En dan lees ik: "Verdedigende kwaliteiten zijn niet super" dus wat dan wel?
1-0 voor, nog tien minuten te spelen en Robben zit er helemaal doorheen. Dan zou Kuijt nog best zijn nut in het veld kunnen hebben.tweaker2010 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:16:
Wat heb je aan een harde werker op de bank? Die gaat als invaller ook het verschil niet maken.
Dan heb je meer aan een snelle buitenspeler.
Maar ik denk dat Kuijt vooral zijn nut buiten de wedstrijden zal hebben. In '88 waren er ook een aantal spelers die geen minuut hebben gespeeld, maar toch belangrijk waren. Zo'n rol zou Kuijt ook kunnen vervullen. Al hoeft ie voor mij helemaal niet mee...
Wat opstelling betreft, en ik weet zeker dat Van Marwijk daar niet voor zou kiezen, zou ik met de volgende opstelling spelen:
Huntelaar
Afellay - Van Persie - Robben
Van der Vaart - De Jong
Emanuelson - Mathijsen - Heitinga - Van der Wiel
Stekelenburg
Van der Vaart - De Jong
Stekelenburg
Huntelaar, Van Persie en in iets mindere mate Robben en Van der Vaart zijn op dit moment de spelers in vorm. Om hen zou ik mijn elftal bouwen en op posities laten staan waar ze zo goed mogelijk uit de voeten komen. Dat is wat mij betreft voor Van Persie achter een diepste spits, zodat hij zich naar het middenveld kan laten zakken en de diepte in kan duiken (in plaats van daar al te zijn). Huntelaar kan nergens anders dan in de punt spelen (maar doet het daar niet onverdienstelijk) en Robben laat ook al jaren zien dat hij het beste van rechts speelt. Van der Vaart is belangrijk voor de verbinding van de verdediging naar de aanval. Afellay speelt wellicht niet het beste vanaf de zijkanten, maar hij heeft wel vaak genoeg laten zien daar goed te renderen.
Sneijder blijft er bij mij er naast, hij is op het moment niet in vorm en ik vind hem mentaal ook niet bijster sterk, als het niet naar zijn zin gaat, heb je vaak niet zo veel aan hem.
Laten ze dan maar Urby neerzetten, in deze poule wil je een type Kuijt niet in de verdediging zetten om hem speeltijd te geven, Ronaldo + Nani (Portugal) lopen hem zo omver.Exitium schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:19:
Kuijt als linksback anders? Verdedigende kwaliteiten zijn niet super, maar hij kan iedere aanvaller een verdomd lastige wedstrijd bezorgen.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Je linkerflank is lekker kwetsbaar met Afellay, vd Vaart en Emanuelson.lateef schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:27:
[...]
Huntelaar
Van der Vaart - De Jong
Stekelenburg
Daar weten landen als Portugal en Duitsland wel raad mee.
Dan kun je hem beter thuislaten. Aan een mokkende Sneijder op de bank heb je ook niets.Sneijder blijft er bij mij er naast, hij is op het moment niet in vorm en ik vind hem mentaal ook niet bijster sterk, als het niet naar zijn zin gaat, heb je vaak niet zo veel aan hem.
V/d Vaart en De Jong op het middenveld? Dat heb ik nog nooit gezien.
Voor mij blijft toch de beste combinatie Sneijder/Van Bommel, mits beide heren in vorm zijn. Dan heb je een aanvaller en een verdediger. Bij v/d Vaart/De Jong heb je dat ook maar stukken minder kwaliteit. Van Bommel kan namelijk ook een steekbal/beslissende pass geven, wat De Jong niet kan.
Ik vind sowieso dat Sneijder ten alle tijd in de basis moet staan. Een fitte Sneijder durf ik gerust in het rijtje Xavi/Iniesta te plaatsen.
Voor mij blijft toch de beste combinatie Sneijder/Van Bommel, mits beide heren in vorm zijn. Dan heb je een aanvaller en een verdediger. Bij v/d Vaart/De Jong heb je dat ook maar stukken minder kwaliteit. Van Bommel kan namelijk ook een steekbal/beslissende pass geven, wat De Jong niet kan.
Ik vind sowieso dat Sneijder ten alle tijd in de basis moet staan. Een fitte Sneijder durf ik gerust in het rijtje Xavi/Iniesta te plaatsen.
draaien we Van der Vaart en De Jong om...tweaker2010 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Je linkerflank is lekker kwetsbaar met Afellay, vd Vaart en Emanuelson.
Daar weten landen als Portugal en Duitsland wel raad mee.
De linksback positie is gewoon een probleem, van alle alternatieve is Emanuelson naar mijn idee de minst slechte.
Afellay lijkt me een stuk minder kwetsbaar dan een klassieke linksbuiten.
laten we hem thuis, vind ik ook goed als Sneijder daar niet mee om kan gaan.tweaker2010 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Dan kun je hem beter thuislaten. Aan een mokkende Sneijder op de bank heb je ook niets.
Het Nederlands Elftal heeft vier uitzonderlijk goede spelers die naar mijn idee bij voorkeur in het as van het veld staan, Huntelaar, Van Persie, Van der Vaart en Sneijder. Er zijn echter maar drie posities voor deze spelers; spits, aanvallend centrale middenvelder en een controlerende middenvelder. Huntelaar kan alleen in de spits, Van Persie in de twee voorste posities en Van der Vaart en Sneijder in de twee achterste posities. Zowel Van der Vaart als Van Persie hebben aanvallend aan de zijkanten gestaan, maar daar kwamen ze beide naar mijn idee niet goed uit de voeten. Dan hou je dus drie posities over voor vier spelers en Huntelaar, Van Persie en Van der Vaart zijn naar mijn idee de drie beste opties op dit moment.
ik wel, maar is dat relevant? Voor de twee controlerende posities op het middenveld zie ik het liefst een opbouwer en een afbreker. Respectievelijk Van der Vaart en De Jong zijn naar mijn idee op dit moment de twee beste opties voor deze posities, dus zou ik die twee opstellen.chim0 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 08:55:
V/d Vaart en De Jong op het middenveld? Dat heb ik nog nooit gezien.
Probleem is dat Bert nogal vasthoudt aan de oude garde, ik verwacht dat hij Kuyt als linksbuiten durft op te stellen. Dan Robben op rechts en Sneijder op 10. En van Persie in de basis gaat ten koste van Huntelaar.
Och, verschrikkelijk! Vorige keer was ie bij VI. Wat een stugge, conservatieve, chagarijnige man. Kon geen glimlachje vanaf. En hij blijft maar vasthouden aan oude spelers terwijl er in Nederland zoveel talent loopt. Geef die eens een keer een kans. Die jonge honden zijn gebrand om voor het nationaal elftal te spelen! Ik vind het echt geen leuke man, die Van Marwijk. Ik zie liever een Ronald Koeman bijvoorbeeld als bondscoach. Vind het echt een geweldige trainer en qua karakter ook een leuke vent gewoon. Kan ook gewoon een grapje maken enzo.tweaker2010 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:40:
Probleem is dat Bert nogal vasthoudt aan de oude garde
Vervelende conservatieve man of niet, als bondscoach is hij de beste na 1988. Niet alleen vanwege de WK finale, maar ook omdat het hem lukt te voorkomen dat de spelers bekvechtend over straat gaan.chim0 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:48:
[...]
Och, verschrikkelijk! Vorige keer was ie bij VI. Wat een stugge, conservatieve, chagarijnige man. Kon geen glimlachje vanaf. En hij blijft maar vasthouden aan oude spelers terwijl er in Nederland zoveel talent loopt. Geef die eens een keer een kans. Die jonge honden zijn gebrand om voor het nationaal elftal te spelen! Ik vind het echt geen leuke man, die Van Marwijk. Ik zie liever een Ronald Koeman bijvoorbeeld als bondscoach. Vind het echt een geweldige trainer en qua karakter ook een leuke vent gewoon. Kan ook gewoon een grapje maken enzo.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Dat laatste moet nog wel blijken als hij dalijk zo gek is om Huntelaar/van Persie/Sneijder te passeren voor KuijtSallin schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Vervelende conservatieve man of niet, als bondscoach is hij de beste na 1988. Niet alleen vanwege de WK finale, maar ook omdat het hem lukt te voorkomen dat de spelers bekvechtend over straat gaan.
Met zoveel talent en klasse in de selectie zou het een schande zijn om minder te presteren.Sallin schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 14:38:
[...]
Vervelende conservatieve man of niet, als bondscoach is hij de beste na 1988. Niet alleen vanwege de WK finale, maar ook omdat het hem lukt te voorkomen dat de spelers bekvechtend over straat gaan.
Trouwens altijd handig om je eigen schoonzoon als aanvoerder te hebben. Soms zijn impopulaire maatregelen gewoon nodig en dit is zo'n moment, maar je zult ziet dat het EK een debacle wordt.
De selectie van 88 had ook zeker niet het beste elftal, maar toch werden ze kampioen.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Blijkbaar hadden ze in '88 wél het beste elftaltweaker2010 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 16:47:
[...]
Met zoveel talent en klasse in de selectie zou het een schande zijn om minder te presteren.
Trouwens altijd handig om je eigen schoonzoon als aanvoerder te hebben. Soms zijn impopulaire maatregelen gewoon nodig en dit is zo'n moment, maar je zult ziet dat het EK een debacle wordt.
De selectie van 88 had ook zeker niet het beste elftal, maar toch werden ze kampioen.
If it aint fixed, it's broken.
Fysiek, doorzettingsvermogen. Niemand werkt harder dan Kuijt wat dat betreft. En verdedigende kwaliteiten zijn voor alle opties die we voor de linksbackpositie hebben een probleem..tweaker2010 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:11:
En dan lees ik: "Verdedigende kwaliteiten zijn niet super" dus wat dan wel?
Maar als je goed voetbalt (Barcelona) hoef je niet keihard te werken. Bij voetbal is het de bedoeling dat je het balletje het werk laat doen en niet dat er 10 stilstaan en eentje moet rennen. Zonde van de energie: keihard zwoegen met weinig rendement. Maarja, daar heb je wel kwaliteit voor nodig.Exitium schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 08:19:
[...]
Fysiek, doorzettingsvermogen. Niemand werkt harder dan Kuijt wat dat betreft.
Anoniem: 458356
Huntelaar (Dost)
Van Persie, Robben (Afellay, Kuyt)
Sneijder (V/d Vaart)
Strootman, Van Bommel (N. De jong, Schaars)
Emanuelson, Mathijsen, Heitinga, Van der Wiel (Anita, Vlaar, De Vrij, Boulahrouz)
Stekelenburg (Vorm, Krul)
Dit zijn de 23 spelers die ik zou meenemen... Pieters is geen optie meer anders had ik die gewoon linksback gezet en aangezien ik een groot fan ben van Seedorf zou ik die ook altijd meenemen, maar dat is nu eenmaal niet zo realistisch.
Voor de rest liggen de twijfelpunten voor mij bij deze opstelling de linksback positie (Emanuelson of Anita), bij de verdedigende middenvelders (Van Bommel, Strootman of de Jong) en tot slot ook bij de keepers (Stekelenburg of Vorm). Vorm die een zeer goed seizoen heeft gekeept bij Swansea zou misschien wel een goede eerste keeper kunnen zijn....
Van Persie, Robben (Afellay, Kuyt)
Sneijder (V/d Vaart)
Strootman, Van Bommel (N. De jong, Schaars)
Emanuelson, Mathijsen, Heitinga, Van der Wiel (Anita, Vlaar, De Vrij, Boulahrouz)
Stekelenburg (Vorm, Krul)
Dit zijn de 23 spelers die ik zou meenemen... Pieters is geen optie meer anders had ik die gewoon linksback gezet en aangezien ik een groot fan ben van Seedorf zou ik die ook altijd meenemen, maar dat is nu eenmaal niet zo realistisch.
Voor de rest liggen de twijfelpunten voor mij bij deze opstelling de linksback positie (Emanuelson of Anita), bij de verdedigende middenvelders (Van Bommel, Strootman of de Jong) en tot slot ook bij de keepers (Stekelenburg of Vorm). Vorm die een zeer goed seizoen heeft gekeept bij Swansea zou misschien wel een goede eerste keeper kunnen zijn....
Dost... laat me niet lachen. Duitsland en Portugal zijn iets hoger niveau dan Heracles hoor 
Die jongen heeft nu net 1 seizoen goed gepresteerd, maar mist internationaal ervaring.
Die jongen heeft nu net 1 seizoen goed gepresteerd, maar mist internationaal ervaring.
Vennegoor dan, die heeft wel veel ervaring, of van Nistelrooy.

Serieus: Ik verwacht niet dat Huntelaar en van Persie samen worden opgesteld, wie moet er bij uitval dan als centrale spits gaan spelen? Luuk de Jong heeft nog lang niet zo'n niveau.
Serieus: Ik verwacht niet dat Huntelaar en van Persie samen worden opgesteld, wie moet er bij uitval dan als centrale spits gaan spelen? Luuk de Jong heeft nog lang niet zo'n niveau.
[ Voor 60% gewijzigd door Ora et Labora op 11-05-2012 16:39 ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?
Hij speelt al een jaar bij Heerenveen cheftweaker2010 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 16:21:
Dost... laat me niet lachen. Duitsland en Portugal zijn iets hoger niveau dan Heracles hoor
Ik vind Dost wel een goed alternatief als pinchhitter, hij heeft er toch 32 ingeschoten in de Eredvisie dus je moet dat eigenlijk niet onderschatten. Ik blijf erbij dat van Wolfswinkel en Dost de Oranje spitsen van de toekomst gaan worden, Luuk de Jong is overigens ook een goede kandidaat.
Kom op man, altijd maar dat geneuzel over dat conservatieve spel van van Marwijk. Ja, het is heel wat minder flitsend en mooi dan de jaren daarvoor maar hij wist ons wel tot de finale te brengen. Als we die hadden gewonnen dan had niemand van Marwijk bekritiseerd. En we hadden inderdaad mazzel ( vooral tegen Brazilie ) maar geluk dwing je ook af.chim0 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 13:48:
[...]
Och, verschrikkelijk! Vorige keer was ie bij VI. Wat een stugge, conservatieve, chagarijnige man. Kon geen glimlachje vanaf. En hij blijft maar vasthouden aan oude spelers terwijl er in Nederland zoveel talent loopt. Geef die eens een keer een kans. Die jonge honden zijn gebrand om voor het nationaal elftal te spelen! Ik vind het echt geen leuke man, die Van Marwijk. Ik zie liever een Ronald Koeman bijvoorbeeld als bondscoach. Vind het echt een geweldige trainer en qua karakter ook een leuke vent gewoon. Kan ook gewoon een grapje maken enzo.
Ronald Koeman doet het leuk in Rotterdam-Zuid, veel beter dan ik aanvankelijk had gedacht maar ik zie van Marwijk 10x liever als bondcoach dan Koeman.
[ Voor 77% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-05-2012 20:15 ]
En het spel van Van Marwijk is conservatief (of conservatiever dan voorheen) omdat de verdediging (ivm het middenveld en de aanval) bagger is. Elke persoon in de verdediging haalt het gemiddelde niveau van het elftal omlaag. Elke persoon op het middenveld en in de aanval zijn beter dan de verdediging. En ja, dan moet je je aanpassen aan die situatie. Negeren dat de verdediging zo slecht is, betekent gewoon dat je tegen topteams wordt overlopen.
Ik zeg alleen dat hij maar 1 jaar goed gepresteerd heeft. Vorig seizoen 13 doelpunten was erg matig.Vlassie1980 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:07:
[...]
Hij speelt al een jaar bij Heerenveen chef
Ik vind Dost wel een goed alternatief als pinchhitter, hij heeft er toch 32 ingeschoten in de Eredvisie dus je moet dat eigenlijk niet onderschatten. Ik blijf erbij dat van Wolfswinkel en Dost de Oranje spitsen van de toekomst gaan worden, Luuk de Jong is overigens ook een goede kandidaat.
Van Wolfswinkel vind ik voetballend toch wel een stuk beter. Dost is iemand van de intikkertjes.
PS: ik bedoelde Heracles als tegenstander
[ Voor 3% gewijzigd door tweaker2010 op 11-05-2012 20:31 ]
Van Persie is voetballend ook vele malen beter dan Huntelaar. Huntelaar is ook van de intikkertjestweaker2010 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:29:
Ik zeg alleen dat hij maar 1 jaar goed gepresteerd heeft. Vorig seizoen 13 doelpunten was erg matig.
Van Wolfswinkel vind ik voetballend toch wel een stuk beter. Dost is iemand van de intikkertjes.
Huntelaar kan tenminste ook nog zelf een actie maken en werkt hard (zie Engeland-Nederland)

Wel een grappig plaatje... ben benieuwd of dit realiteit wordt
Zeker alleen geprobeerd hem over te halen linksback te spelen en gemerkt dat dat missie kansloos wasAnoniem: 458356 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:47:
Emanuelson uit de selectie... wazig

[ Voor 3% gewijzigd door apis29 op 15-05-2012 22:14 ]
Misschien wilde emanuelson idd zelf niet als linksback spelen.. dan is het begrijpelijk.
dan maar Anita dus...of Willems?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Anoniem: 459818

Dit misschien oplossing voor verdedigend probleem? Aanval valt ook niet tegen, alleen moet sneijder met zo'n opstelling wel in topvorm zijn!
Een aantal spelers zijn natuurlijk te vervangen:
bijv. Anita -> Mathijsen
Krul -> Stekelenburg
Afellay -> Kuyt etc.
Van Bommel als libero zoals vroeger Koeman zie ik op zich wel zitten, maar ik ben bang dat dit elftal in twee stukken breekt, een aanval van vijf man en een verdediging van vijf man zonder middenveld.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Klopt, Sneijder is niet in vorm en geen verdedigende middenvelder, dus dan ben je wel erg kwetsbaar.
Tel daarbij op dat Van Bommel geen verdediger is en Schaars geen linksback....
Hieronder de verwachte opstelling van Oranje tegen Bayern:
Tel daarbij op dat Van Bommel geen verdediger is en Schaars geen linksback....
Hieronder de verwachte opstelling van Oranje tegen Bayern:
Dus toch: Kuyt als linksbuitenVorm; Boulahrouz, Vlaar, Mathijsen en Willems; De Jong en Van der Vaart; Narsingh, Sneijder en Kuyt; Huntelaar. http://www.ad.nl/ad/nl/10...Willems-en-Narsingh.dhtml

[ Voor 47% gewijzigd door tweaker2010 op 21-05-2012 22:43 ]

Dit beter dan?
P.S. van Bommel is van origine geen verdediger maar de rol van libero past toch wel redelijk tot heel goed bij hem.
P.S. Vind je opstelling wel goed Fleximex, alleen ik zet mijn vraagtekens bij vorm en willems.
P.S.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 459818 op 21-05-2012 22:58 ]
Emanuelson zit niet bij de selectie, dat gaat niet werken
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja laten we Van Bommel die al jaaaaaaaaaaren centraal op het middenveld speelt nu 3 week voor het EK even als libero neerzetten.
Gaat ook niet gebeuren, Van Marwijk houdt niet van verandering, het concept van het WK blijft echt wel staan, met een minimaal andere invulling qua spelers.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Van Bommel is een verdedigende middenvelder (breker), geen centrale verdediger.
En die laatste opstelling slaat ook nergens op want Huntelaar moet aanvoer krijgen en Robben en van Persie gaan allebei naar binnen. Daarbij speelt van Persie het liefst in de punt maar het is geen spits. En daar weer bij heb je nu twee linkspoten dus als je met vleugelspelers wil spelen die een voorzet kunnen geven, lijkt het me logisch om met een rechts- en een linkspoot te werken.
Sterker nog, volgens mij heeft van Persie, sinds ie bij Arsenal zit, nog nooit aan de zijkanten gespeeld. Ik weet niet hoe het bij Feyenoord was.
Overigens vind ik Sneijder/Van Bommel nog steeds het beste middenveld duo, mits biede heren fit zijn en hun normale niveau halen.
En die laatste opstelling slaat ook nergens op want Huntelaar moet aanvoer krijgen en Robben en van Persie gaan allebei naar binnen. Daarbij speelt van Persie het liefst in de punt maar het is geen spits. En daar weer bij heb je nu twee linkspoten dus als je met vleugelspelers wil spelen die een voorzet kunnen geven, lijkt het me logisch om met een rechts- en een linkspoot te werken.
Sterker nog, volgens mij heeft van Persie, sinds ie bij Arsenal zit, nog nooit aan de zijkanten gespeeld. Ik weet niet hoe het bij Feyenoord was.
Overigens vind ik Sneijder/Van Bommel nog steeds het beste middenveld duo, mits biede heren fit zijn en hun normale niveau halen.
Bommel wel, Sneijder zou ik een vrije rol op links geven.
Vrije rol op links???Fiber schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:13:
Bommel wel, Sneijder zou ik een vrije rol op links geven.
Vos schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:00:
Ja laten we Van Bommel die al jaaaaaaaaaaren centraal op het middenveld speelt nu 3 week voor het EK even als libero neerzetten.
Oke van Bommel valt niet in goeie aard. Maar als je even buiten de libero positie die opstelling vergeet. Geeft een libero dan zowieso toevoeging aan het elftal, ten koste van bijv. een middenveld positie of aanvallende? of staat het elftal dan sterker in zijn originele opstelling?chim0 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:11:
Van Bommel is een verdedigende middenvelder (breker), geen centrale verdediger.
Sneijder moet je echt niet op de zijkant zetten, op de zijkant moet je snelheid en loopvermogen hebben en dat heeft die dikke pad niet. Sneijder z'n kracht is juist spelverdeler vanuit het midden.
Ja, zoiets, waarbij Sneijder, Robben en Van Persie mogen wisselen zoveel ze willen:
................Huntelaar................
Sneijder...Van persie...Robben
...De Jong........ Van Bommel...
............Verdediging...........
...........Keeper...............
Je moet ook naar je tegenstander kijken, hoe die spelen, want Sneijder en Van Bommel bijvoorbeeld zijn geen lopers dus een tegenstander die het veld groot houdt waarbij het middenveld veel meters moet maken, kan je beter een Anita of een De Jong opstellen want die lopen wel maar tegen Spanje bijvooorbeeld kan je het prima klein houden met Sneijder en Van Bommel. Zo'n Khedira bijvoorbeeld is ook een loper. Bij balverlies komt ie echt wel achter je aan.
Maar ik blijf het zeggen, een fitte Sneijder moet je ten alle tijden opstellen. Die durf ik met gerust hart in het rijtje Xavi/Iniesta te plaatsen. En uiteraard achter de spitsen om die heerlijke steekballen te geven.
Maar ik blijf het zeggen, een fitte Sneijder moet je ten alle tijden opstellen. Die durf ik met gerust hart in het rijtje Xavi/Iniesta te plaatsen. En uiteraard achter de spitsen om die heerlijke steekballen te geven.
Niks aanpassen. De tegenstander past zich maar aan Nederland aan. En lopen is voor de dommen, de bal is veel sneller.
Haha ja, mooi verhaal. En wie wou je daarvoor meenemen?Fiber schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:18:
Niks aanpassen. De tegenstander past zich maar aan Nederland aan.
Ja, vertel dat maar aan Spanje waar half Barca half Real zit.En lopen is voor de dommen, de bal is veel sneller.
die het minder goed met elkaar kunnen vinden, waar ook niet iedereen in vorm is en waar Puyol en waar enkele geblesseerd of (nog) niet fit zijn.chim0 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:41:
Ja, vertel dat maar aan Spanje waar half Barca half Real zit.
De individuele kwaliteiten van Duitsland of Spanje zijn vele malen hoger dan die van Nederland dus als iedereen gewoon fit is en zijn normale niveau haalt, zijn ze beter.Fleximex schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:10:
[...]
die het minder goed met elkaar kunnen vinden, waar ook niet iedereen in vorm is en waar Puyol en waar enkele geblesseerd of (nog) niet fit zijn.
Duitsland op het afgelopen WK maaide als een machine over iedereen heen maar liet het afweten tegen Spanje, wat mij erg verbaasde. Alsof ze bang waren ofzo. Het leek wel of de machine opeens stopte met werken. Als ze die hadden gewonnen, waren ze wereldkampioen geweest.
Ik ben er uit!
-------------------------Huntelaar
Van Persie---------------------------------Robben
--------------------------Sneijder
----------------Van Bommel-De Jong
-------
Willems*-----Mathijssen**-- Heitinga---vd Wiel
------------------------Stekelenburg
* Bij gebrek aan beter, zeker nadat Emanuelson en Buttner zijn weggestuurd en Indi niet is opgeroepen. Bouma kan niks meer, Willems kan ook wel leuk opkomen.
**Al vind ik dat op Mathijssen wel erg veel slijt zit en Vlaar na een fantastisch seizoen een serieuze kans verdient.
Van Persie en Robben een vrije rol om Huntelaar heen, dus niet vast geplakt aan de zijkanten. Van Persie is geen buitenspeler. Sneijder heeft dan de optie om Huntelaar in de voeten te spelen zodat die kan kaatsen, of Robben en van Persie diep te sturen voor een actie. Die 2 kunnen ook regelmatig naar binnen trekken zodat er ruimte ontstaat, zelf gaan, Huntelaar aanspelen of Sneijder klaar zetten om van afstand te schieten. Dan benut je de 2 mannen in vorm, en de 2 beste spelers denk ik optimaal. Van Bommel kan aansluiten en de Jong moet de counters tegen houden. Backs komen veelvuldig op en het zwakke centrum kan zich dan richten op de spitsen van de tegenstander.
-------------------------Huntelaar
Van Persie---------------------------------Robben
--------------------------Sneijder
----------------Van Bommel-De Jong
-------
Willems*-----Mathijssen**-- Heitinga---vd Wiel
------------------------Stekelenburg
* Bij gebrek aan beter, zeker nadat Emanuelson en Buttner zijn weggestuurd en Indi niet is opgeroepen. Bouma kan niks meer, Willems kan ook wel leuk opkomen.
**Al vind ik dat op Mathijssen wel erg veel slijt zit en Vlaar na een fantastisch seizoen een serieuze kans verdient.
Van Persie en Robben een vrije rol om Huntelaar heen, dus niet vast geplakt aan de zijkanten. Van Persie is geen buitenspeler. Sneijder heeft dan de optie om Huntelaar in de voeten te spelen zodat die kan kaatsen, of Robben en van Persie diep te sturen voor een actie. Die 2 kunnen ook regelmatig naar binnen trekken zodat er ruimte ontstaat, zelf gaan, Huntelaar aanspelen of Sneijder klaar zetten om van afstand te schieten. Dan benut je de 2 mannen in vorm, en de 2 beste spelers denk ik optimaal. Van Bommel kan aansluiten en de Jong moet de counters tegen houden. Backs komen veelvuldig op en het zwakke centrum kan zich dan richten op de spitsen van de tegenstander.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Bijna, behalve dat Huntelaar gevoed moet worden en Robben en Van Persie dat never nooit zullen doen. Die trekken het liefst naar binnen. Behalve dat, zijn ook nog eens twee linskpoten en Van Persie heeft de laatste tijd alleen maar in de spits gespeeld.
Als je Huntelaar opstelt moet je ook een Boerrigter en een Narsingh opstellen. Kuyt zou eventueel ook kunnen als rechtsbuiten maar er zijn betere keuzes.
Verder denk ik dat twee brekers (Van Bommel/De Jong) op het middenveld een beetje overdreven is.
Sneijdertje achter de spitsen is perfect voor de steekballetjes.
M'n pa vroeg gisteren of er nog kaartjes waren voor Nederland - Bulgarije. Misschien dat we gaan, kan ik gelijk m'n BG shirtje aantrekken.
Als je Huntelaar opstelt moet je ook een Boerrigter en een Narsingh opstellen. Kuyt zou eventueel ook kunnen als rechtsbuiten maar er zijn betere keuzes.
Verder denk ik dat twee brekers (Van Bommel/De Jong) op het middenveld een beetje overdreven is.
Sneijdertje achter de spitsen is perfect voor de steekballetjes.
M'n pa vroeg gisteren of er nog kaartjes waren voor Nederland - Bulgarije. Misschien dat we gaan, kan ik gelijk m'n BG shirtje aantrekken.
Met ph4ge ^^. Alleen heb ik zo'n gevoel dat Bert RvP in de spits zet en Afellay op links.
[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 22-05-2012 10:02 ]
Helaas, geen Afellay in de basis, Kuyt speelt op links tegen Bayern (dat belooft weinig goeds).Vos schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:02:
Met ph4ge ^^. Alleen heb ik zo'n gevoel dat Bert RvP in de spits zet en Afellay op links.
Toch presteert Huntelaar prima in Oranje, waar altijd maar beperkte voeding is. Hij staat er als kapstok, de voorzetten van de opkomende backs en afvallende ballen zullen hem meer dan genoeg kansen geven.chim0 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:01:
Bijna, behalve dat Huntelaar gevoed moet worden en Robben en Van Persie dat never nooit zullen doen. Die trekken het liefst naar binnen. Behalve dat, zijn ook nog eens twee linskpoten en Van Persie heeft de laatste tijd alleen maar in de spits gespeeld.
Je kan niet het systeem om Huntelaar heen gaan bouwen, dat kost je erg veel kwaliteit. Dan moet je 2 vd 3 beste spelers, Van Persie en Robben, eigenlijk beide niet opstellen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Het is een afmaker maar voetballend komt ie idd tekort maar het is wel een afmaker dus als je naar zo'n systeem wilt, moet je hem gewoon hebben.ph4ge schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:27:
[...]
Toch presteert Huntelaar prima in Oranje, waar altijd maar beperkte voeding is. Hij staat er als kapstok, de voorzetten van de opkomende backs en afvallende ballen zullen hem meer dan genoeg kansen geven.
Dat is nu ook de hele discussie, dat tegenwoordig een moderne buitenspeler naar binnen trekt en zelf een actie maakt en dan het liefst een rechtspoot op links en een linkspoot op rechts. Je ziet nog weinig het traditionele systeem van twee vleugelspelers en een spits.Je kan niet het systeem om Huntelaar heen gaan bouwen, dat kost je erg veel kwaliteit. Dan moet je 2 vd 3 beste spelers, Van Persie en Robben, eigenlijk beide niet opstellen.
Je links en rechtsbacks moeten dan de vleugelspelers zijn. Daar kan je best vd wiel en anita voor gebruiken(Anita zal toch wel niet voor de verdedigende middenvelder plek in aanmerking komen)
Anita is ook teveel opgehemeld. Krijg je steeds bij Studio Voetbal een actie te zien waar 2 Ajacieden druk zetten op Strootman en Anita Toivonen laat lopen en als 3de druk zet op Strootman. Hij had gewoon geluk dat Strootman toen niet naar Toivonen kon passen.
Ow dat kan, maar ik doel op EKtweaker2010 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 10:24:
[...]
Helaas, geen Afellay in de basis, Kuyt speelt op links tegen Bayern (dat belooft weinig goeds).
Waarom niet? Doelpunten maken daar draait het toch om, en dat is ook een kwaliteit.ph4ge schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 11:27:
[...]
Je kan niet het systeem om Huntelaar heen gaan bouwen, dat kost je erg veel kwaliteit. Dan moet je 2 vd 3 beste spelers, Van Persie en Robben, eigenlijk beide niet opstellen.
Van Persie voegt maar bar weinig toe aan dit oranje, dus waarom zou je hem dan opstellen?
Van persie heeft 1 WK minder gespeeld en je schrijft hem af. In de voorbereiding van het WK speelde hij weergaloos. Je doet alsof Huntelaar doelpunten garandeert. Als je een elftal om iemand heen bouwt moet diegene van wereldklasse zijn wil je het gewenste effect bereiken
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 244101
Edit; V Persie heeft 3 wedstrijden voor het WK goed gespeelt, daarvoor was het ook crap. Huntelaar is inderdaad een garantie voor goals, zie zijn stats. De mensen om hem heen zijn toch van wereldklasse of is iemand als Robben van het niveau Volewijckers?Royz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:27:
Van persie heeft 1 WK minder gespeeld en je schrijft hem af. In de voorbereiding van het WK speelde hij weergaloos. Je doet alsof Huntelaar doelpunten garandeert. Als je een elftal om iemand heen bouwt moet diegene van wereldklasse zijn wil je het gewenste effect bereiken
Even een belangrijke toevoeging erbij gezet.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:35:
Edit; V Persie heeft 3 wedstrijden voor het WK goed gespeelt, daarvoor was het ook crap. Huntelaar is inderdaad een garantie voor goals voornamelijk tegen zwakkere tegenstanders, zie zijn stats. De mensen om hem heen zijn toch van wereldklasse of is iemand als Robben van het niveau Volewijckers?
Ik vind Huntelaar niet van wereldklasse.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:35:
[...]
Edit; V Persie heeft 3 wedstrijden voor het WK goed gespeelt, daarvoor was het ook crap. Huntelaar is inderdaad een garantie voor goals, zie zijn stats. De mensen om hem heen zijn toch van wereldklasse of is iemand als Robben van het niveau Volewijckers?
Ik kijk naar zijn stats, daar staat 1 wedstrijd tussen die we tijdens het EK ook gaan zien, Nederland - Duitsland. Huntelaar heeft niet gescoord hoor? Wat ik wel zie waar hij heeft gescoord, zijn landen als Zweden, Moldavie en San Marino. Enige die daaruit springt is de goal tegen Engeland.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Steek
v/d Wiel - Heitinga - Matthijsen
de Jong - van Bommel
Robben - Sneijder - Vd Vaart
Huntelaar - Van Persie
Sneijder als 10, 2 man voor de verdediging, moet goedkomen. We hebben niemand die ook maar een beetje linksback kan spelen en wel goede aanvallende spelers, dus dan maar zo.
En met van Bommel en de Jong voor de verdediging moet het maar goedkomen. Willems of Bouma voegt ook weinig toe.
v/d Wiel - Heitinga - Matthijsen
de Jong - van Bommel
Robben - Sneijder - Vd Vaart
Huntelaar - Van Persie
Sneijder als 10, 2 man voor de verdediging, moet goedkomen. We hebben niemand die ook maar een beetje linksback kan spelen en wel goede aanvallende spelers, dus dan maar zo.
En met van Bommel en de Jong voor de verdediging moet het maar goedkomen. Willems of Bouma voegt ook weinig toe.
Is natuurlijk onzin. Juist tegen landen als Moldavie is het retelastig om uberhaupt 1 keer te scoren, laat staan 3x. Daarbij hoe vaak heeft hij uberhaupt tegen toplanden in de basis gestaan? En zijn clubmoyenne is ook zeer indrukwekkend, ook tegen grote clubs.silmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:42:
[...]
Even een belangrijke toevoeging erbij gezet.
@ Catch22, Te veel aanvallende spelers, namelijk vijf. Dan valt je elftal uit elkaar in twee blokken zonder middenveld. Zes verdedigend ingestelde spelers en vier creatieve/aanvallende spelers vind ik een betere mix.
Huntelaar niet van wereldklasse? Die kerel is topscoorder van de Bundesliga.
Dat hij alleen tegen de kleintjes scoort zou ik ook wel wat meer onderbouwd willen zien dan "hij heeft afgelopen wedstrijd tegen Duitsland niet gescoord". En die ene wedstrijd telt dan weer een stuk zwaarder dan de wedstrijd tegen Engeland waarin hij een goal maakte en zeer belangrijk was bij de andere? Van Persie heeft in beide niet gescoord, dus dat is dan een derderangsspits?
Dat hij alleen tegen de kleintjes scoort zou ik ook wel wat meer onderbouwd willen zien dan "hij heeft afgelopen wedstrijd tegen Duitsland niet gescoord". En die ene wedstrijd telt dan weer een stuk zwaarder dan de wedstrijd tegen Engeland waarin hij een goal maakte en zeer belangrijk was bij de andere? Van Persie heeft in beide niet gescoord, dus dat is dan een derderangsspits?
[ Voor 7% gewijzigd door Amras op 22-05-2012 13:50 ]
uit de OPFiber schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:50:
@ Catch22, Te veel aanvallende spelers, namelijk vijf. Dan valt je elftal uit elkaar in twee blokken zonder middenveld. Zes verdedigend ingestelde spelers en vier creatieve/aanvallende spelers vind ik een betere mix.
En v/d Vaart kan achterin wel meehelpen en Huntelaar kan ook wel inzakken. Ik zie niet in waarom je met een LB moet spelen als je die gewoon niet hebt. Iedereen rent Bouma eruit en Willems is te jong.Masch schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:19:
Hoe zouden jullie het Nederlands elftal laten spelen op het EK?
Zijn clubmoyenne laat toch juist zien dat hij voornamelijk tegen de zwakkere tegenstanders scoort? Zie hier.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:49:
Is natuurlijk onzin. Juist tegen landen als Moldavie is het retelastig om uberhaupt 1 keer te scoren, laat staan 3x. Daarbij hoe vaak heeft hij uberhaupt tegen toplanden in de basis gestaan? En zijn clubmoyenne is ook zeer indrukwekkend, ook tegen grote clubs.
Datzelfde zagen we bij Huntelaar ook al bij Madrid en Milan.
Bij Oranje is het niet anders zoals Royz al aangaf.
Ze moeten gewoon beiden spelen. Huntelaar voorop en Van persie meer zwervend.
Daar heb je wel een punt. Emanuelson (voorkeur) of Bütner alsnog oproepen.418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:51:
[...]
Iedereen rent Bouma eruit en Willems is te jong.
Willems te jong i lolled. Het is heel simpel; Je bent goed genoeg of je bent het niet. Ervaring etc maakt allemaal geen reet uit. De echte talenten zullen er staan, al is het hun eerste keer.
(1)Emanuelson kan niet verdedigen en (2)zal ook nog eens vaak de buitenspel val verpesten. Als je wilt dat tegenstanders onze linkerkant willen overlopen dan moet je inderdaad Emanuelson erbij zettenFiber schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:54:
Daar heb je wel een punt. Emanuelson (voorkeur) of Bütner alsnog oproepen.
@Amras, zie post van Silmaril8, die wilde ik ook net aanhalen. Geen enkel team tijdens het EK heeft het kaliber van een team "Rechterrijtje" uit de Bundesliga in ieder geval.
Geen enkel team? Tsjechie, Ierland, PolenRoyz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:
@Amras, zie post van Silmaril8, die wilde ik ook net aanhalen. Geen enkel team tijdens het EK heeft het kaliber van een team "Rechterrijtje" uit de Bundesliga in ieder geval.
Tja, het zegt wel iets maar ook niet alles. Je kunt ook verwachten dat Schalke04 het als team een stuk lastiger had tegen tegenstanders uit het linkerrijtje en Huntelaar dus geen ballen heeft gekregen. Zonder fatsoenlijke aanvoer is Huntelaar waardeloos. Zelfde als de wedstrijd tegen Duitsland, toen werden we als team totaal overlopen en dan kun je het gebrek aan goals Huntelaar natuurlijk niet aanrekenen.Royz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:56:
Van het Nederlands Elftal mag je verwachten dat ze Klaas Jan wel een aantal bruikbare ballen geven en dan is het een levensgevaarlijke spits. Geen buitenkantje voet, maar gewoon peunen en als het moet met het puntje van je rechteroor.
---------------------Stekelenburg--------------------
v/dWiel----Heitinga----Mathijsen----Schaars
---------------van Bommel---de Jong------------
-----------------------Sneijder------------------------
----Robben---------Huntelaar-------v Persie---
Ja tuurlijk. Ben je achterlijk ofzo?Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 13:55:
Willems te jong i lolled. Het is heel simpel; Je bent goed genoeg of je bent het niet. Ervaring etc maakt allemaal geen reet uit. De echte talenten zullen er staan, al is het hun eerste keer.
ervaring is key...
Nou nou, rustig maar.418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:03:
[...]
Ja tuurlijk. Ben je achterlijk ofzo?
ervaring is key...
Wie zou Huntelaar dan die gevaarlijke ballen moeten geven? Robben? Van Persie? Kuyt? Sneijder in zijn slechtste vorm in 5 jaar?Amras schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:01:
Tja, het zegt wel iets maar ook niet alles. Je kunt ook verwachten dat Schalke04 het als team een stuk lastiger had tegen tegenstanders uit het linkerrijtje en Huntelaar dus geen ballen heeft gekregen. Zonder fatsoenlijke aanvoer is Huntelaar waardeloos. Zelfde als de wedstrijd tegen Duitsland, toen werden we als team totaal overlopen en dan kun je het gebrek aan goals Huntelaar natuurlijk niet aanrekenen.
Van het Nederlands Elftal mag je verwachten dat ze Klaas Jan wel een aantal bruikbare ballen geven en dan is het een levensgevaarlijke spits. Geen buitenkantje voet, maar gewoon peunen en als het moet met het puntje van je rechteroor.
En het kan natuurlijk zowel aan de aanvoer als aan Huntelaar liggen. Tegen topverdedigers heeft Huntelaar het gewoon veel moeilijk. Net zoals de aanvoer het moeilijker heeft tegen topverdedigers.
Dat weet ik niet. Kreeg Van Persie veel aanvoer dan? Nu zal het ook wel gedeeltelijk komen dat ze hem oversloegen omdat hij er niet lekker in zat, maar hij begon de bal steeds vaker te halen naarmate het toernooi vorderde.Amras schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Ik vind overigens ook dat ze beiden moeten spelen, maar een elftal om Huntelaar heenbouwen vind ik echt te ver gaan.
Volgens mij scoorde Huntelaar 1 of 2 keer tegen Engeland en daar stond leuk materiaal.silmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:
[...]
Wie zou Huntelaar dan die gevaarlijke ballen moeten geven? Robben? Van Persie? Kuyt? Sneijder in zijn slechtste vorm in 5 jaar?
En het kan natuurlijk zowel aan de aanvoer als aan Huntelaar liggen. Tegen topverdedigers heeft Huntelaar het gewoon veel moeilijk. Net zoals de aanvoer het moeilijker heeft tegen topverdedigers.
Die ballen voorpompen kan best wel. En als hij alleen balletjes voor RvP vast kan houden is hij zijn plek al waard.
Zo ja! Die linksachter kan niemand goed opvullen imo, dat blijft de zwakke schakel. v Persie af en toe wisselen met Affie!RemkoDJ schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:02:
---------------------Stekelenburg--------------------
Signature
Ik zou zeggen lees eens wat boeken van ex topspelers zoals een Cruijff, V Basten of Vd Gijp. Ervaring doet er bij extreme talenten niet toe en Willems is toch wel een enorm talent, dat staat buiten kijf.418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:03:
[...]
Ja tuurlijk. Ben je achterlijk ofzo?
ervaring is key...
Beiden geef ik gelijk, maar hebben jullie PSV - Valencia niet gezien? Komt ie toch echt iets te kort hoorAnoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:05:
[...]
Ik zou zeggen lees eens wat boeken van ex topspelers zoals een Cruijff, V Basten of Vd Gijp. Ervaring doet er bij extreme talenten niet toe en Willems is toch wel een enorm talent, dat staat buiten kijf.
Signature
Van Persie en Sneijder moeten Huntelaar toch wel een bruikbaar balletje kunnen geven of zouden die het helemaal verleerd zijn?silmaril8 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:
[...]
Wie zou Huntelaar dan die gevaarlijke ballen moeten geven? Robben? Van Persie? Kuyt? Sneijder in zijn slechtste vorm in 5 jaar?
Dat was volgens mij juist het probleem, dat hij de bal erg vaak kwam halen. Daardoor stond iedereen achter de bal en werd een combinatie maken erg lastig.Royz schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:04:
[...]
Dat weet ik niet. Kreeg Van Persie veel aanvoer dan? Nu zal het ook wel gedeeltelijk komen dat ze hem oversloegen omdat hij er niet lekker in zat, maar hij begon de bal steeds vaker te halen naarmate het toernooi vorderde.
Ben ik met je eens hoor, beiden verdienen een plek in de basis en geen van de 11 is belangrijker dan het team.Ik vind overigens ook dat ze beiden moeten spelen, maar een elftal om Huntelaar heenbouwen vind ik echt te ver gaan.
Oja? Want ik van dat jongetje heb gezien is dat er talent is, maar echt goed? Volgens mij liep Cabral hem zoek en dat is al niet echt een goede speler.
Willems is niet van buitenkwaliteit. Willems mag blij zijn als hij 70% bereikt van wat Giovanni v. Bronckhorst was.
Willems is niet van buitenkwaliteit. Willems mag blij zijn als hij 70% bereikt van wat Giovanni v. Bronckhorst was.
Anders baseer je mening op 1 wedstrijdmouzetc schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:07:
[...]
Beiden geef ik gelijk, maar hebben jullie PSV - Valencia niet gezien? Komt ie toch echt iets te kort hoorErvaring en talent..
Willems is buitenkwaliteit ja op zeker. Of denk je dat half Europa hem voor de lol al jaren wil hebben? Ik ben trouwens niet voor PSV maar herken wel zijn extreme skills.418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:
Oja? Want ik van dat jongetje heb gezien is dat er talent is, maar echt goed? Volgens mij liep Cabral hem zoek en dat is al niet echt een goede speler.
Om een voorbeeld te noemen op hoger niveauAnoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:08:
[...]
Anders baseer je mening op 1 wedstrijd
Signature
Extreme skills? Maak nu een grapje?Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:09:
[...]
Willems is buitenkwaliteit ja op zeker. Of denk je dat half Europa hem voor de lol al jaren wil hebben? Ik ben trouwens niet voor PSV maar herken wel zijn extreme skills.
Is iedereen er trouwens van overtuigd dat Stekelenburg op goal moet blijven? Ik zou toch liever nu Vorm of Krul zien keepen, die doen het dit seizoen toch een stuk beter.
Ja ik zie dat ook niet zo. En dat topclubs hem willen zegt ook niet zoveel. Die kopen er 50 per jaar.
Vind ik lastig. Heb meer vertrouwen in Stekelenburg, maar die andere jongens krijgen minder tegen...Is iedereen er trouwens van overtuigd dat Stekelenburg op goal moet blijven? Ik zou toch liever nu Vorm of Krul zien keepen, die doen het dit seizoen toch een stuk beter.
Laat ik het anders formuleren. Willems is voor zijn leeftijd heel erg goed ja. Sowieso Vorm nooit 1ste keeper maken. Die doet het leuk omdat hij 100 schoten per wedstrijd op zich af krijgt en ja dan houd je er weleens 1. Ik ben wel fan van Krul en die is in potentie ook beter dan Steek.Exocet schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:10:
[...]
Extreme skills? Maak nu een grapje?
Is iedereen er trouwens van overtuigd dat Stekelenburg op goal moet blijven? Ik zou toch liever nu Vorm of Krul zien keepen, die doen het dit seizoen toch een stuk beter.
Haha, die extreme skills mag hij nog wel even waarmaken hoor, want ik heb hem ook redelijk zien blunderen dit seizoen. Dat kan de wisselvalligheid van een talent zijn, maar dat moet er wel uit en kunnen we zeker op het EK niet gebruiken.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:09:
[...]
Willems is buitenkwaliteit ja op zeker. Of denk je dat half Europa hem voor de lol al jaren wil hebben? Ik ben trouwens niet voor PSV maar herken wel zijn extreme skills.
Dus conclusie; Willems moet spelen want ook al is hij wisselvallig dan nog is hij 10x beter dan BoumaAmras schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:12:
[...]
Haha, die extreme skills mag hij nog wel even waarmaken hoor, want ik heb hem ook redelijk zien blunderen dit seizoen. Dat kan de wisselvalligheid van een talent zijn, maar dat moet er wel uit en kunnen we zeker op het EK niet gebruiken.
Uiteindelijk is het, een beetje oneerbiedig gezegd, lood om oud ijzer. Bouma heeft de ervaring maar is te traag, Willems heeft skills maar mist ervaring. Pieters zit daar wat mij betreft een beetje tussenin, al is het totaalpakket naar mijn idee beter.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:13:
[...]
Dus conclusie; Willems moet spelen want ook al is hij wisselvallig dan nog is hij 10x beter dan Bouma
Maar Bertje gaat dat niet doen dusja das lucht praten418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:18:
Of je speelt gewoon met 3 backs en 2 verdedigende middenvelders.
We willen graag EK worden...
418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:18:
Willems gaat echt wel een grote worden en je kan zien dat hij barst van het talent. En hij is dus pas net 18 jaar geworden.
Veel van zijn fouten in het begin van het seizoen waren trouwens 'moeheids'fouten doordat Rutten hem te lang liet staan en hem eigenlijk al eerder had moeten wisselen. Sowieso waren zijn laatste maanden echt veel beter dan daarvoor en zag je dat hij in de laatste 10 wedstrijden ook nog eens regelmatig gevaarlijk op kwam.
Het is gewoon nu al een echt goede verdediger en het is echt niet zo dat Van Marwijk hem voor spek en bonen meeneemt hoor.
Maare, de linkerkant van de verdediging wordt steeds bekritiseerd. De rechterkant zou echter bijna net zo veel kritiek moeten krijgen. Van der Wiel heeft afgelopen 2 jaar geen goede seizoenen gedraaid en was tijdens CL wedstrijden ook soms nog eens direct schuldig aan tegengoals.
Waarom krijgt Van der Wiel hier nooit, maar dan ook nooit, kritiek en wor? Terwijl ie dus al 2 jaar niet goed speelt en laat zien dat ie niet meer zijn niveau van het WK heeft gehaald.
Veel van zijn fouten in het begin van het seizoen waren trouwens 'moeheids'fouten doordat Rutten hem te lang liet staan en hem eigenlijk al eerder had moeten wisselen. Sowieso waren zijn laatste maanden echt veel beter dan daarvoor en zag je dat hij in de laatste 10 wedstrijden ook nog eens regelmatig gevaarlijk op kwam.
Het is gewoon nu al een echt goede verdediger en het is echt niet zo dat Van Marwijk hem voor spek en bonen meeneemt hoor.
Maare, de linkerkant van de verdediging wordt steeds bekritiseerd. De rechterkant zou echter bijna net zo veel kritiek moeten krijgen. Van der Wiel heeft afgelopen 2 jaar geen goede seizoenen gedraaid en was tijdens CL wedstrijden ook soms nog eens direct schuldig aan tegengoals.
Waarom krijgt Van der Wiel hier nooit, maar dan ook nooit, kritiek en wor? Terwijl ie dus al 2 jaar niet goed speelt en laat zien dat ie niet meer zijn niveau van het WK heeft gehaald.
Dat kan niet. De meeste ploegen spelen met één spits. Dan kom je één tegen één.418O2 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:18: