[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 123 Laatste
Acties:
  • 274.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457889

ik doelde met Rylai en Roa op een AP char

en Atmogs NIET op een AP char,

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 457889 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
Is inderdaad wel een mooie build, maar ik ben eigenlijk met Noc altijd vrij vroeg op een BF uit,
pas daarna begin ik met de tanky items !
Noc schaalt eigenlijk helemaal niet zo goed met AD en heeft het al een hoop van zichzelf.
Allebei redenen om niet direct zo veel goud / masteries / runes in puur AD te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-05 00:34
Anoniem: 457889 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:39:
ik doelde met Rylai en Roa op een AP char

en Atmogs NIET op een AP char,

:)
Ah dan is het duidelijk! Was inderdaad ook vergeten dat Warmogs nogal duur is. Je kan natuurlijk altijd beginnen met alleen een giants belt en hem pas later uit bouwen. Hoewel je dan natuurlijk minder hebt aan de passive heb je nog steeds een ****-load aan health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jt1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2023

Jt1

Gisteren potje Fizz jungle Hybrid gedaan.

Na een aantal keer toch te weinig damage/ sustain early game als vol AD bruiser (Mercury treads, Wriggles, Triforce, BT, warmogs en atmas, depends on game wriggles swappen voor wits end mid game).

Gisteren dus Hybrid met volgende build
Mercury treads
Wriggles
Will of the acients
triforce
wits end
Warmogs of Randuins

Early game nog steeds moeilijk maar mid en end game een beest! Nou is dit maar 1 ervaring dus ben ik benieuwd naar jullie mening over Fizz en builds/lanes.

Dan nog een andere misschie leuke discussie Varus met Triforce of meteen IE PD rushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399205

fizz jungle

flash + smite
21/0/9
attspd marks armor seals mr/lvl glyphs attspd quints

cloth armor +5 pots
wriggles rushen
berserker greaves
triforce
atma's impaler
banshees veil
warmog's armor

is mijn build en werkt heel goed

lvl1 W start at wolves met hulp, blue met hard leash no smite, lvl2 E loop naar baron of dragon en jump met je staf over het muurtje hit rood en leid hem uit zn kot dood hem met smite en hupsakee double buff lvl3 en ganken maar ..
met succesvolle gank meestal FB en snowballen, tevens is hun jungler eraan voor de moeite als ze starten bij blue want hun red is weg
soms wacht ik gewoon aan hun red tot ze komen en gank ik hun jungler is wel wat riskant maar met je E en flash geraak je over alle muurtjes als het moet om weg te komen
daarna heb je als fizz jungler laak aan wards want je kan ipv via river gewoon via lane ganken door je mobility + ult
of ninja sneak in de bushes
mid-end game
als je wat gevoederd bent is een piece of cake want je wordt steeds tankier tot 4000hp met behoorlijk wat armor en magic resist, echte bruiser build als ze je negeren omwille van tankyness dan maken ze ook wel een vergissing want je damage output is niet te onderschatten, vooral lowhp targets door je W gaan rap neer

build gestolen voor 90% van what the moose ( high elo speler )
speelt wel helemaal anders dan AP fizz

on another note:
ik heb ook eens zitten denken over een troll build voor fizz echt hybrid richting attspd gebaseerd
berserker's greaves
trinity force
hextech gunblade
guinsoo's rageblade
nashor's tooth
rabbadons deathcap
geen idee als het zal werken, zou het eens moeten testen, kvrees dat het te glass canon is en gebaseerd op zn W en vermoed dat het niet zo goed zal werken als ik zou willen maar ga het toch eens proberen binnenkort
als ik nog tijd heb met Diablo

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 15-05-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Vol is vol he ppl :) maarja de 1e 10 mensen hebben natuurlijk voorgang dan nummer 11 en 12 dus zorg dat iedereen op tijd is vanaaf voor DE MATCH xD

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoelaat starte de invites ? dan zorg ik effe dak een dikke baap op heb ! grapje :p

marreuh hoelaat invites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

Ik en speedzor zijn reserve ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nutral schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:36:
Ik en speedzor zijn reserve ^^
Reserves met een ELO van ~1700, het blijft vreemd klinken :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rendiertje
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-06 10:16
Vicarious schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:45:
[...]

Reserves met een ELO van ~1700, het blijft vreemd klinken :D
Moet kunnen de mensen die zich opgeven hebben zijn allemaal 1900+ toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 12:08

psyy138

blackbulls.nl

Rendiertje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:48:
[...]

stiekem :F

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeiji
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 11:12
Ik doet dit keer niet mee, ga met vrienden spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnbo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:25
Rendiertje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:48:
[...]

Die van mij is sowieso al over 9000 ;) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:32

Flapmo

and back is gigi!

Is die patch met de annie buf er eigenlijk al doorheen? Zo ja, hielp het voor Annie of blijft ze niet echt viable (apart van enkele speciale gevallen).

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaphuA
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 16:40
Waarom zou Annie niet viable zijn? Ik vind het een geweldige champ! Je moet haar alleen niet spelen tegen iemand als LeBlanc.

Edit:
http://www.lol-patch.com/annie.html
v1.0.0.139 - 2012-05-01
•Base Health increased to 460 from 424
•Incinerate Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/95/110/125/140
•Molten Shield ◦Fixed a bug where Molten Shield returned damage to turrets
◦Duration reduced to 8 seconds from 15 seconds and cooldown reduced to 16 seconds from 30 seconds
◦Mana cost reduced to 20 from 25
◦Armor and Magic Resist increased to 20/30/40/50/60 from 10/20/30/40/50

[ Voor 70% gewijzigd door SaphuA op 15-05-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaemonAngel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02 14:42
Flapmo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:
Is die patch met de annie buf er eigenlijk al doorheen? Zo ja, hielp het voor Annie of blijft ze niet echt viable (apart van enkele speciale gevallen).
Annie is wel sterk hoor. Herinner me haar wat aan de op kant te vinden zelfs

Ik weet persoonlijk niet waarom ze niet vaak gespeeld wordt.
Vermoedelijk iets in mensen hun kop dat een cheape champ niet sterk kan zijn.
Zag je bij ashe een tijd terug ook. Maar nu zie je hem vaak.

Enorme stun, easy farm in lane doordat je spell kan gebruiken en veel dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 12:33

Nutral

gamer/hardware freak

Annie is best viable, speedzor weet er alles over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Nutral schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:46:
Annie is best viable, speedzor weet er alles over :P
Ja hoor, smijt het maar publiek.

Annie OP, needs nerf. Instaban imo.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715

Mooi toch zon sleeper op champ. Alleen jammer dat ik geen mid speel en dat iedereen die annie picked de grond in geflamed word door van die faalhazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024
Voor de mensen die graag willen chatten met onze slowchat mensen als ze niet op hun pc zitten:
http://www.fakegaming.eu/....php?act=readarticle&id=4

Jullie krijgen ook de mogelijkheid artikelen te maken zodra de edit functie af is (of je moet zeker weten dat je geen fout gaat maken :D)

Ik ben naar huis :)

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

Yes, free kennen week, tijd om IP te gaan verdienen op mijn alt KennenOrElseAFK

Had helaas toendertijd niet genoeg geld om kennen met RP te kopen :D

Doel: Alleen maar kennen spelen op mijn alt, zo'n leuke champ ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458729

Ik sta paraat om 8 uur psyy. Dus ik wacht je invite wel af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pff al 2 keer gehad vandaag dat iemand afk gaat door mijn pick.

1x omdat ik als 1st pick ez koos terwijl iemand blijkbaar ad had gecalled ofzo? Mijn lane wel hard gewonnen tegen cait janna ging iets van 8-2 en gelijke cs. Maar de game was onwinbaar want 4v5 en onze mid ging 0-8-1 ofzo.
En nu net pick ik kayle tegen ww top en de last pick raged daar zo hard over dat hij ook niet speelt. Heb vervolgens die ww 3 keer gekilled in lane en had 160 cs toen hij er 60 had. Maar 4v5 is gewoon bijna onmogelijk.
Ben van 1600 naar 1500 gedropped in 2.5 uur. Vrij frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel balen ja, maarja mischien als je geluk hebt kan je het weer oppakken toch. xd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512

Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:09:
Pff al 2 keer gehad vandaag dat iemand afk gaat door mijn pick.

1x omdat ik als 1st pick ez koos terwijl iemand blijkbaar ad had gecalled ofzo? Mijn lane wel hard gewonnen tegen cait janna ging iets van 8-2 en gelijke cs. Maar de game was onwinbaar want 4v5 en onze mid ging 0-8-1 ofzo.
En nu net pick ik kayle tegen ww top en de last pick raged daar zo hard over dat hij ook niet speelt. Heb vervolgens die ww 3 keer gekilled in lane en had 160 cs toen hij er 60 had. Maar 4v5 is gewoon bijna onmogelijk.
Ben van 1600 naar 1500 gedropped in 2.5 uur. Vrij frustrerend.
Kayle wordt imo wel steeds meer geaccepteerd in normals, in ranked heb ik hem nog niet gedaan. Een friend van me speelt ook een belachelijke kayle mid, wil hij eigenlijk ook in ranked doen dus maar krijgt nogal verzet daartegen.

Daarnaast speel ik nu al een tijdje karma toplane met redelijk succes (nog niet mijn lane verloren, bijna altijd meer cs). Je pak 3 gp/10 items en daarna rush je Dcap. Deathcap scaled namelijk met je passive. beste item op Karma dus.
Als masteries 9/0/21 of nog wat def masteries. Zorg iig dat je ook de gp/10 van de utitlity hebt. Met deze build heb je vrijwel altijd het meeste gold van iedereen. Daarnaast heeft karma early eigenlijk geen ap nodig dus je kunt het makkelijk rekken tot je Large Rod en Dcap. Ik zou zeggen probeer het eens!

Je doet eerst 3 lvl's in e, maar daarna max je q eerst. op lvl 4 of 7 pak je een lvl in w en die max je als laatst. Belangrijk is dat je haar skills vooral goed begrijpt. Anders kun je niets met haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik sta alvast klaar voor 8 uur, moet dan alleen nog effe op TS :p

dus komma op met die inv :P haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil Karma echt nog een keer proberen

Wie zal ik kopen, Talon of Galio, ik wil een goede counter hebben voor de meest gangbare mids. Talon is denk meer een echt harde counter maar galio is super tanky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:57:
Ik wil Karma echt nog een keer proberen

Wie zal ik kopen, Talon of Galio, ik wil een goede counter hebben voor de meest gangbare mids. Talon is denk meer een echt harde counter maar galio is super tanky
Met galio zul je de meeste mid champs counteren. Talon countered er ook vele, maar dan moet je er ook voor zorgen dat je solo top een AP champ is. Met galio hoef je daar niet over te denken

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 22:13
KAN IEMAND DIE TROLLZ VAN TS.nutral.net halen AUB

ik word ff lekker gebanned van de server

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
blamauci schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:09:
KAN IEMAND DIE TROLLZ VAN TS.nutral.net halen AUB

ik word ff lekker gebanned van de server
PM naar Nutral als je problemen hebt met TS.

Ik heb even gekeken, maar ik zie niemand onbekend op de TS overigens. Twee namen die me niet direct bekend voorkomen (jockey en Dealorian), maar ze zitten beide met anderen in een room.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou dan voor galio gaan, kan handig zijn in teamfights vooral zijn ult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ psyy

ik zit al bij je in team in TS , maar me mic werkt nog steeds niet ! morge eindelijk nieuwe :P

maar klaar om te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik komt eraan ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel de laatste tijd heel veel ez. Vond hem altijd een nutteloze carry maar heb mijn mening nogal bijgesteld. Vind hem echt perfect voor solo que. Je kan in tegenstelling tot andere carrys veel makkelijker een play maken of eraan meedoen zonder dood te gaan.
En ik denk dat je met hem tijdens het kiten van tegenstanders het meeste damage kan doen van alle carrys.
Dat is nogal een nuttige eigenschap gezien de meeste spelers rond de 15-1600 geen flauw benul hebben van het beschermen van een carry.

Krijg alleen vrijwel altijd commentaar op mijn build. Ik begin meestal met IE tenzij mijn support geen healer is dan haal ik BT.
Op de een of andere manier lijkt het erop dat de enige acceptabele ezreal build met een trinity force begint.
Vind dat zelf eerlijk gezegd niet zon goed item op ezreal. Die sheen is wel leuk met je Q en het spul van een zeal ook wel. Maar die phage vind ik vrij nutteloos buiten het lanen met een soraka of iets anders met bijna 0 cc.
Heb ook wel geprobeerd om een triforce na mijn IE te bouwen maar volgens mij krijg ik met een PD gewoon veel meer damage. En dat is nog goedkoper ook. Heb dus meestal aan het einde van de game een standaard carry build. Maar word een beetje moe van het geflame heeft iemand anders een betere build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als het voor je werkt en je wint met jou build waarom dan veranderen?

Edit: ik denk trouwens, ga ik op mijn smurf, damn, daar zijn de normals nog erger als ranked gewoon. Het is sowieso altijd een grote stomp, licht er gewoon aan wie de echte nieuweling in zijn team heeft die binnen 5 minuten 0/4 staat, enemy staat dan 4/0 en door de TP's gaan alle lanes snowballen

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 15-05-2012 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:00:
Als het voor je werkt en je wint met jou build waarom dan veranderen?

Edit: ik denk trouwens, ga ik op mijn smurf, damn, daar zijn de normals nog erger als ranked gewoon. Het is sowieso altijd een grote stomp, licht er gewoon aan wie de echte nieuweling in zijn team heeft die binnen 5 minuten 0/4 staat, enemy staat dan 4/0 en door de TP's gaan alle lanes snowballen
Ik wil het veranderen omdat het niet opschiet als er mensen gaan trollen omdat ik toch slecht ben want mijn build is niet goed. Stond 5-1-5 en mijn hele team zat in de chat te spammen dat ik gereport moest worden voor unskilled. Ook ga ik dan uitleg typen wat ten koste gaat van cs of als je uit positie staat word je dan keihard gechunked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuke match, een beetje unbalanced.
Nu weer een nieuwe match aan de gang dus ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:49:
Ik speel de laatste tijd heel veel ez. Vond hem altijd een nutteloze carry maar heb mijn mening nogal bijgesteld. Vind hem echt perfect voor solo que. Je kan in tegenstelling tot andere carrys veel makkelijker een play maken of eraan meedoen zonder dood te gaan.
En ik denk dat je met hem tijdens het kiten van tegenstanders het meeste damage kan doen van alle carrys.
Dat is nogal een nuttige eigenschap gezien de meeste spelers rond de 15-1600 geen flauw benul hebben van het beschermen van een carry.

Krijg alleen vrijwel altijd commentaar op mijn build. Ik begin meestal met IE tenzij mijn support geen healer is dan haal ik BT.
Op de een of andere manier lijkt het erop dat de enige acceptabele ezreal build met een trinity force begint.
Vind dat zelf eerlijk gezegd niet zon goed item op ezreal. Die sheen is wel leuk met je Q en het spul van een zeal ook wel. Maar die phage vind ik vrij nutteloos buiten het lanen met een soraka of iets anders met bijna 0 cc.
Heb ook wel geprobeerd om een triforce na mijn IE te bouwen maar volgens mij krijg ik met een PD gewoon veel meer damage. En dat is nog goedkoper ook. Heb dus meestal aan het einde van de game een standaard carry build. Maar word een beetje moe van het geflame heeft iemand anders een betere build?
Ik las laatst over een build met Brutalizer en FH rush. Hierdoor heb je je max cdr en doordat je q's ook je cd's verlaagd heb je maar een 1s cd op je q. Ik speel zelf geen ezreal, maar lijkt me best viable. Ook je e is dan maar 4s cd.

Genja van M5 gebruikte deze blijkbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 331512 op 15-05-2012 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 331512 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:16:
[...]

Ik las laatst over een build met Brutalizer en FH rush. Hierdoor heb je je max cdr en doordat je q's ook je cd's verlaagd heb je maar een 1s cd op je q. Ik speel zelf geen ezreal, maar lijkt me best viable. Ook je e is dan maar 4s cd.

Genja van M5 gebruikte deze blijkbaar.
Denk dat het wel een viable build is maar in solo que denk ik dat de rage alleen maar harder word. En ik heb geen idee hoe je dan moet spelen je zal wel redelijk in de fight moeten gaan staan lijkt me. Als ik zo speel als nu zou ik altijd last man standing zijn met die items en dat kan niet de bedoeling zijn als je een frozen heart hebt.
Runed hij trouwens ook armor pen dan? Ik had per ongeluk namelijk vandaag 1 game 25 armor pen runes gebruikt ipv die + 15 ad. En opeens kan je dan niet meer ranged creeps onder de tower last hitten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:27:
[...]

Denk dat het wel een viable build is maar in solo que denk ik dat de rage alleen maar harder word. En ik heb geen idee hoe je dan moet spelen je zal wel redelijk in de fight moeten gaan staan lijkt me. Als ik zo speel als nu zou ik altijd last man standing zijn met die items en dat kan niet de bedoeling zijn als je een frozen heart hebt.
Runed hij trouwens ook armor pen dan? Ik had per ongeluk namelijk vandaag 1 game 25 armor pen runes gebruikt ipv die + 15 ad. En opeens kan je dan niet meer ranged creeps onder de tower last hitten enzo.
Ik heb de post terug gevonden http://www.reddit.com/r/l...ents/tk6t1/genjas_ezreal/
Maar idd, alleen maar meer flame wss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook laatste match was zeer een succes, ik vond dat het veel meer balanced was, alle 2 game's waren leuk.
Kan niet wachten op de volgende custom draft's. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-04 22:53

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Bah problemen met het internet hier, had ik me opgegeven voor de LoL match kon ik niet mee doen :X
Anyhow ik ben laats bezig geweest met blitzcrank en ik ben benieuwd naar hem als jungler. Nu zit ik een beetje in de knoop of ik hem een AP tanky of een AD tanky moet maken. Zijn skillset maken hem een geschikte AD met veel CC hoewel je later snel neer kan worden gehaald door het enemy team als jij een main dmg source bent.
Met AP heb je een lekkere burst en je skills zijn geweldig voor initiate en saves. Ik heb hem altijd AP tanky gespeeld, een beetje zoals Ryze maar dan met een shurelyia's en een aegis. Iemand ervaring met AD blitz of heel misschien jungle blitz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Volgens mij heeft snoopeh hem wel eens jungle gespeeld. Denk dan aan zo'n build die meer richting alistar/moakai jungle gaat. Puur support/tanky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:49:

Ook ik speel af en toe Ezrael omdat dat een van de weinige ad carries vind die enigszins leuk om te spelen is en waar ik ook nog eens enigszins mee om kan gaan. Ik heb het meeste succes juist met het rushen van een triforce. In mijn typische game begin ik met boots + 3 pots voor wat lane sustain zodat ik early game gewoon lekker en relatief veilig kan farmen (ik heb immers movespeed en een dubbele flash en vaak nog een heal van de support) en als eerste item haal ik vaak een sheen. Als je een aanvallende support hebt of een gank krijgt kan die burst early/mid verrassend veel damage doen en icm ignite (flame me!) levert het meestal wel een kill op. Na de sheen hangt het ervan af wat ik bouw. Als ik toevallig net 1650+ heb als ik terug moet haal ik een BF sword, als het minder is haal ik vaak een phage en als het nog minder is een vamp scepter.

Verder ben ik het met je eens dat je met Ezrael heerlijk kan kiten. Vaak zat gehad dat een teamfight in alle hevigheid losbarst, de bruisers vol op mij duiken, ik kan kiten en het hele enemy team gesplitst is. Met Ashe kan ik niet uit de teamfight komen en word ik gebumrushed waardooor ik waardeloos ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goeiemorgen allemaal,

Is er voor vanavond nog een custom draft match gepland, of wordt die nog door iemand gepland.
Waren leuke potjes gisteren. Geen geflame en al dat gedoe. Het was leuk.
Dus looking forward for the next upcoming matches!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iCloudd
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-05 14:37

iCloudd

U 'MIRIN?

Nice! vette champion rotation, Kennen en Nautilus proberen.
En dan ook nog graphic update, is kijken hoe dat gaat spelen...
kent iemand nog een viable AD Kennen build? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-06 13:20
iCloudd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:05:
Nice! vette champion rotation, Kennen en Nautilus proberen.
En dan ook nog graphic update, is kijken hoe dat gaat spelen...
kent iemand nog een viable AD Kennen build? :o
http://www.solomid.net/guides.php?g=15498

Enige die ik ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel meestal altijd wel ad carry mijn main role namelijk.
En voornamelijk neem ik wel wat builds over van TSM Chaox of van Candy Panda.
Meestal redelijk goeie builds van deze 2 top ad carry's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-06 16:08
Hoe bouwen jullie morde op solo top?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307788

Tegen zware poke lane (bijv. gp/ pantheon), of hoge early damage ( bijv.Riven / teemo) pak ik een doran's shield.
Tegen minder zwaar begin ik meestal met boots / pots.
Tegen farm lanes (bijv. nasus) pak ik Amplifying Tome pot.

Build boots + hextech revolver ASAP
Boots -> Variabel van Sorcerer's tot Ionian tot ninja tot merc's

ALTIJD wards bij je hebben -> Morde is een lane pusher maar harde farmer.

Na boots / hextech revolver bouw ik health (Rylai) gevolgd door afmaken van revolver -> wota.
Afhankelijk van de match bouw ik defensive (sunfire / fon etc.) of offensive (hextech gunblade/ lych bane etc.)

Additional: void staff / abyssal / guardian angel.

Skill level order: R - E - Q - W

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 16-05-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-01 15:39
Kennen ad build: Berserker boots, Lantarn voor hoge farm te halen. Daarna bf sword of je zeal, daarna uitbouwen tot phantom dancer en dan je infinity edge completen.

Andere items liggen aan de tegenstander. Je zou het armor pen item kunnen halen maar dat ligt er dus aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik Kennen AD ga begin ik vaak met boots en pots. Dan wat dorans blades of als het goed gaat gelijke en bfs. Dan even aanzien, ga ik gelijk door voor IE of koop ik eerst AS. Vaak ga ik voor AS zodat mijn W passive sneller komt, AS koop ik dan in vorm van berserker boots en zeal, dan IE afmaken en PD kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 243552 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:51:
Als ik Kennen AD ga begin ik vaak met boots en pots. Dan wat dorans blades of als het goed gaat gelijke en bfs. Dan even aanzien, ga ik gelijk door voor IE of koop ik eerst AS. Vaak ga ik voor AS zodat mijn W passive sneller komt, AS koop ik dan in vorm van berserker boots en zeal, dan IE afmaken en PD kopen
Lijkt me beter dan wriggles bouwen. Kennen doet al niet zoveel damage omdat zijn skills slecht of niet scalen met AD, dan gimp je zijn damage nog harder door wriggles te gaan ipv BF sword/IE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wriggles geeft wel lekkere sustain dus als je moeite hebt moet je daar wel voor gaan

edit: wat is er trouwens ineens voor afkeer tegen cv? facechecken ze liever ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 16-05-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
En na de nurf van de dorans blade en dorans ring is het denk ik sowieso beter om met boots te beginnen en dan iid de wriggles te halen! Je damage moet je hebben van de je w-stack en de rest is om te stunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148

Vicarious schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Lijkt me beter dan wriggles bouwen. Kennen doet al niet zoveel damage omdat zijn skills slecht of niet scalen met AD, dan gimp je zijn damage nog harder door wriggles te gaan ipv BF sword/IE
Ja en nee. Armor komt best van pas aangezien je met je ulti nog steeds dichtbij moet komen. Door je gebrek aan AP en lagere base Aspeed dan andere carries ga je het heel moeilijk krijgen tegen mages of andere ADs die sneller creepwaves kunnen clearen. Ook geeft Wriggles je een earlygame voordeel tegen Doran stackers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
Als andere AD carry's sneller zijn kun je onder de tower blijven als je hierna level 6 bent en je hebt je ult is de stun onder de tower zo gemaakt en heb je zeker een kill. Maar nadat je je ult heb ben je overpowered. Je hebt altijd een stun up en met een goede support langs je win je deze lane met kennen makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Voor Kennen is AS best belangrijk, want je speelt AD kennen op je W proc, enige dat ook scaled met je AD. Verder is het vooral een utility AD met zijn stuns/ulti, zijn damage is ver onder de maat in vergelijking met echte AD carries. Zijn survival is daarentegen stukken beter, net als zijn mobility.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 243552 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:15:
wriggles geeft wel lekkere sustain dus als je moeite hebt moet je daar wel voor gaan
Het probleem is dat je een AD carry moet zijn. Die sustain is leuk, maar je legt het qua damage hoe dan ook af tegen elke andere 'echte' AD carry. En dat is waar Vicarious op doelt en dat is meteen het probleem met zo'n leuke build als AD Kennen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het top vind hoe Genja en andere pro's ermee om kunnen gaan. Maar van alle AD kennens die ík tegengekomen ben, heeft er nog nooit een mij verslagen in lane. Ook niet na lvl-6. Zeker in draft mode, als ik AD Kennen zie neem ik cleanse mee; en als het slecht gaat bouw ik een QSS. Alles wat Kennen dan nog doet is nutteloos zijn. Beetje overdreven misschien, maar dat is wel mijn gevoel erbij.

Dat gezegd hebbende, het kán ongetwijfeld werken; maar er is heel wat voor nodig.

[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 16-05-2012 11:24 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
mm.. afgelopen 10 potjes met kennen AD toch echt gewonnen. Dan speel ik wel met support erbij die ik ken.

Een Kennen en Sona op bot lane gaat goed, een goede support is het halve werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:17:
[...]

Ja en nee. Armor komt best van pas aangezien je met je ulti nog steeds dichtbij moet komen. Door je gebrek aan AP en lagere base Aspeed dan andere carries ga je het heel moeilijk krijgen tegen mages of andere ADs die sneller creepwaves kunnen clearen. Ook geeft Wriggles je een earlygame voordeel tegen Doran stackers.
Wat helpt je wriggles precies tegen mages dan? :D Maargoed, een early game voordeel kan het best geven maar midgame als er teamfights en dragon fights komen (waarbij de bot lane heel belangrijk is) geef ik toch het team met een AD carry met BF sword meer kans (mits ze die enigszins kunnen beschermen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
Met wriggles is de kans vele male groter dat je farm uitstekend is, wat voor mid game en end game wel degelijk belangrijk is.

Hogere farm, betere items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nickvandelaar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:32:
Met wriggles is de kans vele male groter dat je farm uitstekend is, wat voor mid game en end game wel degelijk belangrijk is.

Hogere farm, betere items.
Als je met Kennen niet kan farmen kun je misschien beter geen AD carry spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
nee dat zeg ik niet, maar betere farm met wrigggles is niet te ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:23:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het top vind hoe Genja en andere pro's ermee om kunnen gaan. Maar van alle AD kennens die ík tegengekomen ben, heeft er nog nooit een mij verslagen in lane. Ook niet na lvl-6. Zeker in draft mode, als ik AD Kennen zie neem ik cleanse mee; en als het slecht gaat bouw ik een QSS. Alles wat Kennen dan nog doet is nutteloos zijn. Beetje overdreven misschien, maar dat is wel mijn gevoel erbij.
Dus verlies je de lane, je hebt je item build aangepast naar een QSS en hebt hierdoor aanzienlijk minder damage, je kan alleen zen stun een keer counteren hiermee en een beetje damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:43:
[...]

Dus verlies je de lane, je hebt je item build aangepast naar een QSS en hebt hierdoor aanzienlijk minder damage, je kan alleen zen stun een keer counteren hiermee en een beetje damage...
Dat is bijzonder simplistisch gedacht. Ik weet niet echt wat ik tegen deze logica in moet brengen. Jij gaat ervanuit dat die QSS je nooit een death zal schelen en daarmee minion farm. Was het spel maar zo simpel. Ik zeg toch dat je die QSS alleen koopt mocht het slecht gaan?

Jij verliest zeker elke lane tegen Twitch ook per definitie omdat je een pink ward/oracle moest kopen en dus minder damage hebt?

En for the record; QSS is een defensief item wat veel AD carries mid/late game zullen willen hebben tegen de meeste goede team compo's. Zeker als ze geen Cleanse hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 16-05-2012 11:48 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:47:
[...]

Dat is bijzonder simplistisch gedacht. Ik weet niet echt wat ik tegen deze logica in moet brengen. Jij gaat ervanuit dat die QSS je nooit een death zal schelen en daarmee minion farm. Was het spel maar zo simpel. Ik zeg toch dat je die QSS alleen koopt mocht het slecht gaan?

Jij verliest zeker elke lane tegen Twitch ook per definitie omdat je een pink ward/oracle moest kopen en dus minder damage hebt?

En for the record; QSS is een defensief item wat veel AD carries mid/late game zullen willen hebben tegen de meeste goede team compo's. Zeker als ze geen Cleanse hebben.
Ik ben er zelf geen fan van. Ik bouw QSS echt alleen als ik MR nodig heb en per se de cleanse moet hebben voor WW/Malz. Als AD carry moet je niet focussed worden, of als je surpressed/stunlocked wordt moet je support of tank je redden. Ik ben meer fan van GA voor general stats en als je smelt geef je je team toch weer wat tijd om verder te raggen (mocht je out of position raken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zebby schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Ik ben er zelf geen fan van. Ik bouw QSS echt alleen als ik MR nodig heb en per se de cleanse moet hebben voor WW/Malz. Als AD carry moet je niet focussed worden, of als je surpressed/stunlocked wordt moet je support of tank je redden. Ik ben meer fan van GA voor general stats en als je smelt geef je je team toch weer wat tijd om verder te raggen (mocht je out of position raken).
Niet gefocust worden is deels keuze, deels team comp natuurlijk. :) Je hebt niet alles in de hand. GA is een prachtig item, maar een fors stuk duurder en als een keer dood gaat zit je meteen 5 minuten zonder. QSS kun je vaker gebruiken. GA gebruik ik meestal als het juist heel goed gaat, om ervoor te zorgen dat het goed blijft gaan. QSS is meer voor als het wat slechter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broc85
  • Laatst online: 29-05 00:34
Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:58:
[...]

Niet gefocust worden is deels keuze, deels team comp natuurlijk. :) Je hebt niet alles in de hand. GA is een prachtig item, maar een fors stuk duurder en als een keer dood gaat zit je meteen 5 minuten zonder. QSS kun je vaker gebruiken. GA gebruik ik meestal als het juist heel goed gaat, om ervoor te zorgen dat het goed blijft gaan. QSS is meer voor als het wat slechter gaat.
Zeker als er tegenstanders zijn als Malz en WW (die wel heeeel veel gespeeld wordt de laatste tijd) haal ik als AD altijd een QSS. Zoals Cloud zegt, zeker tegen een goede tegenstander is gefocussed worden geen keuze... helemaal als je eigen team het niet denderend doet en jij het moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:47:
[...]

1440 gold kost je QSS, dat zijn ong. 60 minions, weet niet of je wel eens 60 cs achter hebt gestaan in een lane qua damage, maarre, you've got no chance.
Of wil je AFK blijven farmen terwijl je team aan het vechten is?
Een betere optie zou merc boots of cleanse (summoner spell) zijn als je early een hard time hebt.

Vandaar de "core" build van de gemiddelde AD carry: PD / IE / BT en dus optional: QSS / GA etc.
Optional komt NA de core of je hebt een te grote dis advantage.

Vind je dit nog steeds " simplistisch " of heb ik het nu goed onderbouwd? :>

Edit:
Een pink ward heeft alsnog een waarde van 125 Gold en niet 1440 Gold.
En ja, dat is het nadeel van een enemy Twitch, je kan niet pushen zonder pinkie.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 16-05-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Skillorder voor AD kennen?
Wat als eerst lvl 5 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan denken: voor kennen ult moet je dichtbij komen>armour/MR nodig maar je kan het ook omkeren en dat ding gewoon defensief gebruiken. Ook in teamfights als de bruisers je diven. In lane is Kennen helemaal niet zo slap, de build die gegeven is zit hele mooie math in die precies verklaart waarom kennen een sterke AD carry is. Je zoned je enemy er zo hard mee, ik heb enkele keren verloren als AD kennen maar ik denk toch wel 75% gewonnen.

Ik begin me trouwens wel te ergeren aan Ezreal, niet omdat hij zo goed is maar omdat ik de afgelopen 5 games er een in mijn team heb gehad en het enige wat ze doen is poken poken poken en kill proberen te pakken. Allemaal farmen ze niet genoeg en verliezen ze ontzettend veel cs (ligt aan de speler ofc maar de kit van ezreal stimuleert poken) wat heb je eraan als je als ez tegen ashe 2/0 staat als ashe 50 cs meer heeft >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-06 22:13
W

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ad kennen eerst je W omdat die scaled van AD en iedere 5e attack een proc voor je passive. Probeer iedere proc op de enemy AD te gooien, die doet flink veel meer dmg en na een W active heb je er al twee proc's op wat er voor zorgt dat ze extreem safe moeten spelen.

op lvl 2 neem je een punt in je Q, die kun je unlimited spammen, als hij van CD af is heb je de energy al weer terug. lvl 4 een punt in je E, misschien eerder als de enemy veel skillshots gebruikt maar dan zijn ze ook zo door hun mana heen. Max je W eerst, (ult heeft natuurlijk altijd voorang) en dan je Q en als laatste E. Gebruik je ult en E vooral defensief, dodge skillshots en bij een gank/dive ult gebruiken of als de enemy laag genoeg is jump je erin met je E (wellicht icm je flash) en je ult. Vergeet niet tijdens je ult je W active te gebruiken om sneller te stunnen

En als laatste, probeer altijd je W passive up te hebben als je engaged, samen met je W active heb je dan al gegarandeerd twee debuffs op je enemy, die laatste heb je er ook zo op zitten met je Q of E, desnoods je ult

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:
[...]

1440 gold kost je QSS, dat zijn ong. 60 minions, weet niet of je wel eens 60 cs achter hebt gestaan in een lane qua damage, maarre, you've got no chance.
Of wil je AFK blijven farmen terwijl je team aan het vechten is?
Een betere optie zou merc boots of cleanse (summoner spell) zijn als je early een hard time hebt.

Vandaar de "core" build van de gemiddelde AD carry: PD / IE / BT en dus optional: QSS / GA etc.

Vind je dit nog steeds " simplistisch " of heb ik het nu goed onderbouwd? :>

Edit:
Een pink ward heeft alsnog een waarde van 125 Gold en niet 1440 Gold.
En ja, dat is het nadeel van een enemy Twitch, je kan niet pushen zonder pinkie.
Dat is helemaal geen core build. Dat zijn de 3 grootste items voor een AD carry.
Ik kan me wel inbeelden dat je je termen weer door elkaar haalt, maar dat is nu net belangrijk in deze discussie.

Wat core is voor een AD carry hangt af van de AD carry, zijn support en zijn tegenstanders.
Zo is mijn core op Graves: Berserkers Greaves, 2x Dorans en Vampiric scepter waarna ik verder ga met een IE.
Echter is mijn core op Graves met een non sustain support: Berserkers Greaves, 2x Dorans en Wriggles vooraleer ik ook maar iets anders bouw.

Als jij nu stelt dat die eerste 3 heel grote items "Core" zijn (quotaties er rond zetten mag dan wel tonen dat je het begrip met wat ruimte neemt, je gaat er nog steeds mensen mee verwarren) dan geef je jezelf al helemaal geen kans meer om vroege veranderingen op te nemen in je build.

Als blijkt dat je een vroege QSS nodig hebt, dan moet je dat ook gewoon nemen. Het heeft geen nut om veel damage te hebben als je direct dood bent, dan doe je maar wat minder damage maar met veel meer survivability.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lees " aanhalingstekens " en " de gemiddelde AD Carry "

De term "core" had ik als "goal" mogen omschrijven ja... pff

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 16-05-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:28:
lees " aanhalingstekens " en " de gemiddelde AD Carry "
thnx
De gemiddelde AD carry gaat niet die 3 items na elkaar kopen. Waar blijft je Armor Pen van Last Whisper? Waar is je defensief item? Volgens jouw build ga je al lategame zitten zonder beide voorgenoemde zaken.

BT is een heel lategame item dat ik eventueel als 6de item koop, anders niet. Je hebt een vampiric of eventueel wriggles voor je lifesteal early game.

Je geeft jezelf veel teveel spelingsruimte met je stellingen, wees wat specifieker. Dit is geen examen waarbij je de vraag niet snapt en dus maar zo ruim mogelijk antwoord.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:
[...]

Zoals ik al zei, en ik blijf het maar herhalen, koop je een QSS als het echt niet lekker gaat en je geen Cleanse hebt. Op dat punt mag ik aannemen dat je al achter staat, wat je dan nog doet is damage control. Op dat punt zou je kunnen zeggen dat je al verloren hebt, maar dat is dan niet dánkzij de QSS. Het is mij overigens nog niet overkomen tegen een AD Kennen.
Merc boots is ook een optie, maar niet zo krachtig als QSS :) Summoner spells kun je in-game niet swappen, dus dat is een non-argument. Zoals ik al zei: als ik in draft mode zie dat ik tegen een AD kennen sta, neem ik gewoon Cleanse.
Nogmaals: QSS als het slecht gaat. Nogal wiedes dat je dat niet vooraan in je reguliere build wil hebben staan, maar soms heb je geen keuze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:
[...]

Wat helpt je wriggles precies tegen mages dan? :D Maargoed, een early game voordeel kan het best geven maar midgame als er teamfights en dragon fights komen (waarbij de bot lane heel belangrijk is) geef ik toch het team met een AD carry met BF sword meer kans (mits ze die enigszins kunnen beschermen).
Tegen bvb een Morgana of Brand die met enkele drukken op de knop binnen enkele seconden 7 creeps laten verdwijnen zul jij toch iets moeten hebben om terug te kunnen pushen, anders is je tower zo weg. Speel bvb maar eens Leblanc tegen een Morg. Zonder hulp heeft ze je tower zo opgeslokt en dmv shield hoeft ze niet erg bang te zijn voor je combo early game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:55:
[...]

Tegen bvb een Morgana of Brand die met enkele drukken op de knop binnen enkele seconden 7 creeps laten verdwijnen zul jij toch iets moeten hebben om terug te kunnen pushen, anders is je tower zo weg. Speel bvb maar eens Leblanc tegen een Morg. Zonder hulp heeft ze je tower zo opgeslokt en dmv shield hoeft ze niet erg bang te zijn voor je combo early game.
Wriggles op AP is OP? :D
Ik zou bijna AD LeBlanc gaan spelen

Zoiets als dit dus:

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rudy is hopelijk aan het baiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Not sure if serious. Je koopt serieus Wriggles op leblanc om je tower up te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebby
Ik beschouw "core" items als items die je eigenlijk in alle games moet bouwen. Dit zijn dus vaak maar 2/3 items. Voor de meeste AD carries geldt dus IE + PD als core, ongeacht de vijand. Theoretisch is LW dit niet (5ap squishy burst team oid), maar realistisch kan je die ook nog toevoegen. BT vind ik situational, dorans hou ik niet van en koop ik alleen als ik hard verlies en zelfs niet kan farmen.

Graves =
Bes greaves (95%) of merc
Phantom Dancer (Zeal tussendoor)
IE (liefst snel een BF, anders pickaxe)
GA (een chain vest helpt gigantisch in lane tussendoor)
LW
BT (vamp scepter vroeg, ergens na boots/bij zeal)

Voor mij dan.
Ik heb een keer in mijn verveling een guide geschreven aangezien Graves toch wel mijn beste en meest gespeelde carry is.
Als iemand daar commentaar kan geven/upvoten, graag, dan krijgt ie ten minste wat views :)
http://www.solomid.net/guides.php?g=24446

Feedback mag natuurlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 393088

[...]

Dit is een grapje hoop ik toch. Uit cabaretier oogpunt: geslaagd. Uit LoL oogpunt: zeer harde faal.
Nuff said.

Over het hele QSS rush gebeuren.. weet niet wie dat bedacht heeft, maar ik speel niks anders als AD carry zijnde. QSS Rush is behoorlijke bullshit en gezien hoe jullie beredeneren halen jullie dus vaste prik QSS:
- Alistair in lane, CC TOO STRONK --> QSS
- Leona in lane, CC TOO STRONK --> QSS
- Taric in lane, CC TOO STRONK --> QSS
Etc.

Vanwege een simpele stun in je lane zoveel van je farm verbrouwen is belachelijk. Als je merkt dat je binnen een stun dood kan gaan, counter het dan met een merc threads om de duration the reducen, daarnaast je HP te verhogen dmv dorans stack en counter z'n primary damage source, denk aan een wriggles erbij ivm armor en lifesteal tegen AD kennen. Zo verbrouw je je farm niet aan een item wat lategame pas echt differences gaat maken. Je gaat teveel damage missen zo, behoorlijk veel zelfs.

*ogen dichtknijpen voor reacties doet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vicarious schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Not sure if serious. Je koopt serieus Wriggles op leblanc om je tower up te houden?
D'oh. Lees. Dat postte ik niet. Ik noemde slechts een voorbeeld van een champ die zich voor geen mogelijkheid kan weren tegen een pusher als Morgana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvandelaar
Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:10:
[...]

D'oh. Lees. Dat postte ik niet. Ik noemde slechts een voorbeeld van een champ die zich voor geen mogelijkheid kan weren tegen een pusher als Morgana.
Dus haal je wriggles? of wat ga je dan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

We hebben het over AD carries toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zoals je het daarboven net verwoorde stond dat er wel duidelijk.
Wriggles halen voor dat soort redenen.. overbodig.

Wat je in geval van zo'n ziek pushende morg gewoon moet doen is lifesteal / spellvamp halen en de minion waves in levende lijven opvangen. Zo loop je geen farm mis door turret die er wat afslachts en het kan jou aan je kont roesten want je levens komen toch terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nickvandelaar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Dus haal je wriggles? of wat ga je dan doen?
Als 1v1 mage? Bidden dat je jungler competent genoeg is. Een mage als Leblanc kan een lane vs een Morg niet houden. Een AD Kennen ook niet zonder Wriggles of aandachtige hulp van een jungler.
Wat je in geval van zo'n ziek pushende morg gewoon moet doen is lifesteal / spellvamp halen en de minion waves in levende lijven opvangen. .
En wat is Wriggles? Armor + Lifesteal. Bij uitstek dus dé tool om waves te tanken.

En @pccartigny, zo staat het er niet. Graag harder blokken voor Nederlands.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 16-05-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:15:
[...]

En wat is Wriggles? Armor + Lifesteal. Bij uitstek dus dé tool om waves te tanken.
Je gaat geen wriggles bouwen op een mage als AD niet je primary damage source is. Ik typte lifesteal / spellvamp in de zin van AD's halen lifesteal en mages halen Spellvamp. Bij uitstek dus niet dé tool om te halen op mages.

Wij hebben het over AD carry's en wriggles en jij begint over dat je als Brand zijnde bijv. iets zou moeten halen tegen Morgana. In die context zoals het daarboven verwoordt staat doel je in combinatie met je quote op een Wriggles. Overigens is nederlands mijn goedste vak np np.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 16-05-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 457037

Ik heb een vraagje..

Ik ben van plan Jarvan te kopen. Mijn vraag is of hij een tank is of gewoon een fighter. En wat voor build raden jullie mij aan een def,ap of een ad build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zie dat veel mensen vandaag reacties maar half lezen of zo. Altijd een manier om goede discussies te krijgen...
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Over het hele QSS rush gebeuren.. weet niet wie dat bedacht heeft, maar ik speel niks anders als AD carry zijnde. QSS Rush is behoorlijke bullshit en gezien hoe jullie beredeneren halen jullie dus vaste prik QSS:
- Alistair in lane, CC TOO STRONK --> QSS
- Leona in lane, CC TOO STRONK --> QSS
- Taric in lane, CC TOO STRONK --> QSS
Etc.
Voor de laatste keer: ik koop QSS tegen harde CC lanes alleen als het slecht gaat. Niemand heeft het hier over als AD carry een QSS rushen als er ook maar 1 CC bij de tegenpartij zit. Niemand is zo gek om dat te beweren.

Dit is de laatste keer dat ik het herhaal; op deze manier discussiëren gaat nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee maar jouw beredenatie gaat ook nergens over, je gaat geen QSS rushen omdat je lane slecht gaat vanwege een mogelijke CC. De reden waarom het slecht gaat is of omdat je of te squishy bent in teken van health of armor (even in bot lane meta speaking). De QSS CD is te lang voro het aantal cc's wat een mogelijke champ kan doen binnen die cooldown, dus voor die phase totale bullshit. Je survivability moet je ergens anders zoeken maar niet daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
speedzor schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:32:
[...]

De gemiddelde AD carry gaat niet die 3 items na elkaar kopen. Waar blijft je Armor Pen van Last Whisper? Waar is je defensief item? Volgens jouw build ga je al lategame zitten zonder beide voorgenoemde zaken.

BT is een heel lategame item dat ik eventueel als 6de item koop, anders niet. Je hebt een vampiric of eventueel wriggles voor je lifesteal early game.

Je geeft jezelf veel teveel spelingsruimte met je stellingen, wees wat specifieker. Dit is geen examen waarbij je de vraag niet snapt en dus maar zo ruim mogelijk antwoord.
Het ligt er een beetje aan hoe het op botlane allemaal gaat, maar als ik gewoon heerlijk kan farmen en/of al gefeed ben rush ik soms (niet iedere champion) ook wel een BT hoor. Het draait mij dan ook niet om de lifesteal maar om de 20 AD die ik er gratis er voor niets bij krijg ALS ik goed kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedzor
Zebby schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:07:
Ik beschouw "core" items als items die je eigenlijk in alle games moet bouwen. Dit zijn dus vaak maar 2/3 items. Voor de meeste AD carries geldt dus IE + PD als core, ongeacht de vijand. Theoretisch is LW dit niet (5ap squishy burst team oid), maar realistisch kan je die ook nog toevoegen. BT vind ik situational, dorans hou ik niet van en koop ik alleen als ik hard verlies en zelfs niet kan farmen.

Graves =
Bes greaves (95%) of merc
Phantom Dancer (Zeal tussendoor)
IE (liefst snel een BF, anders pickaxe)
GA (een chain vest helpt gigantisch in lane tussendoor)
LW
BT (vamp scepter vroeg, ergens na boots/bij zeal)

Voor mij dan.
Ik heb een keer in mijn verveling een guide geschreven aangezien Graves toch wel mijn beste en meest gespeelde carry is.
Als iemand daar commentaar kan geven/upvoten, graag, dan krijgt ie ten minste wat views :)
http://www.solomid.net/guides.php?g=24446

Feedback mag natuurlijk altijd.
Als je tegenstander Dorans Blades heeft en jij niet, ga jij uit de lane gespeeld worden omdat je te squishy bent. Dorans blades zijn nu eenmaal in het grootste deel van de situaties de beste manier om te spelen, enkele uitzonderingen daargelaten.

Over je guide:
De meest optimale runeverdeling voor een AD carry is 3x Flat AD quints, 3x Flat AD reds, 6x Armor pen reds. (zie hier).

Ik ga liever voor 1 extra punt in butcher en 1 punt weg van Vampirism. Die 2 extra damage op minions komt me beter uit dan 1% lifesteal :)

Waarom ga je in de defense tree niet voor een punt in improved heal? 15% heal lijkt me handiger dan 2 magres.

Zet enkele extra tussenstappen in de summary van je item build. Zoiets zou het in mijn geval zijn:
Boots + 3pots
Dorans + vampiric
IE + Zeal
PD + LW

Waarom een punt in Summoners wrath in je alternatieve mastery build?

Teleport zou ik niet aanraden. Schrijf iets over Ghost liever, dat is het enige acceptable alternatief voor flash/ignite/heal/exhaust.

Probeer wat meer uitleg te geven bij je abilities, zoals je bij smoke screen heel goed doet :)

Waarom dat tweede punt in smoke screen voor je je E maxed? Ik zie daar geen uitleg voor gegeven.

Je stelt dat er absoluut iets gekocht moet worden bij je eerste back. Als je enkel een BF hebt dan wordt je zo uit de lane gespeeld (dat kan ik je garanderen), en als je geen BF kunt kopen dan stel je voor een pickaxe of een chain vest te kopen? :?
Speel even 5 matches met mijn build, je zult merken dat je je guide gaat aanpassen erna. Nooit een pickaxe kopen omdat je geen geld hebt voor je BF, dan spaar je maar even.

Force of nature zou ik niet kopen, ga dan voor een bashees/QSS/Guardian angel liever.

Sona is een zwakke support, die zou ik helemaal niet aanraden.

Leona is de sterkste support in combinatie met graves, ga die asjeblief naar boven zetten! Op level 6 instagib je iedere tegenstander.

Zet er nog iets bij dat wanneer je tegen een janna of sivir speelt, je hun shields makkelijk kunt baiten. Misschien dat iemand erop gelet heeft, maar dat heb ik dus ook de hele tijd gisteren tijdens de GoT custom vs Jeffro (Sivir). Dash erin en doe een autoattack. De meesten verwachten dat je dan direct een buckshot gaat doen en ze shielden de carry (sivir spellshield of janna shield). Daarna heb je een gap van 5-8 seconden om gratis damage te doen zonder dat ze het kunnen tegenhouden.

Iets uitgebreider bij je early game en mid game maken ;) Voor inspiratie kan je bij mijn Swain guide kijken.

Dat zijn zowat de initïele opmerkingen, laat maar gerust iets weten als je vragen hebt.

Streaming History

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjaggy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:30:
[...]

Het ligt er een beetje aan hoe het botlane allemaal gaat, maar als ik gewoon heerlijk kan farmen en/of al gefeed ben rush ik soms (niet iedere champion) ook wel een BT hoor. Het draait mij dan ook niet om de lifesteal maar om de 20 AD die ik er gratis er voor niets bij krijg ALS ik goed kan farmen.
BT rush kun je beter neit doen in dat soort gevallen. IE geeft in combinatie met PD de grootste damage boost die er op een AD carry mogelijk is. BT rush stop je eigenlijk weer teveel geld in iets wat later in de game pas echt van toegevoegde waarde gaat zijn.

In de meeste gevallen IE --> PD --> BT/LW en dat BT/LW is afhankelijk van wat je tegenstander doet en bouwt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:26:
Nee maar jouw beredenatie gaat ook nergens over, je gaat geen QSS rushen omdat je lane slecht gaat vanwege een mogelijke CC. De reden waarom het slecht gaat is of omdat je of te squishy bent in teken van health of armor (even in bot lane meta speaking). De QSS CD is te lang voro het aantal cc's wat een mogelijke champ kan doen binnen die cooldown, dus voor die phase totale bullshit. Je survivability moet je ergens anders zoeken maar niet daaro.
Gaat nergens over? Totale bullshit? Kun je het ook even normaal houden? :/ We kunnen hier normaal met elkaar om gaan, althans, dat gáán we hier doen.

Wat jij in feite zegt is dat QSS een prut item is, omdat er altijd meer CC's zullen zijn. Ik vind het een prima item tegen Kennen voor die keren dat je gepakt zal worden door zijn ultimate. Jij kunt het voordeel wat minder groot vinden, maar kom niet aan met de bovenstaande kreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaggy
  • Laatst online: 19-06-2021
Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:33:
[...]

BT rush kun je beter neit doen in dat soort gevallen. IE geeft in combinatie met PD de grootste damage boost die er op een AD carry mogelijk is. BT rush stop je eigenlijk weer teveel geld in iets wat later in de game pas echt van toegevoegde waarde gaat zijn.

In de meeste gevallen IE --> PD --> BT/LW en dat BT/LW is afhankelijk van wat je tegenstander doet en bouwt etc.
Klopt, ik ben het volledig eens met wat je hier zegt : IE --> PD --> BT/LW en dat BT/LW . IE is bij mij sowieso het eerste item btw ^^

edit: @ hierboven, sorry maar QSS vind ik ook een goed item hoor. Ikzelf heb wel liever een Banshee's though maar een QSS is zeker niet "slecht". Als je enemys hebt met een vervelende stun dan kan je met je QSS altijd ontsnappen.

[ Voor 15% gewijzigd door sjaggy op 16-05-2012 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:34:
[...]

Gaat nergens over? Totale bullshit? Kun je het ook even normaal houden? :/ We kunnen hier normaal met elkaar om gaan, althans, dat gáán we hier doen.

Wat jij in feite zegt is dat QSS een prut item is, omdat er altijd meer CC's zullen zijn. Ik vind het een prima item tegen Kennen voor die keren dat je gepakt zal worden door zijn ultimate. Jij kunt het voordeel wat minder groot vinden, maar kom niet aan met de bovenstaande kreten.
Ik zeg niet dat QSS een prut item is in overall, ik zeg dat QSS een prut item is op dat moment van de game voor de amount of gold die je er op dat moment in moet stoppen. Mid / Late een van de betere items op een AD carry imo net als banshee's of zelfs GA. Maar voor het geld wat jer op dat moment in stopt is het het neit waard.

Je blocked z'n ulti en dan? Jij 90 sec. cooldown.. en Kennen? 1 minuut? Heeft ie 30 seconden vrij spel. Overigens als als Kennen zijnde stun 1 niet lukt, dan lukt stun 2 mogelijkheid waarschijnlijk wel. Je verprutst gewoon op dat moment van de game teveel gold op de verkeerde weakness. De reden waarom dat je het daar verliest is omdat ie teveel damage binnen z'n stun kan uitvoeren. Dus counter z'n main damage source, zorg dat z'n stun tijd omlaag gaat in ieder geval (merc. threads, combo van mr tegen zn ult damage bijv. en z'n stun time reduction) haal een bom health erbij d.m.v. dorans, (wat tevens je damage wat improved, geen gigantische vooruitgang maar alsnog) en je haalt er lifesteal bij, wat je met wriggles nog eens een nog grotere boost kan geven en in combinatie met die armor ook nog eens zijn AD countered. Gezien hij AD kennen gaat. Gegarandeerd dat Kennen je niet meer lastig gaat vallen.

Clue van mijn verhaal, stop het geld op het juiste moment in de juiste items maar niet in een item wat in die phase van de game jouw meer slecht als goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
Ik val in slaap van deze discussie, kom lekker de chat op allemaal ofzo :P

http://www.fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

Pagina: 1 ... 21 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.