(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
En hoe doet Stekelenburg het nu. Ik hoor nou niet echt goede verhalen vanuit Italie. Over Krul daar in tegen...
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Die discussie had ik laatst ook met iemand. Ik vind het te offensief tegen een topland als Duitsland. Tegen mindere landen ok. Zou wel benieuwd zijn in een oefenpot naar VdV 'op 10' in samenwerking met Huntelaar in de spits.thewizard2006 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:56:
Vervang de Jong voor van der Vaart en ik teken
En hoe doet Stekelenburg het nu. Ik hoor nou niet echt goede verhalen vanuit Italie. Over Krul daar in tegen...
Mijn keuze zou (ook) zijn. Ik twijfel tussen Pieters en Urby.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Stekelenburg Van der Wiel Heitinga Mathijssen Pieters/Urby Van Bommel De Jong Robben Sneijder RvP Huntelaar |
Robben/RvP afwisselend van positie.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat vind ik nog netjes uitgedrukt. Beiden zijn voor de eredivisie al matig. Al zie ik in een vd Wiel in z'n vorm van twee jaar terug nog wel wat, maar die is dat waarschijnlijk gaan wegdrinken en roken ofzo, wat is die gast waardeloos. Pieters is echt zo matig, ik vind die Willems nog beter.gambieter schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:10:
Hebben we nog steeds niets beters voor de verdediging? Noch vd Wiel noch Pieters bevalt me echt.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Of we moeten het hele systeem gaan omgooien en met twee mandekkers (Heitinga en Mathijssen) gaan spelen met bijvoorbeeld Van Bommel als Libero, Zoals vroeger met Van Aerle, Van Tiggelen en Koeman. Maar dat zal wel niet meer kunnen tegenwoordig.
[ Voor 56% gewijzigd door Fiber op 27-04-2012 13:19 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Huntelaar Van Persie Sneijder Robben [ Van der Vaart Van Bommel Emanuelson Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
In lastige wedstrijden kun je dan De Jong inbrengen voor Van der Vaart.
Omdat hij daar redelijk uit de voeten kan en de rest NOG slechter is?Kaap schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
Volgens mij speelt Emanuelson bij AC Milan meer in de aanval en niet meer als back. Wat heb je daar dan aan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Huntelaar Van Persie Elia Robben Sneijder/Van der Vaart Van Bommel/De Jong Pieters Boulahrouz Heitinga Van der Wiel Vorm |
Wat hebben we trouwens dramatische verdedigers zeg..
Vorm is veel beter in vorm (
Van Bommel of De Jong als controleur, met daarvoor Sneijder/Van der Vaart.
Elia en Robben op de flanken, en Huntelaar/Van Persie in de spits, waarbij Huntelaar lekker statisch mag zijn, en Van Persie wat meer terugkomt naar het midden om de bal te halen.
Van alle spelers zijn er echt een zooi al lang afgeschreven zeg... Vlaar, Mathijsen, Schaars, Kuijt.. Probleem is dat we echt veel kwaliteit gaan inleveren over een paar jaar zeg

[ Voor 80% gewijzigd door Angeloonie op 27-04-2012 17:32 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
The devil is in the details.
Omdat we behalve tegen Portugal alleen maar tegen tegenstanders spelen zonder vleugelspelers. Kan je beter een goede aanvallende voetballer opstellen dan een nutteloze back.Kaap schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
Volgens mij speelt Emanuelson bij AC Milan meer in de aanval en niet meer als back. Wat heb je daar dan aan
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Huntelaar Van Persie Boerrigter Sneijder Robben Van Bommel Emanuelson Mathijssen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
Mijn ideale opstelling
Zou alleen willen dat er een betere rechtsback was dan Van der Wiel....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Huntelaar Van Persie Sneijder Robben Van Bommel De Jong Pieters Van der Wiel Mathijssen Heitinga Krul |
Ik zou er dit van maken. Stekelenburg verdiend op basis van z'n huidige seizoen zeker geen basisplaats. Is wmb 3e keuze achter Krul en Vorm. M'n voorkeur gaat uit naar Krul omdat ik denk dat hij beter met grote wedstrijden om kan gaan. Mocht het een keer op penalty's uitdraaien en is er nog een wissel over, dan uiteraard Vorm erin.
In de verdediging spelen Pieters, Mathijssen en Van der Wiel bij gebrek aan beter. Om de zwakke achterste linie te helpen 2 verdedigende middenvelders: van Bommel en de Jong.
Aanvallend middenveld met v. Persie, Sneijder en Robben waarbij v. Persie en Robben uiteraard naar hartenlust van positie mogen wisselen. Sneijder heeft ook geen best seizoen en 1 zwaluw (2 doelpunten gisteren) maakt nog geen zomer. Het liefst zou ik dan ook Seedorf op zijn positie zien, maar dat zit er niet in vrees ik
Huntelaar in de spits.
Als je alles onder controle hebt, ga je gewoon niet snel genoeg.
A man is rich in proportion to the number of things he can afford to let alone.
120e minuut Vorm erin voor Seedorf?Niox schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 18:16:
Mocht het een keer op penalty's uitdraaien en is er nog een wissel over, dan uiteraard Vorm erin.
[...]
Het liefst zou ik dan ook Seedorf op zijn positie zien
Serieus? Boerrigter? Afellay heeft meer talent in zijn dikke teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Zijn beide net fit na een blessure dus dat is ook geen reden om voor Boerrigter te kiezen.Krukar schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 17:24:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Huntelaar Van Persie Boerrigter Sneijder Robben Van Bommel Emanuelson Mathijssen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg
Mijn ideale opstelling
Zou alleen willen dat er een betere rechtsback was dan Van der Wiel....
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Huntelaar Van Persie Van der vaart Robben Strootman Van Bommel Emanuelson Mathijsen Heitinga Van der Wiel Vorm/Krul. |
Strootman in plaats van Van der vaart, van der vaart ipv sneijder omdat sneijder uit vorm is en omdat strootman groot en sterk is dus prima mee kan verdedigen als het nodig is, ook heeft deze jongen een goede voorzet.
Maar waar we aanvallers teveel hebben (affelay en elia op de bank, hoort eigenlijk niet) is de verdediging om te janken.
en misschien had ik als van marwijk bij de eerste de beste oefenwedstrijf Jan verthongen op de proef gesteld als verdediger ipv Mathijsen/heitinga of van der wiel. emanuelson kun je wel op bouwen vind ik.
keepers keuze: Stekelenburg speelt echt lang zo goed niet bij AS roma als hij bij ajax speelde. dus vandaar nu Krul (1) Vorm (2).
[ Voor 13% gewijzigd door jessy100 op 28-04-2012 12:44 ]
Dan zullen we eerst Belgie moeten annexeren, ben ik bang.jessy100 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:40:
en misschien had ik als van marwijk bij de eerste de beste oefenwedstrijf Jan verthongen op de proef gesteld als verdediger ipv Mathijsen/heitinga of van der wiel. emanuelson kun je wel op bouwen vind ik.
kan wel wat geschoven worden, wie wil er nu bij belgie voetballenAmras schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:42:
[...]
Dan zullen we eerst Belgie moeten annexeren, ben ik bang.

[ Voor 9% gewijzigd door jessy100 op 28-04-2012 12:46 ]
Lol iddAmras schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 12:42:
[...]
Dan zullen we eerst Belgie moeten annexeren, ben ik bang.
Centrum met Vermaelen & Vertonghen.. Damn dat is een 1600% verbetering tov wat we nu hebben
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Huntelaar Van Persie Sneijder Robben Van der Vaart N. de Jong Büttner Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
En ja, ik weet dat het nooit gaat gebeuren dat Büttner in Oranje komt, maar alles beter dan f*cking Pieters...
Randy schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 22:35:
[...]
Serieus? Boerrigter? Afellay heeft meer talent in zijn dikke teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Zijn beide net fit na een blessure dus dat is ook geen reden om voor Boerrigter te kiezen.

Zeg dan gewoon niks imho.
Affelay trekt bij zo ongeveer elke bal die die krijgt naar binnen toe, wat je juist niet wil hebben als je huntelaar in de spits hebt en van Persie als schaduwspits. Robben + Boerrigter als echte buitenspelers zie ik dan veel meer zitten.
[ Voor 26% gewijzigd door Krukar op 01-05-2012 17:37 ]
Boerrigter en Robben zijn allebei linksbenig. Mag jij raden wat er gaat gebeuren als één van die twee op rechts moet spelen.Krukar schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 17:33:
Robben + Boerrigter als echte buitenspelers zie ik dan veel meer zitten.
Weet niet of je ooit naar Oranje, Real of Bayern München hebt gekeken, maar Robben speelt bijna altijd op rechts en Boerrigter altijd op links...Exitium schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 19:23:
[...]
Boerrigter en Robben zijn allebei linksbenig. Mag jij raden wat er gaat gebeuren als één van die twee op rechts moet spelen.Als je zo redeneert zou je Robben en Narsingh op moeten stellen.
Robben is juist bekend geworden met zijn snelle tikje van rechter- naar linkervoet waardoor hij één van de weinige linkspoten is die prima als echte rechtsbuiten kan spelen.
Edit: Filmpje erbij ter illustratie waar je dit heel goed kunt zien.
[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 01-05-2012 20:07 ]
Nou opstelling dan maar:
- Iemand op doel, beetje lood om oud ijzer gezien de mogelijkheden
- 3 verdedigers, keuze uit vd Wiel, Heitinga, Boularouz, Pieters, Vlaar. Vooral niet te veel pretenties hebben, twee mandekkers, eentje erachter.
- 5 op het middenveld, ook weer niet te veel willen, dus Bommel, de Jong, Strootman, Affelay en tsja ook maar Sneijder erin. Maar misschien later gewoon lekker op de bank door van Persie een beetje terug te halen uit de aanval.
- Voorin Robben en van Persie.
Gaat meer om het idee dan om de namen, en gaat meer om functie dan om voor iedereen tegen beter weten in een plekje te verzinnen.
Ben het 100% met je eens, exact de reden dat ik van der Vaart ook uit mijn opstelling heb gelatenmaggoo schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 20:40:
Kan iemand mij een goede interland van van der Vaart noemen in de laatste zoveel jaar? Ik zou deze sympathieke jongeman niet alleen niet opstellen, maar gewoon thuislaten. Op werkelijk alle vlakken is hij het net niet, en loopt eigenlijk alleen maar spelers met net iets meer kwaliteit in de weg. Ach ja, als je het ziet is het simpel:)
affelay heeft nog maar weinig kunnen imponeren, is net terug van een blessure. Strootman vind ik nou ook niet echt geweldig meer tov een tijdje terug. De jong heb ik al een tijdje niet meer gezien. Heeft hij nog wel een basisplek bij City?
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Huntelaar Van Persie Sneijder Robben Van Bommel N. de Jong Pieters Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
Niet raar gaan doen, gewoon de beste spelers op hun eigen positie zetten. Je kunt altijd nog gaan schuiven in de wedstrijd. En ik vind ook gewoon de fitste 11 opstellen, maar dat kan de bondscoach beter beslissen, die gaat immers met ze op trainingskamp.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
1
2
3
4
5
6
7
| Robben Huntelaar Kuijt Theo Janssen Sneijder V Persie Braafheid Andre Ooijer Heitinga Van der Wiel Piet Velthuizen |
[ Voor 6% gewijzigd door Ora et Labora op 02-05-2012 15:47 ]
Who's general failure, and why is he reading my disk?
EJVL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:41:
Dit lijkt mij wel een mooie opstelling:
code:
1 2 3 4 5 6 7 Robben Huntelaar Kuijt Theo Janssen Sneijder V Persie Braafheid Andre Ooijer Heitinga Van der Wiel Piet Velthuizen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ideaal om zsm van je vakantie te gaan genieten en het EK te laten voor wat het is jaEJVL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:41:
code:
1 2 3 4 5 6 7 Robben Huntelaar Kuijt Theo Janssen Sneijder V Persie Braafheid Andre Ooijer Heitinga Van der Wiel Piet Velthuizen

Braafheid? Ooijer? OMGEJVL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:41:
code:

Braafheid speelt bij een middenmotortje in Duitsland en weet niet te imponeren, neem dan Pieters mee.EJVL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:56:
Zijn toch goede verdedigers? Inderdaad niet top, maar beter als Pieters, alhoewel Mathijsen ook nog wel gaat.
Ooijer zit de bank warm te houden bij Ajax en heeft totaal geen ritme. Liever Mathijsen dan Ooijer. Of dan toch beter Boulahrouz daar neerzetten.
Ooijer is 37, heeft 1 wedstrijd gevoetbald dit jaarEJVL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:56:
Zijn toch goede verdedigers? Inderdaad niet top, maar beter als Pieters, alhoewel Mathijsen ook nog wel gaat.
[ Voor 4% gewijzigd door St@m op 02-05-2012 15:59 ]
Velthuizen vind ik anders bijzonder goed keepen bij Vitesse!St@m schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:58:
[...]
Ooijer is 37, heeft 1 wedstrijd gevoetbald dit jaaren stopt ermee. Braafheid, middelmatige back die net aan 30 wedstrijden heeft gevoetbald in 2 jaar. Velthuizen op doel? Die is echt wel beter dan Stekelenburg, Vorm en Krul ja. Kom op, een beetje kijk hebben op het spelletje mag wel. Je hoeft geen tweede Cruijff te zijn, maar dit..
Mensen vinden mij ook goed keepen bij vv SVI 12 (zaterdag 6e klasse)EJVL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:02:
[...]
Velthuizen vind ik anders bijzonder goed keepen bij Vitesse!
En dan gelijk Clasie er voor en El Ahmadi ook Nederlander maken...
Neem aan dat die voor mij was, maar inderdaad geen Huntelaar. Bij het Nederlands elftal worden nooit keuzes gemaakt. Ja, die is goed en die is goed, en dus moeten ze allebei spelen, terwijl het me beter lijkt om vanuit een bepaalde spelopvatting wat poppetjes neer te zetten. Dus als je met 2 spitsen gaat spelen dan is het jammer voor Huntelaar, maar dan krijgen van Persie en Robben toch voorrang. Je kan er natuurlijk altijd voor kiezen om van Persie naar het middenveld te halen (moet hij zeker ook kunnen) ter vervanging van Sneider en dan heb je plaats voor Huntelaar.thewizard2006 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:46:
En je laat huntelaar er uit? De man die nu in topvorm is EN goed presteert in interlands
affelay heeft nog maar weinig kunnen imponeren, is net terug van een blessure. Strootman vind ik nou ook niet echt geweldig meer tov een tijdje terug. De jong heb ik al een tijdje niet meer gezien. Heeft hij nog wel een basisplek bij City?
Die kritiek op de middenvelders deel ik wel (eigenlijk op bijna de hele selectie:)), maar het ging meer om het idee. 4 verdedigers is veels te veel in het moderne voetbal, en bovendien zijn ze al niet zo best en heb je niks aan ze in de opbouw. Daarnaast zijn 3 of zoals je veel ziet 4 aanvallers ook weer veels te veel, want die kom je dan weer te kort op het middenveld. Kortom 3-5-2.
Als alternatieven voor het middenveld zou je ook nog kunnen denken aan maher, inderdaad theo jansen, siem de jong, urby of lens als ie dat aan kan. En je zou eigenlijk zeggen Seedorf, maar ja dat is ook weer zo wat.
Kritiek op van der vaart betrof trouwens zijn spel in het Nederlands elftal, bij de Spurs is hij inderdaad goed op zijn plaats. Maar de laatste keer dat hij indruk maakte was volgens mij Schotland-Nederland 0-6 terwijl dat de wedstrijd van Sneider was.
Altijd leuk voetbal:)
Jij pleit voor Willems hoor ik?Mr_Size schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:35:
Mijn ideale opstelling:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Huntelaar Van Persie Sneijder Robben Van der Vaart N. de Jong Büttner Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg
En ja, ik weet dat het nooit gaat gebeuren dat Büttner in Oranje komt, maar alles beter dan f*cking Pieters...
Die kan ver ingooien en das dan alles
Als er minder naar voren gevoetbald moet worden zou ik persoonlijk voor Boulahrouz gaan, snoeihard en niet altijd even rechtvaardig
Mwah die kwaliteit inleveren, je weet niet wat er nog opstaat hè?Angeloonie schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:12:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Huntelaar Van Persie Elia Robben Sneijder/Van der Vaart Van Bommel/De Jong Pieters Boulahrouz Heitinga Van der Wiel Vorm
Wat hebben we trouwens dramatische verdedigers zeg..Tijd dat er meer verdedigers van eigen bodem opgeleid worden!
Vorm is veel beter in vorm () dan Stekelenburg, dus wmbt mag hij het waar gaan maken, anders mag Krul ook wel. Verdedigers zou ik het liefst allemaal willen vervangen met *iets* anders..
Van Bommel of De Jong als controleur, met daarvoor Sneijder/Van der Vaart.
Elia en Robben op de flanken, en Huntelaar/Van Persie in de spits, waarbij Huntelaar lekker statisch mag zijn, en Van Persie wat meer terugkomt naar het midden om de bal te halen.
Van alle spelers zijn er echt een zooi al lang afgeschreven zeg... Vlaar, Mathijsen, Schaars, Kuijt.. Probleem is dat we echt veel kwaliteit gaan inleveren over een paar jaar zegDenk Robben/Huntelaar/Van Persie/Sneijder/Van der Vaart eens weg over 4-5 jaar
Je weet nooit hoe iets zich gaat ontwikkelen maar bijvoorbeeld De Jong (21) laat dingen zien die veel goeds voorspellen. 2 seizoenen terug in z'n 1e Twente jaar, wie de fuck was Luuk de Jong?
Verder qua verdediging, Busquets speelt bij Spanje (nota bene het beste landenteam van de wereld) ook flink wat wedstrijden, vind je die nu echt zo goed?
Het is jammer dat er niets beters loopt en dat v/d Wiel al 2 jaar niets/amper wat laat zien maar vergelijk het eens met andere landen? Daar is ook echt niet iedereen even goed hoor.
[ Voor 8% gewijzigd door GoldenSample op 02-05-2012 16:33 ]
Asjeblieft niet, zie je die al tegen Puyol, Iniesta etc voetballen? Emanuelson is leuk voor de bank maar Anita zou ik echt niet meenemen.Fiber schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:32:
Anita een optie? Of Emanuelson?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Deze opstelling lijkt mij ook het beste, al vraag ik wel af of Van Bommel en N. de Jong niet omgedraaid moeten worden.St@m schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 15:02:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Huntelaar Van Persie Sneijder Robben Van Bommel N. de Jong Pieters Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg
Niet raar gaan doen, gewoon de beste spelers op hun eigen positie zetten. Je kunt altijd nog gaan schuiven in de wedstrijd. En ik vind ook gewoon de fitste 11 opstellen, maar dat kan de bondscoach beter beslissen, die gaat immers met ze op trainingskamp.
Let wel, bovenstaande 5 mensen kunnen zomaar een vaste waarde worden in Oranje over 3-5 jaar, maar voor dit EK zijn ze echt nog niet klaar. Strootman (prima speler!) en heel misschien Boerrigter kun je meenemen, maar die zullen echt niet in de basis starten.
Ik heb mijn favoriete opstelling al meerdere malen voorbij zien komen, ik verschuif hem alleen een beetje:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Stekelenburg Heitinga Mathijssen Van der Wiel Emanuelson Van Bommel De Jong Robben Sneijder RvP Huntelaar |
- Stekelenburg, omdat een slecht seizoen bij een dramaclub als Roma me niets zegt. De rest vind ik toch minder.
- Vd Wiel en Emanuelson iets naar voren geschoven. Met uitzondering van Portugal speelt er niemand met buitenspelers en als Robben en RvP naar binnen trekken (wat ze altijd doen) moeten de backs daaroverheen gaan. Belangrijk is hierbij de training op de voorzet (op Huntelaar!!), en het doorwisselen. Die gasten gaan de meeste meters maken in het toernooi. Emanuelson kan je afwisselen met Pieters, voor vd Wiel is dat lastiger. Welke opkomende back is er snel, doet voetballend goed mee en heeft een goede voorzet? Misschien Maduro daar eens testen?
- Heitinga en Mathijsen, omdat je niets beters hebt. Eventueel Boulahrouz als er echt gebikkeld moet worden
- Bommel en de Jong om de gaten van de backs te dichten en het centrum te ondersteunen. Bommel twijfel ik trouwens over, qua snelheid en conditie. Bij Milan komt hij de middencirkel niet uit. Als ze het op kunnen brengen om goed mee te verdedigen kun je daar ook Afellay of vd Vaart kwijt.
- Robben en RvP omdat ze onomstreden zijn voor mij. In een enigszins vrije rol wat mij betreft...
- Huntelaar, wie anders...
- Centraal als regisseur Sneijder, maar niet meer zo onomstreden als in 2010. Ook RvP kan daar spelen, of vd Vaart. Moet het in de voorbereiding en eventueel tegen Denemarken laten zien wat mij betreft. Anders gewoon wisselen. Niet meer zoals met RvP in 2010, heel het toernooi een falende speler laten staan...
De vijf a zes mensen die het dichtst tegen een basisplek aanzitten en evt blessures en schorsingen kunnen opvangen zijn dan:
Pieters en Boulahrouz voor de verdediging
vd Vaart en Afellay voor het middenveld
Kuijt (pinchhitter, je moet wat) en Lens (en evt Elia) voor de aanval
Dan heb je nog een hele bak met spelers waarvan ik vindt dat ze er of nog niet klaar voor zijn (groot toernooi bedoel ik dan) of waarvoor Oranje misschien al een gepasseerd station is...
Vurnon Anita
Stijn Schaars
Kevin Strootman
Luuk de Jong
Derk Boerrigter
Ricardo van Rhijn
Ricky van Wolfswinkel
Georgino Wijnaldum
Jeffrey Bruma
Theo Janssen
Ola John
Luciano Narsingh
Bas Dost
Jordy Clasie
Jetro Willems
Alexander Büttner
Ron Vlaar
Maarja, je moet er toch nog een paar meenemen. Zullen niet veel aan spelen toekomen lijkt me...
[ Voor 13% gewijzigd door FreakNL op 02-05-2012 18:28 ]
Anoniem: 244101
V.d.Wiel - Heitinga - Mathijssen - Pieters
Van Bommel - Sneijder
Kuyt - Van Persie - Robben
Huntelaar
Sinds Jaap Stam en Frank de Boer gestopt zijn heeft Nederland altijd lopen sukkelen met de verdediging. Ook Pieters is niet van het niveau wat kan je kan verwachten van een linksback van het NL-elftal, Emanuelson doet het goed bij Milan, maar dan alleen als aanvallende middenvelder.
Ik ben van mening dat zowel Sneijder en Van Persie in de as van het veld moeten staan en Huntelaar als diepe spits waarbij Van Persie hier als een valse nummer 9 speelt.
Kuyt is, ondanks zijn slechte seizoen in/bij Liverpool, altijd goed bij het Nederlands elftal en zorgt voor de balans in het elftal, echter wanner het nodig is kan je hiervoor Van der Vaart erin zetten op links en dan Robben naar rechts.
FIFA Benelux Administrator
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Vorm vd Wiel Bruma Heitinga Pieters vBommel deJong Robben vd Vaart Emanuelson Huntelaar |
[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 05-05-2012 21:14 ]
Vd Wiel - Heitinga - Boulahrouz - Emanuelson
Sneijder - N De Jong
Robben Vd Vaart V Persie
Huntelaar
Anoniem: 17731
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Huntelaar Van der Vaart/Afellay Van Persie Robben Sneijder Van Bommel Pieters Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
Ben zelf meer fan van Krul als keeper, alhoewel die vast niet aan bod zal komen. Strootman ipv Van Bommel in de 3e wedstrijd. Kuijt thuislaten.
Owh, dat vind ik altijd geneuzel in de marge. Ligt er altijd maar net aan hoe het uitkomt imo. Zelfde imo voor de centrumverdedigers. Die staan ook niet constant op dezelfde positie, maar lopen met de spits(en) mee.Amras schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:12:
[...]
Deze opstelling lijkt mij ook het beste, al vraag ik wel af of Van Bommel en N. de Jong niet omgedraaid moeten worden.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Huntelaar Van Persie Sneijder Robben de Jong Van Bommel Emanuelson Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
Je hebt 2 topscorers van 2 grote competities ter beschikking, die moeten gewoon samen in een elftal.
Ik ben bang dat van Marwijk voor dit gaat:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Van Persie Robben Sneijder Kuyt de Jong Van Bommel Pieters Mathijsen Heitinga Van der Wiel Stekelenburg |
[ Voor 48% gewijzigd door T homass op 06-05-2012 19:23 ]
Revisie #1. Afgaande op de andere thread hier zou je denken dat Buttner een centrale DF was. Met z'n 1.74m vond ik dat wat aan de kleine kantapis29 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:11:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Vorm vd Wiel Bruma Heitinga Pieters vBommel deJong Robben vd Vaart Emanuelson Huntelaar

1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Vorm vd Wiel Bruma Heitinga Büttner v Bommel de Jong Robben vd Vaart Emanuelson Huntelaar |
Zou op toernooien altijd de penaltykiller op doel zetten (of einde verlenging er in brengen maar dat zie je bijna nooit gebeuren). En Stekelenburg is alles behalve ...
Versie B:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Vorm vd Wiel Bruma Heitinga Büttner de Jong vd Vaart Robben Sneijder Emanuelson Huntelaar |
Versie C:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Vorm vd Wiel Bruma Heitinga Büttner d Jong vd Vaart Kuyt Sneijder Emanuelson v Persie |
Alternatieve formatie:
1
2
3
4
5
6
7
| Vorm vd Wiel Bruma Heitinga Büttner Robben van Bommel de Jong Emanuelson Huntelaar van Persie |
[ Voor 34% gewijzigd door apis29 op 07-05-2012 00:50 ]
Hij heeft 21 wedstrijden in de Bundesliga en twee in de DFB Pokal gespeeld, evenveel als Bruma (22 comp., 1 beker) en is sinds maart geblesseerd. Speelt vrijwel alles dus als 'ie fit is. Hij wil niet verlengen omdat 'ie vindt dat 'ie teveel in moet leveren vanwege bezuinigingen bij Stuttgart.apis29 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 00:20:
Eventueel nog Bouhlarouz ipv Heitinga maar itt een eerdere post speelt ie volgens mij zo goed als niet bij Stuttgart en z'n contract wordt dan ook niet verlengd.
Exitium schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:34:
[...]
Hij heeft 21 wedstrijden in de Bundesliga en twee in de DFB Pokal gespeeld, evenveel als Bruma (22 comp., 1 beker) en is sinds maart geblesseerd. Speelt vrijwel alles dus als 'ie fit is. Hij wil niet verlengen omdat 'ie vindt dat 'ie teveel in moet leveren vanwege bezuinigingen bij Stuttgart.
edit: Was Kjaer die gewild was. Vermoedde al dat Kvist te oud was
Aangezien Bruma nu toch niet bij de voorselectie zit kan Boula meteen z'n plek opvullen in m'n opstelling
[ Voor 15% gewijzigd door apis29 op 14-05-2012 23:51 ]
Het is afwachten hoe hij presteert op de trainingen, bij inter was het niet veel soeps dit seizoen.
Waarom duurt die onduidelijkheid rond de spitspositie nu zolang?
Hoeveel doelpunten moet Huntelaar nog maken in Oranje voor Bert overtuigd is?

[ Voor 47% gewijzigd door tweaker2010 op 07-05-2012 23:26 ]
Hoeveel moet Van Persie er dan maken?tweaker2010 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:23:
http://www.vi.nl/nieuws/220691/Weet-nog-niet-of-Van-Persie-en-Huntelaar-samen-spelen.htm
Waarom duurt die onduidelijkheid rond de spitspositie nu zolang?
Hoeveel doelpunten moet Huntelaar nog maken in Oranje voor Bert overtuigd is?
v Persie is nou niet echt goed bezig geweest in de spits bij het NL elftal, Huntelaar wel(liep lange tijd 1 op 1). Bovendien kan van Persie ook op links en op rechts, huntelaar maar 1 positie. Makkelijke keuze lijkt mij, al zal van persie dat wel weer niet willen.
Het is voor mij helemaal geen uitgesproken zaak of een makkelijke keuze dat Huntelaar in de spits zal staan. Integendeel. Van Persie scoorde ook aan de lopende band voor het WK2010. Dus dat zegt niks. Daar komt bij dat kwalificatieduels van een totaal andere orde zijn dan wedstrijden op een echt toernooi natuurlijk. En laten we niet vergeten dat Van Persie alleen maar gegroeid is. De premier league acht ik ook hoger dan de bundesliga. En volgens mij is Bert van Marwijk gelukkig ook niet van mening dat Huntelaar onomstreden is. Dus we zullen wel zien wat hij beslist.HamburgerHenk schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:34:
v Persie is nou niet echt goed bezig geweest in de spits bij het NL elftal, Huntelaar wel(liep lange tijd 1 op 1). Bovendien kan van Persie ook op links en op rechts, huntelaar maar 1 positie. Makkelijke keuze lijkt mij, al zal van persie dat wel weer niet willen.
Enne Van Persie zal natuurlijk zeker weten niet op rechts gaan aangezien Robben daar al staat. Daar komt bij dat het ook geen vleugelspeler is. Linksvoor is dus ook geen optie en daar kan je ook beter Afellay neerzetten. De enige plek waar Van Persie dan zou moeten spelen is op de plek van Sneijder. Wat betekent dat Sneijder op de bank moet plaatsnemen. Vind je dat dan een optie? Of moet Sneijder van jou ook in de basis staan dan?
[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 07-05-2012 23:47 ]
Affelay heeft amper nog gespeeld en van Persie kan gewoon op links spelen, dat dat niet jouw voorkeur heeft betekend niet dat het niet kansilmaril8 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 23:46:
[...]
Het is voor mij helemaal geen uitgesproken zaak of een makkelijke keuze dat Huntelaar in de spits zal staan. Integendeel. Van Persie scoorde ook aan de lopende band voor het WK2010. Dus dat zegt niks. Daar komt bij dat kwalificatieduels van een totaal andere orde zijn dan wedstrijden op een echt toernooi natuurlijk. En laten we niet vergeten dat Van Persie alleen maar gegroeid is. De premier league acht ik ook hoger dan de bundesliga. En volgens mij is Bert van Marwijk gelukkig ook niet van mening dat Huntelaar onomstreden is. Dus we zullen wel zien wat hij beslist.
Enne Van Persie zal natuurlijk zeker weten niet op rechts gaan aangezien Robben daar al staat. Daar komt bij dat het ook geen vleugelspeler is. Linksvoor is dus ook geen optie en daar kan je ook beter Afellay neerzetten. De enige plek waar Van Persie dan zou moeten spelen is op de plek van Sneijder. Wat betekent dat Sneijder op de bank moet plaatsnemen. Vind je dat dan een optie? Of moet Sneijder van jou ook in de basis staan dan?
Afellay op links heeft volgens mij juist de voorkeur van Van Marwijk. Dat liet ie duidelijk merken bij VI.HamburgerHenk schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 00:05:
Affelay heeft amper nog gespeeld en van Persie kan gewoon op links spelen, dat dat niet jouw voorkeur heeft betekend niet dat het niet kan
Je hebt al 2 grote namen voor de nummer 10 plek die al moeten rouleren, namelijk Sneijder en VdV, je kan die 2 niet verkopen dat RvP ook op 10 gaat spelen tijdens het EK, dat wil je overigens sowieso niet als je die 2 hebt.kristan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:45:
Ik zeg v Persie op 10, vindt RVP prima, Sneijder hoeft daar van mij niet te staan en dan the hunter in de spits...
Iemand riep hier dat RvP geen vleugelspeler is, ik raad je aan wat minder FIFA te spelen, RvP kan namelijk prima mee op rechts (sterker nog, dat heeft hij volgens mij nog bij Arsenal gedaan voor een lange periode met Henry).
Robben is van origine een linksbuiten, alleen vanwege Ribery wordt hij vooral rechts opgesteld. Voorhoede mag van mij dus best "Robben - Huntelaar - V. Persie" zijn.
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
en er kan toch ook met 2 centrumspitsen en robben die zwerft tussen links en rechts gespeeld worden?
Waar wil jij Sneijder laten spelen dan? RVP is geen nummer 10, daar speelt ie bij zijn club ook niet.kristan schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 08:45:
Ik zeg v Persie op 10, vindt RVP prima, Sneijder hoeft daar van mij niet te staan en dan the hunter in de spits...
De vraag is: moeten de beste spelers in de basis of de beste spelers op hun positie?
Van Marwijk kiest waarschijnlijk voor de zijn beste spelers:
Terwijl onderstaande opstelling meer gericht is op de beste positie:Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Matthijsen, Emanuelson
Mark van Bommel, Nigel de Jong
Dirk Kuyt, Wesley Sneijder, Arjen Robben
Robin van Persie
Stekelenburg
Van der Wiel, Heitinga, Matthijsen, Buttner
Mark van Bommel, Nigel de Jong
Robin van Persie, Wesley Sneijder, Arjen Robben
Huntelaar
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
RVP geen nr 10? Dat hij daar nu niet speelt zegt niet dat hij het niet is, hij heeft jaren lang achter de spits gespeeld hoor. Hij heeft alles wat iemand zou moeten hebben op die positie, inzicht, de pass, scorend vermogen uit 2e lijn etctweaker2010 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:35:
[...]
Waar wil jij Sneijder laten spelen dan? RVP is geen nummer 10, daar speelt ie bij zijn club ook niet.
De vraag is: moeten de beste spelers in de basis of de beste spelers op hun positie?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Van der Vaart - Van Persie - Robben
Van Bommel - De Jong
Emanuelson- Heitinga- Mathijsen- Van der Wiel
Stekelenburg
Als Mathijsen niet fit is hopen dat Boulahrouz dat wel is. Als Van der Vaart niet fit is Sneijder.
Sneijder hoort altijd te spelen, die man heeft zoveel kwaliteit.kristan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 17:53:
Ik vind dat Sneijder nog teveel wordt opgestelt...
Het is afwachten hoe hij presteert op de trainingen, bij inter was het niet veel soeps dit seizoen.
Ik vind dat je iemand moet opstellen vanwege zn prestaties, niet vanwege zn toegedichte kwaliteit. Sneijder heeft zeer weinig laten zien de laatste tijd. Of het nou een mentale kwestie is, gebrek aan vorm of dat hij aan het slijten is, hij verdient nu geen basisplaats vind ik. Hopelijk komt hij nog terug op het oude niveau, maar het kan ook voorbij zijn.Anoniem: 244101 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 12:19:
Sneijder hoort altijd te spelen, die man heeft zoveel kwaliteit.
--------------Van Persie-Huntelaar
Afallay-----------------------------------Robben
-----------Van Bommel-De Jong
Willems--Mathijssen-Heitinga-vd Wiel
---------------Stekelenburg
Je moet geen middenvelder linksback gaan zetten, spelers als Emanuelson spelen niet voor niets niet op die positie. Hij kan dat gewoon niet. Jammer maar helaas, we hebben weinig linksbacks op dit moment, dat is nog geen reden om er een aanvaller neer te zetten. Willems is de volgende in de pikorde, de rest van de spelers moeten maar de kwaliteit hebben om zo'n jongen op sleeptouw te nemen. Buttner heeft nog bijzonder weinig laten zien als linksback, niet voor niets haalde Vitesse een vervanger in de winterstop, laat hem eerst maar eens een heel seizoen op die positie goed spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 08-05-2012 14:28 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat laatste geldt natuurlijk ook voor Willems, die heeft ook redelijk wat blunders gemaakt en ook geen volledig seizoen gespeeld, laat staan goed gespeeld. Wat mij betreft experimenteert Van Marwijk met Buttner, Willems, Emanuelson en Anita in de oefeninterlands en speelt uiteindelijk degene die het best gepresteerd heeft. Pieters is dan niet van het niveau Real Madrid, maar de alternatieven zijn toch wel een stukje minder helaas.ph4ge schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:27:
[...]
Je moet geen middenvelder linksback gaan zetten, spelers als Emanuelson spelen niet voor niets niet op die positie. Hij kan dat gewoon niet. Jammer maar helaas, we hebben weinig linksbacks op dit moment, dat is nog geen reden om er een aanvaller neer te zetten. Willems is de volgende in de pikorde, de rest van de spelers moeten maar de kwaliteit hebben om zo'n jongen op sleeptouw te nemen. Buttner heeft nog bijzonder weinig laten zien als linksback, niet voor niets haalde Vitesse een vervanger in de winterstop, laat hem eerst maar eens een heel seizoen op die positie goed spelen.
Als je een linksback wil kiezen die een heel seizoen goed gespeeld heeft kom je uit bij Indi (ook veel centraal gespeeld, maar meer back), maar daar willen de meeste, Bert included, ook nog niet aan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Stekelenburg (In essentie een keeper van topniveau, al heeft hij een teleurstellend seizoen achter de rug)
Van de wiel (vooral aanvallend sterk, voorkeur boven boulahrouz)
Heitinga (degelijke centrumverdediger, voorkeur boven vlaar omdat hij wekelijks in een sterkere competitie speelt en bovendien al jaren een vast koppel vormt met Mathijssen)
Mathijssen (naar mijn mening eigenlijk iets te traag, maar aangezien Maduro weinig gespeeld heeft voorlopig nog de voorkeur boven hem)
Emanuelson. Een noodoplossing, (Tja hier ligt eigenlijk het grootste probleem. Eerste keus Pieters was al internationaal gezien van matig niveau, vervangers Willems en Buttner zijn helemaal nog niet toe aan EK)
Bommel (heeft zn streken -veel kaarten pakken- een beetje afgeleerd en is een degelijke verdedigend middenvelder)
Van de Vaart (Jep, bij mij speelt van der Vaart als "halve" verdedigende middenvelder. In balbezit een zekerheidje)
Robben (rechtsbuiten van wereldklasse, wel de vervelende maniertjes thuislaten bitte)
Affelay (-mits fit- op links, man met een actie en een goede voorzet)
Sneijder op 10 (helaas een slecht seizoen achter de rug, hopelijk vindt hij weer plezier terug bij het NL elftal. Zo niet, dan Van Persie op deze positie.
Spits: Huntelaar. Eigenlijk valt tegen zijn moyenne in het Nederlands Elftal weinig in te brengen. Van Persie is voetballend de betere, maar komt veel minder tot zijn recht zodra er met echte buitenspelers wordt gespeeld.
Sneijder speelt niet.tweaker2010 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:35:
[...]
Waar wil jij Sneijder laten spelen dan? RVP is geen nummer 10, daar speelt ie bij zijn club ook niet.
Van Marwijk kiest waarschijnlijk voor de zijn beste spelers:
[...]
Terwijl onderstaande opstelling meer gericht is op de beste positie:
[...]
Tenzij hij nu bij de voorbereiding verbaast.
Dit dus.surr1e schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:08:
Sneijder op 10 (helaas een slecht seizoen achter de rug, hopelijk vindt hij weer plezier terug bij het NL elftal. Zo niet, dan Van Persie op deze positie.
Sneijder speelt absoluut belabberd, de 2 goals die hij laatst maken waren zo gelukkig als het maar kan, al zou ik wat geluk bij het Nederlands Elftal helemaal niet erg vinden.
Stekelenburg
vd Wiel Heitinga Mathijsen Emanuelson
van Bommel de Jong
Robben Sneijder Affelay
van Persie
Ik hoop geen Kuyt maar aangezien je duidelijk kon merken aan van Marwijk dat hij Affelay belangrijk vind verwacht ik dat hij speelt inplaats van Kuyt. En het lijkt me niet meer dan logisch dat Emanuelson op de plek van Pieters gaat spelen gezien zijn ervaring in het verleden daar.
Bij een achterstand zouden we Affelay eruit kunnen halen voor Huntelaar zodat we met 2 spitsen spelen. Of van bommel/de jong eraf en van der Vaart erin, en als nood hoog is beide wisselingen doorvoeren. Met Sneijder en Van der vaart samen komt er denk ik genoeg aanvoer voor Huntelaar, van Persie en Robben.
[ Voor 43% gewijzigd door Zenix op 08-05-2012 19:26 ]
Maar ik had graag één interland willen zien tegen een respectabel land (Engeland, Spanje, Portugal, Duitsland) met Bruno Martins Indi als linksback. Heeft een goed seizoen gedraaid, komt in zowel aanvallend opzicht als verdedigend opzicht te kort maar is wel met het niveau van Feyenoord in rap tempo gegroeid.
De vraag is of hij op deze manier kan ontwikkelen de aankomende 4 jaar, maar toch had ik hem graag in deze fase een oefeninterland oid willen zien spelen. Gewoon om te zien of het een speler is die meeschaalt met het niveau (Wat hij bij Feyenoord wel heeft gedaan, maar op hoger niveau nog niet heeft kunnen laten zien). Soms heb je dat, spelers die bij elke club anoniem zijn maar wel het niveau halen op welk niveau dan ook. Ik noem ze altijd schalende voetballers.
Ik zeg het er als disclaimer nog maar even bij, ik bedoel niet dat hij geselecteerd moet worden voor het EK maar dat ik juist van hem graag een oefeninterland wil zien tegen een club die op het niveau van Nederland speelt. Gewoon om zijn zwakheden bloot te leggen en te kijken of hij zich aan kan passen naar een hoger niveau.
[ Voor 38% gewijzigd door RedHat op 08-05-2012 19:34 ]
Zou m'n hart vasthouden elke keer dat CR7 tegenover Pieters zou staan
In veel gevallen is het echter wel snel genoeg en met goede positionering kan je ook veel compenseren maar als Mathijsen rugdekking moet geven
[ Voor 20% gewijzigd door apis29 op 08-05-2012 23:49 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
RvP is niet de beste op tien, dat zijn zij. Robben zwerft overigens ook tussen links en rechts in het huidige systeem (met RVP staat hij zelfs af en toe op de spits plek tijdens wedstrijden, met KJH wisselt hij alleen af met de andere kant).rik86 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 09:22:
waarom kan je aan sneijder en vdv niet verkopen dat v persie op hun plek speelt? Je stelt toch gewoon de beste spelers op? Dus als je niet goed genoeg bent, speel je niet
en er kan toch ook met 2 centrumspitsen en robben die zwerft tussen links en rechts gespeeld worden?
[ Voor 32% gewijzigd door bakakaizoku op 09-05-2012 08:51 ]
PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether
Een van de redenen dat KJH het goed doet is omdat zo'n verdediging is ingesteld op een vP en KJH is een andere type spits. Dat zag je ook tegen Engeland waarin hij binnen een paar minuten gevaarlijk was en dat vergt gewenning voor de tegenstander.
Zet je KJH en vP tegelijk in het veld en je wil voorin iets forceren, het loopt niet lekker, of 1 van de 2 krijgt een blessure, wat dan? Ik ben best fan van de Jong maar die is echt nog niet op vergelijkbaar niveau.
Van Marwijk gaat Kuyt niet op de bank zetten. Hij heeft er nogal een handje van om zijn vriendjes de hand boven het hoofd te houden (ook als ze ondermaats presteren). Dus Kuyt en van Persie staan gewoon in de basis.Zenix schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 19:19:
Ik denk dat van Marwijk deze opstelling gaat doen
Stekelenburg
vd Wiel Heitinga Mathijsen Emanuelson
van Bommel de Jong
Robben Sneijder Affelay
van Persie
Ik hoop geen Kuyt maar aangezien je duidelijk kon merken aan van Marwijk dat hij Affelay belangrijk vind verwacht ik dat hij speelt inplaats van Kuyt. En het lijkt me niet meer dan logisch dat Emanuelson op de plek van Pieters gaat spelen gezien zijn ervaring in het verleden daar.
Van Persie heeft een slecht rendement, Huntelaar is juist een spits die je 90 min niet ziet en die ene kans er inlegt. Dan kun je hem wel op de bank zetten en hopen dat ie scoort als invaller maar dan ben je verkeerd bezig. Daarnaast blijf je ook afhankelijk van de aanvoer, Huntelaar kan het niet in zijn eentje.MailMan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:26:
Wat ik nog een punt vind tegen het opstellen van KJH en vP tegelijk is dat je dan geen gelijkwaardige wisselspeler hebt voorin. Het mooie van de opstelling zoals van Marwijk het altijd deed is dat als het met vP niet lukt, je nog de optie hebt om een andere type speler van niveau op z'n plek te zetten en de tegenstander forceert aan te passen.
Van Persie op links, Huntelaar in de spits en Robben op rechts. Sneijder erachter.
Van Persie en Robben kunnen dan switchen van kant om de tegenstander gek te maken. Zoals Robben en Ribery dat ook bij Bayern doen.
En Kuyt op de bank? Dat gaat niet gebeuren... vrees ikBrm-G schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:07:
Volgens mij is het spitsendilemma redelijk eenvoudig op te lossen.
Van Persie op links, Huntelaar in de spits en Robben op rechts. Sneijder erachter.
Van Persie en Robben kunnen dan switchen van kant om de tegenstander gek te maken. Zoals Robben en Ribery dat ook bij Bayern doen.
Lijkt me wel de beste oplossing. Kuyt is een echte werker en prima speler maar heeft wat mij betreft zijn beste jaren toch wel gehad. Leuke speler om nog op de bank te hebben maar hij hoeft wat mij betreft niet in de basis.tweaker2010 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:08:
[...]
En Kuyt op de bank? Dat gaat niet gebeuren... vrees ik
Dan heb je meer aan een snelle buitenspeler.
Qua snelheid komt hij gewoon tekort en hij komt zijn man amper voorbij.Exitium schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:19:
Kuijt als linksback anders? Verdedigende kwaliteiten zijn niet super, maar hij kan iedere aanvaller een verdomd lastige wedstrijd bezorgen.
Kuyt is meer van een tikkie breed, een goede voorzet is een zeldzaamheid.