CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
FalconM schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:28:
Het Dreampack is een echte aanwinst, vooral de P1 en de echte bumps op de Nordschleife (die zitten er niet in bij Snoopy's versie). Helaas ook een nadeel bij versie 1.1 : tijdens het afsluiten van het spel gaat het scherm op zwart en loopt het vast. Meer gebruikers hier met dit probleem?
Hoewel ik het een super spel vind heb ik het gevoel dat je tegenwoordig als eindgebruiker ingezet wordt als Beta Release tester: een scherm op zwart aan het eind is toch echt slecht!
Nooit meer netjes betalen dus voor een spel....dat is mijn les geweest.
Assetto Corsa opnieuw installerenOpethrulez schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 23:45:
Spel gaat hier ook op zwart na afsluiten
[...]
Alle mods ook verwijderd, maar probleem blijft.
Heb de assetto corsa bestanden onder 'documenten' echter niet verwijderd (dus had meteen dezelfde grafische instellingen enz. als voorheen), moet dit ook worden verwijderd?
Verder is het wegdek zeer licht van kleur sinds de update bij mij, maar dit is volgens mij een fout die de heren van kunos er zo snel mogelijk proberen uit te halen.
Wat is dat nu weer voor zever.. oefening baart kunst.Arfman schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:00:
De Nordschleife is inderdaad om echt te racen niet heel erg geschikt, maar oh zo leuk om te rijden.
IVM DLC: Die plofjes van de M235i *gniffel gniffel* ^^
[ Voor 9% gewijzigd door Tomskii5 op 13-03-2015 02:25 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
1.1.1
- Launcher: new option in Options > General to ignore Windows' display scaling
- Launcher: launcher will now reset to default theme on version change
- Launcher: potential fix for rare crash on exit
- Launcher default theme: further additions to the handling of missing/problematic mod content
- Added Visual Studio DLLs
- Now correctly set replay speed for replay files recorded with older versions of AC
- improved exterior m235i backfire envelopment
- Corrected C9 numbers on skin
- Corrected Alfa GTA tyres naming
- Custom post processes are now correctly located by the launcher in Documents/Assetto Corsa/cfg/ppfilters
[ Voor 24% gewijzigd door Lennart95 op 13-03-2015 11:11 ]
Ik had em gisterenavond ook nog gezien, ik ging gewoon stuk toen hij doorhad dat dit wel degelijk het echte nr is
Dit dus, het is aan modmakers hun mods aan te passen. Al hadden ze bij Kunos mss wel ff op voorhand dat kunnen doorgeven zodat de mods klaar waren bij release 1.1Impry schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:16:
Ja, ze kunnen natuurlijk geen rekening gaan houden met alle (brakke) mods die er tussen zitten.
[ Voor 35% gewijzigd door Tomskii5 op 13-03-2015 11:28 ]
http://www.racedepartment.com/downloads/ptracker.3509/
[ Voor 25% gewijzigd door DutchDevil79 op 13-03-2015 13:11 ]
Ik heb zelf ook meerdere malen in het echt op de nurburgring gereden, en ben tot nu toe nog geen realistische versie tegengekomen in een game.
Ik heb in 2009 een rondje over de Nordschleife gereden met mijn Yamaha R6.bones schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:17:
Zijn er hier ook Tweakers die in het echt op de nurburgring hebben gereden? Ben benieuwd hoe realistisch de track is. Ben wel benieuwd naar jullie bevindingen. (Ik kan zelf pas ergens in het weekend de dreampack uitproberen)
Ik heb zelf ook meerdere malen in het echt op de nurburgring gereden, en ben tot nu toe nog geen realistische versie tegengekomen in een game.
Natuurlijk herinner ik me het hele rondje niet meer, maar een paar stukken zie ik nog zo voor me en die kloppen écht précies.
Zoals bijvoorbeeld 'breidscheid' (geloof dat het zo heet?), dat is zo'n combinatie met een flauwe rechterbocht en dan een linkerbocht, licht heuvel op. Maar opeens knijpt die linkerbocht dan. Daar ging ik met de motor bijna rechtdoor omdat ik het niet zag aankomen. Angstig momentje was dat en dat herkende ik exact in de simversie
Ik denk dat je de AC versie dus echt goed kunt gebruiken om te oefenen voor een echt rondje. Maar, gebruik dan wel een wat tragere auto. Als je gaat oefenen in de P1 en je gaat daarna in je Golf over de ring, gaat het mis
Denk dat je er wel van op aan kan dat dit (tot dusver) de beste Nordschleife ervaring op PC of welke sim dan ook is. Dat komt niet eens zozeer door het feit dat het een laser-scan versie is, maar omdat RSR Nurburg eraan meegewerkt heeft. Als je naar hun videos kijkt en de rempunten pakt die hun ook gebruiken klopt het gewoon 100%.bones schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:17:
Zijn er hier ook Tweakers die in het echt op de nurburgring hebben gereden? Ben benieuwd hoe realistisch de track is. Ben wel benieuwd naar jullie bevindingen. (Ik kan zelf pas ergens in het weekend de dreampack uitproberen)
Ik denk dat je Adenauer Forst bedoeltRequiem19 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:50:
Zoals bijvoorbeeld 'breidscheid' (geloof dat het zo heet?), dat is zo'n combinatie met een flauwe rechterbocht en dan een linkerbocht, licht heuvel op. Maar opeens knijpt die linkerbocht dan. Daar ging ik met de motor bijna rechtdoor omdat ik het niet zag aankomen. Angstig momentje was dat en dat herkende ik exact in de simversie.
Zoek maar eens op YouTube, er is een filmpje uit de jaren 60/70 en dan schrik je je helemaal de klambam. Kevers die over de kop slaan, mensen die eruit worden gekatapulteerd, daken die 50 cm of meer indeuken, etc.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat is 'm ja!Arfman schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:05:
[...]
Ik denk dat je Adenauer Forst bedoelt
Zoek maar eens op YouTube, er is een filmpje uit de jaren 60/70 en dan schrik je je helemaal de klambam. Kevers die over de kop slaan, mensen die eruit worden gekatapulteerd, daken die 50 cm of meer indeuken, etc.
Tegenwoordig moet je al een helm op als je gaat plassen omdat de stortbank wel eens naar beneden kan komen...................
YouTube: Nurburgring Nordschleife Crashes 1970 at Adenauer Forst. NEW ! More crashes
Jeetje bij 00.30.............pffffffffffffffff
Sommigen hadden toch wel even de gordel aan kunnen doen denk ik dan............
Leuk zo de gezinsauto slopen op een zondagmiddag.........met de familie er nog in
[ Voor 23% gewijzigd door aveenhuysen op 13-03-2015 16:21 ]
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
deze bedoel je blijft een genot om naar te kijken ... sommige zijn echt levens moe
YouTube: Rhapsodie in Blech - 1970 Nurburgring Nordschleife Adenauer Forst - Part 1
YouTube: Rhapsodie in Blech - 1970 Nurburgring Nordschleife Adenauer Forst - Part 2
YouTube: Rhapsodie in Blech - 1970 Nurburgring Nordschleife Adenauer Forst - Part 3
YouTube: Rhapsodie in Blech - 1970 Nurburgring Nordschleife Adenauer Forst - Part 4
[ Voor 6% gewijzigd door ravw op 13-03-2015 18:35 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Ik heb vorig jaar een rondje gedaan:bones schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:17:
De baan is hetzelfde als in het echt. Ik moest wel eerst de FOV lager zetten omdat het vertekend. De baan lijkt smaller met de standaard FOV setting.
Ok top, op welke FOV setting heb je hem staan?glnk schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:39:
[...]
Ik heb vorig jaar een rondje gedaan:
[video]
De baan is hetzelfde als in het echt. Ik moest wel eerst de FOV lager zetten omdat het vertekend. De baan lijkt smaller met de standaard FOV setting.
Ben ik nog mee aan het experimenteren. Eerst had ik 30 maar dat beperkt je zicht weer te veel. Nu gebruik ik 40.bones schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:47:
[...]
Ok top, op welke FOV setting heb je hem staan?
Dacht even dat dat het zou zijn, PS4 controllers emuleren namelijk x360 controllers, maar zelfs na een geforceerde hide van de DS4 controller (dus alleen de x360 controller is nog zichtbaar) heb ik hetzelfde probleemtrion75 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:46:
Zie je wel wat in je controller instellingen als je hem daar indrukt?
Staan er toevallig 2 controllers aan en is diegene die je gebruikt de 2e? had ik eens dat ik een controller had aangesloten, m'n stuurtje deed het pas weer als ik die andere controller eerst uit deed.
Vind het echt heel jammer dat ik gewoon niet eens meer van m'n plek kom
Anybody else?
Had hem ook op 56 staan ofzo.glnk schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:49:
[...]
Ben ik nog mee aan het experimenteren. Eerst had ik 30 maar dat beperkt je zicht weer te veel. Nu gebruik ik 40.
Daarna volgens deze metode http://www.projectimmersion.com/fov/
Scherm 24 inch en afstand tot scherm 43 inch rekent ie 16 uit, dan zit ik op de motorkap......
Nu staat ie op 40 en al gelijk sneller heb ik gemerkt. Nog een beetje puzzelen dus.
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE
Hah mijn monitor is 27 inch en de astand tot de monitor is 25 inch. Dan rekent het precies 30 FOV uit. Klopt wel dus. Als je maar 1 monitor hebt kun je het beste een compromis maken.aveenhuysen schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 18:57:
[...]
Had hem ook op 56 staan ofzo.
Daarna volgens deze metode http://www.projectimmersion.com/fov/
Scherm 24 inch en afstand tot scherm 43 inch rekent ie 16 uit, dan zit ik op de motorkap......![]()
![]()
![]()
Nu staat ie op 40 en al gelijk sneller heb ik gemerkt. Nog een beetje puzzelen dus.
[ Voor 5% gewijzigd door glnk op 13-03-2015 19:17 ]
Bij een 24" diagonaal of een afstand groter dan 32" raden ze je sws aan om wat anders te doen dan je fov aan te passen
[ Voor 32% gewijzigd door paragon op 13-03-2015 20:30 ]
Ik heb er in het echt al op gereden en deze zondag is het weer zover voor de eerste Touristenfahrt van het nieuwe jaar.bones schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:17:
Circuit is volledig waarheidsgetrouw (buiten dat die borden bij het uitrijden van de pits in het echt kegeltjes zijn), enige ding dat anders is is idd door de FOV waarbij het iets smaller lijkt dan in het echt.
[ Voor 5% gewijzigd door Tomskii5 op 13-03-2015 20:48 ]
Relatief eenvoudige auto om hard mee te gaan, vet!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1m-JX3z3KIU]
[ Voor 16% gewijzigd door Tomskii5 op 13-03-2015 21:36 ]
Je moet wel de track grip op old zetten, want de huidige track heeft een beetje te veel grip. Net als bij de P1 altijd de road tires nemen niet de trofeo's die hebben te veel grip. Kunos heeft aangegeven dit te hebben gedaan voor de niet zo ervaren spelers, zodat zij makkelijker de nordschleife kunnen leren.Shrake schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:43:
Zojuist online een 6:37.135 in de Zonda R op de Nordschleife eruit geperst. Denk ik probeer of ik de echte tijd kon matchen... was de eerste flying lap dus wel blij mee haha
Maar in iederegeval mooie tijd!
De Oreca FLM09 is er 1 van......werkt nu weer dankzij de patch
Patches voor sommige autos
http://www.racedepartment...l-banks-of-the-mods.5525/
[ Voor 44% gewijzigd door calsonic op 14-03-2015 15:08 ]
het gaat hier om een G25 Stuur
en als ik bij het inladen heb ik wel tegen kracht maar in het spel zelf als ik moet gaan rijden niets
En weet iemand of zandvoort er nog aan zit te komen als DLC
[ Voor 16% gewijzigd door ravw op 14-03-2015 14:29 ]
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Hier is een MOD voor zandvoortravw schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 14:28:
hoe krijg ik de FFB werkend in AC ?
het gaat hier om een G25 Stuur
en als ik bij het inladen heb ik wel tegen kracht maar in het spel zelf als ik moet gaan rijden niets
En weet iemand of zandvoort er nog aan zit te komen als DLC
http://www.racedepartment...s/categories/ac-tracks.8/
hier een van mijn reallife lapsbones schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:17:
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Download: http://adf.ly/246619/http...for+AC+1.1.1+by+Bazza.zip
Changelog:
- Small adjustments to steering rack, a tad slower for less nervous steering reaction
- Adjusted aero.ini to suit version 1.1.1
Included setup for the Nordschleife; Place file "CAR SETUP Ferrari 312pb v0.9 Ring.ini" to the following folder to the Assetto Corsa folder in your "My Documents" location: "....\Documents\Assetto Corsa\setups\ferrari_312pb\ks_nordschleife"
Enjoy and may the downforce be with you!
Heb hem geupdate maar hij blijft op connecting to server staan...
Leuk speelgoed heb je daar
*gaat sparen voor een echt dikke auto en racen op de ring*
Verwijderd
Nog effe remindertje voor het testfuneventje deze avond over verschillende Nederlandstalige fora heen (GTHQ / GetRealRacingTeam en Tweakers nu toch ook ).
Wagen: Formula Abarth (bij voorkeur stocksetup behalve rembalans)
Circuit: Circuit de Catalunya / Barcelona (te downloaden via racedepartment, link zie voorgaande pagina)
Voor een werkende trackmap verwijder het bestandje map.png in het mapje vd track onder content - tracks - Barcelona en AC maakt vanzelf een nieuwe correcte trackmap!
Verschillende races van 10 tal laps met voorgaand telkens oefenen/quali van 20min.
Servernaam: GetRealRacingTeam / GTHQ (Be.Nl) met paswoord ronin
Open vanaf 19u00
Vanaf volgende week gaat dit telkens op vrijdag doorgaan! Voorlopig beperken we ons tot funtests om animo en opkomst te checken!
It's all about the fun
Greetz Jona
Edit:
Zou iedereen die deelneemt volgende liveries willen downloaden voor de FA? Dit is geen must maar enkele deelnemers hebben livery toegewezen gekregen als test van deze feature!
- http://www.racedepartment...h-max-verstappen-f3.4675/ (F3 MaxVerstappenLivery voor de FA)
- https://www.dropbox.com/s...lRacing_tatuusfa.zip?dl=0 (GetRealRacingTeamLivery voor de FA)
Alvast bedankt en tot vanavond,
Jona
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 12:50 . Reden: toevoeging ]
btw er is een mooiere versie van Catalunya beschikbaar. Die van F1 2011 af komt.
http://www.mediafire.com/..._catalunya_v.1.01_acu.rar
Is dit de correcte versie? http://www.racedepartment...ircuit-de-catalunya.3328/
edit; Het is ZEER verstandig om inderdaad de map.png te verwijderen, anders kan je de juiste layout niet zien die gereden word. Ik ging op de server een uurtje geleden dus de verkeerde kant op tot dat iemand aan gaf dat ik verkeerd aan het rijden was
[ Voor 48% gewijzigd door kevz op 15-03-2015 18:58 ]
Server Name DTM ring racers (even query op name doen)
Verwijderd
Hi Kevz, jup is de correcte!kevz schreef op zondag 15 maart 2015 @ 15:28:
Als je zo'n grote post maakt zal het ook wel fijn zijn dat alle benodigde links er in staan. Tenminste, als je wil dat mensen naar je server toe komen. Liveries maken mij dan weer helemaal niks uit haha
Is dit de correcte versie? http://www.racedepartment...ircuit-de-catalunya.3328/
Zal vanaf volgende keer telkens opnieuw alle linkjes plaatsen..
Ik ben op bezoek geweest in die server en het ging er zonder fabrieks ABS spannend aan toe. Damage was er dan weer niet. Een vreemde combo.aph3x schreef op zondag 15 maart 2015 @ 16:01:
We hebben een server draaien op de ring met de DTM bakken.
Server Name DTM ring racers (even query op name doen)
Hoe had ik vooraf kunnen zien welke hulpjes er wel of niet aan stonden? Of waar had ik dit kunnen zien?
En wie zijn we? Ik kreeg het idee dat half Italië daar met 155's aan het rijden was
server up
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Ik kom met 1 27" monitor en 29" afstand uit op 26 FOV, wat echt veel en veels te kortbij is. Staat nu op 36 met stoel een stuk naar achter en pitch -3. Weet niet of ik hieraan kan wennen. Word tijd dat ik die adapter bestel zodat ik triplescreen kan. Volgens berekening dan 29 FOV wat ik me dan al iets beter kan voorstellen.glnk schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:15:
[...]
Hah mijn monitor is 27 inch en de astand tot de monitor is 25 inch. Dan rekent het precies 30 FOV uit. Klopt wel dus. Als je maar 1 monitor hebt kun je het beste een compromis maken.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Onderstuur in low en medium speed bochten en lift-off overstuur. Net als de echte
Verwijderd
5-tal rijders van hier waarvoor dank, 5-tal van GTHQ en enkelen van GetRealRacingTeam. Wetende dat er nog pak afwezigen waren lijkt me dit veelbelovend
4 leuke racejes gedaan gisteren, en ondanks dat we nog niet vaak samen hebben gereden leverde dit hele mooie en cleane battles op! Volgende schitterende 3-dik scenario in het eerste raceje wil ik jullie niet onthouden.. Heb jammer genoeg zelf geen replays kunnen opslaan.
YouTube: Assetto Corsa close racing
Vanaf deze week gaat dit testproject telkens door op vrijdag in plaats van zondag en dit tussen 19u en ongeveer 22u.
Deze week is de wagenkeuze nog niet geweten.
Wel kan ik al meegeven dat we naar de Nordschleife - hoe kan het ook anders
Later deze week kom ik nog eens in herhaling vallen..
Alvast bedankt!
Fixed lap time detection system missing first laps
Improved Physics Time Occupancy % (PHY) in Render Stat Form
Improved overlay leaderboard to show millisecond accuracy gaps for Qual and Practice session and "PIT" indicator for pitted cars
Fixed McLaren P1 wing always down in multiplayer
Fixed cars not locked in pits when not starting after a multiplayer session was restarted
Added option to suppress log in assetto_corsa.ini
Fixed replay timestamps on the timeline
Fixed useless yellow flags on race start
Fixed getTrackConfig Python API returning wrong string
Launcher: added forced exit timer on shutdown
Launcher: added more details in content loading errors
Bovenstaande fix is toch wel de belangrijkste. Was nogal vervelend als de outlap+1e hotlap niet werden geteld op Nurburgring Endurance
[ Voor 9% gewijzigd door kevz op 16-03-2015 17:49 ]
echter zie ik hier nu zoveel nieuwe content/mods voorbij komen waardoor ik niet weet wat goed is en veel gebruikt wordt. zal me er is in verdiepen en het een en ander installeren.
dan zal ik mn stuur weer is aansluiten en racen!
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Bovendien is de standaard content (met DLC natuurlijk!) op het moment heel erg leuk! Een laserscanned Nordschleife is gewoon awesome, en dat parcours leren rijden met meerdere auto's kost wel wat tijd
Details:
http://www.isr-series.com...e-assetto-corsa-dtm-retro
Begin van mijn sessie:
Verwijderd
Waar kan je deze mod downloaden? Dit is zeker een iligale port van Forza neem ik aan?DutchDevil79 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:53:
De Porsche 991 GT3 werkt iig weer en is geweldig op de ring. Net even getest!
Beging van mijn sessie:
[video]
GEKOCHT?!Lennart95 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:22:
Vanavond de Cayman GTS mod gekocht bij assettocars. Straks maar eens gaan testen
EN tevens eentje dat er niet uit ziet.TVH7 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:49:
[...]
Waar kan je deze mod downloaden? Dit is zeker een iligale port van Forza neem ik aan?
[ Voor 37% gewijzigd door Tomskii5 op 16-03-2015 21:09 ]
Hoe kun je zoiets voorkomen/inschatten hoeveel brandstof je nodig hebt?
[ Voor 14% gewijzigd door Impry op 16-03-2015 21:19 ]
Door te kijken in het setup scherm hoeveel liter je meeneemt. Nordschleife is 21km lang.. reken maar uitImpry schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:19:
Net in een 3 ronden race met E190 DTM na twee rondes Nordschleife zonder benzine stil komen te staan.
Hoe kun je zoiets voorkomen/inschatten hoeveel brandstof je nodig hebt?
Server: DTM ring racers #01 [NO AIDS] [Track Cycle] [Misbehave = BAN]
Ja gekocht. Doet DutchDevil ook soms met auto's als de 991 GT3Tomskii5 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 21:09:
[...]
GEKOCHT?!
[...]
EN tevens eentje dat er niet uit ziet.
Was zeer vermakelijk Bazza. Ik werd in m'n tweede ronde continue geblokt waardoor je erbij en voorbij kon komen. Gelukkig had ik nog wat virtueel rubber over om je voor de overwinning te laten vechten. Wilde de race ook saven maar zag nergens de knop voorbij komenaph3x schreef op maandag 16 maart 2015 @ 23:19:
Was weer ouderwets racen Hielke, door to door tot de laatste bocht![]()
Heb de replay nog kunnen saven gelukkig
Wat is je echte naam Bazza? Hebben wij in het verre verleden van GPL ook tegen elkaar gereden?
Zo op De Ring met de oude DTM auto's en met alle hulpjes uit, mooier wordt het niet in de simracerij. Als de server blijft hosten zorg ik ervoor dat er nog wat meer snelle en fair rijdende Friezen bij komen. Andre de Vries en Wouter Bergsma.
Aanvang sessie: 19:30
Race 1:
Alfa GTA op Blackwood
Race rondes: 10
Race 2:
Ferrari LaFerrari en McLaren P1 op Spa
Race rondes: 8
Race 3:
McLaren F1 GTR op Suzuka
Downloads:
Blackwood:
http://www.racedepartment.com/downloads/blackwood.2639/
Suzuka:
http://www.mediafire.com/...hjgjg/ac_suzuka_v.1.0.rar
[ Voor 13% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-03-2015 13:04 ]
had me graag eens willen meten met de Nederlandse AC rijders op de Nordschleife. Om nu met de nieuwe content toch voor het alternatieve te kiezen begrijp ik niet helemaal.
Maar hey, it's your party :-)
Verder kun je maar een paar rondjes oefenen tenzij je een practice sessie hebt van meerdere uren.
Daarnaast zag ik deze hele week al posts staan met mensen die wat gehost hebben op de ring.dus had je al keer kunnen aansluiten. En in de toekomst zullen we vast nog wel is op de ring gaan rijden.
[ Voor 93% gewijzigd door DutchDevil79 op 17-03-2015 13:48 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Verwijderd
Ik had gisteren beloofd zo snel mogelijk de wagen mee te delen voor het volgende multiforumevent aanstaande vrijdag op de Nordschleife. Wagen is de Mercedes e190 Evo2 DTM geworden.
Vrijdag 20 maart
Circuit : Nordschleife layout
wagen: Mercedes e190 Evo2 DTM
Server: Get Real Racing Team / gthq (BeNl) met wachtwoord ronin
open vanaf 19u00 voor 3, mss 4 racejes van 3 laps met telkens quali van 17min voldoende voor 1 hotlap!
Factory ABS toegestaan
Tip: zet automatische throttleblip aan, dit zorgt voor hogere stabiliteit in het schakelen en aanremmen.
C u at "The Green Hell"
Thanks
Sessie start: 19:30
Naam: GoT Fun Server
Paswoord: tweakers
Teamspeak:
Server adres: 77.170.160.201
Paswoord: got_ac
Race 1:
Alfa GTA op Blackwood
Practise: 30 min.
Qualify: 10 min.
Race 2:
Ferrari LaFerrari en McLaren P1 op Spa
Race rondes: 8
Race 3:
McLaren F1 GTR op Suzuka
Benodigde downloads:
Blackwood:
http://www.racedepartment.com/downloads/blackwood.2639/
Suzuka:
http://www.mediafire.com/...hjgjg/ac_suzuka_v.1.0.rar
Uitleg instalatie:
Auto's instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\cars'
Banen instaleren in de volgende map:
Steam folder\SteamApps\common\assettocorsa\content\track s'
Optionele downloads:
ptracker (app voor tijden en setups):
Teamspeak client:
http://teamspeak.com/?page=downloads
Maar vertel eens, waar kan ik die dan kopen/downloaden? Ziet er erg tof uit, en wil graag eens porsche gaan rijden in AC!DutchDevil79 schreef op maandag 16 maart 2015 @ 18:53:
De Porsche 991 GT3 werkt iig weer en is geweldig op de ring. Net even getest!
Begin van mijn sessie:
[video]
Ik PM je wel een linkje door.TVH7 schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:26:
[...]
Maar vertel eens, waar kan ik die dan kopen/downloaden? Ziet er erg tof uit, en wil graag eens porsche gaan rijden in AC!
Ben erbij. Maar even voor de goede orde, kun je continue blijven joinen (ik kan er pas vanaf 19.45 bij zijn)? En staat damage aan? En wat is de tijd van de dag dat er geraced wordt?Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 19:43:
Vrijdag 20 maart
Circuit : Nordschleife layout
wagen: Mercedes e190 Evo2 DTM
Server: Get Real Racing Team / gthq (BeNl) met wachtwoord ronin
open vanaf 19u00 voor 3, mss 4 racejes van 3 laps met telkens quali van 17min voldoende voor 1 hotlap!
GoT Fun server.
Er is trouwens ook sinds gister een nieuwe versie van Ptracker die beter werkt met v1.1.2 Dus download die als je er gebruik van wil maken.
De BMW M235i lijkt me ook wel tof voor een race, redelijk makkelijk om onder de knie te krijgen maar misschien wel mijn favoriete auto in AC, samen met de Lotus 49.
Die nieuwe Corvette is ook niet enorm moeilijk, lijkt me ook leuk om een keertje in te racen.
hoidoei
Competitie met dat ding lijkt me inderdaad ook wel watShrake schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 00:09:
Ik denk dat je met die BMW M235i een hele leuke competitie op kan zetten. Er kan niet bijster veel veranderd worden dus het komt voornamelijk op stuurkunsten aan.
Denk dat dat een stuk leuker gaat worden dan een GT2/3 competitie, dat kan ook leuk zijn maar dan moet het niveau wel dicht bij elkaar liggen.
hoidoei
De auto's zijn stuk voor stuk mooie toevoegingen. Met name de BMW 235i Racing is een waar pareltje.
Nordschleife pas twee rondjes gemaakt. Maar voelt en ziet er goed uit.
Verwijderd
Ik moet jammergenoeg slechts nieuws brengen.
Sinds dat de serverhost maandag de nordschleife/enduranceversie als baan koos, zijn er frequent disconnects.
Op de officiële ac-forums staan een aantal pagina's over deze bug. Iemand ideetje hoe dit kan komen? Hopelijk volgt er snel een fix!
Om deze reden is er voor vrijdag geopteerd om enkele racejes op de baan Monza '66 te racen!
Wagen blijft de mercedes e190 Evo2 DTM met factory ABS toegestaan.
@sweet: je kan idd de hele avond joinen, Aangezien er meerdere racejes zijn is dit geen probleem!
Groetjes
De McLaren P1 lag me wat minder en had wat moeite er constant mee rond te rijden op Spa. Wat dat betrefd was de laatste combinatie mijn favoriet.Heerlijk gewoon hoe die McLaren F1 GTR rijd en Suzuka heeft daar ook een mooie flow voor.
Maar de auto's in de dreampack zijn iig zeer geslaagd en ook leuk buiten de ring.
Nog even wat geknutsel en voila; tweakers skin

[ Voor 9% gewijzigd door BeetjeVreemd op 20-03-2015 09:22 ]
B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Ik kijk zelf af en toe op de officiele forums, je kan daar filteren op released only:ETzPliskin schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:00:
Bestaat er ergens een website die (kwalitatieve) mods overzichtelijk weergeeft? Ik heb niet veel zin om tientallen websites af te schuimen op zoek naar mods die op een bepaalde versie van AC werken
http://www.assettocorsa.n...-modding.24/&prefix_id=28
En af en toe op RaceDepartment.com - Even kijken wat er het laatst is geupdate.
http://www.racedepartment...tegories/assetto-corsa.1/
En als 3e, ik ben meestal van de partij als DutchDevil79 (en nu ook Jona777) iets organiseren, en daar komen ook mods voorbij
Buiten dat om doe ik eigenlijk niet zo veel qua mods. Vaak is het moeilijk differentiëren of een mod goed is of een slechte/illegale conversie. Ook 1 v/d redenen is dat online servers vaak slecht vol lopen zodra mensen moeite moeten doen de juiste content te vinden
Zodra de dag komt dat je mod content makkelijker of zelfs automatisch kan downloaden zullen mod servers wel populair worden... Maar AC is zo vroeg in ontwikkeling nog, laat ze eerst maar eens de basis goed uitwerken. Ik denk dan qua public servers aan een track rotatie plus -en nog belangrijker- het kunnen selecteren van een auto zonder slots.
Ik ben een huge fan van racesimulators/racegames.
Ik zou best Assetto Corsa willen kopen.
Maar ik denk dat het racen met een toetsenbord, heel, heel lastig wordt...
Daar mijn budget redelijk beperkt is (50~70 euri), wilde ik vragen hoe ik het beste Assetto Corsa kan spelen met een stuurtje.
Dus wie kan mij een goede aanbevelen, die ook nog in mijn budget past...
Het hoeft geen Logitech G25/G27 te zijn, want dat vind ik nog te duur
Ik hoop dat jullie mij even verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
Dit topic is gesloten.
![]()