Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:39

mvds

Totally awesome!

Ik hoop dat streamen naar PBBans weer mogelijk gaat worden met BO2.

En van mij mogen ze dat quickscopen ook eruit halen. Of er nou skill voor nodig is of niet, je maakt imho gewoon misbruik van een glitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:23
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:37:
[...]

Woon jij, met alle respect, onder een steen? Wel eens van een fragfx gehoord?
Ja ken ik wel ja. Maar niet alle consolegamers gebruiken dit.
Dus oneerlijk voordeel.

Op PC = iedereen gebruikt muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Roodey schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:42:
[...]

Dus oneerlijk voordeel.

ik maak ook geen gebruik van dat, ik speel gewoon met een normale 360 controller en dat vind ik best spelen, ik speel om te winnen maar hoef geen pro te zijn.
obsidian schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:39:

En van mij mogen ze dat quickscopen ook eruit halen. Of er nou skill voor nodig is of niet, je maakt imho gewoon misbruik van een glitch...
vind het opzicht geen glitch, want als het een glitch was hadden ze het er allang uit gehaald ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
wtf 33 euro bij mediamarkt amsterdam? Ik snap niet dat die prijsverschillen zo groot kunnen zijn.... je zou toch denken dat er dan wel een online retailer is (bol, wehkamp?) die hem ook wel voor 40 ofzo kan leveren. Ik vind het raar dat er bij de release van zo'n grote game dergelijk grote verschillen in prijs zijn...

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunick
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 15:18
Volgens de track en trace van Post NL wordt ie pas tussen 18.00 en 20.00 afgeleverd morgen :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:26:
[...]

Ik heb meer respect voor een QS'er die gewoon wint omdat hij raak schiet en dus een goede aim heeft (vergeet niet dat ze ook heel vaak missen) dan voor zo'n stuk verdriet dat in een hoekje zit te wachten totdat er toevallig iemand langs loopt en dan je streak verneukt. Daar heb ik überhaupt geen enkel respect voor.
Helemaal mee... oneens :) Quickscopen vereist wel skill, maar zou gewoon niet mogelijk moeten zijn in de game. Het idee van een sniperrifle is, is dat ze groot en lomp zijn en tijd vereisen om goed te aimen, maar als je eenmaal aimt, ben je heel accuraat en ben je met 1 kogel klaar. QS zorgt ervoor dat het nadeel van een sniper rifle weg is. Alle wapens moeten voor- en nadelen hebben.

Iemand die "zielig" wacht op een shot is tegelijk ook een sitting duck om afgeknalt te worden. En ik heb meer respect voor iemand met een sniper gun die campt dan iemand met een MP7 in MW3 (wat het gros van de campers is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Hann1BaL schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:53:
[...]

Helemaal mee... oneens :) Quickscopen vereist wel skill, maar zou gewoon niet mogelijk moeten zijn in de game. Het idee van een sniperrifle is, is dat ze groot en lomp zijn en tijd vereisen om goed te aimen, maar als je eenmaal aimt, ben je heel accuraat en ben je met 1 kogel klaar. QS zorgt ervoor dat het nadeel van een sniper rifle weg is. Alle wapens moeten voor- en nadelen hebben.

Iemand die "zielig" wacht op een shot is tegelijk ook een sitting duck om afgeknalt te worden. En ik heb meer respect voor iemand met een sniper gun die campt dan iemand met een MP7 in MW3 (wat het gros van de campers is.)
ik snap sowieso niet waarom je zou campen met een MP7, je hebt het sterkste geweer, als je een beetje een speler bent ren je rond en hide je je ass niet in een hoekje(met submachineguns die gemaakt zijn voor mobility).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
FireFoz schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:50:
wtf 33 euro bij mediamarkt amsterdam? Ik snap niet dat die prijsverschillen zo groot kunnen zijn.... je zou toch denken dat er dan wel een online retailer is (bol, wehkamp?) die hem ook wel voor 40 ofzo kan leveren. Ik vind het raar dat er bij de release van zo'n grote game dergelijk grote verschillen in prijs zijn...
Heb je daar een link van?
kan het niet vinden.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidita
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-09 19:28
http://readmetro.com/nl/holland/amsterdam/

Het staat op pagina 13.

[ Voor 24% gewijzigd door Davidita op 12-11-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:01:
[...]

ik snap sowieso niet waarom je zou campen met een MP7, je hebt het sterkste geweer, als je een beetje een speler bent ren je rond en hide je je ass niet in een hoekje(met submachineguns die gemaakt zijn voor mobility).
Ja, dat klopt, maar het aantal campers met quick weapons (striker, MP7 etc) is gewoon groot. Laffe henkies die waarschijnlijk niet kunnen gamen en Domination spelen om hun k/d te verhogen.. Irritante lui :)

Preloaden van BO2 ging echt als de brandweer. Constant met 7 MB/s (ziggo alles in 1 +) Dat viel mij niets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roodey schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:42:
[...]

Dus oneerlijk voordeel.

Krijgen we dat weer, daar gaat het toch niet om? Je zegt op de PC te spelen door de muis, terwijl dit op de console ook kan. Onzin reden dus, klaar.
Hann1BaL schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:53:
[...]

Met die beredenering kunnen ze snipers er net zo goed helemaal uithalen (wat ik overigens prima vind). De maps zijn daar simpelweg te klein voor.

En alsof snipers geen nadelen hebben: ADS zorgt voor zware zoom waarbij je niet langs je scope kunt kijken (close range extra lastig) en je hebt alleen maar single shot.

En voordat je weet dat die sitting duck daar zit, heeft hij je al te pakken gehad en is je streak weg. En ken je die bloedzuigers niet die na elke kill 3 meter opschuiven zodat flashen ook geen zin heeft?

[ Voor 61% gewijzigd door bram1984 op 12-11-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Voor de mensen die een nachtopening zoeken... bart smit doet dat ook en zit bij mij op 4 minuten lopen :P

Geen idee hoe de prijzen zich verhouden maar ga natuurlijk niet 15km rijden om bij een MM te komen en aan parkeergeld / benzine meer kwijt zijn dan aan what ever het prijsverschil zou zijn

edit linkje:

http://www.bartsmit.com/c...e/extraOpeningsCODBO2.php

[ Voor 12% gewijzigd door Lord_T op 12-11-2012 10:14 ]

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bart smit hier niet hoor, en daar is ie €52,99

de MM is 20 minuten rijden, en als ze BO2 voor €33 verkopen dan heb ik dat er wel voor over, halen em met z'n 3en, dus scheelt 60 euro in totaal. (ok, min 5 euro parkeren dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
Hoe zit dit met de steam unlock?
Kunnen de mensen die de game retail kopen de game spelen voor die op steam unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

beve schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:19:
Hoe zit dit met de steam unlock?
Kunnen de mensen die de game retail kopen de game spelen voor die op steam unlocked?
Nee, je moet je retail-key in steam invoeren om te kunnen spelen dus moet je ook gewoon wachten op de unlock tijd.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morenoo91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:04

Morenoo91

Flexible Mexican

obsidian schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:39:

Nee hij word pas om 0:00 vrijgegeve (bij BLops was dat engelse tijd, dus 02:00 uur onze tijd ofzo )

PSN: MGFlexican.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:48
Ik ga vanmiddag ook even rondbellen dus, maar als iemand in Tilburg en omstreken een plaats weet met een leuke prijs.....dan hoor ik het graag!

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Morenoo91 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:20:
[...]

Nee hij word pas om 0:00 vrijgegeve (bij BLops was dat engelse tijd, dus 02:00 uur onze tijd ofzo )
Dus dat is vannacht om 2uur??
Op steam staat 1 day and 9 hours bij mij....
Dus dat zou morgen avond om 20 u zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Pedr0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:21:
Ik ga vanmiddag ook even rondbellen dus, maar als iemand in Tilburg en omstreken een plaats weet met een leuke prijs.....dan hoor ik het graag!
Gewoon de saturn lijkt mij ? Saturn is gewoon van Mediamarkt, dus ik verwacht dezelfde prijs en je kan er makkelijk parkeren.

Waar blijven de eerste reviews waar ze de game weer een 10 gaan geven, waarom ? omdat het speler aan trekt en ze er geld mee kunnen verdienen als ze het een hoge waardering geven. Vanaf CoD4 tot nu toen krijgt de game een hoge cijfer, terwijl ze niks veranderen aan de game. dit is alleen nooit terug te lezen in reviews.

zo zei iedereen dat MW3 een geweldige game was, maar als je het speelt, merk je gelijk dat je weer een oud spel aan het spelen bent en ik ben benieuwd of gamesites nu weer gaan liegen dat BO2 zo geweldig is.

Ze komen niet eens in de schaduw van een Mass effect 3, halo 4, BF3, Far cry 3 en zelfs crysis 3.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:09:

Met die beredenering kunnen ze snipers er net zo goed helemaal uithalen (wat ik overigens prima vind). De maps zijn daar simpelweg te klein voor.

En alsof snipers geen nadelen hebben: ADS zorgt voor zware zoom waarbij je niet langs je scope kunt kijken (close range extra lastig) en je hebt alleen maar single shot.

En voordat je weet dat die sitting duck daar zit, heeft hij je al te pakken gehad en is je streak weg. En ken je die bloedzuigers niet die na elke kill 3 meter opschuiven zodat flashen ook geen zin heeft?
Snipers mogen er van mij ook uit :+ Maar mijn beredenering suggereert dat niet. Veel maps zijn wel groot genoeg voor wat sniper locaties. Niet langs je scope kunnen kijken is toch niet relevant als je quickscopet?

Wat is er mis met je streak die weg is? Dat is ook je eigen schuld, want blijkbaar liep je dus "in the open". Het is nooit leuk door een sniper gepakt te worden, maar een goede sniper aim vind ik niet zo vervelend als een quickscoper of een striker die soms wel bedoeld lijkt te zijn voor long range. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
excuse my stupidity, maar hier haal ik het nog niet uit wanneer het spel exact bij ons gereleased wordt, een snelle google word ik ook niet wijzer van :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Als je een 'noob' camper niet dood krijgt; wie is dan de noob? Je kan er boos om worden en er over klagen. Daardoor gaat die camper niet anders spelen. De enige manier om de frustratie te voorkomen is zelf beter spelen en die cornercampende nubs slachten. Less QQ more pewpew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
beve schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:32:
[...]

excuse my stupidity, maar hier haal ik het nog niet uit wanneer het spel exact bij ons gereleased wordt, een snelle google word ik ook niet wijzer van :+
Geeft niet.. Wat ik begrijp is dat het hier in NL om 0:00 wordt vrijgegeven op steam. Anders 01:00.. Maar later verwacht ik niet.

Nederland hoort bij:

Rest of Europe (excluding UK)
Nov 12 3:00pm PST (Midnight Nov 13 CET)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
Tweaker1987 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:35:
[...]

Geeft niet.. Wat ik begrijp is dat het hier in NL om 0:00 wordt vrijgegeven op steam. Anders 01:00.. Maar later verwacht ik niet.

Nederland hoort bij:

Rest of Europe (excluding UK)
Nov 12 3:00pm PST (Midnight Nov 13 CET)
Bedankt man!!!!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03
Gamesync:
Bedankt voor uw bestelling op GameSync. Uw bestelling met nummer: 'blabla' is vandaag verzonden
Nice :*)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hann1BaL schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:28:
[...]

Snipers mogen er van mij ook uit :+ Maar mijn beredenering suggereert dat niet. Veel maps zijn wel groot genoeg voor wat sniper locaties. Niet langs je scope kunnen kijken is toch niet relevant als je quickscopet?

Wat is er mis met je streak die weg is? Dat is ook je eigen schuld, want blijkbaar liep je dus "in the open". Het is nooit leuk door een sniper gepakt te worden, maar een goede sniper aim vind ik niet zo vervelend als een quickscoper of een striker die soms wel bedoeld lijkt te zijn voor long range. :)
Als ik in een deuropening loop en iemand zit om het hoekje, loop ik dan in the open? Zie hieronder verder.
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:33:
[...]

Als je een 'noob' camper niet dood krijgt; wie is dan de noob? Je kan er boos om worden en er over klagen. Daardoor gaat die camper niet anders spelen. De enige manier om de frustratie te voorkomen is zelf beter spelen en die cornercampende nubs slachten. Less QQ more pewpew.
Ik ben er niet boos over en ik klaag er ook niet om, ik geef slechts aan dat ik meer respect heb voor een QS'er dan voor iemand die in een hoekje zit te wachten. En ga nu niet zeggen dat jij nooit volledig onverwachts door zo iemand gepakt wordt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-09 22:34
"Beste 13tha1pi,
Bedankt voor uw bestelling op GameSync. Uw bestelling met nummer: XXXX is vandaag verzonden."

Morgenavond gamen!!! :D

iRacing profile | Racing rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
lol ik kreeg de bevestiging dus ook net binnen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
13tha1pi schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:45:
[...]

lol ik kreeg de bevestiging dus ook net binnen :*)
Ja zag hem net via mijn Chrome GMail-checker binnenkomen. Morgenmiddag maar eens kijken en 's-avonds maar eens een begin maken :)

MW3 is nu gewoon ruk en wordt op de PC verziekt door talloze hackers.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:37:
[...]

Woon jij, met alle respect, onder een steen? Wel eens van een fragfx gehoord?
Ik had er nog nooit van gehoord (pc gamer) maar ik begrijp dus dat dit een muis is voor de console? Ik speel ook op de pc vanwege de muis want ik kan gewoon niet overweg met de controller.

Werkt dat zonder lag? En kunnen ze je dan niet bannen omdat je een niet-gecertificeerd microsoft/sony product gebruikt? Als dit goed werkt is dit natuurlijk super oneerlijk tegenover de rest met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:19

superwashandje

grofheid alom

echt wel super interessant dat al die BO2 copies vandaag verzonden gaan worden! als iedereen dat nou eens ging posten in een forum dat vol zit met users die zitten te wachten op die informatie van anderen zou het echt superleuk worden om te lezen...

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
13tha1pi schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:55:
[...]

Ik had er nog nooit van gehoord (pc gamer) maar ik begrijp dus dat dit een muis is voor de console? Ik speel ook op de pc vanwege de muis want ik kan gewoon niet overweg met de controller.

Werkt dat zonder lag? En kunnen ze je dan niet bannen omdat je een niet-gecertificeerd microsoft/sony product gebruikt? Als dit goed werkt is dit natuurlijk super oneerlijk tegenover de rest met een controller.
Ja, dit bestaat echt al járen.

Ja, het werkt zonder lag.

Nee, het ding emuleert slechts de DS3 controller. Het is ook niet zo dat het exact hetzelfde aanvoelt als een muis op de PC, maar het helpt de mensen die, net als ik volledig retarded zijn met een gamepad, om nog enigzins mee te komen met de no-lifes die elke dag 3 uur spelen ;).

Mijn K/D is een bescheiden 1,8 (om en nabij) dus het voordeel valt erg mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:43:
[...]

Als ik in een deuropening loop en iemand zit om het hoekje, loop ik dan in the open? Zie hieronder verder.

[...]

Ik ben er niet boos over en ik klaag er ook niet om, ik geef slechts aan dat ik meer respect heb voor een QS'er dan voor iemand die in een hoekje zit te wachten. En ga nu niet zeggen dat jij nooit volledig onverwachts door zo iemand gepakt wordt. ;)
Ik heb 0 respect voor quickscopers en 0 respect voor campers. Quickscopen is gewoon iets wat er niet in hoort te zitten, net als bunnyhoppen, mapglitching, sneller lopen met een mes en meer van dat soort retarded bullshit.

Ja quickscopen vereist wat meer skill dan dom zitten campen (al kan daar ook nog wel een reden achter zitten), maar het is niet iets waar ik mensen door ga waarderen.

Het filmpje van IGN was overigens wel erg informatief. Hoop info over welke modussen er wel of niet in zitten (eigenlijk alles er wel in) en hoe de denkwijze erachter zit. Het feit dat ze in MW3 quickscoping erin hebben gezet, zegt voor mij al genoeg over de ontwikkelaar. Infinity Ward doet dat soort dingen niet en dat maakte voor mij blops1 ook een stuk leuker. Je hebt niet constant het gevoel genaait te worden door de game.

Het aanpakken van het spawnsysteem, lijkt me ook wel weer verbeterd. Tuurlijk kun je een kutspawn hebben, maar het feit dat ze de tijd tussen spawn en death gemiddeld hebben weten te verhogen (ze hanteren een target van 2 a 3 seconden) is gewoon erg mooi om te zien. Een map als Nuketown kan daar al weer iets beter van worden (al is het daar gewoon erg lastig om een goede spawn uit te kiezen programmeertechnisch gezien).

Tuurlijk zul je wel weer genaaid worden door killstreaks, maar wat ik van de livestream kon zien is dat het niet overdone is. Je zult niet keer op keer gepakt worden zeg maar. Ik heb hem dan ook niet een rare spawn zien krijgen of geen mogelijkheid zien krijgen om een andere route te pakken. Het is in ieder geval goed mogelijk om een redelijke K/D te halen. Ook het feit dat ze teamwork en PTFO bevorderen door de scorestreaks lijkt me ook een grote verbetering.

Ik heb er in ieder geval zin in.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
superwashandje schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:56:
echt wel super interessant dat al die BO2 copies vandaag verzonden gaan worden! als iedereen dat nou eens ging posten in een forum dat vol zit met users die zitten te wachten op die informatie van anderen zou het echt superleuk worden om te lezen...
Zoveel mensen hebben dat nog niet gepost toch? En ik denk dat bijna iedereen in dit topic wel uitkijkt naar het spel dus een verzend notificatie bevestig alleen maar dat morgen het spel ook daadwerkelijk op de deurmat ligt.
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:00:
[...]

Ja, dit bestaat echt al járen.

Ja, het werkt zonder lag.

Nee, het ding emuleert slechts de DS3 controller. Het is ook niet zo dat het exact hetzelfde aanvoelt als een muis op de PC, maar het helpt de mensen die, net als ik volledig retarded zijn met een gamepad, om nog enigzins mee te komen met de no-lifes die elke dag 3 uur spelen ;).

Mijn K/D is een bescheiden 1,8 (om en nabij) dus het voordeel valt erg mee.
Als het niet hetzelfde aanvoelt betekend dat waarschijnlijk lag. Maar dat zou te overzien moeten zijn omdat je al een voordeel hebt kwa precisie. Ik zal het eens onthouden mocht ik nog eens een FPS willen kopen voor de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:43:
[...]

Tuurlijk wel. Maar dat zie ik als voordeel. Kan ik mijn granaat gooi skills verder ontwikkelen. Heerlijk om dit soort tuig direct te naden als je respawnt. Het liefst in FFA waar je het ook kan aankondigen. 3-2-1 Boom camper. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ben benieuwd of PU ook echt zorgt dat mijn bestelling morgen op de deurmat ligt.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0

Acties:
  • 0 Henk 'm!
13tha1pi schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:13:

Als het niet hetzelfde aanvoelt betekend dat waarschijnlijk lag. Maar dat zou te overzien moeten zijn omdat je al een voordeel hebt kwa precisie. Ik zal het eens onthouden mocht ik nog eens een FPS willen kopen voor de console.
Nee dat is geen lag, maar slechts de beperking binnen de deadzone van de analoge sticks waarmee je te maken hebt. Het ding, vooral je de receiver dichtbij hebt liggen, reageert gewoon direct op jouw bewegingen.

Daarnaast geeft het niet de voordelen van de aim-assist die je met een controller ervaart, en kun je met een controller, mits geoefend, op een hogere sens. veel sneller draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Ga die van mij zo maar op halen :) vanavond nog wel even openings eventje kijken in de blijmer bier hal...., maar is alleen maar om te kijken hoe al die kids fucking hard gaan op alles wat er gebeurt hahaha

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:03
Wat is tegenwoordig eigenlijk de beste oplossing om de muis en het toetsenbord te emuleren voor COD op de PS3? Ik heb hier nog een Splitfish FragFX V2 liggen nieuw in doos, nooit gebruikt (was ooit een £16,95 bij een lage pond stand), ik heb me er nooit toe kunnen zetten om hem te gaan gebruiken (ik zit liever op de bank, en met een muis en muismat vind ik dat gewoon niet helemaal confortabel).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blerf schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:19:
Ga die van mij zo maar op halen :) vanavond nog wel even openings eventje kijken in de blijmer bier hal...., maar is alleen maar om te kijken hoe al die kids fucking hard gaan op alles wat er gebeurt hahaha
Ga jij al die kids uitlachen, lach ik jou uit omdat je midden in de nacht naar een nachtopening gaat terwijl je de game al lang hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Duidelijk uitleg over de KillScoreStreaks!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2Gw8Nn4ZpmA]

Edit: en hier ook de Perks!

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T5AY_jujg_M]

[ Voor 33% gewijzigd door Pedr0 op 12-11-2012 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:21:
Wat is tegenwoordig eigenlijk de beste oplossing om de muis en het toetsenbord te emuleren voor COD op de PS3? Ik heb hier nog een Splitfish FragFX V2 liggen nieuw in doos, nooit gebruikt (was ooit een £16,95 bij een lage pond stand), ik heb me er nooit toe kunnen zetten om hem te gaan gebruiken (ik zit liever op de bank, en met een muis en muismat vind ik dat gewoon niet helemaal confortabel).
Ik heb een Shark: gewoon op de bank, kussentje naast me met de muis mat erop, voetjes op tafel, en gaan.

Toetsenbord lijkt me helemaal kut, die kan geen analoge stick nabootsen = op maar 1 tempo bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:16:
[...]

Tuurlijk wel. Maar dat zie ik als voordeel. Kan ik mijn granaat gooi skills verder ontwikkelen. Heerlijk om dit soort tuig direct te naden als je respawnt. Het liefst in FFA waar je het ook kan aankondigen. 3-2-1 Boom camper. :P
Haha, grenadier reporting for duty!

Mijn granaat gooi skills zijn in Blops en vooral World at War echt fenomenaal geworden. Door ramen gooien, in de lucht laten ontploffen en sticky plakken zijn mijn favorieten. Vooral als je iemand uit je party of friendslist raakt, voelt dat erg goed aan. Hoop dat ze niet teveel aan het gooi-traject hebben aangepast om niet weer te moeten wennen, maar we zullen zien.

Mijn C4 skills zijn ondertussen in BF3 ook aardig ontwikkeld, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt.

offtopic:
Ga je me overigens weer toevoegen aan je friendslist of blijf je boos -O-

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Martinspire schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:23:
[...]

Haha, grenadier reporting for duty!

Mijn granaat gooi skills zijn in Blops en vooral World at War echt fenomenaal geworden. Door ramen gooien, in de lucht laten ontploffen en sticky plakken zijn mijn favorieten. Vooral als je iemand uit je party of friendslist raakt, voelt dat erg goed aan. Hoop dat ze niet teveel aan het gooi-traject hebben aangepast om niet weer te moeten wennen, maar we zullen zien.

Mijn C4 skills zijn ondertussen in BF3 ook aardig ontwikkeld, dus ben benieuwd hoe dat uitpakt.

offtopic:
Ga je me overigens weer toevoegen aan je friendslist of blijf je boos -O-
haha met frags wil ik nog wel eens iemand killen, semtex gooi ik altijd mis >.> 1 in de 100 blijft plakken, al had ik een hele mooie in MW3: village, potje begint, ik spawn bij de water put, loop naar de vrachtwagen die voor de brug staat: gooi semtex, krijg de melding dat hij blijft plakken: BOOM! first blood en dubble kill _/-\o_ gelijk enemies with benefits binnen :D

C4 ben ik ook beter aan het worden, vooral het jumpen plus gooien en net boven de grond laten exploderen in bvb mission als je onderaan staat.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:29
[...]

Krijgen we dat weer, daar gaat het toch niet om? Je zegt op de PC te spelen door de muis, terwijl dit op de console ook kan. Onzin reden dus, klaar.
Dat is helemaal geen onzin reden , want op de pc speeelt niet 80% met een controller. Op de console vind ik het gewoon legaal cheaten en iets wat ze allang tegen hadden moeten houden (zoals op de xbox )

Op de pc heb je een muis en kan je hoogstens een iets betere muis aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:18:
[...]

Nee dat is geen lag, maar slechts de beperking binnen de deadzone van de analoge sticks waarmee je te maken hebt. Het ding, vooral je de receiver dichtbij hebt liggen, reageert gewoon direct op jouw bewegingen.

Daarnaast geeft het niet de voordelen van de aim-assist die je met een controller ervaart, en kun je met een controller, mits geoefend, op een hogere sens. veel sneller draaien.
Maar als hij signaal emuleert ziet het spel het toch niet anders en heb je toch nog steeds aim-assist? Hetzelfde geld voor de sens. die je hoger kan instellen? Sorry wel beetje offtopic.

edit: als dat ding echt zo goed is word een FPS spelen op een console echt easy! :9~

[ Voor 5% gewijzigd door wolverine3141 op 12-11-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Martinspire schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:08:
[...]
Tuurlijk zul je wel weer genaaid worden door killstreaks, maar wat ik van de livestream kon zien is dat het niet overdone is. Je zult niet keer op keer gepakt worden zeg maar. Ik heb hem dan ook niet een rare spawn zien krijgen of geen mogelijkheid zien krijgen om een andere route te pakken. Het is in ieder geval goed mogelijk om een redelijke K/D te halen. Ook het feit dat ze teamwork en PTFO bevorderen door de scorestreaks lijkt me ook een grote verbetering.

Ik heb er in ieder geval zin in.
Nou die missile hunters die heb ik gisteren in 1 potje 4x op mijn hoofd gehad hoor. Rare spawns zitten er nog steeds in. Paar keer per potje dat ik in een enemy's loop spawn en direct weer dood ben.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beakzz schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:28:
[...]

Dat is helemaal geen onzin reden , want op de pc speeelt niet 80% met een controller. Op de console vind ik het gewoon legaal cheaten en iets wat ze allang tegen hadden moeten houden (zoals op de xbox )

Op de pc heb je een muis en kan je hoogstens een iets betere muis aanschaffen.
:F

Reden om op de PC te spelen: muis.
Aanwezig op de console: muis.
Conclusie: onzin reden om op de PC te spelen.

En voor jouw informatie: de FFX is er ook op de 360. O-)

Op de PC kan je hoogstens een iets betere muis aanschaffen? En een veel grotere monitor, een dure headset, betere hardware, FOV aanpassen waardoor je meer ziet. In MW2 kon je op de PC zelfs grafische opties uitschakelen waardoor je geen rook meer zag, over legaal cheaten gesproken.

Mocht je hier echt op door willen gaan: http://gathering.tweakers...messages/1340376///fragfx
13tha1pi schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:31:
[...]

Maar als hij signaal emuleert ziet het spel het toch niet anders en heb je toch nog steeds aim-assist? Hetzelfde geld voor de sens. die je hoger kan instellen? Sorry wel beetje offtopic.

edit: als dat ding echt zo goed is word een FPS spelen op een console echt easy! :9~
Moeilijk uit te leggen, je zal het moeten proberen.

En grappig dat je denkt dat gamepad spelers zo slecht zijn. Daar ga je je echt in vergissen. Voor al het andere verwijs ik je ook graag door naar bovenstaande link.

Nu maar weer ontopic. :)

[ Voor 24% gewijzigd door bram1984 op 12-11-2012 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:41:
[...]

Op de PC kan je hoogstens een iets betere muis aanschaffen? En een veel grotere monitor, een dure headset,
Monitor en headset kan ook voor console lijkt me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, allen hardwarematige voordelen, me dunkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Martin0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:45:
[...]
vind het opzicht geen glitch, want als het een glitch was hadden ze het er allang uit gehaald ;)
Mwah, als je erin geloofd dat het ze wat boeit dan wel misschien. Maar volgens mij hebben ze al vaak genoeg laten zien dat ze geen interesse hebben in aftersales. Beetje garantie tot de deur idee. Anders hadden ze ook wel wat actiever geweest met het bannen van cheaters. De enige periode dat ze enigzins luisteren naar het publiek is wanneer ze de nieuwe versie aan het ontwikkelen zijn. Omdat ze dan als verkoopargument kunnen gebruiken dat iets waar iedereen een hekel aan had, dan uit het spel is gehaald.

Maar als je door het aanleren van een trucje kills kan krijgen vind ik het een glitch. Als je meekijkt in de killcam dan zie je 9 van de 10 keren dat het schot mis zou moeten zijn. Maar omdat het spel "denkt" dat je door de scope kijkt, lijkt het spel er geen rekening mee te houden dat je 2 meter naast het doel schiet. Iedere tegenstander heeft dan ineens hitboxen die vele malen groter zijn dan normaal gesproken het geval is.

Dat vind ik dus een glitch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is geen glitch dat is de lag die je standaard hebt in killcams en theatre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 21:35
Het is gewoon auto aim shit. Zet dat maar eens uit en probeer dan te qs'en.
You're done.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
Martinspire schreef op maandag 12 november 2012 @ 11:08:
[...]

Ik heb 0 respect voor quickscopers en 0 respect voor campers. Quickscopen is gewoon iets wat er niet in hoort te zitten, net als bunnyhoppen, mapglitching, sneller lopen met een mes en meer van dat soort retarded bullshit.
Die eerste zin spreekt zichzelf een beetje tegen. De natuurlijke rol van snipers (en LMG) users is dat ze wat passiever en campy spelen. Niks mis mee als je een belangrijk chokepoint er mee kan verdedigen, maar helaas hebben de meeste CoD's niet zo veel mappen die dat hebben (lang leve de one-map-fits-all-gamemodes gedachte). QSing zit er in zodat snipers ook een beetje meekunnen en de kinderen sommige spelers vinden het leuk, maar met een beetje goed map design hoeft het er niet in te zitten.

Of bunnyhoppen en jumpshooting goed is hangt er een beetje van af. In een fast paced game heeft het wel nut omdat je wat agressiever kan spelen zonder spelers te erg te benadelen zoals dropshotten dat doet (als je op het hoofd mikt kan je springende spelers nog wel raken, dropshotters niet). In een slow paced game (zoals CoD nu eigenlijk is) is het wat minder op z'n plaats ja. Je zou dan iets moet invoeren van: je kan niet schieten als je in de lucht bent en vlak nadat je geland bent

En movement speed gebaseerd op het wapen wat je in je handen hebt is juist mooi, vooral als de verschillen in movement speed met verschillende wapens een beetje groot is. Het brengt, net zoals sprinten, wat meer tactiek mee: pak ik me mesje/pistooltje om me snel te verplaatsen met risico dat ik niks kan als ik iemand tegenkom met een primary wapen (knife moet dan wel een stuk minder sterk zijn uiteraard) of beweeg ik me een stuk trager maar zekerder door de map? Zeker als dingen als dead silence niet in het spel zitten en je alleen geruisloos kan lopen als je gebukt bent, kan de extra movement speed die je krijgt met mes/pistool zeker wat toevoegen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Oke om wat anders te zeggen. Ik wil gamen!

Helaas is het maar hopen dat hij morgen middag op de mat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

superwashandje schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:56:
Heej superwashandje hahaha, leuk om jou hier tegen te komen. Ik kwam je regelmatig tegen op onze server ([Dixi] Clan server)... Binnenkort hebben we ws weer een eigen server, kom je dan ook weer eens langs? ;)

Maar je hebt wel gelijk ja. Lekker boeiend dat ze verstuurd zijn... :{

Overigens vind ik het wel cool dat we nu elite erbij krijgen op de PC. Ik ben best wel een beetje een statsfreak. Ook al zuig ik best wel :P K/D van 0,01 ofzo (Ja, beetje overdreven, zal rond de 1,0 zitten denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Hoe zit het met dat ELITE....kunnen we dat ook checken op de iPad en iPhone etc? ;)

Edit: Cool....thx, wat dat betreft wil ik ook wel af en toe stats bekijken op het werk etc.

[ Voor 36% gewijzigd door Pedr0 op 12-11-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Yes, daar zijn officiele apps voor, ook voor android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Gundogan schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:06:QSing zit er in zodat snipers ook een beetje meekunnen
Waarom zouden snipers anders niet meekunnen dan? Je hebt toch ook de optie om te switchen naar je secundary als je close combat moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:57
obsidian schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:13:
[...]

Waarom zouden snipers anders niet meekunnen dan? Je hebt toch ook de optie om te switchen naar je secundary als je close combat moet doen?
Pistooltje tegen een shotgun of SMG is nou niet ideaal. Je wilt als sniper eigenlijk alles op zo'n groot mogelijk afstand houden om z'n grootste en unieke voordeel te benutten: one shot one kill op grote afstand. Met shotguns is het andersom. Wat je wilt is dat mensen nadenken over hoe ze zich moeten bewegen en positioneren in een map als ze een bepaald wapen kiezen. Een pistooltje geeft inderdaad flexibiliteit op elke afstand, maar legt het terecht af tegen elke primary. In CoD heb je echter perks, hele goede secondaries zoals machine pistols en shotguns en dingen als zoals QSing om alles gelijk te trekken en dat maakt het allemaal wat minder interessant. Maar het is dus op zich wel te begrijpen waarom het er in zit omdat er te weinig fatsoenlijke mappen in het spel zitten.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
obsidian schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:01:
[...]

Mwah, als je erin geloofd dat het ze wat boeit dan wel misschien. Maar volgens mij hebben ze al vaak genoeg laten zien dat ze geen interesse hebben in aftersales. Beetje garantie tot de deur idee. Anders hadden ze ook wel wat actiever geweest met het bannen van cheaters. De enige periode dat ze enigzins luisteren naar het publiek is wanneer ze de nieuwe versie aan het ontwikkelen zijn. Omdat ze dan als verkoopargument kunnen gebruiken dat iets waar iedereen een hekel aan had, dan uit het spel is gehaald.

Maar als je door het aanleren van een trucje kills kan krijgen vind ik het een glitch. Als je meekijkt in de killcam dan zie je 9 van de 10 keren dat het schot mis zou moeten zijn. Maar omdat het spel "denkt" dat je door de scope kijkt, lijkt het spel er geen rekening mee te houden dat je 2 meter naast het doel schiet. Iedere tegenstander heeft dan ineens hitboxen die vele malen groter zijn dan normaal gesproken het geval is.

Dat vind ik dus een glitch...
dan zijn trowing knives ook een glitch >.> wordt ook vaak zat geraakt door een trowing knife die 2 meter naast is, zo werd laatst mijn (onofficiële volgens mensen in MW3 topic) MOAB gedenied, in infected was ik laatste over en trowing knife ging 2 meter naast maar het spel dacht dat mijn arm daar was :S

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je dat baseert op de killcam of theater: daar zit vertraging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:52:
Als je dat baseert op de killcam of theater: daar zit vertraging in.
als je weet dat je achteruit loopt en in the theater zie je de knife al naast vliegen waardoor hij alleen maar nog verder mis kan zijn klopt het nog steeds niet ;)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, hij heeft dan gewoon raak gegooid, maar door de lag in theater lijkt het alsof hij achter je gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:58:
Nee, hij heeft dan gewoon raak gegooid, maar door de lag in theater lijkt het alsof hij achter je gooit.
>.> hij gooide voor mij langs en ik liep achteruit, dan vind ik het knap dat hij achter me gegooit heeft.

ik liep op de ring van Dome, ik liep achter uit en hij gooit de knife voor me langs.
maar enorm off topic.

lets talk on topic again.

morge avond hoop ik hem te kunnen spelen :D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gegooid, altijd met een D

Voor je langs dan, je snapt wat ik bedoel. Door de vertraging kan het lijken alsof het stuk verder van je af is.
lets talk on topic again.
morge avond hoop ik hem te kunnen spelen
;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Gundogan schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:06:
[...]
En movement speed gebaseerd op het wapen wat je in je handen hebt is juist mooi, vooral als de verschillen in movement speed met verschillende wapens een beetje groot is. Het brengt, net zoals sprinten, wat meer tactiek mee: pak ik me mesje/pistooltje om me snel te verplaatsen met risico dat ik niks kan als ik iemand tegenkom met een primary wapen (knife moet dan wel een stuk minder sterk zijn uiteraard) of beweeg ik me een stuk trager maar zekerder door de map? Zeker als dingen als dead silence niet in het spel zitten en je alleen geruisloos kan lopen als je gebukt bent, kan de extra movement speed die je krijgt met mes/pistool zeker wat toevoegen.
Ben ik volledig met je eens. Het zou mooi zijn als ze dat verschil inderdaad weer wat groter maken. Nu is er ook wel verschil (lees ik net op internet) maar ik merk het amper. Dacht eigenlijk dat er geen verschil meer was. Het lopen met een pistol doe je daarom eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
hey ik ben ict'er, ik vertrouw op auto correct alleen dat doet mijn browser niet helemaal xD.

Ja ik snap wat je bedoeld maar ik snap de logica niet, als ik achter uit loop, en hij gooit hem al voor me langs, hoe in bloody hell kan hij me dan raken

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
gaat wel erg off-topic... MW3 topic is niet hier....

Iemand nog neiuws over prijzen, goodies en pre-order bonussen tijden Midnight Launch? En dan voor de PC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die hem hebben besteld bij de Intertoys, al iets gehoord dat hij verzonden is?

Op die site van intertoys kan je niet je bestellingen terug kijken en ook niet de status er van :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Mijn pre-order bij GameMania staat er nog steeds.. En is de Nuketown 2025 versie uitverkocht bij GameMania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amsterdam kost hij vannacht 33 euro , stond in de metro.
Tilburg - Saturn , prijs is nog onbekend, Bartsmit verkoopt voor 53 euro.
MM Ede , prijs ook nog onbekend tot uur voor street time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nu ff hopen dat alle MM's en saturns voor 33 euro mee gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ik heb even gebeld en de Saturn in Tilburg willen niets zeggen over de prijs. Wel kon de dame mij zeggen dat ze een soort 'weddeschap' hebben met de Saturn in Amsterdam en als de prijs in Amsterdam echt €33 is, dat ze de weddeschap gingen verliezen.

M.b.t. Nuketown, dit zijn losse vouchers die worden gegeven bij de verkoop van de game. Hij zit dus niet IN de game volgens de dame van de Saturn. Klopt dit?

Anyway, bij de Bartsmit ligt hij voor me klaar.....ga hem vanavond wel ophalen. Ben toch meestal laat wakker! :+

[ Voor 12% gewijzigd door Pedr0 op 12-11-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@pedro :http://readmetro.com/nl/holland/amsterdam/

Het staat op pagina 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
Heb een foto gezien op Twitter van een Duitser die de PC versie had. En hij had een losse Nuketown 2025 voucher.

Verder zijn alle box arts hetzelfde voor alle versie: pc, ps3, xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Ja dus....dit staat bij Foregames!

Iedereen die vanavond een exemplaar komt halen krijgt van ons een blikje Red Bull mee om het eerste half uur van Black Ops II in ieder geval strak in de concentratie mee te maken. EN! iedereen die vanavond (of morgen tijdens release) langs komt krijgt als extra de Nuketown 2025 mappack bij de game en de dubbel XP (zit in de verpakking). Er zijn zelfs nog enkele exemplaren van de Carepackage editie voor de XBox 360 te reserveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het prijsverschil van misschien wel 25 euro per game kan ik een hele tray golden power kopen :P ,

Dat blikje redbull trekt mij niet over de streep :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ik drink alleen monster! Zal mediamarkt hem rond deze tijd ook verkopen, vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@green-tea, MM heeft een nachtopening van 00:01 tot een uur of 2 vannacht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 13:33:
@green-tea, MM heeft een nachtopening van 00:01 tot een uur of 2 vannacht :)
Niet alle MM's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exi22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:44
Mm Den Haag 45 euro voor de pc incl nuketown!

Zit te twijfelen want morgen krijg ik van de PU de normale pc versie en die kan ik natuurlijk wel doorverkopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 04-09 15:37
Iemand die al een gelekte versie heeft gespeeld en de beste setup voor run and run gevonden heeft>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
net besteld bij Bart Smit en die dames achter de balie hadden nog maar 1 voor pc met nuketown. Die krijg ik dus ;P (dit is bart smit johan huizingalaan) En ze zeiden dat het erg snel ging en dat het maar goed ook was want ze ging niet voor niets haar bed uit komen.... :P Tja.... :D

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Lees eventjes de topicwaarschuwing.
En voor de mensen die al bezig zijn, geen reset stats:
http://www.psx-sense.nl/1...lers-worden-niet-gereset/

[ Voor 66% gewijzigd door Sn0wblind op 12-11-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Ik ben vannacht bij Saturn Amsterdam.

€33 is gewoon erg goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 17:45
Wordt vast erg gezellig daar. Is het max 1 per klant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:26
Het is max 1 per klant...

Dat kan ik bij deze bevestigen (een vriend heeft vanochtend naar Saturn Amsterdam gebeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buddow
  • Laatst online: 17:45
Ok, lijkt me ook wel logisch, anders is om 00:02 de voorraad weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Kan ik nu al een account aanmaken op https://elite.callofduty.com voor Blackops II. Of heeft dit weinig nut?

Hoe werkt dit precies, hoe weet Elite naar welk account hij moet kijken? Koppel je je SteamID ofzo?

[ Voor 44% gewijzigd door Pedr0 op 12-11-2012 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolverine3141
Elite is er volgens mij (nog) niet voor de pc. Het is bij de release alleen voor de xbox360 en ps3 beschikbaar.

Wel jammer moet ik zeggen want ik speel ook op de pc. Het lijkt me wel leuk om je statistieken te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Mwa, doe je een paar keer, en dan kijk je er ook niet meer naar om :P (is mijn ervaring iig)
Ik gebruikte het alleen om de maps te downloaden die ik van MW3 bij de hardened edition kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
"Beste,

Hierbij nodig ik je uit voor het evenement: Launch Event Call of Duty: Black Ops II

Onderstaand vind je jouw toegangsbewijs in de vorm van een E-Ticket. Vergeet niet om dit E-Ticket uit te printen en mee te nemen naar het evenement.
Op 12 november 2012 in de Heineken Music Hall te Amsterdam ben jij getuige van de launch van een van de grootste entertainment releases ooit! Call of Duty: Black Ops II speelt de absolute hoofdrol van de avond, daarnaast vinden ook optredens plaats van o.a. Yes-R, Kraantje Pappie en The Partysquad.

BN’ers als Ferri Somogyi (GTST), Dennis Weening, Jamie Westland (DI-RECT), Faberyayo (De Jeugd van Tegenwoordig), Niek van der Brugge (DJ Radio 538) en andere BN-ers en Pro-gamers gaan met elkaar de strijd aan op de Celeb Stage. Op deze avond staat Heineken Music Hall volledig in het teken van Call of Duty: Black Ops II. De avond zal worden gepresenteerd door Tim Haars en Tess Milne van Veronica Televisie. Om 00:00 uur opent de Media Markt speciaal voor jullie haar deuren en kan je als eerste in Nederland de game aanschaffen!"

Ik ga alleen niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
13tha1pi schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:32:
Elite is er volgens mij (nog) niet voor de pc. Het is bij de release alleen voor de xbox360 en ps3 beschikbaar.

Wel jammer moet ik zeggen want ik speel ook op de pc. Het lijkt me wel leuk om je statistieken te zien.
Weet je dat zeker? Bron? :'(

Edit: gevonden....hoop wel dat het alsnog komt!
Elite will only be on Xbox 360 and PlayStation 3 at launch, but Hirshberg says Activision is "evaluating options to bring Elite services to the PC and Wii U."

[ Voor 22% gewijzigd door Pedr0 op 12-11-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Pedr0 schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:39:
[...]

Weet je dat zeker? Bron? :'(
Ik vrees het wel, ik heb al een elite account sinds MW3 omdat destijds gezegd werd dat Elite ook voor de PC beschikbaar zou komen echter is dat nooit gebeurd. Ik heb vorige week nog ingelogd en je kon toen nog steeds niet je Steam account koppelen maar alleen een xbox of ps3 account :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hier op tweakers :
nieuws: Call of Duty: Elite wordt gratis voor Black Ops II

Staat dat ze de mogelijkheden nog bekijken voor elite op de PC en de Wii-U.
Activision zegt dat gamers met een PlayStation 3 of Xbox 360 bij release meteen gebruik kunnen maken van Elite; voor de pc en Wii U bekijkt de uitgever de mogelijkheden nog.
Van Call of duty forum
http://community.callofduty.com/message/413507099#413507099
Q - What platforms will Call of Duty® Elite be available on for Call of Duty®: Black Ops 2?

A - Call of Duty® Elite will be available at launch on the Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and PlayStation®3 computer entertainment system, on select handheld and tablet devices, and on the Web.

Q - Why is Call of Duty® Elite not available on the PC or Wii U™ game system from Nintendo?

A - We are currently evaluating options for Call of Duty® Elite to support the PC and Nintendo’s Wii U™ game system, however Call of Duty® Elite for Call of Duty®: Black Ops 2 will not support these two platforms when the game launches on November 13th.

[ Voor 47% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
@Frentik, ga jij hem vanavond al kopen of ?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Sc0rPi0N schreef op maandag 12 november 2012 @ 14:45:
@Frentik, ga jij hem vanavond al kopen of ?
Nee, als het goed is ligt ie sinds zaterdag klaar bij Bart S. Ik ga na mijn werk even kijken of ik hem vandaag al meekrijg anders wordt morgen. Daarbij moeten de onderdelen voor mijn nieuwe PC nog binnekomen dus het zal wel dit weekend worden eer ik BO2 kan spelen ;)

Pagina: 1 ... 11 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een Call of Duty: Black Ops 2 topic, niet het grote "Vergelijk BO2 en BF3 met elkaar topic". Gaarne hier op letten. Een gezonde discussie is prima, maar daar blijft het ook bij.

Het is overigens niet de bedoeling dat dit een vragentopic wordt betreft wanneer de game binnenkomt etc.