Ja, heb ik gedaan...Frenzy_LS schreef op maandag 04 juli 2016 @ 03:56:
[...]
Iets simpels, maar heb je wel in de Video options bij display type: "early adopter Oculus display" (of iets in die trant) gekozen? Standaard staat dit op "single" of "triple" -screen.
al contact gezocht met Kunos of via http://www.assettocorsa.net/forum/index.php ?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Heb pedalen van heusinkveldDacide schreef op zondag 03 juli 2016 @ 21:38:
Thnx. Ongeveer zelfde als bij mij.
Heb jij die rubberen stop onder het rempedaal bevestigd? Is het de moeite waard?
Maar als ik jou was zou ik het rubberen stukje er onder zetten, moet duidelijk beter zijn.
Heb hem zojuist geinstalleerd. Voelt wel al iets beter idd. Maar denk toch dat ik de voorkeur geef aan de G27 met brake mod (nixim).
Heb nu de keuze uit een adapter kabel voor de thrustmaster. Of ik kan voor een leo bodnar kabel gaan (dan wordt het een standalone apparaat). Welke van de twee is beter? Iemand een idee?
Heb nu de keuze uit een adapter kabel voor de thrustmaster. Of ik kan voor een leo bodnar kabel gaan (dan wordt het een standalone apparaat). Welke van de twee is beter? Iemand een idee?
Sorry ik moet altijd van te voren beetje kijken of ik de week wel tijd heb om iets te hosten. Maar zal proberen wat eerder aan te geven. Maar meestal rijden we ook niet op de langere circuits omdat dat toch meestal geen leuke race geeft, Ik hou het voor Donderdag altijd luchtig vandaar dat er ook geen extra lange practise van te voren is. Gaat erom vooral plezier met elkaar te hebben.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:45:
@Dutch: wil je volgende keer écht wat eerder de planning doorgeven?? Of meer oefentijd inbouwen?? 'k Heb net 1 kwalificatierondje kunnen rijden van 10:42 ofzo met dichtgeknepen billen terwijl de vlag al hing en in de race 10:37 .. maar het heeft met racen totaal niks te maken zo
Btw t is niet zo dat als je ons een week oefenen laat, dat we jou en Viggen om de oren rijdenrest assured
Ik weet niet wat voor Sim rig jullie hebben, maar iets zegt me dat, dat wel tof spul is(pics!)
04 uur 18 .. serious? bewaker in de nachtdienst?
Misschien als ik wat meer tijd heb dat ik in de herfst iets serieuzer ga opzetten. Maar dan zal ik hier wel wat laten weten als dat serieus word.
Voor komende Donderdag dan:
Voor Riverside is weer een nieuwe versie uit dus even checken wat er aan toegevoegd is. Die baan word echt steeds beter. Ik vond hem al ver boven de meeste addon banen staan.
Daarnaast Circuit de Mas Clos. Zeer technisch baantje waar we lekker met de 4C overheen gaan knallen.
Datum: Donderdag 04-07-2016
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server
Teamspeak server:149.210.183.21
Race 1:
Alfa Romeo 4C op Circuit Mas du Clos
Kwal.: 30 min
Race laps: 10
Race 2:
Ferrari 458 Italia S3 op Brands Hatch GP
Kwal.: 30 min.
Race 3
Ferrari 312T op Riverside Short
Race laps: 3
Benodigde downloads:
Circuit Mas Du Clos:
http://www.racedepartment...it-mas-du-clos-wip.10169/
Riverside:
http://www.racedepartment...ternational-raceway.9492/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Verwijderd
Misschien een sessie "leren simracen" wel eens handig. Ik struggel enorm om mee te komen. Zelf de AI op 98 % hou ik nauwelijks bij.
Kan ook niet echt 1 punt aangeven waar het misgaat helaas. Gevoel dat andere later remmen, maar als ik dat doe dan blokkeren de banden en/of ga ik in de rondte.
Apex raken is zelfzaam
dus de racelijn vinden wil ook niet echt lukken.
Bij het weg acceleren laat ik ook tijd liggen hoewel dit waarschijnlijk met de eerdere punten te maken heeft.
Kan ook niet echt 1 punt aangeven waar het misgaat helaas. Gevoel dat andere later remmen, maar als ik dat doe dan blokkeren de banden en/of ga ik in de rondte.
Apex raken is zelfzaam
Bij het weg acceleren laat ik ook tijd liggen hoewel dit waarschijnlijk met de eerdere punten te maken heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2016 16:23 ]
Bij genoeg animo wil ik daar best wel iets voor opzetten. In iracing hebben we die sessies ook gedaan en die waren toen ook bevallen. Het is wel van belang dat mensen dan op teamspeak komen want anders word het uitleggen heel lastig.
Maar dat zal dan wel op zijn vroegst Augustus / September worden en ik moet even kijken of er meer mensen hier zijn die zeg maar leraar willen zijn. Dus de ervaren sim racers.
Maar dat zal dan wel op zijn vroegst Augustus / September worden en ik moet even kijken of er meer mensen hier zijn die zeg maar leraar willen zijn. Dus de ervaren sim racers.
Mensen die zin hebben om vanavond nog even te racen, wij hebben een open server staan met de M235i op Mugello waar we met een clubje op gaan rijden.
TS is ook in de lucht: ts.isr-series.com password: wing
eej, no sweat .. je MOET niks, alles wat je doet is zéér gewaardeerdDutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Sorry ik moet altijd van te voren beetje kijken of ik de week wel tijd heb om iets te hosten.
maar zoals met een F40 op de Nordschleife en dan nog een variant die ik niet ken, is gekkenwerk .. en een qualy van 1 lap is ook useless .. en dat geeft veel frustratie want het zou echt ONWIJS gaaf moeten zijn!
Inmiddels met de LaFerrari een 7:05 gereden op de Nordschleife Tourist .. da's best wel heel erg fun!

Maar zal proberen wat eerder aan te geven.
misschien in de plaats van 3 kortere races. Dan is de effort in oefenen vooraf ook wat zinvollerMaar meestal rijden we ook niet op de langere circuits omdat dat toch meestal geen leuke race geeft
doorgaans lukt dat best, maar zonder oefenen bak ik er in de regel tijdens de korte qualy vrij weinig van .. al lukt corrigeren met de G27 wel een stuk beter dus ga minder vaak in de rondte .. scheelt een hoopIk hou het voor Donderdag altijd luchtig vandaar dat er ook geen extra lange practise van te voren is. Gaat erom vooral plezier met elkaar te hebben.
w0000tVoor komende Donderdag dan:
Race 1:
Alfa Romeo 4C op Circuit Mas du Clos![]()
![]()
Race 2:
Ferrari 458 Italia S3 op Brands Hatch GP![]()
![]()
Race 3
Ferrari 312T op Riverside Short![]()
![]()
count me in!!DutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:57:
Bij genoeg animo wil ik daar best wel iets voor opzetten. In iracing hebben we die sessies ook gedaan en die waren toen ook bevallen. Het is wel van belang dat mensen dan op teamspeak komen want anders word het uitleggen heel lastig.
tijdens het racen is teamspeak in de regel niet verantwoord
[ Voor 19% gewijzigd door Alfa Novanta op 05-07-2016 00:05 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Gisteren ook 1 race meegedaan, dolle pret en een leuke auto die bmw. Nog enigzins controleerbaar aangezien ik pas net met zelf schakelen ben begonnenlezut schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:40:
Mensen die zin hebben om vanavond nog even te racen, wij hebben een open server staan met de M235i op Mugello waar we met een clubje op gaan rijden.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
@ Sn3gG3i
jip
het is erg door rijden daar ( ik rij altijd achter aan, dus wat gezelligheid achterin zou leuk zijn)
en is wel handig om ook op teamspeak te komen. dat vereenvoudigd een hoop en zorg er ook voor dat je sneller leert worden.
Ik was overigens gisteren de gene die iedere keer in je spiegel zat en er vervolgens weer vanaf ging
jip
het is erg door rijden daar ( ik rij altijd achter aan, dus wat gezelligheid achterin zou leuk zijn)
en is wel handig om ook op teamspeak te komen. dat vereenvoudigd een hoop en zorg er ook voor dat je sneller leert worden.
Ik was overigens gisteren de gene die iedere keer in je spiegel zat en er vervolgens weer vanaf ging

Ik doe misschien met de 458 wel meeDutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Sorry ik moet altijd van te voren beetje kijken of ik de week wel tijd heb om iets te hosten. Maar zal proberen wat eerder aan te geven. Maar meestal rijden we ook niet op de langere circuits omdat dat toch meestal geen leuke race geeft, Ik hou het voor Donderdag altijd luchtig vandaar dat er ook geen extra lange practise van te voren is. Gaat erom vooral plezier met elkaar te hebben.
Misschien als ik wat meer tijd heb dat ik in de herfst iets serieuzer ga opzetten. Maar dan zal ik hier wel wat laten weten als dat serieus word.![]()
Voor Riverside is weer een nieuwe versie uit dus even checken wat er aan toegevoegd is. Die baan word echt steeds beter. Ik vond hem al ver boven de meeste addon banen staan.
Daarnaast Circuit de Mas Clos. Zeer technisch baantje waar we lekker met de 4C overheen gaan knallen.
Race 1:
Race 2:
Race 3
Benodigde downloads:
Circuit Mas Du Clos:
Riverside:
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
Zijn er mensen die de Fanatec CSR Elite pedals gebruiken?
Zit momenteel met een G27 set (en nixim brake mod). En de nieuwe T3pa pedalen van thrustmaster.
Voor nu denk ik eraan om de T3PA (als nieuw) te verkopen. Een adapter kabel voor de g27 pedalen te kopen. En dan over een tijdje de CSR Elite pedal (dus met load cell brake).
Wie o wie heeft ervaring hiermee?
Zit momenteel met een G27 set (en nixim brake mod). En de nieuwe T3pa pedalen van thrustmaster.
Voor nu denk ik eraan om de T3PA (als nieuw) te verkopen. Een adapter kabel voor de g27 pedalen te kopen. En dan over een tijdje de CSR Elite pedal (dus met load cell brake).
Ik toevallig.. Ik heb een aantal jaren met behoorlijke tevredenheid gereden met G25 pedalen en die later nog uitgerust met de GTEye Brake mod, dat zal te vergelijken zijn met die nixim. Omdat ik van iets meer weerstand hou heb ik de oude veer vd rem in de clutch gezet en die vd clutch in het gaspedaal. Ontzettend fijne pedalen.. Onlangs wilde ik de zaak eens wat upgraden omdat ik betere force feedvback wilde en erg goede verhalen over de Thrusmaster T300 gelezen had. Daar zat de T3PA bij en had veel gelezen dat deze vergelijkbaar zouden zijn met de G25/27 pedalen. Dus ik de T300 EVO 599 Alcantara besteld en m'n oude set verkocht. Maar ECHT wat had ik spijt van die pedalen.... Wat een rotdingen vond ik t.. Echt geen enkele weerstand in clutch en gaspedaal en die conische mod zorgt voor een KEI hard pedaal met een veel te korte travel waarbij ik me afvroeg hoelang dat kunststof pedaaltje mee zou gaan. Maar bovenal geen fijn gevoel met remmen, ik rij altijd met sokken, maar na 10 rondjes had ik pijn aan m'n voet.Dacide schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 14:16:
Zijn er mensen die de Fanatec CSR Elite pedals gebruiken?
Ik was al van plan om tzt de pedalen te upgraden naar Fanatec Clubsport maar dat heb ik meteen maar gedaan... En die bevallen echt een klap beter... Heb een 2e handse V2 op de kop weten te tikken voor iets meer als de T3pa nieuw kosten..
GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2
We rijden sinds een aantal weken op de maandagavond met een 'open' server, zodat iedereen kan joinen. Blijkt een succesvol idee, want we merken nu al dat dezelfde mensen langskomen en het aantal 'wreckers' ligt veel lager dan we hadden verwacht.Sn3gG3l schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 09:26:
[...]
Gisteren ook 1 race meegedaan, dolle pret en een leuke auto die bmw. Nog enigzins controleerbaar aangezien ik pas net met zelf schakelen ben begonnenDoen jullie dit vaker?
Normaal rijden we op maandagavond met gesloten server een kampioenschap, maar vanwege het normaal wat rustigere zomerseizoen zochten we nu even wat anders :-) Komende maandag gaan we hetzelfde doen, maar dan op de Nurburgring (sprint layout) en met de BMW+Mazda MX5. Testen hoe Multiclass online gaat :-)
GoT Fun Server of wat anders?
nevermind
nevermind
[ Voor 28% gewijzigd door Alfa Novanta op 06-07-2016 08:30 ]
Thanks. Klinkt idd bekend in mijn oren. Nu wil ik echter niet voor de clubsport gaan. Maar voor de CSR elite. Een stapje lager dan die van jou. maar wel full customizable en een laod cell rem. Denk dat ik daar geen miskoop mee doe.Jeroenit schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:18:
[...]
Ik toevallig.. Ik heb een aantal jaren met behoorlijke tevredenheid gereden met G25 pedalen en die later nog uitgerust met de GTEye Brake mod, dat zal te vergelijken zijn met die nixim. Omdat ik van iets meer weerstand hou heb ik de oude veer vd rem in de clutch gezet en die vd clutch in het gaspedaal. Ontzettend fijne pedalen.. Onlangs wilde ik de zaak eens wat upgraden omdat ik betere force feedvback wilde en erg goede verhalen over de Thrusmaster T300 gelezen had. Daar zat de T3PA bij en had veel gelezen dat deze vergelijkbaar zouden zijn met de G25/27 pedalen. Dus ik de T300 EVO 599 Alcantara besteld en m'n oude set verkocht. Maar ECHT wat had ik spijt van die pedalen.... Wat een rotdingen vond ik t.. Echt geen enkele weerstand in clutch en gaspedaal en die conische mod zorgt voor een KEI hard pedaal met een veel te korte travel waarbij ik me afvroeg hoelang dat kunststof pedaaltje mee zou gaan. Maar bovenal geen fijn gevoel met remmen, ik rij altijd met sokken, maar na 10 rondjes had ik pijn aan m'n voet.
Ik was al van plan om tzt de pedalen te upgraden naar Fanatec Clubsport maar dat heb ik meteen maar gedaan... En die bevallen echt een klap beter... Heb een 2e handse V2 op de kop weten te tikken voor iets meer als de T3pa nieuw kosten..
De t300 alcantara bevalt me inmiddels echt perfect. Heerlijk stuurtje is het.
Prachtig! Had jullie site al even bezocht. Ik ben duidelijk een fun/noobie rijder, zonder de intentie om anderen dwars te zitten / te rammen. Keep up the good work, ik denk dat ik snel weer eens even join, posten jullie dat ook weer hier? Ook al deed ik maar 1 race mee zonder quali, was toch erg fun met zoveel (snelle) bmw's op een circuit. Ik wil misschien op donderdag ook wel eens mee doen.lezut schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 15:44:
[...]
We rijden sinds een aantal weken op de maandagavond met een 'open' server, zodat iedereen kan joinen. Blijkt een succesvol idee, want we merken nu al dat dezelfde mensen langskomen en het aantal 'wreckers' ligt veel lager dan we hadden verwacht.
Normaal rijden we op maandagavond met gesloten server een kampioenschap, maar vanwege het normaal wat rustigere zomerseizoen zochten we nu even wat anders :-) Komende maandag gaan we hetzelfde doen, maar dan op de Nurburgring (sprint layout) en met de BMW+Mazda MX5. Testen hoe Multiclass online gaat :-)
@ JW: Ja was leuk gisteren achterin, je ging er regelmatig af en ik ook, uiteindelijk was je wel beter. AC is voor mij erg wennen, pas sinds kort begonnen met racen en speel ook PC en dat is in vergelijking tot AC toch wat "makkelijker". Leuk om achterin ook wat competitie te hebben
[ Voor 13% gewijzigd door Sn3gG3l op 05-07-2016 17:17 ]
Niet altijd, want ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt om dit draadje als reclamebord te gebruikenSn3gG3l schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:09:
[...]
Prachtig! Had jullie site al even bezocht. Ik ben duidelijk een fun/noobie rijder, zonder de intentie om anderen dwars te zitten / te rammen. Keep up the good work, ik denk dat ik snel weer eens even join, posten jullie dat ook weer hier? Ook al deed ik maar 1 race mee zonder quali, was toch erg fun met zoveel (snelle) bmw's op een circuit. Ik wil misschien op donderdag ook wel eens mee doen.
Op ons eigen forum en facebook-pagina (https://www.facebook.com/isr.series/) posten we sowieso wat de planning voor iedere maandag is.
Ah ok, dat wist ik nietlezut schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:48:
[...]
Niet altijd, want ik weet dat het niet altijd gewaardeerd wordt om dit draadje als reclamebord te gebruiken![]()
Op ons eigen forum en facebook-pagina (https://www.facebook.com/isr.series/) posten we sowieso wat de planning voor iedere maandag is.
Ik heb net die 2 tracks geïnstalleerd en een paar rondjes gereden.(mods installeren is wel heel makkelijk in dit spel en ze werken ook goed) Ik probeer morgenavond mee te doen.
He BOB
gezellig jij ook hier !!
AC is zoveel beter als Project Cars
de reden :
geen bumper bug
eigenlijk helemaal geen bug als je Project cars gewent bent
kort om welkom in de AC class
gezellig jij ook hier !!
AC is zoveel beter als Project Cars
de reden :
geen bumper bug
eigenlijk helemaal geen bug als je Project cars gewent bent
kort om welkom in de AC class
Inmiddels de Alfa 4C op Mas du Clos de sporen gegeven .. man man man .. wat een fijn baantje!! 
Brands Hatch kreeg ik eerder nog niet zo goed onder de knie, maar uiteindelijk ging het gister met de Ferrari 458 S3 toch wel lekker.
En tenslotte gisteren met de 312T gereden op Riverside short .. maar daar heb ik nog niet de schwung te pakken .. dus dat wordt nog krapjes vanavond
Brands Hatch kreeg ik eerder nog niet zo goed onder de knie, maar uiteindelijk ging het gister met de Ferrari 458 S3 toch wel lekker.
En tenslotte gisteren met de 312T gereden op Riverside short .. maar daar heb ik nog niet de schwung te pakken .. dus dat wordt nog krapjes vanavond

Room is up!
DutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Race 1:
Race 2:
Race 3
Benodigde downloads:
Circuit Mas Du Clos:
Riverside:
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
Aaaaaaaaarrrgggg ik knal eruit bij de start vd 4C !! en kom er niet meer in
ik had de 4e startplaats*$$(#&
dat viel nog niet mee .. pffff
Hoe-de-hel rij je een 1:14 met de 312T op Riverside? Ik had een 1:17:9 en was dolblij dat ik onder de 18 dook
En uiteraard de standaard start-crash ..
De race met de 458 S3 was ook één en al carnage .. man man man .. destruction derby leek het wel
dat viel nog niet mee .. pffff

Hoe-de-hel rij je een 1:14 met de 312T op Riverside? Ik had een 1:17:9 en was dolblij dat ik onder de 18 dook
En uiteraard de standaard start-crash ..
De race met de 458 S3 was ook één en al carnage .. man man man .. destruction derby leek het wel
[ Voor 92% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-07-2016 22:31 ]
Blij da'k in de eerste race redelijk mee kon, want de 2de was al veel minder en in die open wheeler was ik toch echt een stuk trager als de rest. Maar was wel leuk, dus kom zeker nog meerijden.
3e race heb ik maar geskipped, die ferrari was niks voor mij, had 2e race al moeite met die 458. Al met al wel leuk om mee te doen en hoop snel weer eens te joinen!bobopalmtree schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:32:
Blij da'k in de eerste race redelijk mee kon, want de 2de was al veel minder en in die open wheeler was ik toch echt een stuk trager als de rest. Maar was wel leuk, dus kom zeker nog meerijden.
Ik zal van race 2 en 3 de replay posten ..
heb echt de balen dat ik niet lekker in de Alfa 4C heb kunnen rijden/racen
Dat was de enige race waar het bij mij nog redelijk gingAlfa90_Buttje schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:37:
Ik zal van race 2 en 3 de replay posten ..
ja die baan was zo mooi 
edit:
heeft iemand zin om vanavond of morgen nog een keertje Mas du Clos met de Alfa 4C te hosten/rijden??
edit:
heeft iemand zin om vanavond of morgen nog een keertje Mas du Clos met de Alfa 4C te hosten/rijden??
[ Voor 68% gewijzigd door Alfa Novanta op 08-07-2016 08:26 ]
Ben er een dag te laat mee, maar ach. Update tijd voor de Red Pack.
- Nieuw circuit: Red Bull Ring (A1 GP)
- Maserati 250F
- Lamborghini Aventador SuperVeloce (LP750-4)
- Scuderia Ferrari SF15-T (2015)
- Scuderia Ferrari F138 (2013)
Dag te laat? Die pack komt toch pas de 14?Shrake schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:06:
Ben er een dag te laat mee, maar ach. Update tijd voor de Red Pack.[video]
- Maserati 250F
Video was van 9 juli, post van 10 juli.
En verder
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
dat kan 
maar dan nu wel één van Alfa Romeo
.. de andere Italiaanse merken zijn inmiddels vertegenwoordigd
maar dan nu wel één van Alfa Romeo

Ik zal hem pas na mijn vakantie kunnen testen. Komende 2 weken ook geen races. Of iemand anders moet ze hosten.
Naar verwachting zijn de laatste 3 auto's de Ferrari 488 GT3, Maserati MC GT4 en Maserati Levante. Ook komt er een 8e auto die gratis is voor iedereen.
Jammer, net vorige week voor de eerste keer meegedaan, moeilijk maar leuk. Fijne vakantie!DutchDevil79 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
Ik zal hem pas na mijn vakantie kunnen testen. Komende 2 weken ook geen races. Of iemand anders moet ze hosten.
Maserati Levante ??????????????????Shrake schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:21:
Naar verwachting zijn de laatste 3 auto's de Ferrari 488 GT3, Maserati MC GT4 en Maserati Levante. Ook komt er een 8e auto die gratis is voor iedereen.

zijn er hier nog meer die al eens gehost hebben?DutchDevil79 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:56:
Anders wil ik wel een poging doen donderdag! maar dan ff geen teamspeak.
@Dutch: fijne vakantie !!!
[ Voor 38% gewijzigd door Alfa Novanta op 11-07-2016 16:10 ]
Ja ik weet 't, de Panamera is ook al min of meer bevestigd, zal wel onderdeel zijn van de license afspraken ofzo.
Het kan overigens heel goed dat de Levante de gratis auto is en dat er in de Red Pack een andere, nog onbekende zit.
Ferrari SF-15T
Ferrari F138
Ferrari 488 GT3
Lamborghini Avendator SV
Maserati GranTurismo MC GT4
Maserati 250F 6 cylinder
Maserati 250F 12 cylinder
Maserati Levante
Zoverre ik gezien heb zou dit de lineup best eens kunnen zijn.
Ferrari F138
Ferrari 488 GT3
Lamborghini Avendator SV
Maserati GranTurismo MC GT4
Maserati 250F 6 cylinder
Maserati 250F 12 cylinder
Maserati Levante
Zoverre ik gezien heb zou dit de lineup best eens kunnen zijn.
we rijden vanavond op de ISR server in MX 5 jes
Ben sinds de summer-sale ook in het bezit van AC.
Heb al aantal keren meegedaan met online races echter nog nooit met eentje met mede Tweakers.
Als er weer eentje georganiseerd wordt zal ik kijken of ik keertje mee kan doen.
Is het gebruik van TS een voorwaarde? Heb namelijk geen werkende microfoon op dit moment
Verder mijn tot dus ver gereden tijden: RSRLiveTiming
Heb al aantal keren meegedaan met online races echter nog nooit met eentje met mede Tweakers.
Als er weer eentje georganiseerd wordt zal ik kijken of ik keertje mee kan doen.
Is het gebruik van TS een voorwaarde? Heb namelijk geen werkende microfoon op dit moment
Verder mijn tot dus ver gereden tijden: RSRLiveTiming
eej, Alfa75qv .. wat leuk
had ik toch gelijk dat er rap een Alfa 75 in AC komen moet!! maar dan de auto
btw ken je dees?
Alfa Romeo, post hier pics van Alfa [Deel 31]
ik wil donderdag wel proberen te hosten als er liefhebbers zijn?! maar dan geen TS dus.
Ben al blij dat de server-side up komt
.. of iemand anders moet eerder een server hebben opgezet?!
btw ken je dees?
ik wil donderdag wel proberen te hosten als er liefhebbers zijn?! maar dan geen TS dus.
Verwijderd
Ik kan een server opzetten.
Als jullie zeggen welke track en wagens maar ook hoe lang jullie willen rijden, dan zet ik hem wel op.
Als jullie zeggen welke track en wagens maar ook hoe lang jullie willen rijden, dan zet ik hem wel op.
poeh weet je, dat is nog niet eens zo gemakkelijk 
Als je mij vraagt, zeg ik doe 2 races, want dan heb je iets meer tijd en rust om 2 banen/auto's te leren en een goede setup te vinden dan met 3 races.
Qua banen zeg ik
Als je mij vraagt, zeg ik doe 2 races, want dan heb je iets meer tijd en rust om 2 banen/auto's te leren en een goede setup te vinden dan met 3 races.
Qua banen zeg ik
- Zandvoort
- Spa Franchorchamps
- Mas du Clos
- Silverstone GP
- Ahvenisto
- Bathurst
- Alfa 4C
- BMW
- Ferrari
- Lamborghini
- Mazda MX5 cup
- McLaren
- Maserati 250F
- Ferrari 488 GT3

Ow .. was dat hier nog niet gepost? Ik had het al gelezen/gezien op facebook inderdaad .. wát een beauty
Staan nog wat meer foto's op hun facebook pagina's maar wil de pagina niet teveel spammen met te grote afbeeldingen.
Ik zal zeker in het Alfa Romeo deel gaan kijken en wat plaatjes postenAlfa90_Buttje schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 23:32:
eej, Alfa75qv .. wat leuk![]()
btw ken je dees?
Vanaf hier server draaien gaat denk ik ook niet lukken, zit op traag koperdraad
Voor donderdag Italië avond? Een ronde oude bolide en een ronde nieuwe. Circuit maakt mij niet zoveel uit aangezien ik ze toch nog niet ken.
@Shake:
Dat red-pack gaat er zeker komen net als Porsche-pack trouwens! Zien er beide goed uit!
Verwijderd
Is een multi-class race met oude en nieuwe Alfa's een idee?
Ik weet niet hoeveel mensen er mee rijden morgenavond?
LeukVerwijderd schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 18:54:
Is een multi-class race met oude en nieuwe Alfa's een idee?

GTA vs Giulietta/Mito
155 Q4 vs Alfa 4C
155 DTM vs 33 Stradale
Of gewoon spielerei en alles door elkaar?
anders is dit beter haalbaar ..

eventueel aangevuld met de Ford Cosworth, Audi 80 Quattro en Opel Calibra

Met Ferrari's heb je trouwens wel lekker keus ..

al kom je denk ik niet uit qua wegligging vs power
De Ferrari 250 GTO vs Alfa 33 Stradale is wellicht nog wel wat. Ferrari is krachtiger maar iets zwaarder en de 33 ligt waarschijnlijk beter.
[ Voor 47% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-07-2016 21:35 ]
Ik voel wel wat voor Alfa, BMW, Mercedes
Speilerei kan natuurlijk altijd
En aangezien er net te weinig Alfa's in het spel zitten meer een Italië event.
Dan is het veld wat meer in evenwicht denk ik.
Hoe laat zouden we morgen trouwens beginnen?
Speilerei kan natuurlijk altijd
En aangezien er net te weinig Alfa's in het spel zitten meer een Italië event.
Dan is het veld wat meer in evenwicht denk ik.
Hoe laat zouden we morgen trouwens beginnen?
normaliter 20:00
net alle DTM wagens bijeen gegooid en 10 ronden in de Alfa op Spa gereden (d.w.z. de eerste poging had ik te weinig peut
) .. zijn mijn banden tegen het eind helemaal weg, wordt ik nog ingehaald door een Calibra van Joachim Stuck (2:26:587
) .. alleen kon hij de achterblijvers niet voorbij 

wel een nieuw personal (met gare banden en teveel peut) 2:41.806
net alle DTM wagens bijeen gegooid en 10 ronden in de Alfa op Spa gereden (d.w.z. de eerste poging had ik te weinig peut

wel een nieuw personal (met gare banden en teveel peut) 2:41.806
[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 13-07-2016 22:56 ]
Verwijderd
Wat ik wil doen:
Donderdagavond 14-7-2016
19.00u - Practice (45 minuten)
19.45u - Qualify (15 minuten)
20.00u - Race (20 laps)
Track:
Donderdagavond 14-7-2016
20.00u - Race (20 laps)
Track:
- Imola
- McLaren 650S GT3
- McLaren MP4-12C GT3
- Lamborghini Huracan GT3
Het is 14 juli, kom maar op met die nieuwe DLC
Komt vanavond pas rond 19:00.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Kom maar met andere suggesties dan.JW van Wijngen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 13:41:
@ michel, is het niet vroeg?
ik weet het ook niet maar meestal doet Dutch de race ome nabij 20.30.
maar mij maakt het niet veel uit. als de server maar vol zit.
tevens gewoon op het standaard TS kanaal?
maar mij maakt het niet veel uit. als de server maar vol zit.
Verwijderd
Is de BuG server standaard voor TeamSpeak?JW van Wijngen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:14:
maar mij maakt het niet veel uit. als de server maar vol zit.![]()
![]()
Of hebben jullie normaal een andere server?
JW van Wijngen schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 15:14:
maar mij maakt het niet veel uit. als de server maar vol zit.![]()
![]()
20:00 dusDutchDevil79 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:24:
we doen 1 dikke race dus ???Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 00:09:
Wat ik wil doen:
Donderdagavond 14-7-2016
20.00u - Race (20 laps)
Track:Cars:
- Imola
- McLaren 650S GT3
- McLaren MP4-12C GT3
- Lamborghini Huracan GT3
[ Voor 27% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 16:51 ]
Verwijderd
Aanvang 20u is beetje vaag, begint dan de practice, kwalificatie of de race zelf?Alfa90_Buttje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:50:
[...]
[...]
20:00 dus
[...]
we doen 1 dikke race dus ???
Ik dacht zelf de race, 19.45u de kwalificatie, wat de race zelf duurt ongeveer 40 minuten!!
Dit ben ik zelf zo gewend van Project Cars.
Jullie doen het normaal blijkbaar iets anders, maar goed, als dit niet bevalt doen we dat volgende keer weer anders.
Server gaat trouwens 'GoT - Practice Server' heten.
Het wachtwoord = tweakers is gewoon open server
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2016 17:20 ]
als Dutch host begint de race avond gewoon om 20:00, dus dan begint de practice. Hoe laat de race exact start is dan lastig te zeggen.
Als iedereen kan, vind ik 19:00 start practice prima. Mis je 20 minuutjes nog geen man over boord. Al met al zijn we dus voor 21:00 wel klaar .. dat is nieuw want met Dutch loopt het vaak tegen 23:00
gewoon een open server .. ik denk dat Dutch ook wat maten van andere plekken aantrekt, die we nu missen denk ik, dus dan rijden we misschien maar met 3 man rond vanavond .. dus ik denk dat ie wel open mag.
Als iedereen kan, vind ik 19:00 start practice prima. Mis je 20 minuutjes nog geen man over boord. Al met al zijn we dus voor 21:00 wel klaar .. dat is nieuw want met Dutch loopt het vaak tegen 23:00
gewoon een open server .. ik denk dat Dutch ook wat maten van andere plekken aantrekt, die we nu missen denk ik, dus dan rijden we misschien maar met 3 man rond vanavond .. dus ik denk dat ie wel open mag.
[ Voor 51% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 17:06 ]
Euhm ff wat anders, als die race 20 ronden is, moet je dan ook een pitsstop gaan doen? En zo ja, hoe werkt dat dan in de pits bij jouw stopplek?
Ik wil wel joinen, maar 19u is te vroeg. Ik kom wel even kijken tegen 20u aan of ik er nog bij kan.
Edit: ik zie dat de qualy begint om 19.45u, die zal ik nog wel kunnen meepikken.
Edit: ik zie dat de qualy begint om 19.45u, die zal ik nog wel kunnen meepikken.
[ Voor 29% gewijzigd door bobopalmtree op 14-07-2016 18:32 ]
Verwijderd
Goeie vraag.Alfa90_Buttje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:09:
Euhm ff wat anders, als die race 20 ronden is, moet je dan ook een pitsstop gaan doen? En zo ja, hoe werkt dat dan in de pits bij jouw stopplek?
Geen idee of een pitstop nodig is. Kijk tijdens de practice wat het brandstofverbruik is.
Ik hoop dat de banden 20 rondjes meegaan.
Heb zelf ook nog nooit een race met pitstop gedaan in AC.
Er staat iig geen verplichte pitstop ingesteld.
Voor mij gaat 19 uur zeker niet lukken. 20 uur hoop ik maar wordt ook moeilijk denk ik. Zal in ieder geval kijken als ik er ben of ik nog kan aansluiten.
Ik ga het wel even proberen.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:43:
[...]
Goeie vraag.
Geen idee of een pitstop nodig is. Kijk tijdens de practice wat het brandstofverbruik is.
Ik hoop dat de banden 20 rondjes meegaan.
Heb zelf ook nog nooit een race met pitstop gedaan in AC.
Er staat iig geen verplichte pitstop ingesteld.
Maak er anders maar gewoon 20:00 van als dat om jou kan!??
Verwijderd
Ok we schuiven de kwalificatie en de race een uur op.
Practice start om 19.00
Qualify start om 20.45
Race start om 21.00
Practice start om 19.00
Qualify start om 20.45
Race start om 21.00
ah, hij is er hier al mee bezig
geen Alfa 'sACC schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:53:
It's here...............
http://store.steampowered.com/app/493190/
er zou toch nog een 8ste wagen zijn?
edit: done

duidelijk
[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 19:23 ]
ben je al up? ik zie'm nietVerwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:57:
Ok we schuiven de kwalificatie en de race een uur op.
Practice start om 19.00
refresh doet wonderen
[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 19:28 ]
Verwijderd
Updaten duurt nog wel even hier, en krijg halverwege de melding dat HD vol zit - dus daar eerst weer ruimte op maken nu. Hoop straks nog mee te kunnen doen. We zien wel...
Ik dacht kom ff kijken, helaas server vol
aaaaawww ... hoeveel plaatsen zijn er ??
anders toch maar ww erop anders!
anders toch maar ww erop anders!
Verwijderd
Server was volgens mij wel een succes.
Bedankt allemaal voor een geslaagde race!
Volgende keer idd toch maar ww erop zodat er meer keuze uit wagens is voor mede Tweakers.
Volgende keer idd toch maar ww erop zodat er meer keuze uit wagens is voor mede Tweakers.
bedankt voor het hosten !!! Top race!!Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:46:
Met 20 ronden kun je nog weer wat terug knokken ook
en we misten iig 2 héle snelle spelers .. scheelt ook
[ Voor 4% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 21:48 ]
/me wie heeft de replay??
Mijn replaygrabber heb ik denk ik te laat opgestart toen AC al liep o.i.d.
[ Voor 13% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 22:08 ]
Yep, ik vond het leuk.Ik zat kwa rondetijden zowat in het middenveld. De start leek eerst goed te gaan, maar in de eerste ronde toch een paar aanrakingen gehad, ook eentje die mijn fout was in de voorlaatste bocht en die Alfa90_Buttje wat plaatsen kostte. Hij kwam echter al snel terug en ging me voorbij. Toen heb ik de helft van de race binnen 2s achter hem gereden, enkele keren wat dichter kunnen komen en ook ernaast, maar kon er pas echt voorbij toen hij een foutje maakte en eraf ging. Jammer, we leken redelijk goed gematcht kwa pace. Daarna reed ik alleen en kwam door foutjes van anderen op de 4de plek. De eerste 3 waren onaanraakbaar.Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:46:
Bedankt om te hosten en om het tijdstip iets te verschuiven, zo was er nog wat tijd voor practice.
Ik drukte op save replay, maar is enkel een kort stuk waar ik de hele tijd stil sta.Alfa90_Buttje schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:56:
wie heeft de replay??
Mijn replaygrabber heb ik denk ik te laat opgestart toen AC al liep o.i.d.
[ Voor 13% gewijzigd door bobopalmtree op 14-07-2016 21:59 ]
was echt epic idd !!!bobopalmtree schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 21:58:
Yep, ik vond het leuk.Ik zat kwa rondetijden zowat in het middenveld. De start leek eerst goed te gaan, maar in de eerste ronde toch een paar aanrakingen gehad, ook eentje die mijn fout was in de voorlaatste bocht en die Alfa90_Buttje wat plaatsen kostte. Hij kwam echter al snel terug en ging me voorbij. Toen heb ik de helft van de race binnen 2s achter hem gereden, enkele keren wat dichter kunnen komen en ook ernaast, maar kon er pas echt voorbij toen hij een foutje maakte en eraf ging. Jammer, we leken redelijk goed gematcht kwa pace.
In het begin eventjes 16e geweest geloof ik .. was wel jammer, maar er vlogen er al gauw weer een paar af.
Ik had bijna geen vleugel staan dus op rechte stuk kon ik iedereen voorblijven of zelfs inhalen
.. jammer van dat domme foutje, nog geen 1x vanavond díe fout gemaakt .. nét te vroeg op het gas daar
Echt mega mooie gevechten gehad !!!!
goed gereden!!! ik was 5e als ik het goed gezien hebDaarna reed ik alleen en kwam door foutjes van anderen op de 4de plek. De eerste 3 waren onaanraakbaar.
hier ookIk drukte op save replay, maar is enkel een kort stuk waar ik de hele tijd stil sta.
[ Voor 110% gewijzigd door Alfa Novanta op 14-07-2016 22:06 ]
Verwijderd
Mooi dat iedereen het geslaagd vond!
Ik ga me deze week nog wel even verdiepen in het server gebeuren, kijken of we iets van een eindstand met uitslagen kunnen krijgen aan het eind van de race.
Vond het einde nu wel erg abrupt.
Ik ga me deze week nog wel even verdiepen in het server gebeuren, kijken of we iets van een eindstand met uitslagen kunnen krijgen aan het eind van de race.
Vond het einde nu wel erg abrupt.
hoeveelste ben jij geworden btw? hoe was de top 3?
Verwijderd
Ik had een redelijk goede start op de 6e plaats geloof ik.
Kon daarna eventjes op 4 komen maar zakte af naar 5e plaats.
Toen maakte ik een foutje en werd daarna vol achterop geramd door iemand waardoor ik schade had en heel veel tijd en plaatsen verloor.
Ben uiteindelijk volgens mij 11e geworden, heb het niet echt meer bij gehouden.
De laatste paar laps waren m'n banden zo snel oververhit dat ik bijna elke bocht wel van de baan vloog.
Maar heb het wel leuk gehad verder, ik was zeker niet de enigste die van de baan vloog.
Heb nog wel even de nieuwe dlc gekocht, dus misschien binnenkort eens kijken voor een race op de Red Bull Ring??
Toen maakte ik een foutje en werd daarna vol achterop geramd door iemand waardoor ik schade had en heel veel tijd en plaatsen verloor.
De laatste paar laps waren m'n banden zo snel oververhit dat ik bijna elke bocht wel van de baan vloog.
Maar heb het wel leuk gehad verder, ik was zeker niet de enigste die van de baan vloog.
Heb nog wel even de nieuwe dlc gekocht, dus misschien binnenkort eens kijken voor een race op de Red Bull Ring??
Ik heb de Red Pack ook maar even aangeschaft omdat ik toch wel benieuwd was hoe die nieuwe F1 autos zouden rijden hier de eerste beelden!
YouTube: Assetto Corsa F1 Ferrari F138 Redbull Ring 1.09.942 Onbaord + TV
YouTube: Assetto Corsa F1 Ferrari SF15-T Redbull Ring 1.10.080 Onbaord + TV
YouTube: Assetto Corsa Lamborghini Aventador SV Redbull Ring 1:34.996
YouTube: Assetto Corsa F1 Ferrari F138 Redbull Ring 1.09.942 Onbaord + TV
YouTube: Assetto Corsa F1 Ferrari SF15-T Redbull Ring 1.10.080 Onbaord + TV
YouTube: Assetto Corsa Lamborghini Aventador SV Redbull Ring 1:34.996
[ Voor 36% gewijzigd door BruceLee op 15-07-2016 01:51 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 23:46:
Ik had een redelijk goede start op de 6e plaats geloof ik.
Het viel mij op hoezeer het middenveld dicht bij elkaar lag .. maakte je een foutje had je meteen 3 man om de oren, maar je kon er ook wel weer bij komen .. en dan vloog daar weer eens iemand af, dus had je, je plek wel weer terug. Ik had steeds wel een paar man in de spiegel en voor me een paar man in het vizier. Dat was leuk rijden!!
toch jammer dat we nu niet de uitslag weten .. ik heb geen idee wie in de top 3 zaten.
Jij hebt ook geen replay kunnen vastleggen?
[ Voor 18% gewijzigd door Alfa Novanta op 15-07-2016 09:23 ]
Volgens mij was de top 3
Stephan
Joost
Henk
Maar idd, een rangschikking was wel zo makkelijk. Dat is voor de volgende keer dan
Stephan
Joost
Henk
Maar idd, een rangschikking was wel zo makkelijk. Dat is voor de volgende keer dan
erg onderstuurde baselines allemaal. wat ze met name veel te hoog zetten naar mijn mening is de front anti rollbar een van de grootse boosdoenders van het onderstuur.
net even de F488 GT3 getest
YouTube: Assetto Corsa Ferrari 488 GT3 Redbull Ring 1:29.532
ben nu een video aan het uploaden met de F1 @ Nordschleife
dat geblaf bij het terugschakelen
Verwijderd
De gearing van de f-138 staat volgens mij ook niet goed voor de red bull ringBruceLee schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:18:
erg onderstuurde baselines allemaal. wat ze met name veel te hoog zetten naar mijn mening is de front anti rollbar een van de grootse boosdoenders van het onderstuur.
[video]
ik rijdt nu 1.08.5xx @ de redbullring gearing is niet het probleem gewoon wat minder wing
anders komt hij niet op snelheid. misschien dat hij een click korter staat op de redbullring.
Hier nog een lap op de touristenfahrten
YouTube: Assetto Corsa Ferrari F138 Nordschleife Tourist 4:52.364 Onboard + TV
[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 16-07-2016 00:27 ]
Niet normaal hoe hard je die kar over dat circuit jankt, thumbs up!BruceLee schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:26:
ik rijdt nu 1.08.5xx @ de redbullring gearing is niet het probleem gewoon wat minder winganders komt hij niet op snelheid. misschien dat hij een click korter staat op de redbullring.
filmpje
het ziet er zo gemakkelijk uitBruceLee schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 00:26:
ik rijdt nu 1.08.5xx @ de redbullring gearing is niet het probleem gewoon wat minder winganders komt hij niet op snelheid. misschien dat hij een click korter staat op de redbullring.
[video]
gewoon volgas door Flugplatz

Bedoel je niet de SF15-T? Jammer dat je daarvan de gearring niet aan kan passen en hij valt inderdaad aardig dood in de 3 (t.o.v. andere versnellingen)Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 21:54:
[...]
De gearing van de f-138 staat volgens mij ook niet goed voor de red bull ring
Hier een full lap, wat voorlopig de p1 is op RSR live timing 
YouTube: Assetto Corsa Ferrari F138 Nordschleife Full Lap 5:10.590 Onboard + TV
http://www.radiators-cham...=rank&track=1006&car=3441
YouTube: Assetto Corsa Ferrari F138 Nordschleife Full Lap 5:10.590 Onboard + TV
http://www.radiators-cham...=rank&track=1006&car=3441
[ Voor 14% gewijzigd door BruceLee op 16-07-2016 12:47 ]
Respect hoor, ziet er netjes uit! Ik kan met name bij de langzame bochten de kont van SF15 niet in het gareel houden. Setup aanpassen heb ik me nog niet in verdiept, daar zal waarschijnlijk nog wel heel veel winst te halen zijn. 488 rijdt trouwens best goed.
Je moet veel netter zijn met op het gas gaan met die sf15. ding heb veel meer power onderin.
een simpele fix zou moetten zijn de rideheigt achter lager zetten. voor meer tractie.
een simpele fix zou moetten zijn de rideheigt achter lager zetten. voor meer tractie.
Dit topic is gesloten.