Runic Bulwark is eigenlijk altijd wel een goede pick, aangezien ik altijd wel mijn ult bewaar voor de vijandige carry, spring ik meestal midden in het gevecht, dus mijn teammates profiteren daar dik van. Ook heb ik in custom wat gespeeld met verschillende core item, maar ik denk dat voor Warwick de Spirit Stones beter zijn voor zijn junglen dan Wriggle's. Ik weet dat ik hiermee wat mensen tegen de haren in strijk, maar 2 upgrades zijn eigenlijk fantastisch op Warwick: Golem geeft je lekker veel HP en wat armor, goed voor een tanky build, Elder Lizard geeft lekker wat AD + Passive True damage die met AA en zijn Hungering Strike erg goed samen gaan, deze is voor de offensieve build en gebruik ik toch wel erg vaak merk ik.
Wit's End is ook nog altijd een vrij goede keuze vanwege de on hit. Na Runic Bulwark is Frozen Mallet eigenlijk de beste volgende stap, aangezien Armor/MR stacken een stuk minder effectief is geworden ten opzichte van HP stacken.
Wat betreft Runes:
Magic Pen red (Hungering Strike, Duress, Wit's End zijn allemaal magical)
Flat Armor Yellow
MR/Level Blue
Movespeed Quints (deze zijn echt OP in S3, je begint met 361 movespeed wat jungle clearen en ganken enorm helps)
En Masteries gebruik ik 9/21/0.
Ik kan niet echt klagen, ik heb nog geen een keer een slecht team gehad, daarmee bedoel ik ragers, feeders, etc. Wel zijn we gewoon soms compleet outplayed, maar iedereen communiceerde goed, dus mijn ervaring is erg positief tot nu toe. Dit hangt natuurlijk ook van mijn eigen houding af, maar ik denk dat ik serieus door blijf spelen in S3, om te zien of ik eigenlijk wel een beetje mee kan komen.
-
http://www.youtube.com/watch?v=y6bWcmK-w_M
Verwijderd
Imo is er geen elo hell omdat op elk elo er zo'n zaken voordoen. Alleen op een andere manier. Op 1000 zijn het misschien 0-10 feeders terwijl het op 1800, gasten zijn die meteen afk gaan na 1 death omdat ze dan zogezegd hun lane niet meer kunnen winnen.JapieTalent schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:50:
[...]
Elo hell is in mijn ogen niet een vaststaande range; het is gewoon een periode/range waarin jij structureel beter bent dan je team.. Dit kan voor Snoos 800-900 zijn, maar voor bijv Speedzor 1800..
Of je hieruit komt is afhankelijk van je eigen kunnen..
Hetgeen ik me zo aan erger, en wat me steeds meer tegen begint te staan aan de game is de community.. Zeker in de elo regionen waar ik speel (1200-1300) zoveel mensen die bij het minste of geringste /flame /rage /cry mode gaan..
Noem me naïef, maar als ik het verschil tussen 1000 en 1250 hierin zie verschilt dit al aanzienlijk en ik heb dan ook nog steeds de hoop dat ik ooit een keer de slag kan maken om richting de 1500 te kruipen. Niet omdat ik dan zelf zo goed ben, maar puur in de hoop eens een reeks van een aantal normale, fatsoenlijke potjes te spelen, want in de huidige situatie wordt 3 van de 4 potjes bepaalt door een rager/whiner of leaver (of deze nu in mijn team of het enemy team zit) en dat is ontzettend jammer en deprimerend voor je spelplezier.
Even ter info; Aangezien ik sinds het begin van S1 reeds dit topic volg, niet altijd even actief met reageren, maar nu meen ik me te herinneren dat je wel eens aan hebt gegeven dat je op NA speelt? Klopt dit?Nazanir schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:35:
Ik kan niet echt klagen, ik heb nog geen een keer een slecht team gehad, daarmee bedoel ik ragers, feeders, etc. Wel zijn we gewoon soms compleet outplayed, maar iedereen communiceerde goed, dus mijn ervaring is erg positief tot nu toe. Dit hangt natuurlijk ook van mijn eigen houding af, maar ik denk dat ik serieus door blijf spelen in S3, om te zien of ik eigenlijk wel een beetje mee kan komen.
Nu weet ik niet of daar minder kinderen en zeurpieten spelen dan op EUW, maar één groot ergerpunt is wel drastisch minder; de taal. Want het niveau van Engels sommige Polen en Fransen en Spanjaarden is echt om te janken. (Nederlanders blinken dan weer uit in het schelden, maar dat ter zijde).
Op de één of andere manier kan ik mij niet opladen voor normal's. Ik heb daar niet de toewijding en concentratie die ik wel heb bij ranked, al gaat het om een fictieve ranking die me niets oplevert. Het moet me ergens om gaan, in normals heb ik altijd de neiging om champs te spelen die ik normaal niet speel, builds te testen etc. Dit had ik vroeger bij MoHaa al reeds; friendly war's konden mij nooit boeien, het moet ergens om gaan..anu schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:35:
Ik speel ook gewoon lekker normals, minder gezeik, minder druk, gewoon casual plezier maken
[ Voor 24% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2012 15:46 ]
Verwijderd
Slaat ook nergens op, kijk maar naar Nhat Nguyen.FireDrunk schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 13:58:
Waarom zou je persé moeten zakken in ELO als je Support speelt?
Verwijderd
Dat doen ze toch al? Hoe vaak zie jij op jouw elo, de eerste 3 spelers in champ select, kiezen voor een support? De meesten spammen "me mid, me adc" of wat dan ook.thewizard2006 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:32:
[...]
Dus dan is de aanname dat jij een ADC net zo goed speelt als een support, jij niet op 0-6 komt te staan en de persoon die nu sucked dat niet in dusdanige zin doet als support dat hij ook daar niet op 0-6 komt te staan én jij ook nog eens zo erg veel beter bent dat je een gefeede tegenstander kan oprollen. Ik weet het niet hoor. Ik zie waar je heen wilt gaan maar ik vraag me af of dit echt het verschil gaat maken. Waarom speelt niet iedereen dan gewoon een ADC of een hoge dmg output champ als dit het beste is.
@Lointje hierboven. Dat is opzich wel duidelijk wat je zegt. Bedankt.
Jax is free, misschien maar eens proberen om te zien of hij mij ligt als toplane. Zag gisteren ook Rengar op top lane bij een of andere Crs kerel en dat ging wel best goed.
Volgende champs op het "to toplane" lijstje:
- Teemo
- Rengar
- WW
- Maokai
Je jungle is toch supertraag als warwick als je geen AS marks neemt? Hungering strike doet wel wat meer damage door je magic pen, maar die kost ook flink wat mana dus die kun je ook niet blijven spammen. De health krijg je ook wel van basic attacks, zeker met wat attack speed. Ik snap je redenatie achter magic pen wel hoor, ik speel veel warwick top en gebruik het daar ook, maar in de jungle zou ik toch een andere build aanhouden die zich wat meer focust op autoattacks en attack speed.Nazanir schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:35:
Zo, ben nu voor het eerst serieus bezig met Ranked. Ik speel al sinds closed beta (heb King Rammus), heb een mooi artikeltje over EHP (ondanks alle veranderingen pre-S3, nog altijd relevant, al moet ik hem wel een beetje wijzigen sinds penetration iets anders berekend wordt nu), heb pas 19 potjes gespeeld en 1350 ELO, maar heb wel het idee dat het iets kan worden. Zonder twijfel is junglen mijn best roel, heb een 75% winrate met Warwick tot dusver. Ik ben nog wel aan het puzzelen welke items het beste zijn, maar vaak ga ik toch voor een bruiser achtige build. Blade of the Ruined King kwam vandaag overigens fantastisch van pas, tegen een Voli, Shen en Garen die aardig wat HP stackten.
Runic Bulwark is eigenlijk altijd wel een goede pick, aangezien ik altijd wel mijn ult bewaar voor de vijandige carry, spring ik meestal midden in het gevecht, dus mijn teammates profiteren daar dik van. Ook heb ik in custom wat gespeeld met verschillende core item, maar ik denk dat voor Warwick de Spirit Stones beter zijn voor zijn junglen dan Wriggle's. Ik weet dat ik hiermee wat mensen tegen de haren in strijk, maar 2 upgrades zijn eigenlijk fantastisch op Warwick: Golem geeft je lekker veel HP en wat armor, goed voor een tanky build, Elder Lizard geeft lekker wat AD + Passive True damage die met AA en zijn Hungering Strike erg goed samen gaan, deze is voor de offensieve build en gebruik ik toch wel erg vaak merk ik.
Wit's End is ook nog altijd een vrij goede keuze vanwege de on hit. Na Runic Bulwark is Frozen Mallet eigenlijk de beste volgende stap, aangezien Armor/MR stacken een stuk minder effectief is geworden ten opzichte van HP stacken.
Wat betreft Runes:
Magic Pen red (Hungering Strike, Duress, Wit's End zijn allemaal magical)
Flat Armor Yellow
MR/Level Blue
Movespeed Quints (deze zijn echt OP in S3, je begint met 361 movespeed wat jungle clearen en ganken enorm helps)
En Masteries gebruik ik 9/21/0.
Vicariously I live while the whole world dies
Nou ik moet zeggen dat dit in die paar potjes ranked die ik heb gespeeld (6 nu) wel mee viel.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 15:51:
[...]
Dat doen ze toch al? Hoe vaak zie jij op jouw elo, de eerste 3 spelers in champ select, kiezen voor een support? De meesten spammen "me mid, me adc" of wat dan ook.
Net even een potje gespeeld. Ranked nu 1202
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
+1Slivv schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:29:
Er is nog wel een andere factor die mensen denk ik over het hoofd zien: Social skills. Misschien dat je mechanisch gezien en qua inzicht op 1300 ELO hoort, maar als je een zak bent die meteen uit zijn vel springt als iemand iets zegt of fout doet, dan heb je inderdaad meer ragers en leavers omdat je het zelf veroorzaakt. Ik zag dit precies bij een vriend van een ingame friend van mij. Die gast kon wel spelen, maar was alleen maar aan het ragen en gaf zijn teammaten de schuld van alles. Al met al was hij degene die de game throwde, ondanks dat hij positieve stats had.
Het hangt van heel veel aspecten af.Slivv schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:29:
Er is nog wel een andere factor die mensen denk ik over het hoofd zien: Social skills. Misschien dat je mechanisch gezien en qua inzicht op 1300 ELO hoort, maar als je een zak bent die meteen uit zijn vel springt als iemand iets zegt of fout doet, dan heb je inderdaad meer ragers en leavers omdat je het zelf veroorzaakt. Ik zag dit precies bij een vriend van een ingame friend van mij. Die gast kon wel spelen, maar was alleen maar aan het ragen en gaf zijn teammaten de schuld van alles. Al met al was hij degene die de game throwde, ondanks dat hij positieve stats had.
Socialiteit - mechanics - positioning - inzicht and so on.
Maar als je er al 3 beheerst met het complete team kun je al ver komen.
Maar bij de meeste gaan ze al af bij socialiteit. en stats zeggen eigenliojk niks als je killstealed. Maar dan ook bewust killsteals maakt krijg je positieve stats die je niet verdiend.
Ik vind dat honor hierbij wel een nuttig hulpmiddel is, al kun je dit niet checken bij je teammates. Maar je kunt in ieder geval in de spiegel kijken.Slivv schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:29:
Nu heb ik van mezelf het idee dat ik niet een typ ben die jij beschrijft, maar kijk ik naar mijn verkregen honor wordt dit beeld ook bevestigd. Ik krijg meestal per game 1 a 2 honor's van teammates, veelal voor teamwork en friendly. Nu wil ik absoluut niet beweren dat dit een leidende factor is, maar geeft toch enigszins een indicatie van je gedrag.
Wellicht een idee om te duo queuen? Aangezien we rond dezelfde elo zitten en je support als favoriete role benoemd? Ik zelf speel het liefst ADC, misschien kunnen we elkaar goed aanvullen.thewizard2006 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:27:
[...]
Net even een potje gespeeld. Ranked nu 1202
Kleine edit aangezien dit laatste wel erg kort door de bocht geforumleerd was.
[ Voor 4% gewijzigd door Jaap. op 11-12-2012 16:36 ]
@JapieTalent. Je kan me toevoegen. IGN staat in het plaatje
Will do in a few minutes. Onderweg van werk naar huis.thewizard2006 schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:36:
In het begin deed ik hier ook wel aan mee maar gaat een stuk prettiger, ook voor jezelf, als je je niet druk maakt op de ragers en QQers en probeert er uit te komen. Lukt het niet dan heb je iig je best gedaan.
@JapieTalent. Je kan me toevoegen. IGN staat in het plaatje
Ik had reeds een potje waar ik teemo top was en de tegenstander ww top had. Ik zou door 4 teammates gereport worden omdat ik trollde...
Uiteindelijk zei ww na 9 minuten gg teemo en ging zijn jungler vervelen in hun eigen jungle waardoor ik ging roamen en na het pushen van top, 9e minuut, mid en bot constant ging ganken. Bij 20min surrenderde de tegenstanders en ik stond 14-1...
Mensen kijken in sommige gevallen teveel streams en denken dat wat er bij aphro/dyrus gebeurt, dat dat ook bij hun in de ELO (1500) gebeurd.... Ik heb laatst nog een game van een maat van me gespectate die zonder jungler speelde tegen een team met jungler... ze werden uitgelachen omdat ze geen jungler hadden, uiteindelijk werd er gesurrendered omdat ze top tot de inhib hadden gepusht en de jungler gewoon aan het junglen was..
Dit. Speelde laatst een potje en iemand roept "Top solo". Terwijl er gewoon geen jungler was. Nu was 1 van die gasten verplicht om te gaan junglen zonder de juiste runes omdat meneer anders niet ging meewerken. Top was in zijn ogen altijd solo. Vet irritant.broess schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 16:40:
Mensen kijken in sommige gevallen teveel streams en denken dat wat er bij aphro/dyrus gebeurt, dat dat ook bij hun in de ELO (1500) gebeurd.... Ik heb laatst nog een game van een maat van me gespectate die zonder jungler speelde tegen een team met jungler... ze werden uitgelachen omdat ze geen jungler hadden, uiteindelijk werd er gesurrendered omdat ze top tot de inhib hadden gepusht en de jungler gewoon aan het junglen was..
Ja ik speel op NA exclusief.
AS Marks op Warwick zijn meh, zeker rond mid/end game haal je het beste rendement uit Magic Pen marks. Daarnaast begin ik altijd met zijn W als eerste skill, tenzij je invade, dan begin je met Q en krijg je toch een super damage (leash) op je vijandelijke blue, dus dat is niet meer relevant dan.
Mijn skillbuild is dan ook: R>Q>E>W
Dit behoeft misschien een kleine toelichting. Zoals ik al zei, je begint met W, deze is weer up tegen de tijd dat je bij blue golem komt. Voor de wolves is het precies genoeg om lekker veel procs uit je machette te halen. De reden dat ik W als laatste bewaar, is omdat E je veel meer "pressence" geeft. Als iemand merkt dat Warwick hem nog steeds ziet, doet hem dat of vluchten, of je weet precies waar hij is, zodat je je adequaat kan positioneren. Ook is het goddelijk wat betreft chasen/towerdiven.
Warwick zijn ganks pre level 6 worden altijd als zwak beschouwd, maar ik ben het daar niet mee eens. Je kan zeker flink druk zetten, helemaal met je E aan, en mensen forceren hun flash al snel te gebruiken, wegkomen van Warwick met een Red buff is er anders niet echt meer bij. Je wilt vooral straffen pre 6, overextenden? Bam erop. Op level 6 is elke gank in principe een kill en tegen de tijd dat je ergens anders gaat ganken, is je ult ook vaak weer up. Tijdens teamfights Flash + Duress (eigenlijk dubbele gap closer) op de vijandelijke ADC en je kan elk gevecht naar je hand zetten. Zijn clearspeed is niet traag, maar ook niet supersnel, toch is hij een absolute solide pick voor Solo Queue in mijn belevenis en zou ik hem alleen met deze setup spelen.
Wat betreft item builds, Runic Bulwark + Spirit Stone (en upgrade) zijn eigenlijk je echte core. Voor de rest bouw je, wat het beste is wat betreft de lineup.
-
5e pot achter elkaar die is verloren door het toedoen van TEAMGENOTEN.
er is een elo hell en ik kom er niet meer uit, hoe goed ik ook speel, hoe slecht ik ook spel en hoe rustig ik me ook houd tegenover mijn teammates..
Sharfer#2586
Verwijderd
Blijkbaar speel je toch niet goed genoeg dan, indien wel even doorbijten dan ben je er zo uitSharfer schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:21:
Yes terug op 900 elo, echt een fucking drama..
5e pot achter elkaar die is verloren door het toedoen van TEAMGENOTEN.
er is een elo hell en ik kom er niet meer uit, hoe goed ik ook speel, hoe slecht ik ook spel en hoe rustig ik me ook houd tegenover mijn teammates..
Ik kan echt niet iets in mijn eentje carriën als als voorbeeld de enemy fizz na 10 minuten al 3-0 staat.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:22:
[...]
Blijkbaar speel je toch niet goed genoeg dan, indien wel even doorbijten dan ben je er zo uit
Meestal, maar niet altijd kom ik wel even of winnend de lane uit. ook kan ik deze aardig dood freezen.
Winnen zit er niet in, ik win gemiddeld 1 keer per dag tegenover 6 verlies momenteel....
Sharfer#2586
Als een tegenstander 3-0 staat na 10minuten, dan gank je je tegenstander gewoon.
Verwijderd
No offence maar het kan ook gewoon zijn dat je niet super goed bent in LoL?Sharfer schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:25:
[...]
Ik kan echt niet iets in mijn eentje carriën als als voorbeeld de enemy fizz na 10 minuten al 3-0 staat.
Meestal, maar niet altijd kom ik wel even of winnend de lane uit. ook kan ik deze aardig dood freezen.
Winnen zit er niet in, ik win gemiddeld 1 keer per dag tegenover 6 verlies momenteel....
Enneh, alleen je lane winnen win je een game niet mee. Zorg dat je plays maakt. Gank je andere lanes, forceer dragon/baron, steel buffs, counter de jungle etc.
ja, dat kon niet want ik was aan het wachten op een gank van Yi. Buiten dat was er gewoon geen houden aan.broess schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:26:
Jawel. Als jij je lane wint dan ga je gewoon een andere lane helpen. Speel daarom top/jungle, zodat je makkelijk een andere lane kan helpen die het moeilijk heeft.
Als een tegenstander 3-0 staat na 10minuten, dan gank je je tegenstander gewoon.
Sharfer#2586
Als je zo veel waarde hecht aan het nummertje is de volgende tip misschien useful: wanneer je twee of drie keer verliest stop dan. Wanneer je doorgaat raak je enkel gefrustreerder en dat komt je spel niet ten goede..Sharfer schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:28:
[...]
ja, dat kon niet want ik was aan het wachten op een gank van Yi. Buiten dat was er gewoon geen houden aan.
Zie je dat je tegenstanders 5 CC hebben en jij geen in je team, dodge gerust je queue.
Heb je iemand die constant praat, zogenaamd alles weet, geflame tijdens bans/picks, dodge je queue.
Ik heb daarom ook inmiddels 2 accounts. door al het dodgen een smurf gemaakt die nu ook inmiddels level 30 is.
stream is op http://www.twitch.tv/Snoosje
Snoosje is ingame name.
xin en pant zijn trouwens ook een sterke bot comp.
net met een 1500 + gespeeld. die zei ook. dit valt niet te carrien
Ik was support. 10 cs toen graves weg was en ik werd meteen geflamed omdat ik farmde als support
[ Voor 67% gewijzigd door snoos op 11-12-2012 20:37 ]
Sharfer#2586
Verwijderd
Nee dat kan niet. Iedereen is 2000+ materiaal.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 17:27:
[...]
No offence maar het kan ook gewoon zijn dat je niet super goed bent in LoL?
Ik rage soms zelf ook wel naar teammates en het komt soms idd voor dat er 1 lane is die de hele game verziekt. Dan is die game misschien hun schuld vooral en een klein beetje dat de rest er niet op in speelt. Maar als jij na tientallen/honderden games nog niet voorbij een x aantal Elo bent, dan is dat gewoon je Elo en ben je geen haar beter dan degenen die je vervloekt.
Omdat? Met de nieuwe items zijn er betere ADCs.Nutral schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:57:
Pff, ezreal is zo overpowered, moet absoluut generfed.
[afbeelding]
Verwijderd
Persoonlijke resultaten op Unranked (1200ish Elo) vind ik geen reden eigenlijk. Na zijn W nerf vond ik hem al wat minder. Ja hij is nog steeds goed, maar met de nieuwe items waar hij vrij weinig mee kan moet hij baan maken voor Twitch/Ashe/Kog/Vayne.Nutral schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:18:
Ezreal is nog steeds aan de top van ad carries hoor. En het is wel lekker om 100% winrate te hebben na 7 games ermee.
Ja uiteraard zijn sommige games echt gewoon onmogelijk te carryen ik net 10/1/5 ezreal veel plays en goede stuff gedaan maar was niet te winnen. Die games zijn heel zuur 2de op een rij voor mij waar ik denk de game te kunnen carryen alleen, maar waar teammaten te hard feeden en dus uiteindelijk tot een loss komen.. Maarja los daarvan is het gewoon een kwestie van spelen, zit nu op 1515 elo na een paar potjes mensen zijn daar gewoon nog te slecht en het verschil is groot (dus je zou het elo hell kunnen noemen maarja dat is gewoon subjectief dus), maar DC's / AFK en mensen die nog placements doen zorgen gewoon soms voor imbalanced potjes. Los daarvan wordt het hoe meer je speelt uiteindelijk toch wel recht getrokken.
Al vind ik de elo loss en gain toch wel apart. Duo que'de even met een vriend van mij iedereen 1800 + (ik zelf dus 1515) krijg ik 18 elo, net verlies ik dus die ezreal game iedereen van hun team was hoger elo (kan je zien met lol connect) en verlies gewoon 20 elo... moet zeggen dat ik dat toch wel erg krom vind, betekend dat als je 50/50 speelt je langzaam maar zeker omlaag zou gaan terwijl eigenlijk op je true elo je toch rond de 50/50 zou moeten spelen.
Verwijderd
En mede doordat het gemiddelde elke game anders is kun je nooit op met 50-50 games op 1200 komen. Er is met ELO altijd een team dat aan de hand van het gemiddelde team elo t.o.v. de tegenstander eigenlijk 'moet' winnen, omdat dat team een hogere ELO heeft, winnen ze, zoals het moet aangezien ze hoger elo hebben, krijgen ze minder punten. Verliezen ze, dan verliezen ze meer punten dan ze bij winst zouden krijgen, omdat je eigenlijk volgens de statistieken een hoger elo team hebt.
in season 3 is AD 10~15% goedkoper geworden, en laat dat nou precies dé stat voor draven zijn...
net potje verloren tegen een draven (ze hadden erg veel CC met cho top, lux mid, nauti jungle, janna supp en natuurlijk draven bot)
hij was redelijk underfed aan het einde van de lanephase, en dankzij de goedkopere AD haalde hij nog steeds met 1 hit 1/3de van m'n HP eraf (als vayne zijnde)
leuk dat vayne dan een bak schade doet op de 3de hit, maar dat red je dus niet helaas
ach, was een goed spannende pot, maar zoals gezegd: ze hadden té veel CC, en je kan niet eeuwig dodgen
Ja maar het rare is dat die eerste game van 1800+ mij 18 punten opleverde en mijn solo game waar zij structureel +30-40 elo hadden vergeleken mijn team --> dus favored koste mij 20 elo... Beetje krom vind ik geen echt probleem omdat ik in de long run op dit elo zeker meer win dan lose maar toch vind dat persoonlijk een beetje krom.broess schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:49:
Ja, maar dat is dus juist het punt. Doordat de teams op een gemiddelde ELO gebaseerd worden. Jij duo'qde met een hogere ELO vriend, de tegenstanders hebben dan ook automatisch een hogere ELO als jij hebt, of zij hebben gemiddeld een hoger ELO dan jouw team.
En mede doordat het gemiddelde elke game anders is kun je nooit op met 50-50 games op 1200 komen. Er is met ELO altijd een team dat aan de hand van het gemiddelde team elo t.o.v. de tegenstander eigenlijk 'moet' winnen, omdat dat team een hogere ELO heeft, winnen ze, zoals het moet aangezien ze hoger elo hebben, krijgen ze minder punten. Verliezen ze, dan verliezen ze meer punten dan ze bij winst zouden krijgen, omdat je eigenlijk volgens de statistieken een hoger elo team hebt.
Verwijderd
De nieuwe SotD geeft 100%Crit/100%Aspeed de volgende 3 hits. Voor Twitch betekent dit dat hij AoE Crits doet. Statikk geeft elke x hits 100% magic AoE damage die kan critten. SotD+Twitch AoE+Statikk doet dus gigantisch veel damage.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:47:
Zijn AA carries tegenwoordig sterker, ItsNotRudy? Welk item(s) maakt het grote verschil hierin? Van alle rollen vind ik de veranderingen voor AD's het lastigst te doorgronden, ik weet alleen dat Triforce eigenlijk geen rol meer speelt in de builds.
Hurricane is een item dat 2 homing missiles vuurt die 50% van je AD damage doen en on-hit toepassen. Dat betekent dus Kog's HP% damage, Ashe slow, Varus Blight stacks, allemaal AoE. Als Kog dus ipv 1 target, 3 targets raakt met 8% HP Damage, reken de damage maar uit. Ashe kan een heel team AoE slowen door gewoon los te gaan op de dichtsbijzijnde target.
En Ez? Triforce is generfed, Lifesteal is generfed (waar bij non-AA builds TF+BT toch de core waren) en hij is zelf generfed op W. Er is voor hem niks beter geworden dit seizoen. Met een autoattack build is hij eigenlijk nergens beter in dan anderen. Geen betrouwbare steroid, geen uitzonderlijke range, damage of CC. Mede dankzij de W nerf heeft zijn kit eigenlijk helemaal geen goede samenhang. W is een zwakke burst met gigantische manakosten en voor een AD champ heeft hij te veel skills die magic damage doen waar we bij Twitch, Draven, Vayne, Ashe etc toch echt AD scaling zien, Kog maakt het dit seizoen goed door AoE %HP te doen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 00:16 ]
Nou, dat ging zo lekker door. Matchmaking #1...
Blijft een risico om op een random te vertrouwen, maar als je het niet probeert weet je natuurlijk nooit of hij die role kan vervullen. Hij speelde een perfecte support dus aan het einde netjes het groene duimpje gegeven.
Maar om terug te komen op de setup, ik speelde met Riven vs een Rengar, na de first blood kon ik vrij simpel snowballen in de lane en ging ik geregeld met onze Amumu de top jungle in om Warwick zijn buffs te ontnemen. Uiteindelijk stond ik 11/0/3 en er kwam een surrender vote, met nog een fijne: "fu Riven" van de enemy.
Game erop stond er een Poppy top, dus was het een ideaal moment voor mij om Olaf weer eens te proberen. Rest van onze setup bestond uit: Cho'gath jungle, Diana mid (random), Miss Fortune bot met Nami support. Poppy eindigde met 30 CS na 20 minuten en de surrendervote kwam binnen.
Kortom in teamverband is het toch wel een hele leuke game, geen geflame en geouwehoer, gewoon het spelletje spelen zoals het hoort.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Zolang je wint OF je teammates goed kent/vertrouwt wel ja. Met gasten van GoT, al dan niet aangevuld met mensen uit eigen friendslists, heb ik toch ook wel minder prettige games meegemaakt die premade waren hoor. Er wordt als het niet lekker loopt vaak snel met het beschuldigende vingertje gewezen waarna het zwarte schaap zich natuurlijk ook geroepen voelt om zichzelf te verdedigen.Damienx2 schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:26:
Kortom in teamverband is het toch wel een hele leuke game, geen geflame en geouwehoer, gewoon het spelletje spelen zoals het hoort.
edit: gister nog een game. Ik speelde Amumu, en hoewel het in season 1 mn main was heb ik hem een hele tijd heel weinig gespeeld. HEt was een normal, dus ik probeerde het weer eens in een 5-man premade met 2 mensen die ik ken van hier en 2 uit zijn friendslist. Het was blind pick en enemy team bleek een shaco te hebben. Ik ben sowieso iemand die moeite heeft met Shaco, maar als Amumu is het echt een drama. Zeker als je in het begin niet heel veel steun krijgt in je jungle en je hard gecounterd wordt. Kortom: Shaco snowballde aardig, ik raakte al mn buffs kwijt en was underleveled en miste ook nog ergens een baron smite (Shaco was invis, we hadden geen oracles en dan heb je dus gewoon 50% kans met je smite tegen zijn smite). De flames van een van onze teammate (niet die van GoT) waren niet van de lucht, en dan zat ik (achteraf gezien gelukkig) nog niet eens op Skype. Uiteindelijk dus outplayed en verloren. Heb achteraf nog even gekeken en die Shaco was een 1800 elo speler... tja, dan word je wel eens hard outplayed. Maar om dan in een premade te gaan lopen flamen terwijl je zelf ook weinig klaarspeelt in je eigen lane? Tja...
[ Voor 47% gewijzigd door Vicarious op 12-12-2012 08:42 ]
Ik ken deze mensen al vanuit CS 1.3 dus er is een goeie chemie in de groep. Het helpt wel dat we in het verleden al in teamverband speelden. Bij ons is het ook meer van opbouwende feedback als een keer iets mis gaat. Plus we zijn inmiddels allemaal de 16 gepasseerd dus het ragen wat er in CS nog wel eens gebeurde is er grotendeels uitVicarious schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:35:
[...]
Zolang je wint OF je teammates goed kent/vertrouwt wel ja. Met gasten van GoT, al dan niet aangevuld met mensen uit eigen friendslists, heb ik toch ook wel minder prettige games meegemaakt die premade waren hoor. Er wordt als het niet lekker loopt vaak snel met het beschuldigende vingertje gewezen waarna het zwarte schaap zich natuurlijk ook geroepen voelt om zichzelf te verdedigen.
@Hierboven, dat is dus een persoon die standaard op mijn ignorelist verdwijnt. Overigens blindpick is standaard iets waar ik niet aan meedoe, puur omdat ik het net zo leuk vindt als ARAM (niet dus
Overigens we zoeken nog iemand die support wil spelen voor af en toe wat ranked teammatches. Verwacht geen hardcore ranking of elke dag trainen whatever, gewoon paar keer in de week voor fun een paar ranked games, uiteraard wel serieus
[ Voor 18% gewijzigd door Damien op 12-12-2012 08:51 ]
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Dit is niet op unranked hoor, maar 1600s.Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 22:35:
[...]
Persoonlijke resultaten op Unranked (1200ish Elo) vind ik geen reden eigenlijk. Na zijn W nerf vond ik hem al wat minder. Ja hij is nog steeds goed, maar met de nieuwe items waar hij vrij weinig mee kan moet hij baan maken voor Twitch/Ashe/Kog/Vayne.
Verder zijn jumpende bruizers en ad casters een stuk sterker geworden, aangezien ezreal nog steeds een van de veiligste champs is vanwege zijn range/movement word het daarmee weer wat gecompenseerd dat de items minder zijn geworden. In lane is ezreal niet meer autowin maar je kunt er nog steeds erg goed mee inspelen op wat er gebeurt in lane, safe met q farmen of flink bursten met ult.
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jDjrmAbwf1o]
(mijn last hits gaan bagger overigens deze game gg)
Denk dat hij ook bedoelde met bekende mensen. Heb inderdaad ook in games gezeten van een vriend die haar vrienden weer uitnodigde... allemachtig wat een horror. Een premade met random mensen gaat vaak nog erger ook omdat je tegen een team word gezet die waarschijnlijk wel op elkaar is ingespeeld.Vicarious schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:35:
[...]
Zolang je wint OF je teammates goed kent/vertrouwt wel ja. Met gasten van GoT, al dan niet aangevuld met mensen uit eigen friendslists, heb ik toch ook wel minder prettige games meegemaakt die premade waren hoor. Er wordt als het niet lekker loopt vaak snel met het beschuldigende vingertje gewezen waarna het zwarte schaap zich natuurlijk ook geroepen voelt om zichzelf te verdedigen.
Heb ik nou ook altijd als ik met hem speelVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:52:
Gisteren een paar games gespeeld met DarkCorvuz van GoT hier, ging wel lekker.
Verwijderd
Jij speelt ook NA? Misschien ook een keer games spelen? (: t.net name is tevens mijn IGN.Vicarious schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:00:
[...]
Heb ik nou ook altijd als ik met hem speelNooit gezeik, ongeveer gelijk skillevel en meestal leuke games. 10/10 will play again.
Niet heel vaak. Meestal gewoon EUW, maar af en toe ook NA als EUW problemen heeft of ik gewoon even zin heb in een game met mensen die ik kan volgen (ipv continue spaans/russisch/pools/tsjechisch gelul). Volgens mij heb ik jou al in mn friendslist staan, zal eens wat vaker op NA inloggenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:01:
[...]
Jij speelt ook NA? Misschien ook een keer games spelen? (: t.net name is tevens mijn IGN.
[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 12-12-2012 09:08 ]
Mijn smurf zit op rond de 1000 elo speciaal om mensen te helpen dus als je wilt kan ik met je duo queu. Stuur maar een PM als je interesse hebt.snoos schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:31:
iemand die nu duo queu 800-900 elo wil doen ?
stream is op http://www.twitch.tv/Snoosje
Snoosje is ingame name.
xin en pant zijn trouwens ook een sterke bot comp.
Ik was support. 10 cs toen graves weg was en ik werd meteen geflamed omdat ik farmde als support
Verwijderd
NA - 600 Normal wins (Season 3 nog geen ranked gespeeld).
EUW - 300 Normal wins (1450 ELO, niet zo heel veel ranked gespeeld i.v.m. weinig tijd..)
Als je beide speelt, merk je toch dat er op NA minder op elkaar gezeken word dan binnen EUW. Het gevoel van een 'community zijn' is daar sterker aanwezig.
Persoonlijk vind ik binnen EUW teveel 'aandachtsgeile egotrippers' zitten. Als je op je eigen spel let en niet op dat van een ander - mits je er niet onderuit kunt - zou het een heel stuk leuker spelen zijn.
Verwijderd
Eens. Overigens ook een stuk makkelijker zonder taalbarriere. Op NA eigenlijk vrijwel nooit non-Engels gezien behalve een paar Chinese gasten. op EU(W) is het constant gezeik met Fransen/Duitsers/Russen etc. Gadverdamme.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:54:
Als je beide speelt, merk je toch dat er op NA minder op elkaar gezeken word dan binnen EUW. Het gevoel van een 'community zijn' is daar sterker aanwezig.
Verwijderd
ik heb dat spel gezien of toch een deel ervansnoos schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:31:
die graves was echt wel een dikke troll, ik heb je wel behoorlijk wat foutjes nog zien maken
je kayle ult had je wel een aantal maal kunnen redden eigenlijk
wel leuk om eens van uit jouw standpunt te zien en goeie commentaar, zou mij nooit lukken om dat samen met het spel te combineren in elk gevalVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 08:52:
Twitch season 3
dat was niet mn beste spel, paar stomme moves tov die lux en net wat teveel gestorven meestal wel een positieve trade voor ons team maar toch ik had het gevoel dat het spel erna beter ging ook al hadden ze die onaflatende push met 4 tp en 1 ghost
merci, idem trouwens met itsnotrudy altijd leuke spelletjesVicarious schreef op woensdag 12 december 2012 @ 09:00:
[...]
Heb ik nou ook altijd als ik met hem speelNooit gezeik, ongeveer gelijk skillevel en meestal leuke games. 10/10 will play again.
zeker doen
Ook mee eens, heb ook een euw en die fransozen zijn hatelijk. Op NA wel al wat spaans gezien maar die spreken meestal ook wel engels dus..Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:00:
[...]
Eens. Overigens ook een stuk makkelijker zonder taalbarriere. Op NA eigenlijk vrijwel nooit non-Engels gezien behalve een paar Chinese gasten. op EU(W) is het constant gezeik met Fransen/Duitsers/Russen etc. Gadverdamme.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 11:03 ]
Verwijderd
Nog een game met Corvuz en met andere bekendenVerwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:01:
merci, idem trouwens met itsnotrudy altijd leuke spelletjes
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=PavxsGoTXHk]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ruPriEEoGTc]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2012 11:16 ]
Ik heb een smurf op EUW met 200 wins (1000 elo) en een main op na 900 wins (1900 elo). En ik ben het helemaal eens met je conclusie dat er op NA veel minder gezeken word op elkaar EUW bevat naar mijn ervaring veel meer ragers.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:54:
Ik speel op NA en EUW.
EUW - 300 Normal wins (1450 ELO, niet zo heel veel ranked gespeeld i.v.m. weinig tijd..)
Persoonlijk vind ik binnen EUW teveel 'aandachtsgeile egotrippers' zitten. Als je op je eigen spel let en niet op dat van een ander - mits je er niet onderuit kunt - zou het een heel stuk leuker spelen zijn.
Ik moet zeggen dat ik in ranked altijd mijn mond houd en eigenlijk alleen heel soms opbouwende kritiek geef, met kleine dingen zoals je kan je build anders doen of zorg voor meer wards en chase niet te lang zonder vision. Maar als ik eerlijk zou zijn zou ik de hele game lang zeuren kan het me wel een beetje voorstellen met elo imbalances die er nu nog zijn zegmaar.Ilar schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:59:
[...]
Ik heb een smurf op EUW met 200 wins (1000 elo) en een main op na 900 wins (1900 elo). En ik ben het helemaal eens met je conclusie dat er op NA veel minder gezeken word op elkaar EUW bevat naar mijn ervaring veel meer ragers.
Er zijn gewoon mensen die placen/smurfen of etc die gewoon een beetje gefrustreerd raken van plays van lower elo spelers. Ik ben dan wel tegen het gaan flamen en echt zeiken op mensen werkt toch alleen maar counter productief...
Laatst een game champion select begint met OMG this XXXX from last game GG so bad I afk....
Begint de game die dude speelt diana tegen karthus ofzo nou die is zo 4/0/0 in lane maar omdat hij dus die gast flamde pakt die gast elke keer rood en blauw weg van hem. Krijg je omg I afk F*ck you dont wanna win.
Nouja daar heb ik dus wel een hekel aan en dat krijg je gewoon met flamende spelers in ranked. Mensen snappen maar al te goed dat je andere kan pakken door hun game te verzieken want het kost je elo, dus er wordt meer dan genoeg gebruik van gemaakt.
Verder ben ik wel benieuwd of NA echt zo anders is, weet uit ervaring met SC2 dat het niveau daar vaak lager ligt dan EU. Moet wel zeggen dat de silent spelers en de Native speaker spelers wel frustrerend kunnen zijn in games, report dan ook nog wel eens met refusing to communicate als ze het echt te bont maken.
Begonnen met tristana en caitlyn, meer de AA adc's. Dat gaat nu al wel aardig, maar nu heb ik ook draven maar eens gekocht, om te kijken hoe zo'n soort champ speelt.
Ik heb de mechanics van draven nu wel redelijk door, ook het bepalen waar je axe gaat landen snap ik nu.
Alleen waar ik nu tegenaan loop; in de meeste guides hebben ze het over (o.a.) ook attack speed bouwen op draven.
Als ik constant mijn axes weer wil vangen (vooral bij 2 axes), dan ben ik continu aan het lopen, en dan is mijn attack speed effectief niet echt hoog. (want door het lopen kan je niet constant blijven aanvallen)
Hoe spelen jullie dit met draven? want die spinning axe heb je (naar mijn inziens) wel nodig om een beetje fatsoenlijke damage te doen.
Klopt maar vaak had ik cc op mij waardoor ik het niet meer kon.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:01:
[...]
ik heb dat spel gezien of toch een deel ervan
die graves was echt wel een dikke troll, ik heb je wel behoorlijk wat foutjes nog zien maken
je kayle ult had je wel een aantal maal kunnen redden eigenlijk
Ik doe die ult vaak als ik zie dat ik gefocussed wordt of als ik 50 % ben.
Net een potje met sharfer kunnen spelen.
Ik koos zyra zodat als mijn adc faalde de carry rol over kon nemen.
Uit eindelijk de carry rol overgenomen omdat cassio zo ongelofelijk faalde en geen verbetering toonde.
Mijn carry kon goed fed raken omdat ik steeds leona vast zette waardoor ze niet kon jumpen.
Helaas kon hij niet zo goed last hitten en had hij 40 minions op 15 min terwijl hij kon free farmen.
Nah wat suicides en wat advies had hij zich gelukkig bijgestuurd. Net als het team dat na 1 backdoor van shaco allemaal een solo back door wouden doen.
Gelukkig luisterded cho en ez naar ons en hebben we de game net kunnen winnen.
Daarna even cassio gereport voor de ping spam en de flame.
Jammer dat één persoon je ervaring zo kan verzieken. Weer de slechtste speler die het hardste raged
100 % win op zyra nog intact gelukkig
speelde zelf erg slecht en had te veel kills weg gegeven zodat ik zwaar drama end game was. Heb ook gewoon hoofdpijn van die pingssnoos schreef op woensdag 12 december 2012 @ 12:19:
[...]
Klopt maar vaak had ik cc op mij waardoor ik het niet meer kon.
Ik doe die ult vaak als ik zie dat ik gefocussed wordt of als ik 50 % ben.
Net een potje met sharfer kunnen spelen.
Ik koos zyra zodat als mijn adc faalde de carry rol over kon nemen.
Uit eindelijk de carry rol overgenomen omdat cassio zo ongelofelijk faalde en geen verbetering toonde.
Mijn carry kon goed fed raken omdat ik steeds leona vast zette waardoor ze niet kon jumpen.
Helaas kon hij niet zo goed last hitten en had hij 40 minions op 15 min terwijl hij kon free farmen.
Nah wat suicides en wat advies had hij zich gelukkig bijgestuurd. Net als het team dat na 1 backdoor van shaco allemaal een solo back door wouden doen.
Gelukkig luisterded cho en ez naar ons en hebben we de game net kunnen winnen.
Daarna even cassio gereport voor de ping spam en de flame.
Jammer dat één persoon je ervaring zo kan verzieken. Weer de slechtste speler die het hardste raged
100 % win op zyra nog intact gelukkig
Sharfer#2586
Verwijderd
wat is je IGN?Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 10:54:
Ik speel op NA en EUW.
wat is je IGN?Ilar schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:59:
[...]
Ik heb een smurf op EUW met 200 wins (1000 elo) en een main op na 900 wins (1900 elo). En ik ben het helemaal eens met je conclusie dat er op NA veel minder gezeken word op elkaar EUW bevat naar mijn ervaring veel meer ragers.
speel wel graag wat spelletjes met gotters en zeker als ik er iets van kan leren
Verwijderd
IGN EUW of NA ?Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:06:
[...]
wat is je IGN?
[...]
wat is je IGN?
speel wel graag wat spelletjes met gotters en zeker als ik er iets van kan leren
GogetaX7 [All] [00:14:34]: AND FUCK U MOTHRE FKING NOOB TALON U SUCK
GogetaX7 [All] [00:14:45]: IM SO MUCH BETTER AS A TALON THAT U U FREAKING NOOB
GogetaX7 [All] [00:14:50]: sry for caps
173.199.64.246:9135
Sharfer#2586
Verwijderd
Geen succes gehad met Talon en black cleaver build?PpN schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:31:
GogetaX7 [All] [00:14:25]: WOW GO TO OMTHER FKING HELL U MOTHER FKING SON OF A MOTHER FKING BIITCH FUCK U OTHER FKER
Verwijderd
Ik wil je wel helpen jaSpunkjah schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:03:
Ik ben na enige tijd gestopt ook weer begonnen met spelen, speel nu vooral support. Zijn er mensen die met mij willen duo que willen doen en daar waar nodig tips kunnen geven voordat ik aan ranked begin?
Ik speel zelf liever ook DuoQ, en ik ben nu bezig met ADC te mainen.
Ik ken ook wel wat van support. Ik kan hier en daar wel wat tips geven tijdens het spelen.
Server : EUW
IGN : Arisumi
Altijd interessant dit soort boze mensen. Het genre heeft echt zoveel van deze assholesPpN schreef op woensdag 12 december 2012 @ 14:31:
GogetaX7 [All] [00:14:25]: WOW GO TO OMTHER FKING HELL U MOTHER FKING SON OF A MOTHER FKING BIITCH FUCK U OTHER FKER
Verwijderd
Niet zozeer het genre, meer het internetDinaDani schreef op woensdag 12 december 2012 @ 15:09:
Altijd interessant dit soort boze mensen. Het genre heeft echt zoveel van deze assholes
Verwijderd
Hello xxx,
Sorry to hear you've been having trouble with your account. Let's get you back on the Fields of Justice right now!
I've requested a password reset for your account. An email has been sent to the email address linked to your League of Legends account (xxxx) with instructions on how to recover it. Be sure to note the username you will need to log in with. If you do not receive the email please be sure to check your spam folder.
For some tips on keeping your account secure, please visit the following links:
Summoner Safety Initiative
https://support.leagueofl...1-protecting-your-account
Account Management:
www.leagueoflegends.com/account
As a friendly reminder, you should never give your password to anyone, not even a Riot employee. Keep it secret, keep it safe!
Should you require further assistance in recovering your account do not hesitate to let me know.
Dig rock and roll.. \m/ ^_^
Shanks
Riot Games Player Support Specialist
www.leagueoflegends.com
Hij had toch je emailadres veranderd? Of hebben ze het naar een vorige gestuurd?
snd1 (Shaco) [All] [00:20:58]: Finland people too retarded
snd1 (Shaco) [All] [00:20:59]: cant speak
snd1 (Shaco) [All] [00:21:01]: no brain
snd1 (Shaco) [All] [00:21:25]: too many niggers in here
snd1 (Shaco) [All] [00:21:45]: snownigger finnish idiot stfu pls
snd1 (Shaco) [All] [00:21:51]: snownigger take ur snow with u
snd1 (Shaco) [All] [00:21:55]: and ur inbred family
snd1 (Shaco) [All] [00:27:01]: plz reprot all snownigers
snd1 (Shaco) [All] [00:32:12]: plzz Leona get your braincell together LOL HAHAHAHA
Arconz (Leona) [All] [00:32:12]: please stop calling us a niggers
snd1 (Shaco) [All] [00:32:18]: plzz snownigger stfu
snd1 (Shaco) [All] [00:32:22]: and get brain LOL HAHAHA
snd1 (Shaco) [All] [00:32:36]: got ur mama in bed last night HAHAHAHA
snd1 (Shaco) [All] [00:32:39]: HAHAHA SNOWNIGGERS
Maar gelukkig heb ik de ignore knop voor dat soort mensen
Verwijderd
1) Een account hebben gehacked en daar zo grof mogelijk mee willen doen om het gebanned te krijgen
2) Tussen de 10-14 zijn, enorme kneusjes in het echte leven en enorm stoer willen doen op het moment dat papa en mama even niet opletten
3) Chronisch gestoord zijn
Gelukkig ben ik ze nog niet zo erg tegengekomen, maar je merkt wel dat in de middagen (zo tussen 4 en 8 ) de meeste irritante mensen online zijn. Zou me niks verbazen als dit de jongetjes zijn die vooral stoer willen en niet helemaal precies door hebben wat ze allemaal zeggen. Neemt niet weg dat ze een tumor zijn die snel verwijderd moet worden.
Ehm... dus je kan weer spelen?Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 16:31:
Deze Rioter is wat beter als de Wu Kong mofo
Ik zit er gewoon in omdat ik een ongelooflijke eikel ben IRL en ergens moet branden aangezien ik niet geloof
Sharfer#2586
Zolang je elke game zorgt dat je of vooruit loopt op je lane tegenstander of gelijk loopt kun je wel vaker winnen dan verliezen. Ik heb nu ook dat ik een aantal games lekker gecarried word en sommige games raken mijn teamgenoten dan later in de game weer achter waar ik dan de draad kan oppikken en carrien. En sommige games zijn gewoon hopeless.
13/6 en 1617, ik ga dit seizoen denk ik wel over die 1700 uit komen waar ik vorig season op vast zat.
[ Voor 8% gewijzigd door Nutral op 12-12-2012 19:16 ]
Verwijderd
Ik had die laatste gezien. Jammer wel, want je speelde zelf best aardig. Zelf ook 2 games gespeeld op NA vandaag. Eerste game hadden we een afk vanaf de start, maar mn team speelde wel leuk. We stonden zelfs op hun nexus towers in te hakken, maar het was ons niet gegund. Positioneringsfoutje van Leona die werd gevangen in onze eigen jungle, de rest jumpt erachteraan, ace > over.Verwijderd schreef op woensdag 12 december 2012 @ 22:21:
zzz zooitje kutgames. Premade besluit de laatste 2 games ineens van alles te spelen waar ze geen reet van bakken. Annoying.
Tweede game Olaf jungle en dat was weinig bijzonders. Speelde zelf niet bijzonder, team was niet echt memorabel, gewoon een reguliere overwinning
Wel viel het me op dat er beide games amper geraged werd, eens kijken of dat structureel is op NA.
Iemand nog suggesties? Ik koop nu na de iceborn gauntlet een warmog en dan een black cleaver. Dat gaat echt machtig hard die nieuwe black cleaver erbij.iCy schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:54:
Weet iemand nog een goede aanpassing voor mijn hecarim build. Ik gebruik sinds de preseason patch geen trinity force meer, maar ook niet nodig. Het betreft een jungle build.
At start Hunters machete met 5 pots
Dan maak de spirit stone af en koop ik basic shoenen
Dan bouw ik een sheen
- Boots of Mobility
- Lizard of de elder drakes
- Homeguard (afhankelijk van de game anders eerst iceborn)
- Iceborn Gauntlet
- Afhankelijk van de game eerst randuins omen en anders ghostblade en dan omen
- Dan als er nog geld/tijd over is Mercurial scimitar met eerst de Quicksilver.
Ik moet echt vaker hecarim spelen, met hem win ik schijnbaar alleen.
http://www.lolking.net/summoner/euw/24153168#history
[ Voor 7% gewijzigd door Meneer iCy op 13-12-2012 00:15 ]
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ga dan eerst voor Philo, Kage's lucky pick zodat ik wat GP5 heb. Daarna boots (mercury threads of ninja tabi, licht aan de setup). Daarna Frozen Hearth en Aegis. Als ik daarna nog geld over ga hebben bouw ik denk ik philo uit naar Shurelyas. Denk niet dat ik Kage's lucky pick ga uitbouwen. Kan ik beter iets van Rylais Crysal Scepter nemen denk ik? Iemand tips hier? Abyssal Scepter een optie voor de team buffs?
Inmiddels 1280 rating dus al aardig opgeklommen van 1137
http://www.lolking.net/summoner/euw/22456393#profile
[ Voor 4% gewijzigd door thewizard2006 op 13-12-2012 07:44 ]
Verwijderd
Het ging inderdaad bot lane wel oke, ondanks een onervaren Leona die met verkeerde masteries en boots startte en toen verkondigde aggressief te gaan spelen ;_; en daarmee ook kills weggaf... Mid werd ook hard outplayed en we hadden een jungler die to lv6 vrij nutteloos is. gg >:Vicarious schreef op woensdag 12 december 2012 @ 23:44:
[...]
Ik had die laatste gezien. Jammer wel, want je speelde zelf best aardig.
Ja... zie je wel vaker. Mensen moeten soms in deze game leren dat je soms iemand gewoon moet achterlaten. Dat ze dan pissed worden en vragen waarom je niets deed... tja. Voor lief nemen.Zelf ook 2 games gespeeld op NA vandaag. Eerste game hadden we een afk vanaf de start, maar mn team speelde wel leuk. We stonden zelfs op hun nexus towers in te hakken, maar het was ons niet gegund. Positioneringsfoutje van Leona die werd gevangen in onze eigen jungle, de rest jumpt erachteraan, ace > over.
Eigenlijk wel. In vergelijking met EU in ieder geval sowieso. Misschien omdat we als EUs tijdens schooltijden spelen in NA dat we meer volwassenen treffen, geen idee. Maar elke keer als ik een EU game opstart heb ik het gevoel omringt te zijn door 14 jarigen.Wel viel het me op dat er beide games amper geraged werd, eens kijken of dat structureel is op NA.
Verwijderd
In seizoen 2 was het gewoon beter om continue te ganken met een aantal gp10's in de pocket. Nu heb ik die gp10's niet meer dus nu is mijn tijd erg duur.
Verwijderd
Dat was enkel viable op tank junglers... Heb op mijn Noct/Olaf nooit met Philo/HoG rush combo rondgelopen om heel eerlijk te zijn.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:37:
In seizoen 2 was het gewoon beter om continue te ganken met een aantal gp10's in de pocket. Nu heb ik die gp10's niet meer dus nu is mijn tijd erg duur.
En de nieuwe jungle is geen excuus om minder aanwezig te zijn imo.
Verwijderd
Ik kocht op elke jungler sowieso een HoG. Maargoed dat was dan waarschijnlijk personal preference. Noc ging ik HoG direct na mijn boots en op Olaf ging ik Philo into HoG. Ook op lee kocht ik altijd HoG na mijn razor.Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 08:44:
[...]
Dat was enkel viable op tank junglers... Heb op mijn Noct/Olaf nooit met Philo/HoG rush combo rondgelopen om heel eerlijk te zijn.
En de nieuwe jungle is geen excuus om minder aanwezig te zijn imo.
En voor de mensen die altijd hun lane winnen maar het potje toch verliezen. Kijk ook eens of je je lane niet "wint" omdat jouw tegenstander al drie keer mid is gaan helpen ganken en zo hun mid aan het helpen feeden is en hijzelf een assist heeft, ondanks wat minder farm. Of dat jouw team heel de tijd 3/4 vs 5 aan het vechten is en zo verliezen omdat jij je koppig aan je eigen lane vasthoudt en daar blijft cs farmen. Oké, jouw Kill death ratio zal beter zijn, maar je bent niet noodzakelijk nuttiger geweest voor het team.
Hoe vaak ik al gezien heb rond 30-35 minuten: "OMG, say ss!" Er is helemaal geen SS meer in die fase van het spel, blijf gewoon bij de groep, behalve om een incoming creep wave even te stoppen en de andere kant te pushen. Ofwel om te split pushen en plaats dan op zijn minst een ward of twee en let op de pings van je medegenoten.
Dit zal zeker niet altijd het geval zijn, maar misschien mis je het grote plaatje soms wel eens en let je enkel op je eigen lane?
2e game was juist het tegenovergestelde... we gingen echt heel goed, alle lanes hadden een voordeel. We hadden baron buff en we hadden beide van hun nexus towers down. Staan we dus voor de ingang van hun base met baron buff zie ik 2 enorme creep waves richting onze base towers gaan.. ik denk, en zeg, ik ga die ff farmen, heb ik een nieuw item en zijn we nog een beetje in het voordeel. Op het moment dat ik de river in loop hoor ik via skype "godverdomme xevoo waar ben je nu!?!" en was het andere team dus een teamfight begonnen omdat ze mij waarschijnlijk weg zagen lopen. 4v5 win je niet, ook niet met baron buff, ik kwam net te laat terug bij teamfight, nog geprobeerd onze base te verdedigen, maar 1v4 doe je niets meer... ik heb dus de game gethrowed
Wat ik wel irritant vind is dat ik vaak vergeet om bijvoorbeeld Randuin's omen te gebruiken in teamfights, of gewoon uberhaupt te gebruiken. Is dit een kwestie van herinneren of hebben jullie daar een trucje voor?
Gewoon meer spelen lijkt mij. Heb hier zelf ook wel last van maar denk ik er al wel meer aan dan in het begin. Ook doordat ik nu veel support speel en dus ook veel wards en pots gebruik en je dus de cijfertoetsen meer gebruikt.Xevoo schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:12:
Wat ik wel irritant vind is dat ik vaak vergeet om bijvoorbeeld Randuin's omen te gebruiken in teamfights, of gewoon uberhaupt te gebruiken. Is dit een kwestie van herinneren of hebben jullie daar een trucje voor?
Naja, ik speel al wel redelijk veel, maar vaak vergeet ik het gewoon omdat ik op een carry af aan het stormen ben en skills aan het spammen ben. Misschien dat ik het maar op een letter moet zetten ipv een cijfer.thewizard2006 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:17:
[...]
Gewoon meer spelen lijkt mij. Heb hier zelf ook wel last van maar denk ik er al wel meer aan dan in het begin. Ook doordat ik nu veel support speel en dus ook veel wards en pots gebruik en je dus de cijfertoetsen meer gebruikt.
Als je wilt dalen zou ik ap yi proberenLikeAKing schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:24:
Ik denk dat ik maar wat meer morderkaiser moet spelen om mezelf uit de 1300 - 1400 elo hell bracket te carryen. : ( Rumble lukt wel, maar sowieso top voelt erg team dependent. Mid lukt wel als ik fizz speel ofzo, maar meestal sucked mijn lategame gewoon. Morderkaiser is ontzettend sterk lateAnders gewoon even ap yi of lux mid proberen
Dit topic is gesloten.
![]()
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.
Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.
Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.