Mechwarrior Online: Flapdrol
Street and semislicks are road legal compounds, used on the road. They wear out slightly. Their main problem is overheating, but after you have overheat them you can wait and start again, they can give similar grip even after lots of km's. In the end they will wear and lose grip totally.
Street tyres optimum temp: 75°C - 85°C but "easy" under and over those temps. Very easy to overheat after some laps on a circuit, especially on fast corners.
Semislicks: 75°C - 100°C but a bit less grip under that and overheat quite faster over that. They have more grip of course and can resist more fast laps, but do not like much abuse and drifting. They wear gradually and lose grip km after km.
GT2 slicks: The main difference of the GT2 cars is that manufacturers are actively developing tyres during the season and bring different compounds on the various tracks. We can't of course simulate specific compounds for specific tracks, but we offer 5 different compounds
SuperSoft: 90-105°C Don't like to be driven under or over that range. They wear out very fast
Soft : 90-105°C as Supersofts. they wear out fast
Medium: 85°C-105°C as supersofts over their range. They wear out in a linear gradual way
Hard: 80-100°C a tiny bit easier than supersoft outside their range but nothing too radical. They wear just a tiny bit after the initial laps and then stay quite stable for a long time until they start to lose lot's of grip
SuperHard: 80-100°C as Hards. They wear a tiny bit and stay stable for lot's of laps until they let go.
GT3 slicks. The biggest difference between GT2 and GT3 cars are their tyres. GT3 tyres are fixed for the whole season and the organization decides what tyres the car have to use. We provide 3 compounds that are not equivalent to their GT2 counterparts (worse).
Softs: 80-110°C . Wear VERY fast. We've been told that they were actually used only for a couple of times in qualifying.
Mediums: 75-105°C Wear linearly and predictably. all around tyre
Hard: 70-100°C Wear a tiny bit after a couple of laps and stay stable for a long sting. Not great grip but they are predictable and can be used in a wide variety of tracks and temperatures. Often "forced" by regulations on cars.
The hypercars slicks (Zonda R and 599XX) are a bit worse parents of the GT3 tyres. Let's say a generation behind. Rest of their characteristics is very similar to the GT3 tyres.
Vintage F1 67 Tyres
We provide just one compound for such tyres, although we learned there were actually different compounds. As a matter of fact, there is documentation reporting that Jim Clark choose the tyre that permit him to slide more for the race at Monza. Unfortunately there is not enough documentation for the compounds so for now we stick with just one compound. If anybody has more info regarding the matter, I'd be happy to discuss with it.
optimum range 50-90°C The tyres are good at low temps, and can withstand overheating pretty well. The tyre wear is gradual, you can expect to do a full race without problems, except if you overdrive and overheat them too much.
The tyre ranges are not perfect ranges but a min max range that you might not be able to understand a difference in tyre grip. Temperatures are also vary quite widely from straight to inside a turn, so optimally you need a tyre that stays at the lower end of the optimum temperature just before the braking zone and at the higher end of the optimum temperature at the exit of the turn. Not so easy to obtain.
In AC going outside the optimum range, doesn't mean the car will become undriveable. This characteristic is a double sword. You might think the car is good, but you're not driving on the optimum grip, so you'll lose time without understanding it. There's depth to be found and explored within the AC tyre model.
Another hint for tyre temperatures, as in real life, use more camber to heat faster a part of the tyre tread and then this dissipate to the rest of the tyre. More camber, more heat, less camber, less heat.
Die enorme rechter doordraaier achter op het circuit moet echt heftig zijn is het echt. Je neemt hem echt vol in z'n 4 of 5. Komt daar mischien de naam van de P 4/5 vandaan
Volgens mij is de P4/5 een 'gentleman's racer' in het echte leven en dat voel je terug in de sim \o/.
Hij is superstabiel mischien een beetje underpowered. De balans is bijna perfect en je kan ongelofelijk goed sturen met je gaspedaal.
Ze zijn goed bezig bij Kunos!
Verder zijn de ctrl-T en ctrl-A toetsen erg handig (tc/abs-niveau's). Als ik het goed begrijp zijn dit geen driver-aids maar daadwerkelijke settings die per auto verschillen. Weet iemand hoe je deze aan een knop op je stuurtje bindt?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Morgen misschien.... grrrrr
De combo's zijn eenvoudig te halen, lang recht stuk opzoeken en slingeren als een malle in de 1glnk schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 16:18:
Combo Driver
Obtained if the player achieves 25 combos in drift mode
Combo Master
Obtained if the player achieves 50 combos in drift mode
Driften op een aantal circuits begint ook al aardig te lukken:
[ Voor 24% gewijzigd door Tortelli op 23-11-2013 17:00 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
http://www.assettocorsa.net/forum/index.php
Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?
Welke banden heb je gebruikt? En hoeveel ronden gaan die mee?
Wat ik wel raar vond, ik gebruik de Performance Delta app, en deze stond vlak voor de finish op 1:51.996 als estimated tijd, en toen ik over de finish kwam was mijn tijd toch 1:51.832.
Edit: En nog een seconde eraf, 1:50.824.
[ Voor 6% gewijzigd door BamiHap op 24-11-2013 16:18 ]
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
Wij gebruiken slick superhard tyres.BamiHap schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:43:
Dat kan harderrrrrr.... 1:51.832 na mijn eerste 12 ronden met de P4/5 en medium softs.
Welke banden heb je gebruikt? En hoeveel ronden gaan die mee?
Wat ik wel raar vond, ik gebruik de Performance Delta app, en deze stond vlak voor de finish op 1:51.996 als estimated tijd, en toen ik over de finish kwam was mijn tijd toch 1:51.832.
Edit: En nog een seconde eraf, 1:50.824.
http://ac.nickthissen.nl/Pages/Events/ViewResults.aspx?id=15
[ Voor 6% gewijzigd door calsonic op 24-11-2013 17:52 ]

Idee is uiteindelijk dat de tijden ook meteen geupload worden
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
http://www.assettocorsa.n...a-in-gui.2161/#post-18120
Nice appje Nick. Laat ie alle tijden zien per submit? Of dadelijk alleen je snelste tijd.
Had niet gedacht dat ik in de buurt zat bij Joep..
[ Voor 6% gewijzigd door Bullus op 25-11-2013 00:07 ]
|2600k|Asus 290|
Begon met 1.55's, maar elk rondje sneller, geëindigd op 49.1, met zonder setupchanges nog wel 3-4 tiende in het verschiet.
[afbeelding]
Wow, dat is wel heel snel. Zeker weten niet per ongeluk zachte bandjes eronder laten zitten?vekie schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:31:
wat een leuke wagen die p4/5, begonnen aan 1.50 en door steeds harder te pushen dit rondje eruit geperst
[afbeelding]
[ Voor 33% gewijzigd door NickThissen op 25-11-2013 22:52 ]
en je kan echt harder gaan in die wagen dan je denkt soms
Daar ga ik zeker vanuit. Mij was/is alleen niet duidelijk of je de setup mag veranderen bij deze challenge. Zo ja; dan kan ik daar ook mee gaan experimenteren. Zo nee; dan moet ik simpelweg meer oefenenvekie schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:06:
je moet altijd een beetje uitgaan van goede wil bij de mensen dat ze niet cheaten( wat heb je er trouwens aan om bij dit te cheaten)
en je kan echt harder gaan in die wagen dan je denkt soms
Ik ben ook wel wat roestig merk ik, na een lange sim-pauze.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Als ik m'n app aan de gang krijg dan kan er iets beter gecontroleerd worden, maar momenteel kan ik niet checken welke banden eronder zitten, dus dan is het nog steeds mogelijk om te cheaten. Of je kan natuurlijk gewoon iemand anders je tijden laten rijden. Helemaal cheat-vrij wordt het nooit, maar dat lijkt me echt geen probleem tenzij er prijzen te winnen zijn ofzo.
Misschien als de game Final wordt en mp en carreer mogelijk is dat er dan wel lijsten met tijden en gebruikte specs komen.NickThissen schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:36:
Ik heb niks over setups gezegd dus ik ga er vanuit dat mensen die gewoon aanpassen, en ik zie ook niet in waarom niet, lijkt me dat we dat gewoon moeten toestaan. Ik denk ook niet dat die 46'ers nep zijn, en al helemaal niet dat men die tijden gaat rijden met soft tires ofzo (waarom zou je dat doen als je ook gewoon een tijd kan invullen die je helemaal niet gereden hebt)
Als ik m'n app aan de gang krijg dan kan er iets beter gecontroleerd worden, maar momenteel kan ik niet checken welke banden eronder zitten, dus dan is het nog steeds mogelijk om te cheaten. Of je kan natuurlijk gewoon iemand anders je tijden laten rijden. Helemaal cheat-vrij wordt het nooit, maar dat lijkt me echt geen probleem tenzij er prijzen te winnen zijn ofzo.
Zo merkte ik dat toen we de update hadden gehad ik met de BMW M3 E30 S1 meteen 4 seconden sneller was op Vallelunga als met de stock versie en dat alleen maar omdat de wagen anders staat afgesteld.
[ Voor 8% gewijzigd door calsonic op 26-11-2013 10:41 ]
http://www.assettocorsa.net/forum/index.phpFiorano schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 11:23:
Hm, mijn videocard wordt niet ondersteund door DirectX 10.1 ofzo, terwijl ik DirectX 11 er op heb staan en bv NFS Rivals best prima draait... Iemand een work around?
Strakke tijd manvekie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:27:
heb mijn lap even op youtube gezet, mss dat sommigen er iets met zijn.
[video]
Waarom is het toch als ik de bochten met die snelheden neem ik er er loeihard uitvlieg
Is er iemand in Velsen-Noord of Beverwijk waar ik een stukje kan rijden? Ben heel erg benieuwd
maar durf mijn centjes er nog niet in te steken
Joh echt ? daar had ik echt nog niet aan gedacht...Schuey schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:40:
Dat radje voor je neus is om mee te sturen he
Is er iemand in Velsen-Noord of Beverwijk waar ik een stukje kan rijden? Ben heel erg benieuwd
maar durf mijn centjes er nog niet in te steken

Aan mensen die me ipv mijn gebruiken: hebben jullie in het echt ook zo'n spraakgebrek?

Eerder remmen, eerder insturen, eerder op je gas.calsonic schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:34:
[...]
Strakke tijd man![]()
Waarom is het toch als ik de bochten met die snelheden neem ik er er loeihard uitvlieg
De meeste mensen die een beetje kunnen rijden met sims gaan te laat op de rem, sturen te laat in en kunnen daardoor te laat/later op hun gas.
Requiem19 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:05:
Slow in, fast out. Zodra je even gas loslaat stuurt hij veel beter in. Zo vroeg mogelijk op de apex mikken, en direct vol gas erop. Met die delta timing zie je ook goed welke lijnen/technieken sneller zijn.
Als toevoeging, wat ik ook vaak zie is dat mensen tot bijna in de apex hun rem nog ingetrapt hebben. Dan staat heel de voorkant van de auto nog onder load en krijg je onderstuur, als je hem meer laat rollen kun je ook weer eerder op het gasvosss schreef op donderdag 28 november 2013 @ 04:19:
[...]
Eerder remmen, eerder insturen, eerder op je gas.
De meeste mensen die een beetje kunnen rijden met sims gaan te laat op de rem, sturen te laat in en kunnen daardoor te laat/later op hun gas.
[ Voor 24% gewijzigd door Schuey op 28-11-2013 08:49 ]
Dat had ik al gedaan, voor en achterspoiler flink verhoogd. Maar nog langzamer de bocht in rijden zorgt helemaal voor dramatische rondetijden.BamiHap schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:46:
Probeer wat meer downforce te creëren, het is een nogal bochtig circuit. AC geeft in het setup scherm erg goede uitleg over de effecten van de parameters.
Ik mis ook drie monitoren, ik wil kunnen zien waar ik naartoe ga...

Ik ben trouwens benieuwd wat de update van volgende week gaat brengen. Iemand ideën?
Ik denk de SLS, die werd namelijk in een screenshot met de nieuwe shaders getoond.Requiem19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
Ik mis ze ook.. denk meeste mensen wel. Ik mis de Oculus Rift ook wel eigenlijk. Maar tot het zover is moet het maar gedaan worden met 1 scherm. En daarmee kan je gelukkig ook hard genoeg gaan.
Ik ben trouwens benieuwd wat de update van volgende week gaat brengen. Iemand ideën?
Multiplayer zal nog wel een tijdje duren ben ik bang, maar met AI en career mode vermaak ik me wel.
+1Requiem19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:53:
Ik hoop (stiekem) vooral op AI, of een andere 'grote' feature. In m'n eentje rondrijden vind ik maar even boeiend.
Multiplayer zal nog wel een tijdje duren ben ik bang, maar met AI en career mode vermaak ik me wel.
Dus omdat er veel straat auto's in zitten krijg je een Forza gevoel? VreemdNiellie41 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:30:
Ik hoop op meer race auto's. Tot nu toe wordt ik nog niet warm van AC. Het Forza gevoel is mij nog veel te groot met al die straat auto's..
Ik vind het trouwens fantastisch dat er nog eens een moderne sim-racer is met straat auto's op PC. Kan ook niet wachten op nog veel meer straat auto mods
Tjah, ieder mag z'n eigen voorkeur hebben natuurlijkETzPliskin schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:19:
[...]
Dus omdat er veel straat auto's in zitten krijg je een Forza gevoel? Vreemd
Ik vind het trouwens fantastisch dat er nog eens een moderne sim-racer is met straat auto's op PC. Kan ook niet wachten op nog veel meer straat auto mods
Kan me voorstellen dat als je echt houdt van online racen, endurance racen etc, dat echte raceauto's je meer aanspreken. Ik denk dat een online race in een Fia GT veld leuker is dan een MP4 vs 458 street race.
Aan de andere kant is een goede sim met straatauto's op de PC er simpelweg nog niet. Wat dat betreft boren ze wel een nieuwe markt aan. En nog belangrijker, dat doen ze ook gelijk supergoed!

of

Om virtueel mee te racen, dan weet ik het wel.
Straatauto's hebben me nooit kunnen boeien.
In FM zitten er ook ontelbaar straatauto's. Daarom heb ik een Forza gevoel. Hoezo is dat raar?
http://www.assettocorsa.net/officially-licensed-cars/
[ Voor 33% gewijzigd door Bullus op 28-11-2013 10:51 ]
|2600k|Asus 290|
Komt er wel aan quote "ASSETTO CORSA is also compatible and ready for triple monitor view, Track IR, 3D VISION and the new OCULUS RIFT!"Requiem19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:26:
Ik mis ze ook.. denk meeste mensen wel. Ik mis de Oculus Rift ook wel eigenlijk. Maar tot het zover is moet het maar gedaan worden met 1 scherm. En daarmee kan je gelukkig ook hard genoeg gaan.
http://www.assettocorsa.net/features/#hardware
Volledig mee eensRequiem19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:22:
[...]
Tjah, ieder mag z'n eigen voorkeur hebben natuurlijk.
Ik bedoelde meer op het feit dat er wel meer race-games zijn met straat auto's dan enkel Forza, daarom vind ik het vreemd. Als ik denk aan een Forza gevoel, dan denk ik meteeen in lijn van handling/graphics ofzo. Het was niet mijn bedoeling om jouw mening als vreemd of onjuist te bestempelen, ik heb gewoon een andere mening over het begrip Forza gevoelNiellie41 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:29:
In FM zitten er ook ontelbaar straatauto's. Daarom heb ik een Forza gevoel. Hoezo is dat raar?
Ook helemaal mee eens.Requiem19 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:22:
[...]
Aan de andere kant is een goede sim met straatauto's op de PC er simpelweg nog niet. Wat dat betreft boren ze wel een nieuwe markt aan. En nog belangrijker, dat doen ze ook gelijk supergoed!
|2600k|Asus 290|
Ik zit nu op 63 uur volgens Steam en 58 uurPatjeee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:44:
ik heb dit spel al ongeveer 35 uur gespeeld nadat t uit was gekomen
Ik kan niet wachten totdat de carreer en mp beginnen.
[ Voor 9% gewijzigd door calsonic op 28-11-2013 18:22 ]
haha ja het klopt allemaal niet , steam is glitchy met asetto corsa op dit moment de overlay werkt niet goet e.dcalsonic schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:18:
[...]
Ik zit nu op 63 uur volgens Steam en 58 uurvolgens de website van AC.
Ik kan niet wachten totdat de carreer en mp beginnen.
maargoed het spel is bijzonder goed zelfs met m'n toetsenbord abs uit , traction control uit , alles uit behalve manual clutch (moest wel spelen met keyboard settings)
zit te wachten tot ik verhuis en mn t500rs kan aanschaffen gelijk
Ja sim racing games komen pas echt tot hun recht als je met een stuurtje+pedalen met ffb speelt - en dat doet AC bijzonder goedPatjeee schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:26:
[...]
haha ja het klopt allemaal niet , steam is glitchy met asetto corsa op dit moment de overlay werkt niet goet e.d
maargoed het spel is bijzonder goed zelfs met m'n toetsenbord abs uit , traction control uit , alles uit behalve manual clutch (moest wel spelen met keyboard settings)![]()
zit te wachten tot ik verhuis en mn t500rs kan aanschaffen gelijk
Heb vooral veel teveel onderstuur in de P4/5, wat netter remmen deed al wonderen maar zit voorlopig op een 1:52:**
Straatauto's vind ik tot nu toe wat leuker dan de racers, beetje lomp driften af en toe is vermakelijk, dat kun je met een race auto vergeten.......
SLS zou leuk zijn in de update (driften!), al droom ik natuurlijk van een F40
Die F40 komt er vanzelf maar wanneer dat weet ik niet.Tortelli schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:36:
Game blijft vermakelijk, al kom ik niet in de buurt van jullie tijden (heb dan ook pas een paar uur gespeeld en is het even geleden dat ik veel sims speelde...).
Heb vooral veel teveel onderstuur in de P4/5, wat netter remmen deed al wonderen maar zit voorlopig op een 1:52:**.
Straatauto's vind ik tot nu toe wat leuker dan de racers, beetje lomp driften af en toe is vermakelijk, dat kun je met een race auto vergeten.......
SLS zou leuk zijn in de update (driften!), al droom ik natuurlijk van een F40.
http://www.assettocorsa.net/ferrari-f40/
Zag ook dat ze aardig actief zijn met geluiden van de auto's, zo eens een 458 soundmod proberen. Zou graag het interieur geluid in mijn motorkap view willen hebben!.
[ Voor 29% gewijzigd door Tortelli op 28-11-2013 18:41 ]
Heb zelf het geluid van de 458 van voor de update vorige week teruggezet(had ik opgeslagenTortelli schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:39:
Wist dat de F40 kwam.
Zag ook dat ze aardig actief zijn met geluiden van de auto's, zo eens een 458 soundmod proberen. Zou graag het interieur geluid op mijn motorkap view willen hebben!.
Je kunt alle geluiden gewoon uitwisselen - zo heb ik de pagani het geluid van de bmw z4 gegeven die past gewoon beter bij die wagen
Btw het spel kost nu 2 euro meer als vorige week nl 36,99
http://store.steampowered.com/app/244210
[ Voor 21% gewijzigd door calsonic op 28-11-2013 18:43 ]
Jep! Werkt (als ik het moet geloven) zelfs erg goed.Mausz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:12:
Dit ziet er wel goed uit zeg. Kan ik dit ook spelen als ik een controller aansluit op mijn pc?
Met een pad kan ook ja heb ik ook 2 dagen gedaan - nadeel daarmee is dat je niet gedoseerd kan remmen of gas geven.Mausz schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:12:
Dit ziet er wel goed uit zeg. Kan ik dit ook spelen als ik een controller aansluit op mijn pc?
Het beste werkt het met een stuur+pendalen met ffb.
http://ac.nickthissen.nl/Pages/Events/ViewEvents.aspx?id=1
Zal morgen eens een poging wagen in de Z4, auto valt me behoorlijk tegen overigens. Het is een behoorlijke boot
Zojuist eens een tijd gezet met die Zonda op Monza, wat een baan, 3 bochten waar je moet remmen...NickThissen schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 23:39:
Ik heb weer twee nieuwe events gemaakt op de time trials website
http://ac.nickthissen.nl/Pages/Events/ViewEvents.aspx?id=1
Geen idee of ie snel is, maar 1:20.536 eruit gehaald in 10 rondjes.
En die Zonda vond ik wel leuk op monza, gewoon lekker snel en zeer precies zijn
Staat ABS uit? Als je voor de race ABS: Off selecteerd, staat ABS gelijk nog aan. Je kan het tijdens het rijden uitschakelen met CTRL+ANickThissen schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 10:06:
Ik vond de Z4 wel leuk, hij stuurt prima alleen remt hij totaal nietik moet denk ik mijn rem ook eens beter afstellen want ik krijg hem niet eens tot blokkeren gedwongen...
En die Zonda vond ik wel leuk op monza, gewoon lekker snel en zeer precies zijn
Overigens:
Beat the driver who shall not be named
Beat 1:56:60 at Imola with the Ferrari 458
Achievement
[ Voor 10% gewijzigd door ETzPliskin op 30-11-2013 10:39 ]
Nou Zonda was ff gassen en driften en klaar...
En die Z4 rijdt in het echt wel beter...
Maar goed. ABS en Tractioncontrol steeds uitzetten en maar proberen T1 te halen
En jawel een aardige tijd, maar de Z4 is 't niet echt....
Hierbij wat rondetijden van deze beginnende sim-racer:
Alles op moeilijkste settings met abs uit.
Verder gewoon met de standaard set-ups.
https://www.facebook.com/...3761254452&type=1&theater
Van alle tijden kunnen nog wel een paar seconden af, wie o wie verbetert mij?
[ Voor 20% gewijzigd door Kevin Kater op 30-11-2013 18:30 ]
Ok, klinkt goed. Ik ben in.JoepW schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:08:
Wij doen elke week 2 challenges via onze eigen website: http://ac.nickthissen.nl/Pages/Events/ViewEvents.aspx?id=1
Hoe kan ik trouwens afbeeldingen uploaden op tweakers.nl bij mijn reacties?

Painten wil nog wel aardig, zelfs zonder templates.
Ga binnenkort beide even wat beter uitwerken en dan komen ze op m'n website.
Wil ook nog wel eens tegen de geleiding knallen met de achterkant in bocht 2 / 3
Met achtervleugel op stand 4 (laagste) vlieg ik de hoge snelheidsbochten uit, iemand daar meer succes mee?. Heb verder niets aan de setup aangepast....
Ook met de Xbow bezig geweest op Monza; 1:42:128 (mijn perfecte rondje had 1:41:7 kunnen zijn....). Xbow is best een vermakelijke auto!.
[ Voor 29% gewijzigd door Tortelli op 30-11-2013 20:28 ]
Ben benieuwd hoe het spel zich verder ontwikkeld.
[ Voor 16% gewijzigd door Jeff[NL] op 30-11-2013 22:31 ]
Diagnose Specialist Ford
Laat dus maar staan in de app, hij werkt vanzelf een keer
Horizontal view lock uitzetten.NickThissen schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 21:51:
Als je de achtervleugel omlaag zet "moet" je de voorvleugel ook omlaag doen, anders is de balans veel te ver naar de voorkant toe en wil hij dus wel heel graag sturen inderdaad. Met alle wings op het laagste is hij nog prima te rijden (volgas T1 bijv), hij is iets lastiger maar wel sneller volgens mij. Ik zat op een 19 maar raakte de curb in de laatste bocht en ging linksaf 4 keer over de kop(Terwijl mijn view als rijder wel rechtop bleef, ik zag de auto een barrel roll om mij heen maken haha)
|2600k|Asus 290|
Ah ben jij dus die hem gemaakt heeft in het AS forum.gtrNL schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 18:46:
Iemand nog een 458 Niki Lauda edition?
[afbeelding]
Painten wil nog wel aardig, zelfs zonder templates.
|2600k|Asus 290|
I7 4770k 4ghz
geforce gtx780
Hyper X Beast 2000mhz
samsung 830 ssd
Dit topic is gesloten.