Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 261 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 21.149 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:39:
Oef morgen misschien hele dat spelen xD
kijken hoe ver ik dan kom xD nu op 61 (bijna 62)
Das lkkr onder de parasol buiten met biertjes erbij en levelen maar weer xD
Hier hetzelfde, ik zelf moet morgenvroeg ff naar de winkel en werken en dan smiddags gaat het vrouwtje weg en heb ik de hut voor me alleen :). Denk dat ik hem dan ook nog een keertje voor een paar uur doe aanzwingelen. Hoop vandaag met morgen toch eigenlijk wel nog eventjes de 70 aan te tikken. Of in elk geval dat ik daar dicht in de buurt kom.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
IntToStr schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:37:
Draenor is heel zwaar horde en maar weinig alliance zag ik net, dus dat zal ook niet zo snel opleven qua alliance lijkt me.
Ja die switch naar Alliance had ik niet moeten doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93248

Dopiej schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:39:
Oef morgen misschien hele dag spelen xD
kijken hoe ver ik dan kom xD nu op 61 (bijna 62)
Das lkkr onder de parasol buiten met biertjes erbij en levelen maar weer xD
Niet te snel he :)

Heb net even mijn DK naar outlands gebracht. Ben nu bijna 59. Gisteravond schoot de DK begin zone niet zo op qua XP, had het iig sneller verwacht. Kwam dus pas op net 58 uit de DK zone. Maar ik ga vanavond nog wel even knallen in Hellfire Peninsula :P

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 93248 op 25-05-2012 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:45:

Heb net even mijn DK naar outlands gebracht. Ben nu bijna 59. Gisteravond schoot de DK begin zone niet zo op qua XP, had het iig sneller verwacht. Kwam dus pas op net 58 uit de DK zone. Maar ik ga vanavond nog wel even knallen in Hellfire Peninsula :P
Hellfire is saai :(. Zit nu in dat gebied wat erna komt. Vind ik persoonlijk ook niet het leukste haha. Ben eventjes de naam kwijt maar is dat bos met die grote paddestoelen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Oxigeon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:47:
[...]

Hellfire is saai :(. Zit nu in dat gebied wat erna komt. Vind ik persoonlijk ook niet het leukste haha. Ben eventjes de naam kwijt maar is dat bos met die grote paddestoelen etc.
Zangramarsh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeh
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:07
Oxigeon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:47:
[...]

Zangarmarsh. Ik vond dat zelf altijd wel een leuke zone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:45:
[...]

mwa op het gemakje.. tja dit is enigste char wat ik nog speel dus ik level er gewoon verder mee..
anders hebk niks te doen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Bartjeh schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:48:
[...]

Zangarmarsh. Ik vond dat zelf altijd wel een leuke zone :P
Inderdaad. Heb allemaal van die quests waar je X monsters moet killen, en die laten weer wat stuff achter. Maar ik kill dan weer net die monsters die niks droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dopiej schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:49:
[...]

mwa op het gemakje.. tja dit is enigste char wat ik nog speel dus ik level er gewoon verder mee..
anders hebk niks te doen xD
No problem, als ik er zin in heb en echt even ga power-questen haal ik je wel in :P
Als je maar wel wacht met Nagrand, dat is een erg leuke zone om met twee man te questen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:53:
[...]

No problem, als ik er zin in heb en echt even ga power-questen haal ik je wel in :P
Als je maar wel wacht met Nagrand, dat is een erg leuke zone om met twee man te questen
dan moet je zorgen dat je snel 64 bent xD
Vind Nagrand leukste zone van Outland daar wil ik het liefst zo snel mogelijk naartoe
en het liefst doe ik alle quests daar xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:01:
[...]

dan moet je zorgen dat je snel 64 bent xD
Vind Nagrand leukste zone van Outland daar wil ik het liefst zo snel mogelijk naartoe
en het liefst doe ik alle quests daar xD
Hoef je dan niet alle gebieden door te gaan als je snel 85 wilt worden? Omdat je het liefst alle quests daar doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Vanaf welk level is Ring of Blood? (wowhead ligt er uit?) Dat is snel XP!

Nagrand verreweg het leukste gebied >:)

[ Voor 54% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-05-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:06:
[...]

Hoef je dan niet alle gebieden door te gaan als je snel 85 wilt worden? Omdat je het liefst alle quests daar doet :P
nja ligt eraan hea.. op 68 kan je naar northrend.. en nagrand is van lvl 64 tot 67 dus dan nog 1 lvl in ander gebied en je kan weer naar northrend xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Als je elkaar met realID invite zie je elkaar in de gewone gebieden niet toch? Dat is alleen straks met MoP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:27
Moonkin druid - balance tree, wat is jullie standaard spell rotatie voor pve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik ben zelf overgestapt op feral-dps, maar had http://www.icy-veins.com/...ation-cooldowns-abilities

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:07:
Vanaf welk level is Ring of Blood? (wowhead ligt er uit?) Dat is snel XP!

Nagrand verreweg het leukste gebied >:)
quests vanaf lvl 65 maar wel groupquest

@ hurtebise

Ik ben feral tank, moonkin weet ik helemaal niks van xD

[ Voor 11% gewijzigd door Dopiej op 25-05-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:12:
Als je elkaar met realID invite zie je elkaar in de gewone gebieden niet toch? Dat is alleen straks met MoP?
Zoals ik gelezen heb is het in alle beginners gebieden waar een low-population is. Hoe het zit met "niet beginende gebieden" weet ik niet precies. Maar denk persoonlijk dat ze alles wel zoon beetje gaan koppelen aan elkaar. Dat maakt het plezier voor iedereen leuker.

Hoe en waar kan ik iemand toevoegen met zijn real-id. Heb eens ff gelezen wat het inhoud maar vind het wel leuk uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:18:
[...]

Zoals ik gelezen heb is het in alle beginners gebieden waar een low-population is. Hoe het zit met "niet beginende gebieden" weet ik niet precies. Maar denk persoonlijk dat ze alles wel zoon beetje gaan koppelen aan elkaar. Dat maakt het plezier voor iedereen leuker.

Hoe en waar kan ik iemand toevoegen met zijn real-id. Heb eens ff gelezen wat het inhoud maar vind het wel leuk uitzien :)
als je ingame op O drukt kan je via e-mail adres iemand toevoegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Oxigeon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:18:
[...]

ingame naar friends tab gaan en via daar kan je toevoegen op naam of email
^^ nog makkelijker xD

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

aah ok, dat wist ik niet, dacht dat het via de website van battle.net moest omdat het ook in andere games werkt :P. Dan binnenkort maar eens beginnen met het sparen van wat vrienden hier op tweakers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:15:
[...]
quests vanaf lvl 65 maar wel groupquest
Die moet ik ook nog met Druid ;) Maar is alleen handig dan als je die samen kan doen met realid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

PietjeP89 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:53:
Na weer een lange pauze nog maar eens begonnen met Wow :P

Zijn er hier toevallig mensen die spelen op Aggramar horde side? :)
Welkom terug ;). Ik heb al mn horde chars op Aggramar en 1 char op Ravencrest (alliance). Enige dat ik nog doe is pvpn en af en toe een Lfr. Zit hier nog een actieve Aggramarian in het topic, echter wel alliance dacht ik.

â™  REPLY CODE ALPHA â™  5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ â™  Overwatch â™ 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:29:
[...]

Die moet ik ook nog met Druid ;) Maar is alleen handig dan als je die samen kan doen met realid....
Je kan met realid dus meer dan alleen chatten als je beide in een andere realm zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Oxigeon schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:57:
[...]
Je kan met realid dus meer dan alleen chatten als je beide in een andere realm zit?
Ja. Je kan samen dungeons doen, LFR en oudere raids.

Nu zou het nog mooi zijn dat als je samen in een groep zit je ook samen kan questen enzovoorts :)

[ Voor 16% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-05-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EJSchuiteman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:07:
[...]

Nu zou het nog mooi zijn dat als je samen in een groep zit je ook samen kan questen enzovoorts :)
Het Guild Wars systeem is ook wel mooi; een aantal Regions (EU, NA, Asia..) waar iedereen tussen kan wisselen i.p.v. de fixed servers zoals in WoW. Enige nadeel is dus dat alles buiten de cities en questhubs uit instanced zones bestaat. Een echte open world feeling heb je dus niet..

Als ze deze twee dus zouden combineren zijn we klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:17

mrsar

waar een sar is,is een wodka

EJSchuiteman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:07:
[...]

dat is pas vanaf MoP,en alleen in niet drukke gebieden zover ik begreep

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:20
Was het niet ook zo dat voor juist hele drukke gebieden alles een beetje wordt verdeeld? Daar heb je volgens mij nog veel meer aan. Bijv. de nieuwe gebieden in MoP zullen wel zeer druk zijn in de eerste weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja had ook zoiets gezien. En dan kon het volgens mij ook zo zijn dat je je eigen guildies niet eens ziet :p Wel weer als je in elkaars groep zit.

Dit lijkt me ook noodzakelijk tijdens de start van MoP. Elke uitbreiding is het de eerste weken weer feest....

Edit: Is er een tweakert die nu kan helpen met the Culling of Stratholme, voor de drake mount?

[ Voor 15% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-05-2012 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo net nog even de 60 aangetikt op men DK
Vanavond laat verder met xp grinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-04 17:10
Ik zou best wel op een nieuwe realm willen spelen. Mijn mage een beetje zat aan 't raken + de realm :')

Ik zit te denken om dan of m'n priest of pally te transferren om in ieder geval multiple roles te kunnen doen.

Ergens welkom? Of tips van welke realm goed is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Aan wat voor realm zit je te denken, PVP/PVE/RP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Zolang het maar een stabiele realm is met een redelijke population en goede guilds met PvE progress :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hypnos
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Oeps verkeerde forum!

[ Voor 94% gewijzigd door hypnos op 25-05-2012 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Tarten Mill is een aardige populaire server aam horde kant waar veel DS pugs gehouden worden en rond de 25 Guilds ATM op 8/8 hc zitten. Het is echter wel een Pvp realm.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Een PVP realm vind ik prima, maar ik wil wel dat er ook een paar tweakers spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Na een borrel op het werk gisterenavond toch nog maar een poging gedaan tot een pug opzetten naar DS. Een uur lang gezocht en uiteindelijk geen enkele healer gevonden :p Precies op het moment dat ik het op had gegeven was er een guild die nog een tank/dps combi kon gebruiken, dus dat paste perfect. Helaas had iedereen lag problemen, maar toch 4/8 gekomen. Die guild vroeg me meteen vast voor hun 2e raid team, waar ik nu ook mee was gegaan. Wie weet ga ik het nog wel proberen ook. De realm transfer wordt mogelijk dus nog even uitgesteld. Zowaar ook een legs token gewonnen. Nu heb ik 2 items uit DS die ik niet hoef te vervangen: beide legs :p Nu de andere gear nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
EJSchuiteman schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 16:35:
Edit: Is er een tweakert die nu kan helpen met the Culling of Stratholme, voor de drake mount?
Horde ? ( Dan kan ik je wel helpen via RealID )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dopiej of EJSchuiteman, zitten jullie toevallig ook in een guild op Aszune? Zo ja, willen jullie me dan een invite sturen als dit mogelijk is? Of moet je daarvoor per se online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Anoniem: 93248 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:08:
Dopiej of EJSchuiteman, zitten jullie toevallig ook in een guild op Aszune? Zo ja, willen jullie me dan een invite sturen als dit mogelijk is? Of moet je daarvoor per se online zijn?
Ja we zitten samen in de guild Valkyries..
Denk dat je online moet zijn om invite te kunnen accepten..
Eljie of Displayss wisperen als ik niet online ben en hun wel..
Moet je zeggen dat je vriend van Djaily bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Droppen [Indomitable Pride] en [Soulshifter Vortex] enkel in 25-man DS ? ( Normal / Heroic )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
10 en 25 man heeft de zelfde loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
Op battle.net stond van niet, het is daarom dat ik twijfelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb soulshifter vortex uit normal 10, al had ik liever die andere gehad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
Dopiej schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:36:
[...]

Ja we zitten samen in de guild Valkyries..
Denk dat je online moet zijn om invite te kunnen accepten..
Eljie of Displayss wisperen als ik niet online ben en hun wel..
Moet je zeggen dat je vriend van Djaily bent.
Is Aszune een beetje een redelijke realm? En spelen jullie daar hordie of alliance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
We spelen Alliance. Ja normaal gesproken is het er goed te doen. Nu is het wel rustiger door D3 uiteraard, maar ik denk dat veel Realms hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:46
Zo, ben ook weer terug van vakantie! Was heerlijk!

Ik merk dat mijn guildje en realm ook flink last heeft van D3. De server lijkt (nu in ieder geval) erg leeg, ook zijn er amper raids geweest de laatste tijd. De friendlist heeft op dit moment 12 mensen online, allemaal met een "D" achter hun naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Af en toe komen er van die glitches voorbij waarvan ik denk.....hoe is het toch mogelijk.
Arthas en Grimtotem die in Orgrimmar staan en worden aangevallen door guards 8)7
http://nl.twitch.tv/naimc/b/319285623
Wel leuk om te zien, maar hoe komen dat soort NPC's in godsnaam daar terecht vraag ik me dan af :).
(voor de sceptici overigens: is geen private server...een blue heeft er op gereageerd: http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/5150761866).

Tijdje geleden ook iets raars meegemaakt: Alliance had Garosh aangevallen en gedood, waarbij er aan hun kant zoals gewoonlijk ook wat slachtoffers waren gevallen, zie ik opeens een dooie Ally bewegen en op de randen springen enz. Vraag me af of die gast bewust aan het exploiten was of dat het ook een glitch was.
http://tinyurl.com/76eal9j

edit:
Ah uit die thread:
Here's whats going on.

At the moment there's a certain bug from a certain ability from a certain profession that allows you to move an NPC to wherever your hearth point is set. Since certain mobs have mechanics that make them invulnerable under certain conditions, its easy to use this method and bring them to a major city until the next server restart.

Here, Arthas is from a Felwood quest where you go back in time. Only a certain NPC can kill Arthas, and that NPC is in Felwood while Arthas is in Org, thus Arthas cannot be killed.

Unfortunately, Blizz has a pretty strong stance against the method being revealed, but im sure if you look hard enough someone will have posted how to do it.
Klinkt wel logisch. Had grappiger geweest als het echt een pure glitch was, dit lijkt er meer op dat een speler ze daar heeft gebracht.

[ Voor 33% gewijzigd door temp00 op 28-05-2012 14:04 ]

â™  REPLY CODE ALPHA â™  5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ â™  Overwatch â™ 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Die certain ability van een certain profession is trouwens de mind amplification dish van engineering. Daarmee kan een humanoid tijdelijk je pet worden, en pets volgen je dus ook als je heartstone doet.

Daar heb ik al zo vaak mee geouwehoerd :P
temp00 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 13:53:
Tijdje geleden ook iets raars meegemaakt: Alliance had Garosh aangevallen en gedood, waarbij er aan hun kant zoals gewoonlijk ook wat slachtoffers waren gevallen, zie ik opeens een dooie Ally bewegen en op de randen springen enz. Vraag me af of die gast bewust aan het exploiten was of dat het ook een glitch was.
http://tinyurl.com/76eal9j
LOL trouwens :D

[ Voor 46% gewijzigd door jmxd op 28-05-2012 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Leuk apparaatje. Wat voor kewle geintjes heb je er mee uitgehaald? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op zondag 27 mei 2012 @ 14:12:
We spelen Alliance. Ja normaal gesproken is het er goed te doen. Nu is het wel rustiger door D3 uiteraard, maar ik denk dat veel Realms hier last van hebben.
Ja inderdaad heb nu al ondervonden dat Aszune een goede server is.. En de guild waar wij in zitten is ook leuk.
Heb regelmatig leuke gesprekken op ventrillo met Eljie xD
Best jonge meid uit Zweden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-04 18:01
Gisteren voor het eerst een HC gedaan in Dragon Soul; Ultraxion HC. Wat is dat een simpel gevecht zeg! Helaas merkte ik dat de dps aan de lage kant was, ik (armory link) stond eerste met damage done, met 32.5k dps. Er was één mage bij die 20k deed, verder zaten er nog 2 rond de 30k dps en een stuk of 2 rond de 28k.
Na een paar whipes toch netjes Ultraxion neer, stelt in vergelijking met normal niet zoveel voor qua extra mechanics. Ondertussen een beetje zitten whisperen met JoeBravo en het schijnt dat het vaker zo is met de guildruns en dat de progress daardoor wat minder is (3/8HC nu).

@Mektheb: Waar was je gisteren joh ;) ? Wel signen en niet komen... Dan hadden we in iedergeval een mage gehad die wist waar hij mee bezig was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Gistere was er helemaal geen event !, daarom was ik er ook neit.
En het is een beetje lastig allemaal deze week.

Vanavond Auto ophalen bij de Garage, Woensdag avond speakers ophalen voor mij me PC ( mac )
Donderdag en Vrijdag boodschappen halen en voorbereiden op zaterdag, Zaterdag 30 Man in me huis...

Maar ja het klopt helemaal, er zijn weer is wat mensen die in eens niet op komen dagen en daardoor "komt bv die humanstein mee".
Dus helaas niet altijd de beste DPS online, wat wel annoying is.

Hoop wel vanaf Maandag weer er te zijn samen met Thagreech, RL maatje van mij zijn dps is altijd goed.
Jammer genoeg is zijn schema met werk verandert en kan die niet altijd.
En de Zomerslack he ;) en dan nog is D3...
Moet goedkomen in iedergeval !
De guild is er al een jaar of 5 alleen wel is een andere naam, en ik denk dat 75% wat erin zit nog steeds erin zit.

Cant Wait For Panda's...

[ Voor 28% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Afgelopen weekend niet heel veel kunnen doen. Bbq en dagje weg en zo :)

Wel Shattered Sun Offensive naar exalted kunnen krijgen zodat ik het schild daarvan kon kopen voor transmog. Ook meteen maar de tabard meegenomen, die zag er wel vet uit. Kael'thas dropte ook een leuke companion: zo'n kleine phoenix.

Wie weet vanavond madness nog eens omleggen. Kan nog wel wat wapens gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:55:
Gistere was er helemaal geen event !, daarom was ik er ook neit.
En het is een beetje lastig allemaal deze week.

Vanavond Auto ophalen bij de Garage, Woensdag avond speakers ophalen voor mij me PC ( mac )
Donderdag en Vrijdag boodschappen halen en voorbereiden op zaterdag, Zaterdag 30 Man in me huis...

Maar ja het klopt helemaal, er zijn weer is wat mensen die in eens niet op komen dagen en daardoor "komt bv die humanstein mee".
Dus helaas niet altijd de beste DPS online, wat wel annoying is.

Hoop wel vanaf Maandag weer er te zijn samen met Thagreech, RL maatje van mij zijn dps is altijd goed.
Jammer genoeg is zijn schema met werk verandert en kan die niet altijd.
En de Zomerslack he ;) en dan nog is D3...
Moet goedkomen in iedergeval !
De guild is er al een jaar of 5 alleen wel is een andere naam, en ik denk dat 75% wat erin zit nog steeds erin zit.

Cant Wait For Panda's...
toon volledige bericht
Interessant, voor mij was er wel een event en daarin heb jij ook gesigned.... Apart ;)

Maar ach, het was een leuke avond. JoeBravo heeft weer 2 upgrades gekregen en ik heb mijn trinket van spine LFR kunnen vervangen door de trinket van spine normal. Daarnaast zit ik nu op ongeveer 1/6 van de elementium dingen die ik nodig heb voor stage 2 :-) Hopelijk kan ik woensdag mee, zodat ik eens wat meer bosses in DS omleg en hopelijk wat loot krijg:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja ik was namelijk nog speciaal ingelogt om te kijken of ik kon decline, en dat kon helaas niet want voor mij was er geen event, daarom had ik het ook op het forum gezet van no event ? O.0

Maar ik had het gezien indeed, goed bezig :D.
Ja ik zeg elke week op Woensdag eigenlijk wel van kan Thys niet in mijn plek, maar dan is er weer een halve gare mee en dan hebben ze me nodig.
Maar Ik zou het is even aan sturen dat ze jouw beter kunnen inviten en gearen dan die andere lui.

Dan is het als het goed is Morchock / Sleeper heroic en dan Zonz normal, en dan Wipen op Hagara.
Gok ik ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Helaas heb ik van het weekend/maandag ook niet veel kunnen spelen. Heb alleen de AH wat gecheckt en spul opnieuw erin gegooit. Maar Sjeezus wat verkoopt die zooi slecht nu D3 er is. Sommige spullen heb ik al een keer of 5 erin gezet.

Vanavond nadat ik in de tuin heb gewerkt maar weer eens online kijken of ik nog wat kan doen. Moet toch langzamerhand de level 70 aan gaan tikken, heeft me nu eigenlijk lang genoeg geduurd. Wordt daarbij tijd dat ik Nagrand in kan gaan. Vind ik een mooi gebied :).

Verder heb ik afgelopen vrijdag mijn mining en blacksmithing nog wat getraint zodat die ook weer ietsjes beter wordt :). Ook daarvoor wordt het tijd dat ik zo langzamerhand wat betere recipes ga vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:10:
Ja ik was namelijk nog speciaal ingelogt om te kijken of ik kon decline, en dat kon helaas niet want voor mij was er geen event.

Maar ik had het gezien indeed, goed bezig :D.
Ja ik zeg elke week op Woensdag eigenlijk wel van kan Thys niet in mijn plek, maar dan is er weer een halve gare mee en dan hebben ze me nodig.
Maar Ik zou het is even aan sturen dat ze jouw beter kunnen inviten en gearen dan die andere lui.

Dan is het als het goed is Morchock / Sleeper heroic en dan Zonz normal, en dan Wipen op Hagara.
Gok ik ;)
Och joh, tot nu toe was ik op woensdag altijd laat ivm cursus op het werk. Vorige week was de laatste cursus, vandaar dat ik voor komende woensdag ook gesigned heb. Daarnaast lijkt het mij verstandig voor de officers om gewoon de beste mee te nemen voor progress fights, in plaats van mensen die simpelweg een raidspot vullen.

Ik denk dat jij gisteren te laat bent ingelogd, waardoor je niet meer kon declinen. De invite was voor 19:50 dacht ik. Als je na die tijd inlogt weet ik niet eens of je het event überhaupt nog wel ziet;) declinen is sowieso niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:14:
Helaas heb ik van het weekend/maandag ook niet veel kunnen spelen. Heb alleen de AH wat gecheckt en spul opnieuw erin gegooit. Maar Sjeezus wat verkoopt die zooi slecht nu D3 er is. Sommige spullen heb ik al een keer of 5 erin gezet.

Vanavond nadat ik in de tuin heb gewerkt maar weer eens online kijken of ik nog wat kan doen. Moet toch langzamerhand de level 70 aan gaan tikken, heeft me nu eigenlijk lang genoeg geduurd. Wordt daarbij tijd dat ik Nagrand in kan gaan. Vind ik een mooi gebied :).

Verder heb ik afgelopen vrijdag mijn mining en blacksmithing nog wat getraint zodat die ook weer ietsjes beter wordt :). Ook daarvoor wordt het tijd dat ik zo langzamerhand wat betere recipes ga vinden
Mja van het mooie weer moet je genieten he..
Ik heb dit weekend ook niet veel gespeeld.. Helaas zeg ik daar niet bij.. heb lekker in de zon en in zwembad gelegen.
Ja dat het slecht verkoopt heb ik ook al door indd.. heb der dingen ook al veel op gezet maar verkoopt niks..
Ik zit nu op 64 en ben net begonnen met begin questen in Nagrand. Meesterlijk gebied IMO.

Heeft dat bs je nog veel gold gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:16:
[...]

Och joh, tot nu toe was ik op woensdag altijd laat ivm cursus op het werk. Vorige week was de laatste cursus, vandaar dat ik voor komende woensdag ook gesigned heb. Daarnaast lijkt het mij verstandig voor de officers om gewoon de beste mee te nemen voor progress fights, in plaats van mensen die simpelweg een raidspot vullen.

Ik denk dat jij gisteren te laat bent ingelogd, waardoor je niet meer kon declinen. De invite was voor 19:50 dacht ik. Als je na die tijd inlogt weet ik niet eens of je het event überhaupt nog wel ziet;) declinen is sowieso niet meer mogelijk
Ja dat klopt, dat wist ik al..
Maar ik was al s'middags ingelogt en via WoW-europe zelfs en er was helaas echt niets.
Maar ja ik zou is even zeggen tegen Chris ( euph ) dat hij James wat meer moet poken zodat we de "goeie mensen" meenemen.
Wil namelijk Warlord ook wel is proberen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:20:
[...]

Mja van het mooie weer moet je genieten he..
Ik heb dit weekend ook niet veel gespeeld.. Helaas zeg ik daar niet bij.. heb lekker in de zon en in zwembad gelegen.
Ja dat het slecht verkoopt heb ik ook al door indd.. heb der dingen ook al veel op gezet maar verkoopt niks..
Ik zit nu op 64 en ben net begonnen met begin questen in Nagrand. Meesterlijk gebied IMO.

Heeft dat bs je nog veel gold gekost?
Ik heb ook heerlijk van het zonnetje zitten genieten met een goed glas bier erbij. Zijn genoeg feestjes hier in de buurt waar we ons met pinksteren kunnen ophouden :).

Mja, ik ben ondertussen level 66 of 67maar zit nog in Zangramash (of hoe je dat ook schrijft). Daarna ga ik door naar Nagrand. Ik heb 2 professions, heb mining en blacksmithing.

Moet zeggen dat de ores/bars die ik mine goed verkoop op de Auction. Wat ik soms dan ook doe is ze gewoon op de auction zetten en daar "duur" verkoop. Zelf koop ik meestal heel goedkope ores op waarvan ik dan weer mijn BS ga levelen. Dit kost dus inderdaad behoorlijk wat gold. Via welke weg je het ook bekijkt, het kost me altijd gold :P. Maar moet zeggen dat bv de Copper rods/silver rods/gold rods ook redelijk verkopen. Al zijn die verkopen ook terug gelopen sinds D3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:30:
[...]

Ik heb ook heerlijk van het zonnetje zitten genieten met een goed glas bier erbij. Zijn genoeg feestjes hier in de buurt waar we ons met pinksteren kunnen ophouden :).

Mja, ik ben ondertussen level 66 of 67maar zit nog in Zangramash (of hoe je dat ook schrijft). Daarna ga ik door naar Nagrand. Ik heb 2 professions, heb mining en blacksmithing.

Moet zeggen dat de ores/bars die ik mine goed verkoop op de Auction. Wat ik soms dan ook doe is ze gewoon op de auction zetten en daar "duur" verkoop. Zelf koop ik meestal heel goedkope ores op waarvan ik dan weer mijn BS ga levelen. Dit kost dus inderdaad behoorlijk wat gold. Via welke weg je het ook bekijkt, het kost me altijd gold :P. Maar moet zeggen dat bv de Copper rods/silver rods/gold rods ook redelijk verkopen. Al zijn die verkopen ook terug gelopen sinds D3.
Doe je goed xD ik ga meestal gelijk als ik bijv. 62 was naar terrokar.. daar levelen tot 64 en dan door naar Nagrand.. Blijf bijna nooit tot einde van questline of level voor dat gebied daar..
zo heb je ook afwisseling dan alsmaar in hetzelfde gebied te questen..
Hoop misschien vanavond de 66/67 te halen en dan donderdag tot de 68 te gaan zodat ik naar Northrend kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Verkopen gaat hier ook niet best. Aangezien mijn geluk met rolls nou niet echt geweldig is (op warmaster de mace nog verloren van dk tank) heb ik als soort van projectje de blacksmith dps plate wrists laten maken. Zelf alle mats verzameld/gekocht, maar probeer maar eens een bs te vinden die die krengen kan maken :p

Uiteindelijk iemand gevonden, maar toen moest ik natuurlijk ook een enchantment hebben. Weer alle mats verzameld en op zoek gegaan naar een enchanter. Kostte ook weer wat moeite, maar wederom gelukt na wat zoeken. Toen kwam ik erachter dat ik geen inferno ruby's meer heb. Was wel klaar met al m'n zoektochten, dus heb ze uiteindelijk maar van de AH geplukt. Helaas blijven de uncut gems duurder dan de cut gems, dus mij JC helpt me hier niet echt. De elementium ores waren ook belachelijk duur (> 100g), dus prospecten was zeer waarschijnlijk veel duurder geweest. In totaal uiteindelijk 3k uitgegeven aan die wrists. Had nog nooit op zo'n manier via trade gehandeld, dus weten we ook weer hoe dat werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
IntToStr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:39:
Verkopen gaat hier ook niet best. Aangezien mijn geluk met rolls nou niet echt geweldig is (op warmaster de mace nog verloren van dk tank) heb ik als soort van projectje de blacksmith dps plate wrists laten maken. Zelf alle mats verzameld/gekocht, maar probeer maar eens een bs te vinden die die krengen kan maken :p

Uiteindelijk iemand gevonden, maar toen moest ik natuurlijk ook een enchantment hebben. Weer alle mats verzameld en op zoek gegaan naar een enchanter. Kostte ook weer wat moeite, maar wederom gelukt na wat zoeken. Toen kwam ik erachter dat ik geen inferno ruby's meer heb. Was wel klaar met al m'n zoektochten, dus heb ze uiteindelijk maar van de AH geplukt. Helaas blijven de uncut gems duurder dan de cut gems, dus mij JC helpt me hier niet echt. De elementium ores waren ook belachelijk duur (> 100g), dus prospecten was zeer waarschijnlijk veel duurder geweest. In totaal uiteindelijk 3k uitgegeven aan die wrists. Had nog nooit op zo'n manier via trade gehandeld, dus weten we ook weer hoe dat werkt :)
Dit is 9 van de 10 keer belachelijk duur. Ik bewaar mijn carnelians altijd die ik krijg van het prospecten van cataclysm ore. Als er dan een alchemist online is in de guild vraag ik of hij/zij deze even wil transmuten. Als ik 3 of meer gems in totaal zou krijgen mag hij/zij er één houden in ruil voor de skill en de herbs. Werkt prima, zo krijg ik een redelijk voorraadje gems. Nu heb ik er waarschijnlijk ook wel een stuk of 12 nodig als ik het recipe eenmaal kan kopen... gaat mijn voorraadje hard naar beneden;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben afgelopen weekend nog een uurtje of twee druk geweest op mijn DK. Ben nu bijna 64.
Zelfs zonder guild/heirloom XP bonus gaat het lvlen nog tering snel. En als Frost DK heb ik ook 0,0 downtime tijdens het grinden :) Al met al een prima altje om lekker mee te lvlen!
Aszune bevalt me prima als server; altijd wat mensen in de quest gebieden (ken ik echt niet van mijn oude server -> alleen op de wereld feeling :p) en korte queus voor de group finder, ongeveer 4-6 minuten als DPS terwijl dit op mijn andere server op dezelfde tijdstippen en lvl bracket wel 15-20 minuten kan zijn. Misschien dat de hele Battlegroup van Aszune bestaat uit higher populated servers(?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:43:
[...]

Dit is 9 van de 10 keer belachelijk duur. Ik bewaar mijn carnelians altijd die ik krijg van het prospecten van cataclysm ore. Als er dan een alchemist online is in de guild vraag ik of hij/zij deze even wil transmuten. Als ik 3 of meer gems in totaal zou krijgen mag hij/zij er één houden in ruil voor de skill en de herbs. Werkt prima, zo krijg ik een redelijk voorraadje gems. Nu heb ik er waarschijnlijk ook wel een stuk of 12 nodig als ik het recipe eenmaal kan kopen... gaat mijn voorraadje hard naar beneden;)
Ik heb nog een zootje carnelians liggen, dus ik ga nu maar eens even googlen naar transmuten :)

Hopelijk heb ik ze binnenkort nodig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

IntToStr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:39:

Dit verhaal zou ik ook wel eens willen proberen met een aantal gasten. Ik ben met mijn main pas level 66. Maar ik twijfel vaak of ik wel met andere gasten moet traden. Ik heb het idee dat sommige misschien helemaal niet te vertrouwen zijn. Wat als jij ze die spullen geeft en dan wegrennen etc :P. Dan ben je je spul toch mooi kwijt. Ik laat dit meestel over aan guildies. Die vertrouw ik toch net iets meer dan andere gasten :P.

Verder vind ik de prijzen van sommige dingen op de AH ook verrekte verkeerd in elkaar steken. Ff een simpel voorbeeld hoe het er hier uitziet:
1 Copper Ore kost: 1 Gold
1 Copper Bar kost: 95 Silver
Dat zijn zoon dingen dan vraag ik me echt af wtf bezielt die mensen. Verkoop die bars toch voor het dubbele ofzo. Wat is een programma als Auctioneer toch handig als je ziet hoeveel % dit van de werkelijke waarde afzit.

Denk dat ik dan vanavond ook maar eens naar Nagrand ga en zo naar een beter gebied ga. Dit levert me waarschijnlijk ook meer XP en betere rewards op waardoor ik sneller level. Tevens ga ik dan naar een mooier gebied met meer Veins :D. 1 Vein minen levert als het meezit een kleine 10 tot 25G op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik moet zeggen dat ik ook wel even twijfelde met die mats afgeven, maar uiteindelijk toch maar gedaan. Het blijft maar een spelletje.

Ook bij ons zie je regelmatig spullen op de AH voor minder dan hun vendor waarde. Tja, wat moet je daar van zeggen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:48:
[...]

Dit verhaal zou ik ook wel eens willen proberen met een aantal gasten. Ik ben met mijn main pas level 66. Maar ik twijfel vaak of ik wel met andere gasten moet traden. Ik heb het idee dat sommige misschien helemaal niet te vertrouwen zijn. Wat als jij ze die spullen geeft en dan wegrennen etc :P. Dan ben je je spul toch mooi kwijt. Ik laat dit meestel over aan guildies. Die vertrouw ik toch net iets meer dan andere gasten :P.

Verder vind ik de prijzen van sommige dingen op de AH ook verrekte verkeerd in elkaar steken. Ff een simpel voorbeeld hoe het er hier uitziet:
1 Copper Ore kost: 1 Gold
1 Copper Bar kost: 95 Silver
Dat zijn zoon dingen dan vraag ik me echt af wtf bezielt die mensen. Verkoop die bars toch voor het dubbele ofzo. Wat is een programma als Auctioneer toch handig als je ziet hoeveel % dit van de werkelijke waarde afzit.

Denk dat ik dan vanavond ook maar eens naar Nagrand ga en zo naar een beter gebied ga. Dit levert me waarschijnlijk ook meer XP en betere rewards op waardoor ik sneller level. Tevens ga ik dan naar een mooier gebied met meer Veins :D. 1 Vein minen levert als het meezit een kleine 10 tot 25G op
toon volledige bericht
dat kan niet.. Je moet allebei accepten voordat de trade gesloten wordt.. Ze kunnen dus niet weglopen met iets van jou zonder dat jij accept..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Dopiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:50:
[...]

dat kan niet.. Je moet allebei accepten voordat de trade gesloten wordt.. Ze kunnen dus niet weglopen met iets van jou zonder dat jij accept..
Dat klopt. Maar stel ik lever X materialen af zodat hij X item kan maken. Dan moet je wel accepteren om die materialen af te geven maar heb je nog niks terug. Klopt inderdaad dat het maar een spelletje is, maar sommige spullen heb je toch een behoorlijk lange tijd over gedaan om die te bemachtigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:53:
[...]

Dat klopt. Maar stel ik lever X materialen af zodat hij X item kan maken. Dan moet je wel accepteren om die materialen af te geven maar heb je nog niks terug. Klopt inderdaad dat het maar een spelletje is, maar sommige spullen heb je toch een behoorlijk lange tijd over gedaan om die te bemachtigen
Zo wel ja inderdaad, meeste zijn wel te vertrouwen hoor.. en anders kan je altijd GM contacten of een ticket aanmaken.. Zo moeilijk doen ze er niet over..
Ik heb toen met BS heel veel titansteel destroyers enzo gemaakt.. Nooit problemen gehad en kreeg altijd een tip omdat ik het snel en goed voor de mensen deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Oxigeon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:53:
[...]

Dan maak je een ticket aan en geef je precies aan wat er gebeurt is. Een GM kan zo zien met wie je hebt getrade en dat jij materials gegeven hebt maar er niets voor terug hebt gekregen. Met jouw uitleg erbij en het feit dat het geen guildmate oid van je is kan een GM ook de conclusie wel trekken dat degene met wie jij de items hebt getrade de items heeft 'gestolen'. Dan krijg jij je items terug en heeft die andere gast waarschijnlijk een waarschuwing aan zn broek hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RL vriend van me op Haomarush-EU PVP heeft 10 alts op 85 met alle professions maxed :) Komt altijd goed van pas.
Jammer dat ik daar op Aszune geen misbruik van kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Afgelopen weekend vrij weinig gespeeld. Voornamelijk van het zonnetje genoten.

Toch gistermorgen een poging gedaan om mijn 50e mount te bemachtigen.
Helaas net niet gelukt (seconde werk :( )

Ik was al eens eerder alleen in the Culling of Stratholme geweest als feral-cat en dat ging me niet goed af. Pakte toch redelijk wat damage en dit zou alleen maar meer worden verderop.

Gistermorgen redelijk last van hooikoorts en kon toch niet meer slapen, dus kreeg ik een ingeving om CoS eens te proberen als bear.

Zonder enige ervaring (snel even de spells in mijn actionbar gedropt) naar binnen gestapt en begonnen met rammen. Ik was in de veronderstelling dat de timer alleen geldt voor de eerste bazen vooraan dus rustig alt+tabben om de rotations te bekijken, spells goed te zetten in de actionbars en te proberen.

Afijn, alles netjes geleegd tot aan de boss die de Bronze Drake dropt met nog minder dan een minuut op de teller. Halverwege het gevecht verdwijnt de boss gewoon en val ik dood neer :( :( Dat was wel balen. Nog een tiental seconden extra en het was me gelukt.

Dan toch maar mijn hoop vestigen op mijn eitje van the Oracles, maar weer geen Drake 's avonds :p
Ik had geen zin om gelijk een nieuwe te kopen, dus dat vanavond maar weer eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:23

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Beertje is toch gewoon die 2 AoE's, klaar? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ja en Mangle/Lacerate ;) Maar wist ik veel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:08:
[...]

Interessant, voor mij was er wel een event en daarin heb jij ook gesigned.... Apart ;)

Maar ach, het was een leuke avond. JoeBravo heeft weer 2 upgrades gekregen en ik heb mijn trinket van spine LFR kunnen vervangen door de trinket van spine normal. Daarnaast zit ik nu op ongeveer 1/6 van de elementium dingen die ik nodig heb voor stage 2 :-) Hopelijk kan ik woensdag mee, zodat ik eens wat meer bosses in DS omleg en hopelijk wat loot krijg:-)
heroic chest en een heroic caster ring *O* B-)
397 resto/399 elemental nu. (vs 405 op m'n dk, m'n alt loopt in)

het niet op komen dagen van mensen die signen bevorderde de vooruitgang niet echt nee.
En een beroerde raidsamenstelling (misten bv 3 van de 4 dps debuffs op bosses) en unskilled fillers al helemaal niet.

frustratie: mede raider in de raid die ook een out of server-alt speelt (net als ik), zich zeer pro vindt en voortdurend ongevraagd advies geeft. Maar ondertussen wel loopt te kutten op z'n hunter en weigert een nuttige pet mee te nemen, ondanks daar meermaals op gewezen te zijn. :F
frustratie2: zelf zeer wisselende dps doen en niet eens meer in de buurt van m'n eigen beste try meer kunnen komen. :/

[ Voor 4% gewijzigd door JoeBravo op 29-05-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Ik krijg nu steeds wat items waar een blue/red socket etc opzit. Wat houd dit allemaal in? Wat kan ik hiermee etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
http://www.wowwiki.com/Socket

In een socket kun je gems plaatsen wat zorgt voor extra bonussen van stats.

[ Voor 49% gewijzigd door EJSchuiteman op 29-05-2012 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
die had ik ook net gevonden en wou ik ook posten :P je was me net voor :P
Misschien heb ik vanavond even je hulp nodig als dat kan..
Als ik zover ben met die ring of blood questen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Dopiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:28:
[...]
die had ik ook net gevonden en wou ik ook posten :P je was me net voor :P
Misschien heb ik vanavond even je hulp nodig als dat kan..
Als ik zover ben met die ring of blood questen xD
Ja is prima. Ben denk ik na 8 uur wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

EJSchuiteman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:27:
http://www.wowwiki.com/Socket

In een socket kun je gems plaatsen wat zorgt voor extra bonussen van stats.
Weer wat verstandiger geworden hoop ik :P. Met hoeveel doe je een wapen dan ongeveer upgraden als je daar een gem inpleurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Oxigeon schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Weer wat verstandiger geworden hoop ik :P. Met hoeveel doe je een wapen dan ongeveer upgraden als je daar een gem inpleurt?
Dat ligt eraan wat voor gem je erin gooit..
Je hebt +dodge, +stamina + agility enz. enz.

Je moet gewoon kijken welke stats jij het meest nodig hebt en deze voeg je erin..
Let wel op dat de bonus ook altijd een mooie is..
Dus niet in alle sockets rode steken want dan heb je je bonus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Wapens bevatten volgens mij geen socket?

Je hebt blauw, geel en rood die je in de daarvoor bestemde socket kan stoppen. Dit zijn gems met 1 stat en welke de grootste bonussen geven. Bv +50 intellect.

Verder heb je combinaties zoals bv +25 intellect en +25 haste. Dit zijn de groene, paarse, etc gems welke weer te stoppen zijn in Blauw, Rood of Geel. Dit staat beschreven in het item zodat je hier geen fouten in maakt.

Gems zijn gewoon te koop op het Auction House dus ik zou zeggen, snuffel daar maar een beetje rond. Ik zou niet al te veel doen met gems totdat je op 85 zit en je bijna op max gear zit. De beste gems zijn vrij prijzig en als je veel van gear wisselt is het zonde van je gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
EJSchuiteman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:35:

Je hebt blauw, geel en rood die je in de daarvoor bestemde socket kan stoppen. Dit zijn gems met 1 stat en welke de grootste bonussen geven. Bv +50 intellect.

Verder heb je combinaties zoals bv +25 intellect en +25 haste. Dit zijn de groene, paarse, etc gems welke weer te stoppen zijn in Blauw, Rood of Geel. Dit staat beschreven in het item zodat je hier geen fouten in maakt.

Gems zijn gewoon te koop op het Auction House dus ik zou zeggen, snuffel daar maar een beetje rond. Ik zou niet al te veel doen met gems totdat je op 85 zit en je bijna op max gear zit. De beste gems zijn vrij prijzig en als je veel van gear wisselt is het zonde van je gold.
Ik haal me low lvl gems gewoon van de Guildbank meestal of ik koop ze voor cheap..
heb bijv. nu in me chest een paarse gem die in rode of blauwe socket kan met +6 agility and +9 stamina..
Die zijn cheap op de AH zodoende koop ik deze omdat ik wrsch. binnen 4 levels weer betere gear heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
EJSchuiteman schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:35:

er zijn genoeg wapens te vinden met sockets hoor. (hand of morchok en vagaries of time bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Omdat ik JC heb doe ik vanaf lvl 378 gems in m'n gear en vanaf 384 enchants. Daarvoor geloof ik het wel omdat je vaker van gear wisselt dan je ondergoed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
JoeBravo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:20:
[...]

*O* B-)

het niet op komen dagen van mensen die signen bevorderde de vooruitgang niet echt nee.
En een beroerde raidsamenstelling (misten bv 3 van de 4 dps debuffs op bosses) en unskilled fillers al helemaal niet.

frustratie: mede raider in de raid die ook een out of server-alt speelt (net als ik), zich zeer pro vindt en voortdurend ongevraagd advies geeft. Maar ondertussen wel loopt te kutten op z'n hunter en weigert een nuttige pet mee te nemen, ondanks daar meermaals op gewezen te zijn. :F
frustratie2: zelf zeer wisselende dps doen en niet eens meer in de buurt van m'n eigen beste try meer kunnen komen. :/
De debuffs op bosses viel toch wel mee? Ik gebruikte expose armor al, omdat die hunter geen raptor of andere pet wilde gebruiken die de 12% armor debuff geeft. Ik had mijn poisons nog aan kunnen passen voor de 4% increased spell damage, welke debuffs heb je nog meer nodig? Tanks zorgen dacht ik voor de overige...:)

Jouw dps viel mij eerlijk gezegd ook op. Je hebt volgens mij één try iets van 33k gedaan, alle overige zaten ergens tussen de 25~30 toch? Ach, draakje is neer en je hebt upgrades.

Persoonlijk vond ik de faal op spine erger... In mijn oude guild zorgden we ervoor dat er ten tijde van de burning tendon altijd ten minste 2 ranged dps aan de tegenovergestelde kan stonden; dan doe je nooit een roll....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
JoeBravo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
[...]

er zijn genoeg wapens te vinden met sockets hoor. (hand of morchok en vagaries of time bv)
Oké heb me er een poosje niet mee bezig gehouden dus weet het niet goed meer 8)
IntToStr schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
Omdat ik JC heb doe ik vanaf lvl 378 gems in m'n gear en vanaf 384 enchants. Daarvoor geloof ik het wel omdat je vaker van gear wisselt dan je ondergoed ;)
Dit is een verstandige strategie :)

[ Voor 34% gewijzigd door EJSchuiteman op 29-05-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
In mijn hand of morchok heb ik inderdaad ook een +40 mastery gem zitten. Gebruik het wapen alleen niet zo veel. Meestal blijf ik toch bij m'n LFR souldrinker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
[...]

De debuffs op bosses viel toch wel mee? Ik gebruikte expose armor al, omdat die hunter geen raptor of andere pet wilde gebruiken die de 12% armor debuff geeft. Ik had mijn poisons nog aan kunnen passen voor de 4% increased spell damage, welke debuffs heb je nog meer nodig? Tanks zorgen dacht ik voor de overige...:)

Jouw dps viel mij eerlijk gezegd ook op. Je hebt volgens mij één try iets van 33k gedaan, alle overige zaten ergens tussen de 25~30 toch? Ach, draakje is neer en je hebt upgrades.

Persoonlijk vond ik de faal op spine erger... In mijn oude guild zorgden we ervoor dat er ten tijde van de burning tendon altijd ten minste 2 ranged dps aan de tegenovergestelde kan stonden; dan doe je nooit een roll....
extra spell crit, spell dmg en bleed dmg ontbraken.
+phys dmg werd door frost dk gedaan, -armor had ik niet meegerekend.

inderdaad ja.
1e try deed ik het rustig aan omdat ik wist dat dat een wipe zou worden. (3 nieuwe/onervaren spelers)
2e of 3e try was top en daarna kon ik zelfs met fire elemental erbij dat niet meer halen en geen idee waarom 8)7
en ach ja, die spine faal... roll op 3e tendon, ik kon er wel om lachen eigenlijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:38:
[...]

Mja denk ook ik morgen maar is met die Humenstein ga praten of die niet liever ze priest een Spriest gaat maken, desnoods met help van guildmats en shit.

Lastig dat mensen nu lekker buiten zitten, en vakantie en diablo 3 etc etc.
Maakt het er niet makkelijk op zo mis je in dit geval al bij ons gelijk wat mensen.
Maar verwacht niet dat dat erger word, al verwacht ik niet DW heroic dood te hebben voor MOP.
Wel denk ik we tot ship op heroic moeten kunnen doen, met een goeie groep.
Maar elke keer een "halve erbij schiet niet op"
Maar we hebben nog wel even, als ik gok dat MoP pas Aug / Okt komt.

@ Joe, ja ik had er moeten zijn...
Hoop woensdag optijd thuis te zijn, maar kan zijn ik er dus dan ook weer niet ben.
En geloof ze Chris deze hele week ook weer laten sluiten omdat werknemer Y niet er is.

[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 29-05-2012 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Mja denk ook ik morgen maar is met die Humenstein ga praten of die niet liever ze priest een Spriest gaat maken, desnoods met help van guildmats en shit.

Maakt het er niet makkelijk op zo mis je in dit geval al bij ons gelijk wat mensen.
Maar verwacht niet dat dat erger word, al verwacht ik niet DW heroic dood te hebben voor MOP.
mensen die na een paar maand meedoen weer voor lange tijd unsubben helpen ook niet.
zon'ozz zie ik wel neer gaan, hagara misschien ook nog wel maar warmaster heeft nog wel een nerf of 2 nodig vrees ik voor deze groep.
Was op normal al kiele kiele gister :')
Maar ach, er is tenminste een raid, m'n horde raids worden vaker gecancelled dan dat ze doorgaan momenteel. Ik vrees zelfs voor het voortbestaan ervan tot MoP. Shaman 5 deze expansion lijkt het bijltje erbij neer te gooien na flink gegeared te zijn. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
[...]

Hoop woensdag optijd thuis te zijn, maar kan zijn ik er dus dan ook weer niet ben.
Als Euphrati ook die raid lead, begint het toch weer later omdat hij moet sluiten ;) Op zich is dit voor mij ideaal om zo binnen te komen. Ik ben ook wel eens bij een guild gekomen waar ik in één avond 6 bosses op heroic voor me kiezen kreeg terwijl ik alleen maar de normal kills gedaan had :( Vooral als tank is dat wel eventjes stressen *Zoekt smileyicoontje met klotsende oksels*

Betreffende 'Humanstein', ik ben bang dat als het al geen allerbeste mage is dat spriest hem al helemaal niet bevalt; op schaal van moeilijkheid vind ik persoonlijk shadowpriest wel wat uitdagender dan arcane/fire mage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja maar ik bedoel ook met de mensen die er meestal bij zjin en bij horen te zijn.

Dat is dus - die hunter, maar wel de hunter van de GM. ( die temisnte wel de juiste buffs doet etc )
En zonder die Humenstein enz.

Verder niks miss met die lui..
Ik heb meer een hekel aan die Mesto-files, hij is officer maar is er nooit en doet niks nakes nada.
En helaas is Dauphin door ze werk bijna niet aanwezig.
En komt het eigenlijk op Chris en Tanki neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
[...]
...

En geloof ze Chris deze hele week ook weer laten sluiten omdat werknemer Y niet er is.
was niet direct op jou gericht hoor, het komt voor m'n gevoel regelmatig voor.
de raid een half uur later laten beginnen is imo niet zo'n probleem, als ik het maar weet. >30 minuten wachten vind ik vervelender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:52:
[...]

was niet direct op jou gericht hoor, het komt voor m'n gevoel regelmatig voor.
de raid een half uur later laten beginnen is imo niet zo'n probleem, als ik het maar weet. >30 minuten wachten vind ik vervelender.
Ja snap ik :), en ben ik ook mee eens.
En dit gebeurd vaker totdat ik of iemand er weer wat van zegt en dan gaat de "gm" weer uit ze dak en gaat het weer een maand lang goed.
Het ligt nu gewoon half op ze gat omdat ik zeker weet een hoop D3 spelen ook op Raid Nights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:21

Rannasha

Does not compute.

Thysiej schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:02:
Gisteren voor het eerst een HC gedaan in Dragon Soul; Ultraxion HC. Wat is dat een simpel gevecht zeg! Helaas merkte ik dat de dps aan de lage kant was, ik (armory link) stond eerste met damage done, met 32.5k dps. Er was één mage bij die 20k deed, verder zaten er nog 2 rond de 30k dps en een stuk of 2 rond de 28k.
Na een paar whipes toch netjes Ultraxion neer, stelt in vergelijking met normal niet zoveel voor qua extra mechanics. Ondertussen een beetje zitten whisperen met JoeBravo en het schijnt dat het vaker zo is met de guildruns en dat de progress daardoor wat minder is (3/8HC nu).
Ultraxion was vooral een gear-check, zeker op heroic. Maar omdat de HP van alles in DS nu 20% lager is door de raid-debuff, is het gear-check gedeelte een beetje weg. Omdat de mechanics eigenlijk hetzelfde zijn als op normal mode is er inderdaad niet veel uitdaging over.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mektheb schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:52:
Ja maar ik bedoel ook met de mensen die er meestal bij zjin en bij horen te zijn.

Dat is dus - die hunter, maar wel de hunter van de GM. ( die temisnte wel de juiste buffs doet etc )
En zonder die Humenstein enz.

Verder niks miss met die lui..
Ik heb meer een hekel aan die Mesto-files, hij is officer maar is er nooit en doet niks nakes nada.
En helaas is Dauphin door ze werk bijna niet aanwezig.
En komt het eigenlijk op Chris en Tanki neer.
mesto is weer unsubbed volgens mij, dus geen last van. Wiiki werkt me nu dus op de zenuwen.
Ik miste Tanki gisteren, ze maakt een wipefest nog draaglijk. "do the thingy to the thingy!! you know what I mean" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 11:56:
[...]

mesto is weer unsubbed volgens mij, dus geen last van. Wiiki werkt me nu dus op de zenuwen.
Ik miste Tanki gisteren, ze maakt een wipefest nog draaglijk. "do the thingy to the thingy!! you know what I mean" _O-
Haha ja :).
Ja die Mesto zit op fulltime D3 en daarom heb ik al eerder gezegt waarom Demote niemand hem ofzo.
En die Wikki mag ik inderdaad ook niet helemaal :P.

Chris en Tanki altijd :).
Ze doen altijd al zoveel voor anderen en proberen het beste, en aangezien de guild nooit eerder content zover heeft gedaan en daarmee bedoel ik actueel "het doen"
Voor hun doen en daarbij reken ik mezelf niet mee, gaat het op deze manier prima en is de guild flink gegroeit in het laatste jaar.

In Wotlk ging LK neer toen die al 300000x generfed was.
En dit is het zelfde met Ulduar en met TBC gegaan etc.
Ze kwamen nooit verder dan bepaalde bosses.

Ik ben bijna elke uitbreiding wel een keer weg bij ze gegaan om "progress voor mezelf te maken" en daarna kwam ik weer terug als ik alles op bv heroic dood had gefarmend, en bleef ik weer bij hun om ze te helpen en omdat het voor me echt "vrienden zijn".

Maar Sinds Cata heb ik die drang niet meer en blijf ik plakken en helpen :)
denk ook in MOP alleen maar PvP ga :).
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.