bram1984 schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:43:
[...]
Als ik in een deuropening loop en iemand zit om het hoekje, loop ik dan in the open? Zie hieronder verder.
[...]
Ik ben er niet boos over en ik klaag er ook niet om, ik geef slechts aan dat ik meer respect heb voor een QS'er dan voor iemand die in een hoekje zit te wachten. En ga nu niet zeggen dat jij nooit volledig onverwachts door zo iemand gepakt wordt.

Ik heb 0 respect voor quickscopers en 0 respect voor campers. Quickscopen is gewoon iets wat er niet in hoort te zitten, net als bunnyhoppen, mapglitching, sneller lopen met een mes en meer van dat soort retarded bullshit.
Ja quickscopen vereist wat meer skill dan dom zitten campen (al kan daar ook nog wel een reden achter zitten), maar het is niet iets waar ik mensen door ga waarderen.
Het filmpje van IGN was overigens wel erg informatief. Hoop info over welke modussen er wel of niet in zitten (eigenlijk alles er wel in) en hoe de denkwijze erachter zit. Het feit dat ze in MW3 quickscoping erin hebben gezet, zegt voor mij al genoeg over de ontwikkelaar. Infinity Ward doet dat soort dingen niet en dat maakte voor mij blops1 ook een stuk leuker. Je hebt niet constant het gevoel genaait te worden door de game.
Het aanpakken van het spawnsysteem, lijkt me ook wel weer verbeterd. Tuurlijk kun je een kutspawn hebben, maar het feit dat ze de tijd tussen spawn en death gemiddeld hebben weten te verhogen (ze hanteren een target van 2 a 3 seconden) is gewoon erg mooi om te zien. Een map als Nuketown kan daar al weer iets beter van worden (al is het daar gewoon erg lastig om een goede spawn uit te kiezen programmeertechnisch gezien).
Tuurlijk zul je wel weer genaaid worden door killstreaks, maar wat ik van de livestream kon zien is dat het niet overdone is. Je zult niet keer op keer gepakt worden zeg maar. Ik heb hem dan ook niet een rare spawn zien krijgen of geen mogelijkheid zien krijgen om een andere route te pakken. Het is in ieder geval goed mogelijk om een redelijke K/D te halen. Ook het feit dat ze teamwork en PTFO bevorderen door de scorestreaks lijkt me ook een grote verbetering.
Ik heb er in ieder geval zin in.