• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:18:
Word dit spel nog wel een beetje gespeeld?
Ik heb nog wat gamesplanet tegoed over...
Ja hoor, het is aardig actief online. Kom nooit ergens waar het echt stil is ofzo. Active player statestieken zitten op hetzelfde niveau als voor de pandemie. Tijdens was er een spike fie nu weer weg is, maarja toen zat iedereen thuis.

Er valt blijkbaar weinig te kletsen voor de meeste tweakers, of er zijn weinig tweakers die spellen. Dunno.

[ Voor 11% gewijzigd door Cambionn op 18-06-2025 10:34 ]

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 11-01 19:56
Cambionn schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 10:33:
[...]
Ja hoor, het is aardig actief online. Kom nooit ergens waar het echt stil is ofzo. Active player statestieken zitten op hetzelfde niveau als voor de pandemie. Tijdens was er een spike fie nu weer weg is, maarja toen zat iedereen thuis.

Er valt blijkbaar weinig te kletsen voor de meeste tweakers, of er zijn weinig tweakers die spellen. Dunno.
Is die update met moeilijkere overworld al online? Heb veel plezier gehad mrt ESO maar het gebrek aan uitdaging maakte mij toch weer doen overstappen naar WoW.

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

• Cambionn
  • Niet online
Frez schreef op woensdag 18 juni 2025 @ 11:41:
Is die update met moeilijkere overworld al online? Heb veel plezier gehad mrt ESO maar het gebrek aan uitdaging maakte mij toch weer doen overstappen naar WoW.
Nog niet. Snap ergens ook wel dat ze die niet tegelijk met subclassing uitgeven en het bij 1 grote aanpassing tegelijk houden. Komt denk ik later dit jaar, maar er is weinig over bekent dan "het komt, planning is dit jaar" en "het wordt opt-in". Verwachting van de meeste is Q4.

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:10

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Er komt een Season aan in Elder Scrolls Online.
Ze gooien ook wat dingen om.

Het eerste seizoen is op de PTR en komt waarschijnlijk in april naar live servers.

Wel interessant imo
Ben iemand die ESO al erg lang niet meer aangeraakt heeft though dus ook al veel van de content van de laatste jaren nooit gedaan maar dit heeft wel mijn interesse gewekt weer eens te kijken.

Aan de comments te lezen zijn de huidige spelers die wel spelen juist niet blij mee 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 14-01-2026 21:59 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Afuni
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16:34
Ricmaniac schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 21:53:
Er komt een Season aan in Elder Scrolls Online.
Ze gooien ook wat dingen om.

Het eerste seizoen is op de PTR en komt waarschijnlijk in april naar live servers.

Wel interessant imo

[YouTube: The Elder Scrolls Online - 2026 Reveal]

Ben iemand die ESO al erg lang niet meer aangeraakt heeft though dus ook al veel van de content van de laatste jaren nooit gedaan maar dit heeft wel mijn interesse gewekt weer eens te kijken.

Aan de comments te lezen zijn de huidige spelers die wel spelen juist niet blij mee 8)7
Het zijn altijd dezelfde roeptoeters die veel lawaai maken hoor, er zijn genoeg spelers met een meer gematigde houding. Ikzelf zit ergens tussen argwaan en nieuwsgierigheid...

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afuni schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 04:59:
[...]

Het zijn altijd dezelfde roeptoeters die veel lawaai maken hoor, er zijn genoeg spelers met een meer gematigde houding. Ikzelf zit ergens tussen argwaan en nieuwsgierigheid...
Ja dat geloof ik ook wel hoor.
Ik vind het er in ieder geval best interessant uit zien en de mindset die ze in ieder geval zeggen aan te willen nemen om content minder lang vooruit te plannen en meer in te spelen op de meningen van spelers is denk ik de juiste.

Moet direct denken aan Oldschool Runescape en hun poll system. Werkt daar heel goed.

Ga deze game binnekort weer eens uit de backlog halen. Al is het maar voor de lore en story uit te spelen :)

• Cambionn
  • Niet online
Als groot Elder Scroll fan die het spel met enige regelmaat opstart moet ik wel toegeven dat de laatste jaren dingen achteruit zijn gegaan, vooral het schrijven van verhaal, quests en dialoog evenals de world building zijn hard geraakt (en dat was toch wel 1 van de sterke punten tegenover de andere grote MMORPGs). Soms voelt het wel een beetje kleuter-TV niveau kwa dialoog. Speel daardoor ook minder dan vroeger, en je kan wel echt merken dat de game minder druk is. Ook de cijfers geven dit aan. Maar er zijn ook een hoop aanpassingen waar men over klaagt die ik wel kan waarderen. Ik speel met een reden ook nog steeds. Er zijn idd ook een hoop mensen die overdrijven of alles wat niet bij hun play style past slechte acties van Zenimax vinden, alsof het spel voor hun persoonlijk gemaakt wordt. Al met al is het spel zeker niet slecht, maar er zijn echt wel wat dingen zwaar achteruit gegaan die als ze niet gefixt worden of er op die manier door wordt gegaan het spel kunnen laten uitbloeden op de langere termijn.

Moet de stream nog kijken dus kan daar niks over zeggen, dank voor de reminder (dat ik het vergat geeft niks met ESO te maken overigens, maar met een hoop te doen na terugkomst van een lange vakantie).

Wat ik wel kan zeggen is dat er de laatste maanden hierdoor wat veranderingen zijn geweest in het team achter ESO. De reacties in officiële communicatie en het forum vanuit Zenimax zijn sinds dien wel enigsinds hoopgevend. Ze hebben de pijnpunten daadwerkelijk erkent en de communicatie met de spelers is de laatste maanden merkbaar verbeterd. Dus ik hoop dat dat door zet. De hoeveelheid content boeit me eigenlijk relatief weinig, als ze vooral de pijnpunten aan gaan pakken vind ik het niet erg om een klein gevuld jaar te hebben voor vergelijkbare prijs als normaal. Die issues fixen gaan namelijk aardig wat werk kosten. Maar ik heb ook nog genoeg oude content om op te pakken. Ik ga de stream zelf later ff kijken, maar ben dus wel enigsinds positief voor het jaar. Denk ook dat ik de veranderingen vooral wil zien, en dus ongeacht wat de stream straks zegt het content-jaar ff ga afwachten voor ik een definitieve mening geef over wat ik er van vind.

• Afuni
Ricmaniac schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 13:12:
[...]

Ga deze game binnekort weer eens uit de backlog halen. Al is het maar voor de lore en story uit te spelen :)
Doen, ik heb bijna alle mmo's op één of andere manier wel gespeeld en eso blijft hierin echt wel nummer 1

• Afuni
Cambionn schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 15:55:
De hoeveelheid content boeit me eigenlijk relatief weinig, als ze vooral de pijnpunten aan gaan pakken vind ik het niet erg om een klein gevuld jaar te hebben voor vergelijkbare prijs als normaal. Die issues fixen gaan namelijk aardig wat werk kosten. Maar ik heb ook nog genoeg oude content om op te pakken.
Schaamteloze flex, ik zit wel wat te wachten op extra content ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WIh9k2L-cxfPro5TZxxsOnajzwQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/GpcRLUNQ3Rwj6qa0qOODXxIZ.png?f=user_large

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afuni schreef op donderdag 15 januari 2026 @ 16:05:
[...]

Schaamteloze flex, ik zit wel wat te wachten op extra content ;)

[Afbeelding]
Wow als je zo veel achievements hebt is er niks schaamteloos aan haha. Dan mag je ook gewoon keihard flexen XD

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste