[multi] Assetto Corsa - Deel I Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 97 Laatste
Acties:
  • 370.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:11

Taakbalk

weergeven

BamiHap schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:21:
Haha, mooi al die reacties! Welkom in de wereld van simracen :)

@Taakbalk, je bent nu ad hoc servers aan het opzetten om te kunnen rijden, misschien kan je dat ook voor bijvoorbeeld komende maandagavond 20u doen en dat ruim van tevoren aankondigen?
Dan heb je denk ik een breder deelnemersveld en kan iedereen zich even voorbereiden :)

[...]

Dat valt wel mee, de mipmap levels in de dds bestanden zorgen ervoor dat wanneer een auto verder weg is, een lagere resolutie skin wordt gebruikt, en steeds wanneer een auto iets dichterbij komt wordt een iets hogere resolutie skin gebruikt.
Klopt, ik ben lekker ad-hoc in de weer! :o Puur testen en pielen en een beetje vertrouwd raken met de .ini bestanden. Ik ga zo de deur auit, ik laat hem draaien met meer wagens.
Op vaste tijden rijden ben ik een voorstander van en zal dat aankondigen.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

HirzoSchuurman schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:08:
Virtual mirror is F11.
Aangezien joinen na de eerste race niet meer lukte gisteren heb ik dus de replay nog v/d first ever AC tweakers online race :)
Mijn eerste - belabberde - rondje daarvan even opgenomen 8)

Met de practice en quali 2-3 sec. langzamer dan de snelsten met m'n nagenoeg standaard setup en de auto niet kennende dus ging de race in met de mindset van "zou leuk zijn als ik wat bij kan blijven; zo lang ik maar niemand raak/er af beuk"
Ging er dus niet echt voor als er kansen lagen en doordat ik teveel met -preventief- ontwijken bezig was ga ik er 2x op hetzelfde punt af.
Desondanks was het awesome :)

[video]
Awesome! Je hebt een mooi app linksboven!

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-10 15:00
Taakbalk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:29:
[...]

Klopt, ik ben lekker ad-hoc in de weer! :o Puur testen en pielen en een beetje vertrouwd raken met de .ini bestanden. Ik ga zo de deur auit, ik laat hem draaien met meer wagens.
Op vaste tijden rijden ben ik een voorstander van en zal dat aankondigen.
Ok alvast bedankt. Met of zonder ww? Wat heb je draaien als hardware en verbinding? Als ik mag vragen?

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 15:29
Ging er dus niet echt voor als er kansen lagen en doordat ik teveel met -preventief- ontwijken bezig was ga ik er 2x op hetzelfde punt af.
Rijden met een instelling 'preventief ontwijken' is overigens ook niet goed he :P
Een snellere rijder die achterop komt kan dan niet inschatten wat je gaat doen. De 'regel' is dat je gewoon je lijn blijft rijden zoals je altijd doet, degene die je in wil halen moet er maar voor zorgen dat hij er netjes voorbij komt. Natuurlijk kan je even van je gas in de bocht, maar ga geen rare uitwijkmaneaouvres uithalen.

Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
BamiHap schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:31:
[...]

Rijden met een instelling 'preventief ontwijken' is overigens ook niet goed he :P
Een snellere rijder die achterop komt kan dan niet inschatten wat je gaat doen. De 'regel' is dat je gewoon je lijn blijft rijden zoals je altijd doet, degene die je in wil halen moet er maar voor zorgen dat hij er netjes voorbij komt. Natuurlijk kan je even van je gas in de bocht, maar ga geen rare uitwijkmaneaouvres uithalen.
Als ze echt heel snel zijn kun je ze voorbij laten gaan, maar anders zoals hierboven staat. 8) 8) 8)

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

aveenhuysen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:30:
[...]

Ok alvast bedankt. Met of zonder ww? Wat heb je draaien als hardware? Als ik mag vragen?
Met ww uiteraard! Aankondiging volgt zo.

Ik draai het servertje gewoon op mijn eigen pc, begonnen met 10 slots, toen twaalf en vandaag 14. Blijft lekker soepel. Mijn hardware:

i7 920 @ 2.69GHz
Gigabyte GA EX58 UD5 Moederplank
4gb ram (upgrade op wishlist)
GTX 660
WD 1TB hd @7200rpm (upgrade op wishlist)
Samsung 250 GB HD @7200rpm (upgrade op wishlist)

Voor mijn racegames gebruik een Logitech MOMO racing, van 100 jaar oud. :+
Niet meer de jongste, maar doet t prima!

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 11:55
ik zorg vanavond ook nog voor een server (GT2-GT3 klasse) met Monza en Imola. Zal rond 21u starten met 20 slots. Practice & qualifying: 20min - Race 20 laps - met ww ook.

[ Voor 10% gewijzigd door Bendalf op 10-05-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Bendalf schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:46:
ik zorg vanavond ook nog voor een server (GT2-GT3 klasse) met Monza en Imola. Zal rond 21u starten.
practice & qualifying: 20min - Race 20 laps
Ik deel alvast ongevraagd mijn server_cfg.ini met je:

[SERVER]
NAME=Oud Hollandsch Hard Rijden by Taakbalk
CARS=ferrari_599xxevo;mclaren_mp412c_gt3
TRACK=vallelunga;mugello;magione;monza
SUN_ANGLE=-8
MAX_CLIENTS=14
RACE_OVER_TIME=30
PORT=9600
HTTP_PORT=8075
REGISTER_TO_LOBBY=1
LOOP_MODE=1
PASSWORD=tweak
ALLOWED_TYRES_OUT=2

[BOOK]
NAME=Booking
TIME=7

[PRACTICE]
NAME=Free Practice
TIME=20
WAIT_TIME=30

[QUALIFY]
NAME=Qualify
TIME=15
WAIT_TIME=30

[RACE]
NAME=Race
LAPS=10
WAIT_TIME=80

Zorg dat je de benodigde ports geforward hebt, ander gebeurt er niets.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Om 12:30 uur gaat OHHR van start. met de volgende settings:

Booking: 7 min

Practice: 20 min

Qualify: 15 min

Race: 10 laps

Tracks: Vallelunga, Mugello, Magione en Monza

Cars: Ferrari 599xxevo, McLaren MP412c GT3 , BMW Z4 GT3, Pagani Zonda R

14 pitboxen!

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Bedankt heren. Hopelijk kunnen we tegen elkaar racen ipv hotlaps posten. Online is toch net even anders ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-09 22:16
Virtual mirror is F11.
Aangezien joinen na de eerste race niet meer lukte gisteren heb ik dus de replay nog v/d first ever AC tweakers online race :)
Mijn eerste - belabberde - rondje daarvan even opgenomen 8)

Met de practice en quali 2-3 sec. langzamer dan de snelsten met m'n nagenoeg standaard setup en de auto niet kennende dus ging de race in met de mindset van "zou leuk zijn als ik wat bij kan blijven; zo lang ik maar niemand raak/er af beuk"

[video]
Mooi om terug te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:08
Taakbalk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 11:58:
Om 12:30 uur gaat OHHR van start. met de volgende settings:

Booking: 7 min

Practice: 20 min

Qualify: 15 min

Race: 10 laps

Tracks: Vallelunga, Mugello, Magione en Monza

Cars: Ferrari 599xxevo, McLaren MP412c GT3 , BMW Z4 GT3, Pagani Zonda R

14 pitboxen!
Ik zie nog niks
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Draait nu!

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Dat is gek, server contains unavailable content zegt ie, maar het is toch allemaal officiele content :?

edit:
Ben bang dat ik de race niet uit kan rijden, moet naar een verjaardag straks. Waarschijnlijk in de pits parkeren halverwege :P

[ Voor 39% gewijzigd door Schuey op 10-05-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Schuey schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 12:35:
Dat is gek, server contains unavailable content zegt ie, maar het is toch allemaal officiele content :?

edit:
Ben bang dat ik de race niet uit kan rijden, moet naar een verjaardag straks. Waarschijnlijk in de pits parkeren halverwege :P
ik ga checken

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Gaf hij ook bij mij aan. Gaat misschien om custom skins?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Sorry Hirzo............ je auto was langer dan ik dacht :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Zou kunnen. Hij doet het wel gewoon.

Verder,

Op het AC forum was gisteren te lezen dat als je eenmaal in een server geweest bent, dat je de booking periode over kunt slaan. Dat lijkt nu wel te werken, ik kon gewoon joinen midden in de practice.

Ik laat de server draaien totdat ik later vanmiddag weg moet. Dat geef ik even netjes aan en kijk of er niet een race bezig is.
Eventuele feedback wordt uiteraard op prijs gesteld!

[ Voor 27% gewijzigd door Taakbalk op 10-05-2014 12:46 ]

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

Ik heb ook een server draaien nu, genaamd GoT Test Server. Wachtwoord is got, graag joinen :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Goed gedaan Hirzo, strakke actie Henkie!

Wat ging ik ongelofelijk met de billen bloot deze race, sodeknetters :+

En nu richting verjaardag!

[ Voor 11% gewijzigd door Schuey op 10-05-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-09 20:49
Sorry dat ik laatste ronde zo liep te kloten supra.
Dacht na 9 ronden al dat 't gebeurd was, rondje verrekend...
En concentratie was weg toen ik me dat realiseerde, beetje saaie race voorin.
Arfman schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:20:
Ik heb ook een server draaien nu, genaamd GoT Test Server. Wachtwoord is got, graag joinen :)
We zaten net met maar 4 man in een race, welke server doen we nu?

[ Voor 41% gewijzigd door BeetjeVreemd op 10-05-2014 13:38 ]

B450 - 5800X - 32GB DDR4 3200 MT/s CL16 - RTX 4070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarijnGTR
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-01 13:23
Haha, ik dacht dat je even wilde racen. Ik reed ook al een aantal ronde in niemandsland..

Schuey, die Ferrari's zijn zo 4-5 seconden sneller dan de McLarens. Wel beetje jammer natuurlijk, anders hadden we het gevecht van gister kunnen vervolgen :)

Vanavond nog maar een race doen :)

[ Voor 8% gewijzigd door MarijnGTR op 10-05-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Laatst online: 05:13
Ik kan niet joinen.. Moet ik wachten tot de sessie weer op booking staat?
Zelfde verhaal bij jouw server.

[ Voor 37% gewijzigd door glnk op 10-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-01-2023

_A3

Denk dat je nog even geduld moet hebben voordat er iemand zal/kan joinen. Zie dat je in een practice sessie zit die nog 2:17:00 duurt. Als er al iemand joined lijkt me dat die met zo'n practice tijd niet heel lang zal blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

glnk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:55:
[...]

Ik kan niet joinen.. Moet ik wachten tot de sessie weer op booking staat?

[...]

Zelfde verhaal bij jouw server.
Ja, dan moet je wachten tot hij weer op booking staat. Als je al eens op OHHR geweest bent kun je, als het goed is, ook tijdens practice joinen.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Taakbalk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 13:59:
[...]

Ja, dan moet je wachten tot hij weer op booking staat. Als je al eens op OHHR geweest bent kun je, als het goed is, ook tijdens practice joinen.
Wat mega onhandig. Maargoed dan maar een uur wachten ofzo :O :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsepils
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-10 04:54
Of even een uurtje in een andere server rijden kan ook geen kwaad! :) Ik ben nu ook rondjes aan het rijden in een andere server, misschien zo ook even bij OHHR langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
We zitten nu maar met z'n 2-en op OHHR, dat schiet niet op. quali duurt nog kleine 10 min en dan nog 10 lap race en daarna kan er weer gejoined worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, nieuwe settings eringezet. Ben ik de enige die dat booking systeem echt achterlijk vindt? Je moet toch gewoon mid-sessie kunnen joinen in een P of Q sessie?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Arfman schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:09:
OK, nieuwe settings eringezet. Ben ik de enige die dat booking systeem echt achterlijk vindt? Je moet toch gewoon mid-sessie kunnen joinen in een P of Q sessie?
Trust me, je bent niet de enigste; fora staan vol met gezeur daarover.
Zwaar irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 08:33
Keep calm and relax :).

Geef op het officiele forum op een nette manier feedback (achterlijk zou ik achterwege laten). Hoe meer mensen constructigve feedback geven, hoe groter de kans dat er iets mee gedaan wordt. Kunos heeft in het verleden ook al echt goed gereageerd op de community.

Booking systeem is eenvoudig te verbeteren. Belangrijker is dat de netcode tot nu toe aardig is.

Imo zou je ook moeten kunnen booken én joinen in de practice sessie. Beetje join lag is in practice wel te overkomen. Vanaf q geen joiners meer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Ben je niet de enige Arfman. Bij P en Q lijkt me inderdaad zeer handig dat er nog gejoined kan worden.

Overigens Taakbalk. Vanmorgen ben ik op je server geweest. Maar net kon ik tijdens de practice niet joinen. Misschien dat het alleen werkt indien je in de tussentijd je game niet afgesloten hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Bij Iracing kun je gewoon joinen zonder lag. Waarom kan dat bij A-C niet

[ Voor 25% gewijzigd door glnk op 10-05-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Bij AC kan je realistisch driften, waarom kan dat bij iRacing niet?

You get my point.... Netcode is complex en is nooit de specialitiet van Kunos geweest. Ze noemen dit een alfa fase van MP. Geef goede feedback en help ze de MP te verbeteren. De uiteindelijke versie zal, verwacht ik, compleet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik kan m'n eigen server niet joinen, acs.exe crasht dan. Het zal allemaal wel, ik kijk over een paar weken nog wel weer of het dan verbeterd is.

Overigens kun je in iRacing tegenwoordig ook prima driften. NTMv5 is echt een heel goed bandenmodel.

[ Voor 26% gewijzigd door Arfman op 10-05-2014 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
De races op de server van taakbalk die 'k gedaan heb lopen verder perfect, als je last heb van crashes moet je dit even doen:

Go in your Assetto Corsa installation directory (usually "C:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\assettocorsa\system\cfg") and open "assetto_corsa.ini" file

Set:
WARNINGS_AS_ERRORS=0

Save and close.

---------------------

Er kan nog 4 min. gejoined worden op oud hollandsch hard rijden voor een race op monza.
Er is nu nog niemand...

[ Voor 17% gewijzigd door BeetjeVreemd op 10-05-2014 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Arfman schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:22:
Ik kan m'n eigen server niet joinen, acs.exe crasht dan. Het zal allemaal wel, ik kijk over een paar weken nog wel weer of het dan verbeterd is.

Overigens kun je in iRacing tegenwoordig ook prima driften. NTMv5 is echt een heel goed bandenmodel.
Ik wil niet lullig doen, maar als je geïrriteerd bent door imperfecties begrijp ik niet dat je meedoet aan early access. Het enige dat ik voorbij zie komen is irritatie van jouw kant. Dan is iRacing natuurlijk een stuk prettiger, aangezien iRacing nu zo'n 5 jaar (!) in de markt is, werkt alles daar gestroomlijnd. Dus, ga je vooral niet teveel ergeren en neem nog eens een kijkje als AC wat verder is :-).

For the record, toen ik iRacing joinde net na release in juli 2009, was het ook nog behoorlijk magertjes :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Requiem19 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:19:
Bij AC kan je realistisch driften, waarom kan dat bij iRacing niet?
Zo realistisch is dat driften in A-C niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Requiem19 schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Ik wil niet lullig doen, maar als je geïrriteerd bent door imperfecties begrijp ik niet dat je meedoet aan early access. Het enige dat ik voorbij zie komen is irritatie van jouw kant. Dan is iRacing natuurlijk een stuk prettiger, aangezien iRacing nu zo'n 5 jaar (!) in de markt is, werkt alles daar gestroomlijnd. Dus, ga je vooral niet teveel ergeren en neem nog eens een kijkje als AC wat verder is :-).

For the record, toen ik iRacing joinde net na release in juli 2009, was het ook nog behoorlijk magertjes :-).
Het is nogal irritant als dingen niet goed werken, ook al is het early access. Voor mijn gevoel zijn zelfs de basiszaken niet goed geregeld en waren zeker te voorkomen geweest. Iedereen klaagt steen en bene over het booking systeem, daar hoef je geen genie voor te zijn om dat aan te zien komen.

Ik heb ondertussen dus nog geen enkele MP race kunnen rijden en dat gaat ook niet meer gebeuren, want de core van de MP is gewoon niet voor elkaar. Er is niks te doen tegen baggeraars die mensen rammen bijvoorbeeld. Ik zie nu dat de CPU (dual core) van de AC server 50% CPU opslokt met 4 mensen erin.

Overigens ben ik niet degene die iRacing erbij haalde, dat was jij zelf ;) Het is inderdaad niet eerlijk om die 2 te vergelijken maar aangezien het de enige echte concurrent is van AC gebeurt dat gewoon. En ik zie het hele MP gebeuren van AC gewoon niet goedkomen, maar misschien ben ik te pessimistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
A-C is in de basis netkar en dat gaat ook al jaren mee. Ik zie weinig verbeteringen in de MP ervaring in vergelijking met de eerdere simulators van kunos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Arfman schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:43:
[...]

Ik heb ondertussen dus nog geen enkele MP race kunnen rijden en dat gaat ook niet meer gebeuren, want de core van de MP is gewoon niet voor elkaar.
Why not? Dan mis je toch echt wat imo.
Soms even zoeken naar een goede server, maar wat van hier (tweakers) georganiseerd wordt niks dan lof, mijn eerste paar awesome online AC ervaringen zijn in ieder geval een feit 8) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb net een paar car setups gehad van iemad die al meer als 300 uur op AC heeft gereden.
Bij deze dus:
https://drive.google.com/...FnU2pIbnRSSGM&usp=sharing

In deze folder te plaatsen
C:\Users\username\Documents\Assetto Corsa\setups

Edit: Net de McLaren mp4 gt3 getest met deze setup op de Nurburgring maar de gear-ratio was te laag - na aanpassing een prima setup :)

[ Voor 37% gewijzigd door calsonic op 10-05-2014 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taakbalk

Taakbalk

weergeven

Ik ga OHHR afsluiten mannen, ben morgen weer thuis.

Computing bit by bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Taakbalk schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 14:56:
Ik ga OHHR afsluiten mannen, ben morgen weer thuis.
Bedankt nog, jammer dat er niet meer animo was vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Ik heb ene Henkie gek gemaakt in de GoT server :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Was Henkie niet die crasher van laatst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintRoyale
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:44
Yep. In mijn race nog voor de eerste bocht P1 van de baan geramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

Net heerlijk geraced tegen virtueel debiel op de GOT server :D

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtueel debiel
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Het was zeker een leuke race. Was meteen me MP vuurdoop :-)

Kijk mij nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

M'n 1e race die beetje lekker ging, meestal schiet ik er zelf te vaak af of een onbenul knalt me er wel af.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintRoyale
GoT server kan in mijn serverlijst niet weergeven worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

servers met wachtwoorden weergeven: wachtwoord: got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtueel debiel
  • Niet online
Ik merk wel dat ik iets rustiger mag rijden.. Soms onnodige foutjes. Maar al met al ging het lekker.

[ Voor 6% gewijzigd door virtueel debiel op 10-05-2014 20:56 ]

Kijk mij nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintRoyale
Gevonden!

Ik merk wel dat echt close racen op dit moment geen optie is. Mensen met een ping hoger dan 50 zijn eigenlijk te gevaarlijk om dicht bij in de buurt te rijden. Ook als je meerekent dat je wordt gelanceerd elke keer als je maar het kleinste beetje contact maakt, doet mij hopen dat hier nog verbetering in komt.

En Schubert, net met jou geraced in de Tatuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
mijn server is ook net up & running:

Name: ACSGT Monza
Track: Monza
Cars: BMW Z4 GT3 - McLaren MP4 GT3 - Ferrari 485 - BMW M3 E92
Practice: 15 minutes
Qualifying: 15 minutes
Race: 16 laps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Bendalf schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:12:
mijn server is ook net up & running:

Name: ACSGT Monza
Track: Monza
Cars: BMW Z4 GT3 - McLaren MP4 GT3 - Ferrari 485 - BMW M3 E92
Practice: 15 minutes
Qualifying: 15 minutes
Race: 16 laps
Kom even kijken. Eerst een update van 31.8 mb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
aveenhuysen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:38:
[...]

Kom even kijken. Eerst een update van 31.8 mb...
Nog 4 minuten quali dan 16 ronden race....dat booking moet anders AC!!! :| :| :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
klopt ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Mooie race Henkie! :)

Jammer dat er niet meer online reden, maar doe later vanavond misschien wel weer een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
wat is het wachtwoord voor die ACSGT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Iemand in voor Sonicrealsimracing server Imola met Formula Abarth over 2 minuten???

[ Voor 12% gewijzigd door aveenhuysen op 10-05-2014 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
ACSGT is zonder ww momenteel. om 22:30 herstart met terug 10 booking (en race van 10 laps ipv 16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
aveenhuysen schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 21:56:
Iemand in voor Sonicrealsimracing server Imola met Formula Abarth over 2 minuten???
Henkie was er en won door mijn eigen schuld... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aveenhuysen
Bendalf schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:06:
ACSGT is zonder ww momenteel. om 22:30 herstart met terug 10 booking (en race van 10 laps ipv 16)
Booked!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
ACSGT herstart is uitgevoerd dus nu joinen als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik krijg constant RESPONSE: ERROR, INVALID SERVER als ik een server wil launchen

Dit krijg ik 6 keer, en daarna sluit het schermpje zichzelf weer af.

Iemand tips?

Poorten UDP 9600 en TCP 8075 open gezet
Router opnieuw opgestart
PC opnieuw opgestart

[ Voor 6% gewijzigd door Hoolz14 op 11-05-2014 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wat is Imola toch een lekkere ragbaan ^^. Ook ik had m'n vuurdoop vanavond! Vanuit het middenveld met de Abarth me naar voren gewerkt en hard druk gezet na een paar rondjes wennen. Toen vlogen de duelerenden elkaar in de haren toen ze teveel in de spiegel keken en was ik lachende derde. Werd flink achtervolgd maar kon 'm losrijden toen ik beter in m'n ritme kwam. P1 BITCHESSS :D Online is best aardig te doen, alleen je bijna nergens aansluiten. Superweird, maar dat zal wel de alphafactor in actie zijn. Leuk spelletje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Bendalf schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 22:24:
ACSGT herstart is uitgevoerd dus nu joinen als je wil.
Meerdere keren geprobeerd maar steeds net te laat :'(
En met 10 plekken zonder wachtwoord kom je er sowieso nooit tussen.
Dat is wel echt een nadeel van dat booking systeem; niet kunnen joinen tijdens practice/quali.
Practice+quali+race duurt wel even, dus kijk je in de tussentijd of je elders kan joinen en vervolgens
kan je niet meer naar de race die je eigenlijk wilde doen.

Wisselende ervaringen tot nu toe.
Echt geniale close racing momenten gehad, maar ook crazy crashes wat dan volgens mij komt - zoals ook al eerder genoemd - door slechte ping etc.
Niet normaal hoe de auto's dan gelanceerd worden terwijl er niks aan de hand leek op het beeldscherm in eerste instantie.

Hopelijk vandaag nog wat goede lage ping GoT races :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Iemand die vanmiddag een server kan en wil hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik draai de GoT test server. Mensen nog suggesties of draait hij prima qua settings? Ping zou geen probleem moeten zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Hoe snel is het de bedoeling dat we samen iets gaan doen qua server en hoe gaat dat er uit zien?
Ik heb er wel een paar centen p/maand (of wat voor betaalconstructie het ook wordt) voor over om altijd een goede server beschikbaar te hebben om met medetweakers te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 18:44
En toen was er alweer een update..

Trouwens als je andere auto's van links naar rechts ziet schieten (zoals door de vangrail en vervolgens weer midden op de weg) komt dat door je eigen ping of die van de ander? Wat is eigenlijk een minimale ping om fatsoenlijk te kunnen racen?

[ Voor 78% gewijzigd door bartus1989 op 11-05-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
bartus1989 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:25:
Wel een heel kleintje:
0.9.5
- Server list now warns you for servers that are configured for a client number that exceeds the pitboxes of a given track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Arfman schreef op zondag 11 mei 2014 @ 09:43:
Ik draai de GoT test server. Mensen nog suggesties of draait hij prima qua settings? Ping zou geen probleem moeten zijn ;)
Wat ik net mertke is dat de tijd tussen de Q en de race te kort is. Je hebt al niet genoeg tijd om voldoende brandstof in je auto te doen. Laat staan voor andere die nog een paar kleine aanpassingen willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Ik kom over 7 minuten ook even racen op de got server.

Je moet niks meer aanpassen, maar meteen naar de race gaan! Tijd is wel wat krap ja, maar lukt net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamiHap
Wat is het password?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ah 20 rondjes, dat is tenminste de moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartus1989
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 18:44
Ah leuk, ik ben er zo ook bij over een paar minuten.

Wat is de naam van de server? Ik kan hem niet vinden 8)7 (heb al een paar pagina's terug gekeken)

[ Voor 49% gewijzigd door bartus1989 op 11-05-2014 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 en anderen leden
Het is me gelukt om rivali te installeren !!! en ook om skins te downloaden
Dank Voor de tips , het stond in een verkeerde folder. Zoals je al dacht .
Voor iemand zoals ik,is het wel spannend om die maps in te duiken en folders te openen.
Pc is geen ps3
Bang dat ik iets verwijderd !!!!
Maar gaaf dat het lukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Lekker weer J.oost, kon het tempo absoluut niet bijhouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Pfff ik reed belachelijk slecht, elke ronde maakte ik wel fouten, die mclaren heeft toch waar meer grip dan die ferrari, ik bleef glijden en moest veel vroeger remmen, remde dus ook bijna altijd te laat haha :D maar was toch leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Nog 6 minuten booking, voller veld zou wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-10 11:48
welke server?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Got server! :) Password staat hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _A3

_A3

Ik heb de booking nu staan. Maar zie nu alleen nog mezelf daar bij staan.

EDIT

Er komen er al een paar meer bij nu.

[ Voor 39% gewijzigd door _A3 op 11-05-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Zit erin als het goed is :) Nooit deze combi gereden haha

[ Voor 35% gewijzigd door Kuhr89 op 11-05-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
bartus1989 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:25:

Trouwens als je andere auto's van links naar rechts ziet schieten (zoals door de vangrail en vervolgens weer midden op de weg) komt dat door je eigen ping of die van de ander? Wat is eigenlijk een minimale ping om fatsoenlijk te kunnen racen?
Meest waarschijnlijk ping van de ander.

Totaan een ping van 250ms zou het als gewoon moeten kunnen werken, zonder erg gek gedrag maar wel misschien ooit een ghost contact.
(ghost contacts waar je visueel 0.5 meter achter iemand rijdt, maar de server denkt dat je al 1 meter verder bent en je dus eigenlijk in je voorganger begeeft)

Bij meer dan 250ms en zeker richting de 400-500 zal pas de grens moeten zitten waar je je tegenstander echt Evil Knievel capriolen ziet uithalen.

Maar dit hangt natuurlijk ook af van hoe Assetto Corsa dit allemaal behandelt, kan zijn dat ze nog een iets lagere ping nodig hebben.
Mijn getallen zijn dan ook gebaseerd op online multiplayer gaming in het algemeen.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta er ook bij als het goed is. GoT Test server toch?

Ben benieuwd of mijn hardware het op deze instellingen allemaal trekt.
Soms ging het racen tegen AI best traag qua framerates, maar we gaan wel zien

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2014 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bendalf
Voor vanavond:

GT3 and Lotus Evora @ Imola 21:00 CET

Name: ACSGT Imola
Track: Imola
Cars: BMW Z4 GT3 - McLaren MP4 GT3 - Ferrari 485 - BMW M3 E92 - Lotus Evora
Booking time start om 20:30 CET (30 min)
Practice: 20 minutes
Qualifying: 20 minutes
Race: 20 laps
Slots: 20

Teamspeak (10 slots atm): eurots10.gameservers.com:9370
Teamspeak password: the40s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75

trion75

Pascal H.

Het is jammer dat je nog niet een andere auto kan volgen vanuit de pits, maar komt vast nog wel met een update.

Het liefst wil ik ook door de menu's bladeren met m'n controler, moet nu telkens muis/toetsenbord erbij pakken wat ook minder is, maar ach we wachten rustig af.

Zal kijken of ik vanavond op tijd thuis ben voor die ACSGT race

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeetjeVreemd
Ik kan die got test server niet vinden..
Never mind, heb em gevonden, maar weer te laat :(

[ Voor 38% gewijzigd door BeetjeVreemd op 11-05-2014 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtueel debiel
  • Niet online
Bendalf schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:16:
Voor vanavond:

GT3 and Lotus Evora @ Imola 21:00 CET
Ik hoop dat ik er bij kan zijn vanavond. Maar eerst Moederdag vieren.

Kijk mij nou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-10 16:55
Ik ben het spel ook weer aan het installeren. Zullen we na de F1 afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Woohooo zojuist mijn eerst online sim race ever gereden. 5 ronde Mugello met de Z4 GT3.
Na quali plek 8/18 gepakt. Uiteindelijk gefinished op 6e plek. Eerste 2 ronden met 1 hand gereden (vriendin belde vanuit griekenland.. dus ik moest ff :p )
Daarna nog een keer vol van de baan gebeukt door iemand.. En zelf nog 2x gespint. Maar toch 6e dus.

Damn, hoe vet. Ik ben hooked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Spannende race :D
Zweet in de bilnaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Damn wat een drama race haha.. Had een goede start, vervolgens door 2 eigen foutjes de race verloren. Vervolgens de laatste 7 ronden komt mn vriendin me vervelen met allerlei vragen -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ja idd een goede start!

Ik heb de mijne halverwege ook weg moeten sturen! (vond ze niet leuk)

Toch had je de druk er goed op, sodeknetters :X

[ Voor 20% gewijzigd door Schuey op 11-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
Die Ferrari is echt wennen, had er nog maar 1x in gereden met die Timechallenge.. Geen setup ofzo, gewoon rijden..
Die ronden achter jou waren spannend inderdaad haha.. Maar netjes constant gereden van je! Ja ik was ook niet zo vrolijk, maar ze bleef maar vragen: Schat we moeten dit nog meenemen en dat nog doen-.- uiteindelijk dus nog 3x van de baan gegaan daardoor.. Anders had ik het je nog wat zuurder kunnen maken hopelijk :P

Pagina: 1 ... 28 ... 97 Laatste

Dit topic is gesloten.