinds de summer-sale ook in het bezit van AC.
Heb al aantal keren meegedaan met online races echter nog nooit met eentje met mede Tweakers.
Als er weer eentje georganiseerd wordt zal ik kijken of ik keertje mee kan doen.
Is het gebruik van TS een voorwaarde? Heb namelijk geen werkende microfoon op dit moment :(

Verder mijn tot dus ver gereden tijden: RSRLiveTiming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
eej, Alfa75qv .. wat leuk O+

had ik toch gelijk dat er rap een Alfa 75 in AC komen moet!! maar dan de auto :P

btw ken je dees?
Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 31]

ik wil donderdag wel proberen te hosten als er liefhebbers zijn?! maar dan geen TS dus.
Ben al blij dat de server-side up komt :P

.. of iemand anders moet eerder een server hebben opgezet?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan een server opzetten.
Als jullie zeggen welke track en wagens maar ook hoe lang jullie willen rijden, dan zet ik hem wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
poeh weet je, dat is nog niet eens zo gemakkelijk :P

Als je mij vraagt, zeg ik doe 2 races, want dan heb je iets meer tijd en rust om 2 banen/auto's te leren en een goede setup te vinden dan met 3 races.

Qua banen zeg ik
  • Zandvoort
  • Spa Franchorchamps
  • Mas du Clos
  • Silverstone GP
  • Ahvenisto
  • Bathurst
en qua auto's gaat mijn voorkeur uit naar
  • Alfa 4C
  • BMW
  • Ferrari
  • Lamborghini
  • Mazda MX5 cup
  • McLaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
  • Maserati 250F
  • Ferrari 488 GT3
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13640793_1467892109903769_8285249398849874015_o.jpgAfbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13662124_1467891909903789_7262799427104401651_o.jpgAfbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13710694_1467891903237123_8414938758795076894_o.jpgAfbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/13667817_1467891923237121_5495068352148972559_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Ow .. was dat hier nog niet gepost? Ik had het al gelezen/gezien op facebook inderdaad .. wát een beauty O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shrake
Staan nog wat meer foto's op hun facebook pagina's maar wil de pagina niet teveel spammen met te grote afbeeldingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alfa75qv
Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:32:
eej, Alfa75qv .. wat leuk O+

had ik toch gelijk dat er rap een Alfa 75 in AC komen moet!! maar dan de auto :P

btw ken je dees?
Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 31]

ik wil donderdag wel proberen te hosten als er liefhebbers zijn?! maar dan geen TS dus.
Ben al blij dat de server-side up komt :P

.. of iemand anders moet eerder een server hebben opgezet?!
Ik zal zeker in het Alfa Romeo deel gaan kijken en wat plaatjes posten :)
Vanaf hier server draaien gaat denk ik ook niet lukken, zit op traag koperdraad :(

Voor donderdag Italië avond? Een ronde oude bolide en een ronde nieuwe. Circuit maakt mij niet zoveel uit aangezien ik ze toch nog niet ken.

@Shake:
Dat red-pack gaat er zeker komen net als Porsche-pack trouwens! Zien er beide goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een multi-class race met oude en nieuwe Alfa's een idee?
Ik weet niet hoeveel mensen er mee rijden morgenavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Verwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:54:
Is een multi-class race met oude en nieuwe Alfa's een idee?
Ik weet niet hoeveel mensen er mee rijden morgenavond?
Leuk O+ maar hoe had je dat gedacht??? zoveel modellen zijn er toch niet?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4T8ZTVRYxGARWuVhgWT2XqoE/full.png

GTA vs Giulietta/Mito
155 Q4 vs Alfa 4C
155 DTM vs 33 Stradale

Of gewoon spielerei en alles door elkaar? :P

anders is dit beter haalbaar ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NDdTslqBmFTQQQptpLUAwMbE/full.png

eventueel aangevuld met de Ford Cosworth, Audi 80 Quattro en Opel Calibra

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KUnqd3Zy99c3Mb99XOL7MzIE/full.png

_/-\o_ epic!!! _/-\o_

Met Ferrari's heb je trouwens wel lekker keus ..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2nvEFhOscSL1TTyOh0shNUPE/full.png

al kom je denk ik niet uit qua wegligging vs power

De Ferrari 250 GTO vs Alfa 33 Stradale is wellicht nog wel wat. Ferrari is krachtiger maar iets zwaarder en de 33 ligt waarschijnlijk beter.

[ Voor 47% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-07-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfa75qv
Ik voel wel wat voor Alfa, BMW, Mercedes })
Speilerei kan natuurlijk altijd :9
En aangezien er net te weinig Alfa's in het spel zitten meer een Italië event.
Dan is het veld wat meer in evenwicht denk ik.

Hoe laat zouden we morgen trouwens beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
normaliter 20:00

net alle DTM wagens bijeen gegooid en 10 ronden in de Alfa op Spa gereden (d.w.z. de eerste poging had ik te weinig peut 8)7 ) .. zijn mijn banden tegen het eind helemaal weg, wordt ik nog ingehaald door een Calibra van Joachim Stuck (2:26:587 :o) .. alleen kon hij de achterblijvers niet voorbij 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Q1FyNYVFFi23Kp6AOJdckMVZ/full.png

:o

wel een nieuw personal (met gare banden en teveel peut) 2:41.806 :P

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-07-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik wil doen:

Donderdagavond 14-7-2016

19.00u - Practice (45 minuten)
19.45u - Qualify (15 minuten)
20.00u - Race (20 laps)

Track:
  • Imola
Cars:
  • McLaren 650S GT3
  • McLaren MP4-12C GT3
  • Lamborghini Huracan GT3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Het is 14 juli, kom maar op met die nieuwe DLC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Komt vanavond pas rond 19:00.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
@ michel, is het niet vroeg?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom maar met andere suggesties dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
ik weet het ook niet maar meestal doet Dutch de race ome nabij 20.30.
maar mij maakt het niet veel uit. als de server maar vol zit. _/-\o_ _/-\o_

tevens gewoon op het standaard TS kanaal?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JW van Wijngen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:14:

Is de BuG server standaard voor TeamSpeak?
Of hebben jullie normaal een andere server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JW van Wijngen
nee de BuG is the one

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
JW van Wijngen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:14:

20:00 dus :P
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:09:
Wat ik wil doen:

Donderdagavond 14-7-2016

19.00u - Practice (45 minuten)
19.45u - Qualify (15 minuten)
20.00u - Race (20 laps)

Track:
  • Imola
Cars:
  • McLaren 650S GT3
  • McLaren MP4-12C GT3
  • Lamborghini Huracan GT3
we doen 1 dikke race dus ???

[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:50:
[...]

[...]

20:00 dus :P

[...]

we doen 1 dikke race dus ???
Aanvang 20u is beetje vaag, begint dan de practice, kwalificatie of de race zelf?

Ik dacht zelf de race, 19.45u de kwalificatie, wat de race zelf duurt ongeveer 40 minuten!!

Dit ben ik zelf zo gewend van Project Cars.
Jullie doen het normaal blijkbaar iets anders, maar goed, als dit niet bevalt doen we dat volgende keer weer anders.

Server gaat trouwens 'GoT - Practice Server' heten.
Het wachtwoord = tweakers is gewoon open server

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
als Dutch host begint de race avond gewoon om 20:00, dus dan begint de practice. Hoe laat de race exact start is dan lastig te zeggen.

Als iedereen kan, vind ik 19:00 start practice prima. Mis je 20 minuutjes nog geen man over boord. Al met al zijn we dus voor 21:00 wel klaar .. dat is nieuw want met Dutch loopt het vaak tegen 23:00 :P

gewoon een open server .. ik denk dat Dutch ook wat maten van andere plekken aantrekt, die we nu missen denk ik, dus dan rijden we misschien maar met 3 man rond vanavond .. dus ik denk dat ie wel open mag.

[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Euhm ff wat anders, als die race 20 ronden is, moet je dan ook een pitsstop gaan doen? En zo ja, hoe werkt dat dan in de pits bij jouw stopplek? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Ik wil wel joinen, maar 19u is te vroeg. Ik kom wel even kijken tegen 20u aan of ik er nog bij kan.

Edit: ik zie dat de qualy begint om 19.45u, die zal ik nog wel kunnen meepikken.

[ Voor 29% gewijzigd door bobopalmtree op 14-07-2016 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa90_Buttje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:09:
Euhm ff wat anders, als die race 20 ronden is, moet je dan ook een pitsstop gaan doen? En zo ja, hoe werkt dat dan in de pits bij jouw stopplek? :?
Goeie vraag.
Geen idee of een pitstop nodig is. Kijk tijdens de practice wat het brandstofverbruik is.
Ik hoop dat de banden 20 rondjes meegaan.
Heb zelf ook nog nooit een race met pitstop gedaan in AC.
Er staat iig geen verplichte pitstop ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfa75qv
Voor mij gaat 19 uur zeker niet lukken. 20 uur hoop ik maar wordt ook moeilijk denk ik. Zal in ieder geval kijken als ik er ben of ik nog kan aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:43:
[...]

Goeie vraag.
Geen idee of een pitstop nodig is. Kijk tijdens de practice wat het brandstofverbruik is.
Ik hoop dat de banden 20 rondjes meegaan.
Heb zelf ook nog nooit een race met pitstop gedaan in AC.
Er staat iig geen verplichte pitstop ingesteld.
Ik ga het wel even proberen.

Maak er anders maar gewoon 20:00 van als dat om jou kan!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACC
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 21:11

ACC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok we schuiven de kwalificatie en de race een uur op.

Practice start om 19.00
Qualify start om 20.45
Race start om 21.00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn wat kleine inlog problemen met inloggen ivm update Assetto Corsa.
Ik kijk even wat ik eraan kan doen.

Sorry als je er ongemak van ondervind.

Zorg voordat je online komt dat je eerst AC update naar versie 1.7!!!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

ah, hij is er hier al mee bezig :Y)
geen Alfa 's :'(

er zou toch nog een 8ste wagen zijn? :? ik tel er 7

edit: done :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/g8OpDJ2MMjSnYFigb5p0ab1M/full.png

duidelijk :P

[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:57:
Ok we schuiven de kwalificatie en de race een uur op.

Practice start om 19.00
ben je al up? ik zie'm niet

refresh doet wonderen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Updaten duurt nog wel even hier, en krijg halverwege de melding dat HD vol zit - dus daar eerst weer ruimte op maken nu. Hoop straks nog mee te kunnen doen. We zien wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
Ik dacht kom ff kijken, helaas server vol :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn3gG3l schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 20:09:
Ik dacht kom ff kijken, helaas server vol :(
same here :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
aaaaawww ... hoeveel plaatsen zijn er ??

anders toch maar ww erop anders!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Server was volgens mij wel een succes.
Bedankt allemaal voor een geslaagde race!

Volgende keer idd toch maar ww erop zodat er meer keuze uit wagens is voor mede Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:46:

Volgende keer idd toch maar ww erop zodat er meer keuze uit wagens is voor mede Tweakers.
bedankt voor het hosten !!! Top race!! :) volgende keer kan de 488 GT3 er ook bij !!

Met 20 ronden kun je nog weer wat terug knokken ook

en we misten iig 2 héle snelle spelers .. scheelt ook :+

[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

/me wie heeft de replay??

Mijn replaygrabber heb ik denk ik te laat opgestart toen AC al liep o.i.d. :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 22:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bobopalmtree
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:46:

Yep, ik vond het leuk.Ik zat kwa rondetijden zowat in het middenveld. De start leek eerst goed te gaan, maar in de eerste ronde toch een paar aanrakingen gehad, ook eentje die mijn fout was in de voorlaatste bocht en die Alfa90_Buttje wat plaatsen kostte. Hij kwam echter al snel terug en ging me voorbij. Toen heb ik de helft van de race binnen 2s achter hem gereden, enkele keren wat dichter kunnen komen en ook ernaast, maar kon er pas echt voorbij toen hij een foutje maakte en eraf ging. Jammer, we leken redelijk goed gematcht kwa pace. Daarna reed ik alleen en kwam door foutjes van anderen op de 4de plek. De eerste 3 waren onaanraakbaar.

Bedankt om te hosten en om het tijdstip iets te verschuiven, zo was er nog wat tijd voor practice. _/-\o_
Alfa90_Buttje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:56:
wie heeft de replay??

Mijn replaygrabber heb ik denk ik te laat opgestart toen AC al liep o.i.d. :'(
Ik drukte op save replay, maar is enkel een kort stuk waar ik de hele tijd stil sta. :?

[ Voor 13% gewijzigd door bobopalmtree op 14-07-2016 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
bobopalmtree schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:58:
Yep, ik vond het leuk.Ik zat kwa rondetijden zowat in het middenveld. De start leek eerst goed te gaan, maar in de eerste ronde toch een paar aanrakingen gehad, ook eentje die mijn fout was in de voorlaatste bocht en die Alfa90_Buttje wat plaatsen kostte. Hij kwam echter al snel terug en ging me voorbij. Toen heb ik de helft van de race binnen 2s achter hem gereden, enkele keren wat dichter kunnen komen en ook ernaast, maar kon er pas echt voorbij toen hij een foutje maakte en eraf ging. Jammer, we leken redelijk goed gematcht kwa pace.
was echt epic idd !!! _O_

In het begin eventjes 16e geweest geloof ik .. was wel jammer, maar er vlogen er al gauw weer een paar af.
Ik had bijna geen vleugel staan dus op rechte stuk kon ik iedereen voorblijven of zelfs inhalen :)

.. jammer van dat domme foutje, nog geen 1x vanavond díe fout gemaakt .. nét te vroeg op het gas daar
Echt mega mooie gevechten gehad !!!! O+
Daarna reed ik alleen en kwam door foutjes van anderen op de 4de plek. De eerste 3 waren onaanraakbaar.
goed gereden!!! ik was 5e als ik het goed gezien heb :) dus dan kon ik je nog net zien rijden soms
Ik drukte op save replay, maar is enkel een kort stuk waar ik de hele tijd stil sta. :?
hier ook :?

[ Voor 110% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 22:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat iedereen het geslaagd vond!

Ik ga me deze week nog wel even verdiepen in het server gebeuren, kijken of we iets van een eindstand met uitslagen kunnen krijgen aan het eind van de race.
Vond het einde nu wel erg abrupt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
hoeveelste ben jij geworden btw? hoe was de top 3?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een redelijk goede start op de 6e plaats geloof ik.
Kon daarna eventjes op 4 komen maar zakte af naar 5e plaats.
Toen maakte ik een foutje en werd daarna vol achterop geramd door iemand waardoor ik schade had en heel veel tijd en plaatsen verloor.
Ben uiteindelijk volgens mij 11e geworden, heb het niet echt meer bij gehouden.
De laatste paar laps waren m'n banden zo snel oververhit dat ik bijna elke bocht wel van de baan vloog.

Maar heb het wel leuk gehad verder, ik was zeker niet de enigste die van de baan vloog.

Heb nog wel even de nieuwe dlc gekocht, dus misschien binnenkort eens kijken voor een race op de Red Bull Ring?? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 22:06

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb de Red Pack ook maar even aangeschaft omdat ik toch wel benieuwd was hoe die nieuwe F1 autos zouden rijden hier de eerste beelden!

YouTube: Assetto Corsa F1 Ferrari F138 Redbull Ring 1.09.942 Onbaord + TV

YouTube: Assetto Corsa F1 Ferrari SF15-T Redbull Ring 1.10.080 Onbaord + TV

YouTube: Assetto Corsa Lamborghini Aventador SV Redbull Ring 1:34.996

[ Voor 36% gewijzigd door BruceLee op 15-07-2016 01:51 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:46:
Ik had een redelijk goede start op de 6e plaats geloof ik.
Kon daarna eventjes op 4 komen maar zakte af naar 5e plaats.
Toen maakte ik een foutje en werd daarna vol achterop geramd door iemand waardoor ik schade had en heel veel tijd en plaatsen verloor.
Ben uiteindelijk volgens mij 11e geworden, heb het niet echt meer bij gehouden.
De laatste paar laps waren m'n banden zo snel oververhit dat ik bijna elke bocht wel van de baan vloog.

Maar heb het wel leuk gehad verder, ik was zeker niet de enigste die van de baan vloog.
:) nee zeker niet

Het viel mij op hoezeer het middenveld dicht bij elkaar lag .. maakte je een foutje had je meteen 3 man om de oren, maar je kon er ook wel weer bij komen .. en dan vloog daar weer eens iemand af, dus had je, je plek wel weer terug. Ik had steeds wel een paar man in de spiegel en voor me een paar man in het vizier. Dat was leuk rijden!! :9

toch jammer dat we nu niet de uitslag weten .. ik heb geen idee wie in de top 3 zaten.
Jij hebt ook geen replay kunnen vastleggen?

[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-07-2016 09:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Volgens mij was de top 3

Stephan
Joost
Henk

Maar idd, een rangschikking was wel zo makkelijk. Dat is voor de volgende keer dan :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

erg onderstuurde baselines allemaal. wat ze met name veel te hoog zetten naar mijn mening is de front anti rollbar een van de grootse boosdoenders van het onderstuur.

net even de F488 GT3 getest

YouTube: Assetto Corsa Ferrari 488 GT3 Redbull Ring 1:29.532

ben nu een video aan het uploaden met de F1 @ Nordschleife :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
dat geblaf bij het terugschakelen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Vind de 488 GT3 een beetje een boot om mee te rijden... wel leuk dat er nog een GT3 bij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:18:
erg onderstuurde baselines allemaal. wat ze met name veel te hoog zetten naar mijn mening is de front anti rollbar een van de grootse boosdoenders van het onderstuur.

net even de F488 GT3 getest

[video]

YouTube: Assetto Corsa Ferrari 488 GT3 Redbull Ring 1:29.532

ben nu een video aan het uploaden met de F1 @ Nordschleife :D
De gearing van de f-138 staat volgens mij ook niet goed voor de red bull ring

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik rijdt nu 1.08.5xx @ de redbullring gearing is niet het probleem gewoon wat minder wing :) anders komt hij niet op snelheid. misschien dat hij een click korter staat op de redbullring.

Hier nog een lap op de touristenfahrten :)

YouTube: Assetto Corsa Ferrari F138 Nordschleife Tourist 4:52.364 Onboard + TV

[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 16-07-2016 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
BruceLee schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:26:
ik rijdt nu 1.08.5xx @ de redbullring gearing is niet het probleem gewoon wat minder wing :) anders komt hij niet op snelheid. misschien dat hij een click korter staat op de redbullring.

filmpje

Niet normaal hoe hard je die kar over dat circuit jankt, thumbs up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
BruceLee schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:26:

[video]

het ziet er zo gemakkelijk uit :')

gewoon volgas door Flugplatz

Afbeeldingslocatie: http://static.pagenstecher.de/uploads/4/44/44c/44c9/nuerburgring-nordschleife-66143116.gif

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezut
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:54:
[...]

De gearing van de f-138 staat volgens mij ook niet goed voor de red bull ring
Bedoel je niet de SF15-T? Jammer dat je daarvan de gearring niet aan kan passen en hij valt inderdaad aardig dood in de 3 (t.o.v. andere versnellingen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hier een full lap, wat voorlopig de p1 is op RSR live timing :)

YouTube: Assetto Corsa Ferrari F138 Nordschleife Full Lap 5:10.590 Onboard + TV

http://www.radiators-cham...=rank&track=1006&car=3441

[ Voor 14% gewijzigd door BruceLee op 16-07-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alfa75qv
Respect hoor, ziet er netjes uit! Ik kan met name bij de langzame bochten de kont van SF15 niet in het gareel houden. Setup aanpassen heb ik me nog niet in verdiept, daar zal waarschijnlijk nog wel heel veel winst te halen zijn. 488 rijdt trouwens best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Je moet veel netter zijn met op het gas gaan met die sf15. ding heb veel meer power onderin.
een simpele fix zou moetten zijn de rideheigt achter lager zetten. voor meer tractie.

Pagina: 1 ... 94 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.