[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.266 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:21
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:19:
En daarbuiten heb je skill. Als je twee mensen met gelijke kit, gelijke runes, gelijk lvl etc tegenover elkaar zet zal degene met de meeste skill winnen
Een ww heeft niet zo heel veel geintjes. Wat aan skill zou er kunnen veranderen dat (als alles gelijk is) de eerste klap de winst uitmaakt? Hoe zou skill uit kunnen maken? Statistisch gezien is de dmgoutput gelijk. De health is gelijk. Dus degene die de eerste klap geeft (critkans ook gelijk uitgesmeerd) is het eerst door de healthpool van de vijand heen. In ieder geval loopt die vijand na het gevecht niet weg (edit: in mijn geval met meer dan 100 hp) (misschien een beetje lag dat de laatste klappen tegelijk gescored worden oid).

nb:teammate had hem wat later op zijn terugweg. We hadden trouwens ook allebei blue buff. Ik had zeker weten ook red buff (hij denk ik ook. Was een goede jungler. Erna had 'ie 'm zeker). (edit2: Ik schat mijn skill zodanig in: een op een met gelijke ww ga ik niet aan omdat ik meer dan de helft van de keren zou verliezen ;) )

[ Voor 9% gewijzigd door wheez50 op 25-04-2012 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wheez50 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:35:
[...]

Een ww heeft niet zo heel veel geintjes. Wat aan skill zou er kunnen veranderen dat (als alles gelijk is) de eerste klap de winst uitmaakt? Hoe zou skill uit kunnen maken? Statistisch gezien is de dmgoutput gelijk. De health is gelijk. Dus degene die de eerste klap geeft (critkans ook gelijk uitgesmeerd) is het eerst door de healthpool van de vijand heen. In ieder geval loopt die vijand na het gevecht niet weg (edit: in mijn geval met meer dan 100 hp) (misschien een beetje lag dat de laatste klappen tegelijk gescored worden oid).

nb:teammate had hem wat later op zijn terugweg. We hadden trouwens ook allebei blue buff. Ik had zeker weten ook red buff (hij denk ik ook. Was een goede jungler. Erna had 'ie 'm zeker). (edit2: Ik schat mijn skill zodanig in: een op een met gelijke ww ga ik niet aan omdat ik meer dan de helft van de keren zou verliezen ;) )
Nou, een skilled speler lasthit beter en weet beter wanneer en hoe hij moet traden, hoe hij zijn skills timet etc. etc. Daarom wint een skilled speler een gelijke matchup vrijwel altijd als je externe factoren als jungle ganks niet meerekent.

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 25-04-2012 21:18 ]

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 10:57
Gisteren ff weer een potje gespeeld met Karma als support. Ging to dusver goed. Het begin ging lekker. Warwick solo top hield goed stand. 2 kameraden deden ook mee. 1 als Maokai (jungler) ging ook erg goed en andere kameraad als Miss Fortune en ik als Karma op bot, dat ging ook erg lekker. Laat het nou net zijn dat we een Fizz als mid hadden en die echt niet mid bleef. Continu lane switchen, geen minion kills maakte en ook nog eens een Ryze ging feeden met 8 kills. Onze lane hield gewoon stand, maar komt hij eraan met zijn Fizz rent op Soraka en Graven af en probeert het maar 2vs1, dood natuurlijk. Potje was toen snel afgelopen (genoodzaakt om op te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Vicarious schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:17:
[...]

Nou, een skilled speler lasthit beter en weet beter wanneer en hoe hij moet traden, hoe hij zijn skills timet etc. etc. Daarom wint een skilled speler een gelijke matchup vrijwel altijd als je externe factoren als jungle ganks niet meerekent.
sommige champs zijn niet echt skills voor nodig als je het mij vraagt..
Kijk een mordekaiser die lasthit standaard als super daar is niet veel skill voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dopiej schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:15:
[...]
sommige champs zijn niet echt skills voor nodig als je het mij vraagt..
Kijk een mordekaiser die lasthit standaard als super daar is niet veel skill voor nodig..
Nadeel is dat hij standaard dus ook keihard pushed en een makkelijke kill is.
Mordekaisers zijn altijd prioriteit begin game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:17:
[...]

Nadeel is dat hij standaard dus ook keihard pushed en een makkelijke kill is.
Mordekaisers zijn altijd prioriteit begin game.
ja dat is waar, maar ik speel hem best veel en toch proberen ze mij niet te ganken..
Wrsch omdat ze denken dat ze me niet neer krijgen dan ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik surrender de laatste tijd juist steeds minder, ondanks dat de tegenstander bijv. een Lee Sin met 10 kills had. Als al jullie lanes prima gingen dan zie ik niet waarom je zou moeten opgeven? Ik heb potjes nog altijd zien omdraaien omdat ze op een begeven moment te overmoedig werden, ook jouw AD carry zal toch wel gewoon hebben kunnen farmen aangezien de rest van je lanes goed gingen?

De laatste tijd zie ik steeds meer potjes omslaan door teams die hun advantage niet benutten. Zo zul je zien dat de meeste mensen met 8 kills er daarna alleen maar bij blijven pakken en uiteindelijk zij de enigste zijn die gefed zijn terwijl de rest van het team er matig voorstaat, of de persoon die gefed is wordt te overmoedig en duikt fights in die die niet in hoort te duiken. Etc.

Ik hou dus tegenwoordig ook gewoon echt aan dat alles nog mogelijk is. Want ik heb games met een 8/0 Lee Sin en 6/1 Garen en dergelijke gewoon weer keihard zien omslaan in teamfights. En uiteindelijk als je het tot late game weet te redden heb je maar 1 á 2 pushes nodig om de game te finishen gezien de lange respawn tijden.

Gisteren overigens niet m'n beste potjes gespeeld.
http://www.lolking.net/summoner/euw/20138473#history

Tevens wel Blitzcrank support geprobeerd, helaas 2 kills gepakt, echter kwam dat door mijn ult in teamfights. Was overigens dus niet de bedoeling. Wilde hem een beetje aggressive spelen dus heb er hier en daar wat AP in gestopt, helaas mocht 't niet baten. Tegenstander had uiteindelijk een bijna full build Tristana die iedreen van ons wegschoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoseer
  • Laatst online: 12-09 10:57
Jah aan de ene kant heb je wel gelijk, maar was even vergeten te vertellen dat ook de rest van hun team redelijk gefeed werdt door die fizz, aangezien hij steeds van lane switchte en alleen maar doodging. En die ryze had niet alleen maar 8 kills hoor. Aangezien hij gefeed was bemoeide hij zich later ook met onze lane enzo. We waren echt snel dood. Ging er heftig aan toe, maar hun team speelde wel erg goed hoor. 5vs4 hoeft inderdaad niet slecht uit te pakken, maar in dit geval, wel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:38

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gisteravond gepoogd wat games met Mundo te spelen, maar helaas, afgezien van een bot game heb ik Mundo maar één keer kunnen spelen en ook direct in de Jungle. Het is dat matchmaking een flinke fout maakte, ons team was echt heel veel beter dan de tegenpartij (alle lanes wonnen en we wonnen in 20 minuten zonder surrender), maar aan mij lag het niet :+

Heeft iemand een goede build voor Mundo in de jungle? Het was niet echt de plaats waar ik wilde beginnen, maar het zal wel vaker zo zijn. Gisteravond was solo top nogal populair. Ik volgde nu de mundo guide van TOO op solomid, maar dat wilde niet echt vlotten. Waarschijnlijk een fout in de route of skill gebruik, maar ik deed:

cloth+5
wolves > blue > wraits > red (kon ik niet doodkrijgen) > golems (ging ik dood aan)
ik begon W,Q,E

Wat deed ik fout? :)

Verder gisteravond weer een game hard gecarried (13/3/5) als Tristana, ik moet zeggen dat ik haar (hem?) steeds leuker begin te vinden. Caitlyn was mijn main, maar misschien ga ik voortaan wel met Tristana aan de slag. De jump, utility van je ult, de active op je E en je Q; alles is super bruikbaar.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekwaus21
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 21:26
Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:51:
Gisteravond gepoogd wat games met Mundo te spelen, maar helaas, afgezien van een bot game heb ik Mundo maar één keer kunnen spelen en ook direct in de Jungle. Het is dat matchmaking een flinke fout maakte, ons team was echt heel veel beter dan de tegenpartij (alle lanes wonnen en we wonnen in 20 minuten zonder surrender), maar aan mij lag het niet :+

Heeft iemand een goede build voor Mundo in de jungle? Het was niet echt de plaats waar ik wilde beginnen, maar het zal wel vaker zo zijn. Gisteravond was solo top nogal populair. Ik volgde nu de mundo guide van TOO op solomid, maar dat wilde niet echt vlotten. Waarschijnlijk een fout in de route of skill gebruik, maar ik deed:

cloth+5
wolves > blue > wraits > red (kon ik niet doodkrijgen) > golems (ging ik dood aan)
ik begon W,Q,E

Wat deed ik fout? :)

Verder gisteravond weer een game hard gecarried (13/3/5) als Tristana, ik moet zeggen dat ik haar (hem?) steeds leuker begin te vinden. Caitlyn was mijn main, maar misschien ga ik voortaan wel met Tristana aan de slag. De jump, utility van je ult, de active op je E en je Q; alles is super bruikbaar.
Hoe waren je masteries? ik heb zelf jungle mundo nog niet gespeeld maar ik denk zelf dat ik zo voor een 9/21/0 ga. Ik denk dat ik hem ook eens ga spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oh dat ben ik nog vergeten te vermelden zie ik. Ik speelde inderdaad met standard tankydps runes (AD, armor, MR/lvl, HP) en 9/21/0 masteries. Ik voelde al wat nattigheid dus ik denk, veilig beginnen. Maar mocht dus niet baten blijkbaar.

Misschien is het mijn skill gebruik ook wel hoor. Ik begin met W, maar hoe lang kun je die aan laten staan? Totdat een camp dood is of de helft van de tijd? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:05:
Oh dat ben ik nog vergeten te vermelden zie ik. Ik speelde inderdaad met standard tankydps runes (AD, armor, MR/lvl, HP) en 9/21/0 masteries. Ik voelde al wat nattigheid dus ik denk, veilig beginnen. Maar mocht dus niet baten blijkbaar.

Misschien is het mijn skill gebruik ook wel hoor. Ik begin met W, maar hoe lang kun je die aan laten staan? Totdat een camp dood is of de helft van de tijd? :)
Volgens mij heb je spellvamp nodig op Mundo jungle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-08 10:34

Waar begon je mee?
Boots + pots of Armor + Pots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51

Ik gebruik de toggle/W eigenlijk nog niet totdat ik genoeg HP regen heb. Anders vreet hij echt aan je HP. Ik spam gewoon de Q en E. Ik leer de W ook pas laat. Ik speel hem dan wel als solo top maar ik denk dat de skill build redelijk hetzelfde is omdat je met je Q ook ganked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Cloud Tristana vind ik een gruwelijke AD carry, die jump met slow is een perfecte chaser vooral als er meerdere targets wegrennen, je jumped op eentje, killed hem jumped op de tweede etc.

Ult is gruwelijk om mensen een teamfight terug in te schieten + doet awesome amount of damage.

E doet lekker damage over time en is super usefull met z'n healing reduction, vooral in die bot lane met healende support.

en ja Q.. een paar seconde lang godlike gaan met je AS is natuurlijk super sick.

Al met al vind ik Tristana een van de beste AD carries in de game.
Overigens die passive.. het fijne is dat je dat niet kunt halen in de shop, zo hebben sommige characters lifesteal, sommige characters krijgen een shieldje of wat dan ook. Maar range krijg je van geen enkele item. En uiteindelijk is die range ook gewoon een lifesaver.

Gisteren ook een potje Tristana gespeeld met Rendier, meen dat ik toen 22/1/7 ging met over de 300 minions farm.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tristana moet ik ook eens gaan oppakken ja. Ik ben echt superslecht met AD carries, maar als ik h et dan moet spelen neem ik eigenlijk altijd Ashe of Ezrael. En hoewel ik met Ezrael regelmatig kan carryen is het me met Ashe nog nooit gelukt (altijd scores als 3/4/20 ofzo als ik win, 3/7/10 ofzo als ik verlies). Met Ezrael haal ik wel eens scores als 19/2 e.d. , denk dat dat met Tristana ook makkelijker moet lukken dan Ashe. Vayne en Graves heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die liggen me echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Vicarious schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:17:
Tristana moet ik ook eens gaan oppakken ja. Ik ben echt superslecht met AD carries, maar als ik h et dan moet spelen neem ik eigenlijk altijd Ashe of Ezrael. En hoewel ik met Ezrael regelmatig kan carryen is het me met Ashe nog nooit gelukt (altijd scores als 3/4/20 ofzo als ik win, 3/7/10 ofzo als ik verlies). Met Ezrael haal ik wel eens scores als 19/2 e.d. , denk dat dat met Tristana ook makkelijker moet lukken dan Ashe. Vayne en Graves heb ik ook wel eens geprobeerd, maar die liggen me echt niet.
Probeer Sivir een keer :) Is een goede en vrij gemakkelijke AD Carry...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReCreator schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:20:
[...]

Probeer Sivir een keer :) Is een goede en vrij gemakkelijke AD Carry...
Die vind ik sinds de rework van die bouncing blades niet leuk meer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Vicarious schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:06:
[...]
Volgens mij heb je spellvamp nodig op Mundo jungle
Lifesteal of spellvamp? Want de guide van TOO raad mij ook 9/21/0 aan met lifesteal en geen vamp dus.
Rendiertje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:10:
[...]
Waar begon je mee?
Boots + pots of Armor + Pots?
Ik begon veilig met armor+pots.
_FrostBite_ schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:11:
[...]
Ik gebruik de toggle/W eigenlijk nog niet totdat ik genoeg HP regen heb. Anders vreet hij echt aan je HP. Ik spam gewoon de Q en E. Ik leer de W ook pas laat. Ik speel hem dan wel als solo top maar ik denk dat de skill build redelijk hetzelfde is omdat je met je Q ook ganked.
Ook dat wijkt significant af van TOO dan. Maar met welke skill begin je? Ik denk E dan? Want Q doet bij lange na niet genoeg damage op lvl1 om praktisch te zijn in de jungle. Althans dat was mijn gevoel. :) Voor ganks is hij natuurlijk wel nodig.

pcartigny: helemaal mee eens. Moet je nagaan dat mijn support ook nog eens Zeke's Herald haalde. Vanaf dat moment was ik echt niet meer te stoppen. Ik weet niet maar voor mijn gevoel is Tristana sterker dan Caitlyn. Maar ik ga Trist nog wel flink wat spelen de komende tijd om dat zeker te weten. :)

Vicarious: Ashe ligt mij ook niet, ik heb precies hetzelfde probleem als jij met haar. Ik doe het wel aardig, maar heb nooit het idee dat ik carry. Van de afgelopen 5 games met Trist echter, heb ik er twee echt hard gecarried (d.w.z. gewoon niet te stoppen). Vooral met de heals die je veel voorbij ziet komen, is Tristana zo sterk met haar E. Veel healers zoals Vlad/Trynd lijken dat geheel te vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 18:14:
[...]

Ik weet wat de passive van blitz is. Maar als je een tear rusht kan je daarna of geen items meer kopen, tenzij je kills/assits/dragons/towers pakt. Of je kan geen wards plaatsen. Voor beide tegelijk heb je nou eenmaal niet genoeg geld als 0 cs support.

Waarvoor gebruik je tear eigenlijk? Om mensen te baiten? Of voor de defensieve stats?
Want als je het gebruikt om meer te kunnen tanken kun je beter een glacial shroud halen.
Voor mana hoef je het niet te doen want je gaat niet echt meer oom met blitzcrank sinds ze zijn mana kosten hebben bijgesteld.
Ik bouw hem ook als lord_ronddraai.

Mijn masteries zijn 1-3-26 (met smite/exhaust) of 0-4-26 (met heal), runes zijn red ability power, yellow armor, blue manaregen & gp5 quints. De manaregen kan geswapt worden gezien inderdaad sinds de laatste patch je echt niet snel oom geraakt, rode kunnen misschien ook beter armor runes bevatten maar het gaat best met deze build.
Starten met de fairy charm 2 groene & 1 paarse ward en een health pot. Zsm philo stone rushen en daarna is de volgorde over het algemeen :

Lvl1 Boots
(als het niet echt vlot neem ik hier een HoG tussen)
Cataclyst
Glacial Shroud
CDR Boots
Frozen Heart
en dan situationeel wat er nog nodig is.

Met deze build heb je een pull iedere 10s, een ulti iedere 18. Gigantisch beastlike in teamfights :)

Onlangs eens in 1 game een karma support tot 7maal in ons team gepulld, had er op de duur medelijden mee. Met een blitz in team ben je ook vrij geducht voor invades.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Mundo begin ik pas op Lv 3 met Q en max ik als laatst, je E doet namelijk des te meer damage des te minder HP je hebt.
Daarnaast doe ik hem met attack speed runes, armor / resistance en movingspeed runes.
Boots + pots

W -> E -> Q -> E -> W -> R
Q is niet zo belangrijk, een hit van je E en je hebt de damage van Q weer meer dan recht getrokken.
9/21/0 of 21/9/0

Item choice:
Boots + pots -> mobility boots of berserker of mercury
Recurve bow -> Wit's end
Heart of Gold -> Oomen
Frozen Mallet
Optional: Warmog / FoN
Aura: Stark's Fervor of WoTa (voor AP team) of shurelya

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _FrostBite_
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 11:51
Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:

[...]

Ook dat wijkt significant af van TOO dan. Maar met welke skill begin je? Ik denk E dan? Want Q doet bij lange na niet genoeg damage op lvl1 om praktisch te zijn in de jungle. Althans dat was mijn gevoel. :) Voor ganks is hij natuurlijk wel nodig.
Ik begin inderdaad met E in de jungle en Q op solo top en als 2de dan Q in de jungle en zo om en om tot level 6 en dan pas de W erbij omdat je dan lekker je ulti kan gebruiken als je low health bent.

Items ben ik nog niet helemaal uit maar ik begin altijd wel met armor en dan naar wriggles verder verschilt het nog wel vaak bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:29:
[...]

Lifesteal of spellvamp? Want de guide van TOO raad mij ook 9/21/0 aan met lifesteal en geen vamp dus.
Die vamp halen ze geloof ik uit hun quints. de reden van vamp is zodat je je W kan gebruiken voor AoE damage waardoor je clearing time awesome wordt. Je HP gaat dan niet of amper omlaag door de spellvamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Oke goede tips allemaal :) Dit weekend eens uittesten allemaal. Ik heb alleen geen spellvamp quints en die zijn me op dit moment wat te duur met die nieuwe champ die eraan komt. Ik ga junglen eerst even testen in een custom zodat ik uit kan vissen wat ik fout doe. Maar vooral de E in de jungle gebruiken klinkt wel goed ja!

Exlaxl, jij begint wel met W, maar hoe gebruik je deze dan? Je hebt zo te zien ook geen spellvamp dus ik denk dat je W veel kan gebruiken, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Tristana is lategame gewoon een beast, en die range helpt daarbij heel erg :) Ik vind haar lategame daarom ook sterker dan een caitlyn bijvoorbeeld. Ben nu meer aan het oefenen met Graves, vooral zijn early/mid game vind ik goed
Vanavond maar weer eens wat meer mee oefenen(en miss kopen nu die toch in de sale is)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:56:
Exlaxl, jij begint wel met W, maar hoe gebruik je deze dan? Je hebt zo te zien ook geen spellvamp dus ik denk dat je W veel kan gebruiken, of wel?
Bij een normale pull kom je er wel met 50-60% uit hoor, bij een hard pull zonder smite zelfs nog 80% ofzo (voor als je hun red gaat rushen na blue met je smite).

E skill met attack speed runes is belangrijk, anders lukt het niet.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 11-07 16:23
Gisteravond stond ik solotop Riven tegen een Renekton, ik moet zeggen dat ik nooit echt problemen heb met een Renekton maar deze deed het wel heel goed, ik weet niet wat het uiteindelijk heeft gedaan, of hij gewoon een stuk beter was dan mij (dat denk ik dan maar), of dat ik verkeerde runes / items kocht.

Uiteindelijk toch nog positief uitgekomen maar de match wel verloren, weet eigenlijk niet zo goed meer hoe dat ging :9

Erg jammerlijk potje van mij, de rest van de avond ging het eigenlijk wel goed waarvan Maokai jungle wel uitblonk denk ik :)

Vanavond na het sporten nog maar eens een paar potjes doen? Vond het op zich wel een fijn premade team gisteravond, alleen jammer dat ik die pot tegen Renekton zo verklootte

edit:
Dieptepunt was dat ik Morgana koos en niet lockte (duh), een nidalee die zei dat hij top wilde, rest had ook een lane gekozen op 1 na
Dus ik lock in met de gedachte, dit komt wel goed... niet dus :') Die laatste picked een top, nidalee begint op MIJ te zeiken dat ze mid wilde hebben en dat ze dat op tijd had gezegd XD

Naja, ik ben de moeilijkste niet, dan ga ik wel bottom (als morgana, heuh), gaat ze mid zitten feeden (Ahri), rest van het team had ook niet veel zin om te winnen volgens mij, uiteindelijk met 1/1/4 geëindigd en verloren..

Kan je eigenlijk ook ergens de hele match history zien? dus wat je allies en tegenstanders stonden enz.

[ Voor 31% gewijzigd door Xevoo op 26-04-2012 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:04:
Gisteravond stond ik solotop Riven tegen een Renekton, ik moet zeggen dat ik nooit echt problemen heb met een Renekton maar deze deed het wel heel goed, ik weet niet wat het uiteindelijk heeft gedaan, of hij gewoon een stuk beter was dan mij (dat denk ik dan maar), of dat ik verkeerde runes / items kocht.
Motte mij ook gewoon laten shinen op top, je weet nu dat de beruchte verhalen waar zijn xD

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:08:
[...]

Motte mij ook gewoon laten shinen op top, je weet nu dat de beruchte verhalen waar zijn xD
Ik heb met geen enkele plek moeite om te spelen, het gaat alleen niet altijd even goed (moet nog veel leren en doorkrijgen gok ik zo), had je je plek moeten opeisen! XD

Die Renekton heeft trouwens 1260 Wins en 1200 losses... daar kom ik nog niet in de buurt :') Gewoon outplayed dus

[ Voor 13% gewijzigd door Xevoo op 26-04-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:09:
[...]
Ik heb met geen enkele plek moeite om te spelen, het gaat alleen niet altijd even goed (moet nog veel leren en doorkrijgen gok ik zo), had je je plek moeten opeisen! XD
Moest men sociale leven even onderhouden (werd gedwongen door vriendin :X ) haha.
Ach, 13 min in game, 9-0 rumble powaaa :D
3v1? no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:10:
[...]

Moest men sociale leven even onderhouden (werd gedwongen door vriendin :X ) haha.
Ach, 13 min in game, 9-0 rumble powaaa :D
3v1? no problem.
Je was Janna in die game en je ging best wel baasachtig goed toen :9

En ach, ik ken het "probleem"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Olaf gank 3 v 1 is pas No problem :)

BAM true damage 1 kill :)
BAM na 8 seconden cooldown kill numero 2 :D

Welke Hero's hebben eigenlijk nog meer allemaal zulk soort True Damage?
Ik ken er geen behalve mijn nieuwe held Olaf *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rendiertje schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:14:
Olaf gank 3 v 1 is pas No problem :)

BAM true damage 1 kill :)
BAM na 8 seconden cooldown kill numero 2 :D

Welke Hero's hebben eigenlijk nog meer allemaal zulk soort True Damage?
Ik ken er geen behalve mijn nieuwe held Olaf *O*
Ahri's bal wanneer die terugkomt
Corki 10% passive
Olaf (E skill)
Irelia (W skill)
Vayne (silver bolt)
Cho Gath (nom nom nom)
Kog'Maw (Passive)
Nunu (nom nom nom)
Twitch (Venom)
Zilean's bomb (bij het plaatsen 10 true damage)
Fizz's ult (bij het plaatsen 10 true damage)

Sommige items en ignite.
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:51:
[...]
Red buff is ook true damage.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ult van Cho'Gath toch ook?

Zie dat je je bericht al behoorlijk aan het aanpassen bent :+
Wilde er ook nog een paar opnoemen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Vayne haar silver bolts procs doen true dmg, DAT dmg

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Tijdje terug had ik een pagina gevonden met allerlei stats van toernooien (team comps W/L rates van champs in toernooien, bans, picks, etc, etc).. Echt heel gedetaileerd en makkelijk doorzoekbaar.. Maar ik kan die site nergens meer vinden.. Weet iemand toevallig welke site dat was? Thnx.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:15:
[...]

Ahri's bal wanneer die terugkomt
Corki 10% passive
Olaf (W geloof ik)
Irelia (W skill)
Vayne (silver bolt)
Cho Gath (nom nom nom)
Kog'Maw (Passive)
Nunu (nom nom nom)
Twitch (Venom)
Zilean's bomb (bij het plaatsen 10 true damage)
Fizz's ult (bij het plaatsen 10 true damage)

Edit:
niet vergeten dat sommige items dit geven en ignite.
Olaf zijn E trouwens en Red buff is ook true damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Hmm, maar eens mijn Runes gaan bekijken zo :9 kijken waar ik wat kan aanpassen met 3k ip :9 wilde eigenlijk Olaf halen ofzo, maar Runes zijn belangrijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:23
Meh ik heb gister katarina gekocht zag scarra kat spelen en toen dacht ik die moet ik ook hebben

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat word veel oefenen. Zij is denk ik veruit de slechtste mid. Maar als je er goed mee word kan ze denk ik wel het hardst snowballen van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Dat word zeker oefenen heb gister nog 1 potje met er gespeeld tegen akali op mid.
Had ik af en toe nog best moeite mee omdat die een ongelofelijk goeie burst heeft maar ook een shroud waardoor ik haar vaak niet kon hitten met skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Ik heb nu de volgende runes:
AP (heb ik maar 1 page voor):
Flat AP Quints, Magic Pen Reds, Flat Armor Yellows, Flat AP Blues.

AD (Ook maar 1 page):
Flat AD Quints & Reds, Flat Armor Yellows, Flat Magic Resist Blues

Wat zou ik hier aan vervangen? Of niets?

Jullie kunnen mijn runes ook bekijken trouwens :9
http://www.lolking.net/summoner/euw/19785507#runes
Als iemand zin heeft om daar naar te kijken.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Beide zijn carry pages neem ik aan? Want dan zit dat zo wel snor lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-08 09:26
Refferalls moeten voortaan lv 10 zijn :s
ze hebben dat hele systeem op de schop gegooid
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:56:
Oke goede tips allemaal :) Dit weekend eens uittesten allemaal. Ik heb alleen geen spellvamp quints en die zijn me op dit moment wat te duur met die nieuwe champ die eraan komt. Ik ga junglen eerst even testen in een custom zodat ik uit kan vissen wat ik fout doe. Maar vooral de E in de jungle gebruiken klinkt wel goed ja!

Je mist denk ik AS reds.

Spellvamp is de manier hoe Crumbzz hem speelt: laatste keer dat ik het checkte speelt hij AS reds, Spellvamp Quints, Armor yellow and MR blue.

Toch vreemd dat je geen volle clear kan maken. Met cloth 5 zonder pull kan ik een level 4 clear halen (start wolves) zonder recall en zonder Spellvamp Quints (ik gebruik MS quints op Mundo, wel AS reds). Wel met de Vigor masteries (9/21/0 of 0/21/9 zijn beide ok).

Skill sequence: W-->Q-->E, daarna R>W>E>Q.
W blijft bij mij gewoon aan tot vlak voor de last hit op de laatste minion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Xevoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:38:

AD (Ook maar 1 page):

goede om aan te schaffen is magic res per lv in de eerste 6lvs is dit niet zo goed probleem
armour pen kun je in sommige gevallen ebter verangen door attack speed of attack damage flat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AD (Ook maar 1 page):

Leona page andere quints geven, miss health quints of magic pen quints.
En ja Cooldown is leuk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig, die keuze laat ik aan jou over.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:50:
[...]

Leona page andere quints geven, miss health quints of magic pen quints.
En ja Cooldown is leuk, maar ik vind het eigenlijk niet nodig, die keuze laat ik aan jou over.
Jup, Support page(s) moet ik sowieso nog naar kijken, maar gezien ik dat niet heel vaak hoef te spelen in normals heb ik me daar nog niet echt op gefocussed, dat worden mijn volgende aankopen.

Maar de overige runes zijn wel goed op Leona?

Want dan kan ik zo net 1 quint kopen denk ik, en dan health of magic pen? :9

edit:
Die cooldown waren nog fout, toen had ik nog niet genoeg magic resist

[ Voor 6% gewijzigd door Xevoo op 26-04-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:52:
[...]
Want dan kan ik zo net 1 quint kopen denk ik, en dan health of magic pen? :9
Je kan ook nog gold quints nemen, aangezien het support is, die kosten ook niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:54:
[...]

Je kan ook nog gold quints nemen, aangezien het support is, die kosten ook niet zo veel.
Ik zie het, 1G/10... 515IP, die maar doen? Health quints zijn duurrrrrrrrr! O_O

[ Voor 6% gewijzigd door Xevoo op 26-04-2012 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:54:
[...]

2k tog? kheb ze ook en als je je masteries op gp zet in 2 gp items kooopt is het egt PRO xd da geld da stroomt binnen jonge xD

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:55:
[...]

Ik zie het, 1G/10... 515IP, die maar doen? Health quints zijn duurrrrrrrrr! O_O
Doe maar, het is een wereld van verschil, vergeet, zoals psy hierboven zegt, niet je masteries goed te zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

iemand toevallig die hier een roccat isku icm roccat kone gebruikt?
wil weten hoe die gene de easy-shift gebruikt.. icm league of legends :)

[ Voor 9% gewijzigd door psyy138 op 26-04-2012 13:11 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik denk dat vrijwel niemand dat doet. Waarom? Omdat het aantal toetsen wat je voor LoL gebruikt echt minimaal is.

123456
QWER
ASDF
GVB
SHIFT
ALT
CTRL

Meer is er niet echt voor de tijd dat je daadwerkelijk aan het spelen bent, dus extra toetsen creëren op dezelfde plaatsen lijkt me behoorlijk overbodig. :) Net zoals macro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:12:
Ik denk dat vrijwel niemand dat doet. Waarom? Omdat het aantal toetsen wat je voor LoL gebruikt echt minimaal is.

123456
QWER
ASDF
GV
SHIFT
ALT
CTRL

Meer is er niet echt voor de tijd dat je daadwerkelijk aan het spelen bent, dus extra toetsen creëren op dezelfde plaatsen lijkt me behoorlijk overbodig. :) Net zoals macro's.
maar ken jij de easy shift fuctie van roccat??
hiermee kan je de "q w e r" 2 functies ( smart en self bijvoorbeeld ) geven maar krijg het niet goed ingestelt

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
badboyqxy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:42:
Refferalls moeten voortaan lv 10 zijn :s
ze hebben dat hele systeem op de schop gegooid
:(
Dat is opzich wel goed kan veel te makkelijk misbruik van worden gemaakt

GV? bedoel je niet GB
of heb je recall ingesteld op V

[ Voor 9% gewijzigd door ocwil op 26-04-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@psyy138
Ik heb geen Roccat maar ik begreep wat het deed, inderdaad meerdere functies aan één toets geven. Echter doet LoL dit automatisch al met de Shift/Ctrl toetsen (je bent er geheel vrij in) dus ik zie de meerwaarde niet zo. Misschien dat het met easy-shift eenvoudiger is om permanent te wisselen? :) Ik zie het voordeel niet zo als je het even eenvoudig kunt regelen via de LoL client zelf namelijk.

Voor wat betreft die referrals; tja slimme keuze. Het was toch wat makkelijk om aan enorme aantallen te komen blijkbaar. Ik gok dat het item voor Athene een deel van de aanleiding daarvoor was.
ocwil schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:15:
[...]

Dat is opzich wel goed kan veel te makkelijk misbruik van worden gemaakt

GV? bedoel je niet GB
of heb je recall ingesteld op V
GVB moest het eigenlijk zijn. G is reguliere ping, V is de 'terug!' ping en B is recall inderdaad :)

[ Voor 22% gewijzigd door Cloud op 26-04-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:18:
Voor wat betreft die referrals; tja slimme keuze. Het was toch wat makkelijk om aan enorme aantallen te komen blijkbaar. Ik gok dat het item voor Athene een deel van de aanleiding daarvoor was.
Wat is het verhaal achter die athene dan?
Heeft die zelf allemaal refferals zitten levelen?

Ik was de V vergeten. :P

[ Voor 4% gewijzigd door ocwil op 26-04-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je hebt ongetwijfeld al iemand voorbij zien komen in SR met de naam xxxx4Athene. Deze hebben allemaal als referrer athene opgegeven en naar aanleiding hiervan wordt een item genoemd naar hem.

Cloud hieronder : Athene gelinkt aan cheaten ? Verwarren we hier niet met wetdream? ;) Enlighten me!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ocwil schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:20:
[...]

Wat is het verhaal achter die athene dan?
Heeft die zelf allemaal refferals zitten levelen?
Geen idee maar niet iedereen is altijd even lovend over Athene *kuch*. Ik vind het zelf ook maar een enorme flapdrop en niet alles wat hij doet lijkt altijd even legaal te gebeuren. Als je zoekt op hem krijg je bergen met potentiële cheating en dergelijke. Niet echt een voorbeeld voor de community.

Hij zal deze referrals wel op de normale wijze bereikt hebben, maar hiermee voorkomen ze in elk geval dat hij heel eenvoudig doorstoot naar 10k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
Ok dat is dus een goede zaak dat het nu lvl 10 wordt geldt deze regel ook voor refferals die voor de change lvl 5 zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
ik had 35 refs nu heb ik er nog 15 snap niet waar de rest gebleven is
bovendien heb ik mijn ip boost niet meer gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:22:
[...]

Geen idee maar niet iedereen is altijd even lovend over Athene *kuch*. Ik vind het zelf ook maar een enorme flapdrop en niet alles wat hij doet lijkt altijd even legaal te gebeuren. Als je zoekt op hem krijg je bergen met potentiële cheating en dergelijke. Niet echt een voorbeeld voor de community.

Hij zal deze referrals wel op de normale wijze bereikt hebben, maar hiermee voorkomen ze in elk geval dat hij heel eenvoudig doorstoot naar 10k.
De enige reden dat hij LoL uberhaupt aanraakt is omdat het groter is geworden dan WoW. Ergo, hij heeft een nieuw platform om de aandachtshoer op uit te hangen.

Hij kreeg gelijk al de kans van high Elo spelers om met ze mee te trainen, luisterde niet en deed alleen populair op stream terwijl hij er niks van bakte. Walgelijk mannetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49

AD (Ook maar 1 page):

Vraagje waarom Flat MR bij runepage nr 4? Degene die met level gaan leveren na level 8 betere stats op geloof ik.

*Edit* Met de runes die jij hebt zit je op max MR van 13.41. Met degene die MR geven per level zit je bij level 18 op een MR van 24,3. Bij level 7 Heb je al gelijke stats.

[ Voor 11% gewijzigd door spookz0r op 26-04-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:21:
[...]

Cloud hieronder : Athene gelinkt aan cheaten ? Verwarren we hier niet met wetdream? ;) Enlighten me!
Ach het was misschien niet cheating per se, maar hij heeft rank 1 masters behaald in Starcraft 2 in één week met een ongelooflijke win/loss ratio. Hij versloeg zelfs pro spelers en dat deed nogal wat discussie oplaaien. De meesten vermoeden dat iemand anders voor hem speelde. Het is gewoon een populaire internet troll. Nadat de discussie oplaaide in SC2 stopte hij daar 'ineens' mee om zich te richten op andere games om te ownen. Hij is nooit bij een toernooi geweest o.i.d. dus niemand heeft hem echt zien spelen (streams zijn heel manipulatief). En een tijd geleden zette hij zijn zinnen op LoL.

Hij is vast een goede gamer en een uitstekend poker speler, maar ik mag/vertrouw hem niet. En nu hebben we zelfs een item naar hem vernoemd. Ook al blijf ik het Chalice of Discord noemen :P
badboyqxy schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:30:
ik had 35 refs nu heb ik er nog 15 snap niet waar de rest gebleven is
bovendien heb ik mijn ip boost niet meer gehad
Misschien hebben ze de aanpassing naar lvl10 voor referrals met terugwerkende kracht ingevoerd?

[ Voor 19% gewijzigd door Cloud op 26-04-2012 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
spookz0r schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:31:
[...]

Vraagje waarom Flat MR bij runepage nr 4? Degene die met level gaan leveren na level 8 betere stats op geloof ik.
Ik heb nog geen MR/lvl, ik ging gewoon voor steady MR, maar gezien ik nu steeds meer hoor dat de MR/lvl beter zijn ga ik daar wel voor sparen :9

Zat verder geen gedachte achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 17:49
Ah had net edit gedaan zal hem hier neergooien:

Met de runes die jij hebt zit je op max MR van 13.41. Met degene die MR geven per level zit je bij level 18 op een MR van 24,3. Bij level 7 Heb je al gelijke stats.

Kan zijn dat ik het fout heb.

http://www.lolking.net/summoner/euw/29138231#runes Mijn halve runepage \o/ :P

[ Voor 14% gewijzigd door spookz0r op 26-04-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:33:
[...]

Ach het was misschien niet cheating per se, maar hij heeft rank 1 masters behaald in Starcraft 2 in één week met een ongelooflijke win/loss ratio. Hij versloeg zelfs pro spelers en dat deed nogal wat discussie oplaaien. De meesten vermoeden dat iemand anders voor hem speelde. Het is gewoon een populaire internet troll. Nadat de discussie oplaaide in SC2 stopte hij daar 'ineens' mee om zich te richten op andere games om te ownen. Hij is nooit bij een toernooi geweest o.i.d. dus niemand heeft hem echt zien spelen (streams zijn heel manipulatief). En een tijd geleden zette hij zijn zinnen op LoL.

Hij is vast een goede gamer en een uitstekend poker speler, maar ik mag/vertrouw hem niet. En nu hebben we zelfs een item naar hem vernoemd. Ook al blijf ik het Chalice of Discord noemen :P
Haha. Wist ik dus niet. Had het er eerlijk gezegd echt niet voor maar heb toch een greintje sympathie voor hem sinds zijn actie voor de hongersnood in Afrika. Men mag er van zeggen wat men wil, maar gisteren stond de teller op 400.000dollar door donaties, en het plan is 1miljoen samen te krijgen. Vroeger ergerde ik me vooral aan zijn enthousiasme en 'gespeeldheid'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Cloud schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:18:
@psyy138
Ik heb geen Roccat maar ik begreep wat het deed, inderdaad meerdere functies aan één toets geven. Echter doet LoL dit automatisch al met de Shift/Ctrl toetsen (je bent er geheel vrij in) dus ik zie de meerwaarde niet zo. Misschien dat het met easy-shift eenvoudiger is om permanent te wisselen? :) Ik zie het voordeel niet zo als je het even eenvoudig kunt regelen via de LoL client zelf namelijk.

[...]

GVB moest het eigenlijk zijn. G is reguliere ping, V is de 'terug!' ping en B is recall inderdaad :)
ja ik gebruik dan een toets die bij mijn duim zit op de muis. dit vind ik zelf persoonlijk veel makkelijker dan een shift of alt of ctrl toets in te drukken :)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItzHitman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-08-2021

If you cant explain it simply, you dont understand it well enough. - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
Mmh, dat ziet er goed uit.

Ik denk dat mensen de degene die ze inviten meer pushen om naar level 10 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:46:
[...]

Haha. Wist ik dus niet. Had het er eerlijk gezegd echt niet voor maar heb toch een greintje sympathie voor hem sinds zijn actie voor de hongersnood in Afrika. Men mag er van zeggen wat men wil, maar gisteren stond de teller op 400.000dollar door donaties, en het plan is 1miljoen samen te krijgen. Vroeger ergerde ik me vooral aan zijn enthousiasme en 'gespeeldheid'.
Hij heeft een hele grote schare aan volgers waarmee hij dat soort dingen kan doen ja. Op zich nobel.. Maar goed laten we er verder over ophouden ;) Ik hou ook niet van zijn stijl inderdaad; veel te overdreven en een ego van hier tot Tokio.
Hmm het lijkt dat als je dus al bezig was met referrals, je ook op de oude manier door mag gaan dus. Maar dan kun je geen IP krijgen per lvl5 speler. Kiezen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik veel top speel kom ik zo nu en dan een Gayplank tegen, deze heeft zijn Oranges om debuffs te cleansen.

Valt de Unique Active van Executioner's Calling -> Grievous Wound (50% reduced healing and regen) ook onder zon debuff? En zo ja, healt deze dan 50% of 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

zijn oranges zijn niet tegen debuffs maar tegen crowd control. En daarmee heb je ook meteen je antwoord op de andere vraag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Lol @ Tribunal, een Fiddle met Dorans Blade, Bloodthirster en een elixer :')

2/6/6 xD

En iemand die 45/8/9 staat, maar wel keihard zit te flamen.. die punish ik ook gewoon

[ Voor 33% gewijzigd door Xevoo op 26-04-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xevoo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:52:
Lol @ Tribunal, een Fiddle met Dorans Blade, Bloodthirster en een elixer :')

2/6/6 xD
Annie AD werkt prima hoor, gewoon shield maxen, is een soort omgedraaide red buff en je hebt Dat kan ook zonder zulke uitlatingen armor.
Farmen is easy en mana efficient (Q), laten we het maar niet hebben over steady stun.

@Nutral
Oki thnx

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2012 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor zulke vragen is de LoL Wiki echt ideaal. Staat bij elke spell wat hij wel en niet doet.
http://leagueoflegends.wi...r_Scourge/Ability_Details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat nostalgie ophalen, nu ik er op terug kijk denk ik: OMG, dat beschrijft de term OP :P
Good old beta days T_T

Oracle's Hood: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Oracle%27s_Hood
Breathstealer: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Breathstealer
Scroll of Teleportation: http://leagueoflegends.wi...i/Scroll_of_Teleportation
Marksman's Rifle: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Marksman%27s_Rifle
Yordle Stomper: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Yordle_Stompers

Ik kon me ook nog herinneren dat je zeal kon combineren met bijv een sheen of phage, voorganger van trinity force zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die items heb ik allemaal niet meegemaakt wel locket.
Locket was leuk als je die op gragas had kon je bijna niet meer dood. Al helemaal omdat toen nog niet zoveel mannetjes dashes door muren heen hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://leagueoflegends.wi...i/Athene%27s_Unholy_Grail
Dit is die nieuwe item van dat Athene knulletje, komt chalice of harmony nog eens uit de oude doos, denk dat dit een core item word voor veel mid players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 22:00
Wth. Lijkt er op dat ik wéér rewards krijg voor eerdere referrals? Kewl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:28:
Even wat nostalgie ophalen, nu ik er op terug kijk denk ik: OMG, dat beschrijft de term OP :P
Good old beta days T_T

Oracle's Hood: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Oracle%27s_Hood
Breathstealer: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Breathstealer
Scroll of Teleportation: http://leagueoflegends.wi...i/Scroll_of_Teleportation
Marksman's Rifle: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Marksman%27s_Rifle
Yordle Stomper: http://leagueoflegends.wikia.com/wiki/Yordle_Stompers

Ik kon me ook nog herinneren dat je zeal kon combineren met bijv een sheen of phage, voorganger van trinity force zeg maar.
Heb ook in de beta gespeeld, kan je nagaan dat UI er zo uit zag 2 jaar terug? :D

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/rAEj
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/rAFw

Edit: Screen zijn nog van voor NA de beta, I know ;)
Edit2: Heb typtiefus, zie hierboven.

[ Voor 4% gewijzigd door Jeffroiscool op 26-04-2012 16:44 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-08 23:37
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:31:
http://leagueoflegends.wi...i/Athene%27s_Unholy_Grail
Dit is die nieuwe item van dat Athene sknulletje, komt chalice of harmony nog eens uit de oude doos, denk dat dit een core item word voor veel mid players.
*fixed :+

Ik denk het niet. Voor die 3k kun je een mooie RoA kopen die je mana en health terug geeft bij elke levelup en volgens nog eens extra health, mana en AP elke zoveel minuten. AUG kopen i.p.v. RoA bekend dat je inlevert op HP en wat sustain. Alleen een meer tanky champs die mana zuipen zoals Galio zouden van dit nieuwe item kunnen profiteren imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is maar een fractie lelijker dan de UI van nu hoor ;-)

Het is dat de gameplay zo verdomd goed is dat het spel me blijft trekken. De engine en UI schrikken mij alleen af ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:44:
Het is maar een fractie lelijker dan de UI van nu hoor ;-)

Het is dat de gameplay zo verdomd goed is dat het spel me blijft trekken. De engine en UI schrikken mij alleen af ;-)
Niet alleen he engine en UI maar vooral de mensen die geen sociaal contact gewend zijn of hiermee om kunnen gaan... en toch blijven we het spelen? Apart eigenlijk...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 16:45:
[...]

Niet alleen he engine en UI maar vooral de mensen die geen sociaal contact gewend zijn of hiermee om kunnen gaan... en toch blijven we het spelen? Apart eigenlijk...!!
HEY APPLE!

.... You're a Apple, hahahahahha

Ik gebruik je als Remove Scurvy omdat ik geen citrus nodig heb!

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-09 13:38
jup ik speel ook vanaf beta.

Het enige wat ik mis uit de oude UI zijn je losses.. die kan je niet meer zien.

Ook normal ELO was ooit zichtbaar:(

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik in een lelijke bui ben kom ik erachter hoeveel energie het kost om je niet te irriteren aan anderen.
ELK sterfgeval is een ander zijn schuld met als toppunt een feeder die loopt te klagen over 0 wards op de map (feitelijk 3).

Een udyr die zo boos is dat ik hem niet help bij het stelen van red (terwijl ik oom ben en zit te smachten op blu)dat hij vervolgens mijn blu steelt.

Met positieve energie kun je een game vaak naar je hand zetten, maar als je die een keer niet hebt, kom je erachter hoeveel energie het wel niet kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Streaming GoT 5v5 http://www.twitch.tv/jeffroiscool

;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
http://www.reignofgaming....es-from-newest-beta-realm
Champion Changes:

Dr. Mundo

Burning Agony
Damage decreased: 40/55/70/85/100, to 35/50/65/80/95.
Disable Reduction decreased: 15/20/25/30/35%, to 10/15/20/25/30%.
Sadism Cooldown increased: 65 seconds, to 75 seconds.
Irelia:

Damage increased: 56.3 (+3.3 per level), to 59.3 (+3.3 per level).
Health increased: 515 (+85 per level), to 546 (+90 per level).
Health per 5 sec increased: 6.5, to 7.5.
Lee Sin:
Safeguard/Ironwill Cooldown increased: 8 seconds, to 9 seconds.
Master Yi:
Alpha Strike
Old: Master Yi leaps across the battlefield striking up to 4 enemies, dealing 100/150/200/250/300 (+1) magic damage to every target. If the first target is a minion, it will be dealt 200/250/300/350/400 magic damage, and every additional minion target has a 20/30/40/50/60% chance to be dealt 200/250/300/350/400.
New: Master Yi leaps across the battlefield striking up to 4 enemies, dealing 100/150/200/250/300 (+1) magic damage to each enemy with a 20/30/40/50/60% chance to deal 400 bonus magic damage to minions.
Shen:
Stand United Range increased: 5,000, to 25,000.
Soraka:
Astral Blessing Armor Bonus decreased: 25/50/75/100/125 bonus Armor, to 25/45/65/85/105 bonus Armor.
Talon:

Rake Mana Cost increased: 50/55/60/65/70 Mana, to 60/65/70/75/80 Mana.
Udyr:
Turtle Stance Shield decreased: 60/100/140/180/220, to 60/95/130/165/200.
Warwick:
Hungering Strike
Percent Damage increased at early levels and decreased at later levels (late game nerf): 6/9/12/15/18% of the target's maximum Health, to 8/10/12/14/16% of the target's maximum Health.
Varus Changes:

Varus:
Movement Speed increased: 305, to 310.
Blighted Quiver "Blight" damage increased: 8/12/16/20/24, to 10/14/18/22/26.
Hail of Arrows
Damage increased: 55/95/135/175/215, to 65/105/145/185/225.
Move Speed Reduction increased: 20/24/28/32/36%, to 30/35/40/45/50%.
Piercing Arrow
Physical Damage Reduction per Enemy Hit decreased: 18%, to 15%.
Mana Cost decreased: 65/75/85/95/105 Mana, to 70/75/80/85/90 Mana.
Item Changes:

Deathfire Grasp:

Item Cost decreased: 2610 Gold, to 2600 Gold.
Recipe Cost increased: 550 Gold, to 975 Gold.
Ability Power increased: 60, to 80.
+% per 100 Ability Power increased: 3.5%, to 4%.
Components Changed: Kage's Lucky Pick + Blasting Wand + Amplifying Tome + Recipe(550), to Kage's Lucky Pick + Blasting Wand + Recipe(975).
+80 Ability Power, UNIQUE Passive: +15% Cooldown Reduction, UNIQUE Active: Deals magic damage to target champion equal to 25% of their current Health (+4% per 100 Ability Power) with a minimum of 200 damage (60 second cooldown). No longer gives mana regen.
Haunting Guise:
Reverted to Original Form:
25 Ability Power, 200 HP, 20 Magic Penetration
Components: Amplifying Tome + Ruby Crystal + Recipe(575).
Morello's Evil Tome:
Grievous Wounds Active Duration increased: 6 seconds, to 8 seconds.
Te lui om er een mooie review van te maken.

Mundo: Terechte nerf, hij was wat te sterk ondanks z'n lack of CC.

Irelia: kleine buff, of het echt nodig was laat ik in het midden. Ze is gewoon wat underplayed.

Lee Sin: nog wat nerf op z'n W, deze gaat al meer richting specifieke toplane nerf. Goed dus.

Shen: Fuck morello. De nerf was een goede change, nu draaien ze het terug.

Soraka: Nerf op haar armor, ben ik niet tevreden mee. Aan de andere kant kan ik het wel begrijpen, maar die armor buff was net haar grootste troef.

Talon: meh, opinieloos.

Udyr: Hoe meer hij generfed wordt, hoe beter. Turtle stance is inderdaad de beste om aan te pakken, hij is te beefy zonder veel tanky items.

Warwick: logische change, de percent damage werd bijna nooit aangesproken early levels en lategame was het heel sterk.

Deathfire grasp krijgt hier wat AP meer, daar wat percentage damage minder en dan weer wat meer scaling met percentage damage. Al bij al ga je early game wat minder damage doen en lategame wat meer als ik het zo doe. Eerder minieme changes imo.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een onzin ik ging net dood na een goede spree en de vijand kreeg zeshonderd gold.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
Musketeer TF, Kennen MD, Fiddle Me Timbers skin sale
Cassio, Urgot, Zilian champ sale

Cassio is mine :9

[ Voor 10% gewijzigd door Xevoo op 27-04-2012 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedB
  • Laatst online: 13-09 13:00
Gisteren een grappig potje Twisted Treeline gehad. Met een Sion, een Jarvan en een Morgana (ik) tegen een Fiddle, een Sion en een Warwick. Sion tegen Sion top en ik en Jarvan tegen Fiddle en Warwick bot.

De eerste 7 minuten bleef het 0-0. Vervolgens begonnen ze hun 'trucje' te gebruiken. Fiddle ging op een van de blauwe stippen hieronder staan, flashde erdoor heen en gooide zijn ult aan. Warwick deed ook zijn ult aan, waardoor ik als Morgana dood was en vervolgens Jarvan soms ook (die had natuurlijk wat meer HP en werd niet direct gefocusd). Die Fiddle kwam de eerste keer als een verassing, maar het is daarna nog twee keer gebeurd, waarbij hij bij een keer red ging staan (inmiddels hadden we de blauwe stippen geward, maar onze ward bij red was gesloopt).

Afbeeldingslocatie: http://img341.imageshack.us/img341/1472/twistedtreeline.png

Warding was lastig dit potje, aangezien we elkaars vision wards sloopten, en dat viel amper bij te houden.

Uiteindelijk geeindigd op 0-6, maar wel weer wat geleerd, ik ga het misschien zelf ook eens proberen. Hebben jullie dit ook wel eens gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 23:49:
Wat een onzin ik ging net dood na een goede spree en de vijand kreeg zeshonderd gold.
Zag het ook ja :( stond 8-0 en werd door 5 man brutaly murdered onder me turret en hij kreeg 600g, dafuk?!
Good old days, toen was het tenminste nog 1000g XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

DiedB schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:04:
Gisteren een grappig potje Twisted Treeline gehad. Met een Sion, een Jarvan en een Morgana (ik) tegen een Fiddle, een Sion en een Warwick. Sion tegen Sion top en ik en Jarvan tegen Fiddle en Warwick bot.

De eerste 7 minuten bleef het 0-0. Vervolgens begonnen ze hun 'trucje' te gebruiken. Fiddle ging op een van de blauwe stippen hieronder staan, flashde erdoor heen en gooide zijn ult aan. Warwick deed ook zijn ult aan, waardoor ik als Morgana dood was en vervolgens Jarvan soms ook (die had natuurlijk wat meer HP en werd niet direct gefocusd). Die Fiddle kwam de eerste keer als een verassing, maar het is daarna nog twee keer gebeurd, waarbij hij bij een keer red ging staan (inmiddels hadden we de blauwe stippen geward, maar onze ward bij red was gesloopt).

[afbeelding]

Warding was lastig dit potje, aangezien we elkaars vision wards sloopten, en dat viel amper bij te houden.

Uiteindelijk geeindigd op 0-6, maar wel weer wat geleerd, ik ga het misschien zelf ook eens proberen. Hebben jullie dit ook wel eens gezien?
Tsja, dat is standaard hoe je fiddle hoort te spelen. Champ 1 zorgt dat ze niet weg kunnen, fiddle ult. Boom. Kennen er nog op is nog harder. Als je fiddle tegen je hebt gewoon goed op dit soort situaties letten. Er zijn veel standaard spots waar ze staan, zorgen dat je die even ward. Zodra je dan fiddle zijn ult ziet chargen ren je snel terug :).

Trouwens, hij flasht wrs niet door die muur, zijn ult kan gewoon over de muur gebruikt worden :).

[ Voor 6% gewijzigd door Flapmo op 27-04-2012 09:14 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Hmmm, DFG geen manaregen meer, denk niet dat Veigar en LB dat leuk gaan vinden.
Van de andere kant, misschien gaat die nu wel vaker gebouwd worden op manaless casters, denk dat Akali met DFG wel leuk kan zijn.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cassio sale, ik wil haar altijd nog eens spelen, ik hou van ryze en kennen, ik denk dat cassio wel in mijn straatje past, die koop ik denk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:03:
Hmmm, DFG geen manaregen meer, denk niet dat Veigar en LB dat leuk gaan vinden.
Van de andere kant, misschien gaat die nu wel vaker gebouwd worden op manaless casters, denk dat Akali met DFG wel leuk kan zijn.
Denk het eigenlijk niet. Akali's core (Wota, Rylais, Lich, Mercs) is heel anders en heeft eigenlijk die 25% HP damage niet nodig. Akali heeft sowieso minder Mpen (wanneer men een efficiënte Akali Rune page gebruikt) en koopt pas een Void als 6e als dit al nodig/mogelijk is. Dus tot die tijd gaat de Active niet echt spectaculair zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 10:15 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.