nja elite heb ik wel op de Xdoos maar ik gebruik het amper, miss leuk om te zien hoe accuraat je bent met een wapen, aangezien mijn acc rond de 22 - 25 % ligt.13tha1pi schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:49:
De pc markt is kennelijk niet belangrijk genoeg voor ze om dit met de release al werkend te hebben. En ik vraag me ook sterk of het dan überhaupt nog wel komt.
verders vind ik het niet zo intressant want ik zit in geen clan of wat dan ook
Ach met jou prestige tempo haal je ons zo wel weer inFrentik schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:48:
[...]
Nee, als het goed is ligt ie sinds zaterdag klaar bij Bart S. Ik ga na mijn werk even kijken of ik hem vandaag al meekrijg anders wordt morgen. Daarbij moeten de onderdelen voor mijn nieuwe PC nog binnekomen dus het zal wel dit weekend worden eer ik BO2 kan spelen
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Niermand anders die hem dus bij Intertoys heeft besteld?Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:13:
Voor de mensen die hem hebben besteld bij de Intertoys, al iets gehoord dat hij verzonden is?
Op die site van intertoys kan je niet je bestellingen terug kijken en ook niet de status er van
Maar volgens de Status pagina van Call of duty black ops 2 zijn de servers van de PC nog wel down dus..... donno hoe dat nu precies zit....
Als je de PC menu's en aantal screenshots ervan wilt staan ze hier op reddit:
http://www.reddit.com/r/b...c_version_of_black_ops_2/
[ Voor 16% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2012 15:18 ]
Stond op het punt om daar te bestellen, totdat ik de slechte ervaringen las. Toen gelijk elders dus besteld.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:15:
[...]
Niermand anders die hem dus bij Intertoys heeft besteld?
Best kans dat ze hem pas morgen versturen.
Ik zou anders even bellen.
Screenshots zijn wel erg nice.
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 12-11-2012 15:21 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Verwijderd
Net even gebeld, volgens de meneer van Intertoys is de release morgen (ja dat wist ik alSc0rPi0N schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:17:
[...]
Stond op het punt om daar te bestellen, totdat ik de slechte ervaringen las. Toen gelijk elders dus besteld.
Best kans dat ze hem pas morgen versturen.
Ik zou anders even bellen.
Screenshots zijn wel erg nice.
Hij had wel al een track en trace nummer voor mij! dan zou je denken dat hij in iedergeval op de post is!
edit: huh ook toevallig krijg net een mailtje binnen dat hij verstuurd is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 15:32 ]
Verwijderd
De klantenservice kon mijn bestelling niet meer annuleren omdat, ie al verzonden zou zijn. (naar de winkel)
Ik kan gewoon langs gaan en dan zeggen dat ik hem niet meer hoef en krijg me geld terug.
Nee, van post krijg je nooit een tracking nummer, tenzij het via de pakketdienst gaat, wat in dit geval niet op gaat.green-tea schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:21:
Weet iemand of je van Pu nog een track & trace krijgt ofzo?
DE dag van de weekbram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:47:
[...]
Nee, van post krijg je nooit een tracking nummer, tenzij het via de pakketdienst gaat, wat in dit geval niet op gaat.

[ Voor 5% gewijzigd door green-tea op 12-11-2012 15:48 ]

Yes, heb hem binnen..... nu alleen ff wachten tot dat de kids op bed liggen
Heb overigens ook gewoon de DLC kraskaart er bij gekregen, er zijn er meer dan voldoende voor losse verkoop.....
[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 12-11-2012 15:51 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ben in Zoetermeer langsgeweest en met of zonder smsje krijg je Nuketown 2025 (indien pre-order). Maar heb nog geen smsje gehad....(
Ik ben namelijk iemand die veel (zeer veel) tabs tegelijk in zijn browser opent. Als daar dan veel Flash content bij zit, dan begint mijn browser het toch wat moeilijk te krijgen. (Ook al heb ik voldoende geheugen en een degelijke CPU.)
Daarom dat ik ook Adblock Plus gebruik: bijna alle ads werken met Flash, en die brol moet ik niet hebben.
http://lucumr.pocoo.org/2...eb-applications-are-here/Both Call of Duty and Battlefield introduced their own online community websites and statistic platforms. Call of Duty has Elite, Battlefield has Battlelog.
But just because these services are sitting in the same spot it does not mean they are in any way similar. And that actually goes for more than just their monetization plans and feature sets. Elite is a traditional application as traditional as it can be. You sign up, there is Flash, there is a bit of JavaScript, there are tons of requests for each page and a playercard transmits about 3 MB of data to your client. Not very interesting to say the least.
...
Elite by itself is not very interesting technology wise, however Battlelog certainly is. It shows that an application that is probably used by millions of gamers can be built on modern web technology as well. And under the hood is one of the most interesting ways to built a modern web application that I think you should check out.
Ik heb um via VPN geunlocked, maar mensen kunnen niet zien dat ik BO2 zit te spelen, en in de library wordt het knopje 'Play' vervangen door 'Pre-load' zodra de VPN uit gaat. Als ik de VPN uitzet terwijl ik ingame zit, wordt ik gekicked zodra ik een server in ga, met de melding dat de game in mijn regio nog niet geactiveerd is.falcon123 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:16:
Mensen die het spel voor de PC al hebben kunnen die niet gewoon een VPN nemen uit Nieuw Zeeland en dan proberen te unlocken ofzo? Aangezien die volgens mij is Nieuw Zeeland al uit is...
Dat wordt waarschijnlijk wachten tot morgen 7 uur 's avonds.
[ Voor 8% gewijzigd door Jumpman op 12-11-2012 16:08 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Zeg je nou dat je als je gepreorderd hebt je Bo2 nu al meekrijgt ook al heb je geen sms'je gekregen?Tweaker1987 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:03:
Iemand al bericht gehad van GameMania?
Ben in Zoetermeer langsgeweest en met of zonder smsje krijg je Nuketown 2025 (indien pre-order). Maar heb nog geen smsje gehad....(
Vanavond 24:00 mag hij verkopen!!! En je kan dan je pre-order afhalen (met en/of zonder smsje)..
Jij wel smsje gehad dan??
Nee hier ook geen sms'je, kreeg afgelopen vrijdag wel een sms'je dat het vanavond nachtopneing was. Naja dan maar morgen na stage ophalen.Tweaker1987 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:20:
Nee vanavond kan je die krijgen.. Ze waren ze aant stickeren toen ik in lunchpauze langskwam... Ik voreg wel of hij uit wile delen, echter weigerde hij....
Vanavond 24:00 mag hij verkopen!!! En je kan dan je pre-order afhalen (met en/of zonder smsje)..
Jij wel smsje gehad dan??
[ Voor 11% gewijzigd door destroye op 12-11-2012 16:21 ]
Uiteraard kan je hem ook morgen/van de week ophalen (met of zonder sms).
Is eerste keer dat ik via GameMania bestel en naar Midnight Launch ga. Normaal bestelde ik via MediaOffer.nl, helaas is die failliet.. Dus nu maar zo!
En mocht GameManie hem niet hebben, heeft MediaMarkt ook nog de Nuketown 2025 editie.
Verwijderd
hopelijk ook vandaag gezien 00:00 steam unlock is.
De Deluxe besteld
en anders maar paar uur later, scheelde gewoon 20 euro met steam..
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 16:34 ]
Vanavond gelijk ff upgraden naar Digital Deluxe version, voor Nuketown Zombies
Krijg je als je de season pass los koopt Nuketown Zombies er ook bij dan?Tweaker1987 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:29:
Heb daar de Season Pass besteld, nog niets gehad.... Helaas
I'm an Ironman!
Hierop terugkomend: ze zijn momenteel aan het inpakken en over een uur of 2 ontvang je een verzendbevestiging.bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:49:
Hoewel ik normaal nagenoeg niet participeer in order- en afleverposts, toch even deze vraag: is er hier iemand die bij PlayMeFirst heeft besteld? Zo ja, heb je al een mail gekregen dat de bestelling verzonden is?
Hier ook besteld bij g2play maar nog geen key.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:27:
al mensen die g2play key hebben ontvangen?
Ze zijn de keys aan het rondsturen vertelde ze via mail.
Ik heb even op steam gekeken, maar kon het zo snel niet vinden.Tweaker1987 schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:29:
Heb daar de Season Pass besteld, nog niets gehad.... Helaas
Wat houd die digital deluxe version precies in? , nuketown + nuketown zombies ?
Edit:
Al gevonden
The Digital Deluxe Edition Includes:
Nuketown 2025 Bonus Map – Relive the close quarters chaos of this classic fan-favorite map re-imagined in a 1960s visionary depiction of the “model home of the future.”
Nuketown Zombies Bonus Map – Battle hordes of Zombies in this beloved 1960s nuclear neighborhood.
Weapon Camo – Rank-up in style with an exclusive multiplayer weapon skin.
2 Player Card Backgrounds – Liven up any killcam with two exclusive player card backgrounds, inspired by Nuketown 2025 and Zombies.
Official Call of Duty®: Black Ops II Soundtrack – A digital copy of composer Jack Wall’s epic in-game score with Theme by Trent Reznor.
Call of Duty®: World at War – Get the Treyarch classic which traverses WWII storylines from the Pacific and European theaters of war.
[ Voor 52% gewijzigd door Fastclaimer op 12-11-2012 16:56 ]
Niet online.vinom schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:41:
PC spelers kunnen de game nu ook spelen d.m.v. VPN
Of je moet een heule goeie VPN hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door User op 12-11-2012 16:58 ]
denk ik dan...
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2964594vinom schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:41:
PC spelers kunnen de game nu ook spelen d.m.v. VPN
Ben bang dat hij morgen niet meer te krijgen is en en nu kopen kan niet zonder een BO2 versie....
- Sony PS3 Wireless Stereo Headset
- Turtle Beach px21
Van de turtle beach weet ik dat het een top ding is, echter is wireless wel lekker makkelijk. Iemand ervaring met de wireless headset van sony? Is het geluid gewoon top? thanks!
Let op: SPOILERS. (het is wel gameplay van in het begin van de game.)
Waar heb je dat vandaan?Lazside schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:55:
€ 49,-. bij MM
Verwijderd
Zag net filmpje van gamekings (brievenmaandag) waarin ze zeggen dat alle retailers al verkopen....
Sta hier toch van te kijken??
Mensen die hem al in het wild gespot hebben zoals de "kings" melden
Idd lazside, beetje onderbouwing zou wel fijn zijn...
Iemand die weet wat hij vanavond bij saturn tilburg gaat kosten?
Telefoon word niet opgenomen namelijk.....
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 18:06 ]
Anders bestel ik de game zo nog even bij bol.com (nuketown dlc zit erbij dan)
Cons:::BB4E
Verwijderd
Je was me net voor. Ik ben ook hartstikke benieuwd naar of NukeTown er erbij zit bij MM. Ik wil um zo nog kopen als iemand een bevestiging kan gevenshameblaster schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:08:
Indien je de game bij MM of satyrn haalt, krijg je nuketown er dan wel of niet bij?
Anders bestel ik de game zo nog even bij bol.com (nuketown dlc zit erbij dan)
Verwijderd
http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/nachtopening.html
Call of Duty: Black OPS 2
Speciale Nachtopening
Aanvang maandag 12 november 2012 vanaf 23:30 uur.
Koop de speciale Black Ops 2 Nuketown-Edition tijdens de nacht-opening en ontvang een Double XP voucher (op=op).
Ontvang de exclusieve Black Ops 2 rugtas voor eerste kopers (op = op).
*Online pre-orders kunnen niet tijdens de nacht-opening worden opgehaald.
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 18:11 ]
[ Voor 68% gewijzigd door green-tea op 12-11-2012 18:11 ]
Verwijderd
Dat ze hem niet hebben spelden ze je op de mouw, hij is vorige week namelijk al uitgeleverd..... De meeste winkels hebben hem afgelopen vrijdag al binnen gekregen.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:22:
Ik ben in Hengelo de stad in geweest en geen enkele winkel verkocht hem. Ik ben bij de bart smit, intertoys, dixons, free record shop, V&D en de lokale gameshop geweest geen enkele winkel had hem.
Lokale winkel, die hem ook nog niet mocht verkopen, maar jah.... soms heb je gelukVerwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:25:
Waar heb jij hem vandaan dan Bullet?
denk ik dan...
Verwijderd
Voegt niks toe toch? melden dat jij wat beters te doen hebt?KennyPlox schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:33:
Gaan jullie hem allemaal 'nachts halen? Kheb denk ik wel wat beters te doen om 12 uur.. xD
Iedere MM heeft andere prijzen...
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Verwijderd
Ik begrijp dat ze dat ze hem gewoon achter hebben ik bedoelde dat ze hem nergens in de schappen hadden. en helaas deden ze niks onder de toonbank.Bullet NL schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:24:
[...]
Dat ze hem niet hebben spelden ze je op de mouw, hij is vorige week namelijk al uitgeleverd..... De meeste winkels hebben hem afgelopen vrijdag al binnen gekregen.
Verwijderd
De prijs van #BlackOps2 wordt pas vanavond bekend gemaakt. We houden het graag spannend ;-)
GRRRRRRRR!!!! Irritant ... niet spannend.....
https://twitter.com/SaturnTilburg
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Men broertje heeft al verzend melding gekregen en ik nog niet...
Tsja, idd irritantVerwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:40:
Saturn Tilburg @SaturnTilburg
De prijs van #BlackOps2 wordt pas vanavond bekend gemaakt. We houden het graag spannend ;-)
Ik ben morgen vrij, dus wil em vannacht ergens oppikken, zitten 3 MM's en een hoop gamemania's binnen een straal van 30 minuten rijden, dus maakt mij niet zoveel uit waar, maar 33 euro zou mooi zijn
Een van de kids is morgen jarig, dus morgen kan ik nergens naartoe
Verwijderd
Mijn gamertag op de xbox360 is : BROUWMEESTER NL
Add me als je ook gaat gamen vannacht
Die ironie ^^Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:55:
Wie van jullie gaat er vanavond/vannacht gamen?
Mijn gamertag op de xbox360 is : BROUWMEESTER NL
Add me als je ook gaat gamen vannacht
Voor mijn gevoel zijn er vrij weinig hardened/Care Package verkocht/gepre-orded, of zit ik hier naast? Heb zelf de Hardened voor PS3 besteld bij MyCom voor 68 euro, wordt morgen geleverd.
Verwijderd
Na 3 YLOD was ik klaar met de ps3BlackthunderAwf schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:57:
[...]
Die ironie ^^
Voor mijn gevoel zijn er vrij weinig hardened/Care Package verkocht/gepre-orded, of zit ik hier naast? Heb zelf de Hardened voor PS3 besteld bij MyCom voor 68 euro, wordt morgen geleverd.
Ik heb hem wel bij Intertoys besteld, nadat ik achteraf alle negatieve reviews lasVerwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:15:
[...]
Niermand anders die hem dus bij Intertoys heeft besteld?
Al een bevestiging van verzending ontvangen. Ik zie wel wanneer die morgen aankomt.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Slim, als de mensen komen vannacht, kopen ze toch wel. Hier is hij dus geen € 33, 00 of € 39, 99, anders hadden ze dit wel gecommuniceerd.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 18:40:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Vernomen van maatje van mij die daar dus blijkbaar werkt.... dat hij 49 euro gaat zijn... bij saturn dan.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 19:11 ]
Verwijderd
Een bevestigingsmail krijgen van verzending en zie je dit staan:
Titel Aantal Prijs Totaal
Call of Duty: Black Ops 2 - Nuketown 2025 DLC Editie
Activision Schrijf een review 1 € 54.99 € 54.99
(Geen verzendkosten)
Op de site staat `ie nu ook voor 54.99.
Eens even uitzoeken wat dat voor praktijken zijn die Bol.com er op na houd.
Het klopt inderdaad dat de MM verschillende prijzen er op na houd in verschillende vestigingen. Vorige keer ook een verschil van 20 euro bij twee verschillende vestigingen hier in de buurt.
€52.99 bij media markt deventer
Verwijderd
jaaaa in australie is het al 13 november dus daar kijken ze nu niet meer naar.BFmango schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:21:
Oeh... zou ik het proberen om hem al te spelen? Je weet namelijk nooit of zulke berichten legitiem zijn.
Er spelen al heel wat mensen die het spel eerder hebben ontvangen.
Na wat reviews gelezen te hebben denk ik dat ik voor de Sony gajostefa schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:18:
Vanavond is het zover! Ik heb hem al even mogen spelen en ik vind hem toch weer heel erg vet! Nu ga ik meteen een nieuwe headset aanschaffen en twijfel een beetje tussen 2.
- Sony PS3 Wireless Stereo Headset
- Turtle Beach px21
Van de turtle beach weet ik dat het een top ding is, echter is wireless wel lekker makkelijk. Iemand ervaring met de wireless headset van sony? Is het geluid gewoon top? thanks!
We spelen hier al een dag of 3 op de PS3 nu black ops 2, maar jij mag best wachten hoorBFmango schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:25:
Maargoed, ik heb hem dus voor de PS3 liggen, dus ik kan niet met een VPN ofzo gaan werken.
Ik ga ook naar Bartsmit in Tilburg vannavond. Maar alleen ff installeren, gamen zal pas morgen worden!Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:11:
Rij ik wel langs bij Bartsmit, zal een flinke rij schelen en voor die 3 euro ga ik niet moeilijk liggen doen.
Vernomen van maatje van mij die daar dus blijkbaar werkt.... dat hij 49 euro gaat zijn... bij saturn dan.
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Zou ik ook doen, heb 'em zelf thuis ook. ^^ Zit wel comfortabel, lijkt wel lomp, maar valt mee.jostefa schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:26:
[...]
Na wat reviews gelezen te hebben denk ik dat ik voor de Sony ga
Verwijderd
Straks is de rij bij de Bartsmit langer dan bij Saturn:PPedr0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:30:
[...]
Ik ga ook naar Bartsmit in Tilburg vannavond. Maar alleen ff installeren, gamen zal pas morgen worden!
Had jij hem gepre-ordered Pedro of niet?
Vraag me af of nuketown er bij zit in de losse verkoop bij bartsmit namelijk...
denk ik dan...
Nuketown zombies alleen bij de Hardened of Care Package uiteraard.KennyPlox schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:34:
Trouwens nog een vraagje: als je hem pre-orderd(?) hebt, krijg je dan alleen de Nuketown 2025 voor multiplayer of ook voor zombies(normale versie)
[ Voor 4% gewijzigd door BlackthunderAwf op 12-11-2012 19:35 ]
ThanksitsFuzeh schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:34:
Volgensmij alleen de Nuketown 2025
denk ik dan...
Verwijderd
@Pedr0vv Je kan er in ieder geval vanuit gaan dat we het goedkoopste van Tilburg zijn ;-)
49,- dus
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2012 19:36 ]
alles is al up, australie kan al spelenzTz schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:37:
Zijn de ps3 servers al up?
http://www.charlieintel.c...-season-pass-in-december/
Ik heb gebeld vanochtend en gevraagd of ze ook Nuketown versies hadden voor de losse verkoop. En ja die hadden ze.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:32:
[...]
Straks is de rij bij de Bartsmit langer dan bij Saturn:P
Had jij hem gepre-ordered Pedro of niet?
Vraag me af of nuketown er bij zit in de losse verkoop bij bartsmit namelijk...
En anders heb ik een backup bij gamemania, maar daar is hij toch €12 duurder.
Ekte nederlanders vinden een paar euro al een fortuinPM_Petrol schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:36:
Het gaat hier weer om een paar euros. Wat maakt het uit
denk ik dan...
Is allemaal wel leuk enzo, maar ik heb nog van niemand een goeie userreview gelezen.. Ben toch wel benieuwd of het dit jaar de moeite waard wordt?Gtoniser schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:26:
[...]
We spelen hier al een dag of 3 op de PS3 nu black ops 2, maar jij mag best wachten hoor
Dan had ik net zo goed de normale versie kunnen bestellen. Naaiers.vinom schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:38:
Nuketown Zombies included in Season Pass in December
http://www.charlieintel.c...-season-pass-in-december/
Ja dat zal allemaal bestKennyPlox schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:38:
[...]
Ekte nederlanders vinden een paar euro al een fortuin
Koop het gewoon als je het wil hebben of het nou 50 of 45 is.
Dat was mijn tweet dus, grappig. En idd het is maar een paar euro, ga hem gewoon halen bij de Bartsmit. Bij de Saturn zal wel flinke rij staan namelijk.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:36:
Bericht van de saturn twitter :
@Pedr0vv Je kan er in ieder geval vanuit gaan dat we het goedkoopste van Tilburg zijn ;-)
49,- dusis de info die mij ter ore gekomen is tenminste.
Maar het zal dus €40 zijn voor de PC versie bij de Saturn. Want bij de BS is hij €42
[ Voor 8% gewijzigd door Pedr0 op 12-11-2012 19:42 ]
Verwijderd
Nice , dan ga ik ook naar de bartsmit, heb wat op youtube gekeken, zag een filmpje van blackops 1 release bij saturn... niet te doen gewoon daar.Pedr0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 19:38:
[...]
Ik heb gebeld vanochtend en gevraagd of ze ook Nuketown versies hadden voor de losse verkoop. En ja die hadden ze.
En anders heb ik een backup bij gamemania, maar daar is hij toch €12 duurder.
Heb de tweakers preview gelezen maar deze is niet zo ''uitgebreid''
Cons:::BB4E
Google wel eens van gehoord? charlieintel, IGN, cod blogs, maar vooral zelf spelen!!shameblaster schreef op maandag 12 november 2012 @ 20:10:
Wat is een goede site om je vast in te lezen over de MP?
Heb de tweakers preview gelezen maar deze is niet zo ''uitgebreid''
Bijna prestige 1
Dit topic is gesloten.
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.
Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.