DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lap 1: 8:05.908
Lap 2: 8:00.071
Lap 3: 8:00.031

Iemand enige tips om de 370Z onder de 8 minuten te krijgen? Volgens mij schakel ik veels te vaak, te laat terug naar de 3e versnelling.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als er nog iemand zijn G27 wil upgraden dan hou ik me aanbevolen voor de oude set!
Verwijderd
De tijden waren nog steeds dalende, dus nog een keer rijden is het deviesArios. schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:03:
Gister maar weer eens de Nordschleife Tourist opgestart met de 370Z. Volgende laptimes neergezet:
Lap 3: 8:00.031![]()
Iemand enige tips om de 370Z onder de 8 minuten te krijgen? Volgens mij schakel ik veels te vaak, te laat terug naar de 3e versnelling.
Lekker hoor, morgen eens kijken wat ik zelf rij.Arios. schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:03:
Gister maar weer eens de Nordschleife Tourist opgestart met de 370Z. Volgende laptimes neergezet:
hoidoei
::edit:: ha, toch een 5e en een 6e plek eruit weten te slepen. Het kan wel!
[ Voor 20% gewijzigd door murphsy op 20-05-2016 20:35 ]
DutchDevil79 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 12:09:
Vanavond is er dus de race van de Virtual BMW cup. Daarvoor zal ik morgen maar is wat races plannen met de nieuwe content. Lekker druk programma kunnen we een aantal auto's is online rijden. Bij deze het programma:
Datum: Vrijdag 20-05-2016
Aanvang: 20:00
Naam: GoT Fun Server
Teamspeak server:149.210.183.21
Race 1:
Mazda MX5 Cup op Mills Metropark
Kwal.: 20 min.
Race laps: 8
Race 2:
Toyota AE86 Trueno tuned op Silverstone International
Race 3
Nissan GT-R R34 op Donnington National
Race 4:
Toyota Supra MK IV time attack op Riverside Short
Benodigde downloads:
Mills Metropark:
http://www.racedepartment...ads/mills-metropark.7222/
Riverside:
http://www.racedepartment...ternational-raceway.9492/
Donnington park:
http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/
Uitleg instalatie:
Auto's en skin packs instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\tracks'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
HeliCorsa (handig om te zien waar auto's om je heen zitten:
http://www.racedepartment.com/downloads/helicorsa.5199/
Spotter app:
http://www.racedepartment.com/downloads/spotter.2307/
Banden warmte app:
http://www.racedepartment...temperatures.3507/updates
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Heb even 1 rondje gereden, 7:58.113Arios. schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 15:03:
Geen assists buiten factory ABS. Heb 2 foutjes gemaakt, maar heb wel zo'n 300 uur in de Nordschleife zitten op AC. Het is wel vechten hoor, vol de bocht ingooien, de goede lijn pakken zodat je vol op het gas kan. Remmen met goed terugschakelen zodat je maximaal op de motor remt enz.
[ Voor 13% gewijzigd door Kuusj op 20-05-2016 20:42 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
edit: Net een validating game cache gedaan en er waren 3 bestanden fout. Zo testen of het nu werkt
[ Voor 12% gewijzigd door Isniedood op 22-05-2016 11:42 ]
Ik heb er zelf geen last van maar het schijnt vaker voor te komen en heeft te maken met de alpha support van de oculus rift.Isniedood schreef op zondag 22 mei 2016 @ 10:56:
Ik heb sinds kort assetto corsa. Iedere keer nadat ik een race heb afgerond crasht hij met een soort Videokaart driver error. Echter kan ik dan het race scherm sluiten en kom ik netjes terug in met menu scherm. Iemand enig idee hoe dat komt? Ik draai het op een 970GTX en heb al de nieuwste drivers opnieuw geinstalleerd. Ikd raai het in VR, wat rete vet is.
edit: Net een validating game cache gedaan en er waren 3 bestanden fout. Zo testen of het nu werkt
Tip: Gebruik de Debugtool van oculus en zet de pixel rendering op 2.0 voor een stuk beter beeld.
Assetto Corsa is super gaaf in VR en ziet er beter uit dan Pcars.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ik speel het met de Vive, maar ik zal het eens proberen.Henkus schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:25:
[...]
Ik heb er zelf geen last van maar het schijnt vaker voor te komen en heeft te maken met de alpha support van de oculus rift.
Tip: Gebruik de Debugtool van oculus en zet de pixel rendering op 2.0 voor een stuk beter beeld.
Assetto Corsa is super gaaf in VR en ziet er beter uit dan Pcars.
Hoe bevalt jullie de career mode? Ik ben nu al wat gefrustreerd in novice 2. Met de z3 word ik telkens vierde in de race terwijl time attack op mijn sloffen gaat. De race erna is met een oud barrel en dan kom ik niet verder dan p7. Ik zie nergens een mogelijkheid om de difficulty in the stellen. Dus maar even single player race met dikke ferrari's gedaan. ai op 90% en die won ik makkelijk. Career mode is echt belachelijk moeilijk, zeker voor een begin stadium. Ik rij verder op PRO om vervolgens de auto blip en auto clutch aan te zetten.
Wat zijn jouw instellingen in AC voor de 360 pad?gijsiej schreef op maandag 16 mei 2016 @ 13:53:
@murphsy: negeer iedereen die zegt dat je een stuur moet hebben. Ik speel zelf met xbox360 controller omdat ik dit fijner vind dan elke keer mijn g25 uit de doos te halen. Ja een g25 is een stuk fijner als je bijv. heel precies bij moet sturen bij het gecontroleerd uitbreken van de achterkant als je bijv. in een 458 gt2 rijdt, maar de controller is weer veel fijner bij het snel moeten reageren op een onverwachte actie van de de persoon voor je.
Zeker bij racesims geldt dat de vaardigheden van de coureur veel belangrijker zijn dan het materiaal. Ik rijd vaak met die x360 controller online, waarbij ik volgens RSR livetiming binnen 1% van de snelste tijd kan zitten wereldwijd, en dan schat ik in dat die laatste procent ook nog wel te halen moet zijn met de controller. En het is natuurlijk alleen al de moeite waard om als iemand vraagt wat voor setup je hebt je hard kunt lachen om zijn 500+ euro setup waar jij een controller van 30 euro hebt, en toch sneller kan zijn.
Bedenk je met zo'n stuurtje trouwens wel dat je een stevige bureaustoel nodig hebt, als je een stoel met wieltjes hebt kunnen de pedalen er soms al voor zorgen dat je jezelf achteruit duwt tijdens het remmen. Succes!
Gewoon de standaard instellingen als je bij controllers de x360 selecteert.Jackson6 schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:45:
[...]
Wat zijn jouw instellingen in AC voor de 360 pad?
Je kunt de moeilijkheid instellen met een slider. Volgens mij kun je het ai niveau instellen van 80 tot 110%. Altijd oppassen. De ai tegenstander houdt wel van een potje beuken in het begin.Isniedood schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:54:
[...]
Ik speel het met de Vive, maar ik zal het eens proberen.
Hoe bevalt jullie de career mode? Ik ben nu al wat gefrustreerd in novice 2. Met de z3 word ik telkens vierde in de race terwijl time attack op mijn sloffen gaat. De race erna is met een oud barrel en dan kom ik niet verder dan p7. Ik zie nergens een mogelijkheid om de difficulty in the stellen. Dus maar even single player race met dikke ferrari's gedaan. ai op 90% en die won ik makkelijk. Career mode is echt belachelijk moeilijk, zeker voor een begin stadium. Ik rij verder op PRO om vervolgens de auto blip en auto clutch aan te zetten.
Dat kan bij een single player race, maar bij career kan ik dat niet vinden.Dacide schreef op maandag 23 mei 2016 @ 08:35:
[...]
Je kunt de moeilijkheid instellen met een slider. Volgens mij kun je het ai niveau instellen van 80 tot 110%. Altijd oppassen. De ai tegenstander houdt wel van een potje beuken in het begin.
En er is weer een update.
1.6.2
- Chat app : fixed flicker when receiving message and app is locked
- Chat app : added bold and italic font style support (BOLD=1, ITALIC=1)
- Changed advertising billboards backgrounds from Black Cat County
- Small changes in the MX5 Cup rear suspension bump steer, electronics and brake bias.
- Improved MX5 Cup car tyre heating.
- Modified RX7 stock camber setup range
- Improved Supra Drift steering geometry
- Improved AE86 steering geometry
- Corrected Supra front splitter active aero. Now it activates after 60mph/98kmh (it was wrongly set at 60kmh)
- GT3 and GT2 cars have now a default setup with longer 6th or final gear ratio to aid AI with higher top speeds on circuits with long straights
- Some fine tuning on GT3 Balance of Performance
- Fixed backfire issue on Toyota AE86 Tuned
- Fixed cameracar sounds for cars of Japanese Pack
- Fixed Nissan GT3 leds timing
- Improved livery selection previews in the UI
- Full window mirror texture for Oculus
- Oculus pixel per display is now available as setting in Documents/Assetto Corsa/cfg/oculus.ini [SETTINGS] PIXEL_PER_DISPLAY
[ Voor 88% gewijzigd door Napalm op 23-05-2016 19:26 ]
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Datum: Donderdag 26-05-2016
Race 1:
Mazda MX5 Cup op Hockenheim National
Kwal.: 30 min.
Race laps: 10
Race 2:
Nissan 370Z op Zandvoort
Race 3
Grand Prix Legends 1967 op Brands Hatch GP
Benodigde downloads:
Hockenheim:
http://www.racedepartment...imring-multi-layout.7223/
GPL 1967 mod:
http://www41.zippyshare.com/v/WrjkS45l/file.html
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Spotter app:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
AutosportDutchDevil79 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 19:03:
Nope Woensdag is mijn sport dag.

Grand Prix Legends
http://srmz.net/index.php?showtopic=10037

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_xsRzHrUVlU]
edit:
dit is ook een mooi filmpje
[ Voor 46% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-05-2016 15:49 ]
A short description of characteristics per car:
Brabham-Repco BT24
Very small; light and narrow; long wheelbase relative to its width. CG somewhat high relative to its width, causing the chassis to tend to roll more than most of the others. This can make it more prone to bottoming its suspension. Weight bias more to front than the other cars. Long wheelbase makes it stable and very progressive if set up properly. . Repco Grand Prix engine is down on power to the other cars but has a very broad torque band. Setup tip: Tall lower gears to take advantage of torque, concentrating use of available power nearer the top speed.
British Racing Motors BRM P83
Short, wide, and heavy, with very high CG due to upper crankshaft and other engine mass. Short wheelbase and extreme rearward weight bias make it prone to over-rotating on turn-in and under power. Rearward weight bias gives it good traction and good braking. High CG requires lots of roll resistance; weight requires high wheel rates.
GP engine is very peaky, with a very narrow power band, but it is very powerful, which offsets the weight of the car to some extent.
Cooper-Maserati T81B
Longest wheelbase of all the cars. Very stable and forgiving; must be driven very hard to go quickly, but forgiving characteristics permit this. Heavier than the four lightweights, with CG fairly far forward. Engine is down on power but very nice to drive.
AAR Eagle-Weslake T1G
Long, wide track, fairly light. Weight bias near middle of the range of cars. Stable as long as it's kept off the bump rubbers; seems a bit more prone to bottom than would be expected considering its weight and track. Engine is powerful with good torque.
Scuderia Ferrari 312
Short, wide, almost as light as Brabham and Lotus. Weight bias near middle of the range of cars. Short wheelbase makes it nimble but relatively unstable. Engine powerful but weak bottom end.
Honda RA300
Fairly long and narrow. Heavy with extreme rearward weight bias, but long wheelbase makes it stable as long as yaw rate does not get too high. Rearward weight bias gives good traction. Braking can be hard due to the higher weight. It's stability makes it more tolerant of bottoming the rear suspension. The engine is the most powerful of all but is soft on the bottom end, making it easy to drive but hurting acceleration. Space the gears properly to keep the engine in the narrow, peaky powerband.
Matra MS7
The light and nimble F2 car makes the perfect trainer to enter the pinnacle of motorsports. Although low on power on narrower circuits the car is a great challenger to the overpowered 3 liter monsters, due to it's lower weight, agility and higher corner speed. In the hands of a good racer this car can beat it's bigger brothers.
-=May the downforce be with you=-
Bazza
2016-05-23 UPDATE VERSION 1.1
Changelog
All cars now have tiremodel v7.
Physics overhaul for all cars (suspension tweaks)
Mod/carfiles updated to version 1.1 to avoid online mismatches
Try to start with the F2 Matra first, the car is very communicative and not as powerfull as the 3 liters.
Enjoy and may the downforce be with you!
Bazza
Download (184 Mb): F1 Classics 67 Legends v1.1.1
Installation: Back up / Delete old version(s) before installing to ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars
versie 1.1.1. is een repack met Ferrari 312 bugfix. Degene die versie 1.1 al hebben gedownload kunnen volstaan met de hotfix te downloaden
Hotfix Ferrari 312 (alleen voor versie 1.1 nodig): Ferrrari 1.1 Hotfix
Unpack hotfix to ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\

[ Voor 5% gewijzigd door aph3x op 26-05-2016 21:14 ]
want? nu maak je me nieuwsgierigaph3x schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:10:
Blij dat jullie de mod leuk vinden!
.. heb jij je met de ontwikkeling bezig gehouden?
[...]

Steam: Sneggel Origin: Waus82
Ik heb onlangs voor het eerst mijn G27 aangesloten en de juiste driver geïnstalleerd .. verder in Windows meer niet gedaan en in AC het G27 profiel gekozen en toen ben ik gaan rijden. Sindsdien nog niets hoeven aan te passen, behalve per auto de FF van 100% naar ca. 50% verlagen maar dan gaat het als een tierelier
Hij heeft de physics gemaakt voor de mod. Eerder al voor de rFactor versie en nu dus voor de versie in AC. Er zit aardig wat onderzoek in naar hoe deze bakjes vroeger reden.. Nu dus met alle nieuwe toevoegingen in de laatste update van AC. Leuke is dat alle auto's hun eigen karakter hebben. Benieuwd hoe de keuze zal zijn van iedereen met de auto's Donderdag.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:54:
[...]
want? nu maak je me nieuwsgierig
.. heb jij je met de ontwikkeling bezig gehouden?
[...]
ik ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de BRM H16 engine
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0KMmOqhzFlE]
[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 25-05-2016 13:43 ]
FFB is standaard idd veel te hoog, naar 80 oid gezet maar voelt toch nog niet top aan. Verder had ik ook met wat andere settings lopen klooien met als resultaat nog minder gevoel. Misschien nog maar een keer g29 H shifter profiel selecteren en dan alleen de FFB wat lager zetten, kijken of dat wat beter werkt. Ik kan me herinneren dat ik bij mijn g27 veel meer dingen had aangepast voor AC in Logitech profiler.Alfa90_Buttje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:03:
wat mankeert er aan?
Ik heb onlangs voor het eerst mijn G27 aangesloten en de juiste driver geïnstalleerd .. verder in Windows meer niet gedaan en in AC het G27 profiel gekozen en toen ben ik gaan rijden. Sindsdien nog niets hoeven aan te passen, behalve per auto de FF van 100% naar ca. 50% verlagen maar dan gaat het als een tierelier
Alle wagens behalve de Ferrari werken. Tijdens het laden crashed de game...aph3x schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:10:
Blij dat jullie de mod leuk vinden! Onderstaand korte beschrijving per wagen:
A short description of characteristics per car:
Brabham-Repco BT24
Very small; light and narrow; long wheelbase relative to its width. CG somewhat high relative to its width, causing the chassis to tend to roll more than most of the others. This can make it more prone to bottoming its suspension. Weight bias more to front than the other cars. Long wheelbase makes it stable and very progressive if set up properly. . Repco Grand Prix engine is down on power to the other cars but has a very broad torque band. Setup tip: Tall lower gears to take advantage of torque, concentrating use of available power nearer the top speed.
British Racing Motors BRM P83
Short, wide, and heavy, with very high CG due to upper crankshaft and other engine mass. Short wheelbase and extreme rearward weight bias make it prone to over-rotating on turn-in and under power. Rearward weight bias gives it good traction and good braking. High CG requires lots of roll resistance; weight requires high wheel rates.
GP engine is very peaky, with a very narrow power band, but it is very powerful, which offsets the weight of the car to some extent.
Cooper-Maserati T81B
Longest wheelbase of all the cars. Very stable and forgiving; must be driven very hard to go quickly, but forgiving characteristics permit this. Heavier than the four lightweights, with CG fairly far forward. Engine is down on power but very nice to drive.
AAR Eagle-Weslake T1G
Long, wide track, fairly light. Weight bias near middle of the range of cars. Stable as long as it's kept off the bump rubbers; seems a bit more prone to bottom than would be expected considering its weight and track. Engine is powerful with good torque.
Scuderia Ferrari 312
Short, wide, almost as light as Brabham and Lotus. Weight bias near middle of the range of cars. Short wheelbase makes it nimble but relatively unstable. Engine powerful but weak bottom end.
Honda RA300
Fairly long and narrow. Heavy with extreme rearward weight bias, but long wheelbase makes it stable as long as yaw rate does not get too high. Rearward weight bias gives good traction. Braking can be hard due to the higher weight. It's stability makes it more tolerant of bottoming the rear suspension. The engine is the most powerful of all but is soft on the bottom end, making it easy to drive but hurting acceleration. Space the gears properly to keep the engine in the narrow, peaky powerband.
Matra MS7
The light and nimble F2 car makes the perfect trainer to enter the pinnacle of motorsports. Although low on power on narrower circuits the car is a great challenger to the overpowered 3 liter monsters, due to it's lower weight, agility and higher corner speed. In the hands of a good racer this car can beat it's bigger brothers.
Bazza
2016-05-23 UPDATE VERSION 1.1
Changelog
All cars now have tiremodel v7.
Physics overhaul for all cars (suspension tweaks)
Mod/carfiles updated to version 1.1 to avoid online mismatches
Try to start with the F2 Matra first, the car is very communicative and not as powerfull as the 3 liters.
Enjoy and may the downforce be with you!
Bazza
Download (184 Mb): F1 Classics 67 Legends v1.1
Installation: Back up / Delete old version(s) before installing to ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 32% gewijzigd door Viggen86 op 26-05-2016 19:07 ]
Bekend probleem. Gisteravond tijdens een pCARS online race hebben ook andere Logitech gebruikers hier last van gehad, waaronder ik: Davidson in "[Multi] Project CARS: GoT Racing"Pazienza schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:49:
Wat is dit dan? Mijn G27 wordt op eens herkend als een Logitech driving force door de profiling software... Iemand dit eerder gehad? Ik kan nu m'n koppeling enzo niet gebruiken en de knoppen worden niet goed herkend...
Moet ik nou ook de Logitech Gaming Software van mn toetsenbord en muis verwijderen of dat niet?Davidson schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:52:
[...]
Bekend probleem. Gisteravond tijdens een pCARS online race hebben ook andere Logitech gebruikers hier last van gehad, waaronder ik: Davidson in "[Multi] Project CARS: GoT Racing"
Geen idee of het daar invloed op heeft (geen ervaringen mee), je kunt het voor de zekerheid doen. Maak sowieso wel ff dan een backup van je settingsPazienza schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:54:
[...]
Moet ik nou ook de Logitech Gaming Software van mn toetsenbord en muis verwijderen of dat niet?
DutchDevil79 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:12:
Komende Donderdag weer een race programma.
Datum: Donderdag 26-05-2016
Race 1:
Mazda MX5 Cup op Hockenheim National
Race 2:
Nissan 370Z op Zandvoort
Race 3
Grand Prix Legends 1967 op Brands Hatch GP
Benodigde downloads:
Hockenheim:
http://www.racedepartment...imring-multi-layout.7223/
GPL 1967 mod:
http://www41.zippyshare.com/v/WrjkS45l/file.html
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Spotter app:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
Dus ongeveer 20:55
Bedankt voor 't melden! Bij het packen van de mod iets te ijverig de 'obsolete files' gedelete. Hierdoor miste de 4e versnelling bij de Ferrari, waardoor deze niet laadt.Viggen86 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:07:
[...]
Alle wagens behalve de Ferrari werken. Tijdens het laden crashed de game...
Bijgaand de correcte data folder voor de ferrari:
http://www82.zippyshare.com/v/a4RjjelK/file.html
Uitpakken in ...\SteamLibrary\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars\
De BRM superchargerd 1,5 liter V16 klonk destijds nog lekkerderAlfa90_Buttje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:43:
God_like
![]()
ik ben heeeeeeeeeeeeeeel benieuwd naar de BRM H16 engine![]()
![]()
![]()
[video]
Ik ben echt heel benieuwd waar je dat vindt. Ik heb me helemaal suf gezocht en met gewoon een quickrace vind ik het zo, maar in career mode dus echt niet. Iemand enig idee waar ik het niveau van de career in kan stellen?Napalm schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:22:
Staat er echt tussen. Bij mij staat hij op 95% (ik denk standaard instelling)
Bij elke race die je in career doet zie je rechts een slider staan. Je kan de moeilijkheidsgraad vanaf 80% instellen voor de AI geloof ik.Isniedood schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Ik ben echt heel benieuwd waar je dat vindt. Ik heb me helemaal suf gezocht en met gewoon een quickrace vind ik het zo, maar in career mode dus echt niet. Iemand enig idee waar ik het niveau van de career in kan stellen?
Ik zou verwachten dat dat hier moet staanSn3gG3l schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:33:
[...]
Bij elke race die je in career doet zie je rechts een slider staan. Je kan de moeilijkheidsgraad vanaf 80% instellen voor de AI geloof ik.

Ja inderdaad, daar moet het staan, hmm weird. Ik ben nu bij T4 of T5 en daar kan ik het wel instellen.Isniedood schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Ik zou verwachten dat dat hier moet staan
[afbeelding]
IK zie dat het een kampioenschap onderdeel is. IS het bij die onderdelen niet alleen mogelijk om bi de eerste race de sterkte van de tegenstanders in te stellen en dat die dan voor het hele kampioenschap geldt?Isniedood schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 11:42:
[...]
Ik zou verwachten dat dat hier moet staan
[afbeelding]
Verder heb ik de GPL (wel een F1 onderdeel) niet in mijn Career zitten, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik tot op heden geen add-ons heb gekocht.
GoT Fun Server
Track download:
http://www23.zippyshare.com/v/Yi6iFBWJ/file.html
Die GPL is een career mod._A3 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 11:47:
[...]
Verder heb ik de GPL (wel een F1 onderdeel) niet in mijn Career zitten, maar dat kan natuurlijk komen omdat ik tot op heden geen add-ons heb gekocht.
http://www.racedepartment.../grand-prix-legends.4080/
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ik zou nog een paar rondjes rijden .. klinkt nu als een éénmalige hick-up met de BMW
Had ditzelfde probleem (win10), wat ik heb gedaan is via apparaatbeheer het stuur uninstallen daarna kabel opnieuw erin en werden de drivers voor het stuurtje (G25 in mijn geval) opnieuw geinstalleerd. Vanaf toen werd de G25 goed herkend, heb dus niet hoeven klooien met Logitech software.Davidson schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:56:
[...]
Geen idee of het daar invloed op heeft (geen ervaringen mee), je kunt het voor de zekerheid doen. Maak sowieso wel ff dan een backup van je settings
Bij deze het programma:
Datum: Donderdag 02-06-2016
Race 1:
BMW 1M S3 op Automotodrom Grobnik
Race 2:
Ford Escort vs Lancia Fulvia S1 op Tor Poznan
Race 3
Ferrari 599XX EVO op Monza GP
Benodigde downloads:
Automotodrom Grobnic:
http://www.racedepartment...utomotodrom-grobnik.4835/
Lancia Fulvia:
http://www.racedepartment...ancia-fulvia-1-6-hf.9317/
Tor Poznan:
http://www.racedepartment...ads/tor-pozna%C5%84.6118/
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Spotter app:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
Volgens mij een paar weken geleden nog de laatste versie van de website gehaald en gisteren nog gecontroleerd of dat nog de meest actuele was. Vorige week had ik hetzelfde al met de 4C, ook op de nordschleife. De ronden die ik er direct achteraan rij worden ook niet meegenomen.Alfa90_Buttje schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:44:
werkt hier prima. Heb je de laatste versie?
ik zou nog een paar rondjes rijden .. klinkt nu als een éénmalige hick-up met de BMW
Het is geen ramp maar zoveel cleane rondes red ik ook niet en dan is het wel jammer dat ze niet opgeslagen worden.
Ik moet nu elke keer dat ik het stuur wil gebruiken (na iig 1 keer opnieuw opstarten) de driver in apparaatbeheer opnieuw installeren.Djie schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:12:
[...]
Had ditzelfde probleem (win10), wat ik heb gedaan is via apparaatbeheer het stuur uninstallen daarna kabel opnieuw erin en werden de drivers voor het stuurtje (G25 in mijn geval) opnieuw geinstalleerd. Vanaf toen werd de G25 goed herkend, heb dus niet hoeven klooien met Logitech software.
Ik lees trouwens nu pas dat het een algemeen probleem is, was al bang dat mijn g25 aan het overlijden was.
[ Voor 54% gewijzigd door GWBoes op 31-05-2016 15:35 ]
Klinkt als een energy-save-modus op je usb poorten. Weet even niet hoe, wie, wat... maar ik had destijds het probleem dat de usb poorten in energy modus gingen na een tijdje. En dan moest ik ze weer re-activeren.GWBoes schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:29:
[...]
Ik lees trouwens nu pas dat het een algemeen probleem is, was al bang dat mijn g25 aan het overlijden was.
In de tussentijd viel t stuur weg.
Ik zal eens een poging wagen om donderdag mee te doen.DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:14:
Donderdag avond weer race tijd.
Bij deze het programma:
Maar Ford Escort is er nodig?
Zie namelijk dat er verschillende varianten van de Escort te vinden zijn.
alle tijden lijken wel weg ..
Alfa 155 Ti op Nordschleife
[ Voor 62% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-06-2016 09:04 ]
Dat probleem heb ik ook. Gisteren de plugin geinstalleerd en geactiveerd, maar in-game blijft de melding staan dat ik de app moet updaten. En alle tijden lijken inderdaad verdwenen te zijn.Alfa90_Buttje schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:53:
Ik kreeg een melding dat mijn RSR Live timing plugin vernieuwd moest worden
Beter remmen=sneller racen: loadcellmod
bij mij doet hij het goed verder. Misschien heb je het niet helemaal goed gedaan???
Deze rar uitpakken en dan de inhoud van apps/content/launcher in de huidige mappen overschrijven. Soms zit er nog een map in een map waarna pas de inhoud komt .. daar ga ik ook wel eens mee de mist in.
[ Voor 94% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-06-2016 10:21 ]
Schiet niet op.
Aanremmen op rechte stuk ging nog wel (tot je blokkeert)... maar zodra je ook maar 1 cm stuurde, schoof je vol rechtuit.
Volgende keer weer! maar dan als het droog is.
Ik ben ook wel eens midden in de Ardennen wezen karten op een natte baan, best wel vetDacide schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:54:
Gisteravond 2 heats gedaan bij karting genk... in de volle plensregen... baan was zeik zeik nat... en er lagen slicks onder
Schiet niet op.
Aanremmen op rechte stuk ging nog wel (tot je blokkeert)... maar zodra je ook maar 1 cm stuurde, schoof je vol rechtuit.
Volgende keer weer! maar dan als het droog is.
Samen met m'n broertje, schoven d'r beide in dezelfde bocht af, hij achterop mij
hoidoei
Ik heb ook problemen in AC met mijn g29, elke keer onthoudt hij de instellingen niet en moet ik alles opnieuw instellenGWBoes schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:29:
[...]
Volgens mij een paar weken geleden nog de laatste versie van de website gehaald en gisteren nog gecontroleerd of dat nog de meest actuele was. Vorige week had ik hetzelfde al met de 4C, ook op de nordschleife. De ronden die ik er direct achteraan rij worden ook niet meegenomen.
Het is geen ramp maar zoveel cleane rondes red ik ook niet en dan is het wel jammer dat ze niet opgeslagen worden.
[...]
Ik moet nu elke keer dat ik het stuur wil gebruiken (na iig 1 keer opnieuw opstarten) de driver in apparaatbeheer opnieuw installeren.
Nee, dat heeft geen effect bij mij.Sn3gG3l schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:49:
[...]
Ik heb ook problemen in AC met mijn g29, elke keer onthoudt hij de instellingen niet en moet ik alles opnieuw instellen. Bij project cars heb ik geen problemen. Hoe bedoel je precies driver opnieuw installeren? Elke keer LGS opnieuw of?
In apparaatbeheer zoek ik het stuur op en deinstalleer ik die met rechtermuisknop->installatie ongedaan maken en dan ook kiezen dat het stuurprogramma gedeinstalleerd wordt. Als dat klaar is druk ik de usb kabel er opnieuw in en laat hem automatisch het stuur installeren.
Ok zal het eens proberen, knap waardeloos als ik elke keer alles opnieuw in moet stellen.GWBoes schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:19:
Voor zover ik heb gelezen is het een fout in een driver update van Logitech.
Alle tijden staan nu bij Rank -> RankHistory. Oftewel weer opnieuw beginnen vanaf nuAlfa90_Buttje schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 08:53:
Ik kreeg een melding dat mijn RSR Live timing plugin vernieuwd moest worden .. zijn al mijn eerdere tijden verdwenen!!
alle tijden lijken wel weg ..
Alfa 155 Ti op Nordschleife

Bizar, ook niet een een melding op de site. Nouja, er zat ook wel veel vervuiling tussen, verschillende versies van AC met verschillende bandenversies o.a.Viggen86 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:04:
[...]
Alle tijden staan nu bij Rank -> RankHistory. Oftewel weer opnieuw beginnen vanaf nu
Voor jou ook erg zuur trouwens .. nette tijden!
[ Voor 46% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-06-2016 19:18 ]
Wie doet er mee?DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:14:
Donderdag avond weer race tijd....

DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:14:
Donderdag avond weer race tijd.
Bij deze het programma:
Datum: Donderdag 02-06-2016
Race 1:
BMW 1M S3 op Automotodrom Grobnik
Race 2:
Ford Escort vs Lancia Fulvia S1 op Tor Poznan
Race 3
Ferrari 599XX EVO op Monza GP
Benodigde downloads:
Automotodrom Grobnic:
http://www.racedepartment...utomotodrom-grobnik.4835/
Lancia Fulvia:
Tor Poznan:
http://www.racedepartment...ads/tor-pozna%C5%84.6118/
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Spotter app:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
Geen idee hoeveelste iedereen geworden is, want mijn leaderboard deed het niet. Iemand die info?
Wel heerlijk geknokt .. een witte, zwarte en gele 599XX waren feitelijk wel sneller, iig het aanremmen, maar toch een paar fouten waardoor ik er weer voorbij komen kon.
Maar nog een wonder dat ik mee kon doen, want ik ben druk mijn pc aan het scannen en mijn docs aan het backuppen n.a.v. een Cerber ransomeware infectie zo rond 19:00
(ESET Nod32 lijkt te boosdoener gepakt te hebben, maar toch sporen!)
Ik was wit. Was inderdaad erg gaaf maar ik werd moe de laatste rondes dus ik kon me niet meer goed concentrerenAlfa90_Buttje schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 22:53:
Wel heerlijk geknokt .. een witte, zwarte en gele 599XX waren feitelijk wel sneller, iig het aanremmen, maar toch een paar fouten waardoor ik er weer voorbij komen kon.

De eerste race kon ik met die BMW echt helemaal niks, zo onstabiel is die met aanremmen zeg.
Ik moet nog wat meer gaan oefenen
Volgende week beter! (of dit weekend misschien nog een servertje up?)
Volgens mij stonden wij nog zijdelings met ze 2 in de chicane ernaast omdat ik hem niet aangeremd kreegsoulcrusher schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 23:05:
[...]
Ik was wit. Was inderdaad erg gaaf maar ik werd moe de laatste rondes dus ik kon me niet meer goed concentreren
Ik heb jou en de zwarte mooi eerst weer laten vertrekken, scusi
[ Voor 57% gewijzigd door Alfa Novanta op 02-06-2016 23:13 ]

Aanvang 20:00, iedereen is welkom. Meer info:
http://www.isr-series.com...unga-club-06-06-2016#4625
edit: okay, gekocht
edit: sh*t .. race vergeten
[ Voor 24% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-06-2016 10:56 ]
EDIT: zijn er nog voorwaarden aan abs/tc en automatisch schakelen? Ben pas net begonnen met racen dus wat hulpmiddelen zijn soms nog wel eens welkom
[ Voor 48% gewijzigd door Sn3gG3l op 06-06-2016 18:03 ]
Datum: Donderdag 09-06-2016
Race 1:
Alf a GTA vs Lancia Fulvia op Magione
Race 2:
Mazda RX7 op Tsukuba Circuit
Race 3
Pagani Zonda R op Road America
Benodigde downloads:
Lancia Fulvia:
Tsukuba Circuit:
http://www.racedepartment...ads/tsukuba-circuit.2629/
Road America:
http://www.racedepartment.com/downloads/road-america.7095/
Uitleg instalatie:
Optionele downloads:
Banden warmte app:
Teamspeak client:
gheheheDutchDevil79 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:32:
Het programma voor Donderdag 9 Juni maar is plaatsen. Nu maar is de Fulvia zonder S1 proberen. Die S1 was wat minder geslaagd maar heb even de standaard gereden en dat is een wereld van verschil. En zou ook goed samen moeten kunnen met de Alfa GTA.
Datum: Donderdag 09-06-2016
Race 1:
Alfa GTA
zo jammer dat er nog geen 75, 90 of SZ gemaakt is
[ Voor 7% gewijzigd door Alfa Novanta op 07-06-2016 12:52 ]
moet je de app in het midden zetten van je scherm.
krijg je de info gedurende de race.
als er niemand is zie je ook niet

Is ook al een tijdje geen update voor dus kan zijn dat hij gewoon niet werkt in de laatste versie van AC.
[ Voor 25% gewijzigd door DutchDevil79 op 07-06-2016 18:05 ]
http://www.racedepartment...s/the-setup-market.10149/
Het stuurtje op beeldscherm matched niet meer met mijn echte stuur. M.a.w. als het stuur op het schem recht/gecentreerd staat. Dan staar mijn stuur op 'twee uur'. Dus schuins.
Al diverse keren opnieuw calibreerd en ingesteld. Opnieuw installeerd. etc etc. Maar t probleem blijfft.
Iemand een suggestie? Want dit is echt niet fijn rijden zo.
Probeer dit eens:Dacide schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:12:
Hmm, sinds gisteren probleem met mijn fanated gt3 rs v2 stuurtje.
Het stuurtje op beeldscherm matched niet meer met mijn echte stuur. M.a.w. als het stuur op het schem recht/gecentreerd staat. Dan staar mijn stuur op 'twee uur'. Dus schuins.
Al diverse keren opnieuw calibreerd en ingesteld. Opnieuw installeerd. etc etc. Maar t probleem blijfft.
Iemand een suggestie? Want dit is echt niet fijn rijden zo.
Yes. I set the wheel's rotation angle to 90 degrees (in the wheel's menu, NOT in the driver) and turned the wheel off. When I turned it on it started to autocalibrate like in the movie - I then held it firmly with my hand so it couldn't move and I set the wheel in the central postion by force. I pressed L3+R3 and the Base button and the calibration locked into place. Then I set the rotation angle first to 720 degrees and later to the full 900 and haven't had this problem since.
Kwam het tegen op Youtube.
Mocht het echt niet lukken, dan overweeg ik aanschaf nieuw (tweedehands) stuur. Misschien iets in de richting van de Thrustmaster T300 GTE, Lijkt me een fijn stuurtje.
Dit topic is gesloten.