Heeft iemand tips met Shyvana junglen?
Heb net gekocht en gespeelt vind lastig om goed te ganken en damage delen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door masterrobo op 28-10-2012 00:20 ]
heb je niet met viktor dat je, in vergelijking met andere AP carries, een zwakkere lategame hebt omdat je geen 6de item kan kopen? 54 AP en 30% sterkere Q is niet echt een high-end item waard toch?masterrobo schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:17:
Viktor is echt leuk om te spelen. Erg sterke ulti en Q.
Heb al flink wat wins met hem in 3v3. (7 win streak had ik)
Zeker de moeite waard om hem even uit te proberen want hij is gratis speelbaar.
Nee juist helemaal niet, omdat Augment death 99 AP geeft op lvl 18 + hij burned enemies 30% van mijn magic dmg voor 4 seconden. En ik bedoelde E in plaats van "Q".godofal schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:53:
[...]
heb je niet met viktor dat je, in vergelijking met andere AP carries, een zwakkere lategame hebt omdat je geen 6de item kan kopen? 54 AP en 30% sterkere Q is niet echt een high-end item waard toch?
[ Voor 8% gewijzigd door masterrobo op 28-10-2012 02:18 ]
Start met boots en 3 potions voor de movement speed en neem 0/21/9 masteries, ook met movement speed masteries. Als runes ga je voor attack speed reds, armor yellows, magicres/lvl blues en movespeed quints. Herken je het thema al? Movement speed is key naar mijn mening:Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:14:
Vicariously I live while the whole world dies
right, ik had ff niet door dat augment death ook nog 's flat 45 AP gaf, dacht dat het alleen de 3AP/lvl +30% damage wasmasterrobo schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 02:16:
[...]
Nee juist helemaal niet, omdat Augment death 99 AP geeft op lvl 18 + hij burned enemies 30% van mijn magic dmg voor 4 seconden. En ik bedoelde E in plaats van "Q".
Deze build en guide gebruik ik: klik
Die stun (W) is trouwens ook erg handig, vooral als iemand je probeert te ganken.
dat is trouwens vrij gemakkelijk met bijna alle junglers: net nadat je mid geganked heb en je smite beschikbaar is kan je midgame met smite alleen de grote wraith jattenVicarious schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 08:08:
[...]
Door je snelle movespeed en clear ben je ook een ideale counterjungler. Als je high health bent, wees dan niet bang om de tegenstander in de jungle op te zoeken of om bijv. zijn wraithcamp af te pakken. Zo zorg je dat hij achter raakt en jij NOG minder XP misloopt.
Tuurlijk, maar met shyvana kun je als je je ulti op hebt ook gewoon de enemy jungler opzoeken en aanvallen in zijn eigen jungle. Als het misgaat kun je vaak nog wegkomen met je ulti en Shyvana is een uitstekende duelist (unlike bijv. Maokai, Nunu). Met die laatste 2 steal je alleen sporadisch camps, met Shyvana kun je je eigen EN hun jungle compleet leegfarmen.godofal schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 09:59:
[...]
dat is trouwens vrij gemakkelijk met bijna alle junglers: net nadat je mid geganked heb en je smite beschikbaar is kan je midgame met smite alleen de grote wraith jatten
early/late moet je nog een AA of een skill oid eroverheen gooien
ik ben zelf niet zo'n fan van shyvana, ganks zijn te zwak zonder CC en te weinig presence vergeleken met andere junglers imoVicarious schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:53:
[...]
Tuurlijk, maar met shyvana kun je als je je ulti op hebt ook gewoon de enemy jungler opzoeken en aanvallen in zijn eigen jungle. Als het misgaat kun je vaak nog wegkomen met je ulti en Shyvana is een uitstekende duelist (unlike bijv. Maokai, Nunu). Met die laatste 2 steal je alleen sporadisch camps, met Shyvana kun je je eigen EN hun jungle compleet leegfarmen.
Verwijderd
Olaf, riven en jax zijn veel risicovoller. Als je met die champions niet heel hard snowballt vanuit de jungle zijn ze best slecht mid en lategame. Shyvana krijgt vrij veel stats van haar ult dus ze kan meestal haar taak nog wel uitvoeren dan.godofal schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:59:
[...]
ik ben zelf niet zo'n fan van shyvana, ganks zijn te zwak zonder CC en te weinig presence vergeleken met andere junglers imo
een olaf heeft bijvoorbeeld net zo'n snelle (of snellere) cleartime, is net zo sterk in een 1op1 duel en heeft tenminste redelijke CC
een andere zou riven of jax zijn, ook sterke duelers met een snelle cleartime, en die 2 hebben allebei een escape (niet 100% reliable bij jax, maar toch)
riven is meer dan snel genoeg om shyvana eruit te rennen/springen; enige die mij ooit heeft kunnen afmaken was een WW na zo'n 2 minuten chasen(lvl18, dus hij had max E)
true, ik speel jax zelf ook niet, maar riven bijvoorbeeld is ook sterk zonder te snowballen, olaf kan je ook erg tanky bouwen zonder veel schade te verliezen (Q+E) en krijgt net zo goed stats uit z'n ultVerwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:37:
[...]
Olaf, riven en jax zijn veel risicovoller. Als je met die champions niet heel hard snowballt vanuit de jungle zijn ze best slecht mid en lategame. Shyvana krijgt vrij veel stats van haar ult dus ze kan meestal haar taak nog wel uitvoeren dan.
Vooral bij jax jungle vind ik dat duidelijk te merken. Als je best ok gaat heb je bijvoorbeeld vaak alleen een triforce midgame en dan doe je best goede damage maar ga je gelijk dood. En als je tanky bouwt ben je wel redelijk tanky maar heb je geen damage om hun carry te killen.
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door thewizard2006 op 29-10-2012 08:23 ]
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Je case krijg je pas te zien wanneer je een waarschuwing gehad hebt en wordt je toegestuurd in een email. Mensen die eventueel je case gezien hebben in Tribunal en je bent gepardonned hebben ook een link naar je case, maar die wordt je niet toegestuurd voor zover ik weet.thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:11:
Wat is dat "case" overzicht? Waar is dat iin te zien of moet je daarvoor ranked spelen?

En een waarschuwing krijg je bij X% reports? Wat is de Tribunal en wat gebeurd er als je gepardonned bentspeedzor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:20:
[...]
Je case krijg je pas te zien wanneer je een waarschuwing gehad hebt en wordt je toegestuurd in een email. Mensen die eventueel je case gezien hebben in Tribunal en je bent gepardonned hebben ook een link naar je case, maar die wordt je niet toegestuurd voor zover ik weet.
Hoe het hele systeem om in Tribunal te komen precies werkt, weet niemand. Maar als ik zo kijk naar de cases die ik krijg, dan hebben de meeste mensen rond de 10 reports.thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:25:
[...]
En een waarschuwing krijg je bij X% reports? Wat is de Tribunal en wat gebeurd er als je gepardonned bent
Verwijderd
Verwijderd
Gold/time Quintessences, flat Armor Seals, Mres of AP/lvl Glyphs voor supports. Flat mana runes zijn vrij waardeloos. Niet kopen. Alle support items hebben wel zo'n beetje CDR. Aan het einde van elke game op een support heb je wel max CDR eigenlijk. 10% van Masteries op bepaalde supports als je 9/0/21 gaat, dan heb je Shurelyas, Athenes, Frozen Heart etc. die je wel op 40% brengen.thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:11:
Iemand nog goede tips voor als ik level 20 ben geworden mbt runes voor support. Zelf dacht ik het volgende:
Quitessences: 1GP10
Glyphs: 11.25 mana (flat) of 0.65CDR
Marks: 5.91 mana (flat)
Seals: 0.25GP10
(op level 30 krijg je dan http://leaguecraft.com/ru...,40,40,40&quints=58,58,58
De reden dat ik voor de flat runes kies is omdat je op level 18 meestal niet echt mana tekort komt dus zie ik niet zoveel in per level (maar ik kan het mis hebben natuurlijk). CDR reduction is natuurlijk ook leuk maar heb het idee dat ik dan wel heel snel door mijn mana heen raak.
Riot kijkt dan helaas alleen naar de cijfers en niet in detail naar beoordelingen, teksten en situaties.speedzor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:29:
[...]
Hoe het hele systeem om in Tribunal te komen precies werkt, weet niemand. Maar als ik zo kijk naar de cases die ik krijg, dan hebben de meeste mensen rond de 10 reports.
In het Tribunal worden games waarin je gereport bent beoordeeld door medespelers, waarna Riot medewerkers de uiteindelijke uitslag bevestigen.
Bij een pardon gebeurd er niets, dan heeft het Tribunal besloten dat je toch lief was.
Hier heb je de Tribunal FAQ.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
De runes die handig zijn liggen nogal aan welke support je speelt, maar vooral ook hoe de hele lane zich 'ontwikkeld'. Spelen beide lanes erg passive of worden er over en weer kills gemaakt? Zolang je nog geen level 30, zal hoogstwaarschijnlijk het tweede waar zijn.thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:11:
Iemand nog goede tips voor als ik level 20 ben geworden mbt runes voor support. Zelf dacht ik het volgende:
Ik heb laatst ook eens 20 cases gedaan. Nu zit ik bij mij justice review te kijken en ik heb er 5 fout. Echter dit zijn allemaal de cases waarbij ik Pardon heb gekozen in tegenstellig tot de meerderheid. Als ik overal gewoon op Punish had gedrukt had ik ze allemaal goed gehad... Beetje apart.speedzor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:20:
[...]
Je case krijg je pas te zien wanneer je een waarschuwing gehad hebt en wordt je toegestuurd in een email. Mensen die eventueel je case gezien hebben in Tribunal en je bent gepardonned hebben ook een link naar je case, maar die wordt je niet toegestuurd voor zover ik weet.
[afbeelding]
Op naar de 2k
Wij hebben hier ook nog artikelen voor op de externe website.thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 08:11:
(op level 30 krijg je dan http://leaguecraft.com/ru...,40,40,40&quints=58,58,58
De reden dat ik voor de flat runes kies is omdat je op level 18 meestal niet echt mana tekort komt dus zie ik niet zoveel in per level (maar ik kan het mis hebben natuurlijk). CDR reduction is natuurlijk ook leuk maar heb het idee dat ik dan wel heel snel door mijn mana heen raak.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Tsja, hoe je het ook wend of keerd, het is en blijft jou mening. Elk deel van de tribunal is op meningen gebasserd.Thormodo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 09:59:Ik heb laatst ook eens 20 cases gedaan. Nu zit ik bij mij justice review te kijken en ik heb er 5 fout. Echter dit zijn allemaal de cases waarbij ik Pardon heb gekozen in tegenstellig tot de meerderheid. Als ik overal gewoon op Punish had gedrukt had ik ze allemaal goed gehad... Beetje apart.
Dat laatste lijkt me dus zeker het geval. Ik heb de moeite genomen om de chatlogs door te lezen en niet alleen maar naar de reports te kijken en/of de score. Maar goed ik kan natuurlijk in het vervolg ook gewoon wat 'strenger' zijn. Iemand die een ignore waardig is, zoals jij dat omschrijft, vind ik dan ook wel banwaardig.Dreanor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:11:
[...]
Tsja, hoe je het ook wend of keerd, het is en blijft jou mening. Elk deel van de tribunal is op meningen gebasserd.
Als iemand vanaf het begin af aan loopt te zeiken, hoe slecht iedereen is, hoe kut we spelen etc. Dan kan ik hem reporten, maar een ander denk ach, ignore en klaar. Niemand heeft het per definitie goed of fout.
Als je dan kijkt naar je opties bij reporten kan je iemand reporten voor unskilled(alsof dit ooit een reden voor reporten mag zijn) of voor verzieken van de sfeer (ook zeer ruim te interperteren).
En dus heeft iedereen een andere mening wanneer een report rechtvaardig was of niet. Kans is dat jij iets dieper gekeken hebt naar de zaken ipv gewoon zo snel mogelijk doorklikken.
Verwijderd
Niet heel erg ruim. Als iemand bijvoorbaat al begint met "stfu dont talk to me" of uberhaupt negatief doen over alles "OMG U DONT KNOW ___ LOL!" dan is dat toch simpel?Dreanor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:11:
[...]
Als je dan kijkt naar je opties bij reporten kan je iemand reporten voor unskilled(alsof dit ooit een reden voor reporten mag zijn) of voor verzieken van de sfeer (ook zeer ruim te interperteren).
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 10:21 ]
De 2e artikel is door Exlaxl en de 1e door mij.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:11:
Waarom ArPen op de bot lane AD carry? Je hebt meer profijt van gewoon AD gaan voor lifesteal en damage op creeps. Apart is dan weer de keuze om geen ArPen op een Lee Sin te bouwen. Beetje omgekeerde wereld zeg maar.
En een support pagina met 15 ArPen en een Fizz pagina met 25% Aspeed... Ik kan je links toch niet helemaal serieus nemen en raad dan ook niemand aan deze pages na te doen =/
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Verwijderd
Dat zag ik. En dan nog; waarom 25% Aspeed?Jeffroiscool schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:45:
[...]
De 2e artikel is door Exlaxl en de 1e door mij.
Op dat moment speelde ik ook nog Jungle Fizz (die speel je AD, niet AP).
AD boven ArPen is gewoon preference.
Dat is geen ruil die het waard is, verwaarloosbaar meer damage bij pokes (we hebben het hier over niet meer dan 5 damage verschil) of meer lifesteal/betere last hits/tower damage. Er zijn zoveel factoren die je niet pakt en enkel met tunnelvisie kijkt naar poke damage.Normaal full AD op AD Carry is goed idd maar sommige mensen kan je ook ArPen gebruiken, neem bijvoorbeeld Caitlyn. Kan je efficienter bullyen.
"After casting 3 spells, Sona's next attack deals extra 8 + (10 × level) magic damage. This enhanced attack has an additional effect depending on which spell was cast last."Support page met 15 ArPen is erg viable en er zijn genoeg mensen die het doen of hebben gedaan. Dit is voor bijvoorbeeld Sona, hiermee kan je enorm aggresive poken (enorm veel damage met haar passive o.a).
Runes zijn een manier om je defense/utility of damage output te verbeteren. Dit laat niet veel aan preference of speelstijl over. Er zijn een aantal vaste builds die het meest optimaal zijn. Er zal voor elke character altijd maar 1 page zijn die je jungle clear het snelst maakt, er zal voor elke mage maar 1 page zijn die je damage output het hoogst maakt, je creep kills optimaliseert, je tankiness het hoogst maakt etc.Runepages blijven een preference en een manier om je speelstijl te verbeteren.
Om direct te zeggen dat niemand die pagina's na te doen vind ik wel weer direct ERG kort door de bocht.
Verwijderd
Verwijderd
Seastone stacked niet en wordt refreshed binnen de 5 seconden door een autoattack. Sneller aanvallen doet dus niets extra. Zolang je vlak voor het einde van de 5 seconden een autoattack uitvoert, zal de duration refreshed worden.Fanatic_FS schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:04:
Als je weet wat Fizz zijn W doet weet je ook waarom je attackspeed runes neemt voor jungle.
Dat zijn junglers die ook geen bruisers worden (zoals je Maokai noemt) en dus niets aan AD hebben. Fizz bouw je wel AD/tanky. 25% Aspeed blijft een inefficiente verdeling van je runes; een mix AD/AS doet het werk beter. Zoals bvb een WW of Nocturne heeft Fizz dus geen on-hit die beter/vaker werkt door Aspeed, dus is het onnodig.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 10:59:
Op alle junglers die traag zijn pak je attackspeed runes om hun clear sneller te maken. (Denk aan alle GP10 junglers als mao etc.) Fizz zijn clear is ook vrij traag dus die attackspeed geven zijn clear een boost.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 11:10 ]
Verwijderd
Dacht dat we het over de Active hadden. Dan is het nog niet relevant; het stacked immers niet.Fanatic_FS schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:10:
De active van W is niet overtime.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2012 11:15 ]
Verwijderd
magic damage per hit is de active van w.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:12:
[...]
Dacht dat we het over de Active hadden. Dan is het nog niet relevant; het stacked immers niet.
Seastone Trident COOLDOWN: 10 COST: 40 ManaVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:09:
[...]
Seastone stacked niet en wordt refreshed binnen de 5 seconden door een autoattack. Sneller aanvallen doet dus niets extra. Zolang je vlak voor het einde van de 5 seconden een autoattack uitvoert, zal de duration refreshed worden.
[...]
Dat zijn junglers die ook geen bruisers worden (zoals je Maokai noemt) en dus niets aan AD hebben. Fizz bouw je wel AD/tanky. 25% Aspeed blijft een inefficiente verdeling van je runes; een mix AD/AS doet het werk beter. Zoals bvb een WW of Nocturne heeft Fizz dus geen on-hit die beter/vaker werkt door Aspeed, dus is het onnodig.
[ Voor 20% gewijzigd door Jeffroiscool op 29-10-2012 11:19 ]
Verwijderd
Duidelijk nog geen goede shyvana's gezien want een shyvana zou juist meer presence moeten tonen dan een jungler zoals Olaf. Shyvana's nemen normaal ook exhaust, dus ik snap niet dat jij vindt dat een Olaf "redelijke" cc heeft. Als hij zijn Q mist, heeft hij helemaal niks terwijl shyvana toch nog een exhaust zou hebben. Shyvana heeft ook een escape (W skill = high mobility en ulti als het nodig is). Een Riven kan normaal geen Shyvana uitrennen...godofal schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 10:59:
[...]
ik ben zelf niet zo'n fan van shyvana, ganks zijn te zwak zonder CC en te weinig presence vergeleken met andere junglers imo
een olaf heeft bijvoorbeeld net zo'n snelle (of snellere) cleartime, is net zo sterk in een 1op1 duel en heeft tenminste redelijke CC
een andere zou riven of jax zijn, ook sterke duelers met een snelle cleartime, en die 2 hebben allebei een escape (niet 100% reliable bij jax, maar toch)
riven is meer dan snel genoeg om shyvana eruit te rennen/springen; enige die mij ooit heeft kunnen afmaken was een WW na zo'n 2 minuten chasen(lvl18, dus hij had max E)
Jax is geen counter voor Irelia. Irelia kan daar perfect tegen lanen. Als Jax springt, doe je E+W en loop je weg, springt hij opnieuw, doe je hetzelfde en loop je weer weg maar nooit blijven traden na je combo want in autoattacks wint jax altijd. Maar als je het juist speelt, win je normaal van jax, zeker in de eerste 6 levels, en als je daar je voordeel kan halen met een kill, win je de lane.Vicarious schreef op zaterdag 27 oktober 2012 @ 13:14:
Irelia weer eens even geprobeerd een par games, best leuk. Ik pickte Irelia bewust vs Jax (jax is een counter voor Irelia) om te kijken of ik mn lane kon houden en hoewel hun Maokai mij ook nog eens babysitte kwam ik alsnog winnend uit de lane met een score van 4/3/2 en meer CS dan Jax. Ik denk dat ik Irelia voorlopig maar even in mn repertoire houd.
Met shyvana level je eerst W skill, die mobility is al zo hoog tov andere heroes dat die 9 utility masteries met movementspeed en MS runes compleet overkill zijn. Veel beter ben je af met 9/21/0 en ipv MS quints, flat AD quints of zelfs armor pen als je daar een voorstander van bent.Vicarious schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 08:08:
[...]
Start met boots en 3 potions voor de movement speed en neem 0/21/9 masteries, ook met movement speed masteries. Als runes ga je voor attack speed reds, armor yellows, magicres/lvl blues en movespeed quints. Herken je het thema al? Movement speed is key naar mijn mening:
- Je hebt geen CC dus moet zoveel mogelijk autoattacks kunnen doen voor damage bij een gank. Meer movespeed is meer autoattacks tussen het rennen door
- Door je snelle movespeed kun je sneller van kamp naar kamp en van lane naar lane en loop je zo min mogelijk XP, farm en gold mis
Door je snelle movespeed en clear ben je ook een ideale counterjungler. Als je high health bent, wees dan niet bang om de tegenstander in de jungle op te zoeken of om bijv. zijn wraithcamp af te pakken. Zo zorg je dat hij achter raakt en jij NOG minder XP misloopt.
1 ding dat je moet weten: Je kiest Shyvana als je wil counterjunglen (ideaal tegen heroes zoals maokai, skarner, amumu die snel gefucked zijn als ze geen buffs hebben). Ganks kan je verbeteren als je smite/exhaust neemt ipv smite/flash. Ik raad het echter niet aan als je nog niet veel shyvana gespeeld hebt want dan is je enige escape, je hoge mobility van je W skill voor level 6.Verwijderd schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 00:14:
Verwijderd
Dan is 25% nog overdreven veel.Jeffroiscool schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:15:
Dit is dus VEEL nuttiger als beginnen met AD
Verwijderd
Verwijderd
Physical damage skills krijgen ook voordeel van ArPen, je Triforce uiteindelijk ook. Ging mij niet om cleartime in dit geval. En ja, inderdaad situationeel pas je aan, blijft dan nog een feit dat er in -die situatie- maar 1 optimale pagina is die jouw doel zal het meest efficient zal bereiken.Jeffroiscool schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:15:
Je zegt dat je er voor veel champions maar 1 optimale build is en dat je die moet gebruiken.
Hier ben ik het compleet mee oneens. Wat boeit het dat Lee Sin een camp 1 seconden eerder cleared als je daardoor veel meer damage in ganks kunt regelen. Lee Sin zijn Q scaled ongelooflijk goed early game en je zult over het algemeen meer damage doen met skills dan met autoattacks waardoor flat AD beter is op Lee Sin.
Je moet je runes adapten aan de situatie. Als je weet dat je LeBlanc in mid tegenover je krijgt ga je dan nog steeds voor je runes met mana regen? Kan wel maar het is efficienter om je er op aan te passen.
Verwijderd
Ik main zelf voor zover ik een main heb irelia, en ja je kan prima tegen jax lanen maar het is toch wel een counter hoor. De situatie die jij voorstelt waar jax stunt en op je springt komt niet voor tenzij hij of een gank krijgt of een hele slechte play maakt. Als irelia jax aanvalt met de W active dan pas activeer je counterstrike en nadat haar W afgelopen is kan je makkelijk gunstig traden.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:24:
[...]
Jax is geen counter voor Irelia. Irelia kan daar perfect tegen lanen. Als Jax springt, doe je E+W en loop je weg, springt hij opnieuw, doe je hetzelfde en loop je weer weg maar nooit blijven traden na je combo want in autoattacks wint jax altijd. Maar als je het juist speelt, win je normaal van jax, zeker in de eerste 6 levels, en als je daar je voordeel kan halen met een kill, win je de lane.
Early game cleared Lee Sin met zijn E. De meeste mensen geven ook aan dat het lastig is om te kiezen tussen flat AD en ArPen maar aangezien Lee Sin zijn E magic damage doet (maar wel van AD scaled) gaan ze toch voor de flat AD.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:34:
[...]
Physical damage skills krijgen ook voordeel van ArPen, je Triforce uiteindelijk ook. Ging mij niet om cleartime in dit geval. En ja, inderdaad situationeel pas je aan, blijft dan nog een feit dat er in -die situatie- maar 1 optimale pagina is die jouw doel zal het meest efficient zal bereiken.
Verwijderd
Jax heeft hogere burst damage dan Irelia en heeft een skill die haar autoattacks (met W erop) kan dodgen. Early game kan hij je de lane uitpesten, midgame kun je het gelijk trekken en lategame scalet Jax beter. Ik vind het een behoorlijke counterpick en de bezoekers van lolcounter.com ook.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:24:
Jax is geen counter voor Irelia. Irelia kan daar perfect tegen lanen. Als Jax springt, doe je E+W en loop je weg, springt hij opnieuw, doe je hetzelfde en loop je weer weg maar nooit blijven traden na je combo want in autoattacks wint jax altijd. Maar als je het juist speelt, win je normaal van jax, zeker in de eerste 6 levels, en als je daar je voordeel kan halen met een kill, win je de lane.
[...]
Met shyvana level je eerst W skill, die mobility is al zo hoog tov andere heroes dat die 9 utility masteries met movementspeed en MS runes compleet overkill zijn. Veel beter ben je af met 9/21/0 en ipv MS quints, flat AD quints of zelfs armor pen als je daar een voorstander van bent.
[...]
1 ding dat je moet weten: Je kiest Shyvana als je wil counterjunglen (ideaal tegen heroes zoals maokai, skarner, amumu die snel gefucked zijn als ze geen buffs hebben). Ganks kan je verbeteren als je smite/exhaust neemt ipv smite/flash. Ik raad het echter niet aan als je nog niet veel shyvana gespeeld hebt want dan is je enige escape, je hoge mobility van je W skill voor level 6.
Qua runes raad ik je aan voor AS reds, armor yellows, mres (flat) blues en flat AD quints.
Vraag voor een smiteless leash van je team zodat je geen smite moet gebruiken aan je blue buff, en ga dan gelijk naar hun red buff, vergeet niet constant je W skill aan te zetten voor die movementspeedboost. Normaal gezien zal je zijn red buff kunnen doen voor hij die doet, moest hij er toch zijn, smite je die gewoon en loop je weg met W. Time al je steals en kom telkens terug op de timer, je tegenstander zal gedemotiveerd geraken en ragen op zijn team. Als je kan, probeer dan te ganken of de jungler te killen als je exhaust op is en/of red buff hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
De meeste support junglers koop ik mobility bootsVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:16:
Je speelt voornamelijk jungle maar je hebt geen movespeed page?
Dat vind ik heel vreemd. Ik gebruik namelijk op bijna alle junglers movespeed voor betere ganks.
Verwijderd
Oh die haal ik alleen op alistar die is toch 10 seconde useless nadat je je skills gebruikt hebt.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:26:
[...]
De meeste support junglers koop ik mobility boots
Zelfs op lee sin koop ik nog redelijk vaak mobility boots.
Verwijderd
Ik hou ervan om altijd, overal, op de juiste plaats te zijn. Ik maak ook altijd alle calls en bakken met ss en warnings. Verder typ ik vaak wat mijn plan is, daarmee probeer ik mijn team te carry-en.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:32:
[...]
Oh die haal ik alleen op alistar die is toch 10 seconde useless nadat je je skills gebruikt hebt.
Op de rest vind ik dat beetje snelheid niet de moeite waard. Als je gewoon goed anticipeert op wat de tegenstander doet kan je makkelijk met normale boots optijd op de juiste plek zijn vind ik.
En de tenacity of damage reduction van andere boots vind ik toch stukken beter in gevechten dan niks.
als ik het altijd goed begrepen heb:thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:32:
De reden dat ik die mp5 en flat mana voor Janna heb gekozen is omdat ik dit meestal te kort kom. In het begin koop ik 2 wards en 3 health en 2 mana potion (en een pendant van 3mana regen). Omdat ik redelijk aggressief spel gaat mijn mana behoorlijk snel. Nu snap ik dat je als support hiermee moet oppassen maar ik ben zo afhankelijk van mijn mede laner dat ik regelmatig meer moet doen dan alleen mijn schield casten omdat ze denken ff 2 enemies te killen vlak bij hun tower etc Kan me voorstellen dat dit op level 30 wel wat beter is maar nog zal je dit soort figuren redelijk vaak tegen komen is mijn ervaring met games
Kan iemand mij trouwens (kort) uitleggen wat de achterliggende gedachte is van een bepaalde lane kiezen. Mid snap ik dan wel. Meestal een AD type die de cs goed kan farmen (toch). Tank/Jungle iemand met een selfheal/aborb/shield die de redelijk sterke minions aankan en een leuke gank optie heeft. Maar waarom zou een bepaalde type wel bot maar niet top kunnen etc. Bijv top altijd 2 echt dmg dealers en bot een support en een damage dealer maar andersom is dit dan weer not done zeg maar. Nu kom ik dat nog niet heel veel tegen maar kan me voorstellen dat dit wel steeds belangrijker wordt. Ik zie geen verschil tussen bot en top namelijk
En iets dat ik zelf heb bedacht maar nog nergens heb gelezen is dat je meer experience ophaalt omdat je dit niet op top hoeft te delen (dus beide sneller hoger level) en dat je optimaler gebruikt maakt van het gold ook omdat je dit niet hoeft te delen.Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:36:
Jungler: slagt monsters af, haalt buffs op voor team, gankt
Verwijderd
Jungler zorgt ervoor dat toplane wint. Verder krijg je meer exp en gold dan dat je met zn 2en top staat.Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:36:
[...]
als ik het altijd goed begrepen heb:
Bot is: AD carry + Support
Top: Bruisers
Mid: AP carry
Jungle: Jungler
[edit: dit is de meta geloof ik]
AD Carry: bakken met damage via fysical damage
AP Carry: bakken met damage via magic damage
Support: vaak heal en aura's
Bruisers: deze weet ik niet helemaal, maar volgens mij vaak tanks en aoe.
Jungler: slagt monsters af, haalt buffs op voor team, gankt
valt mee, over het algemeen haal je in lane veel sneller geld binnen: gemiddeld geeft een monster iets van 15g en heb je er maar 3 in 30 sec,thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
En iets dat ik zelf heb bedacht maar nog nergens heb gelezen is dat je meer experience ophaalt omdat je dit niet op top hoeft te delen (dus beide sneller hoger level) en dat je optimaler gebruikt maakt van het gold ook omdat je dit niet hoeft te delen.
Moet je ze wel allemaal last hitten, is soms ook nog best lastig als je ook nog wilt harassen.Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:42:
[...]
valt mee, over het algemeen haal je in lane veel sneller geld binnen: gemiddeld geeft een monster iets van 15g en heb je er maar 3 in 30 sec,
1 wave of minions is 6 minions a 30 sec die ieder 25 g geven
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
ja dat is wel zo maar ik ging uit van de ideale situatiem0nk schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:43:
[...]
Moet je ze wel allemaal last hitten, is soms ook nog best lastig als je ook nog wilt harassen.
Tja, als jungler moet je ook ganken, dus in de ideale situatie levert je dat ook nog eens extra gold op, of iig voor je team.Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:44:
[...]
ja dat is wel zo maar ik ging uit van de ideale situatie
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dat was mijn idee zo ongeveer ook ja. Bedankt voor de bevestiging. Dan kan ik tenminste onderbouwen als men moeilijk gaat doen
Verwijderd
Ja dat is wat je doet als jungler, maar ik heb het idee dat je die 50? movespeed wel kan compenseren door de situatie beter te lezen. In een gevecht ben je namelijk best wel in het voordeel als je andere boots hebt dan mobility.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:34:
[...]
Ik hou ervan om altijd, overal, op de juiste plaats te zijn. Ik maak ook altijd alle calls en bakken met ss en warnings. Verder typ ik vaak wat mijn plan is, daarmee probeer ik mijn team te carry-en.
Verwijderd
De jungler is meestal niet hetzelfde level als de solo lane, maar hetzelfde als de duo lane.thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:40:
[...]
En iets dat ik zelf heb bedacht maar nog nergens heb gelezen is dat je meer experience ophaalt omdat je dit niet op top hoeft te delen (dus beide sneller hoger level) en dat je optimaler gebruikt maakt van het gold ook omdat je dit niet hoeft te delen.
Laatst speelde ik malphite en liep ik zelfs achter op de support in levels. Hield me verder weinig tegen aangezien ik 2/0/3 stond ofzo en verder gewoon prima ging, maar als iedereen je buffs krijgt is het lastig om experience te vangen. Precies de reden dat ik af en toe in lane blijf hangen na een gank, ik moet toch enigszins bijblijven.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:35:
[...]
De jungler is meestal niet hetzelfde level als de solo lane, maar hetzelfde als de duo lane.
Verwijderd
Ja loop ik ook vaak tegen aan zeker als je top ook de 2e of 3e red al wilt. Bij veel wat hoger level games kan je nog af en toe een lane overnemen om wat exp te vangen. Maar als je wat lager zit word de laner in wiens lane je staat meestal helemaal gek als je ook maar 1 creep pakt. Ook al laat je het nog netjes zijn kant op pushen. Krijg je gelijk 20 back pings. Meestal als dat gebeurt clear ik gelijk die hele wave en de volgende.Vicarious schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:47:
[...]
Laatst speelde ik malphite en liep ik zelfs achter op de support in levels. Hield me verder weinig tegen aangezien ik 2/0/3 stond ofzo en verder gewoon prima ging, maar als iedereen je buffs krijgt is het lastig om experience te vangen. Precies de reden dat ik af en toe in lane blijf hangen na een gank, ik moet toch enigszins bijblijven.
ben ik niet met je eens, als jungler geef ik prior aan de lane die het moeilijk heeft, een botlane of midlane net zo belangrijk.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:42:
[...]
Jungler zorgt ervoor dat toplane wint. Verder krijg je meer exp en gold dan dat je met zn 2en top staat.
Alle ganks en counterjungle enz. zijn bijzaak. Toplane is prior 1
Hmm die variatie maak ik voor mezelf wel. Malphite haal ik al nooit GP/10 op. Ik rush afhankelijk van de teamcomps gewoon een sunfire of abyssal, meestal sunfire (geeft tenslotte ook een sloot health en dat helpt net zo goed tegen magesVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 14:53:
[...]
Ja loop ik ook vaak tegen aan zeker als je top ook de 2e of 3e red al wilt. Bij veel wat hoger level games kan je nog af en toe een lane overnemen om wat exp te vangen. Maar als je wat lager zit word de laner in wiens lane je staat meestal helemaal gek als je ook maar 1 creep pakt. Ook al laat je het nog netjes zijn kant op pushen. Krijg je gelijk 20 back pings. Meestal als dat gebeurt clear ik gelijk die hele wave en de volgende.
Heb best zin in de nieuwe jungle die je bij season 3 schijnt te krijgen. Vind die support junglers wel leuk, maar er is bijna 0 variatie in builds en champs op dit moment.
Verwijderd
Verwijderd
Jayce bouw je nooit ap.Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:14:
Wat is beter,
Ap Jayce
Ad Jayce
Hybrid Jayce
want zit er over na te denken om jayce te kopen.
[edit: is Jayce uberhaupt beetje nice om me te spelen en of moeilijk te leren]
welke werkt beter, of kan je er ook een combo van maken.Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:27:
[...]
Jayce bouw je nooit ap.
je kan twee builds doen:
- paar dorans naar trinity
- paar dorans brutalizer naar bloodthirster
Jayce is redelijk skill dependant als je hem optimaal wil benutten, op wat lager niveau is hij nogsteeds een prima champ. Hij is top vooral goed omdat hij lane dominace heeft met zijn range.Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:32:
[...]
welke werkt beter, of kan je er ook een combo van maken.
boots + pots > bruta > Trini > BT > (welke boots) > 2x dorian of iets xD?
thanks hier heb ik wat aanJasper 99 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:57:
[...]
Jayce is redelijk skill dependant als je hem optimaal wil benutten, op wat lager niveau is hij nogsteeds een prima champ. Hij is top vooral goed omdat hij lane dominace heeft met zijn range.
Als je goed loopt in lane kun je prima een BT build gebruiken (Trinity geeft je iets meer bruiser capacity maar valt mee)
Boots + pots --> Doran, (Doran of een vamp ik ga zelf meestal 2 doran + vamp) Nu kun je eventueel gelijk door naar BT of eerst een Bruta ertussen. Boots heb je ondertussen upgegrade naar of ninja tabi of merc threads (ligt aan hun team compositie). Na BT kun je van alles doen moet je tanky zijn kan je Frozen mallet halen bijvoorbeeld iets meer hybrid dan kan je naar een Trinity gaan vanuit hier is het echt behoorlijk afhankelijk van hun team --> veel tanks je hebt damage nodig ga bv nog lastwhisper geen tanks in team bouw jezelf maximaal tanky etc
Verwijderd
Grappig ik speel ook wel xin jungle maar ik vind hem ook eigenlijk gewoon het fijnste als support jungler. Ik bouw meestal Philo, Heart of gold en Averice blade. Daartussen ergens een oracle. Soms haal ik nog wel een Madred maar eigenlijk nooit wriggle. End game heb ik meestal dan iets van Shurelia, Ghostblade en GA, als het wat langer duurt haal ik ook items als Sunfire, Wits end, Aegis of Randuins.Vicarious schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:15:
[...]
Verder speel ik Xin Zhao jungle en dat is wat meer een carry-type. Omdat die veel baat heeft bij AS bouw ik die als volgt: Rush wriggles + boots 1, Zeal, Mercs, een dik AD item, zeal afmaken naar PD en dan GA ofzo.
Wederom een kwestie van voorkeur denk ikVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:12:
[...]
Grappig ik speel ook wel xin jungle maar ik vind hem ook eigenlijk gewoon het fijnste als support jungler. Ik bouw meestal Philo, Heart of gold en Averice blade. Daartussen ergens een oracle. Soms haal ik nog wel een Madred maar eigenlijk nooit wriggle. End game heb ik meestal dan iets van Shurelia, Ghostblade en GA, als het wat langer duurt haal ik ook items als Sunfire, Wits end, Aegis of Randuins.
Met een beetje CDR en de attack speed van ghostblade kan je echt heel gemakkelijk bij de carry blijven en je bent echt gruwelijk vervelend om dood te krijgen. De base damages op zijn skills zijn goed genoeg om carrys mee te kunnen killen.
Om verder op het (prima) verhaal van Lointje in te gaan:thewizard2006 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 13:58:
[...]
Dat was mijn idee zo ongeveer ook ja. Bedankt voor de bevestiging. Dan kan ik tenminste onderbouwen als men moeilijk gaat doenNaja op dit moment maak ik me daar niet echt druk om zolang ik niet als support solo in een lane wordt gezet.... Ga je richting ELO etc zal het wat gevoeliger kunnen liggen.
Verwijderd
Ik run minstens 15 armor pen op xin soms 25. Als ik 25 ga moet ik wel een razer halen anders is de jungle te traag. Icm Xin passive en de armor pen van brutaliser heb ik toch meestal wel genoeg damage om de carry in 2 dashes en 1 knockup te killen. Je cd op je dash is ongeveer 3 seconde met 30% cdr en de active van ghostblade.Vicarious schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:16:
[...]
Wederom een kwestie van voorkeur denk ikIk vind zelf dat ik als Xin te weinig damage doe als ik puur voor de GP/10 items ga. Op bijv. een Olaf kan ik me dat met zijn true damage nog wel voorstellen, maar met Xin heb ik echt het idee dat ik midgame alleen nog maar de AD carry kan damagen (en niet eens killen). Zal ook van runesetup, masteries etc. afhangen waarschijnlijk, maar dit is de manier die voor mij het lekkerste werkt.
Verwijderd
Klopt wel redelijk maar met olaf heb je ook geen escapes na je ult dus als je het gevecht hard verliest is het ook doei. Als je gewoon ergens geganked word met xin heb je trouwens wel een escape namelijk je ult.Fanatic_FS schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:11:
Olaf heeft ook een andere aanpak dan Xin.
Olaf is meer van het, hoi ik sla je voor 340 true dmg iedere circa 4s en die cc van je support en tank doen me lekker niets en als je me al damaged sla ik je gewoon nog wat sneller, doei.
Xin is all-in, als je erin vliegt ga je er niet uitkomen tenzij je de anderen molt want je hebt geen escapes.
nu noem je dé escape ulti (olaf) ondergeschikt aan een damage/knockback ulti (xin) in een escape situatieVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 17:18:
Klopt wel redelijk maar met olaf heb je ook geen escapes na je ult dus als je het gevecht hard verliest is het ook doei. Als je gewoon ergens geganked word met xin heb je trouwens wel een escape namelijk je ult.
Verwijderd
Je gaat toch niet de teamfight in zonder je ult te gebruiken om dan nog weg te kunnen komen? En als je dat doet ga je dan ook nog wegrennen terwijl je low bent? Dan doe je namelijk het meeste damage.godofal schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:01:
[...]
nu noem je dé escape ulti (olaf) ondergeschikt aan een damage/knockback ulti (xin) in een escape situatie![]()
na xin's ult heeft hij net zo goed geen escape meer, en die escape is toch net wat minder imo
bovendien heeft olaf z'n axe nog als semi-escape, met xin kan je hooguit nog naar een minion springen als je toevallig achter hun linie staat (wat niet altijd zo is)
ah, ik bedoelde een top lanesituatie+gankVerwijderd schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 19:24:
[...]
Je gaat toch niet de teamfight in zonder je ult te gebruiken om dan nog weg te kunnen komen? En als je dat doet ga je dan ook nog wegrennen terwijl je low bent? Dan doe je namelijk het meeste damage.
En die axe is wat? 12 seconde cooldown als je gechased word. Mijn punt is gewoon dat je bij beide in een teamfight of je target killed en wint of doodgaat. Een paar uitzonderinggen daargelaten natuurlijk.
Verwijderd
Ben het hier opzich wel mee eens vind de wriggles eigenlijk alleen nog fijn als ik ook weet dat ik af en toe ga split pushen ofzo. Voor alleen junglen is het zo overbodig.Baristo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:17:
Met veel junglers (bruiser junglers) bouw ik gewoon 2/3 dorans ipv wriggles. De jungle is zo zwak atm dat de wriggle proc alleen goed is voor drake/baron. De doran blades geven je een goede boost als je van plan bent de enemy jungler te gaan denyen.
In mijn mening heeft de wriggle nerf en de jungle nerf, wriggles overbodig gemaakt voor in de jungle, het is wel een goed item voor top op champions zoals GP (als iemand die nog speelt). Alleen op nocturne bouw ik nog wriggles, maar die speel ik ook met 0/21/9 masteries.
Als je rekent:
Wriggles - 1 ward per 3 minutes - 30 armor 23 AD 12%LS - 1600 gold
Philo HoG - 2.5 wards per 3 minutes - 200HP en wat regen - 1625 Gold
3xdorans - 240HP 30AD 9%LS - 1425 Gold
dorans bouwen lekker makelijk, je houd gold over voor wards(om te counteren) en je hebt 240HP wat effectiever is dan 30 armor(vooral met mid ganks etc).
Zelf ben ik een redelijk agro jungler, ik speel zelden utility junglers, maar als je vs een utility jungler speelt met een bruiser/fighter class kan je vrijwel doen wat je wil met doran blades.
Mee eens op zich, alleen ik speel maar weinig junglers waarmee zo'n build viable is. Zoiets is goed op bijv. Lee Sin, maar met junglers als Malphite en Skarner heeft dat natuurlijk niet zoveel zinBaristo schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:17:
Met veel junglers (bruiser junglers) bouw ik gewoon 2/3 dorans ipv wriggles. De jungle is zo zwak atm dat de wriggle proc alleen goed is voor drake/baron. De doran blades geven je een goede boost als je van plan bent de enemy jungler te gaan denyen.
In mijn mening heeft de wriggle nerf en de jungle nerf, wriggles overbodig gemaakt voor in de jungle, het is wel een goed item voor top op champions zoals GP (als iemand die nog speelt). Alleen op nocturne bouw ik nog wriggles, maar die speel ik ook met 0/21/9 masteries.
Als je rekent:
Wriggles - 1 ward per 3 minutes - 30 armor 23 AD 12%LS - 1600 gold
Philo HoG - 2.5 wards per 3 minutes - 200HP en wat regen - 1625 Gold
3xdorans - 240HP 30AD 9%LS - 1425 Gold
dorans bouwen lekker makelijk, je houd gold over voor wards(om te counteren) en je hebt 240HP wat effectiever is dan 30 armor(vooral met mid ganks etc).
Zelf ben ik een redelijk agro jungler, ik speel zelden utility junglers, maar als je vs een utility jungler speelt met een bruiser/fighter class kan je vrijwel doen wat je wil met doran blades.
Verwijderd
Tnx. Ik merk wel dat ik er steeds meer in kom wie wat doet en kan. Je verhaal sluit hier goed op aan. Nog wel lastig om te zien wie echt de counter is van een ander etc. Heb nu met Janna het vooral lastig tegen Teemo, Ashe, Katarina, Garen, Blitzcrank (met zijn pull) al zal het ook liggen aan de skills van de persoon die dit poppetje speelt.
[ Voor 16% gewijzigd door thewizard2006 op 30-10-2012 09:21 ]
Ja juist top is hij heel sterk, je kan hem als ad bot spelen maar dan zou ik hem als een traditionele ad bouwen (nouja iets anders eerst BT dan Inf edge)Martin0 schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 16:00:
[...]
thanks hier heb ik wat aan, jayce is ook top lane champ toch
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2012 11:46 ]
Verwijderd
ja ik heb amper TT gespeeld vroeger en met de nieuwe map zeker al 10 potjes gedaanDreanor schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 22:50:
Vandaag voor het eerst de nieuwe Twisted TreeLines gespeeld met Malphite. Wat is die map leuk geworden met die capture points welke je bonus geven en de versimpelde jungle.
Wat het ook leuk maakte was hoe goed het ging, beetje lucky dat ik een double kill kon maken nog voor de minions spawnen en vandaaruit kunnen snowballen min of meer. En uiteindelijk de match gewonnen.
[ Voor 26% gewijzigd door thewizard2006 op 30-10-2012 17:14 ]
heb precies hetzelfde probleem, op de forums van LoL kan ik echter nog weinig vinden..thewizard2006 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:55:
kan het kloppen dat de servers niet beschikbaar zijn? Bij EU West staat in grote rode letters UNAVAILABLE. News laad niet en mijn Play knop is uitgegrijst.
Servers moeten up zijn volgens http://euw.leagueoflegends.com/service-status?rid=sidebar
[ Voor 8% gewijzigd door Twijfels op 30-10-2012 17:16 ]
ik ben niet uitgelogd, dus de servers doen het nog, inlogservers kan een ander verhaal zijnthewizard2006 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:55:
kan het kloppen dat de servers niet beschikbaar zijn? Bij EU West staat in grote rode letters UNAVAILABLE. News laad niet en mijn Play knop is uitgegrijst.
Servers moeten up zijn volgens http://euw.leagueoflegends.com/service-status?rid=sidebar
Verwijderd
Hoop dat het lukt voor je. Sta zelf nu op 1817 , als ik nou 1850 haal ben ik helemaal tevreden. Mijn hoogste dit seizoen was 1843.N3burz schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:15:
[...]
heb precies hetzelfde probleem, op de forums van LoL kan ik echter nog weinig vinden..
na een minuut ofzo komt er ook: EU West - undefined te staan ipv unavailable..
Dacht net lekker te relaxen en nog ff snel een potje te kunnen spelen voor het eten
gisteren 1495 top rating gehaald, toen wou ik voor de 1500 gaan maar helaas een feedend team gekregen, ben nu dus 1481, 2 potjes voor de 1500! hopelijk vanavond nog als de server het doet!
EDIT: http://euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=900758
wel 1 topic over, lijkt wel van het laatste half uur een probleempje te zijn..
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2227836Nivali schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:09:
Hier ook EU WEST undefined, nadat er een tijdje unavailibe heeft gestaan.
Op pc, en op laptop.
Maten van me zijn wel gewoon online, vreemd verhaal.
Dat staat er inderdaadNivali schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 18:19:
@speedzor
Ondertussen had ik al in een ander topic op het lol forum deze trick gevonden.
Vreemd genoeg werkt het inderdaad.. wat staat er nu eigenlijk? There is no urf level? (Urf als in die walrus met die spatel?)
[ Voor 26% gewijzigd door Dylan93 op 30-10-2012 18:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq