Kuhr89 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:14:
Die Ferrari is echt wennen, had er nog maar 1x in gereden met die Timechallenge.. Geen setup ofzo, gewoon rijden..
Die ronden achter jou waren spannend inderdaad haha.. Maar netjes constant gereden van je! Ja ik was ook niet zo vrolijk, maar ze bleef maar vragen: Schat we moeten dit nog meenemen en dat nog doen-.- uiteindelijk dus nog 3x van de baan gegaan daardoor.. Anders had ik het je nog wat zuurder kunnen maken hopelijk

Idd even wennen die auto, best wel krachtig ook, ik had dan wel een setup, maar zo snel ben ik niet met die wagen als ik naar J.oost zijn tijden keek, die zat makkelijk in de 1.39

Wel leuk om te leren omgaan met verkeer enzo, hierom doe ik nu AC, beetje constantheid kweken want van de snelheid moet ik het niet altijd hebben. Maar vind het dan wel erg leuk om de lachende 3e te zijn al een paar races

_A3 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 13:16:
Ah Kuhrtje dat was de reden dat ik je ronde tijden af en toe naar de 1:50 zag zakken.
Mijn start ging ook lekker, maar nadat Schuey mij ingehaald had in de tweede of derde ronde heb ik niemand meer gezien. Lag redelijk ver voor op jp en ook ver achter op Kuhrtje. Maar gezien de kwalificatie tijden was dat ook niet heel verassend.
Ben overigens wel tevreden met mijn race. Redelijk contstant gereden. Paar keer verremd maar nergens in de grindbak geëindigd of gespind.
Kan ik eigenlijk mijn ronde tijden en/of een filmpje van de race nog ergens terug zien?
De volgende laat ik even gaan. Eerst maar even eten.
Goede start idd jullie allebei, ruim voor de aanremzone was ik die 2 plekjes al kwijt ja!
Constant is fijn, heb sowieso niemand in de grindbakken gezien of gespind idd, dus dan kun je zeker tevreden zijn. Ik dacht dat er wel een file opgeslagen was die je moet renamen ofzo, par pagina's terug stond dat.
[
Voor 35% gewijzigd door
Schuey op 11-05-2014 13:20
]