ik doelde met Rylai en Roa op een AP char
en Atmogs NIET op een AP char,
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Noc schaalt eigenlijk helemaal niet zo goed met AD en heeft het al een hoop van zichzelf.Anoniem: 457889 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:18:
Is inderdaad wel een mooie build, maar ik ben eigenlijk met Noc altijd vrij vroeg op een BF uit,
pas daarna begin ik met de tanky items !
Ah dan is het duidelijk! Was inderdaad ook vergeten dat Warmogs nogal duur is. Je kan natuurlijk altijd beginnen met alleen een giants belt en hem pas later uit bouwen. Hoewel je dan natuurlijk minder hebt aan de passive heb je nog steeds een ****-load aan health.Anoniem: 457889 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:39:
ik doelde met Rylai en Roa op een AP char
Anoniem: 399205
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 399205 op 15-05-2012 14:04 ]
Anoniem: 457889
Reserves met een ELO van ~1700, het blijft vreemd klinkenNutral schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:36:
Ik en speedzor zijn reserve ^^
Vicariously I live while the whole world dies
Moet kunnen de mensen die zich opgeven hebben zijn allemaal 1900+ toch?Vicarious schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:45:
[...]
Reserves met een ELO van ~1700, het blijft vreemd klinken
stiekemRendiertje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:48:
[...]
Moet kunnen de mensen die zich opgeven hebben zijn allemaal 1900+ toch?
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die van mij is sowieso al over 9000Rendiertje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:48:
[...]
Moet kunnen de mensen die zich opgeven hebben zijn allemaal 1900+ toch?
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
http://www.lol-patch.com/annie.html
v1.0.0.139 - 2012-05-01
•Base Health increased to 460 from 424
•Incinerate Mana cost reduced to 70/80/90/100/110 from 80/95/110/125/140
•Molten Shield ◦Fixed a bug where Molten Shield returned damage to turrets
◦Duration reduced to 8 seconds from 15 seconds and cooldown reduced to 16 seconds from 30 seconds
◦Mana cost reduced to 20 from 25
◦Armor and Magic Resist increased to 20/30/40/50/60 from 10/20/30/40/50
[ Voor 70% gewijzigd door SaphuA op 15-05-2012 16:34 ]
Annie is wel sterk hoor. Herinner me haar wat aan de op kant te vinden zelfsFlapmo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:25:
Is die patch met de annie buf er eigenlijk al doorheen? Zo ja, hielp het voor Annie of blijft ze niet echt viable (apart van enkele speciale gevallen).
Ja hoor, smijt het maar publiek.
Anoniem: 147715
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Anoniem: 243552
Anoniem: 458729
Anoniem: 331512
Kayle wordt imo wel steeds meer geaccepteerd in normals, in ranked heb ik hem nog niet gedaan. Een friend van me speelt ook een belachelijke kayle mid, wil hij eigenlijk ook in ranked doen dus maar krijgt nogal verzet daartegen.Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:09:
Pff al 2 keer gehad vandaag dat iemand afk gaat door mijn pick.
1x omdat ik als 1st pick ez koos terwijl iemand blijkbaar ad had gecalled ofzo? Mijn lane wel hard gewonnen tegen cait janna ging iets van 8-2 en gelijke cs. Maar de game was onwinbaar want 4v5 en onze mid ging 0-8-1 ofzo.
En nu net pick ik kayle tegen ww top en de last pick raged daar zo hard over dat hij ook niet speelt. Heb vervolgens die ww 3 keer gekilled in lane en had 160 cs toen hij er 60 had. Maar 4v5 is gewoon bijna onmogelijk.
Ben van 1600 naar 1500 gedropped in 2.5 uur. Vrij frustrerend.
Met galio zul je de meeste mid champs counteren. Talon countered er ook vele, maar dan moet je er ook voor zorgen dat je solo top een AP champ is. Met galio hoef je daar niet over te denkenAnoniem: 243552 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:57:
Ik wil Karma echt nog een keer proberen
Wie zal ik kopen, Talon of Galio, ik wil een goede counter hebben voor de meest gangbare mids. Talon is denk meer een echt harde counter maar galio is super tanky
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
PM naar Nutral als je problemen hebt met TS.blamauci schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:09:
KAN IEMAND DIE TROLLZ VAN TS.nutral.net halen AUB
ik word ff lekker gebanned van de server
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 15-05-2012 20:02 ]
Ik wil het veranderen omdat het niet opschiet als er mensen gaan trollen omdat ik toch slecht ben want mijn build is niet goed. Stond 5-1-5 en mijn hele team zat in de chat te spammen dat ik gereport moest worden voor unskilled. Ook ga ik dan uitleg typen wat ten koste gaat van cs of als je uit positie staat word je dan keihard gechunked.Anoniem: 243552 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:00:
Als het voor je werkt en je wint met jou build waarom dan veranderen?
Edit: ik denk trouwens, ga ik op mijn smurf, damn, daar zijn de normals nog erger als ranked gewoon. Het is sowieso altijd een grote stomp, licht er gewoon aan wie de echte nieuweling in zijn team heeft die binnen 5 minuten 0/4 staat, enemy staat dan 4/0 en door de TP's gaan alle lanes snowballen
Ik las laatst over een build met Brutalizer en FH rush. Hierdoor heb je je max cdr en doordat je q's ook je cd's verlaagd heb je maar een 1s cd op je q. Ik speel zelf geen ezreal, maar lijkt me best viable. Ook je e is dan maar 4s cd.Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:49:
Ik speel de laatste tijd heel veel ez. Vond hem altijd een nutteloze carry maar heb mijn mening nogal bijgesteld. Vind hem echt perfect voor solo que. Je kan in tegenstelling tot andere carrys veel makkelijker een play maken of eraan meedoen zonder dood te gaan.
En ik denk dat je met hem tijdens het kiten van tegenstanders het meeste damage kan doen van alle carrys.
Dat is nogal een nuttige eigenschap gezien de meeste spelers rond de 15-1600 geen flauw benul hebben van het beschermen van een carry.
Krijg alleen vrijwel altijd commentaar op mijn build. Ik begin meestal met IE tenzij mijn support geen healer is dan haal ik BT.
Op de een of andere manier lijkt het erop dat de enige acceptabele ezreal build met een trinity force begint.
Vind dat zelf eerlijk gezegd niet zon goed item op ezreal. Die sheen is wel leuk met je Q en het spul van een zeal ook wel. Maar die phage vind ik vrij nutteloos buiten het lanen met een soraka of iets anders met bijna 0 cc.
Heb ook wel geprobeerd om een triforce na mijn IE te bouwen maar volgens mij krijg ik met een PD gewoon veel meer damage. En dat is nog goedkoper ook. Heb dus meestal aan het einde van de game een standaard carry build. Maar word een beetje moe van het geflame heeft iemand anders een betere build?
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 331512 op 15-05-2012 21:18 ]
Denk dat het wel een viable build is maar in solo que denk ik dat de rage alleen maar harder word. En ik heb geen idee hoe je dan moet spelen je zal wel redelijk in de fight moeten gaan staan lijkt me. Als ik zo speel als nu zou ik altijd last man standing zijn met die items en dat kan niet de bedoeling zijn als je een frozen heart hebt.Anoniem: 331512 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:16:
[...]
Ik las laatst over een build met Brutalizer en FH rush. Hierdoor heb je je max cdr en doordat je q's ook je cd's verlaagd heb je maar een 1s cd op je q. Ik speel zelf geen ezreal, maar lijkt me best viable. Ook je e is dan maar 4s cd.
Genja van M5 gebruikte deze blijkbaar.
Ik heb de post terug gevonden http://www.reddit.com/r/l...ents/tk6t1/genjas_ezreal/Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 21:27:
[...]
Denk dat het wel een viable build is maar in solo que denk ik dat de rage alleen maar harder word. En ik heb geen idee hoe je dan moet spelen je zal wel redelijk in de fight moeten gaan staan lijkt me. Als ik zo speel als nu zou ik altijd last man standing zijn met die items en dat kan niet de bedoeling zijn als je een frozen heart hebt.
Runed hij trouwens ook armor pen dan? Ik had per ongeluk namelijk vandaag 1 game 25 armor pen runes gebruikt ipv die + 15 ad. En opeens kan je dan niet meer ranged creeps onder de tower last hitten enzo.
Ook ik speel af en toe Ezrael omdat dat een van de weinige ad carries vind die enigszins leuk om te spelen is en waar ik ook nog eens enigszins mee om kan gaan. Ik heb het meeste succes juist met het rushen van een triforce. In mijn typische game begin ik met boots + 3 pots voor wat lane sustain zodat ik early game gewoon lekker en relatief veilig kan farmen (ik heb immers movespeed en een dubbele flash en vaak nog een heal van de support) en als eerste item haal ik vaak een sheen. Als je een aanvallende support hebt of een gank krijgt kan die burst early/mid verrassend veel damage doen en icm ignite (flame me!) levert het meestal wel een kill op. Na de sheen hangt het ervan af wat ik bouw. Als ik toevallig net 1650+ heb als ik terug moet haal ik een BF sword, als het minder is haal ik vaak een phage en als het nog minder is een vamp scepter.Anoniem: 147715 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:49:
Ik speel de laatste tijd heel veel ez. Vond hem altijd een nutteloze carry maar heb mijn mening nogal bijgesteld. Vind hem echt perfect voor solo que. Je kan in tegenstelling tot andere carrys veel makkelijker een play maken of eraan meedoen zonder dood te gaan.
En ik denk dat je met hem tijdens het kiten van tegenstanders het meeste damage kan doen van alle carrys.
Dat is nogal een nuttige eigenschap gezien de meeste spelers rond de 15-1600 geen flauw benul hebben van het beschermen van een carry.
Krijg alleen vrijwel altijd commentaar op mijn build. Ik begin meestal met IE tenzij mijn support geen healer is dan haal ik BT.
Op de een of andere manier lijkt het erop dat de enige acceptabele ezreal build met een trinity force begint.
Vind dat zelf eerlijk gezegd niet zon goed item op ezreal. Die sheen is wel leuk met je Q en het spul van een zeal ook wel. Maar die phage vind ik vrij nutteloos buiten het lanen met een soraka of iets anders met bijna 0 cc.
Heb ook wel geprobeerd om een triforce na mijn IE te bouwen maar volgens mij krijg ik met een PD gewoon veel meer damage. En dat is nog goedkoper ook. Heb dus meestal aan het einde van de game een standaard carry build. Maar word een beetje moe van het geflame heeft iemand anders een betere build?
http://www.solomid.net/guides.php?g=15498iCloudd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:05:
Nice! vette champion rotation, Kennen en Nautilus proberen.
En dan ook nog graphic update, is kijken hoe dat gaat spelen...
kent iemand nog een viable AD Kennen build?
Anoniem: 307788
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 16-05-2012 10:01 ]
Lijkt me beter dan wriggles bouwen. Kennen doet al niet zoveel damage omdat zijn skills slecht of niet scalen met AD, dan gimp je zijn damage nog harder door wriggles te gaan ipv BF sword/IEAnoniem: 243552 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:51:
Als ik Kennen AD ga begin ik vaak met boots en pots. Dan wat dorans blades of als het goed gaat gelijke en bfs. Dan even aanzien, ga ik gelijk door voor IE of koop ik eerst AS. Vaak ga ik voor AS zodat mijn W passive sneller komt, AS koop ik dan in vorm van berserker boots en zeal, dan IE afmaken en PD kopen
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 243552 op 16-05-2012 11:16 ]
Anoniem: 420148
Ja en nee. Armor komt best van pas aangezien je met je ulti nog steeds dichtbij moet komen. Door je gebrek aan AP en lagere base Aspeed dan andere carries ga je het heel moeilijk krijgen tegen mages of andere ADs die sneller creepwaves kunnen clearen. Ook geeft Wriggles je een earlygame voordeel tegen Doran stackers.Vicarious schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:14:
[...]
Lijkt me beter dan wriggles bouwen. Kennen doet al niet zoveel damage omdat zijn skills slecht of niet scalen met AD, dan gimp je zijn damage nog harder door wriggles te gaan ipv BF sword/IE
Het probleem is dat je een AD carry moet zijn. Die sustain is leuk, maar je legt het qua damage hoe dan ook af tegen elke andere 'echte' AD carry. En dat is waar Vicarious op doelt en dat is meteen het probleem met zo'n leuke build als AD Kennen.Anoniem: 243552 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:15:
wriggles geeft wel lekkere sustain dus als je moeite hebt moet je daar wel voor gaan
[ Voor 3% gewijzigd door Cloud op 16-05-2012 11:24 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Wat helpt je wriggles precies tegen mages dan?Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:17:
[...]
Ja en nee. Armor komt best van pas aangezien je met je ulti nog steeds dichtbij moet komen. Door je gebrek aan AP en lagere base Aspeed dan andere carries ga je het heel moeilijk krijgen tegen mages of andere ADs die sneller creepwaves kunnen clearen. Ook geeft Wriggles je een earlygame voordeel tegen Doran stackers.
Als je met Kennen niet kan farmen kun je misschien beter geen AD carry spelenNickvandelaar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:32:
Met wriggles is de kans vele male groter dat je farm uitstekend is, wat voor mid game en end game wel degelijk belangrijk is.
Hogere farm, betere items.
Dus verlies je de lane, je hebt je item build aangepast naar een QSS en hebt hierdoor aanzienlijk minder damage, je kan alleen zen stun een keer counteren hiermee en een beetje damage...Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:23:
[...]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het top vind hoe Genja en andere pro's ermee om kunnen gaan. Maar van alle AD kennens die ík tegengekomen ben, heeft er nog nooit een mij verslagen in lane. Ook niet na lvl-6. Zeker in draft mode, als ik AD Kennen zie neem ik cleanse mee; en als het slecht gaat bouw ik een QSS. Alles wat Kennen dan nog doet is nutteloos zijn. Beetje overdreven misschien, maar dat is wel mijn gevoel erbij.
Dat is bijzonder simplistisch gedacht. Ik weet niet echt wat ik tegen deze logica in moet brengen. Jij gaat ervanuit dat die QSS je nooit een death zal schelen en daarmee minion farm. Was het spel maar zo simpel. Ik zeg toch dat je die QSS alleen koopt mocht het slecht gaan?Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:43:
[...]
Dus verlies je de lane, je hebt je item build aangepast naar een QSS en hebt hierdoor aanzienlijk minder damage, je kan alleen zen stun een keer counteren hiermee en een beetje damage...
[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 16-05-2012 11:48 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ik ben er zelf geen fan van. Ik bouw QSS echt alleen als ik MR nodig heb en per se de cleanse moet hebben voor WW/Malz. Als AD carry moet je niet focussed worden, of als je surpressed/stunlocked wordt moet je support of tank je redden. Ik ben meer fan van GA voor general stats en als je smelt geef je je team toch weer wat tijd om verder te raggen (mocht je out of position raken).Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:47:
[...]
Dat is bijzonder simplistisch gedacht. Ik weet niet echt wat ik tegen deze logica in moet brengen. Jij gaat ervanuit dat die QSS je nooit een death zal schelen en daarmee minion farm. Was het spel maar zo simpel. Ik zeg toch dat je die QSS alleen koopt mocht het slecht gaan?
Jij verliest zeker elke lane tegen Twitch ook per definitie omdat je een pink ward/oracle moest kopen en dus minder damage hebt?
En for the record; QSS is een defensief item wat veel AD carries mid/late game zullen willen hebben tegen de meeste goede team compo's. Zeker als ze geen Cleanse hebben.
Niet gefocust worden is deels keuze, deels team comp natuurlijk.Zebby schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:51:
[...]
Ik ben er zelf geen fan van. Ik bouw QSS echt alleen als ik MR nodig heb en per se de cleanse moet hebben voor WW/Malz. Als AD carry moet je niet focussed worden, of als je surpressed/stunlocked wordt moet je support of tank je redden. Ik ben meer fan van GA voor general stats en als je smelt geef je je team toch weer wat tijd om verder te raggen (mocht je out of position raken).
Zeker als er tegenstanders zijn als Malz en WW (die wel heeeel veel gespeeld wordt de laatste tijd) haal ik als AD altijd een QSS. Zoals Cloud zegt, zeker tegen een goede tegenstander is gefocussed worden geen keuze... helemaal als je eigen team het niet denderend doet en jij het moet oplossen.Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:58:
[...]
Niet gefocust worden is deels keuze, deels team comp natuurlijk.Je hebt niet alles in de hand. GA is een prachtig item, maar een fors stuk duurder en als een keer dood gaat zit je meteen 5 minuten zonder. QSS kun je vaker gebruiken. GA gebruik ik meestal als het juist heel goed gaat, om ervoor te zorgen dat het goed blijft gaan. QSS is meer voor als het wat slechter gaat.
1440 gold kost je QSS, dat zijn ong. 60 minions, weet niet of je wel eens 60 cs achter hebt gestaan in een lane qua damage, maarre, you've got no chance.Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:47:
[...]
Dat is bijzonder simplistisch gedacht. Ik weet niet echt wat ik tegen deze logica in moet brengen. Jij gaat ervanuit dat die QSS je nooit een death zal schelen en daarmee minion farm. Was het spel maar zo simpel. Ik zeg toch dat je die QSS alleen koopt mocht het slecht gaan?
Jij verliest zeker elke lane tegen Twitch ook per definitie omdat je een pink ward/oracle moest kopen en dus minder damage hebt?
En for the record; QSS is een defensief item wat veel AD carries mid/late game zullen willen hebben tegen de meeste goede team compo's. Zeker als ze geen Cleanse hebben.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 16-05-2012 12:16 ]
http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309
Dat is helemaal geen core build. Dat zijn de 3 grootste items voor een AD carry.Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:
[...]
1440 gold kost je QSS, dat zijn ong. 60 minions, weet niet of je wel eens 60 cs achter hebt gestaan in een lane qua damage, maarre, you've got no chance.
Of wil je AFK blijven farmen terwijl je team aan het vechten is?
Een betere optie zou merc boots of cleanse (summoner spell) zijn als je early een hard time hebt.
Vandaar de "core" build van de gemiddelde AD carry: PD / IE / BT en dus optional: QSS / GA etc.
Optional komt NA de core of je hebt een te grote dis advantage.
Vind je dit nog steeds " simplistisch " of heb ik het nu goed onderbouwd?
Edit:
Een pink ward heeft alsnog een waarde van 125 Gold en niet 1440 Gold.
En ja, dat is het nadeel van een enemy Twitch, je kan niet pushen zonder pinkie.
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 307788 op 16-05-2012 12:31 ]
De gemiddelde AD carry gaat niet die 3 items na elkaar kopen. Waar blijft je Armor Pen van Last Whisper? Waar is je defensief item? Volgens jouw build ga je al lategame zitten zonder beide voorgenoemde zaken.Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:28:
lees " aanhalingstekens " en " de gemiddelde AD Carry "
thnx
Zoals ik al zei, en ik blijf het maar herhalen, koop je een QSS als het echt niet lekker gaat en je geen Cleanse hebt. Op dat punt mag ik aannemen dat je al achter staat, wat je dan nog doet is damage control. Op dat punt zou je kunnen zeggen dat je al verloren hebt, maar dat is dan niet dánkzij de QSS. Het is mij overigens nog niet overkomen tegen een AD Kennen.Anoniem: 307788 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:14:
[...]
1440 gold kost je QSS, dat zijn ong. 60 minions, weet niet of je wel eens 60 cs achter hebt gestaan in een lane qua damage, maarre, you've got no chance.
Merc boots is ook een optie, maar niet zo krachtig als QSSEen betere optie zou merc boots of cleanse (summoner spell) zijn als je early een hard time hebt.
Nogmaals: QSS als het slecht gaat. Nogal wiedes dat je dat niet vooraan in je reguliere build wil hebben staan, maar soms heb je geen keuze.Vandaar de "core" build van de gemiddelde AD carry: PD / IE / BT en dus optional: QSS / GA etc.
Optional komt NA de core of je hebt een te grote dis advantage.
Tegen bvb een Morgana of Brand die met enkele drukken op de knop binnen enkele seconden 7 creeps laten verdwijnen zul jij toch iets moeten hebben om terug te kunnen pushen, anders is je tower zo weg. Speel bvb maar eens Leblanc tegen een Morg. Zonder hulp heeft ze je tower zo opgeslokt en dmv shield hoeft ze niet erg bang te zijn voor je combo early game.Vicarious schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:30:
[...]
Wat helpt je wriggles precies tegen mages dan?Maargoed, een early game voordeel kan het best geven maar midgame als er teamfights en dragon fights komen (waarbij de bot lane heel belangrijk is) geef ik toch het team met een AD carry met BF sword meer kans (mits ze die enigszins kunnen beschermen).
Wriggles op AP is OP?Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Tegen bvb een Morgana of Brand die met enkele drukken op de knop binnen enkele seconden 7 creeps laten verdwijnen zul jij toch iets moeten hebben om terug te kunnen pushen, anders is je tower zo weg. Speel bvb maar eens Leblanc tegen een Morg. Zonder hulp heeft ze je tower zo opgeslokt en dmv shield hoeft ze niet erg bang te zijn voor je combo early game.
League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W
Not sure if serious. Je koopt serieus Wriggles op leblanc om je tower up te houden?Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:55:
[...]
Tegen bvb een Morgana of Brand die met enkele drukken op de knop binnen enkele seconden 7 creeps laten verdwijnen zul jij toch iets moeten hebben om terug te kunnen pushen, anders is je tower zo weg. Speel bvb maar eens Leblanc tegen een Morg. Zonder hulp heeft ze je tower zo opgeslokt en dmv shield hoeft ze niet erg bang te zijn voor je combo early game.
Anoniem: 393088
Dit is een grapje hoop ik toch. Uit cabaretier oogpunt: geslaagd. Uit LoL oogpunt: zeer harde faal.Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:55:
[...]
D'oh. Lees. Dat postte ik niet. Ik noemde slechts een voorbeeld van een champ die zich voor geen mogelijkheid kan weren tegen een pusher als Morgana.Vicarious schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
[...]
Not sure if serious. Je koopt serieus Wriggles op leblanc om je tower up te houden?
Dus haal je wriggles? of wat ga je dan doen?Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:10:
[...]
D'oh. Lees. Dat postte ik niet. Ik noemde slechts een voorbeeld van een champ die zich voor geen mogelijkheid kan weren tegen een pusher als Morgana.
We hebben het over AD carries toch?Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:10:
[...]
D'oh. Lees. Dat postte ik niet. Ik noemde slechts een voorbeeld van een champ die zich voor geen mogelijkheid kan weren tegen een pusher als Morgana.
Zoals je het daarboven net verwoorde stond dat er wel duidelijk.Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:10:
[...]
Als 1v1 mage? Bidden dat je jungler competent genoeg is. Een mage als Leblanc kan een lane vs een Morg niet houden. Een AD Kennen ook niet zonder Wriggles of aandachtige hulp van een jungler.Nickvandelaar schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:12:
[...]
Dus haal je wriggles? of wat ga je dan doen?
En wat is Wriggles? Armor + Lifesteal. Bij uitstek dus dé tool om waves te tanken.Wat je in geval van zo'n ziek pushende morg gewoon moet doen is lifesteal / spellvamp halen en de minion waves in levende lijven opvangen. .
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 420148 op 16-05-2012 13:16 ]
Je gaat geen wriggles bouwen op een mage als AD niet je primary damage source is. Ik typte lifesteal / spellvamp in de zin van AD's halen lifesteal en mages halen Spellvamp. Bij uitstek dus niet dé tool om te halen op mages.Anoniem: 420148 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:15:
[...]
En wat is Wriggles? Armor + Lifesteal. Bij uitstek dus dé tool om waves te tanken.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 393088 op 16-05-2012 13:21 ]
Anoniem: 457037
Voor de laatste keer: ik koop QSS tegen harde CC lanes alleen als het slecht gaat. Niemand heeft het hier over als AD carry een QSS rushen als er ook maar 1 CC bij de tegenpartij zit. Niemand is zo gek om dat te beweren.Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:09:
[...]
Over het hele QSS rush gebeuren.. weet niet wie dat bedacht heeft, maar ik speel niks anders als AD carry zijnde. QSS Rush is behoorlijke bullshit en gezien hoe jullie beredeneren halen jullie dus vaste prik QSS:
- Alistair in lane, CC TOO STRONK --> QSS
- Leona in lane, CC TOO STRONK --> QSS
- Taric in lane, CC TOO STRONK --> QSS
Etc.
Het ligt er een beetje aan hoe het op botlane allemaal gaat, maar als ik gewoon heerlijk kan farmen en/of al gefeed ben rush ik soms (niet iedere champion) ook wel een BT hoor. Het draait mij dan ook niet om de lifesteal maar om de 20 AD die ik er gratis er voor niets bij krijg ALS ik goed kan farmen.speedzor schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:32:
[...]
De gemiddelde AD carry gaat niet die 3 items na elkaar kopen. Waar blijft je Armor Pen van Last Whisper? Waar is je defensief item? Volgens jouw build ga je al lategame zitten zonder beide voorgenoemde zaken.
BT is een heel lategame item dat ik eventueel als 6de item koop, anders niet. Je hebt een vampiric of eventueel wriggles voor je lifesteal early game.
Je geeft jezelf veel teveel spelingsruimte met je stellingen, wees wat specifieker. Dit is geen examen waarbij je de vraag niet snapt en dus maar zo ruim mogelijk antwoord.
Als je tegenstander Dorans Blades heeft en jij niet, ga jij uit de lane gespeeld worden omdat je te squishy bent. Dorans blades zijn nu eenmaal in het grootste deel van de situaties de beste manier om te spelen, enkele uitzonderingen daargelaten.Zebby schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:07:
Ik beschouw "core" items als items die je eigenlijk in alle games moet bouwen. Dit zijn dus vaak maar 2/3 items. Voor de meeste AD carries geldt dus IE + PD als core, ongeacht de vijand. Theoretisch is LW dit niet (5ap squishy burst team oid), maar realistisch kan je die ook nog toevoegen. BT vind ik situational, dorans hou ik niet van en koop ik alleen als ik hard verlies en zelfs niet kan farmen.
Graves =
Bes greaves (95%) of merc
Phantom Dancer (Zeal tussendoor)
IE (liefst snel een BF, anders pickaxe)
GA (een chain vest helpt gigantisch in lane tussendoor)
LW
BT (vamp scepter vroeg, ergens na boots/bij zeal)
Voor mij dan.
Ik heb een keer in mijn verveling een guide geschreven aangezien Graves toch wel mijn beste en meest gespeelde carry is.
Als iemand daar commentaar kan geven/upvoten, graag, dan krijgt ie ten minste wat views
http://www.solomid.net/guides.php?g=24446
Feedback mag natuurlijk altijd.
BT rush kun je beter neit doen in dat soort gevallen. IE geeft in combinatie met PD de grootste damage boost die er op een AD carry mogelijk is. BT rush stop je eigenlijk weer teveel geld in iets wat later in de game pas echt van toegevoegde waarde gaat zijn.sjaggy schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:30:
[...]
Het ligt er een beetje aan hoe het botlane allemaal gaat, maar als ik gewoon heerlijk kan farmen en/of al gefeed ben rush ik soms (niet iedere champion) ook wel een BT hoor. Het draait mij dan ook niet om de lifesteal maar om de 20 AD die ik er gratis er voor niets bij krijg ALS ik goed kan farmen.
Gaat nergens over? Totale bullshit? Kun je het ook even normaal houden?Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:26:
Nee maar jouw beredenatie gaat ook nergens over, je gaat geen QSS rushen omdat je lane slecht gaat vanwege een mogelijke CC. De reden waarom het slecht gaat is of omdat je of te squishy bent in teken van health of armor (even in bot lane meta speaking). De QSS CD is te lang voro het aantal cc's wat een mogelijke champ kan doen binnen die cooldown, dus voor die phase totale bullshit. Je survivability moet je ergens anders zoeken maar niet daaro.
Klopt, ik ben het volledig eens met wat je hier zegt : IE --> PD --> BT/LW en dat BT/LW . IE is bij mij sowieso het eerste item btw ^^Anoniem: 393088 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:33:
[...]
BT rush kun je beter neit doen in dat soort gevallen. IE geeft in combinatie met PD de grootste damage boost die er op een AD carry mogelijk is. BT rush stop je eigenlijk weer teveel geld in iets wat later in de game pas echt van toegevoegde waarde gaat zijn.
In de meeste gevallen IE --> PD --> BT/LW en dat BT/LW is afhankelijk van wat je tegenstander doet en bouwt etc.
[ Voor 15% gewijzigd door sjaggy op 16-05-2012 13:36 ]
Ik zeg niet dat QSS een prut item is in overall, ik zeg dat QSS een prut item is op dat moment van de game voor de amount of gold die je er op dat moment in moet stoppen. Mid / Late een van de betere items op een AD carry imo net als banshee's of zelfs GA. Maar voor het geld wat jer op dat moment in stopt is het het neit waard.Cloud schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:34:
[...]
Gaat nergens over? Totale bullshit? Kun je het ook even normaal houden?We kunnen hier normaal met elkaar om gaan, althans, dat gáán we hier doen.
Wat jij in feite zegt is dat QSS een prut item is, omdat er altijd meer CC's zullen zijn. Ik vind het een prima item tegen Kennen voor die keren dat je gepakt zal worden door zijn ultimate. Jij kunt het voordeel wat minder groot vinden, maar kom niet aan met de bovenstaande kreten.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq