[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 68 ... 97 Laatste
Acties:
  • 371.294 views

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:19
De mclaren plakt aan het parcours en lijkt enorm veel downforce te hebben, waar de ferrari de ferrari dat niet heeft. Dus, mclaren is velen malen sneller :>

Mijn YouTube

Verwijderd

kevz schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:28:
De mclaren plakt aan het parcours en lijkt enorm veel downforce te hebben, waar de ferrari de ferrari dat niet heeft. Dus, mclaren is velen malen sneller :>
Apart, hoewel er in het echt nog geen vergelijkingen op circuits zijn lijken ze in het echt behoorlijk aan elkaar gewaagd...

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:50
Flugplatz in het echt vandaag... (lees de fb comments..) :X :X

https://m.facebook.com/st...429404&id=132186510137687

[ Voor 8% gewijzigd door Dacuuu op 28-03-2015 14:30 ]

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:55

duderuud

Sliden is koel

Holy crap, dat is een beste klappen geweest. Als ik het goed heb is dat de VLN race waar oa Coronel, van Lagen en van der Zande aan meedoen...

[edit] 1 dode en 4 zwaar gewonden in het publiek ;(

[ Voor 16% gewijzigd door duderuud op 28-03-2015 15:00 ]

Motor-Forum.nl

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-11 12:12
net een paar rondjes wezen driften en tandem drift, hier een mooie screenshot :*)
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/sxkx7a.gif
(ik ben de achterste)

Edit: lees het net over de crash, wat tragisch :'(

[ Voor 21% gewijzigd door remix42 op 28-03-2015 20:22 ]

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-11 13:37
Heb de replays van Woensdag na gekeken en er waren wel wat dingen maar zal niks publiekelijk tonen. Wat me opvalt is dat er achterin weinig respect voor elkaar is. Je kunt niet met 6 man door turn 1 gaan. Soms moet je de racelijn gewoon laten voor wat die is en eerder remmen en dan maar kijken nadat de race wat verder op gang is. Nog steeds word er teveel gedacht alles te moeten winnen in de eerste paar bochten. Geef elkaar dan ook ruimte!

Heb wel 2 waarschuwingen uitgedeeld via PM omdat er 2 rijders waren die elkaar gingen opzoeken. Hoop dat die 2 ervan leren en dit voortaan alleen na de race via de chat uitpraten ipv op de baan. Het is geen destruction derby!

iRacing Profiel

• DutchDevil79
Ik laat mijn server even draaien. Klote weer buiten dus mooi tijd om wat te gaan rond rijden.

Room heet: GoT Fun server

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Wou iig even 2 upgedate banen gaan proberen. Norisring en Donnington hebben beide een update gekregen. Eerste race de BMW M235i op Norisirng.

Banen hier te downloaden (oude versie van Donington (GP en national) wel verwijderen voor instalatie nieuwe):

http://www.racedepartment.com/downloads/norisring-2009.5719/

http://www.racedepartment.com/downloads/donington-park.3031/

[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-03-2015 13:41 ]

iRacing Profiel

• Dacuuu
  • Laatst online: 18:50
Had een paar dagen geleden deze beelden geschoten. Beetje cru na gisteren..

[YouTube: http://youtu.be/NpAEnCZOir8]

• Kevin Kater
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-09 16:29
Sinds vandaag alle Fanatec producten 30 procent duurder... Iets met vanwege de inflatie van de euro die de ecb de aflopen tijd ophoogt.

• kevz
voorlopig geen fanatec pedalen upgrade dus :')

was 't ook niet van plan hoor maar goed :P

eerst een fatsoenlijke stoel/cockpit nodig eigenlijk, wheelstandpro kan best wat wiebelen met wat stevig stuur werk :D

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Slecht nieuws. Ik kan Woensdag niet hosten. En Donderdag valt ook af.

Vrijdag zou nog kunnen maar volgens mij als er interesse is. Eventueel kan iemand met een server Woensdag het overnemen. Laat maar weten of iemand daar zin in heeft.

iRacing Profiel

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-11 22:13

miekol

erm

Zo van 't weekend ook AC aangeschaft en mijn wieltje afgestoft, met alle hulp uit (behalve ideale lijn anders wordt t echt niks bij mij) was wel weer even inkomen. Maar niet ondoenlijk (in de slome bakken in career mode tot nu toe). Benieuwd hoe pittig het wordt met echt snelle wagens.

Als ik het allemaal weer een beetje onder de knie heb doe ik graag een keertje online mee. Kun je wel zelf individueel je hulpmiddelen etc aan/uit schakelen?

En ik vroeg me af kun je ook een qualifier rijden bij de career events zodat je niet continu achteraan hoeft te beginnen? Vond ik in GT6 op de PS3 ook al zo irritant altijd achteraan beginnen. In GT5 of 4 kon je nog een qualifier rijden. Was altijd leuk om dan met zo slecht mogelijke auto hoog te kwalificeren en daarna in de race iedereen van je af te houden, ipv van achteruit jezelf naar voren proberen te worstelen.

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
In online races heb je ook kwalificatie rondes, dit ligt aan de server beheerder.

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20:38

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

miekol schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:40:
Zo van 't weekend ook AC aangeschaft en mijn wieltje afgestoft, met alle hulp uit (behalve ideale lijn anders wordt t echt niks bij mij) was wel weer even inkomen. Maar niet ondoenlijk (in de slome bakken in career mode tot nu toe). Benieuwd hoe pittig het wordt met echt snelle wagens.

Als ik het allemaal weer een beetje onder de knie heb doe ik graag een keertje online mee. Kun je wel zelf individueel je hulpmiddelen etc aan/uit schakelen?

En ik vroeg me af kun je ook een qualifier rijden bij de career events zodat je niet continu achteraan hoeft te beginnen? Vond ik in GT6 op de PS3 ook al zo irritant altijd achteraan beginnen. In GT5 of 4 kon je nog een qualifier rijden. Was altijd leuk om dan met zo slecht mogelijke auto hoog te kwalificeren en daarna in de race iedereen van je af te houden, ipv van achteruit jezelf naar voren proberen te worstelen.
In mijn ervaring word het niet per-see moeilijker om met snelle auto's te rijden, als jij je track goed kent weet je wel op tijd te remmen e.d.

Ik heb een uur of 20 hotlappen nodig om een baan voldoende te kennen om zonder "rem lijn" te durven rijden, voor de Nordschleife heb ik er ongeveer 100 uur over gedaan, maar ik heb dan ook pas een half jaar een fatsoendelijk (G27) stuur en moest dus eigenlijk vanaf 0 beginnen.

Wil je echt een uitdaging? Probeer de RUF Yellowbird met street-90 banden en een lagere track-condition, dat ding gaat al (dan niet gecontroleerd) glijden als je het gas aankijkt.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• miekol

miekol

erm

kuusj98 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 11:54:
[...]

In mijn ervaring word het niet per-see moeilijker om met snelle auto's te rijden, als jij je track goed kent weet je wel op tijd te remmen e.d.

Ik heb een uur of 20 hotlappen nodig om een baan voldoende te kennen om zonder "rem lijn" te durven rijden, voor de Nordschleife heb ik er ongeveer 100 uur over gedaan, maar ik heb dan ook pas een half jaar een fatsoendelijk (G27) stuur en moest dus eigenlijk vanaf 0 beginnen.

Wil je echt een uitdaging? Probeer de RUF Yellowbird met street-90 banden en een lagere track-condition, dat ding gaat al (dan niet gecontroleerd) glijden als je het gas aankijkt.
Nou ik vind de high performance straat auto's met normale banden (Ferrarri's e.d.) en achterwielaandrijving toch altijd wel lastig. En F1/LeMans vond ik in GT ook best pittig. Daar moet je ook erg doseren met je gas geven.

Een DTM of andere race geprepareerde auto vind ik zelf het fijnste rijden. Daar kun je ook makkelijker wat 'lomper' remmen als auto nog niet helemaal in balans is voor een bocht zonder dat de achterkant je direct probeert in te halen.

Geen idee hoe lang ik erover zou doen, ben bang dat dat met de hoeveelheid circuits iets te hoog gegrepen is voor mij. Maar respect als het jou wel lukt :)

Die Yellow Bird ken ik nog wel uit GT ja, wat een ding ja!

Heb mezelf wel tijd terug al op een mooi stuur (Fanatec CSR) en ditto pedalen (CSR Elite pedalen) getrakteert. dat is wel erg fijn. Vooral de pedalen (lees: rempedaal met load cell) is heel erg fijn. Daar kan het iig niet aan liggen.

• Sjoerd ten Brau
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-11 17:36
Via deze weg wil ik nog even een dikke pluim geven naar de GTHQ race van afgelopen vrijdag op Brands met de KTM. Ik heb gelachen, gewonnen en een biertje erbij gedronken. Prima begin van het weekend. Hopelijk kan er nog eens vaker in zo'n leuke combi geraced worden.

Als tip wil ik iedereen aanraden om de trackmap aan te zetten zodat je voordat je de baan op gaat (of weer op gaat) gemakkelijk kunt zien of er iemand aan komt of niet. Misschien minder realistisch, maar 't voorkomt veel frustratie.

Zie jullie wel weer op een server online!

• Metalfreak
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:56

Metalfreak

Hoije woh!

Opethrulez schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:46:
Sinds vandaag alle Fanatec producten 30 procent duurder... Iets met vanwege de inflatie van de euro die de ecb de aflopen tijd ophoogt.
Pfff, en het was al niet goedkoop. Mijn overweging om eens wat van Fanatec aan te schaffen is dus meteen van de baan...

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

• kevz
Op aanvullen van Sjoerd z'n post; Helicorsa is ook heel handig. Ik werd zo hard gesandwiched in Race 2 daar zat totaal geen logica in, de persoon weet wel wie het is en dat hij geen visuele hulpmiddelen gebruikt :P

[ Voor 13% gewijzigd door kevz op 30-03-2015 13:56 ]

Mijn YouTube

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Over een heerlijke combinatie gesproken: LaFerrari op de Nordschleife Tourist met Green track settings <3

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

@ Sjoerd: Thanks , wordt geapreccieerd!

@ allen: Aanstaande vrijdag nieuwe leukecombi..

GT3 @ Interlagos => https://malagoligarage.wordpress.com/category/tracks/
baan is nog WIP maar ziet er al schitterend uit en is gewoon Topbaantje om erbij te hebben.

Dus kies je favoriete GT3 (BMW Z4, Mercedes SLS, Mcclaren MP4 of Nissan GTR) en wees erbij.

Servernaam: Get Real Racing Team / GTHQ (Be.Nl) met wachtwoord ronin
open ten laatste 19u00 en start race 1 19U30 voor enkele racejes van 20min met telkens voorgaande quali en practice!

Vanwege 2 x een 3dik die fout ging op Brands Hatch, even een simpele reminder om in de eerste bochten contact te vermijden en indien nodig op de rem te gaan staan.

Thanks en c u at Brazil ;)

ps: reeds 2 mensen schreven zich in van Tweakers en reeds 11 mensen nemen deel ah OldSchoolDTMkampioenschap, indien interesse geef een seintje via pm en check volgende link.
http://gthq.nl/forum/online/81019-oldschool-dtm-championship

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-11 19:07
Is hier ergens hotlap tijden? Zodat ik kan vergelijken of ik goed doet :p
Nordschleife Hotlap
-La Ferrari: 6.52.739 (Ik kan niet beter doen)
-P1 6.51.201 (Ik kan nog verbeteren)

• Sjoerd ten Brau
kevz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 13:54:
Op aanvullen van Sjoerd z'n post; Helicorsa is ook heel handig. Ik werd zo hard gesandwiched in Race 2 daar zat totaal geen logica in, de persoon weet wel wie het is en dat hij geen visuele hulpmiddelen gebruikt :P
Goeie kevin, ik ga hem proberen!
royalt123 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 20:34:
Is hier ergens hotlap tijden? Zodat ik kan vergelijken of ik goed doet :p
Nordschleife Hotlap
-La Ferrari: 6.52.739 (Ik kan niet beter doen)
-P1 6.51.201 (Ik kan nog verbeteren)
Kijk eens op RSR timing. Kun je hotlaps in ranking per auto/circuit zien
http://www.radiators-champ.com/RSRLiveTiming/index.php

@ Jona, hele gave combi maar ben er waarschijnlijk niet bij. Moet de kart klaar maken voor zaterdag.

[ Voor 38% gewijzigd door Sjoerd ten Brau op 30-03-2015 21:07 ]

• Derksenkarting
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 27-09 19:51
Sjoerd ten Brau schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:05:
[...]

@ Jona, hele gave combi maar ben er waarschijnlijk niet bij. Moet de kart klaar maken voor zaterdag.
Geldt ook voor mij, toevallig moet ik aan dezelfde kart werken :P

• DutchDevil79
DutchDevil79 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:19:
Slecht nieuws. Ik kan Woensdag niet hosten. En Donderdag valt ook af.

Eventueel kan iemand met een server Woensdag het overnemen. Laat maar weten of iemand daar zin in heeft.
niemand?

iRacing Profiel

• kevz
Kan wel een server vrij stellen, maar ben niet van het organiseren :')

Mijn YouTube

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:13
Nope, zeg je date maar af :+ :p

Helaas heb ik nog helemaal geen kaas gegeten van een server op zetten en heb mijn schema al omgezet om dan maar morgen op de Skipschool aanwezig te zijn. Ook wel eens handig.

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Drift server anyone?

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-11 16:44
Ik heb helaas de boel nog niet draaiend, anders zou ik het wel willen doen

• Patjeee
  • Laatst online: 18:12

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Heeft iemand zin in FWD ?

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/11103028_886447821413480_8017419549618675300_o.jpg

Download: Civic EK9 Type-R , EG VTI, EG GRA & CRX SIR

Skin error fix 1.1.4

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lga.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/10383734_883591558365773_7035503031189970530_o.jpg

Werkt met 1.1.4 8)

leuke bakken.

[ Voor 29% gewijzigd door Patjeee op 31-03-2015 08:27 ]

• Remcom00
  • Laatst online: 08-10 17:15

Remcom00

hij is gek

Iel, conversions :-(.
Grootste deel is crap, zitten wel een paar aardige tussen.
Zal m eens proberen, Civic lijkt me wel een leuke auto als de physics een beetje goed zijn :).

hoidoei

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Heren, ik wil mijn pc upgraden t.b.v. AC, het budget is helaas beperkt.
Zou het budgettechnisch slim zijn om een dual core (G3258) te overclocken? Of heeft AC veel behoefte aan een quad core en kan ik beter mijn budget rekken en naar een i5 kijken? Of een AMD natuurlijk.

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Robertdj schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:56:
Zou het budgettechnisch slim zijn om een dual core (G3258) te overclocken? Of heeft AC veel behoefte aan een quad core en kan ik beter mijn budget rekken en naar een i5 kijken? Of een AMD natuurlijk.
Ik zou voor een 6850 of 8350 gaan, kost niet zo heel veel extra, makkelijk over te clocken en qua games doen ze wat betreft framerate niet veel onder voor een i5 die een stuk duurder is.
Een dual-core wil je jezelf niet aan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Remcom00 op 31-03-2015 12:06 ]

hoidoei

• Derksenkarting
Robertdj schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 11:56:
Die G3258 is best een lekkere CPU en het zou zonde zijn om flink geld in een nieuw mobo + CPU te stoppen zonder eerst te kijken hoe hij presteert na een overclock. Om exact je vraag te beantwoorden: overclocken is budgettechnisch áltijd slim, omdat je voor een minimale investering meer performance uit je CPU haalt ;). Zeker aangezien Intel je de mogelijkheid geeft om hem vrij eenvoudig te overclocken. Welk mobo heb je? Er zijn volgens mij veel budget mobo's die met een bios update het overclocken gewoon ondersteunen. Met name Asrock bouwt het vaak in.

Verder is het wel handig om te vermelden welke videokaart je nu hebt, want misschien is dat wel je bottleneck. Ik speel trouwens op een oude Q6600 op 3.2Ghz i.c.m. een vrij grof overgeclockte HD7850 en dat gaat best prima. Er zijn soms banen en mods die slecht lopen, maar alle default content en goed ondersteunde mods lopen gewoon goed.

• DutchDevil79
Ik kan morgen eventueel wel een server aan maken met een combinatie. Zodat jullie die kunnen doen. Kan bijvoorbeeld een heel aantal auto's op de Ring zetten dat jullie daar beetje rond crossen met racejes van 2 of 3 rondjes.

iRacing Profiel

• Derksenkarting
Dat is wel ontzettend goede service Robbert, klinkt goed. Dan kunnen we in overleg steeds bepalen welke auto's we pakken. Ik heb helaas zelf geen server en ik denk ook dat mijn bescheiden uplink van 3 Mbit/s dat niet aan zou kunnen.

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Derksenkarting schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:44:
[...]

Die G3258 is best een lekkere CPU en het zou zonde zijn om flink geld in een nieuw mobo + CPU te stoppen zonder eerst te kijken hoe hij presteert na een overclock. Om exact je vraag te beantwoorden: overclocken is budgettechnisch áltijd slim, omdat je voor een minimale investering meer performance uit je CPU haalt ;). Zeker aangezien Intel je de mogelijkheid geeft om hem vrij eenvoudig te overclocken. Welk mobo heb je? Er zijn volgens mij veel budget mobo's die met een bios update het overclocken gewoon ondersteunen. Met name Asrock bouwt het vaak in.

Verder is het wel handig om te vermelden welke videokaart je nu hebt, want misschien is dat wel je bottleneck. Ik speel trouwens op een oude Q6600 op 3.2Ghz i.c.m. een vrij grof overgeclockte HD7850 en dat gaat best prima. Er zijn soms banen en mods die slecht lopen, maar alle default content en goed ondersteunde mods lopen gewoon goed.
De Q6600 heb ik op het moment ook. Is daar online mee te spelen? En met hoeveel RAM?
Mijn videokaart is sowieso toe aan een upgrade. pricewatch: Club 3D HD 4870 512MB GDDR5 Overclocked Edition

• Derksenkarting
Robertdj schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:28:
[...]

De Q6600 heb ik op het moment ook. Is daar online mee te spelen? En met hoeveel RAM?
Mijn videokaart is sowieso toe aan een upgrade. pricewatch: Club 3D HD 4870 512MB GDDR5 Overclocked Edition
Ah zo, ik was in de veronderstelling dat je de G3258 al had. Met die Q6600 is prima online te spelen, maar als hij op de standaard 2.4Ghz loopt is het misschien wat krap. Hij is vrij eenvoudig op 3.0Ghz te draaien door de FSB op 333Mhz te zetten, vaak zelfs zonder verhoging van het voltage. Ik heb sinds kort nog maar 4GB 800Mhz geheugen, omdat een zeer oud reepje de geest had gegeven. Maar de hoeveelheid is voor games helemaal niet zo interessant, in tegenstelling tot wat veel mensen denken.

Die HD4870 is inderdaad wat krap. Wellicht interessant om een leuk tweedehands kaartje te scoren via vraag en aanbod. Mijn HD7850 heeft me geloof ik €75 gekost en ik heb hem al weer een tijdje. Ik kwam van een HD6870, maar die had in AC last van wisselende frametimes. Met de HD7850 zijn die ineens ontzettend stabiel en ziet het spel er veel soepeler uit, ondanks dat ik nu weer met dezelfde fps speel (grafische instellingen staan hoger).

• flootar
  • Laatst online: 22-06-2023
zelf ben ik meer een drifter in assetto corsa.
qua drift mods zijn er genoeg maar toch blijft de e30 drift het lekekrste mee te rijden.
http://thesimreview.blogspot.co.uk/
Als je die site doorzoekt vind je heel wat drift mods.

YouTube: assetto corsa driftplay ground evo9
sorry voor de slechte kwaliteit van het filmpje!

• DutchDevil79
Derksenkarting schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:25:
Dat is wel ontzettend goede service Robbert, klinkt goed. Dan kunnen we in overleg steeds bepalen welke auto's we pakken. Ik heb helaas zelf geen server en ik denk ook dat mijn bescheiden uplink van 3 Mbit/s dat niet aan zou kunnen.
Zal ik dan 3 verschillende auto's heb je iets van 2x9 en 1x8 auto's. En welke auto's willen jullie. Kan bijvoorbeeld Porsche Cayman link geven en dan nog 2 andere auto's.

iRacing Profiel

• JW van Wijngen
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17-11 15:46
graag dutchdevil. je combi's zijn altijd gezellig :-)

iRacing Profiel

• Derksenkarting
DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 20:51:
[...]

Zal ik dan 3 verschillende auto's heb je iets van 2x9 en 1x8 auto's. En welke auto's willen jullie. Kan bijvoorbeeld Porsche Cayman link geven en dan nog 2 andere auto's.
Klinkt goed, ik ben zelf nooit zo van de road cars, doe mij maar de wat lastiger te besturen volbloed race auto's zoals de C9. Ik heb niet echt goede ideeën voor morgen, maar misschien dat iemand anders iets kan voorstellen?

• DutchDevil79
Kan 3 verschillende types, hoeft niet bij elkaar te liggen.

Dit is het voorlopige programma dan voor morgen (mocht er toch liever een andere auto bij laat even weten):

Race settings welke geloopd gaan worden. Je kan dus in server afspreken om een bepaalde auto te rijden. Elke keer race van 2 rondjes.

Track: Nordschleife

Auto 1: Porsche Cayman GTS (PDK bak)
Auto 2: Pagani Huayra
Auto 3: Nissan GTR GT3

Kwalificatie: 30 Minuten
Race: 2 rondes

Download Cayman:
http://www25.zippyshare.com/v/bHVMIb3A/file.html

[ Voor 82% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-03-2015 23:08 ]

iRacing Profiel

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:43

Impry

Rallymedia.nl

Kun je iemand kicken, of vragen om een restart zonder dat je Back to Pits moet?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• DutchDevil79
Ik kan iemand admin rechten geven (paswoord door geven) maar normaal gesproken kicken we niet op de Woensdag. Het is met paswoord en meeste die komen rijden al langer mee. Dus als ik paswoord af geef aan iemand moet dat een vaste rijder zijn en zal het vooral zijn om sessies te skippen of herstarten.

Voten zal niet werken iig.

En iemand kicken werkt met ptracker het makkelijkst. Als je admin rechten hebt kan je dan gewoon iemand selecteren in ptracker om hem te kicken. :)

[ Voor 18% gewijzigd door DutchDevil79 op 31-03-2015 23:30 ]

iRacing Profiel

• Shrake
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 20:06
Hoe zijn de physics van die Cayman? Lijkt me een rip en daarvan zijn de physics meestal behoorlijk droevig.

• DutchDevil79
Wij rijden niet met droevige auto's Ik test alle auto's van te voren of ze goed te rijden zijn.

iRacing Profiel

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:43

Impry

Rallymedia.nl

DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:29:
Ik kan iemand admin rechten geven (paswoord door geven) maar normaal gesproken kicken we niet op de Woensdag. Het is met paswoord en meeste die komen rijden al langer mee. Dus als ik paswoord af geef aan iemand moet dat een vaste rijder zijn en zal het vooral zijn om sessies te skippen of herstarten.

Voten zal niet werken iig.

En iemand kicken werkt met ptracker het makkelijkst. Als je admin rechten hebt kan je dan gewoon iemand selecteren in ptracker om hem te kicken. :)
Was gewoon een vraag in het algemeen.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• DutchDevil79
Oki server is up dit is het programma. Have fun guys.

Sessie start: 19:15
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers

Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac

Server zal 120 sec. na finish van elke race weer herstarten en dan kan er weer opnieuw begonnen worden.

Benodigde downloads:

Porsche Cayman

Uitleg instalatie:

Auto's instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'

Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\track s'

Optionele downloads:

ptracker (app voor tijden en setups):
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/

Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads

iRacing Profiel

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Cool, vanavond eens wat rondjes maken in die Porsche, klinkt als een leuke auto

Motor-Forum.nl

• miekol

miekol

erm

Ik ga nu proberen of ik alles kan installeren, joinen etc. nog niet eerder gedaan. Komt vast goed.

• BeetjeVreemd
  • Laatst online: 07-09 20:49
Lukt mij niet, quali sessie loopt nog 10 min. maar kan geen auto selecteren...

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

• miekol

miekol

erm

Het gedownloade bestand is een .z bestand en in de map /cars/ staan allemaal folders ipv bestandjes? Uitpakken als .zip lijkt ook niet te werken?

Nevermind das gelukt :)

[ Voor 10% gewijzigd door miekol op 01-04-2015 19:39 ]

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

HirzoSchuurman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 19:36:
Lukt mij niet, quali sessie loopt nog 10 min. maar kan geen auto selecteren...
Dan mis je waarschijnlijk content.

hoidoei

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:43
Weet iemand of er een key of keybinding is om je "view" in cockpitview kunt resetten ?

Ben bezig met cardboard/colorcross en de headtracking werkt prima, ware het niet dat het werkt totdat ik m'n telefoon in de colorcross doe, op dat moment gaat de view naar de bijrijdersstoel en moet ik scheef gaan zitten om recht te kijken,

Een oplossing voor dit probleem is ook welkom natuurlijk ! In andere games heb ik weleens een reset view optie gezien, misschien kijk ik er wel overheen.

• BeetjeVreemd
Remcom00 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:21:
[...]

Dan mis je waarschijnlijk content.
Klopt, 'k had de porsche niet gedownload... 8)7

• Kuusj

Kuusj

Is wel n fijn bakkie moet ik zeggen, vooral met die "record" banden.

• BeetjeVreemd
kuusj98 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:02:
Is wel n fijn bakkie moet ik zeggen, vooral met die "record" banden.
'k zal 't niet weten :) ; heb met de Nissan gereden (voor 't eerst).
Viel me niks tegen, leuker dan verwacht.

Wel leuk gehad op de GoT server vanavond.
Eerst quali/race was beetje auto leren kennen, 2e had 'k een eenzijdige crash in lap 1 en gestopt daarna (waren maar met een paar man, ik dacht daar kom ik toch nooit meer bij in de buurt) en race 3 was voor mij de leukste al had ik wel een wtf momentje met foxyfoxtrot van heb ik jou daar. (kwam ineens over 't gras voorbij zoeven :o )
Ben benieuwd hoe hij en jullie em zien. 't was een heftige manoeuvre 4 sure, maar zoals ik em van uit de auto beleefde was ik er al voorbij en had foxyfoxtrot nog makkelijk van't gas af gekund/kunnen remmen (i.p.v. proberen te counteren wat nooit goed kon gaan).
Na dat moment was 't voor mij niet super boeiend meer, concentratie was ook al wat weg later op de avond, Kevin haalde me nog in volgens mij aan't eind van lap 1 en vertrok op't rechte stuk richting horizon terwijl ik onder 't rijden m'n topsnelheid kon laten weten via de chat :)
Wel nog bij in de buurt gebleven maar aan't eind van 2e rondje zootje van gemaakt en daarna ben 'k gestopt.

Was al tijdje geleden dat ik had mee gedaan, maar was weer mooi :)

• Kuusj

Kuusj

Als ik dat zo zie krijg ik toch een beetje meer vertrouwen in mijn rijkunsten, zoiets houd ik inmiddels wel aardig bij.
Morgen laatste proefwerk van mijn SE-week dus daarna kan ik weer een paar weken loos. Ik zal binnenkort wel een fatsoenlijk meedoen :P

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:43
kuusj98 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:38:
Als ik dat zo zie krijg ik toch een beetje meer vertrouwen in mijn rijkunsten, zoiets houd ik inmiddels wel aardig bij.
Morgen laatste proefwerk van mijn SE-week dus daarna kan ik weer een paar weken loos. Ik zal binnenkort wel een fatsoenlijk meedoen :P
Precies wat ik ook dacht :P Helaas komt woensdag slecht voor mij uit.

• miekol

miekol

erm

HirzoSchuurman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:34:
[...]

'k zal 't niet weten :) ; heb met de Nissan gereden (voor 't eerst).
Viel me niks tegen, leuker dan verwacht.

Wel leuk gehad op de GoT server vanavond.
Eerst quali/race was beetje auto leren kennen, 2e had 'k een eenzijdige crash in lap 1 en gestopt daarna (waren maar met een paar man, ik dacht daar kom ik toch nooit meer bij in de buurt) en race 3 was voor mij de leukste al had ik wel een wtf momentje met foxyfoxtrot van heb ik jou daar. (kwam ineens over 't gras voorbij zoeven :o )
Ben benieuwd hoe hij en jullie em zien. 't was een heftige manoeuvre 4 sure, maar zoals ik em van uit de auto beleefde was ik er al voorbij en had foxyfoxtrot nog makkelijk van't gas af gekund/kunnen remmen (i.p.v. proberen te counteren wat nooit goed kon gaan).
Dat was ik, sorry! Ik dacht dat wel terug kon komen op 't moment zelf, maar kon inderdaad niet. J'excuse!

Maar goed, ik lag daarna ook hopeloos achter. Wel nog uit proberen te rijden, maar op rechte stuk in lap 2 viel de verbinding ineens weg?

[ Voor 6% gewijzigd door miekol op 01-04-2015 22:48 ]

• BeetjeVreemd
Geeft niet hoor, 'k had er op zich verder geen last van, je had er vooral jezelf mee.. :9 ;)
En 'k maak zelf ook nog genoeg fouten, helemaal met een onbekende auto op de Nordschleife, en dan
eigenlijk flinke delen v/d baan ook nog niet genoeg kennen.
In de eerste race had ik ook bijna Kevin van de baan gebeukt nadat ik aan de late kant ging remmen...
Maar met de één of andere matrix move i.c.m. iets van 'n sixth sense wist hij me gelukkig te ontwijken.
Owja, en dat disconnecten kan te maken hebben met als de 1e gefinished is, dat het kort daarna stopt, of was dat al verholpen?

edit:
kuusj98 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:38:
Het is wat mij betreft ook leven en laten leven, al helemaal zo aan't begin van lap 1, niemand gaat vrolijk worden van stomme onnodige beuk acties gevolgd door een crash aan't begin van een race, dan beter 'n beetje voorzichtiger.

[ Voor 36% gewijzigd door BeetjeVreemd op 01-04-2015 23:22 ]

• Sjoerd ten Brau
Ik wou nog even zeggen: Bedankt voor het aanzetten van de server maar die Cayman was echt om te huilen.

Doei!

• kevz
Lol die bijna crash, ik vond je al extreem snel dichterbij komen inderdaad... :P

De cayman rijd opzich wel ok, maar ik heb geen referentie hoe hij zou moeten rijden. De TopGear banden zijn iig super sticky, de auto is wat levendiger met de langzamere banden.

Ook een raceje gedaan met de GTR GT3, maar ik zat zo in mn ritme ik was de hele race alleen, 6:46 snelste ronde ofzo :D

Als laatste voor de lol de Huayra gepakt, tegen allemaal GT3'tjes. Leuke uitdaging, langzamer in de bochten, elke hobbel word de auto super licht van, en op rechte stukken doorstomen O-)

[ Voor 75% gewijzigd door kevz op 02-04-2015 00:01 ]

Mijn YouTube

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
New Mercedes-AMG GT3 license announced
http://www.racedepartment...license-announced.103292/

De "Nismo GTR R34 GT500" blijft toch ook een fijne wagen om te rijden :)
https://malagoligarage.wo...pergt-series/cars-gt-500/

[ Voor 35% gewijzigd door calsonic op 02-04-2015 16:55 ]

• DutchDevil79
kevz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:56:
De cayman rijd opzich wel ok, maar ik heb geen referentie hoe hij zou moeten rijden. De TopGear banden zijn iig super sticky, de auto is wat levendiger met de langzamere banden.
Ja die top gear bandjes en het geluid vind ik ook wat minder. Maar op de andere bandjes is die wel leuk om te rijden. Kan hem hem goed opvangen en voelt wel aan als een MR sport auto. Niet zo snel als de 991 maar wel snel genoeg voor de ring. ;)

Hier rondje op de ring:

8

iRacing Profiel

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Was erg leuk gisteren. Lekker geknokt om de eerste plek. Nu nog een paar maanden oefenen en ik kan de snelle mannen hopelijk bijhouden ;)

Motor-Forum.nl

Verwijderd

Hi iedereen,

Morgen gooien het Get Real Racing Team en GTHQ weer een server open voor een topcombi

- GT3 @ Interlagos (Enkel de originele Kunos GT3)
- 3 racejes van 20min met telkens voorgaande quali en practice!
- server open ten laatste 19u00 en start race 1 om 19u30

linkje baan:
https://malagoligarage.wordpress.com/category/tracks/ (Even naar beneden scrollen en via mediafire downen) Tevens een hele mooie Suzuka welke je hier kan vinden!

Enkele nieuwtjes voor morgen:
- GEEN restarts meer bij Races, ook niet 1.. dus hou het net en contactloos - zeker in de eerste bochten - in deze gemakkelijk te besturen wagens aub!
Enkele manoevres gingen jammer genoeg mis de voorbije 2 weken. Wie deze herhaaldelijk veroorzaakt zal een gepaste sanctie krijgen :) Als je iemand aanrijdt wacht dan ook even op de andere racer en sta je positie af!
- Iedereen is van de beste wil welke deelneemt en toont gelijk respect naar iedereen toe!

Dit is tevens het laatste Testfunevent alvorens over te gaan naar het OldSchoolDTM-Kampioenschap waarvoor enkele "Tweakeraars" zich ook al hebben ingeschreven, en ik hoop dat nog enkelen dit doen!

Alvast bedankt en mss tot morgen!

Greetz Jona

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:41:
Hi iedereen,

Morgen gooien het Get Real Racing Team en GTHQ weer een server open voor een topcombi

linkje baan:
https://malagoligarage.wordpress.com/category/tracks/ (Even naar beneden scrollen en via mediafire downen) Tevens een hele mooie Suzuka welke je hier kan vinden!

Enkele nieuwtjes voor morgen:
- GEEN restarts meer bij Races, ook niet 1.. dus hou het net en contactloos - zeker in de eerste bochten - in deze gemakkelijk te besturen wagens aub!
Enkele manoevres gingen jammer genoeg mis de voorbije 2 weken. Wie deze herhaaldelijk veroorzaakt zal een gepaste sanctie krijgen :) Als je iemand aanrijdt wacht dan ook even op de andere racer en sta je positie af!
- Iedereen is van de beste wil welke deelneemt en toont gelijk respect naar iedereen toe!

Dit is tevens het laatste Testfunevent alvorens over te gaan naar het OldSchoolDTM-Kampioenschap waarvoor enkele "Tweakeraars" zich ook al hebben ingeschreven, en ik hoop dat nog enkelen dit doen!

Alvast bedankt en mss tot morgen!

Greetz Jona
Leuk, denk dat ik wel even join als ik de tijd heb :).

hoidoei

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Remcom00 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 09:11:
[...]

Iel, conversions :-(.
Grootste deel is crap, zitten wel een paar aardige tussen.
Zal m eens proberen, Civic lijkt me wel een leuke auto als de physics een beetje goed zijn :).
zijn ze ook maar ik heb wat data veranderd in de ek9 , er zit ook een nederlandse kenteken plaat bij , zijn wel leuk om te rijden vind ik.

Ik ben zelf bezig met een honda s2000 met een vriend van mij.
Model wordt gemaakt , geen conversie ;)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

DutchDevil79 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 22:56:
Kan 3 verschillende types, hoeft niet bij elkaar te liggen.

Dit is het voorlopige programma dan voor morgen (mocht er toch liever een andere auto bij laat even weten):

Race settings welke geloopd gaan worden. Je kan dus in server afspreken om een bepaalde auto te rijden. Elke keer race van 2 rondjes.

Download Cayman:
cool kunnen ze ook een cayman r maken :D

Het realisme van die cayman is alleen ver te zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door BruceLee op 03-04-2015 15:17 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Verwijderd

Kleine persoonlijke mijlpaal:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/DuY2fnUqQ4OcLxcALjSxWCsF/full.png
Zonder assists, zonder te crashen, met Xbox-controller. :P

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:07:
Kleine persoonlijke mijlpaal:
[afbeelding]
Zonder assists, zonder te crashen, met Xbox-controller. :P
met hoeveel grip op de baan ?

heeft iemand ook de download links voor de 991 gt3 ? en of gt3 rs ?

[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 03-04-2015 16:01 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• kevz
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:41:
Hi iedereen,

linkje baan:
...
Tijd om te racen >:)

Mijn YouTube

• DutchDevil79
Zo was leuk op Interlagos, had wel het idee dat die Nissan stukje sneller is daar. Maar nu wel genoeg ervan gezien. Zal host maken op een nieuwe track. Misano, gaaf baantje uit Netkar Pro.

Naam: GoT Fun server
Auto: BMW M235i

Download track hier:
http://www.mediafire.com/download/tqo2wupx7mm171x/misano.rar

of hier:
http://www34.zippyshare.com/v/Bv7Fm7uN/file.html

iRacing Profiel

• Flavourlicious
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-06-2023
Zie m niet?

• DutchDevil79
Nu is die er. Wouden nog een race doen op interlagos

iRacing Profiel

• kevz
Nog ff wat Misano erachter aan :D

Mijn YouTube

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Meh, aan de grid van de race met de BMW op Misano was mn FFB opeens weg :(.
Laatst ook al eens gebeurd...
Tijdens race 3 op Interlagos schoot mn FFB ook op eens van het midden naar links (als ik m los liet draaide ie helemaal naar links).
Mooi kloten, tweedehands Fanatec en een nieuwe zit er voorlopig ook niet in, helemaal nu de prijzen zo drastisch zijn verhoogd :(.

hoidoei

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat heb ik ook gehad, lag bij mij aan fanaleds.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Remcom00

Remcom00

hij is gek

Arfman schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:28:
Oh thanks, zal eens kijken :).
Gebruik je nu nog wel fanaleds of iets soortgelijks?

hoidoei

• Arfman

Arfman

Drome!

Remcom00 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 00:21:
[...]

Oh thanks, zal eens kijken :).
Gebruik je nu nog wel fanaleds of iets soortgelijks?
Nee, iRacing ondersteunt Fanatec standaard al en in AC komt dat vast ook wel. Een stuur wat niet reageert is erger dan geen lampjes :)

Verwijderd

BruceLee schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:46:
[...]

met hoeveel grip op de baan ?

[....]
Geen idee, dus dat zal de standaard instelling zijn geweest.

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10 12:40

Shva

aka Jos_theboss

leuke races weer! (behalve race 2 dan)

had je nog replays Robert?

• DutchDevil79
Yep deze 2 replays had ik van de racejes op Interlagos:

http://www65.zippyshare.com/v/V0UJnVDl/file.html

iRacing Profiel

Verwijderd

Was idd weer gezellig vrijdag!

Heb onderstaande compilatievideo gemaakt met focus op de starts van race 1, race 3 vanaf 10min en race 4 in willekeurige startopstelling vanaf 16min in de video! leverde fraaie beelden op imo en wederom veelbelovend..

Los van race 2 waar een contact tussen p2 en 3 effe wat chaos veroorzaakte, zag ik het nodige respect en tegelijkertijd competitiviteit tussen de rijders en dat is dan ook de ambitie om dat te behouden!

Thanks iedereen en prettig Paasweekend.. :)

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:03
Arfman schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:28:
Mooi, ik hoef dus ook niet verder te zoeken wat het probleem was :9

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik heb de DLC niet (en dat terwijl ik groot deel van mijn leven GT-R liefhebber ben) Naast het feit dat ik het redelijk veel geld vind voor een paar auto's, heb ik destijds als één van de vroege vogels Assetto Corsa aangeschaft voor het volledige bedrag. Daarna is er twee keer een flinke korting op gekomen voordat 1.0 uit kwam. Ik had stiekem wel de hoop dat de DLC gratis beschikbaar zou zijn voor de racers die hem wat eerder hebben aangeschaft.

Race zag er wel leuk uit. Had wel iets meer mensen verwacht eigenlijk. Rijden jullie normaal ook met dit aantal mensen? Heb al een tijdje geen races meer meegereden hier helaas.

Verwijderd

MarijnGTR schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:35:
Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Ik heb de DLC niet (en dat terwijl ik groot deel van mijn leven GT-R liefhebber ben) Naast het feit dat ik het redelijk veel geld vind voor een paar auto's, heb ik destijds als één van de vroege vogels Assetto Corsa aangeschaft voor het volledige bedrag. Daarna is er twee keer een flinke korting op gekomen voordat 1.0 uit kwam. Ik had stiekem wel de hoop dat de DLC gratis beschikbaar zou zijn voor de racers die hem wat eerder hebben aangeschaft.

Race zag er wel leuk uit. Had wel iets meer mensen verwacht eigenlijk. Rijden jullie normaal ook met dit aantal mensen? Heb al een tijdje geen races meer meegereden hier helaas.
Momenteel is de groep nog groeiende.
Het GetRealRacingTeam waar ik deel vanuit maak telt momenteel 10tal leden op AC en 5 á 10 tal die de stap van granturismo nog moeten maken de komende maanden. Wij reden voorheen met 20-tal op GT. Gthq heeft ook 8tal ACrijders en van Tweakers hebben al zeker meer dan 10 verschillende personen meegeraced. Voorlopig zijn we op vrijdag telkens met net geen 15-rijders. Raceje waarmee de video start was race 1 en de meesten Moeten nog toekomen dan.. Maar eens iedereen van de verschillende meewerkende fora actief deelneemt zal er plaats tekort zijn op 1 server..

Vinden we dan wel iets op ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

MarijnGTR schreef op zondag 05 april 2015 @ 13:35:

Sorry hoor maar dit vind ik wel echt schraal :D
Je hebt (geloof ik) 2 tientjes betaald voor het spel, je hebt gratis alle updates en uitbreidingen gekregen (inclusief Spa wat er eerst niet in zou zitten) en dan vind je een tientje voor de Nordschleife en een buttload aan auto's te duur?

Voor sommigen is het ook nooit goed.

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
Je zult altijd zuinige mensen hebben. Dat vind ik ook niet erg, alleen is het wel chique als je dan toegeeft dat je een krent bent ;-).

Want deze DLC kun je gewoon niet duur noemen. Alleen in de Nordschleife zit letterlijk 1,5 jaar aan werk en manuren.

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-11 14:25

Koenvh

Hier tekenen: ______

Arfman schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:42:
[...]

Je hebt (geloof ik) 2 tientjes betaald voor het spel, je hebt gratis alle updates en uitbreidingen gekregen (inclusief Spa wat er eerst niet in zou zitten) en dan vind je een tientje voor de Nordschleife en een buttload aan auto's te duur?

Ligt eraan, als je iRacing bent gewend zijn de prijzen laag. Ben je echter iets als rFactor gewend, en heb je het spel voor €20 aangeschaft, dan is een DLC van €15 wel aan de duurdere kant ja. Of als ander voorbeeld Race07... De DLC daarvan is ook veel goedkoper. 't Is maar net waarmee je 't vergelijkt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Koenvh op 05-04-2015 15:56 ]

🠕 This side up

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:13
Tja Iracing heeft me $250 gekost in dezelfde periode als dat AC me €30 heeft gekost dus ik vind zo'n dlc niet duur. Toch snap ik hem wel een beetje, want het spel is natuurlijk veel uitgebreider dan de dlc. Maarja als je er optijd bij was geweest had de dlc ook maar €10 gekost en die zal vast wel weer in een steamsale langskomen.

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Arfman schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:42:
[...]

Haha, dat mag je vinden. Sterker nog, ik ben het wel een beetje met je eens. Ik heb het spel destijds voor tegen de 40 euro gekocht terwijl het spel verre van af was. Dan mag je toch hopen dat er updates blijven komen. Dat terwijl het spel later inderdaad de helft van het geld heeft gekost. Vandaar dat ik bovenstaande opmerking maak. Misschien is het meer een principe kwestie geworden. :)
Heeft Project CARS of een ander spel niet het systeem waar de early birds op zo'n manier "beloond" worden? Kan me niet helemaal herinneren.

Daarnaast ben ik altijd enthousiast geweest over het spel. Dus het was niet echt bedoeld als gezeik hoor, maar ik vroeg me af of er meer mensen zoals ik over dachten. Blijkbaar niet. ;)
Ik was trouwens absoluut blij dat Spa erbij kwam. Heb daar wel wat uurtjes op gereden.
Koenvh schreef op zondag 05 april 2015 @ 15:55:
[...]

Ligt eraan, als je iRacing bent gewend zijn de prijzen laag. Ben je echter iets als rFactor gewend, en heb je het spel voor €20 aangeschaft, dan is een DLC van €15 wel aan de duurdere kant ja. Of als ander voorbeeld Race07... De DLC daarvan is ook veel goedkoper. 't Is maar net waarmee je 't vergelijkt ;)
Hiervoor heb ik inderdaad veel Race07 / GTR Evolution gespeeld. iRacing moet ik maar niet aan beginnen denk ik. :p

• lezut
  • Laatst online: 01-11 14:31
MarijnGTR schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:12:
[...]
Heeft Project CARS of een ander spel niet het systeem waar de early birds op zo'n manier "beloond" worden? Kan me niet helemaal herinneren.
Ik vind dat we beloond zijn met een goed spel voor een nette prijs ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

lezut schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:03:
[...]

Mooie woorden :)

Alhoewel ik AC in totaal maar 40 uur gespeeld heb (dus ongeveer een euro per uur) vind ik het toch zeer de moeite waard en een goede "investering". Als er nog een DLC komt voor een tientje ga ik die ook zeker kopen, maar ik geloof dat er sowieso nog een GT-R straatversie aankomt (voor niets)?

Anyway, ik ga weer ff de LaFerrari over de Nordschleife jagen met dusty track en straatbanden :P

• FightingAce
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Ongeacht de vraag of de dlc zijn geld waard is, vind ik het wel schandalig dat diegenen die de dlc niet hebben gekocht niet gewoon kunnen spelen op servers waar dlc-auto's worden gebruikt. Hiermee wordt toch een deel van de community uitgesloten van een fors deel van de servers, maar ook van de races die hier verreden worden.

• Kevin Kater
  • Laatst online: 07-09 16:29
FightingAce schreef op maandag 06 april 2015 @ 10:12:
Ongeacht de vraag of de dlc zijn geld waard is, vind ik het wel schandalig dat diegenen die de dlc niet hebben gekocht niet gewoon kunnen spelen op servers waar dlc-auto's worden gebruikt. Hiermee wordt toch een deel van de community uitgesloten van een fors deel van de servers, maar ook van de races die hier verreden worden.
Slaat inderdaad nergens op.

Verwijderd

Hi allen,

Aanstaande vrijdag nieuwe combi georganiseerd door Get Real Racing Team en GTHQ.. Er was vraag om eens met een ietwat tragere wagen te rijden.. De keuze is gegaan naar de Modwagen Nissan Primera BTCC uit 1999 en dit op het circuit van Silverstone GP. BTCC is afgelopen weekend net gestart dus is wel toepasselijke race!

Later deze week post ik servernaam en dergelijke, niet dat hier iets aan zal veranderen.

Wagen kan je alvast hier downloaden: http://www.racedepartment...nissan-primera-btcc.3828/

Alvast bedankt,

Jona

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-11 12:12
lezut schreef op zondag 05 april 2015 @ 19:03:
[...]

daar ben ik het mee eens.
Bij pcars heb je meer keuze in tracks en auto's, maar AC vindt ik veel beter, alleen al hoe de auto's zich gedragen op de baan.

nu hoop ik ook nog op een drift DLC :*)

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Waarom heeft die cayman Macphearson Strut aan de voorkant? :| Bagger mod :+

[ Voor 14% gewijzigd door Patjeee op 07-04-2015 00:33 ]

Pagina: 1 ... 68 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.