Nee, die beta had ik idd gevonden. Maar ik krijg alleen maar een wit scherm. Ligt denk ik niet aan de firmware, want hij heeft het wel gedaan op de beta firmware en de tab lijkt verder gewoon op te starten ed. Maar je weet nooit.
clean format of upgrade (recommended) gedaan?
__/`\__/`\__
Zowel clean format als upgrade, for beide versies van de firmware. Ik denk dat er iets in de hardware stuk is, maar wacht eerst die nieuwe firmware af. Tot nu toe zijn ze erg klantvriendelijk (alleen een beetje langzaam), dus ik heb nog goede hoop.
Anoniem: 198712
Er is een upgrade van de market geweest heeft iemand nog verbeterde zoekresultaten gehad??
Of zullen we moeten wachten op de nieuwe firmware.
Voor de rest ben ik super tevreden surfen met Opera gaat lekker (gebruikt iemand nog een ander browser en wat zijn je ervaringen).
Batterij heeft zich nog iets verbeterd ong 6uur op een lading bij vol gebruik.
Voor de rest ben ik super tevreden surfen met Opera gaat lekker (gebruikt iemand nog een ander browser en wat zijn je ervaringen).
Ik gebruik vooral Opera Mini omdat die voor mij het snelste werkt.Anoniem: 198712 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:22:
Er is een upgrade van de market geweest heeft iemand nog verbeterde zoekresultaten gehad??
Verder ben ik ook heel blij met mn T10.
Ik gebruik hm dagelijks vrij veel onderweg en thuis op de bank.
Je kunt er zelfs mee bellen als je VOIP gebruikt
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik gebruik Opera mobile is mini dan nog sneller en heb je turbo aanstaan?Gutteguttegut schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 14:51:
[...]
Ik gebruik vooral Opera Mini omdat die voor mij het snelste werkt.
Verder ben ik ook heel blij met mn T10.
Ik gebruik hm dagelijks vrij veel onderweg en thuis op de bank.
Je kunt er zelfs mee bellen als je VOIP gebruikt
Zou je mij dat VOIP eens uit willen leggen' snap niet wat en hoe kun je dit bv vergelijken met gewoon bellen?
Volgens mij is mini alleen sneller als je over een langzame mobiele verbinding zit. Met Wifi duurt het bij mij in ieder geval langer om bijvoorbeeld de T.net hoofdpagina te openen.
Ik gebruik mn T10 vaak getethered via mn Nokia N8 dus dan werk ik eigenlik op 3G en dan is Mini sneller.Anoniem: 198712 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:27:
[...]
Ik gebruik Opera mobile is mini dan nog sneller en heb je turbo aanstaan?
Zou je mij dat VOIP eens uit willen leggen' snap niet wat en hoe kun je dit bv vergelijken met gewoon bellen?
Maar daarom gebruik ik Mini ook bij mij thuis over wifi.
Ik heb me nog niet verdiept in een "turbo" optie...
VOIP doe ik sinds gister via VOIPBuster.
Gratis naar vaste lijnen, app installeren, inloggen en bellen maar
Vandaag ook mn tweede hoes binnen gekomen.
Eerste indruk:
TOP!
Past echt super, perfect op maat en precies zoals ik had gehoopt.
In mijn ogen echt een aanrader.
Goed om te horen!!! Volgens mij heb ik dezelfde besteld, maar dan bij priceangels (iets goedkoperGutteguttegut schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:49:
[...]
Eerste indruk:
TOP!
Kun je een fototje maken, ben nl ook op zoek naar zoiets alleen de foto van ebay is zo onduidelijk.[b]
Eerste indruk:
TOP!
Was dat deze? http://www.priceangels.co...et-PC-Black--s311020.htmlGeronymous schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:52:
[...]
Goed om te horen!!! Volgens mij heb ik dezelfde besteld, maar dan bij priceangels (iets goedkoper) !
Nederlands is makkelijker als je denkt
Yep, deze heb ik besteld, en aan de fotos te zien is het toevallig dezelfde als die van Gutteguttegut.
Ik heb een tablet sleeve gekocht die er precies omheen past, namelijk deze: http://123bestdeal.com/We...8Actie-24-04-2012%29.html
Hooguit een paar millimeter over aan de zijkant, ben er zeer blij mee. Ik had hem afgelopen dinsdag om 15:59 besteld, volgende dag had ik hem in huis.
Hooguit een paar millimeter over aan de zijkant, ben er zeer blij mee. Ik had hem afgelopen dinsdag om 15:59 besteld, volgende dag had ik hem in huis.
[ Voor 10% gewijzigd door Metaforze op 13-05-2012 19:28 ]
Ziet er inderdaad hetzelfde uit, ik vind hm echt ideaal.Geronymous schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:12:
[...]Yep, deze heb ik besteld, en aan de fotos te zien is het toevallig dezelfde als die van Gutteguttegut.
Er zitten zelfs twee mooie android logotjes op
Ik vind deze netter, maar er is geen foto waaruit blijkt dat je hem ook opengevouwen neer kan zetten - hoewel ik er wel een vouwrand op zie. Wat denken jullie?Geronymous schreef op zondag 13 mei 2012 @ 19:12:
[...]
Yep, deze heb ik besteld, en aan de fotos te zien is het toevallig dezelfde als die van Gutteguttegut.
http://www.priceangels.co...et-PC-White--s127385.html
Hm, het systeem ziet er hetzelfde uit als die van Gutteguttegut. Heb hem maar besteld, wat kan me nou gebeuroi voor 8 euri.
[ Voor 11% gewijzigd door SeatRider op 13-05-2012 20:56 ]
Volgens de tekst is deze iets kleiner.SeatRider schreef op zondag 13 mei 2012 @ 20:50:
[...]
Ik vind deze netter, maar er is geen foto waaruit blijkt dat je hem ook opengevouwen neer kan zetten - hoewel ik er wel een vouwrand op zie. Wat denken jullie?
http://www.priceangels.co...et-PC-White--s127385.html
Hm, het systeem ziet er hetzelfde uit als die van Gutteguttegut. Heb hem maar besteld, wat kan me nou gebeuroi voor 8 euri.
Anoniem: 456737
Kruitvat biedt 'm weer aan.
Wat is wijsheid, hiervoor gaan of ???
https://online.kruidvat.n...roid40TabletPC10inch.html
Wat is wijsheid, hiervoor gaan of ???
@gertjanneke: das wel een andere, ziet er behoorlijk veel lomper uit, en hij is nog duurder ook. Ik zou 'm ff laten liggen. Of voor 125 een Eken bestellen in China.
Je bedoelt het verschil tussen 9,7 en 10" ?
[ Voor 29% gewijzigd door SeatRider op 13-05-2012 21:08 ]
Ja, ik heb hm van ebay gehaald omdat daar heel duidelijk de afmetingen bij stonden.SeatRider schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:05:
Je bedoelt het verschil tussen 9,7 en 10" ?
Een kennis van me heeft deze tablet het merk is cherry.Anoniem: 456737 schreef op zondag 13 mei 2012 @ 21:03:
Kruitvat biedt 'm weer aan.
Wat is wijsheid, hiervoor gaan of ???![]()
Er is wel een actief forum voor deze tablet waardoor je b.v een voledige market hebt maar er zijn ook nadelen.
De tablet is een stuk dikker/groter dan de EkenT10 de bouwkwaliteit is veel minder als je aan de achterzijde drukt zie je de afdruk op je scherm. H et scherm opzich is qwa touch ook minder gevoelig.
Resume zou ik niet voor dit atblet gaan maar proberen om een Eken te kopen desnoods op MP.
Als je 'm toch open hebt, wat zijn de afmetingen van het LCD, en gebruiken ze een 40-pins LVDS 20455 kabel?cellofaan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 08:34:
ik heb 'm opengemaakt (heb de grote batterij) en het moederboard losgehaald om de connecties van het lcdscherm te checken, maar dat lijkt allemaal in orde en ik zie ook geen breuk in de kabel.
Edit: Met het panel type is dat vast ook al op te zoeken. Heb je neem ik aan al overgenomen toen je 'm open had
[ Voor 12% gewijzigd door Henk Poley op 14-05-2012 13:00 ]
Die is bijna te downloaden van de ftp
ftp://www.ekenmid.com/
user en pass 'down'
zo te zien zijn ze 'm nog aan het uploaden, want de bestandsgrootte wordt nu langzaam groter
user en pass 'down'
zo te zien zijn ze 'm nog aan het uploaden, want de bestandsgrootte wordt nu langzaam groter
[ Voor 41% gewijzigd door cellofaan op 14-05-2012 18:31 ]
Dat heb ik niet gedaan, maar ik heb wel een paar foto's genomen. Ik zal ze binnenkort van m'n camera halen.Henk Poley schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:57:
[...]
Als je 'm toch open hebt, wat zijn de afmetingen van het LCD, en gebruiken ze een 40-pins LVDS 20455 kabel?
Edit: Met het panel type is dat vast ook al op te zoeken. Heb je neem ik aan al overgenomen toen je 'm open had
hmmm ik kan niet op die site kijken als ie er is zet je hem dan ook op deze site bvbd!!cellofaan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:29:
user en pass 'down'
Net gecontroleerd, en hij staat er op.cellofaan schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:29:
user en pass 'down'
ftp://www.ekenmid.com/sun...-1.2-ctp-1camera-0428.rar
firmware nu twee keer binnen gehaald maar huidige versie heeft jammer genoeg een CRC fout in
de RAR zitten. Mail verstuurd om dit aan te laten passen, en nu maar weer afwachten
[ Voor 33% gewijzigd door Marinus-Roro op 15-05-2012 19:54 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Pff ik heb 100Mbit Glasvezel en dan downloaden met 21Kb/s is flashbacks naar 1995.Marinus-Roro schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:50:
[...]
Net gecontroleerd, en hij staat er op.![]()
ftp://www.ekenmid.com/sun...-1.2-ctp-1camera-0428.rar
Dus ftp verbinding opgezet en firmware aan het downen. Gaat alleen niet erg vlotjes.
Si vis pacem, para bellum
Oke, heb hem net binnen...42dpi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:27:
[...] Pff ik heb 100Mbit Glasvezel en dan downloaden met 21Kb/s is flashbacks naar 1995.
Maar gezien het huidige tijdstip, en ik ken mijzelf, dus dwing ik mij nu om naar bed te gaan.

Moet morgen weer heel vroeg op, dus dan maar morgenavond even kijken wat deze nieuwe
versie doet en ook checken of het nog wat ander te bieden heeft.
[ Voor 19% gewijzigd door Marinus-Roro op 15-05-2012 00:47 ]
All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *
Na een week zonder reactie van Trekpleister toch maar weer gebeld. Werd direct geholpen door een meewerkende medewerker (
) die direct mijn mail doorgenomen en telefonisch beantwoord heeft:
Ga maar naar Hiteker.....
Omdat ik op dat moment geen zin had om WEER de discussie aan te gaan dat dat voor mij als consument totaal niet nodig zou moeten zijn omdat ik daarmee geen overeenkomst heb, heb ik voor nu maar eens gebeld met Hiteker.
Hiteker wil graag foto's zien van mijn kleinere accu en een schriftelijke toelichting. Die gaan ze dus krijgen. Ben benieuwd hoe zij het op willen gaan lossen.
Wordt wederom vervolgd.
Omdat ik op dat moment geen zin had om WEER de discussie aan te gaan dat dat voor mij als consument totaal niet nodig zou moeten zijn omdat ik daarmee geen overeenkomst heb, heb ik voor nu maar eens gebeld met Hiteker.
Hiteker wil graag foto's zien van mijn kleinere accu en een schriftelijke toelichting. Die gaan ze dus krijgen. Ben benieuwd hoe zij het op willen gaan lossen.
Wordt wederom vervolgd.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Ik heb ook maar even naar Hiteker gebeld, kreeg een opmerking waarom ik naar het kantoor belde en niet naar het service nummer a 50c/pm,AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:54:
Na een week zonder reactie van Trekpleister toch maar weer gebeld. Werd direct geholpen door een meewerkende medewerker () die direct mijn mail doorgenomen en telefonisch beantwoord heeft:
Wordt wederom vervolgd.
In het gesprek kwam ook ten spraken hoe ik op het idee kwam om hem op te halen en waarom en wat de accu duur nu is en hoe ik het verschil moest zien, ik dus van ja dat kan ik nu niet zien ik heb geen 5000mAh accu dus hoe moet ik het vergelijken?! feit is gewoon er zit een 3000mAh accu in en geen 5000mAh.
Nu maar afwachten wat hun antwoord is.
Loool Ik heb ook gewoon het reguliere Hilversum nummer gebeld en kreeg daarover ook een opmerking42dpi schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:41:
[...]
Ik heb ook maar even naar Hiteker gebeld, kreeg een opmerking waarom ik naar het kantoor belde en niet naar het service nummer a 50c/pm,maar goed hele verhaal gedaan en er werd gevraagd of ik ook foto's van de tablet en accu te mailen.
In het gesprek kwam ook ten spraken hoe ik op het idee kwam om hem op te halen en waarom en wat de accu duur nu is en hoe ik het verschil moest zien, ik dus van ja dat kan ik nu niet zien ik heb geen 5000mAh accu dus hoe moet ik het vergelijken?! feit is gewoon er zit een 3000mAh accu in en geen 5000mAh.
Nu maar afwachten wat hun antwoord is.
En in 'mijn' gesprek kreeg ik ook direct de vraag hoe ik op het idee gekomen was om hem open te maken. (Mijn antwoord: "Omdat het kan!")
We wachten af.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Zou je de file ergens willen posten? Dan hoeven wij niet al die uren te wachten ...Marinus-Roro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:33:
[...]
Oke, heb hem net binnen...![]()
Maar gezien het huidige tijdstip, en ik ken mijzelf, dus dwing ik mij nu om naar bed te gaan.![]()
Moet morgen weer heel vroeg op, dus dan maar morgenavond even kijken wat deze nieuwe
versie doet en ook checken of het nog wat ander te bieden heeft.
Let op !! RAR bestand (uploaded on 05/15/2012 02:00) blijkt een crc fout te geven.Geronymous schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:11:
[...]
Zou je de file ergens willen posten? Dan hoeven wij niet al die uren te wachten ...![]()
![]()
Dus ik heb de link naar het bestand maar even verwijderd tot er een nieuwe op de
server is geplaatst.
UPDATE
Op 17-mei is er een nieuwe file op de server gezet.
[ Voor 138% gewijzigd door Marinus-Roro op 17-05-2012 02:32 ]
Dat waar jij hem op gezet hebt is ook niet bepaald snel .....Marinus-Roro schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 18:32:
[...]
Op verzoek... staat er op http://www.mijnbestand.nl/Bestand-GVVBOW7AL34W.rar
Let op !! bestand blijft max. 60 dagen op deze server staan. Maar dan hebben de meeste hem hopelijk
al binnen gehaald.![]()
succes.

Kan je hem niet gewoon op Dropbox zetten ofzo? ik wil hem wel op mijn server zetten daarna voor iedereen.
Mirror!
Dropbox link: http://dl.dropbox.com/u/2...-1.2-ctp-1camera-0428.rar
Dropbox link: http://dl.dropbox.com/u/2...-1.2-ctp-1camera-0428.rar
[ Voor 96% gewijzigd door maceddy2004 op 15-05-2012 19:39 ]
Nog een extra mirror
http://lmgs.nl/sun4i_cran...-1.2-ctp-1camera-0428.rar
Bestand is beschadigd.
http://lmgs.nl/sun4i_cran...-1.2-ctp-1camera-0428.rar
Bestand is beschadigd.
[ Voor 15% gewijzigd door 42dpi op 15-05-2012 19:34 ]
Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik een foutmelding dat het bestand beschadigd is??
iemand de nieuwe firmware al in gebruik? beetje jammer om te lopen klooien als het er niet beter op wordt....
dezelfde hardware draait op het moment wel smoother op de yarvik 457 van mn pa. het lijkt er dus op dat er wel ruimte is voor verbetering.
dezelfde hardware draait op het moment wel smoother op de yarvik 457 van mn pa. het lijkt er dus op dat er wel ruimte is voor verbetering.
Ik krijg het ook niet uitgepaktAnoniem: 198712 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:31:
Als ik het bestand probeer uit te pakken krijg ik een foutmelding dat het bestand beschadigd is??
Nee de mijne geeft ook foutmeldingen, maar krijg wel een .img bestand...Geronymous schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:58:
[...]
Ik krijg het ook niet uitgepakt... anyone?
Ik ga de gok wagen...
Iemand enig idee wat het verschil is met de beta? De moeite waard om opnieuw te flashen? Want die van mij doet het nu heel goed, geen problemen mee.
Hier werkt het ook prima allemaal en ik heb dus ook geen reden om de nieuwe firmware uit te proberen.Metaforze schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:14:
Iemand enig idee wat het verschil is met de beta? De moeite waard om opnieuw te flashen? Want die van mij doet het nu heel goed, geen problemen mee.
Tenzij hij bijzonder positief getest wordt natuurlijk
Misschien als nu alles zonder aanpassen ondersteund wordt inclusief een volledige Google play.
En, is het gelukt? Ik krijg geen imageb-file, alleen de foutmeldingmaceddy2004 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 20:53:
[...]
Nee de mijne geeft ook foutmeldingen, maar krijg wel een .img bestand...
Ik ga de gok wagen...
Hier net gedownload, ging met 80kBps, maar ook een "unexpected end of archive" melding tijdens het uitpakken.
Don't rely on their truth alone
Update 1: Ik had gisteren meteen een mailtje gestuurd naar de eken service desk.LessRam schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:53:
Hier net gedownload, ging met 80kBps, maar ook een "unexpected end of archive" melding tijdens het uitpakken.
Kijg ik een reactie terug dat er voor de T10 nog helemaal geen update beschikbaar is
Volgens mij weten ze dus ook in china op de ene afdeling niet wat de andere afdeling doet
Maar meteen maar weer gereageerd, en de links van het eigen bedrijf meegestuurd
en aangegeven wat er nu fout zit, en gevraagd of ze een nieuwe RAR file op de ftp server willen
zetten. Wachten het verder maar weer af...
Update 2: Hij is er weer. zie post hieronder
[ Voor 3% gewijzigd door Marinus-Roro op 17-05-2012 00:11 ]
Binnen 24 uur reactie. Ik kan de tablet opsturen en wordt omgeruild. Netjes, van Hiteker!AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:54:
Wordt wederom vervolgd.
Kijken of ze het in mijn geval ook doen..AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:09:
[...]
Binnen 24 uur reactie. Ik kan de tablet opsturen en wordt omgeruild. Netjes, van Hiteker!
ik krijg ook een nieuwe maar tot op heden nog niets inmidels 2 weken en met hemelvaart zal het wel komende week worden
Heugelijk nieuws
new firmware release for the Eken T10/a - Version 1.2
You can download it from the Eken ftp site:
ftp://www.ekenmid.com/sun...0%D4-ctp-1camera-0428.rar
user and pass = down
Heb hem net gedownload en er meteen opgezet. Tablet loopt nog steeds soepeler dan met de
orginele firmware. Het nieuwe flash/img bestand was iets groter dan de beta versie, maar ik
kan nog niet echt grote verschillen vinden.
Wel is de market enabler uit de app. list verdwenen. Echter kan toch nog steeds niet alle app's
in de market terug vinden. Komt misschien ook omdat nog niet van alle app's een HD versie
uitgebracht is.
user and pass = down
Heb hem net gedownload en er meteen opgezet. Tablet loopt nog steeds soepeler dan met de
orginele firmware. Het nieuwe flash/img bestand was iets groter dan de beta versie, maar ik
kan nog niet echt grote verschillen vinden.
Wel is de market enabler uit de app. list verdwenen. Echter kan toch nog steeds niet alle app's
in de market terug vinden. Komt misschien ook omdat nog niet van alle app's een HD versie
uitgebracht is.
[ Voor 44% gewijzigd door Marinus-Roro op 17-05-2012 02:22 ]
Net aangezet. Over een uurtje is 'ie binnenMarinus-Roro schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 00:09:
Heugelijk nieuws![]()
user and pass = down
bij mij zegt ie over 1 dagSeatRider schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 14:09:
[...]
Net aangezet. Over een uurtje is 'ie binnen
Hier nog 33 minuten (100/100 glas).Geronymous schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 15:10:
[...]bij mij zegt ie over 1 dag... kan iemand het ergens anders posten?
Iemand een plekje waar ik hm kan droppen?
Hier staat ie op mijn dropbox:
http://bit.ly/JiaB3p
http://bit.ly/JiaB3p
Apart, na het flashen (zonder format) kan ik de market/play store niet meer in de App launcher zien staan.
Het icoontje zelf (op de launcher) staat er nog wel en die doet het ook prima..
Ah, blijkbaar is dat een feature (huh wtf?). De optie "Hidden google application" rommelt daar mee blijkbaar. Die zat er eerst niet in.
Het icoontje zelf (op de launcher) staat er nog wel en die doet het ook prima..
Ah, blijkbaar is dat een feature (huh wtf?). De optie "Hidden google application" rommelt daar mee blijkbaar. Die zat er eerst niet in.
[ Voor 27% gewijzigd door Sypher op 17-05-2012 16:20 ]
Draait de tablet nu beter dan met de nieuwe update of?
Ik vind eigenlijk van niet. Vinden jullie trouwens ook dat de aspect ratio in portrait mode iets off is? Het ronde icoontjes worden ovalen en de tekst is hoger dan anders.42dpi schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 16:53:
Draait de tablet nu beter dan met de nieuwe update of?
Hmz, na die update hem een paar x opnieuw opgestart en ging prima.
Tijdje weggelegd en nu weigert hij aan te gaan. Je ziet het scherm even flikkeren en ... niets. Rode lampje brand wel, 10s power ingedrukt en die gaat uit.
Weer aan, nope.. aan USB gaat groen branden maar weinig leven in te krijgen. Shit.
Tijdje weggelegd en nu weigert hij aan te gaan. Je ziet het scherm even flikkeren en ... niets. Rode lampje brand wel, 10s power ingedrukt en die gaat uit.
Weer aan, nope.. aan USB gaat groen branden maar weinig leven in te krijgen. Shit.
Ik had de vorige (beta) update even over geslagen, omdat ik hoopte dat de beloofde volledige versieSeatRider schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:42:
[...]
Ik vind eigenlijk van niet. Vinden jullie trouwens ook dat de aspect ratio in portrait mode iets off is? Het ronde icoontjes worden ovalen en de tekst is hoger dan anders.
echt wat completer zou zijn. Maar ik heb het gevoel dat er niet veel is bij gekomen. Sterker nog er is
zelfs minimaal één standaard toepassingen af gegaan (zoals de market enabler)
Kan dus jammer genoeg geen vergelijk maken tussen de release 0427 (beta versie) en de 0428 (V1.2).
Kwam er overigens ook achter dat de 0427 en 0428 gewoon staat voor de productie datum: 27 april en
28 april. Dus dan rijst nu bij mij ook meteen de vraag, wat kun je nou in een dag verbeteren, zonder
eventuele reacties en ervaringen van gebruikers. Ik zelf vind dat er qua scherm handeling weinig tot
niets is veranderd tussen de firmware die af fabriek was geinstaleerd en de nieuwe V1.2 van gisteren
Maar als er nu na het uitproberen, meer mensen er van overtuigd zijn dat de beta versie beter
draaide dan de laatste release, dan denk ik dat ik toch ook maar een stapje (naar de beta) terug ga
doen. Dus ik hoop op een aantal reactie's / gebruikers ervaringen van mede tweakers die de beta wel
geinstaleerd hadden en nu recent zijn over gegaan op de relaese Versie 1.2 zodat een ieder daarna
een wel overwogen keuzen kan bepalen.
[ Voor 14% gewijzigd door Marinus-Roro op 17-05-2012 21:40 ]
Mijn eerste impressies na een half uurtje spelen met 0428. Gaat prima. Hiervoor had ik 0427, wat VEEL beter was dan de originele ROM. Of 0428 beter is dan 0427 is niet heel duidelijk, maar het is in ieder geval niet slechter (0427 had die enabler ook niet, maar ik had daar sowieso niet veel aan). Ik zag toevallig dat ik op de Play nu zowel Gemist als Uitzending Gemist kon installeren (en kan me herinneren dat iemand zei dat Uitzending Gemist niet beschikbaar was in het begin).Marinus-Roro schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:31:
[...]
Ik had de vorige (beta) update even over geslagen, omdat ik hoopte dat de beloofde volledige versie
echt wat completer zou zijn. Maar ik heb het gevoel dat er niet veel is bij gekomen. Sterker nog er is
zelfs minimaal één standaard toepassingen af gegaan (zoals de market enabler)
Kan dus jammer genoeg geen vergelijk maken tussen de release 0427 (beta versie) en de 0428 (V1.2).
Kwam er overigens ook achter dat de 0427 en 0428 gewoon staat voor de productie datum: 27 april en
28 april. Dus dan rijst nu bij mij ook meteen de vraag, wat kun je nou in een dag verbeteren, zonder
eventuele reacties en ervaringen van gebruikers. Ik zelf vind dat er qua scherm handeling weinig tot
niets is veranderd tussen de firmware die af fabriek was geinstaleerd en de nieuwe V1.2 van gisteren
Maar als er nu na het uitproberen, meer mensen er van overtuigd zijn dat de beta versie beter
draaide dan de laatste release, dan denk ik dat ik toch ook maar een stapje (naar de beta) terug ga
doen. Dus ik hoop op een aantal reactie's / gebruikers ervaringen van mede tweakers die de beta wel
geinstaleerd hadden en nu recent zijn over gegaan op de relaese Versie 1.2 zodat ik daarna een wel overwogen keuzen kan bepalen.
Samenvattend, je hebt of 0427 of 0428 nodig ... en ik zou voor de laatste gaan (gevoelsmatig).
Ik ben nog vrij nieuw met android en loop nu tegen het probleem aan dat ik niet zomaar alles op mn microsd kaart kan zetten.
Ik ziet bij ES File Explorer dat niet alle schrijf rechten aan staan maar kan ze daar ook niet aanzetten.
Ik heb al even gezocht op google maar dat leverde niet de gewenste hist op.
Ik neem aan dat het te maken heeft met root rechten oid...maar ook dat is voor mij nieuw en dus nog een vrij grijs gebied, iemand die mij op weg kan helpen?
Toch nog de oplossing zelf gevonden....
klik
Ik ziet bij ES File Explorer dat niet alle schrijf rechten aan staan maar kan ze daar ook niet aanzetten.
Ik heb al even gezocht op google maar dat leverde niet de gewenste hist op.
Ik neem aan dat het te maken heeft met root rechten oid...maar ook dat is voor mij nieuw en dus nog een vrij grijs gebied, iemand die mij op weg kan helpen?
Toch nog de oplossing zelf gevonden....
klik
[ Voor 12% gewijzigd door Gutteguttegut op 17-05-2012 22:45 ]
Dit is echt heel raar. Van de standaard rom (welke versie was dat, heeft iemand deze als img?) naar de 0428 ging prima.
Normale upgrade, geen probleem alles stond er nog op en deed het prima.
Toen wilde hij later ineens niet meer aan gaan. Lampje gaat aan, scherm niet.
Vervolgens opnieuw geflasht, full format. Ging prima, paar x gereboot om wat settings door te voeren (niets bijzonders) en coldbooten weigert hij wederom. Paar uur laten liggen en nope, niets.
Net de 0427 er op gezet (full wipe) hopelijk lost dat wat op. Ben ik de enige die dit probleem heeft? Snap niet wat er hier mis gaat. Zelfs de accu animatie gaat niet aan als je de USB kabel aansluit, het groene lampje wel.
Elke keer als je hem flasht, gaat ie vervolgens wel door.
Normale (hot?) reboots gaan goed, maar laat je hem een kwartier liggen oid kapt ie er weer mee.
Snap er werkelijk helemaal niets van....
Edit:
Een klein half uur later, met 0427 gaat hij weer gewoon aan. Grote verschil nu tov de vorige installaties:
Normale upgrade, geen probleem alles stond er nog op en deed het prima.
Toen wilde hij later ineens niet meer aan gaan. Lampje gaat aan, scherm niet.
Vervolgens opnieuw geflasht, full format. Ging prima, paar x gereboot om wat settings door te voeren (niets bijzonders) en coldbooten weigert hij wederom. Paar uur laten liggen en nope, niets.
Net de 0427 er op gezet (full wipe) hopelijk lost dat wat op. Ben ik de enige die dit probleem heeft? Snap niet wat er hier mis gaat. Zelfs de accu animatie gaat niet aan als je de USB kabel aansluit, het groene lampje wel.
Elke keer als je hem flasht, gaat ie vervolgens wel door.
Normale (hot?) reboots gaan goed, maar laat je hem een kwartier liggen oid kapt ie er weer mee.
Snap er werkelijk helemaal niets van....
Edit:
Een klein half uur later, met 0427 gaat hij weer gewoon aan. Grote verschil nu tov de vorige installaties:
- In principe geen apps geinstalleerd
- Backlight niet op auto gezet (zou dit bugged zijn? kan iemand dit testen/bevestigen?)
- Geen su binary geinstalleerd
[ Voor 18% gewijzigd door Sypher op 18-05-2012 10:36 ]
Hum, na het bericht van Sypher checkte ik even de tablet, en zag dat die helemaal leeg is (qua batterij), terwijl die gisteravond nog op 40 procent stond of zo ... het was mij juist opgevallen bij deze tablet dat de batterij heel goed op peil blijft als je die niet gebruikt ...
Zal eerst even opladen weer ... als het weer gebeurt zal ik 0427 opnieuw opzetten, en dan wachten op iets anders ...
Zal eerst even opladen weer ... als het weer gebeurt zal ik 0427 opnieuw opzetten, en dan wachten op iets anders ...
Ik heb nog niet de laatste rom eropgezet maar heb toch uitzending gemist in de market dus dat is geen vernieuwing.Geronymous schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:44:
[...]
Mijn eerste impressies na een half uurtje spelen met 0428. Gaat prima. Hiervoor had ik 0427, wat VEEL beter was dan de originele ROM. Of 0428 beter is dan 0427 is niet heel duidelijk, maar het is in ieder geval niet slechter (0427 had die enabler ook niet, maar ik had daar sowieso niet veel aan). Ik zag toevallig dat ik op de Play nu zowel Gemist als Uitzending Gemist kon installeren (en kan me herinneren dat iemand zei dat Uitzending Gemist niet beschikbaar was in het begin).
Samenvattend, je hebt of 0427 of 0428 nodig ... en ik zou voor de laatste gaan (gevoelsmatig).
@ 42DPI ik heb het script v.d market van je geinstaleerd can ik dit weer verwijderen zonder opnieuw de rom te flashen. Script zit me een beetje in de weg mbt google account.
Pieter
Pieter
Hoes binnengekregen ... ik bevestig dat het dezelfde is en dat die perfect past!!!
Bovendien had ik ook deze besteld als extra just in case, en die past ook prima (maar heeft natuurlijk een andere functionaliteit):
http://www.priceangels.co...tebook-Black--s76941.html
De market prop edit? die kan je vervangen met de originele of een editor pakken en de prop id aanpassen op je tablet.Anoniem: 198712 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:10:
@ 42DPI ik heb het script v.d market van je geinstaleerd can ik dit weer verwijderen zonder opnieuw de rom te flashen. Script zit me een beetje in de weg mbt google account.
Pieter
Super dat je me wilt helpen maar....kun je ook proberen me uit te leggen hoe ik de orginele er weer opzet.42dpi schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:20:
[...]
De market prop edit? die kan je vervangen met de originele of een editor pakken en de prop id aanpassen op je tablet.
Ik ben nog een beetje een beginner in dit genre :-)
Anders dan dat het hierboven staat kan het niet, of je moet de rom opnieuw flashen... De originele kan je wellicht uit de img extracten.Anoniem: 198712 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:50:
[...]
Super dat je me wilt helpen maar....kun je ook proberen me uit te leggen hoe ik de orginele er weer opzet.
Je kunt ook de standaard instellingswaarden van de tablet aanpassen met een app.Anoniem: 198712 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 09:50:
[...]
Super dat je me wilt helpen maar....kun je ook proberen me uit te leggen hoe ik de orginele er weer opzet.
Deze is speciaal geschreven voor de chipset: Allwinner - A10 die ook in onze Hiteker tablet zit.
De naam van deze app. is AllwinnerMod, en die kun je met je tablet gewoon rechtstreeks ophalen in
de android (play) market. ( ook met de beperkte "standaard bij aflevering " market is die gewoon te vinden
Je kunt bijvoorbeeld aangeven of je met een table of met een kleine of grote telefoon werkt, en
simuleren of het een standaard tablet is of bijvoorbeeld een Samsung.
Speel eens met de diverse instellingen en kijk voor je zelf wat de beste waarden zijn.
Succes.
[ Voor 25% gewijzigd door Marinus-Roro op 20-05-2012 14:10 ]
Zitten er nog risico's aan zo'n app?Marinus-Roro schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:42:
[...]
Je kunt ook de standaard instellingswaarden van de tablet aanpassen met een app.
Deze is speciaal geschreven voor de chipset: Allwinner - A10 die ook in onze Hiteker tablet zit.
De naam van deze app. is AllwinnerMod, en die kun je met je tablet gewoon rechtstreeks ophalen in
de android (play) market. ( ook met de beperkte "standaard bij aflevering " market is die gewoon te vinden) Als je deze app. vervolgens opstart, dan kun je diverse standaard instellingen wijzigen.
Je kunt bijvoorbeeld aangeven of je met een table of met een kleine of grote telefoon werkt, en
Speel eens met de diverse instellingen en kijk voor je zelf wat de beste waarden zijn.
Succes.
Ja en nee... Vergelijk het met het aanpassen van je registry of je Bios van een Windows PC.
Dus: bezin eer je begint. Hou altijd bij wat je aanpast, of waar je nieuwe toepassingen (bij de mapping bewerkingen) aan toewijst. Als je je echter beperkt tot het aanpassen van alleen de eerste twee opties;
de toestel (usage style) en uitvoering (built type) dan loop je bijna geen risico.
Anders doe je er (zoals altijd) goed aan om eerst even een copy te maken van je build.prop.
Dit kan o.a. met de app. Root explorer
En in het uiterste geval, kun je altijd nog je tablet rom terug flashen met de laatste img. file

[ Voor 10% gewijzigd door Marinus-Roro op 20-05-2012 14:46 ]
Knoeien met registeren en je bios op je pc is een heeeeeel groot risico om je pc te verknoeien als je niet weet wat je doet..Marinus-Roro schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:40:
[...]
Ja en nee... Vergelijk het met het aanpassen van je registry of je Bios van een Windows PC.
Build prop is gewoon toestel ID daar staat in wie de maker is van het toestel het type en wat overige informatie, zover ik weet doet Play market niet aan blacklisten van devices maar je hebt wel kans dat je weinig apps zult zien als de ID totaal niet klopt op een bestaand device.
Ik ken de app zelf niet maar wat ik zo lees wat die kan is het aanpassen van je build id je DPI en je knoppen.
DPI zou ik sowieso maar afblijven dat werkt niet op de T10 en zal je toestel compleet van slag maken, knoppen wijzigen kan wel maar als je ze verkeerd mapt kunnen ze onbruikbaar worden.
Dat was inderdaad precies wat ik probeerde aan te geven. Als je niet zeker bent van je zaak, dan niet zomaar gaan knoeien in een file of met een app. En voor deze app. duide ik met name op het mapping verhaal. En daarom ook het advies, eerst altijd een copy maken van de org. file's zodat je altijd nog kunt terug vallen naar de oorspronkelijke waarden.42dpi schreef op zondag 20 mei 2012 @ 14:52:
[...]
Knoeien met registeren en je bios op je pc is een heeeeeel groot risico om je pc te verknoeien als je niet weet wat je doet..
[ Voor 7% gewijzigd door Marinus-Roro op 20-05-2012 15:05 ]
Ik heb het even geprobeerd en de dpi op 120 gezet..maar dat was wel even een "angstig" moment toen na een reboot al mn homescreens weg waren...
Even een game getest welke met dpi 160 niet wilde werken maar met 120 werkte deze ook niet.
Daarna de dpi weer op 160 gezet en alles is weer zoals het was.
Ik moet er dus nog even verder induiken.
Even een game getest welke met dpi 160 niet wilde werken maar met 120 werkte deze ook niet.
Daarna de dpi weer op 160 gezet en alles is weer zoals het was.
Ik moet er dus nog even verder induiken.
Goh terwijl mijn vraag eigenlijk is HOE zet ik de orginele market prop terug.42dpi schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 22:20:
[...]
De market prop edit? die kan je vervangen met de originele of een editor pakken en de prop id aanpassen op je tablet.
Hoe kom ik weer aan de orginele zonder te hoeven flashen?
bvbd
Ik heb die AllwinnerMod even opgezet en de device type naar SGS2 veranderd, maar heb nog steeds de beperkte market ... had ik een uitgebreidere market kunnen verwachten?Marinus-Roro schreef op zondag 20 mei 2012 @ 13:42:
[...]
Je kunt ook de standaard instellingswaarden van de tablet aanpassen met een app.
de android (play) market. ( ook met de beperkte "standaard bij aflevering " market is die gewoon te vinden) Als je deze app. vervolgens opstart, dan kun je diverse standaard instellingen wijzigen.
Succes.
Ik ben trouwens ook teruggegaan naar ROM 0427. Bij 0428 had ik battery-drain terwijl die uit stond (zelfs na een factory reset en dus bijna zonder apps). In de batterij settings was ook te zien dat de tablet af een toe wakker werd ... bij 0428 heb ik dat niet en blijft de batterij op peil (en soms laat die zelfs een iets hogere lading zien
De orginele prop build terug zetten zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb hem niet en dus die moet je niet van mij verwachten....Anoniem: 198712 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:24:
[...]
Goh terwijl mijn vraag eigenlijk is HOE zet ik de orginele market prop terug.
bvbd
Heb zojuist even met de Allwinnermod app gespeeld, maar ik heb er niets aan. De knop toewijzing veranderen werkt niet met de power knop (die bij mij nog afwezig is
) en verder heb ik vooralsnog niets te klagen.
Morgen even bellen met Hiteker of ik m ook langs mag brengen, kom er toch in de buurt van de week.
Morgen even bellen met Hiteker of ik m ook langs mag brengen, kom er toch in de buurt van de week.
Er bestaat geen market.prop - wel een build.prop en hierin staat eigenlijk alleen maar beschreven wat voorAnoniem: 198712 schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:24:
[...]mijn vraag is, Hoe zet ik de orginele market prop terug.
toestel of model je gebruikt, en verder nog wat opgeslagen instellingen en de gebruikte software versie.
Daar deze voor alle (Hiteker tablet zonder gebruik te hebben gemaakt van een script update) nagenoeg gelijk
zal zijn moet deze vrij simpel te replacen zijn. Dit kun je simpel doen met een android app. zoals bijvoorbeeld:
"Root explorer" of een andere vergelijkbare file app. Let er wel op dat de app. gebruikt kan worden in de Root,
want de meesten file app's kunnen alleen bestanden aanpassen op SD kaart niveau.
Dus als je dit wilt gaan doen, dan is er vast wel iemand op dit forum die jou een maagdelijk / devault built
filetje per mail wil toesturen. Deze moet je dan vervolgens even via je PC op een Micro sd kaartje copieeren
en deze sd vervolgens in je tablet plaatsen en de ontvangen file, over de oude file en op de juiste plaats van
je tablet heen schrijven.
Je kunt de build.prop file overigens in je tablet terug vinden in: ROOT/System
[ Voor 21% gewijzigd door Marinus-Roro op 21-05-2012 05:03 ]
<div>Q: How do you annoy a web developer?</span>
Ik waardeer je moeite en zal hem direct downloaden, en verder bedankt aan allen voor tips en hulp!!!ik.ben.iemand. schreef op maandag 21 mei 2012 @ 18:00:
Vooruit, ik ben zo aardig
Hier is de default build.prop: http://www.mediafire.com/?ip3mk34q6rjn7tq
Krijg de file niet binnen zonder dat NOD over zijn toeren gaat, kan iemand dit ook even controleren?Anoniem: 198712 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:13:
[...]
Ik waardeer je moeite en zal hem direct downloaden, en verder bedankt aan allen voor tips en hulp!!!
NOD moet niet zeuren die zal de code wel gescaned hebben en aantal regels als verdacht hebben aangemerkt.Anoniem: 198712 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:20:
[...]
Krijg de file niet binnen zonder dat NOD over zijn toeren gaat, kan iemand dit ook even controleren?
(Anti virus doet niks meer dan vergelijken met bekende virussen of malware en maakt zo een risico anaylse)
Sowieso NOD sucked, Je bent altijd nog beter af met Microsoft essentials of Bullguard.
Dit staat er in meer is het niet gewoon een tekst bestand
# begin build properties # autogenerated by buildinfo.sh ro.build.id=IML74K ro.build.display.id=crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120331 test-keys ro.build.version.incremental=20120331 ro.build.version.sdk=15 ro.build.version.codename=REL ro.build.version.release=4.0.3 ro.build.date=2012年 03月 31日 星期六 08:28:22 CST ro.build.date.utc=1333153702 ro.build.type=eng ro.build.user=android3 ro.build.host=Linux ro.build.tags=test-keys ro.product.model=T10A ro.product.brand=softwinners ro.product.name=crane_evb ro.product.device=crane-evb ro.product.board=crane ro.product.cpu.abi=armeabi-v7a ro.product.cpu.abi2=armeabi ro.product.manufacturer=unknown ro.product.locale.language=en ro.product.locale.region=US ro.wifi.channels= ro.board.platform=exDroid # ro.build.product is obsolete; use ro.product.device ro.build.product=crane-evb # Do not try to parse ro.build.description or .fingerprint ro.build.description=crane_evb-eng 4.0.3 IML74K 20120331 test-keys ro.build.fingerprint=softwinners/crane_evb/crane-evb:4.0.3/IML74K/20120331:eng/test-keys ro.build.characteristics=tablet # end build properties # # ADDITIONAL_BUILD_PROPERTIES # ro.com.android.dateformat=MM-dd-yyyy ro.config.ringtone=Ring_Synth_04.ogg ro.config.notification_sound=pixiedust.ogg ro.config.alarm_alert=Alarm_Classic.ogg dalvik.vm.heapstartsize=5m dalvik.vm.heapgrowthlimit=48m dalvik.vm.heapsize=256m ro.kernel.android.checkjni=0 persist.sys.timezone=Europe/London persist.sys.language=en persist.sys.country=US wifi.interface=wlan0 wifi.supplicant_scan_interval=15 debug.egl.hw=1 ro.display.switch=1 ro.opengles.version=131072 persist.sys.strictmode.visual=0 persist.sys.strictmode.disable=1 hwui.render_dirty_regions=false persist.sampling_profiler=0 persist.service.adb.enable=0 persist.sys.usb.config=mass_storage,adb ro.sf.lcd_density=160 ro.product.firmware=1.0.1 ro.setupwizard.mode=OPTIONAL net.bt.name=Android dalvik.vm.stack-trace-file=/data/anr/traces.txt
[ Voor 73% gewijzigd door 42dpi op 21-05-2012 19:39 ]
Downloaden is gelukt.
42dpi ik had eigenlijk altijd begrepen dat NOD licht en goed was, wat is volgens jou het beste alternatief?
42dpi ik had eigenlijk altijd begrepen dat NOD licht en goed was, wat is volgens jou het beste alternatief?
Met Nod32 is ook helemaal niets mis. Maar zo heeft nu eenmaal ieder zijn eigen voorkeur.Anoniem: 198712 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:32:
ik had eigenlijk altijd begrepen dat NOD licht en goed was, wat is volgens jou het beste alternatief?
Prive gebruik ik eigenlijk al jaren Nod, en mede (zoals je al aangeeft) omdat deze je systeem niet zo
zwaar belast. Via m'n werkgever (omdat deze uitgebreider is) gebruiken we bijvoorbeeld NAV.
En dan willen de systemen nog wel eens wat trager worden tijdens b.v. de daily scan.
Maar maak je verder niet druk. Nod is gewoon één van de betere en betaalbare virus scanners.
Echter omdat deze gebruik maakt van heuristic virus detection reageerd hij af en toe wat zenuwachtiger
dan andere virus scanners, en geeft dan nog wel eens sneller "en soms onterecht" een virus herkenning af.
[ Voor 13% gewijzigd door Marinus-Roro op 21-05-2012 22:52 ]
Draai nog steeds (naar redelijke tevredenheid) op de versie 0428.Geronymous schreef op zondag 20 mei 2012 @ 15:43:
[...]
Ik ben trouwens ook teruggegaan naar ROM 0427. Bij 0428 had ik battery-drain terwijl die uit stond (zelfs na een factory reset en dus bijna zonder apps).
Gevoelsmatig had ik ook al een beetje het idee dat er in standby ook battery verbruik optrad.
Verder ondervind ik nog wel af en toe screen touch problemen aan de rechterzijde van het beeldscherm.
In de market en browser moet ik net (links) naast het zoekglas of afsluit kruisje drukken.
Ik heb echter nooit de 0427 uitgeprobeerd en vroeg mij nu af of het scherm kalibratie probleem met deze
beta versie wel helemaal weg is geweest. Want als dat wel het geval is, ga ik toch ook overwegen om
een stapje terug te vallen. (beta of geen beta
Het probleem van vertragen "lag" bij dubbele aanraking van het scherm is zover ik nu kan waarnemen
gelukkig wel verdwenen. Wat ik nu wel storend vind is dat ik steeds meer leuke app's tegen kom die na installeren, niet willen opstarten. Soms zonder enige uitleg, en andere met de mededeling dat het toestel
niet compatibel zou zijn. Gaat hier bijvoorbeeld om: NU.nl / autotrader24 / Let's golf / buienradar /
buienrader HD / en zo nog wel wat andere app's.
Eken gaf namelijk zelf aan dat bijna alle app's op deze tablet zouden moeten kunnen draaien.
Zie hun reactie: (The main thing that still needs improving is App availability from Play Store, but please
remember that any App can be installed if you can find the .apk file.)
Dus zou dit nu dan toch nog steeds alleen aan de firmware liggen, of is de tablet gewoonweg niet genoeg toebedeeld om een groot gedeelte van de app's te kunnen draaien.
Verder doet hij qua filmpje kijken of even wat internetten niet veel onder aan bijvoorbeeld de ipad die ik
hier ook heb liggen. Echter legt hij het wel af als je hem buiten in de zon
[ Voor 10% gewijzigd door Marinus-Roro op 22-05-2012 01:26 ]
Ik gebruik de beta (0427) en die is heel precies en heeft geen afwijking.
Dus ik zou deze toch eens proberen als ik jou was
Ik krijg ook wel eens een melding dat de tablet niet compatible is maar tot nu toe alleen met Gameloft spellen.
Dus ik zou deze toch eens proberen als ik jou was
Ik krijg ook wel eens een melding dat de tablet niet compatible is maar tot nu toe alleen met Gameloft spellen.
Yep, het spel: let's golf 1, 2, 3 & let's golf HD zijn o.a. ook game's van Gameloft.Gutteguttegut schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:51:
[ Voor 4% gewijzigd door Marinus-Roro op 22-05-2012 01:38 ]
Buienradar HD staat niet eens in google play bij mij.
Maar eens zoeken naar de apk.
Als je die gevonden hebt hou ik me aanbevolen, ik heb em namelijk nog niet kunnen opscharrelen...Gutteguttegut schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 00:54:
Buienradar HD staat niet eens in google play bij mij.
Anoniem: 457943
hallo, ik ben nieuw op tweakers. vorige week heb ik deze eken t10 gekocht. Weet iemand of je er een bluetooth dongel op kan aansluiten en aktiveren?
ik krijg mijn tablet retour eindelijk er is naar hun zeggen een nieuwe update uitgekomen en die hebben ze er op gezet welke verschillen er zijn weet ik pas als ie binnen is afwachten dus
wat hitecker heeft gedaan
wat hitecker heeft gedaan
[ Voor 6% gewijzigd door Paperbag24 op 22-05-2012 23:10 ]
Gaat niet werken.Anoniem: 457943 schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 22:37:
hallo, ik ben nieuw op tweakers. vorige week heb ik deze eken t10 gekocht. Weet iemand of je er een bluetooth dongel op kan aansluiten en aktiveren?
Ik heb nu 6 verschillende USB Bluetooth dongels geprobeerd maar geen van allen werkte, werden zelfs niet herkend.
Alternatief voor buienradar is 'weer&zo'.
Is gutteguttegut jarig ?? i.v.m. taartjeGutteguttegut schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 23:19:
[...]
Gaat niet werken.
Ik heb nu 6 verschillende USB Bluetooth dongels geprobeerd maar geen van allen werkte, werden zelfs niet herkend.
Alternatief voor buienradar is 'weer&zo'.
Feli Gutteguttegut
Stond vanmorgen bij Ambiance Technology in Hilversum voor de deur. Kennen ze dus de persoon die mij een mailtje gezonden heeft vanaf hun info adres niet ?! Hebben geen tablets op voorraad liggen, dus m'n tablet wordt alsnog opgestuurd naar een of ander servicecentrum.
Dus alsnog wachten
Stond vanmorgen bij Ambiance Technology in Hilversum voor de deur. Kennen ze dus de persoon die mij een mailtje gezonden heeft vanaf hun info adres niet ?! Hebben geen tablets op voorraad liggen, dus m'n tablet wordt alsnog opgestuurd naar een of ander servicecentrum.
Dus alsnog wachten
Meh ik heb ook nog niks gehoord van Ambiance Technology, straks maar weer een email achteraan knallen.
Heeft er al iemand uitgevogeld of de 0428 inderdaad sneller door de accu heengaat als de 0427? Na een weekje niet gebruiken was ie gisteren wel helemaal leeg, en gevoelsmatig klopt dat niet.
Ik heb er wel gewoon een externe accu bij besteld om het probleem van het accugebruik tegen te gaan.
Ik wil meerdere uren spelen terwijl ik in een vliegtuig zit.
Ik wil meerdere uren spelen terwijl ik in een vliegtuig zit.
Let op:
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.
Verkopen van je tablet doe je in Vraag & Aanbod en niet in dit topic! Alle discussie daarover wordt verwijderd.